Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Bράβευση 2ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Ήρθε η ώρα της βράβευσης
 ενός από τα πιο πολυπληθή σε ιστορίες παιχνιδιού μας. 

Θέλω να πιστεύω πως δεν μου ξέφυγε  κανένα λάθος 
 ιδιαίτερα στην καταμέτρηση.
Ελπίζω τυχόν λαθάκια 
να μην έχουν σχέση με τη βράβευση των 3 πρώτων νικητών. 

Όλοι σας αξίζετε συγχαρητήρια
 γιατί οι ιστορίες και τα ποιήματά σας ήταν ιδιαίτερα αξιόλογα
και λάμπριναν το παιχνίδι μας σαν διαμαντάκια κι αυτή τη φορά.

Όσοι συμμετείχαμε, είμαστε όλοι νικητές 
και ως νικητές δικαιούμαστε ένα βραβείο συμμετοχής!
Βραβείο συμμετοχής στο 2ο παιχνίδι (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
(Οι συμμετέχοντες μπορούν να αντιγράψουν το βραβείο
 και να το τοποθετήσουν στο blog τους.)

Αυτή τη φορά το παιχνίδι έφτασε στις  31 επιτυχημένες συμμετοχές
 Δεν είναι εύκολο να διαλέξεις 3 ιστορίες ανάμεσα σε  31 πολύ αξιόλογες...
οι περισσότερες από τις οποίες μάζεψαν αρκετούς βαθμούς.
Οι λέξεις στις οποίες βασίστηκε το παιχνίδι μας  αυτή τη φορά ήταν
ΛΕΞΗ, ΖΩΗ, ΤΟΛΜΗ, ΚΑΡΑΒΙ, ΚΛΟΥΒΙ
Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια - ποιήματα. 

 Για να απλουστευτεί η διαδικασία βράβευσης  για μένα,  
στο εξής τα βραβεία θα δίνονται  μόνο με ανακοίνωση
και όχι με το σχετικό σηματάκι που τα ακολουθούσε.
Έτσι προέκυψαν οι  3 νικητές μας. 

Το 1ο βραβείο δίνεται 
στην Kανελλάκη Μαρία 
για την ιστορία της
"Μοντέρνος Σταχτοπούτος"

 Το 2ο βραβείο δίνεται 
στην Ελένη Φλογερά
για την ιστορία της
 "Η ερωτοχτυπημένη πατάτα"


Το 3ο βραβείο δίνεται 
στον Ανταίο
για την ιστορία του
"Έρωτας"

Οι 2 πρώτες νικήτριές μας θα πάρουν "τιμής ένεκεν",
όπως πάντα, 2 χειροποίητες καρφίτσες 
οι οποίες θα  τους αποσταλούν ταχυδρομικά το συντομότερο. 

Ο τρίτος νικητής, γένους αρσενικού, 
παρακαλείται να διαλέξει τι  θέλει να του στείλω
α) μια καρφίτσα για να την κάνει δώρο σε κάποια αγαπημένη; 
β) το μονόγραμμά του Α (απ' το Ανταίος) για να το κρεμάσει στο μπρελόκ του; ή
γ) κάποιο άλλο μονόγραμμα, αν το Ανταίος δεν είναι όνομα αλλά ψευδώνυμό του;

Οι νικητές παρακαλούνται να στείλουν αμέσως στο mail μου
flora27031960@gmail.com 
από αύριο κιόλας,
 ονοματεπώνυμο και διεύθυνση για να στείλω τα δωράκια τους

Ήρθε και η ώρα να αποκαλυφθεί ο συγγραφέας κάθε κειμένου καθώς και 
 η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας, που έχει ως εξής:

1.Ποτέ δεν είναι αργά Rita Libero   7
2.Η ζωή θέλει τόλμη Δελφινάκι
3. Τόλμησε… Katerina Verigka       2
4.Ψυχαναλύσου! @iris                     8
5. Χρυσή ευκαιρία Marilena ArtSpot       9
6.Όχι για τους άλλους … Μαρία Έλενα  5
7.Τα μεγάλα μπάρκα Lysippe                    4
8.Πάνω από τα σύννεφα… Rylie    
9.Έλα στη θέση μου Paloma
10.Γλυκιά διαδρομή Bάσω Κουνούπη      20
11.Τα χάρτινα καράβια Καλύδνα               12
12.Η μαϊμού κι ο καπετάν Αυγουστής Φλώρα   1
13.Ανάσα κι ευχή σου δίνω Vicky VI.P         3
14.Αντίο μάνα! Xris Kat                    2
15.Το χάρισμα Κλαυδία                    9
16.Λέξεις,, όρια, ελευθερία Ζoyzoy ElenA
17.Φαντάσου… Mαρία Νι                 16
18.De profundis η σκέτη; xristin
19.Μια νέα ζωή ! Maria Grasia          6
20.Έρωτας Ανταίος                            21
21.Μοντέρνος Σταχτοπούτος Kανελλάκη Μαρία    26
22.Τα χνάρια Μytripsonblog             6
23.Ο σύνδεσμος Γιώργος Βαρβάκης   18
24.Το τελευταίο ταξίδι Pink Angel       3
25.Πες αυτή τη λέξη, Πες τη! Κική      3
26.Ξενιτεμένος στα Καράβια Katerina Valsamidi   3
27.Ταξιδεύοντας γι’ αλλού Πέτρος  K.       4
28.Η ερωτοχτυπημένη πατάτα Ελένη Φλογερά      24
29.Ένα γράμμα για μια λέξη Σοφία ΜΒ           3
30. Το κλουβί ανοίγει από μέσα... Joan Petra  2
31.Πάσχω ….. !!!!! Μarilise      1



Οι βραβευμένες ιστορίες

1ο βραβείο

21.Μοντέρνος Σταχτοπούτος
Μαρία Κανελλάκη
Εμπρός; Πα-παντοπωλείο «Μαζί τα φάγαμε»;  Κύρ- Παντοπώλα… ο Γιαννάκης είμαι.  Ο γιος της έρμης της κυρά-Στουρνάραινας. Της χαροκαμένης,  της χαμηλοσυνταξιούχας.  Ναι Κυρ- Παντοπώλα… Το ξέρω πως τα βερεσέδια μας έχουν φτάσει στο μη περαιτέρω…  όχι δεν θέλω να κάνουμε διακανονισμό… Ακούστε με!
Βρήκα δουλειά κυρ- Παντοπώλα. Μια πολύ καλή δουλειά! Θα σας τα ξοφλήσω μέχρι κεραίας. Εγώ τις υπογραφές μου τις τιμώ! Μόνο σας παρακαλώ Κυρ- Παντοπώλα, στείλτε λίγα πράγματα στο σπίτι απόψε. Σημειώνετε; … Βάλτε ένα τέταρτο θρούμπες, απ’ τις μεγάλες ,τις ψωμομένες. Και ζαμπόν… πόσο πάει το κιλό;… Ε καλά, βάλτε καλύτερα μορταδέλα και κασεράκι… και μαρμελάδα κυρ- Παντοπώλα. Πόσο το κουτί;… Απ’ τη χύμα βάλτε που είναι πιο οικονομική. Μα ναι σας λέω… θα περάσω το βράδυ απ’ το μπακάλικο να σας αφήσω έναντι. Πήρα προκαταβολή σήμερα σας λέω!
Δουλεύω σ’ ένα ψηλό κτίριο που μπαινοβγαίνει το αφάν-γκατέ της κοινωνίας μας. Πώς τα κατάφερα;… Ε, τρούπωσα, μη τα ρωτάτε! Έχω το διάολο μέσα μου!... Άδειασε μια θεσούλα και με ειδοποίησε ένας γνωστός. «Ρε Γιάννη, δεν έρχεσαι κατά δω, μπας και σου δώσουν τη θέση που χήρεψε;». Ευτυχώς είχα προϋπηρεσία στο μπαρμπέρικο της γειτονιάς κι όταν είδα τα ψαλίδια και τις μηχανές που έχουν στο μαγαζί, βρήκα την τόλμη και τους  είπα: «Αχ, αφήστε με να εργαστώ εδώ μέσα, σας παρακαλώ!... Εγώ, μόλις πιάσω στα χέρια μου μια τόσο όμορφη κουρευτική μηχανή, την κάνω και κελαηδάει σαν αηδόνι στο κλουβί!... Φέρτε μου κεφάλια να τα κουρέψω σας παρακαλώ! Φέρτε μου συνταξιούχους, εργαζόμενους, μικροκαταθέτες, άνεργους, παιδιά, σκυλιά!... Πιο γρήγορα παρακαλώ!.. Φέρτε κι άλλους!... Ακόμα πιο γρήγορα παρακαλώ!...»
Απάνω που είχα απελπιστεί κυρ-Παντοπώλα μου κι ήμουν έτοιμος να μπαρκάρω με το πρώτο καράβι που θα’ βρισκα μπροστά μου, έγινε το θαύμα! Δόξα τω Θεώ! Γιατί Θεός υπάρχει, μην ακούτε μερικούς που δεν πιστεύουν. Γιατί… τι να σου κάνω η ψωροσύνταξη της μάνας μου; Τρακόσια στόματα είχε να θρέψει. Μια ζωή να ξενοπλένει στις σκάφες.  Ήταν πρωινά που δεν είχε γάλα να μας βάλει να πιούμε.  Πηγαίναμε σχολείο και λιγοθυμάγαμε απ’ τη λόρδα!... Μην κοιτάτε που δεν λέγαμε λέξη. Πώς κρεμάσανε νομίζετε οι σακούλες στα μάτια μου; Πού λεφτά για ενυδατικές;
Ναι, γι αυτό σας λέω… Θα το κάψουμε απόψε κυρ-Παντοπώλα μου!  Έχω καλέσει και τ’ άλλα παιδιά της γειτονιάς, να το γλεντήσουμε! Θα’ρθει  ο Τρελαντώνης  της Μαρίτσας της γκαβής κι ο Αδωνάκος ο Ελλαδέμπορας και το Βγενιώ με τη μπαγκέτα του κι ο Μάκης ο τσεκουράτος κι άλλοι κίλερς…  Είμαι πολύ χαρούμενος σας λέω!... Θα έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα  στο σπίτι!... Βάλτε και καφέ κυρ-Παντοπώλα μου!... Και μακαρόνια νούμερο δέκα, τα ψιλά… και διαρθρωτικές αλλαγές και οριζόντια μέτρα θα έχουμε… Απ’ αυτά που είχα πάρει και πέρυσι… Ναι, με κιμά θα τα κάνω πάλι… Κι ενιαίο φόρο στα ακίνητα θα πάρω και λίγες μπύρες και σοκολάτες απ’ αυτές τις φτηνές να βάλετε…  Ή μάλλον, όχι τις φτηνές… θα πάρω και μειώσεις μισθών και σοκολάτες απ’ αυτές του γάλακτος… από δύο στον καθένα… 


Τι;… ναι, καλά ξέρω, εξακόσια δισεκατομμύρια  έφτασε ε; Ε… καλά θα τα πληρώσω… μα παιδιά είμαστε τώρα;

2ο βραβείο

28.Ερωτοχτυπημένη πατάτα
Ελένη Φλογερά
Μπαίνω στην κουζίνα φουριόζα, παίρνω πέντε–έξι πατάτες από ένα τσουβαλάκι και αρχίζω να τις καθαρίζω για να ετοιμάσω το μεσημεριανό φαγητό.
-Ουφ! Ακούω να λέει μία πατάτα με περίεργο σχήμα, επιτέλους κάποιος με ελευθέρωσε.
Έχω παραισθήσεις από την κούραση σκέφτηκα και ακούω να μιλάνε οι πατάτες.
-Πρόσεξέ με! συνέχισε εκείνη. Δες το σχήμα μου. Έχω σχήμα καρδιάς και δεν το απέκτησα τυχαία. Το επιδίωξα και θα σου πω το γιατί.
-Τι είναι αυτά που μου λες, της απάντησα, άσε με  και έχω δουλειές. Πάει το έχασα σκέφτηκα, άνοιξα κουβέντα με μια πατάτα.
-Εγώ θα σου πω την ιστορία μου θες δε θες, γιατί αν δεν την πω σε κάποιον θα σκάσω.
-Άντε πες την, να μου περάσει η ώρα όσο ετοιμάζω το φαγητό.
-Εγώ λοιπόν γεννήθηκα σε ένα χωράφι στη Νάξο, όχι να το παινευτώ αλλά είμαστε πολύ καλές πατάτες. Εκεί μεγάλωνα μαζί με τα αδέλφια μου, κάτω από την μαμά μας την πατατιά, όταν μια μέρα είδα να έρχεται προς το μέρος μας με μία αξίνα στο χέρι, ένα παλικάρι ψηλό και γεροδεμένο. Φορούσε ένα τζιν παντελόνι και από την μέση και πάνω το κορμί του ήταν γυμνό και ηλιοκαμένο. Ε! αυτό ήταν! Έρωτας με την πρώτη ματιά!
Άρχισα από εκείνη την ημέρα να παίρνω το σχήμα καρδιάς για να με προσέξει και έσπρωχνα τα αδέλφια μου για να βγω πάνω-πάνω για να με δει. Εκείνος όμως ούτε που με πρόσεχε… μία μας σκάλιζε, μία μας πότιζε, αλλά πέραν αυτού τίποτα άλλο.
-Περίμενε μου είπε μια μέρα μία άλλη πατάτα, σε λίγο καιρό που θα μεγαλώσουμε, θα μας βγάλει από το χώμα   και τότε θα σε δει.
-Ζούσα για εκείνη την ημέρα που δεν άργησε να έρθει. Άρχισε να μας βγάζει από το χώμα. Δεν μπορεί σκέφτηκα τώρα θα με προσέξει. Πράγματι με πήρε στα χέρια του, είδε την καρδιά μου, μου χαμογέλασε και εγώ έλιωσα από προσμονή. Μία του λέξη περίμενα… ένα σ’ αγαπώ να ακούσω από τα χείλη του… αλλά τίποτα με πέταξε και μένα στο σωρό μαζί με τις άλλες. Ήθελα να πεθαίνω.
-Μην κάνεις έτσι, μου είπαν μερικές πατάτες, όταν μας πάει στην αποθήκη για να μας βάλει σε τσουβάλια, εκεί μπορεί να σε προσέξει.
-Εκεί σκέφτηκα είναι η τελευταία μου ευκαιρία. Πρέπει να βρω το θάρρος και την τόλμη να του πω για τον έρωτά μου. Όμως όταν ήρθε εκείνη η ώρα, εγώ δεν τόλμησα να του πω τίποτα και εκείνος μας τσουβάλιασε, μας φόρτωσε στο φορτηγάκι του και μας πήγε στο λιμάνι. Εκεί μας έβαλαν σε κάτι κιβώτια σαν κλουβιά, μας φόρτωσαν σε ένα καράβι και φτάσαμε στην  Αθήνα και από εκεί ούτε που ξέρω που μας πήγαν και ούτε με ενδιέφερε πια. Η ζωή μου δεν έχει νόημα, κάνε με ότι θέλεις, κάνε με να ξεχάσω τον άδοξο έρωτά μου.
 -Δεν μου πάει η καρδιά να σε ψήσω στο φούρνο, θέλεις να σε φυτέψω σε μια γλάστρα, να βλαστήσεις και να δεις τη ζωή με άλλο μάτι;


-Δεν είναι κακή ιδέα, μόνο κάνε με να ξεχάσω…

3o βραβείο

20.΄Ερωτας
Ανταίος
Απάτητες κορφές οι σκέψεις σου,
αδάμαστο καράβι η ψυχή σου,
σαν κύματα του Ευρίπου η αγάπη σου,
μα εγώ ακόμα, εδώ μαζί σου..
Για ώρες μπορεί, να μην πούμε μια λέξη,
να καθόμαστε αντίκρυ, στο σκοτάδι, βουβοί
κι εκεί που σκέφτομαι: πόσο θ’ αντέξει,
θυμάμαι πως είμαστε, στο ίδιο κλουβί....
Δεν ξέρω αν θέλει τόλμη ή θάρρος.
Δεν ξέρω αν όσα λες τα εννοείς,
μα ξέρω πως στέκεις δίπλα μου σαν φάρος,


φωτίζοντας τους δρόμους της ζωής..

H 1η νικήτρια, που  και  αυτή τη φορά είναι η Μαρία Κανελλάκη
θα βρει για το επόμενο 3ο παιχνίδι μας  (2ου κύκλου)
5 ουσιαστικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα, 
που θα αποτελέσουν τη βάση για τις νέες εμπνεύσεις σας.

39 σχόλια:

  1. Και οι δύο ιστορίες αλλά και το ποίημα άξιζαν τις πρώτες θέσεις!!!!!Συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax Φλωρα μου! Πρωτη φορα που δεν καταφερα να διαβασω και να βαθμολογησω τις ιστοριες! Αν κρινω απο τις 3 καλυτερες, παλι διαμαντακια γεμισαμε! Θα τις διαβασω ΟΛΕΣ! Συγχαρητηρια στις νικητριες και το νικητη! Παντα τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστή φίλη του παιχνιδιού μας μη μου στεναχωριέσαι... την άλλη φορά θα είσαι εδώ στην ώρα σου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και τον νικητή του παιχνιδιού,και σε σένα Φλώρα......καλήηηηηηη ξεκούουουουουουραση!
    Σε θέλω φρέσκια και λαχταριστή όταν επιστρέψω άπω το κατσικοχώρι μου με τα ρόδια ανά χείρας.
    Αλήθεια,τι μορφή θα πάρουν τα ρόδια στα χρυσά χεράκια σου;
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χυμό ίσως... εκτός κι αν βρούμε τη συνταγή για λικέρ...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια σε όλους και σε εκείνους που διακρίθηκαν!!
    Πραγματικά ήταν μία και μία όλες, όλο και δυσκολεύει η ψηφοφορία!!
    Σ'ευχαριστούμε Φλώρα για την εμπειρία αυτή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φλώρα μου πάνω απ΄ όλα καλή ξεκούραση!!!!!!
    Μπράβο σε όλους, και κυρίως στους νικητές!
    Μπράβο στον Ανταίο για την πρώτη του διάκριση και στην Ελένη μας! Ε η Μαρία το έχει πάρει το κολάι!
    Πολύ χάρηκα τα αποτελέσματα! Μα πάρα πολύ! :))))

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στους νικητές. Πολύ χάρηκα που έχουμε και νικητή γένους αρσενικού.
    Μπράβο στην αγαπημένη Ελένη για την διάκριση της ιστορίας της.
    Μπράβο και σε σένα για την άψογη διοργάνωση του παιχνιδιού.
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στους νικητές , αλλά πιο πολύ συγχαίρω εσένα Φλώρα μου για την διοργάνωση του παιχνιδιού !Καλή ξεκούρασκ και καλό τριήμερο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φλώρα μου με μεγάλη χαρά είδα πως σε πάρα πολλούς φίλους του παιχνιδιού άρεσε και η δική ιστορία και τους ευχαριστώ για τους βαθμούς που μου έδωσαν. Οι βαθμολογητές αυτή τη φορά είχαν παιχνιδιάρικη διάθεση.
    Συγχαρητήρια όμως αξίζουν σε όλους γιατί όλες οι ιστορίες ήταν πολύ καλές, αλλά τα πιο πολλά συγχαρητήρια αξίζουν σε σένα για άψογη διοργάνωση του παιχνιδιού.
    Καλή ξεκούραση το τριήμερο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στους νικητές, αλλά και σε όλους όσους συμμετείχαν,..και σε σένα Φλώρα πολλά ευχαριστώ και χίλια μπράβο!!
    Πρόλαβα χτες στο τσακ να τελειώσω την ανάγνωση για να μπορέσω να βαθμολογήσω...ήμουν τόσο κουρασμένη που δε σχολίασα τίποτα,...ούτε καν την νέα (παλιά τώρα) ανάρτησή σου...
    Επειδή ξέρω καλά πόση δουλειά έχει όλο αυτό που κάνεις, νομίζω πως είναι σοφή η απόφασή σου να διαγωνίζονται μόνο 20 ιστορίες..έτσι θα τις διαβάζουμε και πιο εύκολα..ελπίζω ,μόνο να προλάβω να είμαι στις 20..χαχα!
    Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στους νικητές και γενικά στους συμμετέχοντες! Και φυσικά πολλά μπράβο και σε 'σένα για την διοργάνωση!
    Αυτή τη φορά ήταν πολλές οι ιστορίες και η ψηφοφορία ήταν πολύ δύσκολη. Νομίζω η απόφαση να αλλάξει λίγο το παιχνίδι είναι πολύ σωστή γιατί υπάρχουν τόσες όμορφες συμμετοχές που "χάνονται" στο πλήθος...
    Καλό Τριήμερο και καλή ξεκούραση!
    Σε φιλώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγχαρητήρια Φλώρα μου για την όμορφη διεξαγωγή και αυτή τη φορά...χάιρομαι που αγαπηθηκε και αποκτησε νεους φιλους...και αυξάνονται κάθε φορά οι ιστορίες... συγχαρητήρια στις νικήτριες και στο νικητή
    και σε όλους όσους συμμετείχαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα και απο μενα!!!

    συγχαρητηρια σε ολους μας και ενα μεγαλο μπραβο στους Νικητές μας!

    και τα τρια κειμενα που διακριθηκαν απολαυστικοτατα, το καθενα για το δικο του λογο. δε μπορω να ομως να μη πω οτι η ερωτοχτυπημενη πατατα για μενα ηταν ενα βημα μπροστα απο την εποχη μας. :)

    φιλια πολλα σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα σε όλους και ιδιαιτέρως στην οικοδέσποινα, που έχει καταφέρει
    να συγκεντρώνει στον χώρο της, τόση ποικιλόμορφη, πνευματική ομορφιά...

    Συγχαρητήρια στην Μαρία και στην Ελένη, που έγραψαν εμπνευσμένα
    και κατάφεραν, τα κείμενά τους, να ξεχωρίσουν!
    Ευχαριστώ όλους όσους βρήκαν κάτι όμορφο στο δικό μου ποίημα,
    είτε το ψήφισαν είτε όχι και όλους όσους συμμετείχαν σε τούτο το δρώμενο,
    με οποιονδήποτε τρόπο..

    Καλό τριήμερο σε όλους μας, και συνεχίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συγχαρητηρια σε σενα Φλωρα μου στις Νικητριες και τον Νικητη μας και σε ολες τις συμμετοχες ηταν υπεροχες !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω καιρό να περάσω από το κουτουκάκι σου.. και λυπάμαι που δεν έλαβα μέρος στο παιχνιδάκι! Το ήθελα τόσο μα τόσο πολύ, αλλά δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ.. Πονεμένη ιστορία! Χμμ.. το Κανελλάκι μας θα το ξεχώριζα όπως και να'χει. Και τον Ανταίο, με το υπέροχο ποίημά του. Την Έλενα δεν υπήρχε περίπτωση, χι χι. Μπράβο σε όλους σας, και πολύ περισσότερο σε'σένα, Φλώρα μου, που ξοδεύεις χρόνο και κόπο για τούτο το όμορφο παιχνιδάκι! :) Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και τους νικητές!
    χαχαχα! Πήρα και 3 βαθμούς τελικά, νόμιζα πως δεν είχα πάρει κανέναν αλλά αυτό δεν έχει καμία μα καμία σημασία...Φλώρα μου σε ευχαριστώ για την ευκαιρία να παίξω στο παιχνίδι σου! Ήταν πολύ ιδιαίτερο για εμένα μιας και η ιστορία μου είναι αληθινή...!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρώτα απ' όλα, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο στην Φλώρα, για την άρτια διεκπεραίωση του παιχνιδιού και για την ευχαρίστηση που μας προσφέρει τόσο γενναιόδωρα μέσα απ' αυτό.

    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό κι έθεσαν τον πήχη τόσο ψηλά και δυσκόλεψαν την επιλογή. Κι ένα τσικ παραπάνω στα συγχαρητήρια στη νικητήρια τριάδα: Μαρία, Ελένη & Ανταίο. Μπράβο σας, παιδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια σε ολους!
    Αμαν πια όμως με το απιχνίδι αυτό δεν πάει άλλο θα παθω τίποτα με αυτές τις βαθμολογήσεις, κάθε φορά και πιο δύσκολες, δεν θα με τρελάνετε εσείς!!
    Πέρα απο την πλάκα όμως ήταν όλες καταπληκτικές μου κάνει φοβερή εντύπωση τι κρύβει ο κάθε άνθρωπος μέσα του.
    Καθε φορά εκπλήσομαι ευχάριστα!
    Μπραβο και σε σενα Φλωρούκο, καλή ξεκούραση, κάνε ένα break μην μας πάθεις και τίποτα!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ♥ ♥ Μπράβο Φλώρα μου!!!! Φαντάζομαι θα πέρασες πολλά ξενύχτια με τόσες συμμετοχές αλλά άξιζε το κόπο κι εσύ στάθηκες επάξια στο ρόλο της οικοδέσποινας!!!!! Συγχαρητήρια πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά στους 3 νικητές!!!! Δυο κοπέλες κι ένα κοπέλι!!!! :))))) Μπράβο σας!!!! Συγχαρητήρια όμως και σε όλες τις συμμετοχές!! Ήταν όλες μία και μία!!! Ευχαριστώ κι εγώ για την ανάγνωση και τις ψήφους!!!! Καλό σ/κ να χεις Φλώρα μου!!! Να χαλαρώσεις και λίγο!!!!! Κι ανυπομονώ για το επόμενο παιχνίδι!!!!! Μάκια μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλώρα μου συγχαρητήρια για την όμορφη διεξαγωγή και αυτού του κύκλου παιχνιδιών, καλή ξεκούραση! :)
    Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για το δημιουργικό κι αξιόλογο παιχνίδι σου Φλώρα μου! Όλοι χαρήκαμε ιστορίες με απίστευτο ταλέντο και πνευματική ομορφιά! Εύχομαι πάντα ν' αποδίδει επιτυχία με δυνατές συγκινήσεις! Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες! Καλό 3 ήμερο γλυκιά μου και καλή ξεκούραση! Φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια στους νικητές! Συμμετείχα για πρώτη φορά και βρήκα το διαγωνισμό αυτό πολύ ενδιαφέρον και αξιόλογο. Τα συγχαρητήριά μου και σε σένα Φλώρα και σε όλους τους υπόλοιπους συμμετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θερμά συγχαρητήρια μέσα από την καρδιά μου στις δύο κυρίες, αλλά και στον κύριο της συντροφιάς μας! Ανταίο, μόλις διάβασα αυτό το ποίημα, μου έκανε κλικ αμέσως! Με δικαίωσαν οι επιλογές μου, αν και δεν πέτυχα ακριβώς την σειρά! Για το "Κανελλάκη" δεν έχω πια λόγια! Άλαλα τα χείλη των ευσεβών!! Χαχα! Ώρα να γνωρίσω και την άλλη κυρία της τριάδας, την Ελένη Φλογερά, αφού την συγχαρώ επίσης! Φλωρούκο, άξια και πάλι μάνα μου! Πάμε γι' άλλες λέξεις λοιπόν! Μαράκι....ντου! Φιλιά σε όλους! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ Έχω να κάνω μια (καινοτόμα/κι άλλη;;..χαχα!) πρόταση: να αναλάβει αυτήν τη φορά την παρουσίαση των ιστοριών το "Κανελλάκη" μας, χωρίς να γράψει ιστορία. Πρώτον, θα είναι μιας άλλης μορφής δώρο για εκείνη (αν και έχει φόρτο εργασίας όλο αυτό, όπως και το Κανελλάκη άλλωστε!) και δεύτερον, μπορεί να δει και κανείς άλλος........βραβείου πρόσωπο!! Χαχαχα!!! Σας φιλώ όλους! :)))

      Διαγραφή
  24. Φλώρα μας να'σαι καλά και μπράβο σου για την προσήλωση και την αγάπη σου σ' αυτό που κάνεις. Κι ένα μεγάλο μπράβο σ' όλα τα παιδιά για τις συμμετοχές τους. Μικρά - πολύτιμα διαμάντια η καθεμιά.
    Καλή δύναμη σ' ότι κάνεις στη ζωή σου. Ευχαριστώ για όλα!

    (@ Πέτρα: Αν μπορούσα να διασφαλίσω ότι θα είμαι συνεπής στους χρόνους και στον όγκο της δουλειάς που απαιτεί το παιχνίδι, θα το είχα κάνει από καιρό Πέτρα μου. Το έχω σκεφτεί πολλές φορές, αλλά η ευθύνη να διαχειριστώ σωστά, τις συμμετοχές-καταθέσεις ψυχής σας, με τρομάζει. Ξέροντας πως είναι μέρες που δεν προλαβαίνω καν, ν' ανοίξω υπολογιστή. Ίσως υπάρξει εναλλακτική λύση... Οψόμεθα ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο πολλα , πρωτον στην απο πανω κυρια - Καννελλακη που κραταει το πρωταθλημα γερά , μπραβο και στην Ελενη και μπραβο στον άντρα της παρεας Ανταιο, του οποιου την ιστορια και ψηφισα, Φλωρα σε ευχαριστουμε που μας δινεις πεδιο εκφρασης , θα μου λειψει αν δεν προλαβω να παραδωσω στην ωρα μου- τι στριμωξιδι εχει να πεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια στους νικητές.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στους νικητές !!!! Και βέβαια συγχαρητήρια και σε σένα, Φλώρα μου , που αφιερώνεις τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο σου και διοργανώνεις
    άψογα αυτό το υπέροχο παιχνίδι !!!
    Διάβασα μια φορά όλες τις ιστορίες αλλά δεν μπόρεσα να τις διαβάσω δεύτερη φορά και να ψηφίσω γιατί χάλασε ο υπολογιστής του γιου μου και μου πήρε το laptop !
    Φιλακια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια σε όλους! Σε όσους διακριθηκαν, σε όσους συμμετείχαν, σε εσένα πάνω από όλα Φλώρα μου για τη διοργάνωση!!!!
    Καλή ξεκούραση εύχομαι τώρα, να πάρεις μιαν ανάσα μέσα στο τριήμερο που διανύουμε!!!! Πολλά γλυκά φιλάκιαααααααααα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ!!!!
    ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΩ ΕΓΚΑΙΡΩΣ , ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια στους νικητές!
    Μπράβο στη Φλώρα για την διοργάνωση του παιγνιδιού!

    Φιλιά θαλασσινά σ'ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά στις νικήτριες. Δυστυχώς αυτή τη φορά ούτε να γράψω πρόλαβα ,ούτε να βαθμολογήσω. Ευτυχώς που έχεις το κουράγιο και πάντα θα υπάρχει το επόμενο παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα και συγχαρητήρια για ακόμα μιά φορά στις νικήτριες, αλλά και σε όλα τα παιδιά τα οποία έλαβαν μέρος, λάτρεψα ερωτοχτυπημένη πατάτα (την ψήφισα κιόλας) θεωρώ ότι ήταν με διαφορά από τα πιο εμπνευσμένα, όπως κι ο έρωτας!

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα Φλώρα. Συγχαρητήρια στις νικήτριες για τις καταπληκτικές τους ιστορίες και στον νικητή για το όμορφό του ποίημα. Καλή συνέχεια σ΄αυτήν την όμορφη προσπάθεια που κάνεις και δίνεις την ευκαιρία σε αρκετούς ανθρώπους να αναπτύξουν το συγγραφικό τους ταλέντο. Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή