Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Μπλε.... για το διαγωνισμό της Heaven Creations


Λάτρης του μπλε, 

Το μπανεράκι του ΜΠΛΕ διαγωνισμού.
λάτρης και του κεντήματος, 
δεν θα μπορούσε
να λείπει το μπλε 
απ' τις κεντητές δημιουργίες μου. 
Βρήκα ένα πολύ αγαπημένο μου καρέ 100cm Χ100 cm
που κεντήθηκε πριν από αρκετά χρόνια 
για να το αφιερώσω στο διαγωνισμό της Heaven Creations 

μπλέ κέντημα μετρητό,
μια παλιά μου δημιουργία σε σταυροβελονιά
σε λεπτό 8άρη καμβά
λεπτομέρεια απ' τα κεντρικά τετράγωνα του κεντήματος
λεπτομέρεια απ' την μπορντούρα του κεντήματος.

Για να ξέρετε πόσο πολύ αγαπώ το μπλέ 
μπορώ να γεμίσω 10 διαγωνισμούς μπλέ 
χωρίς κόπο
αλλά σιγά μη σας τα δείξω όλα τώρα...
Φυλάω κρυφά χαρτιά για το μέλλον.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ 
ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 3ο ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ 
ΤΟΥ 2ου ΚΥΚΛΟΥ 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΑΣ
(σχετικές οδηγίες θα βρείτε εδώ

39 σχόλια:

  1. Μπορεί Φλώρα να σ αρέσει το μπλέ, πάντως τα χέρια σου είναι .. χρυσά !!!
    Τι έργο τέχνης είναι αυτό το εργόχειρο καλή μου ?? !!!!!
    Μπράβο, μπράβο, μπράβο και καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο είναι Φλώρα....
    Καλή επιτυχία !!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία δουλειά, Φλώρα, μπράβο σου!!

    Καλή σου μέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πω πω!!!! χάρμα οφθαλμών!!! εντάξει και αυτό από τα τοπ σου κομμάτια!!!!
    Δεν τα χορταίνω τα κεντήματα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φλώρα μου καλημέρα
    Το καρέ σου είναι πολύ όμορφο και δείχνει ότι έχεις πολύ υπομονή, γιατί πρέπει να είχε πολύ δουλειά για να τελειώσει.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ Φλώρα μου είναι υπέροχο!!! Πολύ μου αρέσουν αυτά τα μετρητά κεντήματα!!! Είναι έργα τέχνης!!! Όσο για το μπλε το αγαπώ κι εγώ πολύ!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρελαίνομαι για το μπλε, τρελάθηκα και με το κέντημά σου!
    Είναι πολύ όμορφο τι ωραία που είναι να ξέρεις να κάνεις τέτοια ωραία πράγματα.
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φανταστικό το μπλε Φλώρα! Πράγματι κι εμένα μου αρέσει ειδικά στα κεντήματα δίνει έναν χαρακτήρα αριστοκρατικό. Όσο για το μέτρημα, πραγματικά συγχαρητήρια για την υπομονή και το ταλέντο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπραβο Φλωριτσα μου!
    καλη επιτυχια!

    και εγω αγαπω πολυ το μπλε σε ολες τις αποχρωσεις του!

    φιλακια πολλα αγαπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παρε τα ζεστα σου βηματακια και ελα ως το στεκι μου να δεις τις δημιουργίες μου σε περιμενωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ καλη δουλεια!!!! Κενταω κ εγω τα μετρητοις Φλωρα μου, αλλα λογω αυξημενων ωρων σε σχολη κια δουλεια, που να προλαβω!!! ειναι λατρεια ομως ανεκτιμητη.....
    Φιλια και ευχαριστω για τη συμμετοχη σου...
    Καλη επιτυχια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλώρα μου , ευκαιρία να μάθουμε ότι το αγαπημένο σου ειναι το μπλε....έπρεπε να το καταλάβω τώρα που το σκέφτουμε όταν παλιότερα μου είπες η αγαπημένη σου πεταλούδα ειναι η μπλε :) Πολύ όμορφο το κεντημα σου - καλή επιτυχία στο διαγωνισμό- θα περιμενω να δω και τα άλλα μπλε καλούδια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορεί να μην κεντάω αλλά μου αρέσει το μπλε!
    Ταιριάζει με τα μάτια μου!!!!

    Να έχεις μια όμορφη μέρα Φλώρα μου:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φλωρα αυτα τα σχεδια σαν χαλια ειναι πραγματικα πολυ ομορφα και απο τα αγαπημενα μου, πολυ ωραιο κομματι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ομορφος συνδυασμός χρωμάτων , με κυρίρχο το μπλε που και εγώ αγαπάω , αλλά και τέλειο σχέδιο !
    Φιλάκια Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο το κέντημά σου, Φλώρα μου!
    Ξέρεις πόσο αγαπώ κι εγώ το μπλε.
    Περιμένω να μας δείξεις κάποια στιγμή και τα υπόλοιπα...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φλώρα μου,
    δεν έχω λόγια! Είναι καταπληκτικό το σχέδιο! Γεια στα χέρια σου!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι αψεγάδιαστο το κεντητό σου Φλώρα μου! Πόση υπομονή έχεις;;; Και πόσο ταλέντο φυσικά;; Μπράβο σου!! Είναι ανεκτίμητο κομμάτι!! Σε φιλώ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οτιδήποτε φτιαγμένο με μεράκι, δεν μπορεί να μην είναι καλό.
    Κι εσύ έχεις πολύ μεράκι, Φλώρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα τα έκανα κάδρο και θα τα κρεμούσα απέναντι μου, να τα χαίρομαι για πάντα! Υπέροχο το μπλε σου γλυκό Φλωρούκο μου! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο Πασταφλωρίτσα μου! Άξια και μπλένια!
    Εγώ πάλι μόνο στα ρούχα μου το αγαπώ! :)))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πο πο μας βγήκαν τα μάτια μόνο που το βλέπουμε!!!!!!!!!!!!!!!!Χαρά στην υπομονή σου!!!!!!!!!!Τα υπόλοιπα γιατί μας τα κρύβεις,άντε τα περιμένουμε!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ μ' αρέσει το μπλε και αυτά που έχεις φτιάξει είναι αριστουργήματα!
    Μπράβο Φλώρα μας πολυτάλαντη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κι εμένα είναι αγαπημένο χρώμα το μπλέ! Τόσο αριστοκρατικό , αλλά όχι "σκληρό" όπως το μαύρο! Τα κεντήματά σου, Φλώρα, είναι αξεπέραστης ομορφιάς! Τα χέρια σου κάνουν θαύματα!! Μπράβο και πάλι μπράβο για την πολλή, καλή και γεμάτη γούστο δουλειά! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό Φλώρα μου, είναι ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ !!!! Απίστευτα όμορφο !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ότι φτιάχνεις είναι μοναδικό
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέλειο κεντημένο καρέ. Το μπλέ είναι και το δικό μου χρώμα Γι' αυτό το αγάπησα με την πρώτη ματιά. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΟ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ!!!!!
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΚΕΤΟ ΜΠΛΕ ΚΕΝΤΗΜΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΑΝ ΧΡΩΜΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ!!
    ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΤΙ ΜΠΛΕ ΕΧΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ!!
    ΚΑΑΑΠΟΤΕ ΚΕΝΤΟΥΣΑΜΕ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλά,ε? πολύ σούπερ!! καλή επιτυχία σου εύχομαι Φλωρίτσα!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πωπωπω Φλωρα μου το χρώμα μου είναι καταπληκτικό !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φλώρα τώρα που μείωσες τις συμμετοχές στον διαγωνισμό ........στρώσου στο κέντημα!
    Δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες!
    χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι δουλειάαααααα!!!!! . Φλώρα μου... αυτά ειναι αριστουργήματα.. δεν ξαξαγίνονται.. υπέροχο κομματι..πανεμορφο..!!! γιά στα χέρια σου...φιλια..πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πανέμορφο Φλώρα μου!!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαράς την υπομονή σου, υπέροχο το κέντημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πανεμορφο ειναι!
    καλη επιτυχια φιλη!
    και καλη εβδομαδα να ευχηθω! φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν μπορώ να σε συναγωνιστώ στο γράψιμο, ούτε στο κέντημα, αλλά νομίζω πως μπορώ να σε συναγωνιστώ στο βελονάκι... "έργα" μου, με αγγελάκια βασικά, υπάρχουν σε πολλά παράθυρα στα εξοχικά φίλων μου και όχι μόνο!
    ΑΦιλάκια Φλώρα μου και να έχεις μια υπέροχη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είσαι ταλεντάκι μικρή Φλωρούλα μου!!!!
    Αν δεν έληξε ήδη ο διαγωνισμός σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!!
    And GOOD LUCK!!!! :)

    Love you cutie!!
    ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Kαταπληκτικά έργα τέχνης!Ενθουσιάστηκα Φλώρα μου!Γειά στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλημερα ωραιω τοκαρε μου αρεσε πως μπορω να εχω το σχεδιο ενα τηλεφωνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή