Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Το κατακίτρινο τραπεζομάντηλο...

Ένα κίτρινο τραπεζομάντηλο τόσο καλοκαιρινό μου έκλεψε τη ματιά και τη καρδιά μου.

Τόσο κίτρινο όσο κι ο ήλιος που με θάμπωσε, καθώς έκανα τη βόλτα μου στη λαϊκή.
Αμέσως το αγόρασα με  μόνο 10 ευρώ.
Για ένα τραπέζι βεράντας που ξέρει να φιλοξενεί.
Το τραπέζι της θείας Μαρουλίτσας που, πριν καλά καλά το καταλάβεις, έχει στρωθεί κι έχει γεμίσει ένα σωρό καλούδια φτιαγμένα με αγάπη απ' τα χεράκια της. 
Το είδα στη λαϊκή και το ερωτεύτηκα, αλλά ήθελα να το κάνω ξεχωριστό....
Κατευθείαν τα βήματά μου με οδήγησαν στο κατάστημα που αγοράζω χάντρες για κέντημα.
Πήρα λοιπόν λευκό νήμα Νο 30 (3 ευρώ) και χαντρούλες κίτρινες λαμπερές (3 ευρώ). 
Πέρασα τις χαντρούλες όλες μέσα στο νήμα 
κι άρχισα να πλέκω μια πολύ απλή λεπτή δαντελίτσα. 

Μόλις έφτανα στην πλευρά την εξωτερική της δαντελίτσας, 
τράβαγα μια χαντρούλα από τις πολλές και την έπλεκα μαζί με την δαντέλα.
Με 6 μέτρα δαντέλας και προσεκτικό κρυφό ράψιμο, 
στολίστηκε το τραπεζομάντηλο και έγινε αγνώριστο.
Τώρα πάνω στα κίτρινά του κάνει αντίθεση το λευκό της δαντέλας και λαμπιρίζουν οι χαντρούλες που κουνιούνται στο τελείωμά της. 

Καλοσιδερώθηκε και πριν αμπαλαριστεί φωτογραφήθηκε για τις ανάγκες του blog. 
Aνυπομονώ να έρθει η ώρα να το δώσω στη θεία Μαρουλίτσα 
που είναι τόσο γλυκός και χαρούμενος άνθρωπος και εκτιμάει κάθε δώρο καρδιάς γιατί είναι κι εκείνη άνθρωπος της  από καρδιάς προσφοράς. 
Η θεία Μαρουλίτσα, την τελευταία φορά που βρεθήκαμε,
προσφέρθηκε, παρά τις τόσες δουλειές της και το ντάντεμα των εγγονιών της, 
να ράψει, για χατήρι μου, μια βράκα αυθεντικής ανδρικής νησιώτικης  φορεσιάς,
την οποία κομμάτι - κομμάτι προσπαθώ να συγκεντρώσω εδώ και χρόνια,
για να την στολίσω στο σπίτι στην Άνδρο. 
Τώρα λοιπόν που θα την συναντήσω
δεν ήθελα να της πάω για δώρο κάτι απλά αγορασμένο.
Ήθελα να έχει πάνω του χρόνο και κόπο από μένα,
γιατί έτσι το δώρο γίνεται προσωπικό...
και συνοδεύεται για πάντα από το όνομα αυτού που το έφτιαξε. 
Έτσι το τραπεζομάντηλο δεν θα είναι απλά ένα κίτρινο καλοκαιρινό τραπεζομάντηλο
αλλά το τραπεζομάντηλο με τη χαντρένια δαντελίτσα της Φλώρας...
Το σχέδιο για όποιον ξέρει από βελονάκι...



27 σχόλια:

  1. Έγινε ονειρεμένο!!
    Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έβαλες τη δική σου πινελιά και το'κανες πανέμορφο και χειροποίητο φτιαγμένο με αγάπη! Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μετά το πλέξιμο της δαντέλας, έκλεψε και την δική μας καρδιά
    το τραπεζομάντηλο !! Μπράβο, έγινε πάρα πολύ ωραίο και ξεχωριστό
    δώρο !! Πιστεύω θα το χαρεί ιδιαίτερα η θεία Μαρουλίτσα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο
    Γεια στα χέρια σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σίγουρα θα της αρέσει!!!!Με τη δαντέλα και τις χαντρες έγινε πολύ
    όμορφο !!!!Μπράβο Φλώρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι το δώρο δεν θα είναι ένα απλό κίτρινο τραπεζομάντηλο αλλά θα έχει την προσωπική σου σφραγίδα γιατί αφιέρωσες χρόνο, κόπο και αγάπη για να το ετοιμάσεις. Και γι'αυτό γίνεται μοναδικό και θα το λατρέψει η θεία Μαρουλίτσα. Φιλάκια πολλά Φλώρα και καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙ Η ΘΕΙΑ ΜΑΡΟΥΛΙΤΣΑ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πασταφλωρίτσα μου χρυσοχέρα! Πόσο πιο όμορφο και ξεχωριστό είναι το δώρο που έχει την προσωπική μας πινελιά! :)))
    Υπέροχη η ιδέα σου!
    Φιλιά στη θεία Μαρουλίτσα κι από μένα που σε βοηθάει στη νησιώτικη φορεσιά!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου δεν παίζεσαι!
    Μου αρέσει όμως αυτό στον άνθρωπο... να μην μένει ικανοποιημένος με κάτι και να το προσαρμόζει κατά την δική του αντίληψη και γούστο!!!
    Να είσαι καλά χρυσοχέρα μου :-)

    σε φιλώ
    καλό βράδυ να ΄χεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι απίστευτη!!!
    Είναι γλύκααααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρυσοχέρα Φλωρίτσα μου!!!!Χαρά που θα κάνει η θεία σου!!!!Και ποιος δε θα χαιρόταν με ένα τόσο όμορφο,χειροποίητο δώρο!
    Καλό βράδυ,γλυκιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το χρυσαφένιο του ήλιου τραπεζομάνδηλο , που το αγόρασες τόσο φτηνά Φλώρα μου θα δώσει μεγάλη χαρά στη θεία Μαρουλίτσα , αφού με τα χεράκια σου το έκανες πολύ όμορφο .
    Αυτά δεν είναι απλά δώρα , είναι τα δώρα της αγάπης .
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφο χρώμα πράγματι.
    Αλλά το φινίρισμα το έκανες εσύ!
    Τελικά βρίσκεις πολύ ωραία πράγματα στη λαϊκή.
    Δυστυχως για μένα δε ξέρω αν και η μαμα μου ήξερε τα πάντα και έπλεκε όχι μόνο βελονάκι αλλά και πουλόβερ με 7 κουβάρια (ναι είχε λουλούδια το πουλόβερ!)
    Δε μου έδειξε τίποτα όχι γιατί δεν ήθελα αλλά γιατί δεν είχε διολου υπομονή.
    Πολύ κρίμα...
    Kαλό βράδυ Φλώρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΔΩΡΟ!!!!
    Η ΘΕΙΑ ΜΑΡΟΥΛΙΤΣΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ , ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ!!!!
    ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΑΝΤΡΟΥΛΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥΣ!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι να σου πω μαντάμ!
    Τραπεζομάντηλο πιάνεις, χρυσάφι γίνεται!!!
    Σε φιλώ γλυκά κι ελπίζω να είσαι πια στον προορισμό σου...
    Αν ναι, τότε σας φιλώ πολύ πολύ γλυκά και τις δυο!
    Καλημερούδια σας! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!! Πολύ όμορφο το δώρο σου Φλώρα μου!!Μπράβο σου!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξέρεις πόσο θαυμάζω τους ανθρώπους που δεν το βάζουν κάτω και λειτουργούν πάντα τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Ακόμα και σε καιρούς δυστοκίας. Που δεν χάνουν ποτέ τη διάθεσή τους να χαρίσουν και να μοιραστούν. Που απ' το τίποτα, φτιάχνουν αγγέλους!
    Μοιράζομαι τη χαρά σου για το καταπληκτικό σου εργόχειρο και εύχομαι ολόψυχα να περάσεις ξένοιαστες στιγμές που θα σε γεμίσουν ενέργεια και αισιοδοξία.
    Φιλιά πολλά Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλή μου Φλώρα με την γεμάτη αγάπη καρδιά....για όλους έχεις κάτι να προσφέρεις, να κάνεις,να δωρίσεις γεμάτο αγάπη...από τους γνωστούς αγνωστους του παιγνιδιού σου , ως γείτονες και συγγενεις... τώρα κατάλαβα ότι είναι όλο το σόι σας έτσι σαν εσένα, αφού και η θεία Μαρουλίτσα σου έδωσε τη βράκα τώρα εσύ για να ανταποδώσεις της πήρες αυτό το όμορφο τραπεζομάντιλο που το μεταμόρφφωσες πολυ όμορφα!!! αγαπώ δαντελίτσες....ειναι πολύ όμορφο το αποτελεσμα του με τις δαντέλες και τις χάντρες
    μου άρεσε πολυ αυτό που είπες , με συγκίνησε
    Έτσι το τραπεζομάντηλο δεν θα είναι απλά ένα κίτρινο καλοκαιρινό τραπεζομάντηλο
    αλλά το τραπεζομάντηλο με τη χαντρένια δαντελίτσα της Φλώρας...
    ειμαι σίγουρη θα το χαρεί η θεία σου
    να χαρείς και σύ την βράκα και σου ευχομαι να την κοσμήσεις στο σπιτάκι σου στην Ανδρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. KAΛΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕΣ,
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.
    ΤΟΣΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΔΑ ΜΙΚΡΗ ΔΑΝΤΕΛΙΤΣΑ
    ΠΑΝΩ Σ' ΕΝΑ ΦΤΗΝΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ!!!
    ΜΕ ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ.
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΣΑΣ.
    ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΚΟΙΜΗΘΗΚΑ ΣΤΙΣ 2 ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
    ΣΤΙΣ 5 ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΞΥΠΝΗΣΑ
    ΚΟΥΒΑΛΗΣΑ ΤΗΝ ΑΡΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ.
    ΑΠΟ ΦΑΓΩΣΙΜΑ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΑ ΜΕΧΡΙ.... ΟΤΙ ΒΑΛΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ.
    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
    ΜΟΛΙΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.
    ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΟΙΚΗΣΙΜΟ...
    ΒΕΡΑΝΤΕΣ, ΠΑΤΖΟΥΡΙΑ, ΞΕΣΚΟΝΙΣΜΑΤΑ, ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΜΑΤΑ, ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΚΟΥΖΙΝΑΣ, ΜΠΑΝΙΟ, ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΡΕΒΑΤΙΩΝ....
    Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 8 ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΣΩΡΙΑΣΤΗΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ
    ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
    ΕΝΑ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟ ΝΤΟΥΖΑΚΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΩ ΤΟ ΚΟΡΜΑΚΙ ΜΟΥ...
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΑΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΔΡΟΣΙΑ,
    ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
    ΑΛΛΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΕΡΑΚΙ ΑΠ΄ΤΗ ΜΠΑΛΚΟΝΟΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤ' ΑΛΛΟ....
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ξεκούραση και καλή διαμονή Φλωρούκο μου!
      Καλά να περάσετε με την xristin παρέα! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Ααα τι τέλειο που έγινε! Γεια στα χέρια σου Φλώρα!
    Μ'αρέσει πολύ όταν κάποιος βάζει τη δική του πινελιά και το κάνει ιδιαίτερο κατά τέτοιο όμορφο τρόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλωσόρισες Φλώρα!
    Αυτό το κίτρινο τραπεζομάντιλο μήπως ταιριάζει και με τα χρώματα το....Αιγαίου;
    Πετάω ιδέες!
    Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι ωραία ιδέα.... έγινε πανέμορφο και πολύτιμο δώρο το τραπεζομάντηλο της λαϊκής!!!!
    Χίλια μπράβο..... αυτά τα δώρα αξίζουν!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μολις απεκτησες φανατικη ανγωνστρια ετων 82, ειναι η μανα μου, της το δειξα και βαζει τα γυαλια, και μου λεει
    " ε νταξει ευκολο ειναι εχω φτιαξει εγω μια τετοια για την σουλα μας οταν παντρευτηκε τον πρωτοο αντρα της, ας αναπαυθει η ψυχη της"
    ετσι σε καποια απλα πραγματα καποιες λεπτομερειες δινουν μια αλλη διασταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλειο έγινε .Η προσωπική πινελιά κάνει πάντα την διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύτιμο και πανάκριβο το'κανες το λαμπερό τραπεζομάντηλο, Φλώρα ! Γεια στα χρυσά χεράκια σου! Καλή δύναμη στις δουλειές σου! Καλή ξεκούραση και να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πράγματι το κάθε αγοραστό δώρο χωρίς τη δική μας πινελιά είναι κάτι άψυχο. Το κίτρινο τραπεζομάντηλο μάζεψε πάνω του όλο τον ήλιο του Αιγαίου και τη θέρμη της αγάπης σου για τη θεία και έγινε ΜΟΝΑΔΙΚΟ!
    Φιλάκια πολλά, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή