Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013

Έναρξη 12ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Σήμερα ξεκινάει 
το 12ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"  
    Μέχρι και την Παρασκευή 19 Ιουλίου
7 η ώρα το απόγευμα
μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες σας.

Για όσους δεν ξέρουν από το παρελθόν, μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

Οι  λέξεις  αυτές, στάλθηκαν από την πρώτη νικήτρια  του 11ου παιχνιδιού μας, την Μayumi. Είμαι σίγουρη ότι μέσα απ΄αυτές και με τη βοήθεια της έμπνευσής σας, θα ξεπεταχτούν νέες ιστορίες άξιες συγχαρητηρίων.... 

Απολαύστε τις και προβληματιστείτε....
πλήκτρο

μπαλαρίνα
τοίχος
κάγκελο
αυτοκτονία
Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


                  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ  
Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτηθούν  
και  θα παραμείνουν αναρτημένες 
για χρονικό διάστημα  3 περίπου εβδομάδων 
 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική
και στους δύο αριθμούς (ενικό και πληθυντικό). 

Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά 
  καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.

     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους,
 όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημα .
Ιδιαίτερη ευκολία για μένα θα ήταν αν γράφατε με γραμματοσειρά Georgia, μέγεθος γραμμάτων 16 και μονό διάστημα ανάμεσα στις σειρές.
Επίσης θα προτιμούσα να μην υπάρχουν διαστήματα
 ανάμεσα στις παραγράφους.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Και αυτή τη φορά θα μπορείτε να στείλετε μόνο μία συμμετοχή.
 Και αυτός ο όρος προέκυψε  εξ αιτίας του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται
και καθιστά δύσκολη την ανάγνωση και αξιολόγηση πολλών ιστοριών.
Ωστόσο, αν έχετε έμπνευση για περισσότερες από μία ιστορίες, 
μπορείτε να στείλετε μία σαν συμμετοχή σας εδώ 
και να δημοσιεύσετε τη δεύτερη ή τρίτη στο δικό σας blog.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .
Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη, κατά την άποψή σας ιστορία, 
ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  
και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.


Είναι υποχρεωτική η ψήφιση τριών (3) ιστοριών με 3, 2 και 1  και όχι προαιρετική, γιατί έτσι υπάρχει κάποια σχετική προστασία από άδικη βαθμολόγηση.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα, για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση στα δεξιά του blog.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Σας εύχομαι ολόψυχα




42 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία σ'όσους θα συμμετάσχουν !!!Ευχομαι και πάλι οι ιστορίες να είναι τόσο ωραίες όσο οι προηγούμενες!!!!Πολύ ωραίο παιχνίδι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπες κι εσύ στην παρέα για να γράψεις...
      Θα σου αρέσει.

      Διαγραφή
  2. Καλά που έχουμε κι εσένα και διαβάζουμε όμορφες ιστορίες,ανακαλύπτονται και ταλέντα!!!!
    Πέρασε από το μπλογκάκι μου να παραλάβεις ένα βραβείο!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι.
      Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να το αξιοποιήσω.
      Τελευταία είμαι πνιγμένη από δουλειές.
      Φίλάκια κι από μένα.

      Διαγραφή
  3. καλή επιτυχία σε ολες τις ιστορίες....να σαι καλά αναμένουμε να διαβάσουμε..και να βαθμολογήσουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράψε και κάτι....
      να διαβάζουμε κι εμείς τα δικά σου.

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία σε όλους!
    Ενδιαφέρουσα η επιλογή των λέξεων. Σκέφτομαι ότι ίσως οδηγήσουν σε περισσότερο λυπητερές ιστορίες αυτή τη φορά, αλλά έχω περιέργεια να δω το πώς θα συνδυαστούν τελικά από τους συμμετέχοντες.
    Πολλά φιλιά, καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα βρεις τρόπο να τις μπλεξεις παλι!Ξερω τι λεω!μαλλον να τις μπλεξεις και να παραπλανήσεις εμας τους ακουλούθους σου!πολλα φιλια!Καλή επιτυχία και εμείς θα περιμενουμε να διαβαζουμε τις ιστοριες!και αν δεν συμμετεχουμε ειναι απο τη δυσκολια στο να βαθμολογούμε αρίστους!

      Διαγραφή
    2. Ακόμη και οι λυπητερές ιστορίες δίνουν χαρά όταν τις διαβάζουμε... αλλά ας μην προτρέχουμε... μπορεί να βγουν και χαρούμενα πράγματα.
      Για τα κέρινα ποιήματα.... έχω να πω πως πρέπει να δοκιμάσεις κι εσύ. Παιχνίδι είναι... το γούστο μας κάνουμε...

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου Φλώρα , εύχομαι πολλές και καλές συμμετοχές/ιστορίες.... Οι λέξεις είναι ωραίες και εύκολες , μόλις τις είδα αμέσως έγραψα την ιστορία μου :) αν και η λέξη αυτοκτονία δε μου αρέσει , θα κανει τις ιστορίες πιο λυπητηρές όπως λέει και funky monkey... θα περίμενω να δω τι ιστορίες θα γράψει ο καθε ενας παλι ..κάθε φορά γίνονται όλο και πιο ενδιαφέρον... φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου εύχομαι καλή επιτυχία στην ιστορία σου.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Η φωτογραφία του μπόμπιρα στο τέλος όλα τα λεφτά! Χαχα!
    Άντε παιδιά! Καλές ιστορίες για όλους! Φιλιά Φλωρούκο μου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες γλύκας ο τυπάκος....
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  7. Θα κάτσω να δω τι μπορώ να κάνω με αυτές τις λέξεις κι εγώ αφού δίνεις τρεις εβδομάδες! Η λέξη "όροι" δεν είναι μέσα στις 5 έτσι δεν είναι?
    Φιλί Φλωρίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να έχω κάτι δικό σου στο παιχνίδι μας.
      Η λέξη "όροι" δεν παίζει...
      Περιμένω και σου στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  8. μμμμ ! Ανάμεικτα συναισθήματα!
    Θα δούμε ! Έχω μεγάλη περιέργεια τι θα βγει!
    Γιατί εμένα πήγε σε αισιόδοξο θέμα αμέσως το μυαλό μου παρά την αυτοκτονία; αχαχα! Δεν πάω καλά!
    Καλή επιτυχία και στο 12ο Παιχνίδι μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι στα high σου τελευταία και ακόμη και η αυτοκτονία φαίνεται πως σου φέρνει αισιόδοξα θέματα στο μυαλό...
      Περιμένω να δω τι θα βγάλεις...

      Διαγραφή
  9. Φλώρα με πρόλαβε (όπως πάντα ρε γμτ!) αυτή η Τζόαν...
    Η φωτό του μικρού, είναι άπαιχτη!!!
    Μπράβο για την επιλογή!
    Κι οι λέξεις είναι καταπληκτικές. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο απ' τη Μayumi. Ο λόγος της τσακίζει κόκαλα.
    Λοιπόν, στρωνόμαστε στη δουλειά και καλή επιτυχία σε όλους.
    Φιλιά Φλωρούκο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου θέλω κονταροχτυπήματα αυτή τη φορά....
      Να είναι η μία καλύτερη από την άλλη.
      Καλή επιτυχία και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυυχία σε όλους ο κούκλος στο τέλος απίστευτος.
    Φιλια Φλωρούκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στο πείσμα ο μπόμπιρας να φτάσει στην κορυφή!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  11. Καλή επιτυχία σε όλους. Εμένα μου φάνηκαν δύσκολες οι λέξεις... για να δούμε...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα δύσκολες μου φάνηκαν αλλά με υπομονή κάτι θα βγάλουμε.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Για να δούμε που θα μας πάνε κι αυτές οι λέξεις...
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή έμπνευση και καλή επιτυχία και σε σένα...
      Επίσης σου στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  13. Καλή αρχή στο νέο μας παιχνίδι!!! Ελπίζω οι λέξεις μου να μην σας παιδέψουν πολύ..απλά να σας προβληματίσουν! Και σίγουρα δεν ήθελα να σας παραπλανήσω και να σας κατευθύνω στο να γραφτούν μόνο λυπητερές ιστορίες...Πολλά email μέχρι τελικά να καταλήξουμε με την Φλώρα σε αυτές τις λέξεις! :) Η Αριστέα έκανε μια πολύ καλή αρχή!!
    Φιλάκια πολλά αγάπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία και πάλι σου εύχομαι
      και πιστεύω πως θα βγουν όμορφα πράγματα από τις λέξεις μας.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα κι από μένα και καλό μήνα Φλώρα μου!
    Πολύ ενδιαφέρον το παιχνίδι! Καλή επιτυχία σε όλους και καλές εμπνεύσεις!!
    Θα τα λέμε!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου σου εύχομαι καλό μήνα επίσης και καλή επιτυχία αν αποφασίσεις να είσαι κοντά μας με συμμετοχή στο παιχνίδι.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. καλό μήνα!!!! τι ωραίες λέξεις, δίνουν τροφή για σκέψη!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ αν μου γράψεις ιστορία... σε έχω χάσει τελευταία και σ' αναζητώ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Nομίζω ότι θα το προσπαθήσω... :)

    Εδώ, έχεις ένα βραβειάκι από εμένα Φλώρα μου: http://memiaanapnoi.blogspot.gr/2013/06/love-your-blog-award.html

    Άλλαξε και η διεύθυνση του μπλογκ μου, αν με είχες στα αγαπημένα τροποποίησέ την ώστε να μπορείς να με βρίσκεις αν θέλεις να έρχεσαι...

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ'άρεσε το αγοράκι στη φωτογραφία με το success!

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου ευχαριστώ για το δωράκι και μόλις βρω ευκαιρία θα το αξιοποιήσω...
      Δυστυχώς προς το παρόν είμαι τόσο πνιγμένη!!!

      Διαγραφή
    3. Το φαντάζομαι... Όποτε θέλεις κάνεις την ανάρτησή σου, χωρίς άγχος! :) Καλή νύχτα να έχεις...

      Διαγραφή
  17. Ωραίες οι λέξεις Φλώρα μου!
    Ιδιαίτερα αυτή η.... αυτοκτονία!
    Έτσι μούρχεται να πηδήξω από το....κάγκελο και να..... αυτοκτονήσω από την χαρά μου!
    Πλάκα κάνω βεβαίως,βεβαίως!
    Τις φιλούρες μου από Athens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλη επιτυχία σε όλους!!
    Ωραιες λέξεις πάντως!
    Φιλια Φλωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα σε όλους. Είμαι σίγουρη ότι θα διαβάσουμε πάλι υπέροχες ιστορίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή επιτυχία εύχομαι και 'γω με την σειρά μου στους διαγωνιζόμενους!
    Πολύ αξιόλογο το ιστολόγιο σας!

    Καλώς σας βρήκα! :))

    Με εκτίμηση
    Lia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχο παιχνίδι Φλόρα μου.
    Πολύ πολύ ενδιαφέρον.
    Σου στέλνω τη συμμετοχή μου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εδώ είναι η σχετική ανάρτηση: http://anemondixtia2.blogspot.gr/2013/07/blog-post_18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή