Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

α) Ριζικές αλλαγές στο παιχνίδι μας και β) σταυροβελονιά

Aγαπημένοι μου blogόφιλοι, 
δυστυχώς ο μεγάλος όγκος των ιστοριών του 2ου παιχνιδιού μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
καθώς και οι πολλοί βαθμολογητές  των ιστοριών, μου τρώνε αρκετό ελεύθερο χρόνο από τον λίγο που διαθέτω, σε συνδυασμό δε με τόσες άλλες οικογενειακές και προσωπικές υποχρεώσεις της καθημερινότητας δεν μου επιτρέπουν όσο κι αν το θέλω να κάνω συχνές επισκέψεις στις αναρτήσεις σας. 
Ήδη τώρα που σας γράφω, ξέρω πως θα κλείσω το PC μου χωρίς να έχω κάνει τις επισκέψεις μου. 
Ζητώ την επιείκειά σας γι' αυτό και προσανατολίζομαι στο εξής: 
Στο παιχνίδι μας να παίρνουν μέρος μόνο οι 20 πρώτες συμμετοχές που θα λαμβάνω.
Μόλις αυτές συμπληρώνονται θα σας ενημερώνω για να μην στέλνετε άλλες  και έτσι τις ιστορίες που δεν θα έχουν προλάβει να πάρουν μέρος στο παιχνίδι θα μπορείτε να τις αναρτάτε στα δικά σας blogs πριν τη λήξη του παιχνιδιού.

Επειδή τελευταία φίλες που ασχολούνται με το κέντημα μου είπαν πως έχω πολύ καιρό να δείξω κάτι απ' τα κεντήματά μου, σήμερα θα σας δείξω κάτι καινούριο. Οι φωτογραφίες που θα δείτε παρακάτω είναι από ένα σετ 4 τεμαχίων κεντημάτων δικής μου έμπνευσης. 
ολοκέντητο πάνω σε καμβά 7άρη με 2 κουβαράκια coton perle No8,  σε χρώματα 782 για το χρυσοκίτρινο και ecrou για το φόντο.
Επίσης χρησιμοποιήθηκε 3άρα χάντρα σχήματος μακαρονάκι λευκού σατινέ χρώματος.

Το σχέδιο της σταυροβελονιάς είναι παραλλαγή σχεδίου δαντέλας  φιλέ με βελονάκι.
Το πήρα και το πείραξα λίγο προσθέτοντας  επιπλέον σχέδιο ώστε να προεκταθεί και να πάρει τις διατάσεις που ήθελα.
Κέντησα το σχέδιο στη μια πλευρά ενός μακρόστενου  καμβά.
Για τη συμμετρία κέντησα το ίδιο σχέδιο από το κέντρο  προς την αντίθετη φορά ανάποδα. 
Το γύρω γύρω κομμάτι μπορντούρας κεντήθηκε με μονόχρωμη κλωστή και σταυροβελονιά 4Χ1. 
Στο τέλος κεντήθηκε και η λευκή σατινέ χάντρα και έτοιμο το σεμέν. 

Τα δύο μικρά καρεδάκια του σετ δημιουργήθηκαν παίρνοντας ένα μικρό κομματάκι 
απ' το σχέδιο του σεμέν το οποίο κεντήθηκε συμμετρικά. 
Ομοίως  κέντησα την ίδια μπορντούρα που είχα και στο σεμέν, φαρδύτερη όμως για να έρθουν τα καρεδάκια στο μέγεθος που ήθελα.

Το τρίτο και μεγαλύτερο κομμάτι - το μεγάλο καρέ - δημιουργήθηκε απ' το ίδιο σχέδιο με τη διαφορά που για τις ανάγκες των γωνιών, τραβήχτηκε μια διαγώνιος η οποία χρησίμευσε για να βγει συμμετρικό το σχέδιο ως προς την διαγώνιο αυτή και να γίνει σαν μια κεντητή μπορντούρα γύρω από ένα τετράγωνο κεντρικό που κεντήθηκε όπως και η εξωτερική μπορντούρα με μονόχρωμη κλωστή και σταυροβελονιά 4Χ1 και στολίστηκε με χάντρες. 

Αν εξαιρέσει κανείς τη δυσκολία της μεταφοράς του σχεδίου σε συμμετρία πάνω στη διαγώνιο και την πολλή δουλειά γιατί είναι ολοκέντητο, τα πράγματα εξελίχθηκαν ομαλά και τα 4 αυτά κομμάτια μετά από 5 μήνες σκληρής δουλειάς, ράφτηκαν, δέχτηκαν τις τρέσες τους στο τελείωμα, σιδερώθηκαν και φωτογραφήθηκαν για χάρη σας...

λεπτομέρεια της μπορντούρας για να καταλάβετε τη σταυροβελονιά 4Χ1.
Επειδή η ιδέα να σας τα δείξω μου ήρθε αφού διπλώθηκαν και μπήκαν στο συρτάρι, δεν μπήκα στον κόπο να σιδερώσω τις τσακίσεις του διπλώματος και αυτό πιστεύω να μου το συγχωρήσετε.

Καθώς φαίνεται ήρθε η ώρα να δείτε κι άλλα κεντήματα σε προσεχείς αναρτήσεις 
γιατί ο χρόνος μου εξακολουθεί να είναι πολύ λίγος. 

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ 
ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 
ΤΟΥ 2ου ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" 
ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ :

38 σχόλια:

  1. Ουφ! Σε νιώθω! Αφού δεν μπορώ να τις διαβάσω, γιατί δεν προλαβαίνω! Σε φιλώ γλυκά! :)) (μην ξεχάσω να ψηφίσω, μαύρο φίδι που με έφαγε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eχεις δίκιο Φλώρα εδώ εμείς που θέλεουμε να βαθμολογήσουμε, όπως λεει και το πετροκόριτσο απο πάνω μου, με το ζόρι προλαβαίνουμε φαντάσου εσύ που πρέπει να κάνεις τόση δουλειά!
    Το κέντημα πανέμορφο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και επίσης λόγω του μεγάλου αριθμού δεν δίνουμε την δέουσα προσοχή στις ιστορίες με αποτέλεσμα ισως κάποιες να αδικούνται.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό που λές Φλωρα μου.. και εμενα μου πέρασε απο τον νού οτι πραγματι θελει πολύ χρονο.... εσύ θα κανονίσεις πως μπορεί να γίνεται ωστε όλοι να εναι ικανοποιημενη.. μου φανηκε σωστή η αποφασή σου.. ! ..οσο για το κεντημα σου υπεροχα ειναι αυτά τα σώγεμα..και το δικό σου ειναι πολύ ομορφο!!..μην νομίζεις πως σε ξεχασα με το σαλι θα σου στήλω μεηλ με την πλεξη.. ειχαμε την επανοδο μας στην πόλη.. και καταλαβαινεις..!! θα τα πούμε... φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή η ιδέα σου για το παιχνίδι Φλώρα μου.
    Έχεις απόλυτο δίκιο, πως απαιτεί πολύ χρόνο και κόπο να το οργανώσεις και να το υλοποιήσεις. Χαίρομαι που το σκέφτηκες και το μοιράστηκες μαζί μας.
    Για τα εργόχειρά σου... τι να πω;
    Θαυμάζω την υπομονή και τη σημασία που δίνεις στη λεπτομέρεια.
    Συγχαρητήρια και καλή δύναμη να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ με την ιδέα σου Φλώρα μου! :)
    Ωραία τα κεντήματα σου! Γεια στα χέρια σου! Όλο λέω να ξεκινήσω τίποτα, αλλά που χρόνος;
    Φιλάκια! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλε τοκανες παλι το θαυμα σου !!!!! Ονειρικα τα κεντηματα !!!!!! Ωραια η σκεψη σου για την εξελιξη του παιχνιδιου καλη συνεχεια με πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κλαυδία10:24 μ.μ.

    H απόφασή σου για το παιχνίδι με βρίσκει σύμφωνη, δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμος τόσο μεγάλος αριθμός γραπτών και οι αναγνώστες απο την άλλη πλευρά έχουνε πρόβλημα ανάγνωσης και βαθμολόγησης, για τα υπέροχα ολογέμιστα κεντήματά σου δεν έχω λόγια, λεπτή και πολλή δουλειά, εξαιρετικό γούστο, άψογο φινίρισμα....απίθανα έργα τέχνης και υπομονής....να τα χαρείς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχεις δίκιο Φλώρα μου, είναι πολύ δύσκολη όλη αυτή η διαχείριση σε συνδυασμό μς τις καθημερινές μας υποχρεώσεις!
    Για τα κεντήματα δεν κατάλαβα λέξη που έγραψες, όμως θεωρώ πως είναι πολύ όμορφα!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σου βρε Φλώρα με τα κεντητά έργα τέχνης !!!
    Να τα χαίρεσαι, είναι καταπληκτικά και ανεκτίμητης αξίας !!
    Μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει παρά η δημιουργία . Αν δεν προλαβαίνω το χρονικό όριο θα μπαίνει στο μπλογκ ! Αυτό είναι και το κέρδος μου!
    Πήρες την πιο ενδεδειγμένη απόφαση !
    Φιλάκια χρυσοχέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατανοητό Φλώρα μου και έχεις δίκαιο .. ωραίο το κέντημα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. απίθανα τα σεμεδάκια!!!! πανέμορφα!!! καλά το σκέφτηκες Φλώρα μου για το παιχνίδι! σε φιλώ! και πάω να διαβάσω ιστορίες!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πιστεύω, ότι έχεις δίκιο για τους όρους του παιχνιδιού. Διαβάζω τις ιστορίες αν και δεν βαθμολογώ και όντως είναι αρκετές. Αυτό σημαίνει βέβαια, ότι έχει απηχηση το παιχνίδι. Όμως δεν έχω λόγια για το κέντημα. Συγχαρητήρια είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο... Πόσα χρόνια έχω να κεντήσω...
    Την καλημέρα μου Φλώρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φλώρα μου έχεις δίκιο. Ο όγκος δουλειάς είναι μεγάλος.
    Ίσως αυτό που είχες πει στην αρχή του παιχνιδιού δηλαδή όποιος κερδίζει να αναλαμβάνει την οργάνωση του επόμενου να ήταν μία λύση.
    Το κέντημα είναι υπέροχο!!!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημερα Φλωριτσα μου!
    υπεροχα τα εργοχειρα σου!
    υπεροχα ολα! και ομορφα χρωματα!
    οσο για το παιχνιδι εχεις δικιο γλυκια μου!
    η συμμετοχη μεγαλη και ο χρονος λιγοστος!
    δε πειραζει, ας αλλαξει ο κανονας!
    να εισαι καλα αγαπη!
    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πράγματι μεγάλη η συμμετοχή και ίσως είναι κρίμα επειδή και εμείς σαν βαθμολογητές αναγκαζόμαστε να αδικούμε μερικές ιστορίες που είναι πραγματικά πολύ όμορφες!
    Τα εργόχειρα τέλεια! Μπράβο σου!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταπληκτικά τα εργόχειρά σου Φλώρα μου!!!!
    Και εγώ απορούσα πάντα με τον χρόνο που διαθέτεις για ένα τέτοιο μεγάλο παιχνίδι-)))

    Πολλά φιλιά και να περνάς όμορφα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Φλώρα μου!! Είναι φανταστικά τα κεντητά!! Γεια στα χέρια σου!! Πως να τα προλάβεις όλα, κι όμως τα καταφέρνεις!! :) Αυτή την φορά οι συμμετοχές εκτοξευτήκαν στα ύψη!!! Έχεις δίκιο για τους καινούριους κανόνες. Και για σένα και για την σωστή ανάγνωση των κειμένων. Εξάλλου εσύ μας προσφέρεις πρόσφορο έδαφος για δημιουργία! Είτε εδώ είτε στα blog μας!! :) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λογικό είναι Φλώρα μου.
    Είναι μέρες που δεν μπαίνω καθόλου στα αγαπημένα μου blogs.
    Το κέντημα δεν είναι το καλύτερο μου.....

    Φιλάκια πολλά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φλώρα μου, συμφωνώ! Το παιχνίδι σου τρώει πολύ χρόνο... και σ΄εμάς γίνεται δύσκολη η βαθμολόγηση όταν ο όγκος των ιστοριών είναι τόσο μεγάλος.
    Η λύση σου είναι μια χαρά, αλλά πιστεύω ότι θα φανεί καλύτερα στην πορεία αν είναι η ιδανική. Πάλι θα συγκεντρώνεις πολλές ιστορίες... Μήπως να μην διεξάγεται το παιχνίδι κάθε μήνα; Κατά πως έχουν τα πράγματα τώρα, με το που τελειώνει το ένα παιχνίδι ξεκινάει το επόμενο, κι αυτό απαιτεί συνεχή δουλειά από σένα. Εκτός αν το αναλαμβάνει ο πρώτος νικητής, όπως προτείνει η Ελένη Φλογερά. Τι να πω... βλέποντας και κάνοντας.
    Τα κεντήματά σου είναι απίστευτα! Μου άρεσαν πολύ... γεια στα χέρια σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου άρεσε η ιδέα της Ελένης- όποιος κερδίζει να αναλαμβάνει τη διοργάνωση του επόμενου κύκλου... αλλά και αν δεν γίνει αυτό πάλι αποδέχομαι τη λύση του ορίου ιστοριών. Αγαπάμε και στηρίζουμε το παιχνίδι όπως να είναι, είτε συμμετέχοντας ενεργά είτε αναρτώντας τις ιστοριες μας στο μπλοκ μας.
    πολλά φιλιά
    Όμορφα τα κεντήματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα δημιουργικη Φλωρα με τα υπεροχα εργοχειρα!
    Λοιπον ο ογκος των διηγηματων ειναι ενα θεμα, εγω αυτη τη φορα δεν εχω κατορθωσει να τα διαβασω. Νομιζω λοιπον οτι ειτε θα πρεπει οπως λες να μειωθει ο ογκος η θα μπορουσε ανα 3 ας πουμε παιχνιδια 2 να γινονται εδω και ενα να φιλοξενειται σε καποιο αλλο ιστολογιο. Δε συμφωνω με το να το οργανωνει ο νικητης, γιατι η κα Κανελλακη θα τρεχει και δεν θα φτανει!
    Φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φλώρα μου καλησπέρα,όσο αναφορα το παιχνίδι αν και δεν έχω λάβει ποτέ μέρος έχω καταλάβει από τις υπόλοιπες φίλες πως καθέ μήνα γίνεται χαμός..!!! μεγάλη επιτυχία!!!
    Εμένα πάλι όταν κάνεις αναρτήσεις με τα κεντήματα σου έρχομαι σαν υπνωτισμένη γιατί το στυλ του κεντήματαος που κάνεις το αγαπώ πολύ! κομψοτεχνήματα για μια ακόμα φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Επρεπε ήδη να το ειχες κάνει !!! Βλέπεις το παιχνίδι σου, "σκίζει" στη γειτονιά! Και για σενα θα πρεπει να είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανταπεξέλθεις σε όλα οσα πρέπει.
    Τωρα, για τα κεντηματα, αν και δεν ξέρω καθόλου από κέντημα, αυτό που μπορώ να πω ως αδαής, είναι ότι είναι πολύ καλόγουστα ! Φίνα και κομψά!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το κέντημά σου είναι πάρα πολύ ωραίο. Μου άρεσε ιδιαίτερα το καρέ. Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φλώρα μου καλησπέρα , πράγματι το παιχνίδι των λέξεων είναι πολύ απαιτητικό και με πολλές συμμετοχές και καλά κάνεις να βάλεις περιορισμούς !
    Οσον αφορά στο κεντημένο σου σετ ομολογώ ότι το σχέδιο σου είναι καταπληκτικό και αντιλαμβάνομαι ότι σου αρέσουν οι γήινες αποχρώσεις !!Κόσμημα!
    Φιλάκια και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απορώ που βρίσκεις το χρόνο να τα κάνεις όλα αυτά Φλώρα μου ??? Είναι απίθανα!!! Να τα χαίρεσαι μετά από πολύ κόπο και χρόνο καιρός να τ' απολαύσεις γλυκιά μου! Το παιχνίδι σου είναι καλοπροσεγμένο και απαιτητικό για να το φέρεις εις πέρας, όμως μας αρέσει τόσο πολύ κι εγώ ίσα που προλαβαίνω να ψηφίσω! Καλό βραδάκι με φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν είχε καλή σύνδεση, επέμενα και τελικά μου το πέρασε 2 φορές το μήνυμα κι αφαίρεσα το ένα Φλώρα μου.Συγνώμη. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φλώρα μου,έχεις δίκιο!!Πάντα απορούσα πώς τα κατάφερνες!Και ταυτόχρονα να σε βλέπω να κεντάς τέτοια μοναδικά κομμάτια!Είσαι αξιέπαινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ωχ ωχ θα στεναχωωρηθουν καρδιες ! Εχεις δικιο ειναι μπελας οι πολλες ιστοριες , αυτο δειχνει ομως Φλωρα μου και ποσο αγαπανε το παιχνιδι που οργανωσες , το κεντημα σου ειναι πολυ πολυ ομορφο κομματι , μπραβο στην υπομονη σου και την αξιοσυνη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μήπως θα ήταν καλύτερο και πιο ξεκούραστο να υπήρχαν δύο ημιτελικοί κι ένας τελικός; Οι δύο ημιτελικοί να είναι ισομοιρασμένοι, και στον τελικό να πηγαίνουν αυτές που ξεχώρισαν οι αναγνώστες, όπου θα προκύπτουν οι τρεις νικητές. Ακόμη και με λίγη παύση ανάμεσά τους, όπως και με τον επόμενο διαγωνισμό, για να έχεις χρόνο για σένα. Βέβαια, εσύ θα κρίνεις τι σου δουλεύει περισσότερο. :))

    Σημ: Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΝΤΗΜΑ!!!!
    ΚΑΠΟΤΕ ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΜΑ ΜΑΝΙΑ!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΚΟΜΑΤΙΑ!!!
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή