Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2013

Βράβευση ιστοριών 1ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Με καθυστέρηση σχεδός μιας ολόκληρης ημέρας 
και παρά τη μεγάλη προσπάθεια από μένα να φανώ συνεπής στους χρόνους
του 1ου παιχνιδιού μας  (2ου κύκλου) 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
θα γίνει η ανάρτηση της βράβευσης.

Θέλω να ελπίζω πως δεν μου ξέφυγε  κανένα λάθος  ιδιαίτερα στην καταμέτρηση.
Ελπίζω τυχόν λαθάκια να μην έχουν σχέση με τη βράβευση των 3 πρώτων νικητών. 

Όλοι σας αξίζετε συγχαρητήρια
 γιατί οι ιστορίες και τα ποιήματά σας ήταν ιδιαίτερα αξιόλογα
και λάμπριναν το παιχνίδι μας σαν διαμαντάκια κι αυτή τη φορά.

Όσοι συμμετείχαμε, είμαστε όλοι νικητές 
και ως νικητές δικαιούμαστε ένα βραβείο συμμετοχής!
Βραβείο συμμετοχής στο 1ο παιχνίδι (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
(Οι συμμετέχοντες μπορούν να αντιγράψουν το βραβείο
 και να το τοποθετήσουν στο blog τους.)

Αυτή τη φορά το παιχνίδι έφτασε στις 26 συμμετοχές
 Δεν είναι εύκολο να διαλέξεις 3 ιστορίες ανάμεσα σε  26 πολύ αξιόλογες...
Οι λέξεις στις οποίες βασίστηκε το παιχνίδι μας  αυτή τη φορά ήταν
ΑΦΟΣΙΩΣΗ, ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ, ΞΗΜΕΡΩΜΑ,
 ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ ή ΤΟΥΦΕΚΙΑ, ΤΣΟΥΒΑΛΙ
Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια - ποιήματα. 

Έτσι προέκυψαν οι  3 νικητές μας. 

Το 1ο κόκκινο βραβείο δίνεται 
στην Kανελλάκη Μαρία 
για την ιστορία της
"Προαπαιτούμενα τα ντολμαδάκια"

 Το 2ο μπλέ βραβείο δίνεται 
στην Μαρία Νι
για την ιστορία της
 "Η λίμνη"


Το 3ο λευκό βραβείο δίνεται 
στην Μarilena Artspot
για την ιστορία της
"AFFAIRE D' HONNEUR"

Οι νικήτριές μας θα πάρουν "τιμής ένεκεν",
όπως πάντα, 
3 χειροποίητες καρφίτσες 
οι οποίες όμως θα αποσταλούν ταχυδρομικά στις νικήτριες
περίπου μετά από 10 ημέρες
επειδή μόλις επέστρεψα από ταξίδι, δεν πρόλαβα να τις ετοιμάσω
και πάλι θα λείψω για περίπου 1 εβδομάδα. 
Οι νικήτριες παρακαλούνται να στείλουν στο mail μου
flora27031960@gmail.com 
από αύριο κιόλας,
 ονοματεπώνυμο και διεύθυνση για να στείλω τα δωράκια τους

 Η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας έχει ως εξής:

1.Μου αρέσει να μην λέω πολλά Bίκυ VI.P  3
2. AFFAIRE DHONNEUR Marilena Artspot 20
3. Για τους νικητές της ζωής Katerina Verigka15
4.Βεντέτα Rita Libero 5
5.Το βαλιτσάκι Φλώρα 16
6. Τοπίο Άννα Πάρος 18
7.Ένα αξέχαστο απόγευμα.. Ανταίος    5                    
8.Η αγάπη είναι ….Kλαύδια 9
9.Το ξύλινο κασελάκι Maria Gracia 7
10.Η λίμνη Mαρία Νι  24
11.Ποτέ ξανά ο ίδιος Pink Angel 3
12.Οι κόκκινες αποχρώσεις της τρέλαςButterfly 7
13.Αχ βρε Βαγγελιώ μου παινεμένη!@iris 6
14.Όπως έπρεπε mytripsonblog 1
15.Η ανάγκη, η απώλεια και το πουκάμισο Rylie 1
16.Ματωμένη αδελφότης Κική
17.Απολαμβάνοντας την ομορφιά της φύσης Δελφινάκι
18.Προαπαιτούμενα τα ντολμαδάκιαKανελλάκη Μαρία 43
19.Και η αγάπη μάνα; Έλενα Φλογερά 8
20.Ήχος και φως  Christi
21.Πιετά Μarronblogger 10
22.Χαμένες αγάπες Γεωργία Αλεξάνδρου 3
23.Στίγματα Funky Monkey 10
24.H βάφτιση του Γιωργή Μarilise2  1
25.Τραγική Ειρωνεία Xris Kat   5
26.H τουφεκιά Κατερινάκι  2

Οι βραβευμένες ιστορίες

1ο βραβείο

18.Προαπαιτούμενα  τα ντολμαδάκια
Μαρία Κανελλάκη
Τον κιμά τον τσιγαρίζουμε πριν τυλίξουμε τα ντολμαδάκια; Δεν βοηθάει η μνήμη μου.
Της δίνω προθεσμία ως το βράδυ. Πρωί, πρέπει να βράζουν στην κατσαρόλα. Πριν μεσημεριάσει, θα καταφτάσει το κλιμάκιο εμπειρογνωμόνων. Πεθερά, πεθερός, κουνιάδα, μπατζανάκης, παιδιά, ένα σκυλί σαλονιού κι ένα λουράκι. Ο Αντώνης έβαλε βέτο. Αν δεν τους περιποιηθούμε καταλλήλως, θα κόψουν το πακέτο στήριξης. Θα μου το χρεώσει σαν οικογενειακή προδοσία. Κι ο μικρός ξεκινάει ορθοδοντικό. Κι Αγγλικά. Μπι Σίνιορ...ή Σι; Δεν βοηθάει η μνήμη μου.
Διδυμότειχο-μπλουζ η κουζίνα. Το ξημέρωμα με βρήκε να καθαρίζω  ένα τσουβάλι πατάτες.  Σκοπιά στο μαγειρείο. Αγχωμένο τσιγάρο και πίσω στις πατατόφλουδες. Εναλλάξ με τον Αντώνη. Όπλα, παλάσκες, λαμαρίνες, δίσκοι. Ψητό στο φούρνο και σαλάτες στο ψυγείο. Και τα ντολμαδάκια στην κατσαρόλα. Έβαλα λεμόνι; Tι ώρα θα’ρθουν; Γιατί  η μάνα σου μας τρώει τα συκώτια με τη μαγειρική μου; Γιατί δεν λέει ένα μπράβο γι αυτό που είμαι; Γιατί φτάσαμε ως εδώ; Δεν  βοηθάει η μνήμη μου.
Δύο οι εφιάλτες  τούτες τις κρίσιμες ώρες. Να μας κόψουν τη δανειοδότηση. Ή να κόψει το αυγολέμονο.  Να βγουν αυτά τα κίτρινα ξερατά στην επιφάνεια της κατσαρόλας και να επιπλέουν σα μύξες. Σιχαίνομαι τα ντολμαδάκια. Και τα οικογενειακά δάνεια εν γένει. Και το καθεστώς εποπτείας ειδικότερα. Και τον  τεντωμένο δείκτη. Συνήθως σκοπεύει εμένα. Φράση και  ντουφεκιά. «Εμείς στην ηλικία σας, είχαμε κοτζάμ περιουσία και μεγαλώναμε  δυο παιδιά!... Όχι σαν εσάς που δεν αξιωθήκατε για δεύτερο…» . Σιχαίνομαι και τη σιωπή σου Αντωνάκη! Με παρατάς σύξυλη στο σκοπευτήριο, με την κυρά-Αγγέλα απέναντι, να ρίχνει επαναληπτικές βολές…  Μυρίζει έντονα ο άνηθος ή είναι ιδέα μου;…  Μήπως έπρεπε να βάλω μαϊντανό;… Δεν βοηθάει η μνήμη μου.
Μπουκάρει η Καγκελάριος. Κάγκελο όλοι στην είσοδο. Παραλίγο να χαιρετήσω στρατιωτικά. Κρατήθηκα. Παρά πόδα  η κόρη. Μ’ ένα σκατουλί πατσαβούρι να γαβγίζει υστερικά. Ξωπίσω,  ο ουλαμός. Παιδιά, μπαμπάς παιδιών, μπάλες, τάμπλετ, λασπωμένα παπούτσια. Χλαπαταγή. «Κατουριέμαι σου λέω!... Εγώ δεν πεινάω… Πότε θα γυρίσουμε σπίτι;...Έχω να τελειώσω μια πίστα…Να  πλύνεις ΕΣΥ τα χέρια σου!..Όχι…ΔΕΝ σκάω!... ».  Δεν έσκασε.  Έσκασα εγώ. Τα μαξιλάρια του διθέσιου, γίνανε σκατουλί. Κοίταξα με νόημα τον Αντωνάκη. Συναίνεση και σιωπή. Δήλωσε παρών, αλλά δεν καταψήφισε το αίσχος.
Στο τραπέζι διαπραγματεύσεων. Το πουκάμισο του Αντώνη στάζει ιδρωτάρι, σα χαλασμένη υδρορροή. Το στομάχι μου ναυτικός κόμπος. Τσουγκρίσματα…“Καλώς βρεθήκαμε!...Καινούργιο ριχτάρι; Μπράβο, με γεια σας!..Δεν είχε άλλο χρώμα;…Όοοχι, δε λέω… καλούλι είναι! Τον κιμά δεν τον τσιγάρισες;… Βγάζει μια κρεατίλα… Πού να’ ξερες τι έφτιαχνα στην ηλικία σου!... Είχαν να το λένε στο σόϊ του άντρα μου!...Πες Αρίστο!...Θυμάσαι τη συγχωρεμένη τη μάνα σου πώς με καμάρωνε;…H Aγγέλα μου, έλεγε, κορώνα στο κεφάλι μας!...Θυμάσαι Αρίστο;…”
Αμνήμων ο Αρίστος. Κι ο Αντωνάκης. Σιωπηλοί, γλύφουν με αφοσίωση τα κόκαλα στο πιάτο τους. Η επόμενη δόση έχει ήδη εγκριθεί, με αντάλλαγμα τα τελευταία οχυρά αξιοπρέπειας που μας είχαν απομείνει.
Η Αγγέλα χαμογελάει με ύφος μποξέρ που μόλις έριξε νοκ άουτ τον αντίπαλο.
Τον Αντωνάκη Της. Που πάντα θα σέρνει μια κτητική αντωνυμία ξωπίσω του. Πάντα θα θυμάται, αλλά θα σιωπά.
Η αγάπη μπαίνει στην κατσαρόλα, σιγοβράζει στην  τσίπα της και γίνεται μια θαυμάσια συνήθεια.

Η ανάγκη όμως;… Σκληρή σα σόλα!

2ο βραβείο

10.Η λίμνη
Μαρία Νι
Μια φορά πριν χρόνια, ένας Άνθρωπος έφτιαξε μια Λίμνη. Μακριά από την πόλη. Ανάμεσα σε δύο λόφους. Ήθελε να συγκεντρώνει το νερό της βροχής για να ποτίζει τις αγελάδες του. Η Λίμνη ήταν πολύ όμορφή, αλλά πάντα στενοχωρημένη. Στεκόταν εκεί, ανάμεσα τις φυλλωσιές των δέντρων βουβή και αμίλητη, με αφοσίωση στη δουλειά της.
Το Καλάμι την ρώτησε.
-Τι έχεις Λίμνη και είσαι θλιμμένη;
-Θέλω να γίνω Θάλασσα, του αποκρίθηκε. Δεν μπορώ απλά να στέκομαι εδώ, αποξενωμένη και έρημη και απλά να ποτίζω τα ζώα. Θέλω να ικανοποιώ τους ανθρώπους. Τόσο όμορφη που είμαι και δε με βλέπει κανείς. Κανείς δεν παίζει στα νερά μου, κανείς δε με χαίρεται. Δες η Θάλασσα πόσο τυχερή είναι. Έχει όλο τον κόσμο δικό της.
Με αυτά τα λόγια ξαναέπεσε στην μελαγχολία της.
Ένα ξημέρωμα όμως κάτι άλλαξε. Ένα ζευγάρι φάνηκε στις όχθες της. Με ένα άσπρο πουκάμισο αυτός και με ένα λευκό φόρεμα αυτή. Σαν θεοί και οι δυο, έβγαλαν τα ρούχα τους και έπεσαν στα νερά της.
Και τότε η Λίμνη ένιωσε κάτι πρωτόγνωρο. Ένιωσε την αγάπη τους, την καρδιά τους, την ηδονή τους. Και τα νερά της αγρίεψαν από τα σώματά τους, η σιωπή της έσπασε από την ανάσα τους, σαν τουφεκιά στον ήσυχο αέρα.
Ενώθηκαν στα νερά της, ένιωσαν ότι βρίσκονταν σε ένα τσουβάλι γεμάτο έρωτα, που τους προστάτευε και τους νοιαζόταν.
Όταν τελείωσαν ντύθηκαν και έφυγαν. Και άφησαν πίσω τις αισθήσεις τους, τα βλέμματά τους, τα φιλιά τους. Και την Λίμνη πάλι μόνη… αλλά…
-Καλάμι… δεν χρειάζεται να είμαι θάλασσα. Είμαι εδώ για τους λίγους. Γι΄ αυτούς που μπορούν να με φτάσουν. Που μπορούν να περπατήσουν, να σκαρφαλώσουν. Είμαι εδώ γι΄ αυτούς που μπορούν να με εκτιμήσουν. Να καταλάβουν την σιωπή μου.
Από τότε ανά διαστήματα συντρόφευσε πολλούς ανθρώπους και ένιωσε πολλά έντονα συναισθήματα. Ένωσε ζευγάρια, σκούπισε δάκρυα μοναχικών, έπαιξε με παιδιά, γέλασε με φίλους.

Και έτσι η Λίμνη ξανά δεν στεναχωρήθηκε. Γιατί είχε βρει τον σκοπό της.

3o βραβείο

2. AFFAIRE D’HONNEUR
Marilena Artspot
Τις νύχτες παίζουμε τις ίδιες νότες στο πιάνο.
Άηχα πυρά για μένα
Υγρές ριπές για σένα.
Ντουφεκιές ηττημένες.
Κάποιες φορές τις νιώθω να σέρνονται  γυμνές πάνω στο πουκάμισό μου
κι από κει ύπουλα σκάβουνε πιο μέσα, κατάσαρκα, κι ο χρόνος  πια σάπιο τσουβάλι
δεν έχει αξία.
Ακαταμάχητη υποταγή. Ανοχύρωτος οργασμός.
Κάποτε με είχες ρωτήσει τι γεύση έχει η αφοσίωση.
Σιρόπι βύσσινο σε σοκολάτα.
Μέχρι το ξημέρωμα το κρεβάτι θα έχει αδειάσει.
Ξεμείναμε από πυρομαχικά.



H 1η νικήτρια, που  αυτή τη φορά είναι η Μαρία Κανελλάκη
θα βρει για το επόμενο 2ο παιχνίδι μας  (2ου κύκλου)
5 ουσιαστικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα, 
που θα αποτελέσουν τη βάση για τις νέες εμπνεύσεις σας.


Το επόμενο παιχνίδι μας 
λόγω απουσίας μου 
ίσως καθυστερήσει για λίγες μέρες. 

53 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις τρεις νικήτριες, αλλά και στους άλλους συμμετέχοντες!
    Φλώρα μου, μπράβο και σε εσένα για την άψογη διοργάνωση.
    Απόλαυσα ειλικρινά την ανάγνωση... να είστε καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ απολαμβάνω την παρουσία σου εδώ.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Φλώρα μου , μας έλειψες...και θα λείψεις λες πάλι... εύχομαι να είναι όλα καλά και με το καλό να ξανάρθεις κοντά μας... συγχαρητήρια στις νικήτριες... να χαρούν τα δώρα σου.... συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες... ευχαριστούμε για το βραβείο/εικονάκι, θα το βάλω.... θα περιμένω με χαρά το νέο παιγνίδι... φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια σε όλους του συμμετέχοντες , αλλά και όσοι κέρδισαν την βαθμολογία του κοινού!!!
    Συγχαρητήρια και σε σένα Φλώρα μου για την όμορφη παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου στέλνω τα φιλιά μου nikol μου.

      Διαγραφή
  4. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που αγαπήσατε την ιστορία μου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας. Ευχαριστώ και σένα Φλώρα που μου έδωσες αυτή την ευκαιρία.
    Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας. Αυτό να είναι το σύνθημα.
    Θα σου στείλω την διεύθυνσή μου, αλλά να μου στείλεις και συ τη δική σου, να σου στείλω το δωράκι σου, διότι στον διαγωνισμό ''Φωτογραφίζειν'' βγήκες δεύτερη.

    Καλό βράδυ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι συγχαρητήρια Μαρία μου.
      Καλή συνέχεια να έχουμε.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστούμε Φλώρα!! Ευχαριστώ πολύ όσους με ψήφισαν και ιδιαίτερα όσους το αιτιολόγησαν.. με συγκίνησε πολύ αυτό!! Συγχαρητήρια όχι μόνο στους νικητές αλλά σε όλους!! Μη ξεχνάμε πως θέλει ψυχή το γράψιμο..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνέχισε Κατερίνα μου
      γιατί εσύ την ψυχή την έχεις...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Μπράβο στις νικήτριες, μας χάρισαν όμορφα κι ευχάριστα διαλείμματα! Συγχαρητήρια σ' εσένα Φλώρα για την άψογη διεκπεραίωση!!! Σου εύχομαι καλή Κυριακή!!! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου φιλάκια κι από μένα

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα μου, δεν ξέρω πως μπορώ να το κάνω ώστε να μου εμφανίζονται στην δεξιά πλευρά οι αναρτήσεις σου.
      Σε έχω προσθέσει στα ιστολόγια στο τέλος αλλά δεν οδηγεί στις αναρτήσεις σου το link.

      Διαγραφή
    3. Γλυκιά μου Φλώρα, καλύτερα βάλε το άλλο μου blog, που είναι πιο ενημερωμένο με... φρέσκιες αναρτήσεις! Λόγω έλλειψης χρόνου δεν προλαβαίνω και για τα δύο. Κάπως αλλιώς ήθελα να τα προχωρήσω αλλά δυστυχώς δεν προλαβαίνω. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς ♥ που μ' έχεις στις επιλογές σου!!! http://followkoko.blogspot.gr/ . Καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο σε όλες τις συμμετοχές,
    καινούργιες (Κατερίνα Βερίγκα έκανες σούπερ αρχή) και παλιές,
    Μπράβο στις νικήτριες, Μαράκι είσαι απίστευτη,
    συγχαρητήρια και πάλι για το χιούμορ και τη φαντασία σου,
    Μαρία Νι, επίσης με εντυπωσίασες,
    Marilena, χαίρομαι που η ποίηση βγήκε μπροστα!!!

    Φλώρα συγχαρητήρια για την ιστορία σου, μου άρεσε πάρα πολύ.
    Καλή συνέχεια στην προσπάθεια, ελπίζω να λείψεις για ταξιδάκι αναψυχής,
    και γενικότερα, καλή δύναμη με τον άτιμο τον μπλογκερ ;)

    ΥΓ μήπως θα ήταν καλύτερα να μπαίνουν και λινκς προς τους συγγραφείς; Δεν είναι εύκολο να εντοπίσω τα ιστολόγια από τα ψευδώνυμα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρώ μου, έγινε κιόλας το αίτημά σου.
      Ήδη υπάρχουν links.
      Το ταξιδάκι μου δεν θα είναι αναψυχής,
      όμως θα προσπαθήσω να το χαρώ σαν να ήταν αναψυχής.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος7:47 π.μ.

    Ευχαριστώ για το ωραίο παιχνίδι που τράβηξε κι άλλους αυτή τη φορά!
    Όλα καλά σε σένα, Φλώρα, που ξεσηκώνεις τόση δημιουργία! Κόντρα στους καιρούς.
    Καλή συνέχεια!
    christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ είμαι ευγνώμων απέναντί σας γιατί με εμπιστεύεστε
      και με βοηθάτε να γεμίζει με ωραία κείμενα το παιχνίδι μας.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στους άξιους νικητές. Για πρώτη φορά δειλά συμμετέχοντας, σε μια τόσο διαλεχτή συντροφιά, με χαρούμενη έκπληξη διαπίστωσα, πόσοι αγκαλιάσατε με αγάπη το πόνημά μου. Σας ευχαριστώ πολύ, καθέναν χωριστά και όλους μαζί!!!
    Καλή μου Φλώρα, εύχομαι όλα τα ταξίδια σου να είναι για καλό. Και να μας ξανάρθεις γρήγορα, γιατί θα μας λείψεις! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, να είσαι καλά να γράφεις και να μας στέλνεις
      τα υπέροχα κείμενά σου.

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στις νικήτριες, αλλά και σε όλους όσους πήραν μέρος.... δυναμικά ξεκίνησε ο δεύτερος κύκλος και όλα δείχνουν πως θα είναι πετυχημένος!!
    Φλώρα μου ελπίζω να λείψεις για καλό...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
      και μη φοβάσαι τουλάχιστον δεν θα λείψω για κακό λόγο...
      Θα μου λείψετε όλοι.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Φλώρα μου καλημέρα και συγχαρητήρια!
    Και αυτή τη φορά παρόλο τον μεγάλο όγκο ιστοριών που είχες τα κατάφερες και ανταποκρίθηκες άψογα όπως πάντα.
    Η ιστορία σου μου άρεσε πολύ! Εκεί γύρω κινήθηκα και εγώ...
    Φιλάκια και καλό ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Σε φιλώ και καλή μας αντάμωση.

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στις νικήτριες αλλά και σόλες που έλαβαν μέρος , δεν έχω λόγια να γράψω για την κυρία Φλώρα (για την υπομονή της , την επιμονή της, την ακρίβεια , το ήθος ...) απλός ένα μεγάλο μπράβο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σκέτο "Φλώρα" όχι κυρία Φλώρα και χαίρομαι να έχω ακόμη μια φίλη
      εσένα...
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  13. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους, στις νικήτριες, στις πρωτοεμφανιζόμενες, στην ποίηση που διακρίθηκε αυτή τη φορά και πολύ μου άρεσε!
    Τέλος σε σένα Φλώρα μου που παρά τις δυσκολίες που είχες αυτή τη φορά τα κατάφερες όλα μια χαρά !

    Μπράβο στο κανελλάκι με την υπέροχη πένα .... Χαίρομαι που υπάρχει κι ας σαρώνει τα πάντα σαν ανεμοστρόβιλος! Αποτελεί κίνητρο για μένα και καθόλου ανασταλτικός παράγοντας στο να γράφω και να δοκιμάζομαι!

    Πραγματικά θέλω να συγχαρώ τις ποιήτριες που διακρίθηκαν. Είναι ακόμα πιο δύσκολο για μένα να γράφεις μέσα σε λίγες γραμμές τόσα πολλά και να χρησιμοποιείς τόσο έξυπνα τις λέξεις (Αννούλα μου τι κι αν δεν βραβεύτηκες ...διακρίθηκες! )

    Φλώρα μου το βαλιτσάκι σου ήταν πολύ πονεμένο αλλά υπέροχο!

    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου χθες μόλις γύρισα
      προσπάθησα να μπω να σχολιάσω
      αλλά δυστυχώς δεν επέτρεπες σχόλια...
      και πολύ καλά έκανες
      δεν χώραγε σχόλια αυτό που διάβασα.
      Ελπίζω να είσαι καλά .
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα και θερμά συγχαρητήρια σε όλους, βραβευμένους και μη!
    Η Φλώρα όπως πάντα, άψογη οργανώτρια! Μια απορία έχω μόνο: ρε παιδιά, αυτή η "Κανελλάκη" ποια είναι.;; Σπάω το κεφάλι μου!!! :)))))) Γλυκά φιλιά σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η Κανελλάκη!!!!
      Σαρώνει το κορίτσι όχι μόνο βραβεία αλλά και εντυπώσεις.
      Δεν φτάνει να διαβάσει κανείς αυτά που γράφει
      αν δεν την γνωρίσει δεν ξέρει τίποτα για εκείνη....
      Πετροκοριτσάκι μου φιλιά πολλά.....

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στις νικήτριες αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!! Και σε σένα Φλόρα μου για τη διοργάνωση! Καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα! Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες! Οι ιστορίες σας ήταν πολύ καλές! Επίσης, συγχαρητήρια και στην οικοδέσποινα του blog για την άψογη διεκπεραίωση!! Φιλιά και εύχομαι να γράφετε πάντα τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.
      Θα είναι μεγάλη μας χαρά να συμμετέχεις κι εσύ με κείμενό σου την επόμενη φορά.

      Διαγραφή
  17. Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες και στους νικητές φυσικά!
    Ο δεύτερος κύκλος ξεκίνησε πολύ δυνατά πιστεύω!
    Πάντα τέτοια! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. "Καλή μου Φλώρα, μήπως ξέρεις από ντολμαδάκια;;; "

    Σ' ευχαριστώ πολύ, όλους σας ευχαριστώ!
    Τα πολλά λόγια είναι πτώχευση.
    Θαυμάζω και συγκινούμαι που επιμένουμε να μαζευόμαστε, να μοιραζόμαστε και να αντιδράμε σ' ότι μας θέλει να κυλιόμαστε στη λάσπη και τη βουβαμάρα.
    Καλή Κυριακή σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξέρω λέει από ντολμαδάκια!!!
      Ξέρω πως τα δικά σου ήταν τα καλύτερα.
      Μαρία μου σε παρακαλώ πολύ πήγαινε γρήγορα στο mail σου.
      Μάλλον θα χρειαστώ τη βοήθειά σου σε κάτι...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Φλώρα μου!!! Ακόμα μια φορά να σε συγχαρώ για την άρτια κι όμορφη διοργάνωση του παιχνιδιού!!! Ήσουν η πηγή της έμπνευσης!! Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους συμμετέχοντες γιατί αγαπάμε το γράψιμο κι εκφραζόμαστε μέσα από αυτό!! Σε ευχαριστώ γιατί μου έδωσες την ευκαιρία να πειραματιστώ και να εκφραστώ μέσω των λέξεών σου!! Σας ευχαριστώ πολύ που αγκαλιάσατε το ποίημά μου και το νιώσατε!! Πολλά φιλιά!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, θα το ξαναπώ.
      Είναι τιμή μου να γνωρίζω ανθρώπους που έχουν να πουν κάτι αξιόλογο
      μέσα από τα κείμενά τους.
      Ραντεβού στο επόμενο παιχνίδι μας.

      Διαγραφή
  20. Mπράβο σε όλους και σε όλες ήταν όλες οι ιστορίες καταπληκτικές!
    Μπράβο και σε σένα Φλώρα μου για άλλη μια φορά!
    Τι ωραία συντροφιά το παιχνίδι σου και τόσο αυθεντικό!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα εσύ σαν παλιά φίλη θα πρέπει να έχεις συνηθίσει το παιχνίδι μας.
      Είναι ζωντανό και σίγουρα δημιουργεί εντυπώσεις μέσα από τα κείμενά του.
      Να είσαι μαζί μας, συντροφιά μας και μάλλον θα περνάμε όλοι καλά.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια σε όλες τις κυρίες και πρωτίστως στην οικοδέσποινα!
    Νομίζω πως αυτή την φορά τα κείμενα ήταν πιο ποικιλόμορφα και αυτό
    μου άρεσε πολύ..
    Το κείμενο της Κανελλάκη ήταν εκτός συναγωνισμού ή για να είμαι ακριβής,
    πάνω από τον συναγωνισμό (άλλη μια φορά) και δίκαια σάρωσε!
    Καλό βράδυ να έχουμε και καλή συνέχεια στο παιχνίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστούμε θερμά όλες οι κυρίες για τα καλά σου λόγια.
      Αν και λίγες πάντα οι ανδρικές συμμετοχές στο παιχνίδι
      έχουν μεγάλο ενδιαφέρον γιατί από μέσα τους βγαίνει η άλλη ματιά.
      Ελπίζω να μας τιμήσεις με συμμετοχή στο επόμενο παιχνίδι μας.

      Διαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ !!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ελπίζω να βρεις και τις υπόλοιπες ενδιαφέρουσες.
      Κρίμα που δεν μπόρεσες να βαθμολογήσεις.

      Διαγραφή
  23. Συγχαρητήρια όχι μόνο στους νικητές αλλά και σε όλους όσους συμμετέχουν στους διαγωνισμούς που διοργανώνεις ,αποτυπώνοντας στο χαρτί τις πολύτιμες σκέψεις τους. Συγχαρητήρια και σε εσένα γιατί χάριν της ιδέας σου δίνεις αυτό το έναυσμα στους μπλοκοφίλους σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. συγχαρητηρια σε ολους και σε ολες και στην απιθανη οικοδεσποινα για δευτερη χρονια ποσο πολυ μου αρεσαν , σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν βραβευμένα ή μη!!
    Όλα τα κείμενα ήταν πολύ όμορφα κι όλο αυτό στο οποίο μας έχεις κάνει να συμμετέχουμε πολύ δημιουργικό.
    Καλή συνέχεια σε όλους μας με την ευχή να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο η παρέα μας! :)
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια. Σε σένα , στις νικήτριες και σε όλες τις συμμετοχές η καθεμιά είχε τη δική της δυναμική και μας ταξίδεψε !!!! Η φιλοξενείται υποδειγματική για τη καινουρια εποχή του παιχνιδιού όπως ήταν φυσικό σας φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φλώρα μου μπραβο σου για τις ομορφες στιγμες που χαριζεις σε ολους μας με αυτο το παιχνιδι , εγω σε ευχαριστω ιδιαιτερα που φιλοξενησες την ιστορια μου και μπραβο σου για το ομορφο Βαλιτσακι σου που ειναι συγκινητικο πολυ, καλη αρχη στο δευτερο παιχνιδι σου, πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλημερα και απο μενα! καλη εβδομαδα και συγχαρητηρια στις νικητριες αλλα και σε ολους οσους ελαβαν μερος στο τοσο ομορφο παιχνιδι!!!

    ευχομαι ολοψυχα στις νικητριες να χαρουν το ομορφο δωρακι τους και στη Φλωρα θελω να πω ενα τεραστιο μπραβο για την αψογη διοργανωση της!

    να ειστε ολοι καλα! φιλακια πολλα σε ολους! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συγχαρητηρια για αλλη μια φορα! Τοσο για τη διοργανωση οσο και για ολες τις συμμετοχες! Οι νικητριες θα πρεπει να ειναι πολυ χαρουμενες και περηφανες! Πολλα φιλια σε ολους! Καλημερα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή