Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013

Tα πρώτα μου γενέθλια

Nιώθω την ανάγκη να σταματήσω για λίγο τις διακοπές μου από το blogging, γιατί θεωρώ υποχρέωσή μου να σας ευχαριστήσω που μια ολόκληρη χρονιά σταθήκατε κοντά μου, μοιραστήκατε τις σκέψεις μου, τους προβληματισμούς μου,  τις ανησυχίες μου.
Να σας ευχαριστήσω επίσης που υποστηρίξατε  την ιδέα μου για το παιχνίδι μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" και  βοηθήσατε να υλοποιηθεί και να μεγαλώσει τόσο που ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν μπορούσα να φανταστώ.
Το blog αυτό πρωτοεμφανίστηκε πέρσι 14/8/12 με τη βοήθεια της πολύ καλής μου φίλης xristin (FOCUS BLOCUS) στην προσπάθειά της να με μυήσει στα μυστικά σας και στην παρέα σας.
Την ευχαριστώ πολύ για την τόσο μεγάλη της υπομονή, που την επιστράτευσε όλη για να με  μάθει όλα όσα χρειαζόταν να μάθω απ' το Α ως το Ω. 
Επίσης όμως την ευχαριστώ που όλο το χειμώνα στεκόταν με τις ώρες στο τηλέφωνο, όποτε χρειαζόμουν κάποια βοήθεια ακόμη και σε ακατάλληλες ώρες.
Σαν σήμερα εδώ και ένα χρόνο νόμιζα πως ποτέ δεν θα τα καταφέρω να σταθώ κοντά σας. 
Το κάθε blog σας που γνώριζα μου φαινόταν τόσο άπιαστα τέλειο που μπορώ να πω πως αισθανόμουν δέος βλέποντάς το.
Σιγά - σιγά όμως με πήρατε κοντά σας, σαν παιδάκι που το έπιασε κάποιος απ' το χεράκι για να κάνει τα πρώτα του βήματα, και γρήγορα με τη βοήθειά σας έμαθα να περπατώ σταθερά ανάμεσά σας και μάλιστα κάποιες φορές με βήματα γοργά....
Δεν σας κρύβω ότι στον πολύ δύσκολο για μένα χειμώνα, ένιωσα να βρίσκεστε όλοι κοντά μου, επικοινωνούσαμε μέσω blog και όχι μόνο, με αγκαλιάσατε και με πλαισιώσατε με αγάπη. 
Τα mail σας, βάλσαμο στην ψυχή μου, γέμισαν πολλές ώρες κρύου και μοναξιάς και η επικοινωνία μου μαζί σας ζέστανε την ψυχή μου.
Αγάπη και φιλία  αληθινή και όχι μόνο διαδικτυακή.
Κάποιους από εσάς τους γνώρισα και από κοντά και μπορώ με ειλικρίνεια  να πω, ότι ενθουσιάστηκα για τις νέες αυτές γνωριμίες.
Θα ήθελα να σας αναφέρω όλους, έναν προς ένα και να σας ευχαριστήσω προσωπικά τον καθένα αλλά είστε τόσο πολλοί..


Σήμερα θα σβήσω 
το πρώτο μου κεράκι σε μια τούρτα σοκολάτας 
και σας παρακαλώ
να πάρετε κι εσείς ένα κομματάκι απ' αυτήν 
μαζί με ένα ποτηράκι σαμπάνια 
για να μου ευχηθείτε χρόνια πολλά. 


77 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά για το όμορφο blog σου, Φλώρα μου !! Να τους χιλιάσεις
    σύντομα τους αναγνώστες σου !!!!!!!!
    Πήρα ένα κομματάκι τούρτας,ήπια και λίγη σαμπάνια
    και σου στέλνω τις θερμότερες ευχές μου !!!!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nίκη μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, Φλώρα μου, στο τόσο ενδιαφέρον blog σου! Ευχαριστούμε για το ωραίο σου κέρασμα! Παρακολουθούσα το παιχνίδι με τις λέξεις αν και δεν τόλμησα ποτέ να συμμετάσχω (η γραφή μου στα ελληνικά δεν είναι τόσο καλή, αφού όλες μου οι σπουδές ήταν στα γαλλικά). 'Ισως όμως το αποφασίσω κάποια στιγμή, εάν το συνεχίσεις.
    Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο!
    Καλό Δεκαπενταύγουστο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και το φθινόπωρο περιμένω ιστορία σου για το παιχνίδι. Παιχνίδι είναι και δεν πειράζει αν δεν είναι απόλυτα πετυχημένα τα κείμενά μας. 'Αλλωστε αν φοβάσαι μήπως υπάρξουν λάθη εξαιτίας των γαλλικών, να ξέρεις ότι όποιο λάθος συντακτικό ή ορθογραφικό εντοπίζω, πάντα σε συνεννόηση με αυτόν που το έγραψε το διορθώνω πριν δημοσιευτεί.
      Σε φιλώ και σε περιμένω....

      Διαγραφή
  3. Κοπελιά! Άστα αυτά! Μας πετάς (νυχτιάτικο) μια πάστα/τούρτα στα μούτρα και τώρα εμείς τι πρέπει να κάνουμε δλδ;;; Να ξαμοληθούμε να ψάχνουμε για ζαχαροπλαστείο;;; (ούτε έγκυος! χαχαχα!) Άντε και να σε συγχωρήσω -μέρα που είναι- αλλά η λιγούρα...λιγούρα!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΛΩΡΟΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!! Σε φιλώ γλυκά και περιμένω το φθινόπωρο. Ξέρεις γιατί, ε; Να κεράσεις αυτά που βλέπω στη φωτογραφία και μου τρέχουν τα σάλια!! :))))) Φιλιά και στο άτιμο το Χριστινάκι την καλλιτεχνάρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Joan μου, πρέπει να ξέρεις ότι το γλυκό που κερνάω, στην πραγματικότητα αλλά και στον internetoχώρο, το έχω λιμπιστεί πρώτη εγώ.
      Όμως κοπελιά, κι εμείς λιμπιστήκαμε αλλά δεν κάναμε κι έτσι!!!
      Και στα λέω αυτά πάντα με το φόβο της @iris, που αν διαβάσει τις γλυκολιγούρες μας... θα μας σούρει τα εξ αμάξης...
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου κι ο Σεπτέμβρης έρχεται...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Μπαίνω γρήγορα να σχολιάσω για να καπαρώσω κομμάτι τούρτα, γιατί δεν την κόβω για μεγάλη. Με τόσους φίλους που έχεις έπρεπε να φτιάξεις πολλά ταψιά!
    Δεν πειράζει, του χρόνου.

    Να τα χιλιάσεις λοιπόν.

    Βάλε να πιούμε τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε το όλο Πέτρο μου,
      παστούλα είναι... δεν είναι τούρτα...
      ένεκα η λιτότης... γιατί αν δει καμιά τούρτα ο Στουρνάρας όταν θα περάσει για να μου ευχηθεί... την έβαψα!!!
      Ήδη περιμένω αλληλογραφία του ΣΔΟΕ να με ρωτάει από που την αγόρασα την πάστα και τι ΦΠΑ έδωσα.
      Πρόσεχε όμως γιατί αν πάρεις όλη την πάστα μπορεί να πρέπει να απαντήσεις κι εσύ αν την κεράστηκες ή αν την αγόρασες με απόδειξη.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  5. γλυκια μου τι ομορφη αναρτηση!!! να τα εκατοστισεις και εσυ και το μλοκακι σου ευχομαι!!!

    εγω δεν εμαινα το χειμωνα, δε σε εχω γνωρισει καλα, ομως α οταν αρχησα να σε αρακολουθω σε λατρεψα!!! το μλοκακι σου ρεει αφθονη ζεστασια αο την ομορφη ψυχη σου!!

    φευγω αιρνοντας γλυκακι!

    καλο βραδυ γλυκια μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λίγο αργά σε πήρα είδηση,
      αλλά μου αρέσει το μπλογκ σου γιατί οι αναρτήσεις σου είναι σύντομες και πολύ περιεκτικές.
      Τροφή στο μυαλό για σκέψη... και πρόκληση για βελτίωση του είναι μας.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
    2. καλημερα φλωρα μου! ευχαριστω ολυ για τα ομορφα λογια σου! ευχαριστω και ανταοδιδω με την ευχη οτι καλυτερο για τη ορεια του μλοκ σου και για τη ορεια της ζωουλας σου! <3

      να σαι καλα γλυκια μου!! φιλακια ολλα ολλα! <3

      Διαγραφή
  6. Εγώ δεν θέλω τούρτα! Θέλω να σε ευχαριστήσω που είχες την όρεξη κι άκουσες τη xristin ...που έκανες τούτο το μπλογκ ...που βρέθηκες στο δρόμο μου...που σε γνώρισα!
    Θέλω να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα μαζί μας! Να μην νιώσεις ποτέ μόνη!
    Θέλω τόσα ακόμα να σου πω!
    Χρόνια πολλά!
    Φιλί τεράστιο!

    Το κομμάτι μου να το φάει η Πέτρα! Ούτε γκαστρωμένη δεν κάνει έτσι!
    αχαχαχαχα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι την σαμπάνια την έβαλα για σένα.
      Ήξερα πως δεν θα έπαιρνες γλυκό αλλά δεν ξέρω ποιό ποτό σου αρέσει περισσότερο για να σε κερνάω απ' αυτό.
      Ελπίζω να βολευτείς με λίγη σαμπάνια.
      Όλα αυτά που θέλεις ακόμη να μου πεις
      να ξέρεις πως τα νιώθω μέσα μου σαν να τα άκουσα απ' το ίδιο σου το στόμα...
      Το τεράστιο φιλί στο ανταποδίδω και σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Και η πλάκα είναι πως χωρίς να σε έχω διαβάσει απαντάω παραπάνω στην Πέτρα σχετικά με τις λιγούρες για τα γλυκά αναφέροντάς σε.
      Σε φοβόμαστε τόσο αυστηρή που είσαι σ' αυτό το θέμα...
      αλλά σ' αγαπάμε πολύ γιατί παρόλο που βλέπεις πως οι μαθήτριές σου ή κωφεύουν ή είναι ανεπίδεκτες μαθήσεως σε θέματα διατροφής, εσύ επιμένεις και περιμένεις καρτερικά να σε ακούσουμε και να υπακούσουμε κάποτε στις υγιεινές συμβουλές σου.

      Διαγραφή
  7. Πολλά πολλά χρόνια να συνεχήσεις να μας κρατάς συντροφιά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι φαίνεται Νena μου.
      Μάλλον δεν θα απαλλαγείτε εύκολα από μένα...
      Φιλάκια κι ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Νένα μου για τις ευχές και μάλλον σκοπεύω να μείνω και να σας ταλαιπωρώ πολλά ακόμη χρόνια...
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  8. Παίρνω ένα ποτήρι σαμπάνια (γλυκό στο χαρίζω γιατί δεν μου αρέσουν),
    και σου εύχομαι να συνεχίσεις για χρόνια με το ίδιο κέφι το
    ενδιαφέρον blog σου και να περνάς καλά με τη συντροφιά όλων των φίλων
    που έχεις κάνει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως το αντέχετε να μην έχετε ανάγκη από γλυκά δεν το καταλαβαίνω!!!!
      Πάντως ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και την παρουσία σου εδώ.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Μμμ τέλειο το σοκολατένιο γλυκό σου. Σου εύχομαι να είναι χιλιόχρονο το blog σπιτάκι σου και εσύ να συνεχίσεις τις αναρτήσεις σου με την ίδια (και περισσότερη) όρεξη και να μας ξαφνιάζεις όμορφα όπως έκανες μέχρι τώρα.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα τις ένθερμες ευχές σου και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ.
      Να είσαι κι εσύ καλά να περνάς και να γεμίζεις το blogοσπιτάκι μου με τη θετική σου ενέργεια.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Φλώρα μου!! Να σαι καλά να μας κρατάς συντροφιά για πολλά χρόνια ακόμα!!!Ειδικά στις μέρες μας έχουμε ανάγκη να εμπνευστούμε και να διοχετεύσουμε την δημιουργικότητά μας σε γόνιμα εδάφη!!
    Παίρνω την παστούλα μου κιεύχομαι υγεία, αγάπη, έμπνευση και παντός είδους δημιουργία!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρι λένα μου ευχαριστώ πολύ για τις ολόθερμες ευχές σου και σου υπόσχομαι πως δεν θα σας εγκαταλείψω για πολύ καιρό ακόμη γιατί είστε καλή και πολύ αξιόλογη παρέα.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος8:49 π.μ.

    Χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα! Ωραία η τούρτα σου! Γλυκιά σαν εσένα!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου γλυκά είναι τα λόγια σου σαν σερμπέτι.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος8:54 π.μ.

    Σ'αυτό το σπίτι πού φτασα, πέτρα να μη ραγίσει
    και η καλή Νοικοκυρά,
    χίλια χρόνια να ζήσει.
    Πάντοτε δημιουργική και τρισευτυχισμένη
    κι η όμορφή της γειτονιά,
    σαν πολιτεία να γένει!!!
    Με πολλή αγάπη
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παριανό κορίτσι μου, ευχαριστώ για τις ευχές σου
      και ειλικρινά θέλω να μείνει μικρή η γειτονιά μου
      αρκεί να έχει γείτονες σαν εσάς.
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σε σένα Αννούλα μου.

      Διαγραφή
  13. Aυτά είναι!!
    Μετά απ'αυτά τι να πω?
    Συνεχίζουμε γερά, ναι?

    Φιλάκια Φλώρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζουμε Λιακάδα μου σε πείσμα των καιρών...
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Φλώρα μου χρόνια πολλά στο τόσο ξεχωριστό blog σου, αλλά χρόνια πολλά και σε σένα που το δημιούργησες. Με ευχαριστεί πάντα η βόλτα μου από εδώ. Να είσαι καλά και καλή συνέχεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σ' ευχαριστεί η βόλτα σου από εδώ να έρχεσαι συχνά.
      Κι εμένα μ' ευχαριστεί να σε δέχομαι.
      Είσαι πια δικός μου άνθρωπος...
      Φιλάκια κι από μένα

      Διαγραφή
  15. Φλώρα μου, χρόνια πολλά, χρόνια καλά και γεμάτα φίλους εύχομαι στο φιλόξενο ιστολόγιό σου! Κάθε φορά που έρχομαι εδώ αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου και κάθε φορά την απολαμβάνω. Χαίρομαι που σε έχω γνωρίσει, χαίρομαι που είμαι μέλος της παρέας εδώ.
    Να είσαι καλά!
    Ευχαριστώ για το κέρασμα, το οποίο τίμησα δεόντως... (ποτέ δεν μπορώ να πω όχι σε γλυκό, χαχα!!)
    Σου στέλνω φιλιά πολλά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου, κάθε φορά που έρχεσαι εδώ ανοίγει η καρδιά μου...
      Λίγοι φίλοι και καλοί σαν εσένα μου αρκούν για να συνεχίσουν να δίνουν ζωή σ' αυτό το ταπεινό blogάκι που δεν έχει και πολλά να πει.

      Διαγραφή
  16. Κλαυδία2:24 μ.μ.

    Φλώρα μου γλυκειά κι αγαπημένη, στέλνω τις ευχές μου για τα γενέθλια και σου επαναλαμβάνω ότι η δημιουργία του μπλοκ σου ήτανε ένα απο τα καλλίτερα πράγματα που έκανες, τόσο για έσένα όσα και για τους φίλους σου, παλιούς και νέους.....παίρνω το κέρασμα και σε χαιρετώ προς το παρόν γιατί περιμένω ανυπόμονα το Σεπτέμβρη πρώτον για να συναντηθούμε και δεύτερον,να συνεχίσουμε το τόσο επιτυχημένο παιχνίδι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου φάε το γλυκάκι τώρα και ο Σεπτέμβρης είναι κοντά.
      Θα βρεθούμε και έχουμε πολλά να πούμε.
      Σε φιλώ κι ευχαριστώ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Φλώρα μας για το ιστολόγιό σου!
    Είσαι από τις πρώτες blogger που γνώρισα στον χώρο και έχεις χαραχτεί στον νου μου για τις ωραίες σου χειροτεχνίες, τα ζεστά σου σχόλια, τα τόσο μετρημένα και σοφά, καθώς και για το παιχνίδι σου που έχει γίνει αφορμή να αποκαλυφθούν μεγάλα ταλέντα της γειτονιάς μας και χαιρόμαστε να τους απολαμβάνουμε!
    Να είσαι καλά να συνεχίσεις να μας συντροφεύεις, είσαι ιδιαιτέρως αγαπητή από όλους και το στίγμα σου είναι τόσο χαρακτηριστικό που θα λείψει αν αφήσεις αυτό το μπλογκ!

    Να περνάς όμορφα όπου κι αν είσαι :)
    Ευχαριστούμε και για το γλυκό, μιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαζή είμαι μέσα σε τόση αγάπη που υπάρχει ολόγυρά μου να σηκωθώ και να φύγω.
      Εδώ θα μείνω να κάνουμε παρεούλα, να συμφωνούμε και να διαφωνούμε, να ανταλλάσσουμε απόψεις και ιδέες και να περνάμε καλά.
      Ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια.
      Σου στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  18. Εύχομαι ολόψυχα να τα εκατοστήσεις παρεούλα με το μπλόκ σου και να μας χαρίζεις ανάσες δημιουργικότητας ,σκέψεων ,αγάπης και χαράς ! Μία μπουκίτσα θα φάω ,αν και πήρα την ανηφόρα ,έτσι για το καλό !!
    Να είσαι πάντα καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου.Μια μπουκίτσα γλυκό δεν κάνει κακό...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  19. Πρώτο κεράκι;
    Γιατί έχω την αίσθηση πως βρίσκεσαι ανάμεσα μας χρόνια;
    Χρόνια πολλά πολλά και τα επόμενα εύχομαι να είναι πάντα γλυκά και τόσο δημιουργικά!
    ΑΦιλάκια καρδιάς και μόνο! (Α=Αληθινά) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νιώθω σαν να σας ξέρω από χρόνια...
      Κι από μένα Α Φιλάκια.

      Διαγραφή
  20. Είναι σπουδαίο να συναντάς άγνωστους ανθρώπους στο διαδίκτυο και μέσα από τις σκέψεις, τις απόψεις τους και με την αξιόλογη προσωπικότητα τους ξεχωρίζουν, όπως εσύ Φλώρα μας! Χαίρομαι που σε συνάντησα και σου εύχομαι Χρόνια Πολλά,γλυκά, με πλούσιο δημιουργικό backround όπως πάντα!!! Φιλιά πολλά :) και να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κολακεύεις με τα λόγια σου Κατερίνα μου.
      Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ

      Διαγραφή
  21. Πέρασε κιόλας ένας χρόνος;
    Παναγιά μου!
    Εγώ αυτό που θυμάμαι από την δημιουργία του blog σου είναι ότι πρώτη φορά είχα μαθήτρια που τα έπαιρνε με την πρώτη.
    Και όταν λέμε με την πρώτη εννοούμε με την πρώτη.
    Σίγουρα σε βοήθησε και η προηγούμενη επαφή με το pc λόγω της εργασίας σου,αλλά την φαντασία και το θάρρος(εγώ το ονόμασα....θράσος) να ξεκινήσεις το παιχνίδι των λέξεων σίγουρα δεν το χρωστάς στην εργασία σου αλλά στην απόλυτη πεποίθηση σου ότι ένα τέτοιο "παιχνίδι" δεν μπορεί να μην αγκαλιαστεί από ανθρώπους της μπλογκόσφαιρας που έχουν μεράκι με τον γραπτό λόγο.
    Αν είχες ακούσει εμένα που σου έλεγα....."πρόσεχε Φλώρα,μπορεί να πικραθείς,δεν ξέρεις τι κρύβει ο ανώνυμος κόσμος του διαδικτύου".....πιθανότατα δεν θα έδινες την δυνατότητα σε φίλους να μας παρουσιάσουν την δημιουργική πλευρά τους.
    Καλή συνέχεια Φλώρα μου με πολλά ακόμη παιχνίδια.
    Το κομμάτι της τούρτας που μου ανήκει θα το παραλάβω αυτοπροσώπως!
    χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου όλα τα παραπάνω έχουν δόση υπερβολής.
      Στη δασκάλα οφείλεται η μετάδοση των γνώσεων. Πες πες η δασκάλα τι να κάνει και η μαθήτρια επιτέλους έμαθε...
      Όσο για το θράσος ήταν ΘΡΑΣΟΣ με κεφαλαία.
      Τούρτα ολόκληρη πρέπει να φας εσύ όχι κομματάκι.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  22. Εύχομαι στο εορταζόμενο μπλογκ σου χρόνια πολλά, δημιουργικά και να σβήσει επιτυχώς αμέτρητα κεράκια!
    Θεωρώ ότι πρέπει να πω μπράβο πρώτα στη xristin που σε βοήθησε κι έτσι έχουμε τη χαρά να απολαμβάνουμε εσένα Φλωρίτσα! Γιατί το μπλογκ σου είσαι εσύ!

    Πολλή αγάπη, φιλάκια και χίλιες ευχές από καρδιάς σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Πράγματι το μεγάλο μπράβο ανήκει στην xristin.
      Σου στέλνω κι εγώ τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά, χαρούμενα και δημιουργικά στο όμορφο μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  24. Εσύ έχεις γενέθλια στο blog σου και εμείς ευχόμαστε να μας κρατάς παρέα για πολλά πολλά χρόνια ακόμη!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλοσύνη σας. Να είστε καλά να με συντροφεύετε.

      Διαγραφή
  25. Πολύχρονο και πολυγραφότατο Φλώρα μου έυχομαι ,να μην κουραστείς ποτέ.!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύχρονο ίσως, πολυγραφότατο δεν ξέρω αν θα είναι γιατί οι ιδέες στερεύουν.
      Ευχαριστώ για τις ευχές και στέλνω φιλάκια.

      Διαγραφή
  26. Χρόνια πολλά στο ξεχωριστό και ιδιαίτερο blog σου, Φλώρα! Να'σαι πάντα καλά, να μας κρατάς τόσο όμορφη παρέα !!!
    Εννοείται ότι παίρνω και τούρτα (έμεινε ένα κομμάτι και για μένα???) κι ενα ποτήρι σαμπάνια και εύχομαι τα καλύτερα!!!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια να πάρεις τούρτα, κι αν δεν περίσσεψε πάω να πάρω μια άλλη ειδικά για σένα.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου και σε φιλώ.

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά, καλά, και δημιουργικά!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι με τις ωραίες κατασκευές με τις εντυπωσιακές χάντρες.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  28. Φλωρίτσα μας γλυκιά Χρόνια Καλά και Πολλά στο μπλογκ σου και σε σένα! Και μπράβο στη Χριστίν που σε μύησε σ' αυτό το χώρο κι έγινε η αιτία να φτιάξουμε αυτή την όμορφη παρέα.
    Σε φιλώ γλυκά και θα ξαναπούμε όταν με το καλό επιστρέψω Αθήνα.
    Φιλιά πολλά!!! Κι ευχαριστούμε για όλα σου τα κεράσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ Μαρία μου να σας ξανασυναντήσω κι αυτό είναι αλήθεια.
      Φιλιά πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  29. Γεια σου Φλώρα ΜΕΓΑΛΗ και ΔΥΝΑΤΗ!!!!
    Δεν ξέρω αν η υπομονή της Χριστίν ήταν τεράστια ή η αντίληψη σου άπιαστη.... πάντως το "σπιτάκι" σου είναι καθ' όλα άψογο απ' την αρχή ως το τέλος! Και του εύχομαι να είναι ανοιχτό και φιλόξενο πολλά πολλά χρόνια, να μας συντροφεύει και να μας προσφέρει μια ζεστή γωνιά ξεκούρασης και απόλαυσης!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκειές ευχές είναι αυτές και τι όμορφα λόγια
      εν μέσω θέρους.
      Ευχαριστώ πολύ για όλα και σε φιλώ.

      Διαγραφή
  30. Bρήκα λίγο δίκτυο και μπήκα να σου ευχηθώ Φλωρίτσα μου!
    Να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου να μπαινουμε όλοι εδώ και να συζητάμε κάτω από την καταπληκτική στέγη σου!
    Να γράφουμε τις ιστορίες μας και να κάνουμε παρειτσα!
    Φιλιά πολλά πολλα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ξαναβρείς λίγο δίκτυο ελπίζω να πάρεις την απάντησή μου
      στις πολύ ωραίες ευχές σου.
      Εδώ θα είμαστε όλοι μαζί να περνάμε όμορφα μέσα στην τόση μιζέρια που μας περιβάλει.
      Φιλιά κι από μένα πολλά πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  31. Ενας χρόνος!!!!!! σίγουρα θα λες πόσο γρήγορα πέρασε...!!!Φλώρα μου...και με τόσο καλή παρέα ειμαστε και εμεις τυχερες που σε γνωρίσαμε και μας δίνεις την ευκαιρία να τα λεμε και να ανταλαζουμε απόψεις.. να καταθετει ο καθενας κοματι απο την ψυχούλα του...μπραβο στο Χριστινάκι που σε μύησε στο μπλοκιν...να εισαι καλα και να είσαι η αφορμή πάντα που πιάνουμε (μερικες εγώ δηλαδή..) το μολίβι....να ειναι παρα πολλα τα χρόνια που θα σε διαβάζουμε.. φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου εγώ ήμουν η τυχερή που από τη μια μέρα ως την άλλη βρήκα μια τόσο μεγάλη κι ανοιχτή αγκαλιά, τη δική σας, που άνοιξε και με καλοδέχτηκε.
      Πολλά πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  32. Πως θα μπορούσα να μην ευχηθώ κι εγώ στην γλυκιά μας Φλώρα,
    που με την ποιότητα, την ευγένεια και τις ευαισθησίες της,
    μας βγάζει το καλύτερο από μέσα μας;
    Να είσαι υγιής και δημιουργική, καλή μας φίλη!

    Καλή Κυριακή σου εύχομαι, από καρδιάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέχομαι με μεγάλη χαρά τις ευχές της πιο διακριτικής και
      ευγενικής ανδρικής παρουσίας στον blogοχώρο.
      Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να είσαι καλά και να δίνεις
      στην παρέα μας το τόσο ωραίο ποιητικό στίγμα σου.

      Διαγραφή
  33. Φλώρα μου, και του χρόνου πάλι εδώ, το γνωστό παρεάκι, με τα παιχνιδάκια σου και τα κεράσματά σου. Στάθηκες η αφορμή να έρθει πιο κοντά το παρεάκι και να γνωρίσουμε κι άλλες όμορφες γραφές.

    Πολλά πολλά φιλιά από Μελβούρνη κι ένα δροσερό-βροχερό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρόνου εύχομαι από καρδιάς να βρίσκεσαι πιο κοντά μας σε απόσταση όπως ακριβώς είσαι κοντά στις ψυχές μας και στην καρδιά μας.
      Μικρό μου ξενιτεμένο αγριμάκι, σε φιλώ κι εγώ αφού έχω δροσιστεί από το βροχερό φιλάκι σου.

      Διαγραφή
  34. Φλώρα μου χρόνια πολλά σε σένα κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Χριστίνα που σε έφερε ανάμεσά μας!!
    Να είσαι καλά!!
    Και του χρόνου με υγεία!!..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...
      Να είσαι κι εσύ καλά και να τριγυρνάς κοντά μου.
      Η παρεούλα σου γεμάτη εικόνες και χρώματα
      γεμίζει χαρά τη συντροφιά μας.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  35. Ούυυπς...τι έχασα?? Γιορτάζεις καλή μου? Αν και καθυστερημένα λοιπόν, σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι εσύ καλά για να μπορείς να κρατάς το σπιτάκι σου πάντα ανοιχτό, δημιουργικό, και φιλόξενο! Φιλιά πολλά!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως πρόλαβρες.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  36. χρόνια πολλά Φλώρα μου,σε σένα και στο τόσο ενδιαφέρον μπλοκ σου.Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή ξεκούραση-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christa μου ευχαριστώ απ' την ψυχή μου για τα ωραία σου λόγια.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά Φλώρα μου!
    Τα πρώτα σου γενέθλια ε;
    Δεν ξέρω αλλά εμένα μου είχες φανεί πολύ πεπειραμένη μπλόγκερ! Κοίτα που είσαι μπουμπουκάκι!! Συγχαρητήρια και στην xristin που σε μύησε και έτσι σε γνωρίσαμε κι εμείς λίγο καλύτερα...
    Πάντα δημιουργίες, όμορφες ιδέες, και υγεια και χαρά εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!!!
    Πολλά φιλιά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά στο blogάκι σου Φλώρα!
    Να είσαι καλά κι όσο έχεις όρεξη για έκφραση εμείς θα σου κρατάμε συντροφιά ;-)
    Καλή συνέχεια στις διακοπές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλώς σας βρήκα...σιγά σιγά κάνω τη βόλτα μου στα μπλογκς για όλα όσα έχασα , η σειρά του μπλογκ σου και ως πρώτη ανάρτηση , βλέπω στο τίτλο τα πρώτα γενέθλια...αγαπημένη μου Φλώρα πώς να μη σε αγκαλιασουμε , είσαι ένας άνθρωπος γλυκός πάντα με μια αγαπη και ευαισθησία στα θέματα σου και στα σχόλια που μας γράφεις στις αναρτήσεις μας.... Χαίρομαι που γνώρισα το όμορφο σπιτάκι σου και το παιγνίδι και σου εύχομαι χρονια πολλά , να είσαι μαζί μας πολλά χρόνια γεμάτη όρεξη και αγάπη στο μπλοκ σου και στα θέματα του και στο παιγνίδι ΜΑΣ....με συγκίνησε το κέιμενο σου...το σκυλάκι (αν και δε τα αγαπώ,τα φοβούμαι) πολύ γλυκούτσικο...των ποτών δεν είμαι, των γλυκών είμαι και ειδικά της σοκολάτας , αλλά κρίμα που δεν πρόλαβα ένα μικρό κομμάτακι , σχεδόν ένα μήνα μετά σου γράφω :)) Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή