Κυριακή, 21 Ιουλίου 2013

Μια βολτίτσα απ' τις καμάρες ως την πλατεία του αφανούς ναύτη.

Στο προηγούμενο ταξίδι μου στην Άνδρο σας είχα υποσχεθεί
να επανέλθω με φωτογραφίες της Χώρας από την Καμάρα ως τον Αφανή Ναύτη.
Το κομμάτι αυτό αφορά στο ακρωτήρι, 
πάνω στο οποίο είναι κτισμένη η Χώρα
και θεωρώ ότι έχει  να επιδείξει εξαιρετική ομορφιά 
καθώς έχει διατηρηθεί απείραχτο μέσα στο χρόνο.
Προχθές λοιπόν κι ενώ τα μποφώρ έφταναν τα 8, 
με ένα άκρως δροσερό καιρό, 
που δεν άφηνε τον ήλιο να μας κάψει, 
κάναμε τη βολτίτσα μας και πήρα μερικές φωτογραφίες,
προκειμένου να είμαι συνεπής στην υπόσχεσή μου απέναντί σας.
Γιατί αν δεν κάνω λάθος η παροιμία λέει: 
"Μην τάξεις σε blogger ή σε άγιο"..  
ή κάπως έτσι τέλος πάντων.

κάτω απ' τα σκαλάκια διακρίνεται το ποτάμι
 και στο βάθος η παραλία του Παραπορτίου με τ' αφρισμένα κύματα


ο δρόμος κατηφορίζοντας κάτω απ' την καμάρα
στενό δρομάκι κάτω από καμάρα
που σχηματίζουν τα σπίτια
 καθώς ενώνονται  μεταξύ τους στον πάνω όροφο.
βιτρίνα καταστήματος, κομψοτέχνημα λιτότητας,
ακριβώς όπως αρμόζει σε ένα ναυτικό ελληνικό νησί όπως η Άνδρος

γωνιακή είσοδος σπιτιού,
 που οι ιδιοκτήτες του στόλισαν παίζοντας με τις ξερολιθιές


με τη ματιά να ξεκουράζεται στο κατώφλι του σπιτιού της

ακόμη μια όμορφη γειτονιά

όταν τα μπαλκόνια τραβούν το βλέμμα προς τα πάνω

σε μια κουκλίστικη αυλίτσα στην είσοδο του σπιτιού,
ξεχασμένη εικόνα,
 μια κυρία που πλέκει στη δροσιά
είσοδος πλουσιόσπιτου,
του οποίου η πίσω πλευρά στο βάθος
είναι πάνω απ' τα βράχια της θάλασσας

πλησιάζοντας στο ακρωτήρι
τα 8 μποφώρ λούζουν τα βράχια
η  γέφυρα που οδηγεί στο κάστρο


στην ομώνυμη πλατεία
 ο αφανής ναύτης (έργο του Τόμπρου)
χαιρετά φεύγοντας την Άνδρο

πίσω απ' τον αφανή ναύτη διακρίνονται
αρχοντικά και αριστερά το ναυτικό μουσείο.


η παραλία του Νημποριού
όπως φαίνεται απ' την πλατεία του αφανούς ναύτη

Και μην ξεχνάτε ότι 
μέχρι την Παρασκευή 26/7/2013
μπορείτε να βαθμολογείτε τις ιστορίες 
του 12ου παιχνιδιού μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
 που θα βρείτε εδώ κι εδώ κι εδώ

54 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλημέρα!
    Μόλις είδα την πρώτη φωτογραφία έπαθα ένα ελαφρύ
    deja vu κι έτρεξα να βρω τα άλμπουμ με τις δικές μου, όπου ανακάλυψα μια φωτογραφία τραβηγμένη ακριβώς από το ίδιο σημείο το 1989, αν θυμάμαι καλά!
    Πόσο ευγνώμων είμαι για το όμορφο πρωινό που μας
    χαρίζεις..για την ηρεμία και την ανάταση της ψυχής που μεταφέρεις μέσα μας, με αυτές τις εικόνες!
    Να είσαι καλά και καλή Κυριακή, Φλώρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου ξύπνησα εικόνες μέσα σου και ότι άλλη ανάμνηση μπορεί να τις συνοδεύει...
      Καλή Κυριακή και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. 2 τριήμερα στην Ανδρο ήταν αρκετά για να το αγαπήσω ιδιαίτερα το νησί ! Πανέμορφες εικόνες, υπέροχα αρχοντόσπιτα, ευωδιαστές αυλές!!!
    Λες να κάνω κι ένα 3ο???? !!!!
    Να περνάς καλά, Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορείς να το κάνεις το συντομότερο και να ρίξεις ένα mail προηγουμένως. Θα σε περιμένει ωραίος καφές και παρεούλα στο σπίτι μου.

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες εικόνες μας μεταφέρεις αγαπητή !!
    Η Άνδρος είναι από τα ομορφότερα νησιά της χώρας μας που έχουν και φανταστική ενδοχώρα !!! Κι εμένα η μικρή μου η κόρη βρίσκεται
    στο Μπατσί, στη νονά της και 40 χρόνια φίλη μου (αδελφή).
    Έχουμε κι εμείς λοιπόν δέσιμο χρόνων με το συγκεκριμένο νησί !!
    Καλά να περνάς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που μου περιγράφεις δεν είναι απλά δέσιμο με το νησί
      Έχει εξελιχθεί πια σε συγγένεια...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Ρε συ Φλώρα, δεν γίνεται να μείνεις εκεί βρε μάνα μου για μόνιμα; Είναι μαγικά κι εγώ πάλι, αν και έχω έρθει όπως ξέρεις, δεν θυμάμαι τίποτα από όλα αυτά! Θυμάμαι μόνο το κύμα (!) και την Κορομηλά, που πίναμε καφέ στην ίδια καφετέρια! Χαχα! Δεν είμαι για φάπες;;; Life style σκέτο έχω καταντήσει τελευταίως!!! Φιλιά κοριτσούδια μου! :))) Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθό κορίτσι. Μάλλον το life style τότε επέβαλε να φοράς μεγάλα σκούρα γυαλιά. Εγώ με τα γυαλιά ηλίου δεν έχω καλή εικόνα...
      Οπότε το μόνο που μένει, τώρα πια που ωρίμασες (λέμε και καμιά μ...κία για να περνάει η ώρα), είναι να κάνεις ένα ακόμη ταξιδάκι να δεις ότι δεν είδες τότε... Η πρόσκληση είναι ανοιχτή.
      Και μην αρχίσεις να ζητάς να δεις τη Μενεγάκη!!!
      Είπαμε μεγαλώσαμε και βάλαμε μυαλό.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος11:45 π.μ.

    Πανέμορφες εικόνες! Ευχαριστούμε για το ταξίδι!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ταξιδάκι μας το κάναμε πάλι ,Φλώρα ,με τις φωτογραφίες σου!!!!Η Άνδρος φαίνεται πανέμορφο μέρος!!!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το διαπιστώσεις και "ιδίοις όμμασι"
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Με τις φωτογραφίες σου μας χαρίζεις όμορφες στιγμές από ένα πανέμορφο ελληνικό νησί.Αυτές οι καμάρες εμένα με μαγεύουν , όπως τα αρχοντικά μπαλκόνια και τα σκιερά μονοπάτια . Να περάσεις καλά Φλώρα μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νikol μου, όταν ο αέρας είναι τόσος που δεν καταστρέφει τη βόλτα και η ζέστη λογική, στο ορκίζομαι πως δεν υπάρχει ωραιότερος περίπατος ανάμεσα σε παλιά αρχοντικά και νεοκλασσικά σπίτια καθώς η θάλασσα σε κερνάει αλμύρα και άφθονο οξυγόνο.

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφα που μας ταξίδεψες !!! Καθαρά ελληνική νησιώτικη ατμόσφαιρα, δοσμένη από μια άλλη σκοπιά, πιο γνήσια έχω να πω!
    Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα!!!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νησί μας ευτυχώς δεν έχει αλλοτριωθεί από τον αλόγιστο τ τουρισμό. Η ποιότητα δεν έγινε θυσία στο βωμό του χρήματος και του τουρισμού.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  9. A βρε Φλώρα, τις ίδιες φωτογραφίες έχουμε τραβήξει απ' τη Χώρα.
    Η κυρία που πλέκει στην αυλή, είναι όλα τα λεφτά!
    Όλα αρχοντικά και παστρικά σ' αυτή την πόλη.
    Σα να μην πέρασε μια μέρα... (που λέει και το άσμα).

    Ο Άγιος Πέτρος, συνεχίζει να είναι απ' τις ωραιότερες παραλίες;
    Καλές μέρες να έχετε, να ξεκουράζεσαι όσο μπορείς και να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή!
    Φιλιά στον αέρα (θα'ρθουν γρήγορα με τέτοιους αέρηδες που έχετε εκεί)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος ακόμη δεν έχω πάει στον Άγιο Πέτρο. Μέχρι πέρσι όλα τα μπάνια τα κάναμε εκεί. Φέτος μας πέφτει λίγο ακριβά να τρέχουμε τόσα χιλιόμετρα κάθε μέρα για να πάμε στον Άγιο Πέτρο....
      Καίει και το ρημάδι βενζίνη σαν τρελό.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου και για τα φιλιά σου που από τον πολύ αέρα έφτασαν πριν το σχόλιό σου.
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  10. Εγω δεν λέω γιατί ανήκω στους τυχερούς και το μοιραζομαι μαζι σας φιλια φιλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marilise μου, χαίρομαι τόσο πολύ που υπάρχεις και εσύ σαν ένα κομμάτι της Άνδρου... Η γνωριμία μας με έχει ενθουσιάσει!!!

      Διαγραφή
    2. Και εμένα,και εμένα.....με έχει ενθουσιάσει η γνωριμία μας marilise!
      Και δεν φάγαμε ακόμη το .....american breakfast!χα,χα,χα
      Φαντάσου τι θα γίνει μετά!
      Τις φιλούρες μου

      Διαγραφή
    3. Και εμένα ψυχές μου και ήταν τόσο Μα τόσο λίγο σας φιλω !!!!!!

      Διαγραφή
    4. ΑΑΑΑ .. για γνωρίμίες διαβαζω.. τι όμορφα!!!!! παντα τέτοια να γίνονται κορίτσια μου..ας γνωριζώμαστε τουλαχιστον οσες καθονται πιο κοντα.. αλλα και πιο μακρυα..αν το φερει η τύχη όμορφα θα ειναι..

      Διαγραφή
  11. Τι υπέροχες φωτογραφίες είναι αυτές;;Δεν έχω πάει ποτέ στην Άνδρο αν και τα λατρεύω τα ταξίδια!!
    Ειδικά αυτή η φωτό με την γέφυρα που οδηγεί στο κάστρο με τη θάλασσα είναι.. όνειρο!!!
    Να περνάς καλά Φλώρα μου!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι ένα πολύ ξεχωριστό νησί και αυτό το λέω αντικειμενικά. Καιρός είναι να έρθεις και στην Άνδρο.
      Θα σου αρέσει πολύ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Αν και δεν έχω πάει ποτέ στην Άνδρο, από αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες που βλέπω, πρέπει να'ναι πανέμορφο νησί.
    Να'σαι καλά Φλώρα και να περάσεις όσο γίνεται καλύτερα στο αγαπημένο σου νησί! Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Κι εσύ να περάσεις καλά αυτό το καλοκαίρι, όπου κι αν βρεθείς.

      Διαγραφή
  13. αχαχα! Ακόμα γελάω με την παροιμία στην αρχή ! Έχεις και χιουμοράκι Πασταφλωρίτσα μου! Ομορφιές μας χάρισες σήμερα! Ωραίες επιλογές!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, μπορείς να χαρείς κι εσύ τις ομορφιές μαζί μας....
      Αρκεί να μην συμπέσεις με άλλους καλεσμένους γιατί τότε θα κοιμάσαι σε ράντζο...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Καλε όλοι οι καλοί χωράνε θα βρεθεί κρεβάτι με θέα ασε να πάρει την απόφαση ναρθει !!!!!

      Διαγραφή
    3. Φλώραμου να μπορούσα να έρθω και στο πάτωμα εκοιμόμουν! Κάνει και ίσια πλάτη!
      Γεια σου Κάτια φιλόξενη! :))))

      ΥΓ: Ιδέες με βάνετε! ;-)

      Διαγραφή
  14. Τελικά οι φωτό σου βγήκαν πολύ ωραίες Φλώρα.
    Αυτή με την κυρία που πλέκει είναι τελικά αυτή που ξεχωρίζω γιατί θυμήθηκα την γλυκιά κατάφαση της κυρίας όταν τις ζήτησες να την φωτογραφίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά κι εμένα μου αρέσει πολύ η φωτογραφία... Ειδικά ο τρόπος που έχει ριγμένο το ζακετάκι της πάνω στην πλάτη της με κουμπωμένο το ένα κουμπάκι για να μην της φεύγει απ' την πλάτη... και η νηφαλιότητα στο πρόσωπό της....

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν έκπληξη την έδειξαν την ανάρτηση και στη κυρία Μαρια και στη κοπελλα που έχει το κατάστημα στη παλιά Πόλη και ενθουσιάστηκαν να περάσετε καλα και αυτη τη βδομάδα φιλια Περιμένω νεα απο τα δρώμενα της Τεταρτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η έκπληξη ήταν όλα τα λεφτά...
      Χαίρομαι που άρεσε η φωτογραφία στη γλυκειά αυτή κυρία καθώς επίσης και στην κοπέλα που έχει το κατάστημα. Καλό θα ήταν κάποιος που έχει εκτυπωτή να την τυπώσει κιόλας τη φωτογραφία και να την δώσει στην κυρία αυτή.

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφη η περιήγηση με τις φωτος
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφη βόλτα ήταν αυτή?
    Πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί...όλα είναι υπέροχα, αλλά η γέφυρα είναι ένα παραμύθι από μόνη της..
    Να περνάς όμορφα..φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να σε βγάλει ο δρόμος σου από εδώ και να είμαι κι εγώ...
      Θα περάσουμε πολύ όμορφα.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. Ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες τόσο όμορφα..όμορφες εικόνες..όμορφες περιγραφές...σαν να ήμουν εκεί...δεν πήγα Ανδρο ούτε ήξερα για τον αφανή ναύτη...γιατί ονομάστηκε έτσι; μου άρεσαν όλες οι φωτος σου η καθεμια με την ομορφιά της...μου άρεσε το στενό δρομάκι...τα μπαλκόνια...η θάλασσα...όλες όλες όσες μας δείχνεις.. πολυ συγκινητικά παρουσίασες/έγραψες την κυρία με το πλεκτό της..
    υγ-σ ευχαριστώ για τον συνδυασμό το τραγούδι του Μακεδόνα (ποδήλατο) και την ευχή για την τουρκική εισβολή ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ το συνδυασες και το παρουσιασες πολύ όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα μας. Ο Αφανής Ναύτης ονομάστηκε έτσι,προς τιμήν των ναυτικών που έχασαν τη ζωή τους στη θάλασσα.
      Φιλιά Δελφινάκι

      Διαγραφή
  19. Αν ποτέ βρεθώ Άνδρο θα θυμάμαι σίγουρα τις φωτογραφίες της χώρας από την Καμάρα μέχρι τον Αφανή Ναύτη και θα ψάξω να βρω την γέφυρα που οδηγεί στο κάστρο! Να περνάτε όμορφα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρεθείς στην Άνδρο, σίγουρα θα τα δεις όλα αυτά...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  20. Μιά φορά έχω πάει στην Άνδρο, πριν από 30 χρόνια αλλά μου άρεσε πολύ η Χώρα!! Η γέφυρα του κάστρου με είχε εντυπωσιάσει!!!
    Νά'σαι καλά που μου θύμισες το όμορφο νησί σου
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να σου προκύψει ακόμη ένα ταξιδάκι προς τα εδώ...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  21. Απο τις φωτό διακρίνω ένα πανέμορφο αρχοντικό νησί που κρατά την παράδοση και που θα'θελα πολύ να γνωρίσω!

    Να περνάς καλά με την παρέα σου
    και πολλά φιλιά θαλασσινά από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απίθανες οι φωτογραφίες σου, Φλώρα!! Τι γραφικό, τι όμορφο μέρος!! Μας ταξίδεψες κι εμάς και μας πήρες μαζί σου! Υπέροχο μέρος!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φλώρα μου πανέμορφο μερος το νησί σου..και τα μερη που διαλεξες για να μας δείξεις... αυτά ειναι τα όμορφα της πτριδας μας.. για όσες δεν μπορούμε να έρθουμε προς το παρόν.. βλέπουμε ομορφες φωτογραφίες απο μερη που μονο το ματι μιας Φλώρας θα έβλεπε.. και οχι ο τουριστικός χαρτης...υπέροχο μερος είναι μακάρι να το επισκεφτούμε καποτε θα χαρώ.. πολύ...φιλακια πολλα να περνάς καλά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι πανέμορφη βόλτα μας έκανες Φλώρα μου και τι όμορφο το νησί σου!
    Φιλιά πολλά και κάνε μια βουτιά και για μας στην παραλία του Νημποριού!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φλωρίτσα μου, απολαυστικές, υπέροχες οι φωτογραφίες!
    Δεν έχω πάει ποτέ, αλλά ανέκαθεν ήξερα ότι είναι αρχοντονήσι!

    Καλά να περνάς, φιλάκια πολλά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος3:08 μ.μ.

    Ευχαριστούμε για την περιήγηση, Φλώρα. Μας ζωντάνεψες περσινές αναμνήσεις όταν πήγαμε ταξίδι με τα παιδιά μας. Καθίσαμε 5 μέρες και μας δόθηκε η ευκαιρία να γυρίσουμε ένα ευχάριστο νησί!
    Η χώρα προσφέρεται πραγματικά για σεργιάνι!
    Φιλικά,
    christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου, Φλώρα μου! Ευχαριστούμε για τη βόλτα! Φαίνεται τόσο όμορφο μέρος... δεν έχει τύχει να έρθω, μέχρι στιγμής. Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου. Πολλά φιλιά, να χαίρεσαι το νησί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κλαυδία8:55 π.μ.

    Περιπλανήθηκα στο πανέμορφο νησί μέσα απο τις κατα;πληκτικές φωτογραφίες σου Φλώρα μου, και το χάρηκα τόσο, μα τόσο πολύ......σ΄ευχαριστώ για το ταξείδι που μας χάρισες και ελπίζω κάποτε να την επισκεφθώ την ΄Ανδρο και να χαρώ τις ομορφιές της απο κοντά.....ελπίζω να τα καταφέρω να κάνω κι εγώ ενα αφιερωμα στην Αίγινα απο την οποία μόλις επέστρεψα.....Φιλιά να
    περνάτε καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλησπέρα, ψαχνοντας στις μηχανες αναζητησης ξαφνικα επεσα πανω σου, ποσο χαρηκα που ειδα φωτο απο την γειτονια που κανω διακοπες στην καμαρα-αγιο γεωργιο λόγω καταγωγης της γυναικας μου.... να εισαι καλα!!!
    αληθεια, πρεπει να καναμε ταυτοχρονα διακοπες εκει εφετος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή