Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου 2013

Έναρξη 1ου παιχνιδιού (2ου κύκλου) "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Kαλή μας μέρα,
Καλό μας μήνα,
Καλό Φθινόπωρο,
Καλή έναρξη του 2ου κύκλου
του παιχνιδιού μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Σήμερα ξεκινάει 
το 1ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"  
    Μέχρι και την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου
7 η ώρα το απόγευμα
μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες σας.


Για όσους δεν ξέρουν από το παρελθόν, μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

Οι  λέξεις  αυτές, δίνονται αυτή το φορά από εμένα, διαλεγμένες εντελώς τυχαία όπως ξεπετάχτηκαν μόνες τους μέσα απ' το μυαλό μου. Είμαι σίγουρη ότι μέσα απ΄αυτές και με τη βοήθεια της έμπνευσής σας, θα ξεπεταχτούν νέες ιστορίες άξιες συγχαρητηρίων.... 

Απολαύστε τις και προβληματιστείτε....
αφοσίωση
πουκάμισο
ξημέρωμα
ντουφεκιά ή τουφεκιά
τσουβάλι
Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


                  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ  
Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτηθούν  
και  θα παραμείνουν αναρτημένες 
για χρονικό διάστημα  3 περίπου εβδομάδων 
 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική
και στους δύο αριθμούς (ενικό και πληθυντικό). 
Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά 
  καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.
     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.

Το κείμενό σας θα ήθελα να είναι γραμμένο σε word
και συνημμένο στο μήνυμά σας 
όχι όμως απευθείας γραμμένο σαν μήνυμα το ίδιο. 
Αυτό θα με διευκόλυνε αφάνταστα στην ομοιόμορφη εικόνα 
που πρέπει να έχουν στην τελική ανάρτηση τα κείμενα.   
Το κείμενο πρέπει να έχει τίτλο.  
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους,
 όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημα .
Ιδιαίτερη ευκολία για μένα θα ήταν αν γράφατε με γραμματοσειρά Georgia, 
μέγεθος γραμμάτων 16 και μονό διάστημα ανάμεσα στις σειρές.
Επίσης καλό είναι να μην υπάρχουν διαστήματα
 ανάμεσα στις παραγράφους.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Και αυτή τη φορά θα μπορείτε να στείλετε μόνο μία συμμετοχή.
 Και αυτός ο όρος προέκυψε  εξ αιτίας του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται
και καθιστά δύσκολη την ανάγνωση και αξιολόγηση πολλών ιστοριών.
Ωστόσο, αν έχετε έμπνευση για περισσότερες από μία ιστορίες, 
μπορείτε να στείλετε μία σαν συμμετοχή σας εδώ 
και να δημοσιεύσετε τη δεύτερη ή τρίτη στο δικό σας blog.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας,
 οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, 
ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .
Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη, κατά την άποψή σας ιστορία, 
ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  
και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

Είναι υποχρεωτική η ψήφιση τριών (3) ιστοριών με 3, 2 και 1  και όχι προαιρετική, γιατί έτσι υπάρχει κάποια σχετική προστασία από άδικη βαθμολόγηση.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα, για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση στα δεξιά του blog.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Σας εύχομαι ολόψυχα




59 σχόλια:

  1. Ααα τέλεια! Καιρός να ανασκουμπωθούμε! Πώς και πώς περίμενα να ξαναρχίσει το παιχνίδι! :D
    Για να δούμε τι θα σκεφτούμε αυτή τη φορά...
    Καλό μήνα Φλώρα μου! Καλό φθινόπωρο!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή αύριο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός ήταν... καλά ξεκουράστηκα τόσο καιρό.
      Ώρα για δουλειά απ' όλους μας.

      Διαγραφή
  2. Έστειλα κι εγώ για πρώτη φορά συμμετοχή! Καλή επιτυχία σε όλους και σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Vicky μου για τη συμμετοχή σου.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα! Να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο!
    Ενδιαφέρουσα η επιλογή των λέξεων, όπως πάντα άλλωστε!
    Αν είχα καλή "πένα" και φαντασία θα έμπαινα στον πειρασμό να γράψω ένα κάτι τι! Ίσως κάποια φορά...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε την προσπάθειά σου. Πιστεύω πως θα τα καταφέρεις!!!

      Διαγραφή
  4. Πασταφλωρίτσα μου ...η ανυπομονησία είχε χτυπήσει κόκκινο!
    Πανέμορφα ξεκίνησε ο μήνας λοιπόν!
    Καλή αρχή στο δεύτερο κύκλο μας!
    Εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν και να έχουμε την τύχη να διαβάσουμε διαμαντάκια και πάλι!

    Καλό μήνα καρδούλα μου!
    Και καλή Κυριακή να έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ώρα να πιάσουν φωτιά τα μολύβια μας ή τα πληκτρολόγιά μας.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Φλωρούκο και καλό Φθινόπωρο.
    Ωραίο ξεκίνημα, καλή επιτυχία σε όλους, μου έλειψαν οι ιστορίες όλων.
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα περιμένω και τη δική σου.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  6. Καλό σας μήνα! :)

    Καλή επιτυχία στους διαγωνιζόμενους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lia μου, σκέψου μήπως να είσαι κι εσύ μια διαγωνιζόμενη!!!
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
    2. Το σκέφτομαι..., αλλά νομίζω πως δεν έχω τόσο ταλέντο! :)

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
      ίσως αν την επόμενη φορά δω λεξούλες που να μπορώ να τις κουμαντάρω και να τις χειριστώ, να το επιχειρήσω! :))

      Ένα όμορφο βράδυ σας εύχομαι! :)

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Φλώρα μου!!! Καλές εμπνεύσεις στους συμμετέχοντες!!
    Φιλάκια πολλά γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι και σε σένα καλή έμπνευση για να συμμετέχεις μαζί μας.
      Φιλάκια πολλά κι από μένα

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Φλώρα
    Μετά το ατύχημα που είχα και πρέπει να μείνω στο κρεβάτι θα προσπαθήσω κάτι να γράψω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι πολύ για το ατύχημά σου.
      Εύχομαι ταχεία ανάρρωση και ας λειτουργήσει το γράψιμο θεραπευτικά.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!
    Και καλή αρχή να έχουμε!!
    Χαίρομαι πολύ που το παιχνίδι ξεκινάει τον δεύτερο κύκλο του...
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους!!
    Σημειώνω τις λέξεις και ξεκινάω...εντάξει όχι αμέσως, αλλά κάτι θα γράψω...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είμαι σίγουρη πως η έμπνευση ήδη έχει εγκατασταθεί στο κεφαλάκι σου.
      Καλό γράψιμο λοιπόν και καλή επιτυχία.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα,καλό φθινόπωρο γλυκιά μου Φλώρα και κάθε επιτυχία στον διαγωνισμό σας!!Η ευγενής άμιλλα είναι ότι το καλύτερο και είναι τέλειο που στρώνονται όλοι στη δουλειά..θα σας παρακολουθώ και ο καλύτερος να λάμψει..φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου όχι μόνο να παρακολουθείς...
      να μας γράψεις και κάτι
      Θα δεις πως θα σου αρέσει...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Φλώρα μου έχεις δίκιο που μου το λες -δεν σνομπάρω δεν είμαι τέτοιος τύπος αλλά τελευταιά,εσύ δεν το γνωρίζεις είχα περιπέτειες με την υγεία μου-λίγοι φίλοι του blog μου το ξέρουν γιαυτό και χαιρέτισα απότομα για καλοκαίρι-που δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα με ζάλες και υπόταση..όταν υπάρχουν τέτοια θέματα πρέπει να έχεις και την κατάλληλη διάθεση.όμως θα παρακολουθώ με μεγάλη μου χαρά την υπέροχη αυτή εμπειρία που ξεκινά για όλους μας!!σου στέλνω την αγάπη μου και φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα σε όλους και ειδικά για σένα έχω μια έκπληξη στο Blog μου. Αυτή τη φορά θα πάρω σίγουρα μέρος στο παιχνίδι. Τέλος οι διακοπές.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου καλό μήνα και σε σένα.
      Τι να σου πω κορίτσι μου...
      Δεύτερη φορά είμαι τυχερή σε δικό σου διαγωνισμό.
      Είμαι κατενθουσιασμένη.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο και φυσικά καλή αρχή του δεύτερου κύκλου του παιχνιδιού των λέξεων. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα και πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Φλώρα μου και καλό ξεκίνημα σε όλα!
    Στο παιχνίδι των λέξεων, στο φθινόπωρο, στις ψυχικές μας αντοχές και στην αισιοδοξία μας! Με όλα τα "αποκαϊδια" που άφησε πίσω του το καλοκαίρι, ας κάνουμε αυτό το μήνα μια επανακίνηση...

    Πολύ ενδιαφέρουσες οι λέξεις,καλή έμπνευση σε όλους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' εσένα δεν εύχομαι καλή έμπνευση.
      Είμαι σίγουρη πως την έχεις.
      Τώρα λοιπόν δεν έχεις παρά να μας ξαφνιάσεις και πάλι με την τόσο πολυδιάστατη γραφή σου.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα, Φλώρα μου !! Καλό ξεκίνημα στο νέο παιχνίδι!! Ενδιαφερουσες και ανατρεπτικές οι λέξεις !! Να'χεις ένα όμορφο δημιουργικό φθινόπωρο!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φλώρα μου καλό μήνα και καλό ξεκίνημα στο παιχνίδι. Καλές εμπνεύσεις στους γράφοντες, ώστε και σε αυτό το παιχνίδι να διαβάσουμε συναρπαστικές ιστορίες.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα Φλώρα!
    Και τι καλύτερο όταν αυτός ξεκινάει πάλι δημιουργικά!
    ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα!! Καλή αρχή στο όμορφο παιχνίδι σου.. Για να δούμε αν θα τα καταφέρω να πάρω μέρος! Είπες 5 λέξεις και είδα 4.. Ίσως δεν κατάλαβα κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει το είδα στη δεξιά στήλη ότι είχες και τις 5 λέξεις, σε αυτή την ανάρτηση δεν υπήρχαν! παραδόξως αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η ιστορία και στην έστειλα μόλις τώρα!! καλή μας επιτυχία!!

      Διαγραφή
  18. τι ομορφο αιχνιδι! ανυομονω να λαβω μερος! ερυσι ελεια αο α μλοκ και φετος χαρηκα ολυ γι αυτο το αιχνιδι.

    καλο μηνα φιλακα ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος όμως θα έχουμε τη χαρά να σε έχουμε κοντά μας.
      Κι αν κρίνω απ' το βράψιμό σου το τόσο ενδιαφέρον στo blog
      τότε θα μας στείλεις αριστουργήματα.
      Καλή επιτυχία

      Διαγραφή
    2. α Φλωρουκο μου τι γλυκια που εισαι! ευχαριστω πολυ! θα προσπαθησω να φανω ανταξια των προσδοκιων σου αν και αλλο ειναι να γραφεις οτι σου ρθει και αλλο με συγκεκριμενες λεξεις. το δευτερο ειναι πιο δυσκολο μα και πιο ομορφο συναμα! εχω ξετρελλαθει με αυτη σου την ιδεα! :)

      * παντως ενα ειναι σιγουρο... δε θα λαβω μερος με το χαλασμενο πληκτρολογιο, μονο με το καλο. χαχαχα

      φιλακια πολλα! <3 <3

      Διαγραφή

  19. Καλό μήνα και μια πολύ καλή αρχή στο 2ο κύκλο του παιχνιδιού .
    Καλόσουβράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ nikol μου για τις ευχές σου.
      Περιμένω ιστορία σου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα και καλές εμπνεύσεις παιδιά!

    Φλωρούκο μου, καλή έναρξη "σχολικής" χρονιάς και σε σένα!
    Σε φιλώ πολύ γλυκά και καλό σου ξημέρωμα! Α! Και καλό σου μήνα!

    (Θα ήθελα κάποια στιγμή να δεις την απάντηση μου στο σχόλιο σου, περί..καταγωγής, καθώς σου έχω γράψει κάποιες αποσαφηνίσεις. Σε φιλώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε η "σχολική χρονιά".
      Μακάρι να πηγαίναμε ακόμη σχολείο.
      Τις αποσαφηνίσεις τις είδα κούκλα μου.
      Απλά νόμισα αρχικά πως με θεωρούσες καβαλημένη
      που είμαι τόσο περήφανη για την καταγωγή μου.
      Μπορεί να είμαι και λίγο καβαλημένη όμως....
      Πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. Καβαλημένους θεωρώ κάποιους άλλους, κάτι ψώνια δλδ που "κατάγονται" από τα "Κολωνάκια", αλλά τα Κολωνάκια δεν το ξέρουν!!! Χαχα! Φιλιά πολλά Φλωρούκο μου! :)))))))

      Διαγραφή
  21. Πολύ καλό μήνα σε όλους/ες! Εγώ την έμπνευση την είχα ήδη. Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες, ανυπομονώ να διαβάσω τις ιστορίες. Μιά καινούργια στην παρέα σας! (δηλ. έχω βαθμολογήσει στο παρελθόν, αλλά δεν έχω πάρει ποτέ μέρος σε κάποιο από όλα αυτά τα υπέροχα παιχνίδια σας!)

    Πολλά φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στρώνουμε κόκκινο χαλί να καλωσορίσουμε κάθε καινούρια στην παρέα μας - αν και εσύ δεν είσαι. Το βάπτισμα το έχεις πάρει με τη βαθμολόγηση, τώρα χαρά μας να έχουμε και τη συμμετοχή σου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα, όμορφο, με πολύ πολύ έμπνευση και δημιουργία να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Έρχομαι κι εγώ να σε επισκεφθώ.

      Διαγραφή
  23. Καλή αρχή εύχομαι στο νέο παιχνίδι.
    Θα προσπαθήσω να συμμετάσχω, αν και οι λέξεις με την πρώτη ματιά μού φάνηκαν “βουνό”.
    Καλό μήνα Φλώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου σε διαβεβαιώ είναι πανεύκολες.
      Λίγη προσπάθεια θέλει μόνο.
      Περιμένω οπωσδήποτε συμμετοχή σου.

      Διαγραφή
  24. Αν του Πέτρου του φάνηκαν βουνό οι λέξεις,εμένα μου φάνηκαν.......οροσειρά,Φλώρα,ως εκ τούτου θα αφήσω τον χώρο σε πιο δυνατές πέννες(και υπάρχουν πάρα πολλές όπως έχει δείξει η εμπειρία του παιχνιδιού).
    Εκτός και.......
    Τις φιλούρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μήνα, Φλώρα μου, καλό φθινόπωρο, με υγεία!
    Ανυπομονούσαμε όλοι μας να ξεκινήσει το παιχνίδι... καλή αρχή λοιπόν, στο δεύτερο κύκλο του! Ωραία η επιλογή των λέξεων.
    Θα παλέψω πρώτα με το "θηρίο" της καθιερωμένης Σεπτεμβριάτικης μετακόμισης... και ελπίζω να μου έρθει η έμπνευση ως τις 20 του μήνα. Δουλειά και περισυλλογή, λοιπόν, χαχα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φλωράκι μου δυναμική η επιστροφή σου :-)
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου με κουράγιο και χαμόγελο .... τα φιλιά μου και ευχές για καλή επιτυχία και σε αυτό το παιχνίδι ...
    Καλό Φθινόπωρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ήσουν λοιπόν εκεί,έζησες την φρίκη του Πιτροφού...-το διάβασα μόλις τώρα
    ζήσαμε και μεις-Άνω Γαύριο-και φέτος νύχτα φωτιάς,μικρότερης έκτασης

    καλό φθινόπωρο Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φλώρα καλώς ηρθες και καλη αρχη Σεπτεμβριατικη στο ωραιο σου ενδιαφερον παιχνιδι, πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φλώρα μου καλή επιστροφή στα πατρια εδαφη..καλό Φθινόπωρο και καλές εμπνεύσεις..καλο καο ομορφο Φθινόπωρο.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φλώρα μου καλή επιστροφή στα πατρια εδαφη..καλό Φθινόπωρο και καλές εμπνεύσεις..καλο καο ομορφο Φθινόπωρο.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φλώρα μου καλή επιστροφή στα πατρια εδαφη..καλό Φθινόπωρο και καλές εμπνεύσεις..καλο καο ομορφο Φθινόπωρο.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή αρχή στο παιχνίδι με τις λέξεις! Ανυπομονώ να διαβάσω τις ιστορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ελπίζω να τα καταφέρω αυτή τη φορά να συμμετάσχω Φλώρα. Το θέλω πολύ αλλά ο χρόνος δεν με αφήνει! Ζηλεύει μάλλον:)
    Καλή επιτυχία σε όλους βεβαίως βεβαίως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αντε να μπαίνουμε όλοι σιγά σιγά στους ρυθμούς μας...μας έλειψε δυο μήνες το παιγνίδι ΜΑΣ αγαπημένη μου Φλώρα...ωραίες οι λέξεις σου...θα συμμετέχω κι εγώ...καλή αρχή λοιπόν και καλή επιτυχία και στον δεύτερο κύκλο....τι συγκινητικό....δεύτερος κύκλος - πως νοιώθεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι η πρώτη φορά που επισκέφτομαι αυτή τη σελίδα και είναι στα αλήθεια πολύ όμορφη. Βρίσκω την ιδέα του διαγωισμού καταπληκτική και ελπίζω να σας αρέσει και η δική μου ιστοριούλα..
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή