Σάββατο, 1 Ιουνίου 2013

Βράβευση ιστοριών του 10ου παιχνιδιού μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Πρωτομηνιά σήμερα, Καλό μήνα να έχουμε όλοι και Καλό Καλοκαίρι.
Χθες βράδυ, τα μεσάνυχτα,
 τελείωσε ένα ακόμα συναρπαστικό ταξίδι που κάναμε με οδηγό τις λέξεις.
Το 10ο παιχνίδι μας oλοκλήρωσε τον κύκλο του 
και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που το ακολουθήσατε  πιστά.

Θα σας παρακαλέσω να με συγχωρήσετε για άλλη μια φορά τυχόν λάθη. 
Θέλω να ελπίζω πως δεν μου ξέφυγε  κανένα λάθος  στην καταμέτρηση. 

Είστε όλοι υπέροχοι και αξίζετε συγχαρητήρια.
Όλες οι ιστορίες και τα ποιήματά σας ήταν ιδιαίτερα αξιόλογα
και κόσμησαν το παιχνίδι μας  κι αυτή τη φορά.

Φυσικά είμαστε όλοι νικητές και ως νικητές δικαιούμαστε ένα βραβείο συμμετοχής!


(Όσοι συμμετείχατε μπορείτε να αντιγράψετε το βραβείο και να το βάλετε στο blog σας.)

Αυτή τη φορά το παιχνίδι έφτασε στις 19 συμμετοχές
 και η βαθμολογία ήταν για σας ευκολότερη γιατί ήταν λιγότερες οι συμμετοχές
και ταυτόχρονα πιο δύσκολη γιατί, όπως εσείς επισημάνατε, 
οι ιστορίες ήταν όλες υπέροχες.
Δεν είναι εύκολο να διαλέξεις 3 ιστορίες ανάμεσα σε  19 πολύ αξιόλογες...
Οι λέξεις στις οποίες βασίστηκε το παιχνίδι μας  αυτή τη φορά ήταν
φυσιογνωμία, ορίζοντας, κερί, σταθμός, πειρασμός

Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια - ποιήματα. 

Έτσι προέκυψαν οι  3 νικητές μας. 
Το 1ο χρυσό βραβείο δίνεται
στην Μαρία Κανελλάκη
για την ιστορία της 
"Κοιμήσου"
Το 2ο αργυρό βραβείο δίνεται 
στην Αgrimio
για την ιστορία της 
"Οδός: Εγκατάλειψης 43"


Το 3ο χάλκινο βραβείο δίνεται 
στην marronblogger
για την ιστορία της 
"Κι απόψε, πάλι χτυπά..."

Οι νικητές μας θα πάρουν "τιμής ένεκεν" τα παρακάτω δωράκια
 που είναι φτιαγμένα με πολύ αγάπη από εμένα.

1η νικήτρια 
καρφίτσα με σύρμα αρζαντό και μουράνο
2η νικήτρια
καρφίτσα με σύρμα αρζαντό & διακοσμητικό στοιχείο 
3η νικήτρια
καρφίτσα με σύρμα αρζαντό και αχάτη
Στη συνέχεια ακολουθεί η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας

1.Ελπίδα εναντίον Σούλας @iris  1
2.Εγκληματική φυσιογνωμία    Φλώρα  11
3. Ο σκύλος του σταθμού Kλαυδία  9
4.Η πρώτη αγάπη Δελφινάκι  3
5.Οδός: Εγκατάλειψης 43 Agrimio   25
6.Εγώ; Έλενα  6
7.Kοιμήσου... Kανελλάκη Μαρία  27
8.Και ποιανού είσαι εσύ; Marilise  5
9. H κολώνια Μαρία Π. 6
10.Δύο άγνωστοι Pink angel  3
11.To στραπάτσο Χριστίνα Λέλη  10
12. Ο τελευταίος σταθμός Βαγγέλης Κόκκαλης  3
13.Η εκδίκηση του πρώτου πειρασμού Linaaaap  6
 14.Για ένα Νυχτερινό Βαλς Levina  11
15.Η στάση me maria  9
16.Νίκος Παπάζογλου κόκκινα μαντήλια αρμενίζοντας...  Joan Petra  3
17.Σκιές Ελένη Φλογερά  10
18.Αέναο Ταξίδι Funky Monkey  8
19.Κι απόψε, πάλι χτυπά… marronblogger   12

Ακολουθούν οι βραβευμένες ιστορίες
1ο βραβείο
Kοιμήσου...
Mαρία Κανελλάκη
Άνοιξη έξω. Αύριο θα σε πάω για νύχια και μαλλί. Μετά θα κατηφορίσουμε στα πολυμάγαζα και θα φορτωθούμε πλαστικές σακούλες με φτηνά μακώ και τενεκεδένια βραχιόλια. Πίσω απ’ την καλαίσθητη γυψοσανίδα στο δοκιμαστήριο, ένα αγόρι θα αδειάζει πλαστικές σακούλες με στίβες από δαύτα. Ευτυχώς, εσύ θα καθρεφτίζεσαι. Αν έβλεπες τους δεμένους μπόγους να σκάνε με δύναμη στο σκονισμένο πάτωμα, θα έφευγες τρέχοντας. Σε κάποιον παράλληλο ορίζοντα, σε μια επαρχιακή πόλη έξω απ’ το Μπαγκλαντές, μια μπουλντόζα θα ξερνάει λιωμένα πτώματα εργατών. Τίποτα το αξιoπρόσεκτο. Χίλια ζευγάρια φτηνά εργατικά χέρια, λιγότερα. Στην επόμενη κολλεξιόν, λέγεται πως θα έχουν στάμπα με τη φωτογραφία του ζευγαριού που βρέθηκε αγκαλιασμένο στα ερείπια του θυσιαστηρίου. Συλλεκτικό κομμάτι. Η φρίκη πουλάει. Κοιμήσου...
 Έξω απ’ το σταθμό του μετρό, θα κάνουμε στάση για καφέ. Η κοπέλα που θα μας σερβίρει, θα έχει μάτια από νεφρίτες και κάτασπρη επιδερμίδα. Θα τη λένε Άλμα και θα έχει στην πλάτη της τα σημάδια απ’ τα φρεσκοκομμένα φτερά της. Αν απομόνωνες τα χέρια της, θα έπαιρνες όρκο πως είναι ζωγράφος. Ή πιανίστρια. Το χαμένο της όνειρο θα πετάει σα μπαλόνι στον ουρανό και θα συναντήσει το δικό σου μετά από μήνες. Εκεί που θα σερβίρεις κι εσύ, τους ντόπιους κάποιας άλλης χώρας. Για να βγάζεις τα έξοδα της επιβίωσής σου. Όχι… εδώ δεν έχει μέλλον. Κοιμήσου…
Να ονειρευτείς πως βουλιάζεις σε απέραντα φραουλοχώραφα. Μπήγεις τα δόντια σου σε θηριώδεις φράουλες και λερώνεσαι με ζουμιά σε αιμάτινες αποχρώσεις. Ένας μπάτσος κλωτσάει με λύσσα το φυτό που σε λέρωσε κι εσύ παρατηρείς πως μέσα απ’ το κράνος δεν υπάρχει φυσιογνωμία ανθρώπου. Είναι μια κονσόλα με κουμπιά και διακόπτες. Όταν λειώσει και τον τελευταίο ιστό ζωής στο χωράφι σου, θα κλωτσήσει μετανάστες, απεργούς, τοξικομανείς και  αστέγους. Θα πετάξει δακρυγόνα σ’ ένα δημοτικό σχολείο της Ιερισσού και θα μειδιάσει με τον πνιγηρό βήχα ενός οκτάχρονου κοριτσιού.  Θα ξυλοκοπήσει άγρια ηλικιωμένους που δεν αφήνουν την Εταιρεία να σκάψει τις Σκουριές και θα συμμετέχει στις νυχτερινές απαγωγές «υπόπτων πολιτών» μέσα απ’ τα σπίτια τους, για εξακρίβωση και ανακρίσεις.  Το πρωί που θα ξυπνήσεις, όλα θα έχουν τελειώσει. Μη σκέφτεσαι τον εφιάλτη. Οι κακοί θα έχουν μεταφερθεί σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, υψίστης ασφαλείας. Με ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα και άγρια σκυλιά τριγύρω.  Να αλυχτάνε για αίμα και τιμή. Κοιμήσου…
Μη μπεις στον πειρασμό να σκεφτείς πως αυτά τα σύρματα δεν υπήρχαν χτες βράδυ έξω απ’ το παράθυρό σου. Τα σύνορα ολοένα αλλάζουν. Στενεύουν επικίνδυνα. Οι θάλασσες θα γίνουν οικονομικές ζώνες, τα δάση θα αποψιλωθούν και θα γίνουν ορυχεία εξόρυξης και τα νησιά θα βγουν στο σφυρί.  Την ώρα που θα βουλιάζει ένα σαπιοκάραβο στα νερά του Αιγαίου, φορτωμένο με ανθρώπους-μπαλόνια, εσύ θα υπακούς στη φωνή του στρατοπεδάρχη απ’ τα μεγάφωνα. Θα βγάλεις τα ρούχα σου και θα τ’ αφήσεις έξω απ’ την πόρτα μαζί με τα προσωπικά σου αντικείμενα. Θα μπεις στο θάλαμο που θα σου υποδείξουν, για να κάνεις ντουζ με νερό και σαπούνι. Να το πιστέψεις. Ο αδιαμαρτύρητος θάνατος, είναι πιο ανώδυνος για το θύμα και  πιο βολικός για το θύτη.
 Έλιωσε το κερί των Ανθρώπων. Σκοτάδι… Κοιμήσου…

2ο βραβείο
Οδός: Εγκατάλειψης 43
Agrimio
Κάποια παιδιά…
Μοναχικοί φάροι. Ελπίδα και Φως.

Κάποια παιδιά….
Κουρασμένοι ταξιδιώτες. Μαχητές.
Νικητές. Ζωοδότες.

Κάποια παιδιά…
Μικρά φαναράκια, να σου δείχνουν το φως.
Παιδικά πατουσάκια, μην ρωτάς το γιατί και το πώς.

Κάποια παιδιά…
Μικρές, γνώριμες φυσιογνωμίες τις οποίες αναζητάς τα κρύα σου βράδια.
Σε τράβηξαν από τα πιο βαθιά – τα δικά σου σκοτάδια.

Κάποια παιδιά…
 Τα δικά σου παιδιά, μικρές βαρκούλες ελπίδας στο πιο γαλάζιο Αιγαίο.

Κάποια παιδιά…
Με το  βλέμμα καρφωμένο στον ορίζοντα, περιμένοντας.
Με τα μάτια κλαμένα στο μαξιλάρι, απλά ανασαίνοντας.

Κάποια παιδιά... 
Μικρά κεριά αναμμένα 
στον βωμό της Εστίας.

Κάποια παιδιά…
ευλογία, μαγεία  
μια γλυκιά αλχημεία .

Κάποια παιδιά...
O δικός σου σταθμός. Τα δικά σου βαγόνια.
Γλυκός πειρασμός - να τα λιώσεις τα Χιόνια! 

Στέγη Ανηλίκων,  
Οδός: Εγκατάλειψης 43
Ονειρούπολη

3ο βραβείο
Kι απόψε, πάλι χτυπά...
marronblogger
Με μολύβι, ποτέ πια.
Είχε, ας το πούμε… ενός είδους… ευαισθησία! 
Δεν το άντεχε. 
Να τσαλακώνει, να σκίζει χαρτιά, να σβήνει ή να μουτζουρώνει…
γενικότερα, να ματαιώνει… τις λέξεις.
Κι ας είχε αποκτήσει πρόσφατα εκείνο το σαγηνευτικό
σημειωματάριο από σκούρο ανακυκλωμένο χαρτί.
Τα βράδια.
Κυρίως τα βράδια, έμπαινε στον πειρασμό, να σκαλίσει με γραφίδα τις σελίδες.
Στο φως του κεριού. Να τραβήξει την πρώτη παράλληλη γραμμή.
Έναν ορίζοντα όπου θ’ ανατείλει λέξη - λέξη, η πρώτη πρόταση. Κι ύστερα η Ιστορία.
Ρωτάς αν είναι προσωπική ιστορία.
Αν είναι καλή η ιστορία, μοιάζει… προσωπική.
Τι σημασία έχει, εντέλει; Αφού είναι μια… καλή ιστορία.    
Κι απόψε τα μολύβια ησυχάζουν στην κασετίνα, όπως τα τρένα στο σταθμό.
Κι απόψε το σημειωματάριο μόλις που ανασαίνει, στο βαθύ συρτάρι, σαν σε λίκνο.
Άλλο ένα βράδυ που περιμένει την Ιστορία να φανεί, ντυμένη και βαμμένη στην πένα, σαν μοιραία γυναίκα του φιλμ νουαρ. 
Βιάζεται να την εμφανίσει στην οθόνη.
Με λαχτάρα, αγγίζει τα πλήκτρα. Που και που σταματάει.
Και, ναι! Φαίνεται, ολοένα, και πιο καθαρά!
Μα είναι θαυμάσιο:
μια φυσιογνωμία
από γράμματα, αριθμούς, σημεία.
Το ακούς αυτό;… είναι χτύπος καρδιάς;
Για μια στιγμή το πίστεψα…
Τόσο με συνεπήρε,  αυτός ο θόρυβος,  από τα δάχτυλα του συγγραφέα…

Όλοι μαζί  ας προετοιμαστούμε για να ακολουθήσουμε 
το παιχνίδι μας στον 11ο γύρο του.
Αν κάποια από τις νικήτριες θέλει να το φιλοξενήσει 
στο δικό της blog γι αυτήν την φορά 
δεν έχει παρά να με ενημερώσει με mail.

H 1η νικήτρια, που  αυτή τη φορά είναι πάλι η Μαρία Κανελλάκη
θα βρει 5 ουσιαστικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα, 
που θα αποτελέσουν τη βάση για τη διεξαγωγή του 11ου παιχνιδιού μας
το οποίο θα ξεκινήσει μέσα σε λίγες ημέρες.

Οι νικητές παρακαλούνται να στείλουν στο mail μου
flora27031960@gmail.com 
τα στοιχεία τους για να παραλάβουν τα δωράκια τους.

Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ θερμά για τη συμμετοχή σας.
Πάμε να ετοιμαστούμε όλοι μας για το 11ο  παιχνίδι!

44 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια συγχαρητήρια συγχαρητήρια , απίστευτο σε τούτο το μοναδικό παιχνίδι το 10ο όλες οι ιστορίες κέρδισαν βαθμούς και πέρα από το Κανελλακι μας το λατρεμένο απολαύσαμε τα ταλέντα όλων των φίλων μας σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη σας
    Φλωρα μου νασαι πάντα καλά καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά marilise μου.
      Πάμε για το επόμενο.

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα ! Συγχαρητήρια Φλώρα μου για τον άψογο τρόπο διεξαγωγής του όμορφου παιχνιδιού . Ολες οι ιστορίες είναι πολύ καλές ,βέβαια κάποιες κέρδισαν , μπράβο τους.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νikol μου καλό μήνα να έχεις κι εσύ.
      Αυτή τη φορά νομίζω πως ξεχώρισε το παιχνίδι απ' τα προηγούμενα εξαιτίας της ανεβασμένης ποιότητάς του.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Φλώρα μου..συγχαρητήρια στις νικήτριες και σε όλους για τις όμορφες ιστορίες / ποιήματα τους..να χαρούν τα όμορφα δώρα σου...παιρνω το εικονάκι όπως πάντα και πάω να το στολισω στο σπιτάκι μου..Ομως Φλώρα μου τα ματάκια μου βλέπουν καλά ή από την έκπληξη τους δεν βλέπουν καλά; Η φτωχική ιστοριούλα μου πήρε 3 βαθμούς; Ειναι η πρώτη φορά που πήρε βαθμούς και 3 μάλιστα και είμαι συγκινημένη και χαρούμενη, όχι τόσο γιατί ήταν σπουδαία η ιστορία μου -υπήρχαν καλύτερες- αλλά που για πρώτη φορά ψηφίστηκε.. Ευχαριστώ όσους την ψήφισαν...με χαρά περίμενω το 11ο παιγνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Δελφινάκι μου ότι δεν πρέπει να απογοητευόμαστε.
      Πήρες τους 3 βαθμούς σου γιατί το άξιζες.
      Αλλά η συμμετοχή έχει περισσότερη αξία ακόμη κι από το βραβείο.
      Φιλιά και καλό μήνα.

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΉ ΜΟΥ ΦΛΩΡΑ..ΝΑΙ ΝΑΙ, ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΗΣ ΙΔΕΑΣ ΣΟΥ..ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ :)
      ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα με χαρά!
    Φτιάξτε καφέ, πάρτε κουλούρι Θεσσαλονίκης, στρογγυλοκαθίστε γιατί θα με πιάσει μάλλον η πολυλογία μου!

    Έχω τεράστια χαρά και δεν κρύβεται πανάθεμά την με τίποτα, γιατί αυτή τη φορά μαζεύτηκαν πανέμορφα κείμενα, κάθε ένα άξιζε για κάποιον λόγο, τίποτα δεν πέρασε απαρατήρητο. Δεν είναι εκπληκτικό; Όλες οι ιστορίες επιλέχτηκαν με βαθμό έστω κι από έναν βαθμολογητή:))

    Συγχαρητήρια στις τρεις νικήτριες αλλά και σε όλους όσοι συμμετείχαν!

    Έχω ακόμα μία χαρά γιατί διαβάζοντας αυτή τη φορά είχα μαντέψει σωστά 3-4 συγγραφείς (η Πετρούλα μου ήταν ολοφάνερο ότι κρυβόταν πίσω από το υπέροχο αφιέρωμα στον Παπάζογλου -εξάλλου δεν της βγαίνει κανείς στα αφιερώματα.

    Έχω επίσης άλλη μία χαρά γιατί οι ιστορίες που επέλεξα να βαθμολογήσω πρώτευσαν και με τη σειρά που τις επέλεξα ! Έπιασα το γενικό φίλινγκ! Λίγο το'χεις;

    Τέλος, έχω μια τρελή κι αγαπησιάρικη χαρά γιατί πάλι το κανελλάκι μας πρώτευσε κι είναι ένα βήμα ακόμα πιο κοντά από το ανοίξει εκείνο το μπιζουζάδικο!
    Η πένα της σαρώνει, δεν με πειράζει καθόλου που είναι τόσα σκαλάκια πάνω, γιατί πρώτον διαβάζουμε ομορφιές και δεύτερον με κάνει να θέλω να γίνομαι καλύτερη!

    Μισό να δω ; Τα είπα όλα;
    Α ! Το αγριμιώ μας έβγαλε εσώψυχα που με έκαναν να δακρύσω....'Ήταν εκπληκτική η Οδός εγκατάλειψης. Πολλά πολλά συγχαρητήρια όχι μόνο για το ποίημα αλλά κυρίως για το έργο που προσφέρει! Μακάρι κάποια στιγμή να γίνει γνωστό, πιο πολύ για να βρει μιμητές! Είμαι σίγουρη ότι λίγοι θα καταλάβουν σε τι αναφέρομαι ... Δεν πειράζει!

    Καλή συνέχεια κι επιτυχία στο επόμενο Παιχνίδι μας!
    Παίρνω το στόρι μου και πάω να σας δείξω πώς καμαρώνω για την πρωτιά από το τέλος!

    Φτιάξτε τώρα άλλον καφέ γιατί τον πρώτο είμαι σίγουρη τον ήπιατε με αυτά και με αυτά!
    (Φαντάζομαι σεντόνι που θα βγει! Ελπίζω να σας φανεί φίντα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aριστέα μου ο πήχυς ανέβηκε πολύ και εγώ τουλάχιστον δεν πρόκειται ποτέ πια να τον πλησιάσω.
      Απ΄ την άλλη όμως είμαι τόσο περήφανη γιατί το παιχνίδι αυτό
      μίλησε μέσα στις καρδιές τόσο ευαίσθητων ανθρώπων και συνάμα τόσο ταλαντούχων.
      Επίσης κάθε παιχνίδι που γίνεται νομίζω πως όλες μαζί μας δένει περισσότερο.
      Καλό βέβαια θα ήταν να μην γίνει στο τέλος πολύ κλειστό, αλλά δεν πειράζει κι αν δεν ανοίξει ο κύκλος του εμείς που είμαστε μέσα περνάμε καλά.
      Σε διάβασα το πρωί χωρίς καφέ γιατί σπάνια πίνω και σου απαντάω με τον απογευματινό καφέ που πάλι δεν πίνω.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. @Αριστέα μου, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα συμφωνήσω με την Φλώρα πως κάθε παιχνίδι μας δέ(ρ)νει περισσότερο. Χε χε. Νομίζω πως βγήκα δεύτερη επειδή η ιστορία -βγαλμένη από την καθημερινότητά μου- μίλησε στις καρδιές κάποιων.

      @Φλώρα μου, εγώ αν και δεν κατάλαβα ποια ήταν η δική σου ιστορία, την ψήφισα επειδή θα μπορούσα με τα ίδια ακριβώς λόγια να την είχα γράψει εγώ. Κοινωνικού περιεχομένου και προβληματισμού και η δική σου. Σας φιλώ γλυκά και τις δύο και ανυπομονώ να σας διαβάσω στο επόμενο παιχνίδι.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Φλώρα μου και καλό μήνα!
    Συγχαρητήρια σε όλους, σε σένα, στους συμμετέχοντες και στους νικητές.
    Πραγματικά αυτό το παιχνίδι ήταν το καλύτερο όλων, γιατί όλες οι ιστορίες ήταν δυνατές και ο ανταγωνισμός μεγάλος.
    Πάμε λοιπόν δυνατά και για το ενδέκατο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απογειώσατε αυτή τη φορά.
      Τελικά οι δύσκολες λέξεις φέρνουν έμπνευση φαίνεται.
      Φιλάκια κι από μένα.

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!
    ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ!!!!!
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου μεγάλη κουβέντα αυτή... θα βγουν συγγραφείς τελικά!!!
      Από αυτό το παιχνίδι θα βγουν κείμενα που γεννήθηκαν από συναισθήματα και είναι ικανά να δημιουργήσουν συναισθήματα.
      Αυτό νομίζω πως μας φτάνει.
      Πολλά πολλά φιλιά....

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα και καλό μήνα, σε όλη την παρέα ...
    Η χαρά μου είναι πολύ μεγάλη για τη συμμετοχή, και ακολούθως για το βραβείο. Και μια γλυκιά αγωνία για το αν θα αρέσει αυτό που έγραψα...
    Ένα μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες που ξεδιπλώνουν ίσως και την ψυχή τους κάθε φορά, και, φυσικά, στη διοργανώντρια του παιχνιδιού.

    Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία και για την ανάγνωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που έγραψες όχι μόνο άρεσε αλλά συγκίνησε κιόλας.
      Εγώ σου οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί με τίμησες με τη συμμετοχή σου.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Αχχ μπράβο!!! Συγχαρητήρια σε όλους!!! Και στις νικήτριες, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!!!
    Ήταν όλα τα κείμενα υπέροχα!!! Και μπράβο για τη διοργάνωση!!!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια καλή μου Pink Angel.
      Αν σου άρεσε να μείνεις εδώ μαζί μας και στο άλλο παιχνίδι.

      Διαγραφή
  9. καλημέρα Φλώρα και καλό μήνα-)))Συγχαρητήρια στις πρώτες νικήτριες,και σε όλα τα κορίτσια για τη συμμετοχή τους.Και βέβαια σε σένα που με τόση υπομονή&αγάπη διοργανώνεις με επιτυχία αυτό το ενδιαφέρον παιχνίδι!!!!
    Τα δώρα που κέρδισαν είναι μαγικά και σίγουρα θα φέρουν γούρι.
    Εδώ προσπαθώ να σας μαζέψω-)
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/

    Πολλά φιλιά&καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christa μου, προσπάθησα να έρθω στο blog σου αλλά δεν ξέρω αν τα έχω καταφέρει να γίνω μέλος σου.
      Νομίζω πως κάπως αλλιώς λειτουργεί το δικό σου.
      Πάντως θα ξαναπροσπαθήσω να δω τι γίνεται.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την παρουσία σου εδώ μαζί μας.

      Διαγραφή
    2. Γράψε μου στο mail οδηγίες για να μου πεις πως λειτουργεί το pinterest... και να μπορώ να σε ακολουθώ.

      Διαγραφή
  10. καλό μήνα σε όλους ...συγχαρητήρια σε όλους που έστειλαν τις ιστορίες......να σαι καλά και συγχαρητήρια για την διοργάνωση του παιχνιδιού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Να έρθεις και στο 11ο παιχνίδι μας.
      Θα είναι χαρά μου.

      Διαγραφή
  11. Φλώρα ΜΑΣ, γλυκιά μας Φλώρα, Φλωρούκο και Πάστα-Φλώρα μας!
    Ευχαριστούμε που μας ανοίγεις το αρχοντικό σου και μας φιλεύεις πλουσιοπάροχα με τις λιχουδιές της ψυχούλας σου. Έχοντας την τύχη να σε γνωρίσω από κοντά, νιώθω τύχη και τιμή που βρίσκομαι στη συντροφιά σου. Σ' ευχαριστώ (θα κουραστείς να τ' ακούς, μα το εννοώ) για όλα!
    Και πολλά συγχαρητήρια γι αυτό που έγραψες! Μόνο άνθρωποι που διαθέτουν "κεραίες" και δεν στέκονται στη συμπεριφορά αλλά στα συναισθήματα, μπορούν να το αντιληφθούν και να το αποδώσουν.

    Καλό μήνα εύχομαι!
    Την αγάπη και την εκτίμησή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, είναι δική μου χαρά και τιμή να περιστοιχίζομαι από ανθρώπους σαν κι εσένα και έγινε αφορμή ένα παιχνίδι να σας ανακαλύψω σαν διαμαντάκια μέσα σε σωρό από πέτρες.
      Το ότι η ιστορία μου σου άρεσε, είναι για μένα το πρώτο βραβείο.
      Σε φιλώ και ανταποδίδω αγάπη και εκτίμηση.

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Φλώρα μου και καλό καλοκαίρι!
    Ευχαριστώ όλους τους συγγραφείς που με ταξίδεψαν τόσο όμορφα με τις ιστορίες τους... ευχαριστήθηκα την ανάγνωση για άλλη μια φορά! Συγχαρητήρια στις νικήτριες. Ήμουν σίγουρη μέσα μου ότι το "Κοιμήσου" ήταν από το Κανελλάκι μας... και δεν έπεσα έξω!!
    Μπράβο και σε σένα για ακόμη μια άψογη διοργάνωση. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φορά το Κανελλάκι έγραψε πάλι....
      Επίσης έγραψε και το Αgrimio.....
      και οι δύο μαζί μας άφησαν πολύ πίσω όλους τους υπόλοιπους.
      Όλες όμως οι ιστορίες ήταν πολύ ωραίες....
      άξιες για διπλή και τριπλή ανάγνωση.
      Φιλιά πολλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στους νικητές μα και σε όλους, μα όλους ανεξαιρέτως όσους έγραψαν ιστορίες και ποιήματα γι αυτό το παιχνίδι.... τις απόλαυσα, με συγκίνησαν μου προσέφεραν στιγμές έντονης συναισθηματικής φόρτισης ......είμαι ευγνώμων για κάθε λέξη που διάβασα, για κάθε σκέψη .....Βεβαίως οφείλω να σου ξαναπώ ευχαριστώ (δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω) για το ξεχωριστό παιχνίδι που φιλοξενείς και διαχειρίζεσαι με τόσο υπέροχα άψογο τρόπο !!!
    Καλό μήνα και ανυπομονώ για τις επόμενες λέξεις....Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου, εγώ ευχαριστώ που ούτε μια φορά δεν με άφησες ασυνόδευτη απ' το πρώτο κιόλας παιχνίδι μας.
      Ξέρεις κι εσύ κάθε φορά με τον τρόπο σου να γεμίζεις χρώματα τον καμβά του παιχνιδιού μας και αν κάποια στιγμή απουσιάσεις να ξέρεις πως θα φανεί σαν ένα κενό κομμάτι στον καμβά.
      Καλό μήνα και πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Φλωρούκο χίλια μπράβο για την φιλοξενία όλων μας στο σπιτάκι σου.
    Σε ευχαριστούμε πολύ και.
    Είναι πολύ όμορφο αυτό που κάνεις.
    Φιλια πολλά μου άρεσε που συμμετείχα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, ευχαριστώ πολύ που ήσουν μαζί μας.
      Σε περιμένω και την άλλη φορά στο ραντεβού του παιχνιδιού μας.
      Καλό μήνα και σε σένα και πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια! Το ήξερα ότι το Κοιμησου ήταν της Κανελλακη! Έχω γίνει φαν!!!!!
    Ελπίζω να συμμετάσχω στο επόμενο! Είναι άλλη η χαρα της συμμετοχής! Έχεις και κάποια αγωνία παραπάνω για τα αποτελεσματα!
    Καλο μήνα!
    Καλαιτζάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου την άλλη φορά περιμένω οπωσδήποτε συμμετοχή σου.
      Πρόσεξε όμως καλά γιατί η Κανελλάκη έχει πολύπλευρη γραφή και είμαι σίγουρη πως την άλλη φορά δεν θα την ανακαλύψει κανένας.
      Πάντως έχει κι αυτό το γούστο του.
      Να προσπαθείς να καταλάβεις ποιός έγραψε τι...
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα.

      Διαγραφή
    2. Φλώρα, προβλέπεται στο επόμενο παιχνίδι να έχουμε μεγάλες ανατροπές; Θα ήθελα να το δω αυτό! Προς το παρόν, ευχαριστιέμαι κάθε φορά να μαντεύω ποιος βρίσκεται πίσω από ποια ιστορία... Για να δούμε!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια σε όλους όσους πήραν μέρος και φυσικά στις νικήτριες!!
    Οι ιστορίες ήταν πραγματικά υπέροχες...!!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα Φλώρα μου!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μην λες ευχαριστώ....
      Εγώ δεν ξέρω πόσα πρέπει να πω σε σένα
      για την φιλοξενία του προηγούμενου.

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα Φλώρα μου!
    Πρώτα θα συγχαρώ εσένα για την οργάνωση και τη φιλοξενία!!
    Φυσικά συγχαρητήρια σε όλες βραβευμένες και μη.
    Σημασία έχει η προσπάθεια.
    Η Κανελλάκη και η Αγριμιώ είναι γνωστές πια για την εξαιρετική γραφή τους!!!
    Φοβάμαι να πάρω μέρος κι εγώ.
    Πως να αναμετρηθώ με τα θηρία;!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην φοβάσαι μπορεί την άλλη φορά το θηρίο να είσαι εσύ.
      Είναι θέμα έμπνευσης.
      Έχει τύχει και σε μένα να βγω πρώτη αλλά και να πατώσω....
      Οπότε περιμένω οπωσδήποτε ιστορία σου στο 11ο.
      Πολλά φιλάκια κι από μένα.

      Διαγραφή
    2. Σοφάκι μου, φοβάμαι να γράψω κι εγώ στην επόμενη επειδή αισθάνομαι ότι έχει ανέβει αρκετά ο πήχης. Όμως κάθε φορά που γράφω αισθάνομαι ότι αποκομίζω κάτι και είναι αυτό το παρείστικο κλίμα το οποίο κάνει το παιχνίδι τούτο τόσο όμορφο. Περιμένω κι εγώ να σε διαβάσω στο επόμενο παιχνίδι, νομίζω ότι οι λεξούλες αυτήν την φορά σου ταιριάζουν!

      Διαγραφή
  18. 1.Κανελλάκη,μας έστειλες για ύπνο και εσύ....έγραψες πάλι!
    2.Agrimio,μην μας....εγκαταλείψεις ποτέ!
    3.marronblogger,κάτι μου λέει ότι εσύ θα ξαναχτυπήσεις.Το θέμα είναι πότε!Λες να είναι...απόψε;
    Συγχαρητήρια σε όλους.
    Φιλάκια Φλώρα και καλό κουράγιο για συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @xristin, έχω εγκατασταθεί μόνιμα στην Οδό Εγκατάλειψης 43 και δεν το κουνώ από επαέ! Χα χα :)

      Διαγραφή
  19. Η μια πιο καλογραμμένη από τις άλλες! Η καθεμιά φέρει την προσωπικότητα της συγγραφέως! Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετέχουσες! Μπράβο και σε σένα, Φλώρα μου, για την εξαιρετική πρωτοβουλία που δίνει άλλη νότα στην όμορφη γειτονιά μας! Καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. θερμά συγχαρητήρια προς όλες τις κατευθύνσεις!
    Κανελλάκη κι Αγριμιώ και marronblogger, τέλεια κοπελιές και μπράβο σας!!! Άξιες! Φλωρούκο μου, ως συνήθως, όλα τα έκανες άψογα! Σε φιλώ γλυκά και καλό μήνα! Α! Καλή Κυριακή σε όλους! :))) ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια γλυκιά μου Φλώρα για την έμπνευση αυτού του υπέροχου διαγωνισμού,αλλα και στις bloggers που πήραν μέρος νικήτριες και μη!!ολες ηταν καλλογραμένες με έμπνευση φαντασία και βαθιά συναισθήματα..δεν το πήρα είδηση την επόμενη φορά να είμαι κι εγώ στη λίστα!ευχαριστώ για τα εγκάρδια σου σχόλια στο μπλόγκ μου και φιλάκια άπειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή