Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

...σε καφέ, λευκό και χάντρες...



Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το εργόχειρό  μου  με το οποίο ασχολούμαι ήδη εδώ και δύο μήνες και για να ολοκληρωθεί χρειάζεται άλλους δύο.
Είναι ένα τετράγωνο καρέ 0,90cm Χ 0,90cm σε μπέζ καμβά 8άρη, κεντημένο με λευκή κλωστή μπρισίμι με χρυσοκλωστή, καφέ κουβαράκι κοτόν περλέ Νο 801 και χάντρα σωλήνα σε ασημί και χρυσό χρώμα.

Το τετράγωνο καρέ είναι το  τέταρτο κομμάτι του σετ, το οποίο περιλαμβάνει ακόμη ένα σεμέν 100cm X 0,50cm και 2 μικρά καρέ  0,50cm X 0,50 cm, τα οποία κέντησα πέρσι το καλοκαίρι.
λεπτομέρεια του σεμέν
σεμέν 
μικρό καρέ
1η  φάση ξεκινάμε πάντα από το κέντρο    
  κεντρικό κομμάτι του τετράγωνου μεγάλου καρέ
σε συνδυασμό σταυροβελονιάς απλής
και σταυροβελονιάς 1Χ4
(στο κομμάτι αυτό δεν μπαίνουν χάντρες)

αφού ολοκληρώσουμε το κέντρο προχωράμε στο πλευρικό σχέδιο            
  δημιουργώντας τον σκελετό
  στο  γύρω απ' το κέντρο σχέδιο

προχωράμε με
 την προσθήκη καφέ χρώματος

ολοκληρώνουμε με την προσθήκη των χαντρών



Και μην ξεχνάτε
το 11ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
ξεκίνησε
και περιμένει τη συμμετοχή σας.
Πληροφορίες  εδώ.

53 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Φλώρα, καλησπέρα!
    Αυτό είναι αριστούργημα... και χρειάζεται τόση δουλειά. Θαυμάζω την υπομονή και την επιμονή σου, το αποτέλεσμα φαίνεται τέλειο. Γεια στα χέρια σου! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Είναι εύκολο αλλά έχει πολλή δουλειά και πολλή σκέψη η σχεδίασή του και η δημιουργία διαφορετικής κάθε φορά σύνθεσης των κομματιών του σχεδίου ώστε να γίνουν αυτά στις διαστάσεις που πρέπει.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  2. καλησπέρα και καλώς σε βρήκα,έχω μία αδυναμία σε αυτά τε εργόχειρα τα κεντητά είτε με χάντρες είτε σε συνδυασμό με διάφορες βελονιές!είναι καταπληκτικά και το σχέδιο και τα χρώματα,έχει δουλίτσα αλλά αξίζει, το στρώσιμο του σε οποιαδήποτε διακόσμηση είναι μοναδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria μου,στη φωτογραφία χάνει πολύ απ' τη λάμψη του και την ομορφιά του.
      Έχει πολλή δουλειά αλλά αυτό εμένα δεν με ενοχλεί.

      Διαγραφή
  3. Τετράγωνο καρέ σε μπέζ καμβά 8άρη, κεντημένο με λευκή κλωστή μπρισίμι με χρυσοκλωστή, καφέ κουβαράκι κοτόν περλέ Νο 801 και χάντρα σωλήνα σε ασημί και χρυσό χρώμα..... Πες το ντε ότι ήταν τόσο εύκολα!!!!!! a piece of cake που λέμε στο χωριό μου!

    Α ρε Φλώρα με τα εργόχειρά σου! Έχω να τα πιάσω από μικρή!
    Κι έπιανε το χέρι μου το παιδικό να ξέρεις.....
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου το χέρι σου που τώρα πια δεν είναι παιδικό τι μπορεί να φτιάξει. Άσε που λειτουργεί και σαν ψυχοθεραπεία, είναι αγχολυτικό και ανακουφιστικό.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Αυτό που προλαβαίνεις να κάνεις και εργόχειρα, πολύ το θαυμάζω.
    Η μόνη εποχή που έκανα (πλέξιμο) ήταν όταν με είχε χτυπήσει η ανεργία για ένα διάστημα. Τώρα δεν...

    Είναι όμως εξαιρετικό αυτό που φτιάχνεις!
    Από όλες τις πλευρές. Και εξαιρετικής δυσκολίας, αλλά και εξαιρετικής ομορφιάς!

    Καλή συνέχεια στη μέρα σου, τρέχω να πάω στη δουλειά, διότι μάλλον άργησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σύνταξη βγήκα Αθηνά μου εδώ και δύο χρόνια και κεντάω λίγο παραπάνω από πριν γιατί όταν δουλεύεις οι ρυθμοί πρέπει να είναι γρήγοροι και είναι δύσκολο να αλλάξεις ρυθμούς στη σύνταξη. Πρέπει με κάτι να γεμίζουν οι ώρες.

      Διαγραφή
  5. Είναι απίστευτο σχέδιο και φαίνεται πολύ εντυπωσιακό τελειωμένο!
    Γειά στα χέρια σου! Εγώ πλέον δεν... ίσως το δείξω στη μικρή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξέρεις να κεντάς να μάθεις και τη μικρή σου.
      Οι κεντήστρες όλο και μειώνονται.
      Αν της αρέσει μπορεί να κρατήσει το κομμάτι αυτό της παράδοσης εκείνη.

      Διαγραφή
  6. Μάλιστα...
    Αν ο καμβάς είναι 9άρης & λίγος σωλήνας που περίσσεψε απ' τον απορροφητήρα (ασημί φυσαρμόνικα ένα πράμα), έχω ελπίδες;
    Χλωμό ε;
    Αχ βρε Φλώρα μου! Αν η Έλλη το βρίσκει αριστούργημα, εγώ η άχρηστη τι να πω; Ευτυχώς έχω προνοήσει η μανούλα & με έχει εφοδιάσει πλήρως. Τότε δεν τα εκτίμησα. Τώρα όμως...
    Να'σαι καλά! Είναι εξαιρετικά αυτά που φτιάχνεις!
    Σε θαυμάζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εσύ κεντάς με τη γραφή σου και δεν έχει πάνω χάντρες αλλά πετράδια πολύτιμα..."Πέφτουνε διαμάντια, πέφτουνε μπριλάντια, πέφτουνε φλουριά..." που λέμε στα παραμύθια.
      Κι εγώ σε θαυμάζω επίσης τόσο για ότι γράφεις όσο και για ότι είσαι...

      Διαγραφή
  7. Πάντα θεωρούσα τις χειρονακτικές εργασίες αυτού του τύπου… πλέξιμο ή κέντημα Φλωράκι μου σαν την καλύτερη ψυχοθεραπεία!
    Μπορούσα να απασχολώ το μυαλό μου μετρώντας, να χάνομαι σε μηχανικές κινήσεις, να βρίσκω λύσεις στα ξαφνικά σε προβλήματα που με απασχολούσαν μεταξύ μιας σταυροβελονιάς κι ενός κομπλεν…
    Τώρα… έχω δυο τρία αρχίσει αλλά περιμένουν στο ντουλάπι και πολύ φοβάμαι πως όταν θα τα ξαναπιάσω τα μάτια θα θέλουν πατομπούκαλα για να βλέπουν!!!

    Φιλιά κοριτσάκι μου χρυσοχέρικο
    Να ζεις να τα χαίρεσαι τα δημιουργηματά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Levina μου, αν δεν κεντήσω λίγο κάθε μέρα, δεν την βγάζω καθαρή.
      Η ψυχοθεραπεία μου είναι το κέντημα.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα και χρειάζονται μεγάλη υπομονή. Έχω κι εγώ αρκετά,αλλά κανένα με χάντρες. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να καταπιαστείς και με χάντρες...
      Δεν είναι καθόλου δύσκολο και είναι εντυπωσιακότατα.

      Διαγραφή
  9. Φαίνεται ότι θα γίνει πανέμορφο.. Χαρά στην υπομονή σου και
    γειά στα χέρια σου γιατί αυτά τα εργόχειρα είναι αριστουργήματα !Μπράβο σου και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Έρχομαι κι εγώ να σε βρω.

      Διαγραφή
  10. Κόσμημα!!! Μπράβο Φλώρα...
    καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  11. Ωραίος ο καμβάς, ωραίες οι χάντρες, αλλά βρε φιλενάδα πως τα προλαβαίνεις όλα;
    Γιατί εγώ μονίμως δεν έχω χρόνο και εσένα σου περισσεύει και για κέντημα;
    Που είναι το λάθος μου;

    Υ.γ
    Έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε στην Άνδρο στον τομέα της.....φωτογραφίας.
    Δεν θα μου παρουσιάζεις εσύ τα κομψοτεχνήματα της Φλώρας όπως θέλεις εσύ.
    Λοιπόν το φροντιστήριο στην φωτογραφία θα γίνει, θέλεις δε θέλεις.
    Και δεν θέλω.....ου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ είμαι ανοιχτή στη διαβίου μάθηση. Το ξέρεις.
      Τώρα αν θα δυσκολευτείς με το αλτσχάϊμερ μου...
      δικό σου θέμα...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Μου αρέσουν πολύ τα γεωμετρικά σχέδια ,έκανα παλιότερα και χρειάζεται υπομονή και αμέτρητες βελονιές .Γίνεται απ΄οτι βλέπω έργο τέχνης
    Φιλάκια , καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γεωμετρικά σχέδια έχουν πολλή δουλειά αλλά είναι πιο εύκολα απ' τα υπόλοιπα.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Ήρθα να σας πω ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται!!!
    Τόσο πολύ άσωτη...... Φιλιά σε όλα τα παιδάκια!
    Αμάν βρε Φλωρούκο μου! Εσύ στην κυριολεξία........ΚΕΝΤΑΣ!!!
    Αχαχαχαχα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα καλή μου Φλώρα..πολύταλαντη και δραστήρια..ομορφο μου φαίνεται , θα περιμένω να το δω και να το θαυμάσω και ολοκληρωμένο!φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεγάλο έχει ακόμη αρκετή δουλειά.
      Κατά το τέλος Αυγούστου ελπίζω να τελειώσει.

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα, Φλώρα. Τα ίδια κάνει και η μαμά μου!
    Της έδειχνα τις φωτογραφίες από το ιστολόγιο σου.
    Έχει γεμίσει όλο το σπίτι... τα έφερε μαζί και στην Μελβούρνη!
    Δυστυχώς εγώ αν και ξέρω από αυτά δεν έχω χρόνο. Κάνει Λευκαδίτικα,
    κρητικό πλέξιμο, δαντέλες, μεταξωτά, με χάντρες και ό,τι μπορείς να φανταστείς. Μαγαζί θα ανοίξετε στο τέλος!

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού φτιάχνει και η μαμά σου, θα ξέρεις ότι αυτά δεν πουλιούνται και δεν αγοράζονται.
      Και μην τυχόν σκεφτείς ποτέ να τα χαρίσεις ή να τα δώσεις με ελαφριά την καρδιά σου....

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα, Φλώρα! Γειά στα χέρια σου! Φιλάκια1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Gina-κι μου.
      Φιλάκια κι από μένα.

      Διαγραφή
  17. Τέλεια βρε κορίτσι!
    Τι φτιάχνεις βρε Φλωρούκο!
    Εγω άχρηστη!!
    Ούτε καν.
    Χιλια μπραβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πάρεις την απόφαση κάποια φορά... εδώ είμαι εγώ να σου δείξω.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Χρυσοχέρα μου εσύ,
    Πότε προλαβαίνεις και κεντάς???

    Μετρητό είναι ή στάμπα??

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Π ο τ έ μ α π ο τ έ σ τ ά μ π α.
      Και πάντα δικά μου σχέδια, να μην τα έχει κανένας άλλος.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  19. Αν και έχω κεντήσει πάρα πολλά, ομολογώ πως τόσο πολύ δουλειά ούτε στο όνειρό μου δεν είχαν τα έργα μου!! Η χάντρα σωλήνας κεντιέται και αυτό ή απλά το περνάμε με μεγαλύτερες βελονιές πάνω από το κεντημένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κεντάμε στα κενά που αφήνει το σχέδιο του κεντήματος.
      Δεν είναι δύσκολο. Υπομονή θέλει μόνο.

      Διαγραφή
  20. Χαρα στην υπομονη σου! Και γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  21. Απλά υπέροχα!! Τα λόγια φαινονται τόσο φτωχά μπροστά σ'αυτά τα έργα τέχνης που φτιάχνουν τα χέρια σου, Φλώρα μου! Ζηλεύω την υπομονή σου και την τέχνη του κεντήματος (καθότι δεν το'χω καθόλου!!)!!
    Φιλιά και πάντα με τέτοιες ομορφιές να στολίζεις το "σπιτάκι" σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φλώρα, είναι πολύ όμορφο..μου άρεσε που μας έδωσες και λεπτομέρειες!!..κάθε φορά που μας δείχνεις κέντημα νιώθω μια επιθυμία να ξυπνάει μέσα μου...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολο είναι Μαρία μου...
      Δεν έχεις παρά να ξεκινήσεις...
      κάποια στιγμή θα το τελειώσεις.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  23. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!
    Να ξερεις σε διαβαζω πολυ συχνα,Απλα δεν αφηνω παντα σχολιο..
    Καθε τετοια μερα μπαινω για να γραψω την δικη μου στηλη ,Σημερα εγραψα την τελευταια και χαιρετησα και για καλοκαιρι!!!!! και μπαινω και σε κανα 2-3 αγαπημενα ιστολογια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου ευχηθώ καλό καλοκαίρι και με το καλό να γυρίσεις το Σεπτέμβρη.

      Διαγραφή
  24. Φλώρα μου, και τα εργόχειρα σου συναγωνίζονται σε έμπνευση και καλαισθησία το υπέροχο blog σου και τις εξαιρετικές ιδέες σου για δημιουργικούς διαγωνισμούς!!!! Γεια στα χέρια σου!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καλά σου λόγια με συγκινούν.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  25. Φλώρα μου καταθέτω κι εγώ το θαυμασμό και τη ζήλεια μου......πόσο χαίρομαι όταν βλέπω εργόχειρα τόσο καλοφτιαγμένα, αρχοντικά,με ¨μοναδικά" σχέδια και κλασσική/διαχρονική ομορφιά
    Ζηλεύω γιατί παρά τη λατρεία μου δυσκολεύομαι πιά με τη βελόνα.....με πιάνει και το παράπονο γιατί έχω αφήσει καμιά 30αριά μισοτελειωμένα ή μιασορχισμένα με προοπτική να τα τελειώσω όταν θα είμαι συνταξιούχος.....κούνια που με κούναγε, τρομάρα μου.....Είναι υπέροχο χόμπυ το κέντημα , απόλαυσέ το όσο πιό πολύ μπορείς....Φιλιά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου εσύ καταλαβαίνεις πόσο χαλαρωτική ασχολία είναι το κέντημα. Βάζει χρώμα στη ζωή...
      Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  26. Έργο τέχνης!!!! Θέλει αγάπη και μεράκι για να μπορέσει κάποιος να κεντήσει ένα τέτοιο αριστούργημα!!!!! Μπράβο για τη δουλειά σου!!!!! Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή