Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

Η Κωνσταντινούπολη ρίχνει την αυλαία των διακοπών μου

Έπεσε η αυλαία των διακοπών και για μένα.
Η τελευταία μου απόδραση, ένα ταξίδι για ψώνια στην Κωνσταντινούπολη,
τελείωσε μόλις χθες το πρωί.
Ήταν  η δεύτερη φορά που  επισκέφθηκα την Κωνσταντινούπολη και έχοντας δει την προηγούμενη τα αξιοθέατά της, το ταξίδι ήταν αποκλειστικά για shopping.
Και μη νομίζετε ότι τα ψώνια στην Κωνσταντινούπολη,
κρύβουν κυρία με  οικονομική ευμάρεια, που πάει για shopping στο εξωτερικό, αφού με το ζόρι κατάφερα να συγκεντρώσω, εν μέσω φόρων και λογαριασμών της τελευταίας χρονιάς, τα έξοδα του ταξιδιού μου και της διαμονής μου.
Έτσι το ταξίδι ήταν περισσότερο ....φάτε μάτια ψάρια...
Απλά συνόδευσα μια φίλη, που ασχολείται με εμπόριο, και τρελαθήκαμε στις βιτρίνες...
Βιτρίνες ατέλειωτες.... ομολογουμένως με τα πιο πλουμιστά ρούχα που διέθεταν, στρας και πούλια στην υπερβολή τους, τόσο που αρχικά απογοητεύτηκα και  δεν μου έκανε αίσθηση να αγοράσω, όμως στο εσωτερικό των καταστημάτων υπήρχαν καταπληκτικά πράγματα που καμία σχέση δεν είχαν με το κιτς των βιτρινών.

Ας αρχίσω λοιπόν με τι άλλο;  ψώνια στην Κωνσταντινούπολη.
Λοιπόν μετά από ένα τέτοιο ταξίδι, μετά λύπης μου, διαπίστωσα ότι...
για τα Τούρκικα δεδομένα εγώ είμαι μάλλον παχύσαρκη.
Αρχικά δεν είδα να κυκλοφορεί στο δρόμοΤουρκάλα τροφαντή.Όλες κομψές και fit με ή χωρίς μαντήλι στο κεφάλι.
Έπειτα τα νούμερα στα μαγαζιά δεν είχαν καμία σχέση με τα Ελληνικά.
Το γυναικείο small δεν κάνει ούτε για τα 7χρονα κοριτσάκια  Ελληνάκια.
Το medium ίσως να μπαίνει σε κοριτσάκια πρώτων τάξεων Γυμνασίου,εφόσον δεν έχουν ξεπεράσει τα 42 κιλά.
Το large είναι επιεικώς σαν Eλληνικό medium για έως 55 κιλά και το ΧLarge επιεικώς σαν Large.
2 X large σπανίως κυκλοφορεί...

Οι τιμές σε σχέση με την ποιότητα με κατέπληξαν....













Στην Κωνσταντινούπολη, πόλη των "οriginal μαϊμού" προϊόντων, μπορείς να βρεις κάθε είδους απομίμηση των φιρμάτων ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ, σε ότι τιμή θέλεις... ανάλογα πάντα με την ποιότητά τους.

Είναι άξια θαυμασμού, η τέλεια  αντιγραφή και αναπαραγωγή των πανάκριβων μοντέλων , hermes, louis vouitton, chanel, bottega κ.λ.π. σε δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ και η πώλησή τους στις τουλάχιστον μισές τιμές, που όμως για τις δικές μου σημερινές οικονομικές δυνατότες είναι ακόμη κι αυτές απολύτως απαγορευτικές.

Τα ρούχα, (όχι αντιγραφές επωνύμων) φτιαγμένα με εξαιρετικά υφάσματα, σε ραφή καλύτερη των ευρωπαϊκών και σχέδια καλύτερα των Ιταλικών και κυρίως chic-άτα,  είναι προσιτά ακόμη και για μια Ελληνίδα χτυπημένη από την κρίση .
Να μην ξέρεις τι να διαλέξεις... Να τα θέλεις όλα και να μην χωράς πουθενά.... 
Να βλέπεις ότι τα πενιχρά οικονομικά σου σου επιτρέπουν να αγοράσεις δυο τρία κομματάκια να τα χαρείς  σαν γυναίκα το χειμώνα σου και αυτά να μην σου επιτρέπουν να χωρέσεις μέσα τους!!!
Αν αυτό δεν είναι ήττα, τότε τι είναι;
Όμως, παρόλα τα περιττά κιλά που σέρνει κανείς μαζί του, οι πωλήτριες και οι πωλητές δεν σνομπάρουν και δεν τον κοιτάζουν σαν πολίτη δεύτερης κατηγορίας, όπως στην Ελλάδα.

Τα παπούτσια τα βρίσκει κανείς σε τιμές λιγότερες από το μισό των Ελληνικών, σε ποιοτικά δέρματα και καταπληκτικά σχέδια.

Τέλος πάντων μετά από ατελείωτο περπάτημα και οφθαλμόλουτρο βιτρινών... 
βρήκα και αγόρασα ένα πολύ όμορφο βελουτέ καφτάνι για να ζεστοκοπηθεί το κοκκαλάκι μου μέσα στο σπίτι, όταν με φειδώ θα ανάβει ελάχιστα το καλοριφέρ το χειμώνα, σε τιμή καταπληκτική...
Ένα μαύρο μπλουζάκι - εσώρουχο, βαμβακερό με διαφάνεια πάνω απ' το μπούστο  και δαντέλα στα μανίκια, απ' αυτά που φοράμε με ταγιέρ και κοστούμια στο 1/3 της τιμής που κάνουν στην Ελλάδα τα απλά βαμβακερά.
Ένα ζευγάρι μποτάκια μαύρα δερμάτινα, τύπου αθλητικών, με πολύ ωραίο μονοκόματο τακούνι, μαλακό σαν γάντι και ευκολοπερπάτητο στη μισή τιμή αντίστοιχων επώνυμης μάρκας που κυκλοφορεί στην Ελλάδα.
Αγόρασα μια κλασσική τσάντα chanel, παραγγελία από μια φίλη μου,  που πάντα είχε την επιθυμία να την αποκτήσει, και τώρα είχε έρθει η ώρα.
Μαζί της φυλάω για έκπληξη να της χαρίσω  και μια ζώνη hermes.

Αυτό όμως που έκλεβε τις εντυπώσεις ήταν το ανδρικό ρούχο....
Να μπαίνεις σε μαγαζί και να αγοράζεις με κλειστά τα μάτια. 
Πανέμορφα όλα!!! και τιμές κ α τ α π λ η κ τ ι κ έ ς. 
Έτσι λοιπόν αγόρασα για τα αγόρια μου από μια πολύ όμορφη μπλούζα, που ήταν του απολύτου γούστου τους και ταίριαζαν πάνω τους τέλεια!
Αγόρασα και ζώνες από εξαιρετικό δέρμα για τον άντρα μου και τα αγόρια μου.
Πήρα βέβαια και κάποια μαντήλια ...original μαϊμού... δώρα για τη μαμά μου. Μια ολόμαλλη channel πασμίνα για το χειμώνα και ένα ολομέταξο φουλάρι Louis Vouitton.
Αγόρασα ένα καταπληκτικό σετ από 6 πετσέτες (2 σώματος, 2 προσώπου και 2 μικρές) στολισμένες με γιρλάντα από λεπτά τριανταφυλλάκια  οργάντζας, δώρο για ένα γάμο.

Στο Grand Bazaar τα μάτια μου δεν χόρταιναν να  θαυμάζουν για ακόμη μια φορά τα υπέροχα φωτιστικά, άλλα διάφανα, άλλα σε θαμπό γυαλί, άλλα πολύχρωμα και άλλα με μικρά καθρεφτάκια, που σε σχέση με τη χειροποίητη δουλειά τους ήταν αρκετά προσιτά, όμως φοβήθηκα να αγοράσω για να μην σπάσουν στη μεταφορά.
Επίσης χάθηκα μέσα στα υπέροχα χειροποίητα κεραμικά τους με τα καταπληκτικά χρώματα και σχέδια και  μη  μπορώντας να αντισταθώ,  αγόρασα για το σπίτι ένα πολύ όμορφο σετ από 8 κομμάτια με μόνο 30 Ευρώ και μερικά μικρότερα κομμάτια souvenir για φίλους.

Τέλος το μόνο που  μου φάνηκε ακριβό, αλλά το αγόρασα ήταν το καταπληκτικό apple - tea (σκόνη που διαλύεται σε καυτό νερό), το οποίο δεν χόρτασα να πίνω, παρόλο που μας το κέρναγαν οι Τούρκοι σε κάθε μαγαζί που μπαίναμε, ασχέτως αν ψωνίζαμε ή όχι.

Κάτι που κάνει ιδιαίτερη εντύπωση στην Τουρκία, είναι ότι στα μαγαζιά οι πωλητές είναι ιδιαιτέρως εξυπηρετικοί, κυρίως άντρες και σπάνια γυναίκες.  Υπάρχουν ακόμη "παραγυιοί" (θεσμός που εδώ και πολλά χρόνια έχει εκλείψει στην Ελλάδα) νεαρά αγόρια, που έχουν σαν καθήκον να εξυπηρετούν τους πελάτες, κουβαλώντας τα ψώνια απ' το κατάστημα στο τράμ, στο λεωφορείο ή στο ταξί, τρέχοντας να βρουν στις αποθήκες τους ή σε άλλα μαγαζιά αυτό που θέλει ο πελάτης, προκειμένου να μην φύγει δυσαρεστημένος και γενικώς έτοιμοι να ικανοποιήσουν κάθε επιθυμία του πελάτη.
Αυτό βέβαια σημαίνει ότι δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δυστυχώς, δεν είναι υποχρεωτική για τα παιδιά και έτσι αυτά βγαίνουν από πολύ νωρίς στην αγορά εργασίας με πολύ μικρές αμοιβές.

Το μείον στην όλη ιστορία είναι ότι, εκτός από το Grand Bazaar στο οποίο πολλοί μιλούν λίγα Ελληνικά και λίγα Αγγλικά, δυστυχώς στα καταστήματα πρέπει να συνεννοείται κανείς με νοήματα, αφού σχεδόν κανείς δεν μιλάει ξένες γλώσσες. 

Ακόμη και στο ξενοδοχείο, οι υπάλληλοι της reception μίλαγαν σπασμένα Αγγλικά.


Κι επειδή στην  Κωνσταντινούπολη δεν έχουν τέλος για τον επισκέπτη οι εμπειρίες....
θα ακολουθήσει και  επόμενη ανάρτηση με εντυπώσεις του ταξιδιού...


Ως τότε μην ξεχνάτε ότι εδώ θα βρείτε πληροφορίες 
για το 2ο παιχνίδι μας του 2ου κύκλου 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" 
που ξεκίνησε και περιμένει τις συμμετοχές σας.

91 σχόλια:

  1. Kαλή και αγαπημένη μου Φλώρα...γι αυτό σε χάσαμε; δεν ήξερα για το ταξίδι...νόμιζα λόγω κοπιουτερ χάθηκες...χαίρομαι που είσαι και πάλι κοντά μας στο μπλοκ σου και στη γειτονιά μας..καλωσόρισες... ευχαριστούμε που μοιράτηκες μαζί μας τις εμπειρίες σου...ωραίες φώτος/ψώνια..να χαρείς τα ψώνια σου και εσύ και η οικογένεια σου και οι φίλοι σου...η τελευταια φωτο μου αρεσε πολύ αυτό που δείχνεις... θα περιμενω με χαρά και την συνέχεια της ανάρτησης/ταξιδιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δελφινάκι μου, όσο εγώ έλειπα, τα παιδιά μου φρόντισαν να επισκευαστεί το laptop μου και έτσι με την επιστροφή μου παρέλαβα και το laptop μου υγιές.
    Σήμερα έκανα την ανάρτηση και ελπίζω από αύριο να μπορώ να επισκέπτομαι τις αναρτήσεις σας και να σχολιάζω.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα μας τα είπες ,Φλώρα,είναι σα να κάναμε μαζί σου αυτή τη βόλτα στα μαγαζιά!!!!!!Να χαρείς τα ψώνια σου όπως και όλοι οι δικοί σου(κανέναν δεν άφησες παραπονεμένο)!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μarileni μου. Πάντα τα ταξιδάκια είναι όμορφα ακόμη κι όταν ταξιδεύει κανείς μέσα απ' τα μάτια άλλων.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πωπω Φλώρα! Μας έκανες να ζηλέψουμε με το ταξιδάκι σου! :)
    Πολύ χαίρομαι που πέρασες όμορφα, και με γεια τα πράγματα που αγόρασες, εύχομαι να τα χαρείτε με υγεία! Πάντα τέτοια! Να'σαι καλά και να ξαναπάς Κωνσταντινούπολη, και όοοπου αλλού θες!
    Φιλάκια πολλά-πολλά! Καλή Κυριακή! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι και σε σένα να πηγαίνεις ταξιδάκια πότε δω και πότε κει....
      Είναι πολύ όμορφα τα ταξίδια και ανανεώνεται ο άνθρωπος.
      Φιλάκια κι από μένα.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Σε λίγες μέρες θα πραγματοποιήσω το δεύτερο ταξίδι μου στη Κωνσταντινούπολη. Το πρώτο ήταν με οδηγό, ενώ τώρα όχι. Η βόλτα στο Καπαλί Τσαρσί ηταν εκπληξη αλλά δεν μπορώ να πω οτι δεν μιλούσαν αγγλικα, μια χαρά μιλάγαμε, καναμε και συζητησεις. Το ίδιο και στο ξενοδοχειο. Για τα μαγαζια δεν ξέρω γιατι δεν με ενδιαφέρουν οι αγορές, αλλά οι βόλτες και οι εικόνες τις πόλεις! Τα πορσελάνινα και τα κεραμικά όμως στις φωτογραφίες σου και οσα είδα εκεί ειναι πανέμορφα αλλά πιστεύω ακριβά με βάση όσα είχα ακούσει. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα στο δεύτερο ταξίδι σου.
      Εγώ προτιμώ να ταξιδεύω χωρίς γκρούπ. Νομίζω πως είναι άλλη εμπειρία να ανακατεύεται κανείς μέσα στον πραγματικό κόσμο και όχι να πηγαίνει μόνο στα ωραία τουριστικά σημεία.
      Ακριβά δεν μου φάνηκαν καθόλου ειδικά αν τα συγκρίνεις με τις ελληνικές τιμές . Θα το διαπιστώσεις και μόνη σου.

      Διαγραφή
  6. Διαπιστώνω πως μετά από τόσα χρόνια έχει αλλάξει το νούμερο στο πιο small του!
    Οι φωτογραφίες με τα κρύσταλλα με τρελαίνουν.!
    Μια περιήγηση που δεν τις έλλειπε τίποτα από το αυθεντικό κλήμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαγιά Αντιγόνη
      μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ επιχειρήσει να διηγηθώ τι είδα σε ένα ταξίδι και ειλικρινά φοβόμουν πως δεν θα μπορούσα να δώσω κάτι απ' το κλίμα.
      Με ικανοποιεί που λες πως τα κατάφερα.
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Γιαγιά Αντιγόνη
      μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ επιχειρήσει να διηγηθώ τι είδα σε ένα ταξίδι και ειλικρινά φοβόμουν πως δεν θα μπορούσα να δώσω κάτι απ' το κλίμα.
      Με ικανοποιεί που λες πως τα κατάφερα.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα αυτά που είπες! Μαζεύω βαλίτσες και τρέχω να ψωνίσω! Ειδικά οι ορίτζιναλ μαϊμούδες με ενθουσίασαν χαχα!
    Κρίμα βέβαια τα παιδάκια που αναγκάζονται να δουλεύουν από μικρά...
    Να είσαι πάντα καλά και να ταξιδέψεις και σε άλλα όμορφα μέρη, ώστε να μας πεις τα μυστικά τους!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ τυχερή που κατάφερα εν μέσω κρίσης να κάνω έστω και αυτό το μικρό κοντινό ταξίδι. Δεν βλέπω να ακολουθεί άλλο σύντομα. Όμως αυτό το ευχαριστήθηκα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Φλώρα!!! Δεν έχω πάει ποτέ Κωνσταντινούπολη κι είναι ένα ταξίδι που θα ήθελα πολύ να κάνω! Από όσους φίλους έχουν πάει έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια. Και να που σήμερα έκανα και την βόλτα μου στα μαγαζιά της!! Με γειά οι αγορές σας και ανυπομονώ για την επόμενη ανάρτηση! Να σαι καλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να καταφέρεις να το κάνεις αυτό το ταξίδι γιατί αξίζει τον κόπο.
      Η επόμενη ανάρτηση θα έρθει σύντομα.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  9. Επιστήμη το έχουν κάνει οι Τούρκοι το εμπόριο!
    Βρέθηκα και εγώ στην Κωνσταντινούπολη και θαύμασα την εξυπηρετικότητα και φιλικότητα των εμπόρων.
    Μπορεί να είναι λίγο κουραστικοί αλλά από το φτύσιμο των δικών μας εμπόρων, προτιμώ το ''γλείψιμο'' των Τούρκων.
    Φλώρα καλώς μας επέστρεψες και καλό χειμώνα σε σένα και όλους τους μπλογκόφιλους σου.
    Υ.γ
    Τα παπουτσάκια πολύ με άρεσαν καλέ!
    Να τα δω στα ποδαράκια σου για να…… παραγγείλω και εγώ!χα,χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φθηνά Χριστίνα μου, προσιτά παρόλο που είναι μαλακά και αναπαυτικά για το πόδι. Είναι λίγο ιδιαίτερος αυτός ο τύπος παπουτσιών δερμάτινων που μοιάζουν σαν αθλητικά. Εξαρτάται τι θέλει κανείς. Εγώ πρωτίστως θέλω άνεση στο παπούτσι.
      Θα τα φορέσω και θα πάμε βόλτα περπατώντας σύντομα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Καλως όρισες στη βάση σου πασταφλωρίτσα μου!
    Μου έλειψες ♥ πολύ!
    Χαίρομαι που η απουσία σου ήταν για τόσο όμορφο λόγο!
    Αν πήγαινα εγώ στην Πόλη νομίζω ότι θα ξόδευα τα χρήματά μου σε φωτιστικά και φανάρια! Αδυναμία μεγάλη στα ανατολίτικα σχέδια!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου,
      θα τρελαινόσουν με την ομορφιά και τα σχέδια...
      Δυστυχώς είναι δύσκολο να μεταφερθούν.
      Την άλλη φορά όμως, αν υπάρξει, θα αγοράσω οπωσδήποτε φωτιστικό.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  11. Δεν θα πήγαινα ποτέ στην Κωνσταντινούπολη. Πες με γκρινιάρη, πες με κολλημένο με το (μακρινό) χτες. Έχω ακούσει και διαβάσει απίστευτες περιγραφές απ’ όσους πήγαν. Για χαμογελαστούς και ζεστούς ανθρώπους, για φοβερή αγορά, για όμορφες συνοικίες, για μυρωδιές …
    Έχω κάνει περιήγηση με το Google Earth και νομίζω ότι είναι πολύ όμορφη πόλη και συνεχώς βελτιώνεται.
    Πιστεύω όμως πως δεν θα άντεχα να βλέπω την ελληνική ιστορία τόσο κακοποιημένη. Ούτε καν το λιμάνι του …συνωστισμού!
    Και να σου πω και κάτι; Προτιμώ να αγοράζω ελληνικά προϊόντα, έστω και (πολύ) πιο ακριβά. Υποστηρίζω ελληνικές θέσεις εργασίας με το μηδαμινό μου εισόδημα και ξέρω πως με αυτό τον τρόπο τα χρήματα επιστρέφουν πάλι σε εμάς.
    Το κάνω σε είδη ρουχισμού και παπούτσια, το κάνω σε τρόφιμα, το κάνω στις διακοπές μου. Όσο μπορώ και όσο αντέχω.
    Συμπάθα με για τις «αντιρρήσεις» αλλά τις εξέφρασα ακριβώς όπως τις αισθάνομαι.

    ΥΓ: Αυτό το "οriginal μαϊμού" ήταν όλα τα λεφτά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά κατάλαβα σ' αυτό το ταξίδι ότι στα ελληνικά μαγαζιά, δυστυχώς, κυκλοφορούν πάρα πολλά τούρκικα εμπορεύματα.
      Το πούλμαν που μας πήγε ήταν γεμάτο από Έλληνες εμπόρους που πήγαιναν να ψωνίσουν για τα μαγαζιά τους.
      Παραγγέλνουν εμπορεύματα με τις δικές τους φίρμες και δυστυχώς τα αγοράζουμε θεωρώντας πως είναι Ελληνικά ενώ έχουν φτιαχτεί σε τούρκικες βιοτεχνίες και βιομηχανίες.
      Έπειτα δεν ξέρω αν τελικά οι Τούρκοι ήταν οι μεγαλύτεροι ως τώρα εχθροί μας.
      Φοβάμαι ότι έχουμε κι άλλους φοβερότερους εχθρούς και μάλιστα και Ευρωπαίους .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9:07 μ.μ.

      μια μικρη διορθωση αν μου επιτρεπετε....το λιμανι ΄΄του συνωστισμου΄΄ ειναι η σμυρνη οχι η Πολη

      Διαγραφή
  12. Έχω μείνει άφωνη! Όποιος πάει ταξίδι θα ήθελα να με είχε πάρει μαζί του! Κι εσύ έφυγες και με άφησες εδώ;; Ζαμέ! Χαχα! Έχω πάει δυο φορές στην Κωνσταντινούπολη. Είναι ακριβώς όπως τα λες, αλλά εγώ δεν αγόρασα τίποτα! :( Δεν είναι ότι δεν μου άρεσαν πάρα πολλά πράγματα, είναι που παθιάζομαι με τα ταξίδια και γυρνάω σαν το παλαβό στο παντού, πλην καταστημάτων! Ότι κι αν δω -από ψώνια- δεν με συναρπάζει τόσο που να μου φάει χρόνο από την περιήγηση. Αυτός είναι κι ο λόγος που, συνήθως κάνω παρέα με άντρες στα ταξίδια, γιατί οι περισσότερες γυναίκες έχουν πάει για ψώνια! Ή γυρίζω μόνη με μια φωτογραφική μηχανή στο χέρι. Πάντως, αυτή τη τσάντα την ήθελα σαν τρελή!!! Ευτυχώς που μου έχει φέρει μια (μικρή) η ξαδέρφη από την Αμερική. Ξαναγύρισες λοιπόν γλυκό Φλωρούκο και θα διαπίστωσες κι εσύ για άλλη μια φορά, πως, σαν τα ταξίδια, τίποτα!!! Καλωσόρισες χαρά μου και καλή Κυριακή! Σε φιλώ γλυκά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ εγώ το ξέρω πως σαν τα ταξίδια τίποτα...
      Όμως φρόντισαν να μας τα κόψουν όπως μας έχουν κόψει ότι μας ομόρφαινε τη ζωή.
      Ας όψεται η κρίση!!! Αλλιώς θα σου έλεγα εγώ, από πούλμαν σε πούλμαν θα με έβρισκες.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. καλημερα! μεγια τα ψωνια σου Φλωριτσα! χαιρομαι για το ταξιδακι σου! φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου.
      Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  14. Να χαρείς ότι αγόρασες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα.
      Φιλάκια κι από μένα πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  15. Πρώτο μου μήνυμα εδώ και με πήγες στα καλύτερα. Αυτό θα πει ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ!!!
    Σ' ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου να δούμε την αγορά.
    Να χαρείς τα ψώνια σου, με γεια!
    Φιλιά πολλά!! Καλό υπόλοιπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που η πρώτη σου βόλτα εδώ σε ικανοποίησε.
      Μακάρι να έχω να σας λέω πολλά από ταξίδια
      αν και δεν το βλέπω...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Φλώρα μου, καλωσόρισες πίσω στην Ελλάδα μας!!
    Καταπληκτική η ανάρτηση με το ταξίδι σου στη μαγευτική Κωνσταντινούπολη! :)) Τόσο ωραία τα έγραψες που μακάρι να καταφέρω αυτή τη χρονιά να επισκεφθώ αυτή την όμορφη ιστορική πόλη! Συνήθως, όταν ταξιδεύω σε ένα μέρος συνδυάζω τα πάντα.. ψώνια και περιήγηση, οπότε τρέχω κάθε μέρα - όλη μέρα!! ;)
    Αναμένω τη δεύτερη ανάρτηση σου με τις εντυπώσεις!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αυτή τη φορά άφησα λίγο πίσω την περιήγηση, αφού ήδη την είχα κάνει την πρώτη φορά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν την αγαπώ κι αυτήν.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Με γειά!!!
    Πολύ χάρηκα που έλειψες λόγω ταξιδιού!!
    Καλώς μας ήρθες...μας πήγες στα μαγαζιά σήμερα, αλλά θα περιμένω κι άλλα όμορφα από εκεί!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχονται και τα επόμενα....
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Φλώρα μου και καλώς όρισες!! Πήγες στην Πόλη;;; Ε θα γίνει χαμός!!! Θέλω κι εγώ!! Έχω πάει μια φορά , όταν με απέλυσαν, και δεν το μετανιώνω που δεν το ακύρωσα από το σοκ!!! Είναι τέλεια, μαγευτικα!! Εγώ ένιωθα ότι είμαι στο σπίτι μου. Αυτό το original μαϊμού μας το λέγαν κι εμάς οι ξεναγοί!!! Κι όταν μας πήγαν στις αγορές, τα μάτια μου έκαναν πουλάκια από το λαμποκόπημα των χρυσών κι ασημικών!! Μιλάμε για πραγματική ζαλάδα!!! Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες γι αυτό το ταξίδι αλλά δεν θα καταχραστώ τον χώρο σου!! :) Πάντως εγώ έφερα πίσω μπαχαρικά, καφέ και εννοείται τσαγάκι!!! Μακάρι να σου δωθεί η ευκαιρία να ξαναπάς!! Εγώ το θέλω πολύ πολύ!!! Σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου είναι να μιλάνε κι άλλοι εδώ για παρόμοιες εμπειρίες.
      Χαίρομαι που σου άρεσε κι εσένα.
      Εγώ τα μόνα που δεν χάζεψα είναι τα χρυσαφικά.
      Βλέπεις ποτέ δεν με συγκίνησαν.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Φλώρα μου! Κι εμένα με αφήνουν αδιάφορη τα παντώς είδους μπιρμπιλόνια κι όταν τα είδα μπροστά μου, την υπερέκθεση σε όλη την αγορά, με έπιασε μια ζαλούρα κι όχι με την καλή την έννοια. Αυτό εννοούσα. Μου έκανε εντύπωση η τόση υπερέκθεσή τους.

      Διαγραφή
  19. Φλώρα μας καλώς ήρθες (επιτέλους) πίσω στα πάτρια! Μας έλειψες πολύ.
    Ενθουσιάστηκα με τον ενθουσιασμό σου, τις βόλτες και τα ψώνια σου.
    Εύχομαι να τα χαρείς όλα, να τα φοράς και να θυμάσαι τις ωραίες στιγμές του ταξιδιού.
    Προσωπικά, ταυτίζομαι πλήρως με τον Πέτρο και το ταξίδι αυτό, αν και θα ήθελα πολύ να βρεθώ σε μνημεία όπως η Αγία Σοφία, δεν υπήρξε ποτέ στις επιλογές μου.
    Παραδέχομαι ότι οι γείτονες διαπρέπουν στο μάρκετινγκ και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Γι αυτό και σκίζουν τουριστικά κάθε χρόνο. Και μπράβο τους δηλαδή ...μαγκιά τους!
    Απ' την άλλη βέβαια, είναι κάτι μνήμες που μένουν πάντα νωπές μέσα μας και ΔΕΝ Ξεχνάμε... Άσχετος ο συσχετισμός, αλλά μοιραία εκεί πάει το μυαλό...

    Λοιπόν, με γεια σου όλα! Τα παπουτσάκια... Όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, στο προηγούμενο ταξίδι μου είχα πάει και στην Αγία Σοφία αλλά με λύπη μου θα σου πω ότι ήταν το μόνο μνημείο στο οποίο υπήρχε φοβερή ουρά, σπρώξιμο και στριμωξίδι τόσο που δεν κατάφερα να ζήσω την ατμόσφαιρα.
      Φοβάμαι όμως ότι τελικά δεν έχει μείνει ατμόσφαιρα...
      μάλλον την αφαίρεσαν εντελώς.
      Οι μνήμες είναι μνήμες και δεν αφαιρούνται, όμως είναι μια πολύ ωραία ανερχόμενη και αναπτυσσόμενη με ταχείς ρυθμούς πόλη, που αξίζει τον κόπο να την επισκεφθείς.
      Στην συνέχεια θα σας γράψω κι άλλα πράγματα που με εντυπωσίασαν.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Θα ήθελα να πάω κάποια στιγμή με δένουν πολλά με αυτή την πόλη λόγω καταγωγής γιαγιάς και θα ήθελα να την γνωρίσω.
    Μας λαρεσε η βόλτα περιμένουμε την συνέχεια.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δεύτερο μέρος δεν θα έχει καθόλου ψώνια, όμως θα έχει άλλες εμπειρίες.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Εύχομαι Φλωρίτσα μου να χαρείς τα ψώνια σου με τους αγαπημένους σου και σύντομα να ταξιδέψεις και γι άλλους προορισμούς!!! Πάντα ένα ταξίδι είναι ανανεωτικό για τον εαυτόν μας ποικιλοτρόπως. Η περιγραφή σου μοναδική με λεπτομέρειες και εικόνες που μας ταξίδεψες. Καλωσόρισες λοιπόν και καλοφόρετα!!! Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! Φιλιά πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ω! μάλιστα... τώρα βρέθηκες και στη β' μου πατρίδα, α' η Γαλλία όπου γεννήθηκα, η β' Η Πόλη, εκεί που μεγάλωσα μέχρι 9 ετών και γ' η Ελλάδα, φυσικά... και δεν με βλέπω ν' αποκτώ και δ' πατρίδα!!! ;-)
    Αν μου είχες πει πριν φύγεις που πας, θα σου έλεγα και άλλα μυστικά!!!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φλωρέττα όλα τα λεφτά οι περιγραφές σου.....άξιζε και με το παραπάνω η βόλτα σου στα μαγαζιά ακόμη και για οφθαλμόλουτρο μόνο..... μου δοθήκανε ευκαιρίες να πάω αλλά το ανέβαλα γι αργότερα...τώρα δεν ξέρω αν και πότε θα τα καταφέρω.... μάλλον θα με ταξιδέψεις εσύ !!! Να χαρείς το καφτάνι και τα παπούτσια σου, πανέμορφα και τα δύο, και τα δώρα σου καλοδιαλεγμένα και καλόγουστα, πάντα τέτοια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς όρισες Φλωρίτσα!
    Ανέκαθεν ήθελα να επισκευτώ την Κωνσταντινούπολη αλλά δεν τα κατάφερα δυστυχώς...
    Η αδυναμία που έχω στα καφτάνια είναι μεγάλη και χάρηκα που απέκτησες ένα τόσο ωραίο κομμάτι! Με γεια και τα παπούτσια και όλα σας τα ψώνια!

    Καλή εβδομάδα, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φλωράκι μου χάρηκα και γέλασα με την παιδική σου ψυχή που θέλησε να μοιραστεί μαζί μας την χαρά της για τα ψώνια της... αφού εκεί που σε διάβαζα σκέφτηκα πως σε λίγο θα δω γραμμένο " θα τα πάρω να κοιμηθώ με αυτά απόψε :-) "...
    Είσαι ψυχούλα κοριτσάκι μου ...
    Η αλήθεια είναι πως δεν θα έβλεπα τίποτα από όλα αυτά αφου αντιπαθώ τα ψώνια και τα μαγαζιά ... θα προτιμούσα να τριγυρίζω στην πόλη και να φωτογραφίζω στιγμές από της ιστορία της για να μου θυμίζουν το πέρασμά μου εκεί...
    Οι λαοί της Ανατολής έχουν ταλέντο στο πλασάρισμα του εμπορεύματός τους , στο παζάρεμα των τιμών, στο κανάκεμα του πελάτη ... γι αυτούς ακόμα κι η σκόνη των παπουτσιών του έχει αξία ... και εδώ έρχομαι σε άσχετο θέμα με κάτι πωλήτριες σε δικά μας καταστήματα που μας σκανάρουν μόλις πατήσουμε στο μαγαζί και συμπεριφέρονται λες και το προηγούμενο απόγευμα έπιναν τσάι με καμία δούκισσα...
    Να τα χαρείς τα ψώνια σου και με το καλό να ξαναπάς ...

    Tα φιλιά μου και καλό βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η πόλη πια φαίνεται σαν να μην είχε ιστορία.
      Είναι μια τεράστια μεγαλούπολη.....
      η συνέχεια στην επόμενη ανάρτηση.....
      Δεν μπορεί κανείς να μην κάνει σύγκριση στο φέρσιμο των εμπόρων της Πόλης
      με τις πωλήτριες των Ελληνικών μαγαζιών.
      Ρατσισμός σε όλο του το μεγαλείο.
      Αν δεν φοράς ότι η Βικτώρια Μπέκαμ κι αν δεν έχεις και τα κιλά της
      η Ελληνίδα πωλήτρια σε κοιτάζει λες και της χρωστάς...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  26. Ωραίο ταξίδι έκανες στην γείτονα χώρα και ωραία ψώνια... Να τα χαρείς κι εσύ και
    αυτοί που θα λάβουν τα δώρα σου ... και πάντα τέτοια !!!
    Καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  27. Φλώρα μου πολύ όμορφη η περιγραφή σου με τα πλουμίδια της Ανατολής!
    Καλοφόρετα και καλά κάνεις που χαίρεσαι γιατί και τα ταξίδια και τα ψώνια είναι άπιαστα όνειρα στις μέρες μας ! Οσον αφορά στους πωλητές , όντως είναι τόσο εξυπηρετικοί και πλασάρουν ωραία το εμπόρευμά τους!!
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ nikol μου. Προσπαθώ πάντα να είμαι αντικειμενική στις κρίσεις μου και νομίζω πως πολλοί θα συμφωνούν με τη γνώμη που σχημάτισα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  28. ΑΧ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΩΡΑ!!!!
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ!!!!!
    ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ , ΠΑΛΙ ΘΕΛΩ!!!!
    ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΣΑΤΙΖΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΩ ΠΑΙΝΕΥΩ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ!!!!!!!!
    ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
    ΔΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ , ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΣΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ,ΚΛΠ ΚΛΠ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΣ!!
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ!!!
    ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου θα πήγαινα συχνότερα αν βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη.
      Βλέπεις είναι το μισό ταξίδι από εκεί.
      Δυστυχώς για την Αθήνα είναι αρκετά μακριά και κουραστικά.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  29. Καλώς όρισες και πάντα να βρίσκεις ένα τρόπο για να ταξιδεύεις!!!! σε ευχαριστούμε που μας έδωσες μια γεύση από αυτό το ταξίδι!!!! Οι αγορές σου υπέροχες... να είναι καλοφόρετες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου εύχομαι να κάνεις κι εσύ αυτό το ταξίδι.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου εύχομαι να κάνεις κι εσύ αυτό το ταξίδι.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  30. Πολύ ωραίο το ρεπορτάζ σου, Φλώρα μου, από το shopping στην Κωνσταντινούπολη. Να χαρείς τα ψώνια σου (ένα τέτοιο ζευγάρι μποτάκια ψάχνω κι εγώ, άν ξέρεις πού να τα βρώ, στείλε με ένα mail). Στην Πόλη πήγα πριν λίγα χρόνια για ένα συνέδριο και είχα και μία ημέρα ελεύθερη για να δώ τα αξιοθέατα και τα παζάρια. Δεν μου άρεσε καθόλου ο στολισμός κτιρίων και πλατειών με αφίσες και σημαίες του μεγάλου ήρωά τους, ούτε ο συνωστισμός στους δρόμους, στο μετρό/τραμ, κλπ...αλλά πράγματι οι έμποροι ήταν πολύ ευγενικοί.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρω τέτοια μποτάκια σε μαγαζί εδώ θα σε ενημερώσω.
      Πράγματι η τούρκικη σημαία κυματίζει παντού σε τεράστιες διαστάσεις
      αλλά και ο κόσμος είναι υπερβολικά πολύς αφού μόνο η Κωνσταντινούπολη έχει 20.000.000 κατοίκους .Γι αυτά θα γράψω στην επόμενη ανάρτηση..
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  31. H Κωνσταντινούπολη φημιζεται για τα ψώνια της! Ειδικά οι έμποροι από την Β. Ελλάδα όλοι ψωνίζουν από εκεί και εμτά έρχονται Ελλάδα και τα πουλάνε Χ3!

    Οταν είχα πάει εγώ με είχε πιάσει μια απίστευτη τσιγκουνιά και δεν πολυψώνισα (το έχω μετανιώσει).

    αντε και εις άλλα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες είναι και μάλιστα οι έμποροι ψωνίζουν από τα πιο φθηνά είδη που βρίσκουν ώστε να έχουν το περιθώριο κέρδους που θέλουν.
      Την άλλη φορά που θα πας να ψωνίσεις διπλά.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  32. Φλώρα μου σε ζήλεψα πραγματικά! Έχω καταγωγή (ο πατέρας μου είναι γέννημα-θρέμμα..έφυγε από εκεί στα 16 του...) και δεν έχω πάει ποτέ..! Το θέλω τόσο πολύ γιατί εκτός από όλα αυτά αναφέρεις με τραβάνε και οι ρίζες βρε παιδί μου...! Αυτό που αναφέρεις για τους παραγιούς, σκέψου ότι το έζησα μέχρι πριν ένα χρόνο με την Πολίτισσα γιαγιά μου, που στα Πατήσια που έμενε υπήρχε ένα τέτοιο παλικάρι που της έκανε τα ψώνια :-)
    Να είσαι καλά να ξαναπάς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους παραγυιούς τους είχα προφτάσει κι εγώ παλιά.
      Σαν παιδί θυμάμαι στη γειτονιά που είχαν παραγυιούς τα μπακάλικα, ένας ξυλουργός, ο μανάβης και αυτοί εξυπηρετούσαν και ότι άλλο θέλημα ήθελαν οι γείτονες με ένα μικρό χαρτζιλικάκι που τους έδιναν.
      Και στο Υπουργείο που δούλευα το 1983 υπήρχε ένας κουρέας σε ένα καμαράκι, όπου κούρευε τους άντρες και παράλληλα πλήρωνε τους λογαριασμούς των υπαλλήλων πάλι με μια μικρή χρέωση.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  33. Εγώ πάλι δεν έχω και τα καλύτερα πράγματα να πω για όταν είχα πάει... Δεν μου άρεσε ούτε σαν μέρος, ούτε σαν άνθρωποι...
    Αυτό με τα νούμερα στα ρούχα το είχα παρατηρήσει και εγώ...
    Καλοφόρετες οι αγορές σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ιδιοσυγκρασία των ανθρώπων μάλλον θα γράψω στην επόμενη ανάρτησή μου.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  34. Μεγεια Φλωρουκο μου μεγεια! να τα χαρεις ολα σου τα ομορφα πραγματακια και να σκορπισεις με τα δωρακια σου τη χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ενα απ'τα όνειρά μου είναι ένα ταξίδι στην Κωσταντινούπολη όχι τόσο για ψώνια όσο για να αφουγκραστώ και να μυρίσω τον αέρα αυτής της χιλιοτραγουδισμένης Πόλης!

    Πολύ όμορφα τα ψώνια σου με υγεία να τα χαρείς και να ξαναπάς σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορέσεις να το κάνεις το ταξίδι, αξίζει...

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα Φλώρα μου γλυκιά!μαγευτικό το νοερό σου οδοιπορικό-και έρχεται είδα και μέρος δεύτερον-στην Πόλη..θα ήθελα πολύ να πάω κάποια στιγμή αλλά όλο στις χώρες της Β,Ευρώπης καταλήγουμε με την οικογένεια..όνειρο θα είναι για μένα..τα αρώματα απο την Πόλη έφτασαν μέχρι εδώ(Αθήνα)..γέλασα πολύ με το shopping therapy που έκανες και πιό πολύ με την έκφραση''original μαιμού''..χάζεψα την μαιμού Chanel τσάντα-δεν θα έλεγα όχι-αλλά και με την Hermes ζώνη..μου άρεσαν τα γυαλικά..αλλά και το καφτάνι είναι πολύ όμορφο!!να τα χαρείς Φλώρα μου!!περιμένω με χαρα να δω και το δεύτερο μέρος απο την πόλη..πέρασα απίστευτα με το πρώτο μέρος!!φιλάκια πάρα πολλά και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρα να πας για το δεύτερο μέρος που μόλις πριν λίγο ανάρτησα...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  37. Καλησπέρα, Φλώρα μου!
    Καταρχήν, με γεια όσα αγόρασες, να τα χαρείς!
    Το πόσο σε ζηλεύω (με την καλή έννοια) δε λέγεται... Εδώ και χρόνια θέλω διακαώς να πάω στην Κωνσταντινούπολη (η καταγωγή του παππού μου ήταν από εκεί) και δεν το έχω καταφέρει μέχρι στιγμής, για πολλούς και διάφορους λόγους. Ή κάτι θα γίνεται, ή θα επεμβαίνει στα σχέδιά μου η Εφορία, χαχα!!
    Λατρεύω τα παζάρια και αυτού του τύπου τις αγορές, με την πολυκοσμία τους, την ποικιλία τους και το τοπικό τους χρώμα. Ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρω να δω την πόλη, να γνωρίσω τα αξιοθέατά της και να τριγυρίσω στις αγορές της.
    Ανυπομονώ για το δεύτερο μέρος του οδοιπορικού σου και σε ευχαριστώ που με πήρες μαζί σου σήμερα...
    Πολλά φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν ξέρω πως τα κατάφερα να πάω μετά από τους λογαριασμούς του Σεπτέμβρη...
      Σου εύχομαι σύντομα να την επισκεφθείς.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  38. Τυχερή που είσαι Φλώρα!
    Μην το συζητάς καθόλου...
    Περιμένουμε τη συνέχεια του οδοιπορικού...
    Πολλά φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω κι εγώ πραγματικά τυχερή....
      Απρόσμενα μου προέκυψε και το χάρηκα πολύ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  39. Αχ, πόσο θέλω να πάω Κωνσταντινούπολη δε λέγεται. Είχα δύο ευκαιρίες να κάνω αυτό το ταξίδι με φίλους και κάτι στράβωσε και τις δυο φορές και δεν τόκανα!!!!
    Μπράβο Φλώρα μου, να είσαι καλά και να κάνεις ταξίδια πολλά και παντού!!!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τρίτη φορά θα είναι η τυχερή και θα πας.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  40. Ωραια εκδρομη και πηγαινουν τωρα και καποιες φιλες μου μπραβο Φλωρα παντα να περνας καλα , μου αρεσε που το διαβαζα σαν να ημουν και γω στην αγορα , εγω τρελλαινομαι για αγορα ταξιδευα οπως η φιλη σου για τη δουλεια , να δω ρουχα σχεδια , ομορφες εποχες , φιλιά και πες μας και άλλα για την Πολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν περπατάς και ζυμώνεσαι σ' έναν τόπο, ακόμη κι αν πρόκειται μόνο για αγορές, καταλαβαίνεις και ζεις πολλά.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  41. Χαίρομαι που πέρασε; καλά καιν εύχομαι να ξαναπάς γιατί η Πόλη είναι απίστευτη! Έχω πάρει και εγώ καταπληκτικά πράγματα αλλά αυτό που θεώρησα "αγορά" ήταν οι δαντάλες που πήρα όταν περιαδιαβαόνοντας βρέθηκα σε έναν δρόμο με τέτοια είδη. Καταπληκτικές και σε απίθανα φθηνές τιμέ;ς!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δυστυχώς δεν έπεσα μπροστά σε δαντέλες
      κι ευτυχώς γιατί θα ήθελα να αγοράσω και γύρισα πίσω
      πανί με πανί...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  42. Γεια σου Φλώρα μου!! Πολύ γέλασα με τον όρο original μαϊμού!! Πήγα στην Κων/λη πριν από 3 χρόνια αλλά δεν ψώνισα κι έτσι δεν παρατήρησα αυτό με τα μεγέθη που λες! Καλά πως την είδαν έτσι;; Περιμένω εντυπώσεις σου από τα αξιόθετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα αξιοθέατα δεν θα σας γράψω, άλλωστε αυτά μπορεί κανείς να τα διαβάσει σε βιβλία ή στο internet, γραμμένα καλύτερα απ' ότι θα έγραφα εγώ.
      Θα γράψω όμως για την καθημερινότητά τους και την οργάνωσή τους.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  43. καλημερα, περασες καλα τελικα εκει....
    αν και πάντα ηθελα να επισκεφτω την Πόλη ποτε δεν το αποφασιζω.....
    Αυτο που στα μαγαζια ολοι μιλουν λιγα ελληνικα λίγα αγγλικα μου λέει οτι ειμαστε οι καλυτεροι πελατες τους......
    Αντε και στο επομενο ταξιδι σου ισως με βρεις εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεμάτη Έλληνες η αγορά...
      και πολλοί έμποροι.
      Μακάρι να βρεθούμε εκεί σε επόμενο ταξίδι
      αν και το δικό μου μάλλον θα αργήσει.

      Διαγραφή
  44. Περιμένω την επόμενη ανάρτησή σου με τις εντυπώσεις του ταξιδιού. Για εμένα πάντως το ταξίδι μου στην Πόλη ήταν το πιο όμορφο που έχω κάνει. Για πολλού λόγους.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον και για μένα η Κωνσταντινούπολη είναι η πιο αγαπημένη πρωτεύουσα απ' όσες έχω δει σε προηγούμενα ταξίδια μου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  45. Και το μαρτύριο της νοσταλγίας συνεχίζεται...
    Και σαν να μου φάνηκε πως δεν είδες το σχόλιο μου στο α' μέρος του ταξιδιού! ;-)
    Μιλούσαν για τη Πόλη απ΄ όπου έφυγα 9 ετών....
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το ταξίδι μου άν και με αντίστροφο διάβασμα ολοκληρώθηκε ! Να είσαι γερή να ταξιδεύεις !Πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά να πάω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν είχα δεί τις ..πολίτικες αναρτήσεις σου!! Είναι ενα ταξίδι που θα ήθελα οπωσδήποτε να κάνω!! Εξαιρετική η αφηγηματικη σου ξενάγηση!! Σαν να ήμασταν μαζί σου και χαρήκαμε μαζί με σένα τις βόλτες και τα ψώνια σου!! Πάω να διαβάσω και το Β'μέρος!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ ΡΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩ ΔΩΡΟΥ STHN PATRA. ΟΙ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΟΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ?? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΤΙΝ ΟΠΟΙΑΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΣ ??? ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ....ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΩ.....ΕΑΓΧΟΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή