Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013

Η Φλώρα λούζεται και λιάζεται....













επομένως θα μπαίνει θα ρίχνει μια ματιά...
 μην της ξεφύγει τίποτα...
δεν υπόσχεται πως θα σχολιάζει πάντα...
το σίγουρο όμως είναι ότι δεν θα σας απασχολήσει
με τους προβληματισμούς της, 
τις χειροτεχνίες της και τις κατασκευές της...
Θα σας αφήσει να την επιθυμήσετε...
και το Σεπτέμβρη - πρώτα ο Θεός - 
μόλις  κατεβούν λίγο οι θερμοκρασίες 
θα επιστρέψει με πιο γεμάτες μπαταρίες
για να σας βάλει πάλι να γράφετε... 
για τον 2ο κύκλο του παιχνιδιού
 "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ". 
Ως τότε... 
σας στέλνει τα φιλιά της 
και τις ευχές της
να περάσετε κι εσείς όμορφες διακοπές.

46 σχόλια:

  1. Φλώρα μου εύχομαι να περάσεις τις πιο ονειρεμένες διακοπές. Καλή ξεκούραση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eλένη μου ευχαριστώ πολύ.
      Καλές διακοπές να περάσεις κι εσύ.
      Ανταποδίδω τα φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Φλώρα,τώρα που και οι δύο κατεβάσαμε ρολά ήρθε η ώρα να απλώσουμε τα....θεϊκά μας κορμιά σε κοινή θέα.
    Οι παραθεριστές δεν είδαν ακόμη τίποτα.
    Τώρα θα τα δουν.....όλα!

    Υ.γ
    Όμως μην ξεχνιόμαστε φιλενάδα.
    Τα κορμιά,κορμιά,αλλά και μία επανάληψη στις πατατούλες με πορτοκάλι και μέλι από τα γλυκά χεράκια σου θα την επιθυμούσαμε διακαώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin μου,
      όλα θα γίνουν και τα κορμιά θα εκθέσουμε στα τρομοκρατημένα μάτια
      των λουομένων και πατατούλες θα ξαναφάμε μέχρι να δούμε τα μάτια των λουομένων να μην αντέχουν το θέαμα των κορμιών μας στον ήλιο.
      Σου υπόσχομαι πολλά κιλά παραπάνω...

      Διαγραφή
  3. Φλώρα , να περάσεις υπέροχα , να ξεκουραστείς πολύ ,θα μας λείψεις βέβαια ,αλλά θα σε περιμένουμε να γυρίσεις με πολλές -πολλές εμπειρίες !Να περνάς πάντα όμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς θα μου λείψετε... αλλά όσο μπορώ θα σας λέω ένα γεια.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καλές διακοπές!! Σκέφτομαι μήπως πάρω μέρος από Σεπτέμβρη.. Για την χαρά της εμπειρίας, ταλέντο δεν έχω αλλά μου αρέσει να γράφω ιστορίες από μικρή! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην το σκέφτεσαι...
      Το Σεπτέμβρη να πάρεις μέρος οπωσδήποτε...
      Αν το κάνεις μια φορά, θα το κάνεις συνέχεια.
      Γίνεται εθιστικό.
      Πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  5. Καλές διακοπές !!!Καλή ξεκούραση !!!Να περάσεις υπέροχα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ niki μου,
      ανταποδίδω τις ευχές
      και σου στέλνω φιλιά

      Διαγραφή
  6. Καλες διακοπες ευχομαι με πολυ ξεκουραση και πολλα μπανια!Ετσι ωστε να γυρισεις με γεματες μπαταριες και με ακομη περισσοτερο οιστρο!
    Να περασεις οσο καλυτερα μπορεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτε μου, εγώ θα προσπαθώ να περάσω όσο καλύτερα μπορώ
      αλλά κι εσύ να γκρινιάζεις κάπου κάπου γιατί γκρινιάζεις όμορφα.
      Σήμερα χάρηκα πολύ την τελευταία σου ανάρτηση.
      Καλό οίστρο και σε σένα εύχομαι.

      Διαγραφή
  7. Να περάσεις όμορφα αγαπημένη μου Φλώρα..καλές διακοπές , να ξεκουραστείς ,να απολαύσεις την αγαπημένη σου Ανδρο και με τη βοήθεια του Θεού να συναντηθούμε με το καλό το Σεπτέμβρη να επιστρεψεις με το καλό στην Αθήνα, στο μπλογκ σου και στο παιγνίδι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Δελφινάκι μου και καλές διακοπές και σε σένα εύχομαι.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  8. Να στέλνεις πού και πού την αγάπη σου!
    Θα μας λείψει η καθημερινή αλληλεπίδραση!
    Φιλιά πολλά!
    ΣΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε κουτό, είπα πως κάθε μέρα θα περνάω και καθώς καταλαβαίνω δεν θα κρατάω το στόμα μου κλειστό... θα σας σχολιάζω.
      Πολλά καλοκαιρινά φιλάκια κι από μένα.

      Διαγραφή
  9. Καλά να περάσεις Φλώρα μου και με το καλό να επιστρέψεις!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να περνάς υπέροχα, Φλώρα μας γλυκιά, μόνο πες στην xristin, σε παρακαλώ, να μην απειλεί τον κόσμο...έχει ανάγκη τον τουρισμό
    ο τόπος μας!!χαχαχα

    Οι εικόνες που έβαλες είναι γλύκα!!

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα κι από δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φλώρα μου καλά να περάσεις ,κάνε καμμια βουτια και για μας που αργουν οι διακοπές μας..!
    @xristin, Aνταίος ,καταπληκτικοί, είχα αναγκη απο το καλό χιουμορ ,και το γέλιο..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλές διακοπές Φλώρα μου. Σε περιμένουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά να περάσεις Φλωρίτσα μου!
    Περιμένω φωτογραφικό υλικό από το ωραίο νησί!

    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εσύ να περνάς όμορφα Φλώρα, καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Φλώρα μου!! Καλές διακοπές να έχεις!! Να περάσεις όμορφα, όσο μπορείς να ξεκουραστείς και να γυρίσεις ανανεωμένη από Σεπτέμβρη!!
    Καλές βουτιές!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ καλά θα κάνει η Φλώρα, να γεμίσει τις μπαταρίες της, να πάρει ήλιο και καθαρό αεράκι και όταν επιστρέψει να είναι ορεξάτη κι έτοιμη για καινούργιες δημιουργίες....

    πολλλλλλά φιλιά
    και να περνάς όσο καλύτερα γίνεται Φλωράκι μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλές Διακοπές Φλώρα αγαπημένη. Να περάσεις πολύ όμορφα- ξέγνοιστα. Να ξεκουραστείς. Να διασκεδάσεις. Να κάνεις πολλά μπανάκια. Και ότι σε κάνει χαρούμενη και πρώτα ο Θεός το Σεπτέμβριο να ξανασυναντηθούμε ανανεωμένες και δημιουργικές. πολλά νεραιδένια φιλάκια σου στέλνω να σε συντροφεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φλωρίτσα μου, καλές διακοπέεεεες!!
    Να περάσεις υπέροχα, να ξεκουραστείς, να αποκτήσεις ηλιοκαμένο χρώμα και ηλιόλουστες εικόνες, να βουτήξεις σε γαλαζοπράσινα νερά, να ευχαριστηθείς το καθετί!
    Σου στέλνω πολλά καλοκαιρινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eτσιιιι!!!...
    Κάνε αυτό που πρέπει να κάνεις κι άσε εμάς να σε πεθυμήσουμε περισσότερο!
    Να είσαι καλά και να περάσεις υπέροχα στις καλοκαιρινές σου διακοπές!
    Εγώ θα σου στείλω τον ήλιο για να έχεις το πιο τέλειο ανέφελο καλοκαίρι...
    Φιλάκια πολλά Φλώρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραία α α α α ! Καλές Διακοπές !!! Ν' αξιοποιήσεις την ομορφιά και τη δροσιά της θάλασσας τη χαρά και την απόλαυση της διαμονής σου και με τρέλα τη διασκέδαση σου !!! Φιλιά πολλά και δροσερά Φλωρίτσα μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά να περάσετε! :)

    Καλό υπόλοιπο διακοπών! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλές διακοπές ,Φλώρα,να περάσεις υπέροχα,θα σε περιμένουμε να γυρίσεις!!!Φιλιά πολλαααααά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η Φλώρα να λιάζεται και να ξεκουράζεται παρακαλούμε πολύ!
    Κοινό αίτημα όλων των αναγνωστών.
    Και να μας περνάει καλά και να μας χαλαρώνει...

    Φιλιά και στο Χριστινάκι και όταν ξαπλώνετε στις αμμουδιές, να μας μελετάτε. Τον ίδιο ήλιο θα βλέπουμε και θα σας σκεφτόμαστε κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά να περάσεις, Φλώρα μου! Καλό και όμορφο καλοκαίρι να'χεις! Να γεμίσεις τις "μπαταρίες" σου και ραντεβού τον Σεπτέμβριο! Να περνάς πολύ πολύ καλά!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές, Φλώρα μου!
    Να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λιώνω με τις εικονίτσες σου!!!!
    Φιλάκια πολλά δροσερά...
    καλά μπανάκια και ξεκούραση!
    ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλές διακοπές λοιπόν!
    Θα διακόψουμε και εμείς! Από το βλογ, από το ραδιόφωνο ήδη έχουμε σταματήσει για καλοκαίρι και θα διακόψουμε και μια ολόκληρη εβδομάδα από την εφημερίδα! Όλο αυτό μας κάνει "Γιούπιιιιιι"!!!
    Οπότε, καλή αντάμωση την 1η του Σεπτέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλες διακοπες Φλωρα μου! Να περασεις υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλές διακοπές και από εμένα Φλώρα μου!
    Να περάσεις όμορφα, να γεμίσεις μπαταρίες και να επανέλθεις δριμύτερη, χαχα.
    Να είσαι καλά, φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλές διακοπές Φλώρα μου...
    Να περάσετε υπέροχα!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά να περνάς και να απολαμβάνεις τη θάλασσα και τον ήλιο όσο περισσότερο μπορείς! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τόσες ευχές κι αποχαιρετιστήρια καλοκαιρινά μηνύματα δεν τα περίμενα....
    Δεν απαντάω στον κάθε ένα ξεχωριστά...
    Σας αγαπώ και σας φιλώ όλους.
    Να περάσετε κι εσείς καλό καλοκαίρι...
    Π ο λ λ ά φ ι λ ι ά σ ε ό λ ο υ ς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλές διακοπές... ξέγνοιαστες και τρελιάρες (με την καλή έννοια)!!!!
    Ραντεβού τον Σεπτέμβρη..... άντε Οκτώβρη!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά να περάσεις.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σου εύχομαι να περνάς τέλεια, μαζί με το γλυκό μας επίσης Χριστινάκι!
    Σας φιλώ γλυκά και τις δυο και καλά μπανάκια, μαζί με καλό μήνα!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να περνάς τέλεια.
    Μη κάτσεις πολύ στον ήλιο και δεν σε αναγνωρίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η εντελώς και αδικαιολόγητα Άσχετη (με κεφαλαίο!) τώρα ανακάλυψα πως η Φλώρα που κάποτε γνώρισα είναι η Flora Gia!!! Που φυσικά και διαβάζω την απίθανη δουλειά που κάνει στο blog της και δίνει ευκαιρίες και γράφονται τόσο όμορφες ιστορίες... τι να πω, είμαι απαράδεχτη!
    Να περάσεις όμορφα Φλώρα μου και να ξεκουραστείς, γιατί το αξίζεις!
    ΑΦιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. σου εύχομαι όμορφες στιγμές,όπου και αν είσαι -))))

    Πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή