Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013

Ψηφίστε στο "Τhe A city"

Αγαπημένοι μου φίλοι, 

ανάμεσα στα ιστολόγια που παρακολουθώ βρίσκεται και το 
Τhe A city
το οποίο μπορεί πολλοί από εσάς να το γνωρίζετε 
γιατί τα θέματά του είναι πάντοτε ενδιαφέροντα 
και αξίζει κανείς να τα παρακολουθεί.
Οι περισσότεροι από εσάς το γνωρίζουν ήδη 
και γνωρίζουν επίσης ότι εκεί διεξάγεται μια ψηφοφορία
μέχρι το τέλος Ιουνίου.
Για όσους όμως δεν το έχετε υπόψη σας,
σας συμβουλεύω να κάνετε μια περιήγηση
να το γνωρίσετε και να ψηφίσετε.

Εδώ αναδημοσιεύω τη στήλη που αφορά την ψηφοφορία του παραπάνω blog.
Σ΄αυτήν την ψηφοφορία μην παραλείψετε να συμμετέχετε στην κατηγορία
αγαπημένο φιλικό ιστολόγιο 
για να διεκδικήσετε κι εσείς την αγάπη των φίλων σας. 
Στην κατηγορία θα βρείτε να συμμετέχει και το δικό μου blog μαζί με άλλα blogs
που πιθανότατα σας είναι επίσης γνωστά.

Αναδημοσιεύω το κομμάτι που αφορά την ψηφοφορία  
και σε όσους προτίθενται να ψηφίσουν  εύχομαι καλή ψήφο!!! 

The A city awards 2013....Αρχιστε να ψηφιζετε!!!!!!


ΕΧΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ 1 ΜΗΝΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ...
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 1 ΩΡA ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ......

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΨΗΦΟΥΣ...ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΟΛΛ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ!!!!!!!


ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

*ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ
*ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ 
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ..ΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΤΑ 40%  ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΤΑ 30% ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ 30% ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ!!!!

ΨΗΦΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΣΤΗΛΕΣ!!!!!!

ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΕΝΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ,ΜΙΑ ΛΕΖΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΗΤΑΝ
 Passion time VS unrated horror movies που διεκδικούν 6 βραβεία,Ακολουθεί το the A eurovision με 5 βραβεία και το The M file k//the A nightμε 4 βραβεία!!!!
ΘΑ ΣΑΡΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΑΥΤΕΣ ΣΤΗΛΕΣ Η ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΧΕΡΙΑ ΑΥΤΕΣ???ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΤΕ

VOTE/VOTE/VOTE/VOTE




Και μην ξεχνάτε
το 11ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
 περιμένει τη συμμετοχή σας
μέχρι τα μεσάνυχτα της Παρασκευής
21/6/2013.
Πληροφορίες  εδώ.

31 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα..το γνωρίζω το μπλογκ είμαι μέλος με είχαν ειδοποιήσει και μένα για την ψηφοφορία , δε συμμετέχω εγώ, όμως ψήφισα το μπλογκ σου καλή μου Φλώρα
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ...

      Διαγραφή
    2. καλημέρα,ψήφισα την Φλώρα μου και την funky monkey μου,φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  2. Θα σε ψηφίσουμε εννοείτο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα με ψηφίσετε και σας ευχαριστώ αλλά ακόμη δεν κατάλαβα γιατί θα γίνει αυτή η ψηφοφορία...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Με είχαν ειδοποιήσει να ψηφίσω.
    Μου αρέσει το blog αυτό...αλλά εκτός από σένα δεν γνώριζα τα άλλα blogs.
    Νομίζω μεταξύ τριών γίνεται όλη η ιστορία.

    Φιλάκια πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν ξέρω ούτε το λόγο.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Το παρακολουθώ το συγκεκριμέο μπλογκ αλλά απο τους υποψήφιους γνώριζα εσενα και την funky monkey. Oπότε έριξα κλήρο και η τυχερή ήσουν εσύ.
    καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ψηφίσεις όμως με άλλη μια ψήφο και τη funky monkey.
      Kι αυτή φίλη είναι και επιπλέον δεν ξέρω τι νόημα έχει να προτιμηθεί κάποιος σ' αυτήν την ψηφοφορία.

      Διαγραφή
  5. Είχα πάει γιατί με είχαν ειδοποιήσει, αλλά δεν είχα καταλάβει τίποτα και δεν ήξερα τι να ψηφίσω, εκτός αν ψηφίσω μόνο σε αυτή την κατηγορία..χαχα!...θα ξανακάνω μια προσπάθεια!!
    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εδώ ισχύει το "ψήφισε και μη ερεύνα" χαχα!!!
      Κι εγώ δεν ξέρω γιατί πρέπει να με ψηφίσετε...

      Διαγραφή
  6. Πηγαίνω να ψηφίσω. Καλή επιτυχία! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χεχε! Το πρωί στη δουλειά ψήφισα εσένα! Μόλις πήγα τώρα και έδωσα και στην Έλλη μας και την πήρε τη ψήφο! Έτσι βοήθησα και τις δύο! :))))
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Αριστέα μου... την καλύτερη δουλειά έκανες.
      Πάω κι εγώ να ψηφίσω την Έλλη.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Πολύ καλά έκανες. Τώρα αφού επιτρέπεται πάω κι εγώ να ψηφίσω την Έλλη. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω το γιατί πρέπει να ψηφίσετε εμένα ή την Έλλη ή τα άλλα blog τα φιλικά προς το Τhe A city.

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Φλώρα, καλά κάνεις και μας ενημερώνεις γιατί εγώ δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο μπλοκ.Μετά από εσένα, θα το επισκεφτώ, για να ρίξω κι εγώ την ψήφο μου.Πολλά φιλιά.Να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο ημέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ήξερα κανένα απο τα 'αλλα μπλογκς αλλά και να ηξερα πάλιεσένα θα ψηφιζα ..
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι αφοσίωση είναι αυτή!!!
      Να φανταστείς εγώ ψήφισα τη Funky Monkey...

      Διαγραφή
  10. Η ψήφος ερρίφθη ! Καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψήφισα κι εγώ!!!!!! Καλή επιτυχία , Φλώρα μου και σε σένα και στην Ελλη !!
    Φιλιά καληνύχτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα πολλά φιλιά καληνύχτας και καλημέρας για αύριο.

      Διαγραφή
  12. Σου έριξα μία ψήφο,να με το συμπάθιο!
    Αμ πως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ xristin μου.
      Ήμουν σίγουρη...

      Διαγραφή
  13. Δεν το ήξερα το μπλοκ Φλωρα μου... θα το ψαξω και θα ψηφίσω σιγουρα...ααααα τωρα το θυμήθηκα κατι μου είχαν στήλει.. θα το κοιταξω... Φλωρα μου αν θελεις δες τα μεηλ σου σου έστηλα ενα.. και πές μου αν το πήρες.. φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πήρα Ρούλα μου και σου απάντησα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. Φλωρούκο μου γλυκό, ήρθα να σου πω πως σε αυτό το blog δεν μπορώ να μπω (κι ας έχω κάνει format) ενώ μπαίνω στη σελίδα του, μετά μου κολλάει και δεν έχω καταφέρει να διαβάσω τίποτα. Στο παρελθόν (πριν μήνες) είχα μπει, το είχα διαβάσει και μου άρεσε, γιατί είναι πρωτότυπο. Αυτές τις μέρες όμως προσπάθησα να μπω 3 φορές και δεν γίνεται τίποτα. Ρώτα αν θέλεις τους φίλους σου αν τους έχουν πει και κάποιοι άλλοι το ίδιο. 2 ψήφους είχα, μια για σένα, μια για το Ελλάκι μου, αλλά δεν τα καταφέρνω, να ξέρετε όμως ότι σας έχω και τις δυο στην καρδιά μου!! Σε φιλώ γλυκά καλό μου Φλωρούκο και καλή επιτυχία!!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο πάθαινα κι εγώ για ένα διάστημα και στο τέλος έφευγα.
      Τώρα τελευταία όμως καταφέρνω να μπαίνω εύκολα.
      Τους το έχω ήδη επισημάνει πως υπάρχει πρόβλημα.
      Φιλιά

      Διαγραφή