Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013

Σκόνη πολλή... και δωράκι καταπληκτικό!!!

Εφτά η ώρα το απόγευμα κι εγώ δεν μπορώ να σύρω τα πόδια μου απ' την κούραση.
Χύμα κάθομαι πάνω στον καναπέ και θέλω οπωσδήποτε να σας γράψω.
Αλήθεια η κούραση όταν την μοιράζεσαι με άλλους φεύγει από πάνω σου; 
Χθες βράδυ αποχαιρετήσαμε τις διακοπές και φτάσαμε σπίτι μας στις 12 το βράδυ.
Μας περίμεναν τα αγόρια μας και η χαρά μου όταν τα είδα ήταν τόσο μεγάλη που ξέχασα την πίκρα που με διακατείχε λίγες ώρες πριν, όταν κλειδώναμε το εξοχικό και αποχαιρετούσαμε τις διακοπές.
Το βράδυ η υπερένταση δεν με άφησε να χαλαρώσω. 
Κοιμήθηκα ελάχιστα και στις 7.30 το πρωί είχα ήδη πάρει το λάστιχο και έπλενα μπαλκόνια και πατζούρια. Και μόλις τελείωσα τα έξω... μέσα η κατάσταση ήταν ακόμη πιο τραγική...
Σκόνη παντού και εγκατάλειψη δύο μηνών κυριαρχούσε παντού...
(Kάντε, αν θέλετε, κλικ στο video για να ακούσετε το dust in the wind...)
Ο μικρός μου γυιός, έκανε διακοπές από καθαριότητα και είχε αφήσει, εκτός απ' το δωμάτιό του,όλο το καλοκαίρι το σπίτι στην τύχη του... με μπαλκονόπορτες ανοιχτές και τη σκόνη να κυριαρχεί παντού.


Ανασκουμπώθηκα και μπήκα στη σκληρή μάχη με τη σκόνη, με λεκάνες, κουβάδες, πανιά, σφουγγάρια και σφουγγαράκια... απορρυπαντικά και όλο το θάρρος που μπόρεσα να μαζέψω.
Βγήκα νικήτρια... αργά το μεσημέρι... 
Η μάχη ήταν πολύ σκληρή, κάποιες φορές μου ήρθε η διάθεση να εγκαταλείψω, αλλά δεν πρέπει κανείς να οπισθοχωρεί όταν βλέπει ότι ο εχθρός είναι ανελέητος και ύπουλα κρυμμένος παντού.
Κι έμεινα στη μάχη.... είχα και έναν τραυματισμό... που όμως δεν με σταμάτησε...
Ένας πίνακας έπεσε πάνω στο κεφάλι μου καθώς τον κούνησα κατά λάθος όταν ξεσκόνιζα το τραπεζάκι κάτω απ' αυτόν.
Το καρούμπαλο το σήκωσα... αλλά ευτυχώς είναι κάτω απ' τα μαλλιά και δεν φαίνεται. 
Πονάει όμως το άτιμο!!!
Κατά τις 12 το μεσημέρι διέκοψα για λίγο τη μάχη, έκανα μικρή ανακωχή με τη σκόνη και πετάχτηκα μέχρι το Ταχυδρομείο. 
Χθες βράδυ με περίμενε ένα ειδοποιητήριο του Ταχυδρομείου και ήξερα από ποιον είναι και τι περιέχει. Δεν μπορούσα να το αφήσω για την επόμενη γιατί φοβόμουν μήπως επιστραφεί και τότε θα ήταν ντροπή μου μεγάλη να επιστραφεί το δεματάκι, χωρίς να έχω πάει να το πάρω.
Η καλή μας φίλη "Κατερινάκι" από το blog:  http://diamadaki.blogspot.gr,  μου έστειλε το δώρο που μου κληρώθηκε σ' ένα καταπληκτικό giveaway  που έκανε, χαρίζοντας πράγματα που βρήκε σε κούτες από το μαγαζί που είχε κάποτε η πεθερά της....
Και ιδού το τόσο ωραίο και χρηστικό δώρο της φίλης μας. 

'Ενα ωραιότατο κουτί με βαμβακερό νήμα DMC Νο20 σε μπεζ-εκρού χρώμα για πλέξιμο με βελονάκι.
Για μένα που δεν προλαβαίνω να αγοράζω είδη πλεξίματος και κεντήματος ήταν πραγματικά πολύ χρήσιμο δώρο.
Ευχαριστώ πολύ τη φίλη μας "Κατερινάκι" για το τόσο όμορφο δώρο της και σκέφτομαι ήδη με τι τρόπο θα το αξιοποιήσω.
Πολλή κούραση η επιστροφή, αλλά απ' τη μια τα παιδιά μου που είχα τόσο καιρό να τα δω και απ' την άλλη το δώρο της Κατερίνας με καλωσόρισαν στην Αθήνα και με έκαναν να προσαρμοστώ πιο εύκολα.


Καλό φθινόπωρο λοιπόν και καλό χειμώνα να έχουμε
και μην ξεχνάτε 
να στείλετε τη συμμετοχή σας 
στο 1ο παιχνίδι του 2ου κύκλου 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
ως την Παρασκευή 20/9/2013 -7 το απόγευμα.
Πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας εδώ



67 σχόλια:

  1. Πραγματικά πολύ χρήσιμο δώρο για σένα Φλωρούκο άντε να το χαρείς και να μας δείξεις εννοείται τι έφτιαξες με αυτό!
    Φιλιά πολλά και καλή ξεκούραση μετά την τόση φασίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακόμη πολλές μισοτελειωμένες δουλειές να τελειώσω πριν ξεκινήσω το πλέξιμο. Όμως δεν θα μου ξεφύγει, πρώτα ο Θεός... θα έρθει και η σειρά του.
      Φιλιά κι ευχαριστώ για τις ευχές για καλή ξεκούραση.

      Διαγραφή
  2. Μετά τα παιδιά, το καλύτερο δώρο ήταν οι κλωστές!
    Πάρε πλέξε τίποτα να ξεχάσεις το καρούμπαλο! χαχα!
    Καλωσόρισες σε μια πόλη που δεν είναι καθόλου ευχάριστη, πως να τη συνηθίσει άνθρωπος;; Σε φιλώ πολύ πολύ γλυκά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που δεν κάνω δουλειές δεν έχω διάθεση ούτε να κοιτάξω έξω...
      τόσο απρόσωπη και τόσο τεράστια μου φαίνεται αυτή η άχαρη πόλη...

      Διαγραφή
  3. Κοίτα το καρούμπαλο κι άσε τις κλωστές και τα πλεξίματα!
    Ακόμα δεν γύρισες κι ο νους σου στο εργόχειρο!
    Καλή προσαρμογή στο κλεινόν άστυ... ελπίζω η φασίνα να ολοκληρώθηκε και όλα να λάμπουν πάλι!...
    Φλώρα μου μας έλειψες κι όση ανάγκη είχες εσύ να επικοινωνήσεις μαζί μας, άλλη τόση είχαμε κι εμείς.
    Καλώς όρισες πίσω, κοντά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα δεν λάμπουν αλλά θα κάνω τουλάχιστον 3 μέρες να ξαναπιάσω φασίνα....
      "Άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις στα τάρταρα"... μετά από τόσα χρόνια δουλειάς να μην μπορεί κανείς να πληρώσει και να βρει το σπίτι του να τον περιμένει πεντακάθαρο!!!
      Πάντως καλώς σας βρήκα.

      Διαγραφή
  4. Καλώς όρισες στο σπίτι..κρίμα που άφησες την αγαπημένη σου Ανδρο, μετά από δυο μήνες.. ευτυχώς βρήκες τα παιδιά σου και το ωραίο δώρο.. να το χαρείς και καλές δουλειές μαζί του να ευχηθώ.. περαστικά με το χτύπημα στο κεφάλι.. μου αρέσει πολύ το dust in the wind

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι κι εμένα μ΄ αρέσει το dust in the wind πάρα πολύ...
      Η σκόνη στο σπίτι μου δεν μου αρέσει...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Τουλάχιστον τα αγόρια σου και το δώρο σε αποζημίωσαν και για την κούραση και για το καρούμπαλο!!
    Καλώς όρισες σπίτι σου!!..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, όλες οι εξοχές του κόσμου, όταν δεν έχουν τη φροντίδα των παιδιών, δεν είναι αρκετές... κάτι τους λείπει.
      Φιλιά Μαρία μου και ελπίζω με τούτη την ανάρτηση
      να μην σε σύγχισα, όπως με τις προηγούμενες...

      Διαγραφή
  6. Φλωράκι μου δεν πάει στο καλό κι η σκόνη και τα χάλια της;
    Εμείς να είμαστε καλά κι όλα θα τα φτιάχνουμε σιγά σιγά....
    εσύ έχεις καρούμπαλο εγώ τσακίστηκα στα πλακάκια κι έχω χέρι και πόδι σε αχρηστία....
    βρε λες να φταίει ο ανάδρομος Ερμής;;;

    φιλιά κοριτσάκι μου
    καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι ανάδρομος ο Ερμής...
      Η γκαντεμιά όμως... που μας ακολουθεί
      είναι μεγάλη.
      Όταν οι δουλειές είναι πολλές, δεν προσέχουμε
      κάθε μας κίνηση και η φούρια η μεγάλη δημιουργεί και ατυχήματα.
      Χθες μου είπε και μια φίλη μου ότι έπεσε απ' το σκαμπό
      κρεμώντας κουρτίνες... και έχει γίνει μελανό το κορμί της.
      Περαστικά και στις τρεις μας
      και άλλη φορά να προσέχουμε πιο πολύ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Πώ πώ, μετά την φασίνα, να κάνεις και καρούμπαλο!!! Εύχομαι να περάσει γρήγορα!!!
    Να χαρείς τους γυιούς σου που σου έλειψαν τόσο, αλλά και το όμορφο δωράκι της Κατερίνας!!
    Πολλά φιλιά και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καρούμπαλο είναι το παράσημο που απέκτησα στη μάχη με τη σκόνη...
      Τα 'χει αυτά ο πόλεμος.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Αχ!! Φλώρα μου μην μου θυμήζεις τι με περιμενει και μενα όταν γυρίσω στο σπιτι του χειμωνα...αλλά πως χτυπησες παιδί μου;;;..εβαλες τίποτα επανω στο καρούμπαλο;...μια μια τις δουλεις .. να τις κανεις να μην κουραστείς πολύ... ολα θα γίνουν μονο εσένα πρόσεχε... φιλακια πολλά.. καλό Φθινόπωρο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι με την επιστροφή σου να είναι όλα όμορφα και στη θέση τους, χωρίς σκόνες και βρωμιά.
      Έχεις δίκιο μια μια τις δουλειές, αλλά όταν πάρω φόρα...
      φόρα κατηφόρα,που λέει και η Αλεξίου, κι ο Θεός ο ίδιος δεν με σταματά...
      Φιλιά πολλά κι από μένα και κοίτα όσο μπορείς να παρατείνεις τις διακοπές σου...
      Τα σπιτάκια του άντρα σου κομψοτεχνήματα....
      Επισκέφθηκα το blog του και τρελάθηκα.
      Εσείς πρέπει να κάνετε μια έκθεση με αυτά.
      Αριστουργήματα....
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. καλη ξεκουραση γλυκεια νοικοκυρουλα!περαστικα στο κεφαλακι.υπεροχο δωρο που στα χερια σου σιγουρα θα κελαηδησει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν κελαηδήσει το δωράκι στα χέρια μου θα σας το δείξω...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Καλό φθινόπωρο Φλώρα μου και καλή ξεκούραση!!
    Τώρα γιατί εμένα μου έρχεται να γελάσω με το καρούμπαλο!!
    Ισως επειδή εμένα μου έπεσε ένα ράφι με βιβλία στο κεφάλι και το μούτρο μου ήταν λες και είχα κάνει πυρογραφία!!
    Εμείς βέβαια βάφουμε , κάνουμε τζάκι ενεργειακό , μπας και ζεσταθεί το κόκκαλο !
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου,
      προτιμώ το καρούμπαλο απ' το ολόκληρο ράφι στο κεφάλι...
      Κουράγιο με τις χοντρές δουλειές που έχεις
      και εύχομαι το ενεργειακό σας τζάκι να σας χαρίσει
      βραδιές ζέστης και χειμερινής χαλάρωσης.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Καλή ξεκούραση να χεις Φλώρα μου! Σου χρειάζεται και την δικαιούσαι!Συγχαρητήρια για το δώρο σου!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριλένα μου.
      Πιστεύω γρήγορα να ξεκουραστώ,
      πήρα κι ένα messulid για τους πόνους της μέσης...
      κι όλα καλά θα πάνε.

      Διαγραφή
  12. Γέλασα Φλώρα μου γλυκιά-όχι..όχι για το καρούμπαλο..εύχομαι να περάσει γρήγορα..-με τις φασίνες και τις σκόνες-αγόρια έχουμε τι να κάνουμε..-που λίγο πολύ κάνουμε όλες το ίδιο..αγχωνόμαστε,..δεν προλαβαίνουμε-αυτά είναι τα ρήματα που χρησιμοποιούμε..και ο χρόνος κυλάει σαν το νεράκι..εγώ δίνω πάντα συμβουλές στις φίλες μου μην αναλώνεστε με τις δουλειές και καταλήγω να κάνω χειρότερα απο αυτές..τα θέλουμε και τα παθαίνουμε..να χαρείς τ'αγόρια σου λοιπόν τώρα,να χαλαρώσεις γιατί και στα δεύτερα σπιτάκια μας πολύ καλά περνάμε-στα blog μας,τα οποία δεν μαζεύουν σκόνη και μόνο χαρες μας δίνουν πάντα-..ή σχεδόν πάντα!άπειρα φιλάκια και καληνύχτα καραμελένια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κate μου, αν σου πω ότι το δεύτερο σπιτάκι μου έχει μαζέψει πολλή σκόνη εσωτερικά, απ' ότι μου είπαν αυτοί που ξέρουν,και γι αυτό μου υπερθερμαίνεται και μου σβήνει τι θα πεις...
      Πρέπει σύντομα να το πάω για επιδιόρθωση...
      Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  13. Ηθικόν δίδαγμα : Εάν κυνηγάς τη σκόνη στο τραπεζάκι,κινδυνεύεις να αποκτήσεις καρούμπαλο στο κεφαλάκι!!!!
    Φιλιά και καλημέρες!
    Εύχομαι καλές δημιουργίες με τα νήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η μάχη κερδήθηκε... όμως μάλλον στο μέλλον πρέπει να συνθηκολογήσω μαζί της... Το καρούμπαλο ακόμη πονάει...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Καταρχήν σου εύχομαι καλή προσαρμογή και καλό χειμώνα. Άλλωστε το βελονάκι θα έχει την τιμητική του μετά από την παραλαβή του δώρου από την Κατερίνα. Τώρα στο θέμα μας: σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί αισθάνομαι ότι μπαίνω σε εμπόλεμη ζώνη, όταν ανοίγω την πόρτα στο δωμάτιο των γιων μου. Και η μάχη είναι άνιση. Εκεί που πάω να κερδίσω, χάνω.... Την επόμενη μέρα όλα είναι "γλυκά" ανακατεμένα... Περαστικά και προσοχή με το καρούμπαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επόμενη μέρα είναι ήδη σήμερα κι ένα σφουγγαρισματάκι το ξαναέκανα...
      Δεν τελειώνει ποτέ αυτή η ιστορία.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  15. Δεν έρχεσαι και από 'δω μια βόλτα για ένα γρήγορο καθαρισματάκι;;;
    Και εγώ από τέλη Αυγούστου ουσιαστικά έχω αφήσει το σπίτι λίγο στην τύχη του, γιατί λόγω εξεταστικής δεν έχω χρόνο για χάσιμο! Βάζω μόνο σκούπα και περνάω ένα γρήγορο ξεσκόνισμα για να φεύγουν τα πολλά, αλλά δυστυχώς η σκόνη είναι παντού και αν δε κάνεις σωστή δουλειά μαζεύεται! Με περιμένει και 'μένα η κούρασή σου χαχα!
    Καλή ξεκούραση και υπομονή με το καρούμπαλο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο γυιός μου την εξεταστική προφασίστηκε για το χάλι που βρήκα...
      Αχ αυτές οι εξεταστικές έχουν ταλέντο να βρωμίζουν τα σπίτια.
      Φιλάκια και καλή επιτυχία στην εξεταστική σου.

      Διαγραφή
  16. να χαρεις το δωρακι σου ευχομαι! και μπραβο για τη καθαριοτητα! φιλια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την ευχούλα σου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Κλαυδία10:05 π.μ.

    Φλωρέττα μου γλυκειά αυτός ο πόλεμος με τη σκόνη είναι ανελέητος και ατέλειωτος, τον απεχθάνομαι, κλέβει δημιουργικές ώρες απο τη ζωή μας......πάντως κι εγώ εδώ και εβδομάδες με μαστορέματα αναλώνομαι στο σπίοτι, ψιλοβαψίματα κλπ ενώ δεν έχω συνέλθει απο τη μετακόμιση της κορούλας μου. Περαστικά εύχομαι και τα οικιακά σπόρ με ρέγουλα......το δωράκι εξαιρετικό και απο τα άξια χεράκια σου θα προκύψουν θαυμαστά αριστουργήματα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου να περάσει ο Σεπτέμβρης που είναι γεμάτος...... υποχρεώσεις και λογαριασμούς και με το καλό να χαλαρώσουμε και να τα πούμε κι από κοντά.

      Διαγραφή
  18. Καλή επιστροφή Φλώρα και καλό φθινόπωρο. Όντως το σπίτι μετά απο διακοπές καλοκαιριού δύσκολα μαζεύεται... αλλά τα κατάφερες μια χαρά..
    Πολύ ωραίο το δώρο σου- με γειά- και να δούμε σύντομα τι θα δημιουργήσεις με αυτό.
    πολλά φθινοπωρινά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αργήσω λίγο να το πιάσω στα χέρια μου αλλά σίγουρα κάτι θα σκαρώσω.
      Τα φιλιά μου...

      Διαγραφή
  19. Η σκόνη και οι δουλειές του σπιτιού δεν τελειώνουν ποτέ!! Ειδικά για τις μανούλες που έχουν γιους!! Ο μεγάλος μου είναι διαρκώς σε διακοπές από την καθαριότητα!! Πλέον μπαίνω στο δωμάτιό του με "κλειστά" τα μάτια. Καλώς γύρισες στο σπίτι σου και καλό φθινόπωρο!!
    Το δωράκι της Κατερίνας σούπερ!! Ακόμα και για μένα που έχω χρόνια να πλέξω, φαίνεται τόσο "λαχταριστό"!! Καλές δημιουργίες να έχεις!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκανδαλιστικό το δωράκι θα έλεγα... όμως έχω κάμποσα ακόμη να τελειώσω πριν να ξεκινήσω μ' αυτό.

      Διαγραφή
  20. Πω πω Φλώρα, πώς την "ξέρω" αυτή την αίσθηση... αυτή την επιστροφή στο σπίτι όπου έχουν μείνει τα παιδιά και το... καταδιασκεδάζουν αλλά φυσικά δεν ξεσκονίζουν!!!
    Αλλά, υπάρχει πάντα ένα "αλλά" για παρηγοριά και αυτό είναι το δωράκι... τυχερούλα, εγώ έβρισκα απλήρωτους λογαριασμούς!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκα κι εγώ μια στίβα απ' αυτούς...
      τους πλήρωσα και τώρα νιώθω διπλά απελευθερωμένη
      από σκόνη και λογαριασμούς.
      Το κακό είναι ότι οι επισκέψεις σκόνης και λογαριασμών
      είναι περιοδικές και δεν σε αφήνουν να ξεχαστείς καθόλου.
      Φιλιά πάμπολλα.

      Διαγραφή
  21. Καλώς ήρθατε και καλό φθινόπωρο!
    Το πιστεύεις ότι αποκτήσαμε μαζί καρουμπαλάκι, αυτές τις μέρες; Εγώ "μέτρησα" το ύψος του παταριού της ντουλάπας... (άουτς)
    Να χαρείς το χρήσιμο δωράκι σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά μας και άλλη φορά να μας γίνει μάθημα: Λιγότερες και πιο προσεκτικές δουλειές.

      Διαγραφή
  22. καλως ηρθατε λοιπον απο μωλωπες και σημαδακια και εγω δεν παω πισω χαιρομαι που περασες καλα , που κατατροπωσες τον εχθρο (σκονη) και πιο πολυ χαιρομαι για το δωρο σου γαιτι ειναι ολα αυτα πολυτιμα για σενα Φλωρακι μου σε φιλω καλη συνεχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κάτια μου για το καλωσόρισμά σου και τα καλά σου λόγια.
      Περαστικά και στους δικούς σου μώλωπες.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  23. Καλώς ήλθες, καλό φθινόπωρο να έχεις. Με γεια το δωράκι σου, τώρα δε που συμμάζεψες και το σπίτι θα αρχίσεις τις δημιουργίες με όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ακόμη έχω πολλές εκκρεμότητες με διάφορα θέματα. Μόλις ηρεμήσω θα πέσω με μανία στις δημιουργίες.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  24. Ελπίζουμε να έβαλες σε μια τάξη το σπίτι και να μπορείς πια να ασχοληθείς με κάτι πιο ευχάριστο!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω κάνει νόμο τελευταία...
      κάποιες ώρες της ημέρας να ασχολούμαι με ευχάριστα πράγματα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  25. Όμορφ το δώρος σου
    Να το χαρείς
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου...
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  26. Κουράστηκες, αλλά, δυστυχώς, αυτό γίνεται κατά την επιστροφή στην πόλη!! Να χαρείς τώρα το πεντακάθαρο σπίτι σου, να περάσει και το καρουμπαλάκι και να πιάσεις τις βελόνες και τα βελονάκια να μας καταπλήξεις και πάλι με τα ωραία νήματα που κέρδισες!! Πάντα τυχερή, Φλώρα μου!! Φιλιά και καλό φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργότερα τα βελονάκια...
      Τώρα σειρά έχουν να τελειώσουν 2 ρολόγια
      και να γεμίσει ένα κέντημα πολύ μεγάλο.....
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  27. Μ'αρέσει πολύ το dust in the wind!!!!!!!
    Αχ... κι εγώ μια μαμά χρειάζομαι! Αυτές οι εξεταστικές δε μας αφήνουν ούτε ανάσα να πάρουμε! Μερικές μέρες ούτε να μαγειρέψω δεν προλαβαίνω...
    Μπράβο όμως που είχες τόση υπομονή να τα καθαρίσεις όλα σε μια μέρα και συγχαρητήρια και για το δωράκι σου, εύχομαι να το χαρείς :)))
    Φιλιά πολλά Φλώρα!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι κοριτσάκι μου
      καλή επιτυχία στην εξεταστική σου
      και μην αρχίσεις απ' αυτήν την ηλικία
      τον ανελέητο πόλεμο με τη σκόνη....
      Όταν έρθει η σειρά της αντιμετώπισέ την.
      Τώρα που διαβάζεις κάνε ότι δεν την βλέπεις.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  28. Καλό Φθινόπωρο. Αφού είχες τη δύναμη να κάνεις όλες αυτές τις δουλειές σε μία μέρα σε παραδέχομαι. Εγώ για να κάνω γενική θέλω αρκετές μερούλες. Φιλάκια πολλά και περιμένω να δω ένα όμορφο πλεκτό από τα χεράκια σου με το δωρακι από το Κατερινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H αλήθεια είναι ότι μου βγήκε η πίστη...
      αλλά είναι ωραίο να είναι όλο το σπίτι καθαρό.
      Αλλιώς το χαίρεσαι.

      Διαγραφή
  29. Λίγα βρήκες. Εμείς που αφήσαμε πίσω τον μεγάλο μας γιο, όταν επιστρέψαμε εκτός από ποτήρια, πιάτα, κουτάκια αναψυκτικών, σκόνη, ακαταστασία κλπ, βρήκαμε και μυρμήγκια σε παρέλαση! Δυό μέρες παλεύαμε μαζί τους!!!
    Καλό φθινόπωρο και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς με τα μυρμήγκια δεν συναντηθήκαμε...
      Βέβαια υποτίθεται ότι την προηγούμενη είχε καθαρίσει όλο το σπίτι!!!
      Και με ρώτησε "Μαμά πως σου φάνηκε το σπίτι;"
      Και του απάντησα "Τέλειο" χωρίς βέβαια να το πιστεύω...

      Διαγραφή
  30. Καλό Φθινόπωρο Πασταφλωρίτσα μου! Καλή προσαρμογή πίσω ..ξέρω ότι θα σου λείψει η εξοχή! :))
    Καλά πλεξίματα θα σου ευχηθώ και γρήγορα να στρώσει η κεφαλή! :)
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ευχαριστώ πολύ αλλά δεν είμαι ακόμη για προσαρμογή...
      Ίσως έχω και κάποιες μικροεξορμήσεις ακόμη.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  31. καλο φθινοπωρο και απο μένα!το μόνο που μπορω να πω για να ελαφρυνω τον πονο σου ειναι η λεξη με πεντε γραμματα στα σταυρολεξα που αναφερεται ως:εχθρος της νοικοκυρας!Απο εκει και μετα, ας υπαρχει!τι πειραζει; χαχαχα!
    ανιση μαχη για όλες μας! πολλα φιλια!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΧΙΑ στον διαγωνισμο σας, μπορει να μη συμμετεχω,αλλα διαβαζω!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συμμετέχεις κι εσύ με ένα κέρινο ποίημα...
      Μπορείς.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  32. Σε μένα έπρεπε να στείλει το βαμβακερό νήμα DMC Νο20 σε μπεζ-εκρού χρώμα για πλέξιμο με βελονάκι το Κατερινάκι,για να κεντήσω...... τραπεζομάντηλο.
    Μην γελάς Φλώρα!
    Σε ακούω και σε βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα της πω την άλλη φορά να σου στείλει δύο κούτες για να πλέξεις κουβέρτα υπέρδιπλη...
      Και δεν γελάω καθόλου.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  33. καλό φθινόπωρο Φλώρα μου-)Ε...και η πόλη έχει τη χάρη της.Θα γεμίσεις τις μπαταρίες σου για την επόμενη φορά.Καλορίζικο το όμορφο δώρο σου(Πάντα τέτοια)
    Πολλά φιλιά κ καλή συνέχεια στο καθάρισμα(μ'αρέσει που είσαι νοικοκυρούλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα όμως δεν μ' αρέσει να είμαι νοικοκυρούλα.
      Αν μπορούσα δεν θα έκανα ποτέ δουλειές
      αλλά ας όψεται η σκόνη και η βρωμιά που δεν μου αρέσουν...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  34. Φλώρα μου ελπίζω να πέρασε το καρουμπαλάκι!!Ευτυχώς που δεν χτύπησες περισσότερο..! Να ξεκουραστείς το σαβ/κο μετά από τόσες δουλειές! Ανυπομονώνα δημοσιευθούν οι ιστορίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή