Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

Η Ελένη και το τιμόνι.

Σήμερα το πρωί, ξύπνησα και βγήκα στο μπαλκόνι. 
Εγώ του καφέ δεν είμαι, αλλά θυμήθηκα τα καλοκαιρινά πρωινά, όταν δούλευα. 
Ξύπναγα στις 6 παρά τέταρτο, έκανα ένα γρήγορο αλλά αναζωογονητικό ντουζ, και ξεκίναγα για τη δουλειά συνήθως με τα πόδια. Σε 35 λεπτά ήμουν εκεί. Μετά τις καθαρίστριες πρώτη πήγαινα εγώ. 

Μου άρεσε πάντα να έχω χρόνο μπροστά μου πριν έρθουν οι υπόλοιποι, να πω δυο κουβέντες με τη Γεωργία (η Γεωργία είχε καθήκον να μας κρατάει καθαρά τα γραφεία και γενικώς να μας φροντίζει σαν μαμά - θα έρθει και η ώρα να μιλήσω για τη Γεωργία - γιατί κι αυτή ήταν ένα σημαντικό πρόσωπο που πέρασε απ' τη ζωή μου), ενώ ταυτόχρονα έφτιαχνα έναν φραπέ μέτριο με γάλα και πολλά πολλά παγάκια. 
Η Ελένη ερχόταν στο γραφείο σχεδόν πάντα την ώρα που ήταν έτοιμος ο καφές μου.
Αν και της είχα προτείνει πολλές φορές μαζί με τον δικό μου να φτιάχνω και τον δικό της, αρνιόταν γιατί είχε πολλές παραξενιές με τον καφέ, όπως έλεγε.
Ετοίμαζε κι εκείνη τον δικό της και καθόμασταν στα αντικρινά γραφεία. 
Και τότε άρχιζε η κουβέντα για τις ώρες που είχαν περάσει από το προηγούμενο μεσημέρι, για τις οικογένειές μας, για τις δουλειές που κάναμε, για χίλια δυο πράγματα που κάνουν δύο γυναίκες να έχουν κοινά ενδιαφέροντα.
Κάθε μέρα η ίδια ιστορία και δεν υπήρχε ούτε ένα πρωινό να μην έχουμε κάτι να πούμε...
Αυτό κράταγε μέχρι τις 7.30' - 8.00' που σιγά - σιγά ερχόταν όλο το προσωπικό και ξεκίναγε η δουλειά. 
Πάνω από 5 χρόνια, η ίδια ιστορία κάθε μέρα, μοιράζαμε τη δουλειά και δεν βρέθηκε καμιά αιτία για να δυσαρεστήσει η μία την άλλη. Στα δύσκολα η μία βοήθαγε την άλλη χωρίς να χρειαστεί να το ζητήσει κανείς, είχαμε σύμπνοια και μαζί αντιμετωπίζαμε πολλά προβλήματα. 
Ο σημερινός καφές μου έμοιαζε χωρίς γεύση όσο σκεφτόμουν εκείνους τους καφέδες με την Ελένη. 
Ξέροντας πως η Ελένη πάει ακόμη πολύ νωρίς στη δουλειά, ξέροντας πως δεν θα ενοχλήσω, σήκωσα το τηλέφωνο και απ' την άλλη μεριά άκουσα τη φωνή της Ελένης. 
Της εξήγησα πως είχα μεγάλη ανάγκη για έναν καφέ σαν εκείνους που πίναμε πριν την συνταξιοδότησή μου και η Ελένη μπήκε αμέσως στο ρόλο της. 
Κουβεντιάζαμε 49 ολόκληρα λεπτά, για να πούμε τα απολύτως απαραίτητα.
Ευχαριστηθήκαμε και οι δύο τον πρωινό μας καφέ σαν τότε, είπαμε τα προβλήματά μας, τα αναλύσαμε, ανταλλάξαμε λόγια παρηγορητικά για ότι μας συμβαίνει, θυμηθήκαμε τα παλιά και κλείσαμε. 
Ο σημερινός καφές μου, είχε ξεχωριστό άρωμα και δρόσισε την ψυχή μου, όχι επειδή είχε πολλά παγάκια μέσα, αλλά την κουβέντα μας με την Ελένη. 
Κι επειδή η Ελένη, δεν είναι ένας απλός άνθρωπος, είναι μια αγωνίστρια της ζωής από πολύ μικρή ηλικία, θεωρώ πως πρέπει να σας μιλήσω λίγο γι' αυτήν. 
Η Ελένη έχασε τον μπαμπά της όταν ήταν φοιτήτρια στην ΑΣΟΕΕ. 
Σύνταξη η μαμά της δεν πήρε γιατί ο μπαμπάς της έφυγε πολύ νέος. 
Η Ελένη, παράλληλα με τις σπουδές της, ανέλαβε να εξασφαλίσει τον επιούσιο για τον εαυτό της, τη μαμά της και τον μικρότερο αδελφό της. 
Μετά τις σπουδές της παντρεύτηκε και βοήθησε τον άντρα της να πάρει σημαντικές αποφάσεις για τη δουλειά του, που δεν πήγαινε καλά, τον βοήθησε να πληρώσει κάθε χρέος του, με καλή και αυστηρή οικονομική διαχείριση, να κλείσει το μαγαζί του με το κεφάλι ψηλά, χωρίς να χρωστάει πουθενά τίποτα, να βρει δουλειά σαν μισθωτός, ενώ παράλληλα συνέχισε να βοηθάει την μητέρα της. 
Έκανε ένα υπέροχο κοριτσάκι,  και μετά από κάμποσα χρόνια παντρεύτηκε και ο αδελφός της και έκανε δύο παιδάκια. 
Και τότε  κάνει το ντεμπούτο της η κρίση... 
Πρώτο θύμα της κρίσης ο αδελφός της... Με  επάγγελμά που είχε άμεση σχέση με την οικοδομή, μένει άνεργος με δύο μικρά παιδιά  χωρίς να δουλεύει η γυναίκα του. 
Πρώτη που έπιασε τα κουπιά της βάρκας που βούλιαζε ήταν η Ελένη.
Με κάθε τρόπο βοήθαγε στο μεγάλωμα των παιδιών, στα τεράστια έξοδά τους, προσπάθησε να βρει δουλειά στη νύφη της κι αφού δεν τα κατάφερε εν μέσω κρίσης, της πρότεινε να βρει παιδάκια, των οποίων οι γονείς  εργάζονται, που χρειάζονται αυτοκίνητο  για να τα πηγαίνει στο σχολείο.
Η κοπέλα, με την παρακίνηση της Ελένης, φέρνει ένα μικρό εισόδημα στο σπίτι της, το χειμώνα. 
Ο αδελφός της δουλεύει  όποτε παρουσιάζεται κάποιο μεροκάματο, ότι κι αν είναι αυτό. 
Η Ελένη όμως ήταν και είναι ακόμη ο στηλοβάτης 3 σπιτιών. Του δικού της, του αδελφού της και της μητέρας της. 
Αυτά συνέβαιναν πριν 2 χρόνια όταν έφυγα απ' τη δουλειά. 
Στο μεταξύ η κρίση χτύπησε και την πόρτα της Ελένης. Μειώθηκε δραματικά ο μισθός της, ομοίως και του άντρα της. Το κορίτσι της στην τελευταία τάξη του Λυκείου χρειάστηκε φροντιστήρια για τις Πανελλήνιες. Η Ελένη με ισχυρή θέληση και σκληρές οικονομίες εξακολουθεί να στηρίζει  και τα 3 σπίτια. Το χειμώνα, όπως μου είπε, επειδή δεν έφταναν τα χρήματα για όλες τις ανάγκες, αποφάσισε να  πληρώσει όπως κάθε χρόνο το πετρέλαιο και για τα 3 σπίτια, να πληρώσει τα δίδακτρα του φροντιστηρίου σταματώντας όμως προσωρινά να πληρώνει το ΤΕΒΕ του άντρα της. Τώρα που τέλειωσε το παιδί το φροντιστήριο, έβαλε στο πρόγραμμα να κάνει διακανονισμό και να τακτοποιήσει και τα χρέη στο ΤΕΒΕ. 
Το κορίτσι της μάλλον περνάει σε κάποια σχολή στην επαρχία. 
Τα πράγματα όμως ζυγίστηκαν σε ζυγαριά ακριβείας  και η απόφαση  έχει ήδη ληφθεί. 
Το κορίτσι δεν θα πάει στην επαρχία,  γιατί δεν θέλει  να φύγει μακριά και επιπλέον επειδή δεν φτάνουν τα χρήματα. Ίσως προσπαθήσει ξανά του χρόνου, ίσως να κάνει κάτι άλλο...
Η Ελένη σηκώνει το βαρύ φορτίο πάνω της, τόσο για το δικό της παιδί, όσο και για τα παιδιά του αδελφού της, που είναι μικρά και δεν πρέπει να τους λήψει το γάλα, το φαγητό και η ζεστασιά το χειμώνα.
Ξέρει η Ελένη να διακρίνει τι έχει προτεραιότητα και τι μπορεί να περιμένει. 
Θα βρει το σωστό δρόμο για το παιδί της, χωρίς να εγκαταλείψει τα παιδιά του αδελφού της.
Το οικονομικό κουμάντο της θα το ζήλευαν οι πιο σπουδαγμένοι οικονομολόγοι.
Είμαι σίγουρη, ότι αυτό το σοβαρό και απόλυτα ισορροπημένο άτομο με το καθαρό μυαλό, θα βρει λύσεις για όλα και σαν καλός καπετάνιος θα  τα βγάλει πέρα στη φουσκοθαλασσιά και θα οδηγήσει και τα 3 καράβια σε απάγκιο λιμάνι.
Δυστυχώς για την Ελλάδα μας, δεν βρέθηκε χρόνια τώρα.... ούτε μια Ελένη να αναλάβει το τιμόνι της χώρας, να πάρει πρωτοβουλίες, να βάλει προτεραιότητες και να αξιολογήσει σωστά τα πράγματα ενώ παράλληλα θα έχει σαν μπούσουλα τον ηθικό κανόνα πως μπορούμε να στερηθούμε, αλλά δεν μπορούμε να στερήσουμε από τις οικογένειες και τα μικρά παιδιά τα βασικά για την επιβίωσή τους. Και όλα αυτά η Ελένη καταφέρνει να τα κάνει, ψύχραιμα και σιωπηρά,  εμψυχώνοντας και βοηθώντας τον άλλο να μην νιώθει πως χάνει την αξιοπρέπειά του επειδή δεν τα καταφέρνει μόνος του.
Εγώ χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ελένη γιατί πέρασε απ' τη ζωή μου αλλά δεν ξεμάκρυνε ακόμη κι αν δεν τα λέμε πολύ συχνά. Ιδιαίτερα όμως την ευχαριστώ γιατί στους καφέδες που έχω πιει μαζί της έβαζε πάντα  τη δική της ποιότητα.


56 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα ,Φλώρα μου !!!!Ευτυχώς που υπάρχουν και ανθρωποι σαν την Ελένη !!!Μπράβο της !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nίκη μου, κάποτε ήταν οι γονείς μας σαν την Ελένη.
      Στην πορεία τα πράγματα καλυτέρεψαν και ξεχάστηκε αυτός ο τρόπος ζωής.
      Τώρα πια μπορεί να ξεπηδήσουν όλες αυτές οι Ελένες στηλοβάτες των οικογενειών.

      Διαγραφή
  2. Συγκινήθηκα,Φλώρα μου,πρωί πρωί!!!!Η Ελένη και κάθε Ελένη παλεύει να τα φέρει βόλτα χωρίς να εγκαταλείπει τους δικούς της,αντίθετα με τους πολιτικούς μας που μας έχουν εγκαταλείψει ήδη.Πολύ καλά το λες,μακάρι να είχαμε μια Ελένη στο τιμόνι αυτής της χώρας!!!
    Κερνάω καφεδάκι!!!Έλα να τον πιούμε παρέα!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το πιώ το καφεδάκι σου ακόμη κι από μακριά.
      Όταν ξέρω πως κάνεις κέφι να πιούμε τον καφέ μαζί
      χαίρομαι γιατί νιώθω να κέρδισα μια ακόμη φίλη
      που καταλαβαίνει αυτά που θέλω να πω.
      Και που ξέρεις μπορεί τον καφέ να τον πιούμε κι από κοντά.
      Δώσε στίγμα γεωγραφικό με mail και αν οι αποστάσεις δεν είναι
      απαγορευτικές ο Σεπτέμβρης έρχεται και μπορεί να τον πιούμε παρέα μετά τις διακοπές.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Φλώρα. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι Ελένες και κάποιοι σαν την Ελένη και μας δίνουν δύναμη να προχωρήσουμε! Βλέπουμε την δυναμή τους και παίρνουμε δύναμη και εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Ελένες υπάρχουν για το καλό όλων μας.
      Βρίσκονται ίσως στη διπλανή πόρτα,
      παλεύουν με θεριά αλλά επειδή χαμογελούν
      δεν μπορούμε εύκολα να τις ξεχωρίσουμε
      γιατί δεν αφήνουν το βαρύ φορτίο που κουβαλάνε
      να κυρτώσει την πλάτη τους.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα αγαπημένη μου Φλώρα ... συγκινητική η ιστορία σου, η ανάρτηση σου, ο τρόπος που το παρουσιασες ,όπως και κάθε φορά που μας μιλας για κάποιο/κάποια/κάποιους γνωστούς σου... με αγάπη..με ευαισθησία... Μπράβο στην Ελένη! Να είστε καλά και οι δυο σας και να μη χαθείτε ποτέ ουτε εσείς ούτε οι όμορφες στιγμές σας , οι αναμνήσεις σας ... παρέα με τον καφέ σας...ούτε γω είμαι του καφέ δεν ήπια ποτέ μου , μόνο φραπέ :) Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου,
      έχω να σας πω για πάρα πολλές Ελένες, που ο Θεός με αξίωσε να περάσουν απ' τη ζωή μου και να αφήσουν κάτι σ' αυτήν.
      Με τέτοιους ανθρώπους προχωράμε παραδειγματιζόμενοι και χτίζουμε το χαρακτήρα μας σε πιο γερές βάσεις.

      Διαγραφή
  5. Είδες τι ομορφιά παίρνεις από τέτοιους ανθρώπους?
    Παίρνεις κουράγιο και δύναμη! Και πόσες άλλες Ελένες, Μαρίες δεν υπάρχουν εκεί έξω που να είναι έτσι?
    Ετσι κι εγώ μπορεί να μην τα πάω καλά με τα οικονομικά αλλά πάντα ήμουν φειδωλή στα λούσα μου κι έτσι μπόρεσε κι ο άντρας μου να κάνει κάτι στη ζωή του όταν άλλες φίλες μου θέλαν το μισό προυπολογισμό του μηνιάτικου σε μανικιουριστες και κομμώτριες και λούσα και περιοδικά που δίνεις 5 και 7 ευρώ για ένα και μόνο ξεφύλισμα και μετά τα ρίχνεις ανακυκλωση.
    Οταν θέλεις να βγάλεις λεφτά βρίσκεις τον τρόπο...
    Εγώ είμαι dog walker σε ένα δυο σκυλιά εδώ στη περιοχή που δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν τα αφεντικά τους γιατί είναι όλη μέρα στη δουλειά.
    Και το καλοκαίρι είμαι και dog keeper, φιλοξενώ σπίτι μου ζώα από οικογένειες που πάνε διακοπές και θέλουν να τα αφήσουν κάπου που να μην στρεσσαριστούν, γιατί στα ξεν.ζωων όλη μέρα στο κλουβί και δίχως χάδια πολλά παθαίνουν κατάθλιψη και πολλες φορές πεθαίνουν νομίζοντας ότι τα εγκαταλείψανε οι δικοί τους.
    Και πραγματάκια φτιάχνω και πουλάω και αγιογραφίες... Από τότε που έμεινα άνεργη ποτέ δεν έχω μείνει δίχως χρημα στην τσέπη. Τα χεράκια μου να'ναι καλά.

    Υ.Γ Και μενα μου άρεσε να πηγαίνω νωρίς στη δουλειά για να πίνω το καφεδάκι μου έτσι ακριβώς όπως κι εσύ με παρέα και μετριο με γάλα! :) Kαλημερούλες είπαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι γιατί εξαιτίας της Ελένης μου δίνεται η ευκαιρία να συναντήσω κι άλλες αγωνίστριες της ζωής όπως εσύ.
      Ο αγώνας σου δείχνει τη δύναμη του χαρακτήρα σου και το πείσμα σου να νικήσεις τα προβλήματα.
      Όσο για τα λούσα... κι εγώ πάντα αγαπούσα το ωραίο αλλά όχι το περιττό. Να φανταστείς φτιάχνω τόσα κοσμήματα και σπάνια θα με δεις να φοράω κάποιο. Ούτε ρολόι, ούτε τη βέρα μου...
      Τα ρούχα μου ήταν πάντα απλά βολικά και τα παπούτσια μου τα αγόραζα να είναι αναπαυτικά.
      Δεν έχω τεράστια γκαρνταρόμπα, όπως δεν είχα ποτέ, ούτε παπουτσοθήκη για σαρανταποδαρούσα.
      Τα χεράκια μου καταπιάνονται κι εμένα με πολλά πράγματα και το μυαλό μου είναι όλο ανησυχία να μάθει καινούρια πράγματα.
      Καλά που μου το είπες ότι φιλοξενείς ζώα. 'Εχω μια πολύ καλή γειτόνισσα που έχει ζώα και γνωριμίες με ανθρώπους που έχουν ζώα. Θα της το πω να σε έχει υπόψη της αν κανείς χρειάζεται φύλαξη ζώου...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Γράψε μου στο mail σε ποια περιοχή μένεις μόνο, ώστε να την ενημερώσω...

      Διαγραφή
  6. Yπάρχουν πολλές Ελένες Φλωράκι μου … χίλια μπράβο αξίζουν στην συνάδελφο και φίλη σου και να της δίνει δύναμη ο Θεός να προχωρά εμπρός… αλλά γύρω μου βλέπω πια τόσες πολλές Ελένες με το μικρό ή μεγαλύτερο πρόβλημά τους να αγωνίζονται, να σηκώνουν με πείσμα το κεφάλι και να στηρίζουν τους ανθρώπους που έχουν γύρω τους, να δίνουν κουράγιο και ψυχή.
    Κι εσύ μια Ελένη είσαι Φλώρα μου και δεν είναι απαραίτητο όλα τα προβλήματα να είναι ίδια για να πάρω μέτρο σύγκρισης … τα προβλήματα είναι προβλήματα απ΄ όπου κι αν προέρχονται.
    Όσο για την οικονομία της χώρας και εγώ ακόμα που με τους αριθμούς διατηρώ σχέσεις μίσους το είδα εξ αρχής ότι το καράβι μισοβυθισμένο είναι και μπάζει νερά. Ούτε σπίτι δεν θα άντεχε με αυτά, όχι ολόκληρη χώρα!
    Τα ξέρουν όμως όλα Εκείνοι … εμείς τους είμαστε περιττοί.

    Καλημέρα να έχουμε Φλωράκι μου
    Καλό κουράγιο στην φίλη σου και σε όλους μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου, είναι αλήθεια ότι όλες έχουμε πάρει στα χέρια μας την κατάσταση για να σώσουμε τα σπίτια μας και τις οικογένειές μας.
      Το κακό είναι ότι όλοι και όλες που έχουν τη διάθεση να σώσουν το καράβι είναι πολύ ηθικοί για να ασχοληθούν με την πολιτική...
      Καθώς καταλαβαίνεις ο καιρός περνάει και το καράβι όλο και μπάζει περισσότερα νερά...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Θα ήθελα να γράψω πολλά, άλλα θετικά κι άλλα αρνητικά (όπως για παράδειγμα, τι ψήφιζαν η Ελένη και οι δικοί της αυτά τα χρόνια) αλλά
    δεν θα το κάνω...
    Θα μείνω μόνο στο ότι ήσουν και ήταν εκεί!
    Αγκαλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που δεν έγραψες είναι θέματα... σοβαρά αν θέλουμε να αναλύσουμε τα προβλήματα ρεαλιστικά.
      Όμως ακόμη κι αν τα αναλύσουμε τα προβλήματα υπάρχουν
      και οι θυσίες πρέπει να ξεκινάνε από κάποια Ελένη
      που έχει το χάρισμα να προσφέρεται και να προσφέρει αγόγγυστα
      και το καθαρό μυαλό να δίνει προτεραιότητες.
      Και έκλεισες με το καλύτερο...
      μόνο αν είμαστε εκεί ο ένας άνθρωπος για τον άλλο θα τα καταφέρουμε...
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Αχ αυτή ανιδιοτελής αγάπη! Με κάνει να βουρκώνω για όλη την αχαριστία εκεί έξω! Μακάρι να υπήρχε παντού μια Ελένη.
    Ο κόσμος μας θα ήταν πιο όμορφος...
    Φιλάκια πασταφλωρίτσα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην υπάρχει παντού μια Ελένη
      αλλά υπάρχουν πολλές Ελένες
      όμοιες που αξίζουν το χειροκρότημά μας
      γιατί ότι κάνουν το κάνουν χωρίς να περιμένουν χειροκρότημα.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  9. Πρέπει να'ναι υπέροχος άνθρωπος και εύχομαι από δω και πέρα όλα να της έρθουν βολικά! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όλο τον κόσμο εύχομαι να έρθουν βολικά τα πράγματα
      και βέβαια και σε σένα.
      Καλό βράδυ και φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος5:29 μ.μ.

    Τι ωραία που τα διηγήσε Φλώρα μου...
    Θα ήθελα να είμαι μια Ελένη από την άποψη του ότι μπορεί να βάζει προτεραιότητες και ότι δεν πτοείται με τις δυσκολίες.
    Στα Γιάννενα που μένω από όταν παντρεύτηκα, τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Το μόνο που με παρηγορεί κάπως είναι που ο πεθερός μου έχει κοτούλες και προβατάκια και τουλάχιστον τρώμε εμείς και το παιδί καλής ποιότητας αυγά, γάλα και κρέας. Αλλιώς, θα είχα ξαναγυρίσει Αθήνα- εκεί πάντα έβρισκα δουλειά...!
    Μ.Καλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σκεφτείς πως είσαι τυχερή γιατί δεν θα σου λείψουν τα αυγά, το γάλα και το κρέας.
      Η Αθήνα δυστυχώς έχει κάθε μέρα και περισσότερους στερημένους ακόμη και από φαγητό.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  11. Κατι τετοια ανθρωποι κανουν τη διαφορα στις ζωες μας και στον κοσμο ολακερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι αλήθεια και είναι παρηγοριά για όλους μας
      όταν τους συναντάμε να κουβεντιάζουμε την προσφορά τους
      που στο τέλος θα σώσει την κατάσταση.

      Διαγραφή
  12. Mια Ελένη κατάφερε τόσα όσα δεν μπορούν να καταφέρουν αυτοί που μας διοικούν,γιατί ξεχειλίζει από αγάπη για τους δικούς της!!!!Ιστορίες τέτοιες είναι πια καθημερινές και δυστυχώς όσο πάει γίνονται και περισσότερες!Άξια η Ελένη μακάρι να της πάνε τα πράγματα καλύτερα!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μου επιτρέψεις να πω ότι αυτοί δεν μας διοικούν,
      απλά έχουν αναλάβει την υποχρέωση να απομυζούν τους κόπους μας και τις οικονομίες μας μέχρι να μας εξαθλιώσουν εντελώς.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Ωραία ιδέα να της τηλεφωνήσεις. Να μην κόβεις τις γέφυρες. Η Ελένη είναι χρήσιμος σύνδεσμος και είμαι σίγουρη πως κι εκείνη κάτι αντίστοιχο θα σκέφτεται για σένα. Θα διηγείται πως την πήρες τηλέφωνο και πόσο καταπληκτικός άνθρωπος είσαι.
    Κι έτσι απλά, φτιάχνουμε στηρίγματα. Ο ένας με τον άλλο...
    Να'σαι καλά Φλώρα μου.
    Κι η πρόσκληση για καφεδάκι (ή πιτόγυρα) είναι πάντα ανοιχτή να ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου δεν κόβω ποτέ γέφυρες με ανθρώπους που τις αξίζουν.
      Ο καφές και τα πιτόγυρα είναι ζητούμενο κι από μένα
      όμως μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχω φύγει...
      Κάποια φορολογική εκκρεμότητα με εμποδίζει,
      είχα και το μικρό μου γυιό άρρωστο με ηλίαση
      και πυρετό αλλιώς θα έπρεπε ήδη να έχω φύγει.
      Φιλιά πολλά
      και σου υπόσχομαι το Σεπτέμβρη με τις δροσιές να πραγματοποιηθεί συνάντηση με καφέ ή πιτόγυρα ή ότι άλλο θέλετε.

      Διαγραφή
  14. Γειά σου Φλώρα!
    Άνθρωποι σαν την Ελένη είναι που κάνουν την διαφορά και βοηθούν την κοινωνία μας και την ανθρωπότητα γενικότερα...Μακάρι να την έχει ο Θεός καλά για τους ανθρώπους που την έχουν ανάγκη!
    Συγκινήθηκα πολύ με την ιστορία σου...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου βράδυ Κατερίνα μου.
      Η ιστορία κάθε τέτοιας Ελένης
      πρέπει να ακούγεται, να διαβάζεται, να διαδίδεται
      γιατί δίνει ελπίδα.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Φέρτε μου Ελένες να με παρηγορήσουν και να μου τονώσουν το ηθικό...
    Δεν την παλεύω σήμερα. Κι εγώ θέλω να πάμε για καφέ κορίτσια μου... Please...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε ξανθό κορίτσι,
      γιατί μου πέφτεις κι εσύ;
      Τι θα γίνουμε αν δεν την παλεύεις κι εσύ.
      Εσύ είσαι η προσωποποίησή της χαράς.
      Ρίξε ένα χαμόγελο, όπως εσύ ξέρεις,
      άσε και το βλέμμα το σκανδαλιάρικο να ακολουθήσει
      και όλα θα πάνε καλά.
      Καφέ μάλλον το Σεπτέμβρη με το καλό θα πιούμε.
      Φεύγω μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
      Αν όμως συναντηθείτε οι υπόλοιπες...
      θέλω πλήρη αναφορά....
      Φιλιά πολλά και το ηθικό ακμαίο.

      Διαγραφή
    2. Πάρε το καράβι την Παρασκευή και έλα να τον πιούμε στην Άνδρο.
      Άμα και που λάχει σε παραλαμβάνω και από το λιμάνι.
      Εγώ,η κολόνα, η Φλώρα μετά της δικιάς της κολόνας και η γάτα μας σε περιμένουμε με ανοιχτές τις αγκάλες.
      Έλα να την παλέψουμε μαζί.
      Τι άλλο να κάνουμε για σένα πια;
      Πάρε την απόφαση να κάνεις αυτό το.....μακρινό ταξίδι!

      Διαγραφή
    3. Πες της πως θα τσακωθούμε κιόλας ποια απ' τις δυο μας θα την φιλοξενήσει....
      θα την κόψουμε στη μέση να φιλοξενήσουμε και οι δύο από ένα κομμάτι της.

      Διαγραφή
    4. @ xristin
      Ρε συ, με έκανες αλοιφή για τους κάλους...........
      Σε φιλώ γλυκά γλυκό μου και θα το σκεφτώ στα σοβαρά τώρα!
      Αν όχι γι αυτό το Σουκου, για κάποιο άλλο...

      @ Φλωρούκο μου
      με το καλό να ανταμώσετε και καλά να περάσετε!

      Σας φιλώ και τις δυο! :)

      Διαγραφή
  16. Τελικά οι άνθρωποι που περάσαμε μαζί τους τον εργασιακό μας βίο μοιάζει να είχαν καθοριστικό ρόλο στην ζωή μας τον οποίο ρόλο ανακαλύπτουμε όταν δεν βρίσκονται κοντά μας(τουλάχιστον αυτό συνέβη σε εμένα).
    Αυτοί οι άνθρωποι δεν ξεμακραίνουν ποτέ από τις καρδιές μας και είναι τόσο όμορφο να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί τους λες και δεν πέρασε ούτε μια μέρα από την τελευταία φορά που ήπιαμε τον πρωινό μας καφέ πριν πέσουμε με τα μούτρα στην δουλειά μας.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτές οι φιλούρες σου και ελπίζω να φτάσω σύντομα να τις πάρω από κοντά...
      Ακόμη έχουμε θέματα με τις φορολογικές δηλώσεις....

      Διαγραφή
  17. Αυτή η Ελένη σου πολύ με ακούμπησε Φλώρα μου και σημα;σία έχει να μην χάνεστε . Πόσο πολύ την εκτίμησα που παλεύει να κρατήσει το καράβι της στην επιφάνεια. Ετσι είναι Φλώρα μου οι άνθρωποι που δουλεύουμε μαζί γίνονται κομμάτι της ζωής μας.
    Να είσαι καλά Φλώρα μου να περάσεις καλά εκεί που πας
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο και συμβαίνουν πράγματα και αναβάλεται το ταξίδι μου από τη μία μέρα στην άλλη.
      Πιστεύω κάποια στιγμή να πραγματοποιηθεί για να έχω περισσότερο χρόνο να σας παρακολουθώ και να σχολιάζουμε...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Όμορφη ανάρτηση
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (:-))
      Κι από μένα φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  19. Αυτή σου η Ελένη μου θυμίζει τη μάνα μου, που στήριξε τον πατέρα μου να αλλάξει επάγγελμα, που ξέρει άριστα οικονομία κι ας μην έχει βγάλει ούτε το γυμνάσιο, που φρόντισε τους γονείς της μέχρι την τελευταία τους πνοή και τους είχε κοντά της, κι εγώ είμαι σαν την κόρη της Ελένης δεν είχα τη δυνατότητα να σπουδάσω εκτός Αθηνών, και δεν δήλωσα επαρχία καν.Καλό μου έκανε, τελείωσα δύο σχολές εδώ στην ΑΘήνα. Να είναι καλά η Ελένη, να είναι γερή και να πάρει κάποιου είδους ανταμοιβή, κάποια πολύ μεγάλη χαρά στη ζωή της!!
    Πολλά φιλιά, Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον είναι ώρα να γίνουμε κι εμείς σαν την Ελένη.
      Ήρθε η ώρα να πάρουν οι γυναίκες την κατάσταση στα χέρια τους
      με αποφασιστικότητα και δυναμισμό χάριν των οικογενειών τους.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  20. Μπράβο στην Ελένη που αντέχει και δεν το βάζει κάτω.
    Μπράβο και σε σένα που κρατάς επαφή!
    Να είστε πάντα καλά και οι δύο να τα λέτε πάντα και να πίνετε το καφεδάκι σας.
    Παρέα θέλουν τα δύσκολα, κουβέντα και χαμόγελο!
    Σαν να σας βλέπω!
    Φιλιά πολλά Φλωρούκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας καφές κρύβει ουσιαστικές σχέσεις που δυναμώνουν όταν μπαίνεις σε λεπτομέρειες και εξομολογήσεις.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  21. με μαγεψες με τουτο το παραδειγματικο καφέ Φλωρα μου , οπως το λες σαν την Ελενη σου ήταν οι γονεις και οι παπουδες μας και μετα ξεμακρύναμε πολυ , ευχομαι πρωτα απο ολα ναρθουν ολα βολικα και η κόρη της Ελένης να περασει Αθήνα για να ελαφρύνει τουτος ο στόχος και κεινη ναναι ολογερη και να χαιρεται με την οικογενεια της καθε στιγμη σε γλυκοφιλω φιλεναδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές που έδωσες στην Ελένη....
      Εύχομαι να είναι ανοιχτοί οι ουρανοί και να εισακούστηκαν.
      Φιλιά από την Αθήνα προς το παρόν.

      Διαγραφή
  22. Φλωρίτσα μου καλημέρα!
    Μάθημα ζωής η Ελένη... Αυτό που εύχομαι είναι να έχει δύναμη και υπομονή πάντα και να εκτιμήσουν οι δικοί της τις θυσίες της...

    Καλά να περνάς αγάπη μου, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια άλλη ιστορία αυτή...
      Συνήθως οι άνθρωποι ξεχνούν την προσφορά.
      Όμως σίγουρα όποιος προσφέρει, όταν προσφέρει
      δεν το κάνει για να αναγνωριστεί απ' τους άλλους.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  23. καλημέρα Φλώρα μου
    μου θύμισες τη δική μου καθημερινή ρουτίνα.Πρίν 5 χρ.και εγώ!!!Πρώτη πήγαινα...κτλ..κτλ.10χρ.στην ίδια εταιρία,μέχρι που απολύθηκα μαζί με πολλούς άλλους.Είχα την τύχη να γνωρίσω πολλές ''Ελένες''και να τις θυμάμαι με αγάπη γιατί μου έμαθαν πολλά,όπως και η δική σου Ελένη.Θα τα καταφέρει,είμαι σίγουρη όπως και το κοριτσάκι της!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά από τη βροχερή Χαλκιδική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christa μου, η βροχερή Χαλκιδική
      μου ακούγεται σαν όνειρο...
      Εγώ είμαι ακόμη στην Αθήνα που βράζει στους 35 βαθμούς...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  24. Κρίμα που όλες οι Ελένες δεν ασχολούνται με την πολιτική...
    Είναι ωραίο να κρατάς επαφή με ανθρώπους που πέρασες πολλά μαζί...εύχομαι σε όλους μας καλή δύναμη γιατί όλοι μας κρατάμε ένα τιμόνι..άλλοι με περισσότερη ευκολία και άλλους τους χτυπάει κάτω η ζωή σαν χταπόδια, αλλά κοιτάμε όλοι μας να μείνουμε στην επιφάνεια και να μη βουλιάξουμε...
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι όσοι χτυπάμε τα χέρια μας στα κύματα...
      κάποτε θα βγούμε στη στεριά.
      Βλέπεις είναι και οι Ελένες που βοηθούν αυτούς που πάνε να βουλιάξουν.
      Φιλιά Μαρία μου και κουράγιο για όλους μας.

      Διαγραφή
  25. Αυτη η αναρτηση εφερε μνημες και σε μενα απο τη δουλειά, μια δουλειά που κρατησε 25 χρονια , οι ανθρωποι που εισαι μαζι τους στη δουλειά, ειναι μαζι σου πολυ περισσοτερες ωρες απο οτι η οικογενεια σου, , τους αγαπάς ακομη και αν ερχεσαι σε αντιπαραθεση μαζι τους , πιο πολυ αν τα πας καλα οπως εσυ με την Ελενη , τοτε πραγματικα σου λειπουν, να ειναι καλα που τα βγαζει περα με ολα οσα εχει στους ωμους της , δεν μπορει παρα να παει καλά σε αυτο που κανει αφου ο σκοπος ειναι ιερος , να κρατηθει μια οικογενεια, λιγοι ανθρωποι κανουν τετοιο αγωνα ας μη ξεγελιομαστε, που να βρεθουν τετοιοι ανθρωποι στη πολιτικη, θα αρρωσταιναν εκει, πολλα φιλιά , καλο κουραγιο σε ολους μας αυτα τα δυσκολα χρονια, που το χειροτερο τους ειναι οτι ακολουθουνται απο χρονια παχιων αγελαδων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο στην Ελένη. Μπραβο στην δύναμη και το μυαλο της. Την μεγαλη της καρδια και φοβερή ψυχή. Εύχομαι να της πάνε όλα καλύτερα και κάποια στιγμη να ξεκουραστει και εκεινη απο τον ατέελιωτο αυτό αγώνα. Να μην χρειάζεται να παλεύει άλλο. Που θα πάει, θα έρθει και εκείνη η ώρα:)
    Η πεθερά μου έτσι. Εμεινε χήρα στα 40 της να μεγαλωσει μόνη 3 παιδιά και τους γονειίς της! Αγωνίστρια και πάντα με καλό κουμάντο. Παντου υπάρχει μια Ελένη τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εισαι πολύ τυχερή Γρλωρα μου που συναντησες την Ελένη στο δρομο σου..να ήξερες πόσοι ανθρωποι θα θελανε να είχανε μια Ελένη μονο και μονο για να τα λενε και να πίνουνε τον καφέ τους μαζί... μετριος με γαλα και παγακια..!!! τετοιες σχέσεις ειναι που μας κανουν καλήτερους ανθρώπους.. ..φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πέρασα να πω ένα καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή