Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Έναρξη 11ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Σήμερα ξεκινάει 
το 11ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"  
    Μέχρι και την Παρασκευή 21 Ιουνίου
μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες σας.

Για όσους δεν ξέρουν από το παρελθόν, μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

Οι  λέξεις  αυτές, στάλθηκαν από τη δεύτερη νικήτρια  του 10ου παιχνιδιού μας, την Agrimio,  στην οποία παραχωρήθηκε το δικαίωμά αυτό από την 1η νικήτρια, την Μαρία Κανελλάκη. Είμαι σίγουρη ότι μέσα απ΄αυτές και με τη βοήθεια της έμπνευσής σας, θα ξεπεταχτούν νέες ιστορίες άξιες συγχαρητηρίων.... 

Απολαύστε τις και προβληματιστείτε....


ευκαιρία
ανατροπή
                                                                          


                                                                                                      




κοινωνία
τράπουλα
μύθος



                   




Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


                  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ  
Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτηθούν  
και  θα παραμείνουν αναρτημένες 
για χρονικό διάστημα  3 περίπου εβδομάδων 
 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική
και στους δύο αριθμούς (ενικό και πληθυντικό). 

Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά 
  καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.

     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους, όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημα .
Ιδιαίτερη ευκολία για μένα θα ήταν αν γράφατε με γραμματοσειρά Georgia, μέγεθος γραμμάτων 16 και μονό διάστημα ανάμεσα στις σειρές.
Επίσης θα προτιμούσα να μην υπάρχουν διαστήματα
 ανάμεσα στις παραγράφους.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Αυτή τη φορά θα μπορείτε να στείλετε μόνο μία συμμετοχή.
 Και αυτός ο όρος προέκυψε  εξ αιτίας του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται
και καθιστά δύσκολη την ανάγνωση και αξιολόγηση πολλών ιστοριών.
Ωστόσο, αν έχετε έμπνευση για περισσότερες από μία ιστορίες, 
μπορείτε να στείλετε μία σαν συμμετοχή σας εδώ 
και να δημοσιεύσετε τη δεύτερη ή τρίτη στο δικό σας blog.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .

  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

Είναι υποχρεωτική η ψήφιση τριών (3) ιστοριών με 3, 2 και 1  και όχι προαιρετική, γιατί έτσι υπάρχει κάποια σχετική προστασία από άδικη βαθμολόγηση.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα, για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση στα δεξιά του blog.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Σας εύχομαι ολόψυχα


Καλή σας επιτυχία

52 σχόλια:

  1. Αντε καλή επιτυχία σε όλους και ευχαριστούμε πολύ Φλωρούκο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή και για αυτό το παιχνίδι.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. καλή επιτυχία σε όλους που θα στείλουν ιστορίες....περιμένω να διαβάσω και να βαθμολογήσω....να σαι καλά και μπράβο σου για την διοργάνωση αυτού του πολύ ωραίου παιχνιδιού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα μπράβο και περιμένω να γράψεις....
      όχι μόνο να διαβάσεις.

      Διαγραφή
  3. Αγριμιώ, σόρρυ κιόλας! "Γλιτώσαμε" την επιλογή των λέξεων από το "Κανελλάκη" μας και το....βρήκαμε από σένα;;; Ώρε κάτι λέξεις! Χάρμα! Ρε, τι έπαθα το (χαμένο) το άτομο! Την έβαψα! Χαχαχαχα! Φιλάκια σε όλες και όλους τους φίλους! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια γλυκιά καλημέρα (ή καλησπέρα)από τον μακρινό Νότο. Πω πω γκρίνια! Κανονικά έπρεπε να σας είχα βάλει άλλες πιο δύσκολες! Αν και νομίζω πως το Κανελάκι βάζει τις πιο περίεργες. Ειδικά εκείνη την φορά που ο καθένας είχε δώσει μια λέξη, νομίζω τα χρειάστηκα... Για να δούμε ίντα θα φουρνίσετε τούτη την φορά! Ανυπομονώ να σας διαβάσω!!

      Αυτή την φορά η μάχη ήταν άνιση. Στήθος με στήθος κονταροχτυπιόντουσαν οι Κρητικές.. και τελικά μοιράζονται το πρώτο και το δεύτερο σκαλί αντίστοιχα του βάθρου! Χα χα. Ούτε ζωντανή αναμετάδοση ποδοσφαιρικού αγώνα να έκανα! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια cool-άρετε, πάρτε ανάσα και μετά γκαζώστε.
      Εγώ πάντως τις βρήκα ζόρικες τις λέξεις.
      Δεν αφήνουν περιθώριο για να γράψει κανείς κάτι ελαφρύ... αστείο...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. αχαχα! Καλημέρα!
    Κοίτα σαν πρώτη ανάγνωση τα γούρλωσα τα τσαχπινογραγαλιάρικα ματάκια μου, αλλά βλέπω ότι οι λέξεις οδηγούν σε πολλαπλά μονοπάτια!
    Δυνατές!
    Φιλιά πολλά πολλά!
    Καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα τα μάτια σου γύρισαν στη θέση τους.
      Εμένα τα δικά μου ακόμη έξω είναι...

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία σε όσους πάρουν μέρος
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα! Και διαβάζουμε και την πρώτη ιστορία πάντα ! Ναι; Δεν την πηδάμε!
    Έμαθα ότι κάποια κοπελίτσα την πρώτη στο 10ο παιχνίδι την πέρασε στα γρήγορα χωρίς να της δώσει σημασία! γρρρρ!
    αχαχαχαχα!
    Διαβάζουμε προσεχτικά κι αργά όλες τις ιστοριούλες! Είναι κρίμα για όλους τους άλλους που το κάνουν με σοβαρότητα και πίστη στο παιχνίδι!
    Η Φλωρούκο μας άλλο που δεν μας φωνάζει: κρατείστε σημειώσεις, μη βιαστείτε! Ξαναπεράσετε!
    χεχε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω να γράψω πρώτη να' χω το κεφάλι μου ήσυχο!!!!!! Αχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Κοίτα να δεις που δεν θα μου έρθουν ιστορίες με το φόβο μη φτάσει κάποια πρώτη....
      Άντε μην αρχίζω να βάζω κλήρους για τη σειρά που θα τις αναρτήσω.......
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Φλώρα μου καλό ξεκίνημα και καλή δύναμη, ως το τέλος κι αυτού του παιχνιδιού.
    Ομολογώ πως οι λέξεις είναι βατές και ενδιαφέρουσες.
    Δεν περίμενα "ευκολάκια" απ' το Αγριμάκι μας.
    Και για μένα είναι μια πρόκληση, γιατί ανοίγονται πολλοί δρόμοι στη σκέψη, μ' αυτές τις λέξεις.
    Κι επειδή είναι δοσμένες απ' την Αγριμιώ, βαραίνει διπλά η ευθύνη, ως το πώς θα τις χρησιμοποιήσω.

    Πολλά φιλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε μας ωρέ "Κανελλάκη" μουουουουου!!! Με τον πόνο μας παίζεις; Βρήκες εσύ καμιά λέξη δύσκολη; Αλί σ' εμάς τους...μετεξεταστέους!!! "Αλισάχνη" ρε! Αλισάχνη! Χαχαχαχα! Φιλλλλί! ;)

      Διαγραφή
    2. Εδώ θα συμφωνήσω με τη Joan.
      Τι ανάγκη έχεις εσύ Μαρία μου.
      Εσύ μπορείς να παντρέψεις στα κείμενά σου ακόμη και τα επιρρήματα επιτυχώς... και μάλιστα να βγάλεις και βαθιά νοήματα αλή σε μένα που έχει στοκάρει ο εγκέφαλός μου εντελώς.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    3. Καλά το τι γελιο εχω ρίξει με αυτα που διαβαζω εδώ δεν λεγεται Φλωρα μου..χι.χι.. μπραβο σας.. ελειπα εκτός βασηςκαι για αυτο χάθηκα.. ταρα επανήλθα και θα τα λεμε...
      μιλάει τΟ Κανελακι μας..;;.χι.χι. θα συνφωνήσω και εγώ με την Τζοαν... μολις μαθω να δουλευω το λαπιτοπι χι.χι....καλα .. θα τα πούμε...χι.χι. οχι οτι θα γραψω.. αλλα οτι θα σχολιαζω πιο συχνα.. καλέ;; μην το παρεται σαν απειλή..!!!! φιλω σας..

      Διαγραφή
    4. Εγώ νόμιζα ότι ήταν εύκολες οι λεξούλες, κορίτσια. "Ευκολάκια" όπως έγραψε και η Μαρία. Δεν ήθελα να είναι πολύ συγκεκριμένο το θέμα και τώρα που το σκέφτομαι έχω οδηγηθεί σε περισσότερους από τρεις νοηματικούς άξονες-γραμμές για ιστορίες και δεν ξέρω ποια να διαλέξω! Νομίζω ότι ίσως πρέπει να απομακρυνθούμε για λίγο από τις οθόνες μας, να πάρουμε βαθιές ανάσες και να περιμένουμε την έμπνευση!

      Όσο για εκείνο το "αλισάχνη"... μην το σχολιάσω! Χα χα. Με παίδευε μέρες. Πολλά φιλιά


      ΥΓ Σμαραγδένια και Σοφία, σας περιμένω να γράψετε. Επειδή σας έχω διαβάσει και τις δυο, πιστεύω ότι θα κάνατε το παιχνίδι ακόμη πιο ευχάριστο εάν γράφατε κι εσείς. :)

      Διαγραφή
    5. Τώρα τι μας λες agrimio;
      Εσένα το μυαλό σου τρέχει σε 3 δρόμους κι εμένα πουθενά;
      Πας να το κάνεις χειρότερο το χάλι μου;
      Μη μιλάς... επιβαρύνεις τη θέση μου....
      Ουφ!!!

      Διαγραφή
  8. Καλή αρχή λοιπόν κι από μένα!!!
    Καλή δύναμη σε όσους/ες λάβουν μέρος.
    Η Αγριμιώ και η Κανελλάκη θα ξαναγράψουν;
    Για να ξέρω δηλαδή τα θηρία που θα αναμετρηθούν!!:P
    Πολλά φιλάκια και καλή τύχη σε όλους:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα θα φανούν σε 3 εβδομάδες.
      Υπομονή να έχουμε και λίγη έμπνευση γιατί τα πράγματα είναι δύσκολα.
      Να περιμένω από σένα ιστορία; τι λες;

      Διαγραφή
  9. Γειά σου Φλώρα, μου άρεσε η ιδέα του διαγωνισμού αυτού , δεν το εχω ξανακάνει και λέω να το τολμήσω, θα διαβάσω πρώτα τους ορους μην κάνω κανένα λάθος , μπράβο σου που το οργανώνεις, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στην παρέα μας.
      Δεν είναι διαγωνισμός... είναι παιχνίδι, που μας έχει κάνει παρέα, φίλους...
      Να τολμήσεις χωρίς δισταγμό.
      Θα περάσουμε καλά.
      Φιλιά πολλά.


      Διαγραφή
  10. Δύσκολες λεξούλες μου φάνηκαν στην αρχή, αλλά τώρα που το σκέφτομαι ήδη τρέχει το μυαλό μου! Τέλεια, μπράβο Φλώρα για τη διοργάνωση!
    Μετά το βάπτισμα του πυρός θα λάβω ξανά μέρος!
    Καλή μας επιτυχία! χαχαχα
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω κι αυτή τη φορά και χαίρομαι που τρέχει το μυαλό σου.
      Εμένα το δικό μου έχει στηλώσει τα πόδια και δεν λέει να κουνηθεί.
      Που θα πάει... κάτι θα βγάλει στο τέλος.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Φλωράκι μου
    μπράβο στα κορίτσια των πρώτων θέσεων... αυτή είναι ευγενής άμιλλα!!
    Καλή επιτυχία και στο καινούργιο παιχνίδι :-)

    Τα φιλιά μου
    καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina-κι μου γλυκό,
      αυτή τη φορά θέλω από σένα πεζό... σαν αυτά που εσύ μόνο ξέρεις...
      να αλλάξεις τη σειρά των επιτυχιών... να κάνεις ανατροπή στα standards.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  12. Ωραία! Καλή επιτυχία σε όσους πάρουν μέρος!
    Μπερδεψιάρικες λεξούλες!
    aahhhhahhah
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω να είσαι κι εσύ ανάμεσα σ' αυτούς που θα πάρουν μέρος!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Πω πωωω... τι λέξεις είναι αυτές!!
    Χμμμ...
    Καλή επιτυχία σε όλους!
    Πολλά φιλιά, Φλώρα μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία και σε σένα...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Εμένα μου άρεσαν οι συγκεκριμένες λέξεις.... αλλά έλα που δεν το έχω με την έκθεση... πρωτοδεσμήτης σκράπας...
    γιαυτό δεν έχω συμμετάσχει ποτέ έως τώρα... συνώμη Φλώρα μου!!!
    Αλλά αυτή τι φορά θα γράψω κάτι πιο πολύ για να σε τιμήσω με την παρουσία του στο διαγωνισμό.
    Παίρνω στυλό και χαρτί και σκέφτομαι και γράφω
    πολλά φιλιά για καλή δημιουργική εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσαν οι λέξεις, αλλά για να γράψει άλλος....
      Εμένα το μυαλό μου κόλλησε... Κενό μέσα του....
      Πρωτοδεσμήτη σκράπα, όπως αυτοαποκαλείσαι, σε βλέπω να διαπρέπεις...

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα! Ανυπομονώ να δω τι θα "δούμε"="διαβάσουμε" πάλι! Εγώ βέβαια όχι απλώς κολλάω! Βαλτώνω, δυστυχώς γιατί ή το έχεις το γράψιμο ή δεν το έχεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα και καλη εβδομαδα! Συγχαρητηρια στις νικητριες, υπεροχες ιστοριες! Μαρια Κανελλακη, μηπως να το σκεφτεις να ασχοληθεις σοβαρα με τη συγγραφη; Αφου το 'χεις!!!
    Πολυ ενδιαφερουσες λεξεις, για να δουμε παλι τι διαμαντια θα βγουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Ενδιαφέρουσες και ανατρεπτικές στο συνδυασμό τους οι καινούριες λέξεις!
    Καλή επιτυχία και σε αυτόν τον διαγωνισμό, Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας πρόλαβα?...χαμπάρι δεν πήρα ότι ξεκίνησε το καινούριο παιχνίδι!
    Οι λέξεις μου φαίνονται λίγο δύσκολες, αλλά νομίζω πως θα βγουν πάλι όμορφες ιστορίες..καλές εμπνεύσεις σε όλους..
    Φλώρα μου καλή δύναμη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λοιπόν κορίτσια ας ρίξουμε μια πασιέντσα με την τράπουλα μέχρι να βρούμε την ευκαιρία να κάνουμε την ανατροπή. Στο μεταξύ πιείτε και ένα "Μύθο" μήπως σας έρθει η έμπνευση και πάνε και τα φαρμάκια της κοινωνίας κάτω...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα. Ελένη, έπρεπε να το κράταγες για το παιχνίδι και να το έστελνες!! Τσκ τσκ τσκ. Εγώ πάντως θα στο έδινα το 3αράκι! :)

      Διαγραφή
  20. Εγώ μια χαρά τις βρίσκω τις λέξεις.
    Αρκεί να μην πρέπει εγώ να γράψω το κείμενο.
    Πλάκα κάνω!
    Στρωθείτε όλοι και γράψτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για στρώσου πρώτη εσύ και βλέπουμε και οι υπόλοιποι.
      Άλλωστε μια χαρά τις βρίσκεις τις λέξεις....

      Διαγραφή
  21. Καλή επιτυχία. Αναμένω να διαβάσω και γιατί όχι να βαθμολογήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γράψεις κιόλας μήπως το σκέφτηκες;
      Περιμένω...

      Διαγραφή
  22. Άντε.... Καλές εμπνεύσεις και καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες!!!!
    Και πάλι ένα μεγάλο μπράβο σε σένα Φλώρα μου για την ωραία ιδέα σου!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά κι από μένα Φιλία μου.

      Διαγραφή
  23. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όσες πάρουν μέρος στο παιγνίδι. Δυστυχώς για μένα δεν είμαι καθόλου καλή στο γράψιμο. Φλώρα μου φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν είσαι καλή στο γράψιμο
      τουλάχιστον στο τέλος να διαβάσεις
      και να βαθμολογήσεις.
      Φιλιά Γιούλα μου.

      Διαγραφή
  24. Αυτη τη φορά θα το παλέψω γιατί απο την πρώτη και τελευταία φορά που πηρα μέρος δεν αξιωθηκα να το ξανακανω.
    Καλη επιτυχια σε ολες και καλη δυναμη παλι σε σενα Φλωρα μου!!
    Φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω με χαρά τη συμμετοχή σου

      Διαγραφή
  25. Καλή επιτυχία σε όλους!!! Θα επιστρέψω για την ανάγνωση και βαθμολόγηση των νέων ιστοριών!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σου έστειλα ιστορία Φλώρα μου - αν και δεν το χω έγραψα κάτι πιο πολύ για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό. Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή