Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

Ένα laptop... πολλές χρήσεις

Aν ξαφνικά με χάσετε, από σχόλια και  επισκέψεις
να ξέρετε ότι το laptop μου δεν άντεξε άλλο...
Τελευταία το ανοίγω και σε λίγη ώρα σβήνει λόγω υπερθέρμανσης
Και μιλάμε ότι άνετα τηγανίζεις πάνω του ένα αυγουλάκι.
Να φανταστείτε πως λούζω τα μαλλιά μου,
κάθομαι 5 λεπτά κοντά του και αυτά έχουν πάρει φόρμα
σαν να  έκανα μπιστολάκι...
Αύριο θα προσπαθήσω να ψήσω κι ένα Ελληνικό καφεδάκι πάνω του.
Επίσης σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω
και σαν πρέσα σιδερώματος για μικρά ρούχα!!!
Κολλαριστά θα βγουν.
Αυτό θα πει 4 σε ένα... ούτε σαμπουάν να ήτανε.
Στα σχόλιά σας γράψτε μου σας παρακαλώ κι άλλες ιδέες
για να μην πηγαίνει χαμένη τόση θερμότητα.
Αυτό απ' ότι μου είπαν τα παιδιά μου,
που είναι πιο σχετικά από μένα την παντελώς άσχετη,
πρέπει να οφείλεται σε κάποιο ανεμιστηράκι
που δεν λειτουργεί σωστά
ή στην κάρτα γραφικών που έχει χαλάσει,
με συνέπεια να μην αντέχει ότι φορτώνει πολλά πράγματα...
Αφού κατάφερα να κατανοήσω τι μου έλεγαν τα παιδιά
και σας εξήγησα κουτσά - στραβά τι συμβαίνει...
θεωρώ  πια ότι οι  ηλεκτρονικές μου γνώσεις μου  έχουν ανέβει επίπεδο.
Επομένως ανάρτηση άλλη μην περιμένετε από μένα
μέχρι το laptop να ταξιδέψει μαζί μου στην Αθήνα
για να πάει στο γιατρό του.
Αυτό δεν προβλέπεται να γίνει πριν από το επόμενο 10ήμερο.
Αν το laptop μου το επιτρέπει,
θα ρίχνω στα γρήγορα καμιά ματιά στις αναρτήσεις σας
και επιλεκτικά θα αφήνω κανένα σχόλιο,
όταν βλέπω πως πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσω κι εγώ.            
Ως τότε εσείς να στέλνετε στο mail μου                                               
τις ιστορίες σας για το 1ο παιχνίδι του 2ου κύκλου                       
του παιχνιδιού μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ".                   
Αν, παρ΄ελπίδα, μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου,
που λήγει η προθεσμία συμμετοχής στο παιχνίδι,
το laptop μου εξακολουθεί να έχει πρόβλημα,
θα σας ενημερώσω με σχετική ανάρτηση
από το PC του γυιού μου πότε θα γίνει η ανάρτηση
ή θα αναρτήσω από εκεί τις ιστορίες σας
για να βαθμολογήσετε.

Οι φωτογραφίες είναι από το Google γιατί καθώς φαίνεται έχουν συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες.

41 σχόλια:

  1. χαχαχαχα!!! Πόσο γέλασα Φλώρα μου!
    Δεν πειράζει..όντως συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες..
    Πάρτου και ένα extra ανεμιστηράκι καλού κακού όταν το κάνεις καλά.
    Καλή ανάρρωση του εύχομαι και σε σένα καλή ξεκούραση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε ξέρω τι άλλο μπορείς να κάνεις.
    Ελπίζω ν' αντέξει μέχρι τις 20 του μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5:43 μ.μ.

    ΑΧ! ΒΑΧ!....ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΣΚΛΗΡΟΣ .....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ. Ο ΠΙΟ ΑΠΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΟΝΗ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ (ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ,ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ.ΚΡΕΒΑΤΙ...ΚΛΠ) ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ , ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥ Ν ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα έχω λιώσει! Πάντως αν θέλεις τη γνώμη μου, μην το φτιάξεις! Έρχεται δύσκολος χειμώνας και με την τιμή του πετρελαίου στα ύψη... μια χαρά θα σε βολέψει!!!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5:44 μ.μ.

    ΑΧ! ΒΑΧ!....ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΣΚΛΗΡΟΣ .....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ. Ο ΠΙΟ ΑΠΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΟΝΗ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ (ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ,ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ.ΚΡΕΒΑΤΙ...ΚΛΠ) ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ , ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥ Ν ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα περαστικά του του εύχομαι λοιπόν! Και φαντάζομαι ότι προκειμένου να μειώσεις κατά κάποιον τρόπο το πρόβλημα της υπερθέρμανσης έστω και στο ελάχιστο τουλάχιστον διαθέτεις την γνωστή βάση που μπαίνει από κάτω από το laptop έτσι; (λέω τώρα εγώ.. :p) Επίσης στα πεταχτά κι αφού ΜΠΟΡΩ γιατρός δεν είμαι, αλλά θα κάνω κι εγώ μιά διάγνωση.. Σίγουρα φταίει το ανεμιστηράκι, ελπίζω η βλάβη να αποκατασταθεί άμεσα και σύντομα να σε έχουμε και πάλι κοντά μας μαζί με τις ιστορίες μας.

    Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α! Και που είσαι.. Το τηγανητό (στο αυγό αναφέρομαι) είναι θάνατος δοκίμασε να βάλεις ένα μπρίκι με νερό να το κάνεις έστω βραστό απο'δω και πέρα, ο υπολογιστής μας χάλασε, ας μην ξεχάσουμε και τις καλές διατροφικές μας συνήθειες! Αχαχαχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από την ίδια πάθηση,υποφέρει και ο δικός μου,Φλωράκι!Όπου να 'ναι φοβάμαι,πως θα με εγκαταλείψει!!Για να δούμε τι θα σου πει και ο ειδικός..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχα να σαι καλά Φλώρα μου!
    Αυτό είναι από τα πολύ συνηθισμένα προβλήματα.
    Ενα ανεμιστηράκι πάντως θα σου έλυνε το πρόβλημα...νομίζω.
    Τα λαπτόπια υπερθερμαίνονται.
    Μην το παίρνεις βαριά και μη στενοχωριέσαι.
    Δε λες που αν συνεχίσει έτσι θα σου κρατάει τον καφέ σου ζεστό το χειμώνα;
    Ασε που στα χειρότερα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για θερμοφόρα:P

    Πολλά δροσερά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πριν το φτιάξεις σκέψου ότι θα μπορούσες κάλλιστα να το χρησιμοποιείς σαν ηλεκτρική θερμοφόρα τις κρύες νύχτες του χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα έχουν συμβεί σε όλους... Πρόσφατα μία φίλη μου με το ίδιο πρόβλημα άλλαξε το ανεμιστηράκι και τώρα δουλεύει μια χαρά το λαπτοπ της!
    Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά λεει η Αθηνά απο πανω Φλώρα μου.... χειμώνας έρχεται ..... περα απο το αστειο .. ειναι πρόβλημα και να το φτιαξεις αν μπορείς αλλιως πως θα τα λεμε;; φιλακια και περαστικά του.. γρηγορα στον γιατρό να το πας..!!!! φιλακια παρηγοριας σου στελνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σκέψου πόσες συσκεύες τελικά θα αντικαταστήσει...με έναν σμπάρο 7-8
    τρυγόνια!!!
    Μάλλον θα χρειαστείς Φλώρα μου και μια βάση με επιπλέον ανεμιστηράκια!
    Μακάρι να το φτιάξεις και να πάρει τα ίσια του!!!
    φιλιά και περαστικά του!!!
    Υ.Γ το αυγουλάκι μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παντα με χιουμορ ολα ειναι πιο ευκολα!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...έχει γεμίσει εσωτερικά με σκόνες και σκουπιδάκια!
    πηγαίνετε το όποτε μπορέσετε για ένα καθάρισμα,
    και αν σας είναι εύκολο και μπορείτε οικονομικά, πάρτε και μία βάση για laptop που διαθέτει ένα μεγάλο ανεμιστήρα στο κέντρο του!

    Καλό σας απόγευμα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tι παραπονιέσαι ,Φλώρα,τώρα έχεις και πολυμηχάνημα στο σπίτι !!!!!!!!Σκέψου το πριν το διορθώσεις μήπως σε... συμφέρει να το κρατήσεις έτσι!!!Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαχαχα να σαι καλά Φλώρα μου!! Εδώ που τα λέμε δεν είναι κακή ιδέα να τηγανίζουμε και κανένα αυγουλάκι!! Ούτε λαδάκι δεν χρειάζεται!! Πάντως αν φτιάξεις το δικό σου και σου λείψει ως προς τις παρόν χρήσεις του να σου στείλω το δικό μου λαπτοπ.....μμμμ μάλλον όχι!! Ξέχασέ το!! Χειμώνας μπροστά και η χρήση του ως θερμοφόρα (που πρότεινε η Αθηνά) με δελεάζει!! :))
    Πέρα από την πλάκα ελπίζω να θέλει μόνο καθάρισμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μήπως ανεβάζει θερμοκρασία από τα πολλά κείμενα που σου στέλνουν οι φίλοι για το Παιχνίδι των λέξεων;
    Λέω εγώ τώρα.
    χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μήπως ανεβάζει θερμοκρασία από τα πολλά κείμενα που σου στέλνουν οι φίλοι για το Παιχνίδι των λέξεων;
    Λέω εγώ τώρα.
    χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το ίδιο πρόβλημα παρουσίασε το λάπτοπ μου τον Αύγουστο, ανέβαζε θερμοκρασία και έσβηνε μόλις το άνοιγα .Τελικά ήταν το ανεμιστηρακι και ευτυχώς το παράγγειλε ο γιος μου από το eBay και μου το έφτιαξε με το εν τρίτο σχεδόν της τιμής που ήθελαν εδώ. Διαφορετικά όχι αυγά θα τηγάνιζα επάνω του την χύτρα θα έβαζα να βράσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή η ιδέα για θερμοφόρα το χειμώνα, άσε που μου άρεσε κι αυτή με την πρέσα σιδερώματος πολύ, αλλά καλού κακού πήγαινέ το στον ειδικό...και μέχρι να το πας, μην το πολυζορίζεις!!
    Βάση έχεις?
    Ελπίζω να πάνε όλα καλά...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαχαχα, περαστικά του Φλώρα μου!
    Και το δικό μου είναι σε παρόμοια κατάσταση, ευτυχώς μάλλον όχι σε τόσο προχωρημένη και σώζεται με το ανεμιστηράκι της ψύχτρας που του έχω μονίμως από κάτω. Τουτ'έστιν, τέρμα και για μένα οι αγκαλιές με το λάπτοπ τον χειμώνα, τώρα χωρίς τη βασούλα του δεν πάει πουθενά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κι έλεγα πώς θα ζεσταθώ το χειμώνα!
    Στείλτο μου ! χεχε!
    Πέρα από τις πλάκες μας... εύχομαι γρήγορα να συνέρθει!
    Έχουμε κι ένα παιχνίδι σε εξέλιξη!
    Φιλάκια!

    ΥΓ: Κάτι ξέρω εγώ με το σταθερό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φλώρα μου σίγουρα θέλει ένα καθάρισμα. Αν δεις τι θα έχει μαζέψει μέσα, θα τρομάξεις. Ιδίως αν το χρησιμοποιείς στο κρεββάτι, θα γεμίσεις μαξιλάρι απ' τα χνούδια.
    Το ανεμιστηράκι είναι φτηνή υπόθεση και καλό θα είναι να προμηθευτείς και μια βάση για να αερίζεται καταλλήλως και να μην υπερθερμαίνεται.
    Αν θέλεις να ψάξω για τιμές, στείλε μου στοιχεία. Μάρκα, μοντέλο κ.λ.π.

    Απολαυστική η ανάρτησή σου. Γέλασα με την ψυχή μου!
    Φιλιά πολλά και ... καλά μαγειρέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστώ όλους σας για το ενδιαφέρον σας.
    Τη βάση με το ανεμιστηράκι την έχω καταργήσει εδώ και κάμποσο καιρό γιατί πάνω της έσβηνε πολύ πιο γρήγορα.
    Τώρα το στηρίζω πάνω στο ένα πόδι μου απ' την πίσω πλευρά και πάνω στο στήθος μου απ' την εμπρός.
    Αποτέλεσμα έχει καλοψηθεί το πόδι μου... Σε λίγο θα δοκιμάσω με μια πηρούνα αν τρυπιέται εύκολα... και αν είναι έτοιμο θα το σερβίρω στην πιατέλα όπως το ψητό του φούρνου...
    Δεν με φτάνουν οι εξάψεις της κλιμακτηρίου έχω και το laptop να με σιγοψήνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πφφφφ... το πάθαινε και το δικό μου και τελικά αγόρασα καινούριο. Λες η επισκευή να ήταν πολύ απλούστερη και φθηνότερη σαν λύση;
    Χαχαχαχα, σε θαυμάζω πάντως για το χιούμορ σου! Ακόμα και υπό αντίξοες συνθήκες! :D
    Φιλιά! Καλό ξημέρωμα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαχαχα θα σου φέρω και το δικό μου που έχει πάθει το ίδιο να ψήνουμε καφέδες και να τηγανίζουμε αυγουλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. χαχαχα! βρε τι επαθες! περαστικα ευχομαι στο λαπτοπακι σου! να γιανει συντομα! φιλια πολλα Φλωρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χα χα χα χα χα χα!!!
    Μου έφτιαξες την μέρα βρε Φλώρα!
    Βέβαια δεν πρέπει να γελάμε με τον πόνο σου αλλά με την περιγραφή σου δεν γίνεται!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φλώρα μου , ιδέες πολλές και μάλιστα χρηστικές !! Όταν σκουπίζεις εκεί γύρω ,πέρασε και την σκούπα από το laptop να μαζέψει την σκόνη ...σοβαρά το λέω ..το κάνει ο γιος μου τακτικά !Ρώτησε με πως δουλεύω το δικό μου pc ...με φούλ ανεμιστήρα κανονικό !Όταν ανοίγω το pc ανοίγω και από δίπλα τον ανεμιστήρα !!!Με το καλό να το πάρεις επισκευασμένο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Για δες καιρό που διάλεξε το laptop να κορώσει!!!
    Καλή του ανάρρωση και γρήγορα, γιατί όπως λες έχουμε κι ένα παιχνίδι!!
    Πολύ χιουμοριστικά το είδες και μου αρέσει ;)
    Σε φιλώ πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαχαχα!! Ωραία το διακωμωδείς, αλλά να προσέχεις κιόλας! Έχουν σημειωθεί περιστατικά όπου το λάπτοπ έχει πάρει φωτιά.
    Εύχομαι να είναι κάτι απλό και να λυθεί από τον τεχνικό εύκολα, γρήγορα και (σχετικά) ανέξοδα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πες μου οτι οι φωτογραφίες δεν είναι απο το Ινεντερτ να με στείλεις αδιάβαστη!
    Φλώρα σίγουρα θέλει καθάρισμα και σίγουρα ένα ανεξάρτητο βάση-ανεμιστηράκι χρειάζεται οπωσδήποτε.
    Φιλάκια πολλά-πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγώ θα σου πω τι έπαθε το λαπτόπι σου και παρακαλώ να το λάβεις σοβαρά υπ' όψι σου... το ΜΑΤΙΑΞΑΝΕ και δεν υπάρχει χειρότερο μάτι απ΄ τον "ιό της ζήλιας"... δοκίμασες να του κάνεις ένα ριφρές είναι κάτι σαν μάσκα μαλλιών μετά απ' την καλοκαιρινή αλμύρα και έχει αποτέλεσμα!
    ΑΦιλιά και ντοντ ουόρυ εμείς θα σε αναμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φλωρουλίτα μου!!!
    Love you!Love you!Love you!Love you!
    Πόσο χαίρομαι που ξαναξεκινάει το παιχνίδι μας!!!
    Όσον αφορά το laptop...από την μία στεναχωριέμαι με αυτά που τραβάς...
    από την άλλη έχω λιώσει στα γέλια με τις περιγραφές σου!!
    Είσαι απίστευτη!!!
    Σε φιλώ όμορφη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρήσεις:
    - Το τυλίγεις με πετσέτα και έχεις μια πρακτική θερμοφόρα Sony Vaio
    - Μπαίνει στο κρεβάτι ανάμεσα στο ζευγάρι για να …‘ξεκινήσουν’
    - Χρησιμοποιείται σε λεκάνη με νερό για γρήγορο ποδόλουτρο
    - Έχεις ζεστό ψωμί όλη τη μέρα
    - Ψήνεις μπιφτέκια. Προσοχή γιατί δεν είναι αντικολλητικό
    - Κάνει για έμπλαστρο

    Tip: Τις ώρες που δεν το χρησιμοποιείς το βάζεις στην κατάψυξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Kαλημέρα και καλό μήνα! Έχω και εγώ το δικό μου! Είσαι να ανοίξουμε έναν φούρνο ή ένα μεγερειό!!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα Φλώρα μου!! Χαχα!! Ελπίζω σύντομα να το φτιάξετε!! Είναι άτιμο!! Όσο για χρήση, αν θα πιάσει ψόφος το κάνω χάζι να ζεστάνω τα πατουσάκια μου!!!!Χαχα!! :) Σε φιλώ καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χα χα χα
    Ένα αβγουλάκι να φάω απο το...λαπτοπάκι σου και τι στον κόσμο:)
    Περαστικά του λοιπόν και εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι ωραία που τα λες....πάλι καλά που το γράφεις με χιούμορ και δε σε πιασαν τα νεύρα σου....εγώ με κάτι τέτοια νευριάζω με πιάνουν τα διαόλια μου...περαστικά λοιπόν στο λαπτοπάκι σου και γρήγορα κοντά μας και οι δυο σας...
    υγ-ένα τηγανητό αυγό για μένα παρακαλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χα χα χα!!!Φλώρα μου αν το είχα πάθει εγώ δεν θα ήμουν σε θέση να το διακωμωδήσω!Δεν μπορώ να κάνω λεπτό χωρίς υπολογιστή!!!Φιλάκια και καλό φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή