Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

1η ανάρτηση ιστοριών του 11ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Θέλω να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά όλους τους συμμετέχοντες  στο παιχνίδι μας, γιατί με εμπιστεύτηκαν και ξόδεψαν χρόνο  και σκέψη για να γράψουν και να λάβουν μέρος σ' αυτό.
Η συμμετοχή και στο 11ο παιχνίδι μας ήταν μεγάλη, αν και αυτή τη φορά δεν έγιναν δεκτές διπλές συμμετοχές.
Για ακόμη μια φορά θα ζητήσω συγνώμη για τυχόν ανομοιομορφίες που θα συναντήσετε διαβάζοντας τις ιστορίες τόσο στη γραμματοσειρά όσο και στα διαστήματα, αλλά παρόλο που έδινα όλες τις σχετικές εντολές στα windows, η μεταφορά τους στο blog παρουσίαζε προβλήματα.
Για να πετύχω όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα αφαίρεσα τον κόκκινο χρωματισμό από τις  5 λέξεις του παιχνιδιού πάνω στις ιστορίες, αφού βέβαια προηγουμένως έλεγξα ότι και οι 5 βρίσκονται μέσα σε όλες τις ιστορίες.
Έτσι έχουμε μόνο τον τίτλο κάθε μιας κόκκινο.


Οι κανόνες για τη βαθμολόγηση είναι οι εξής:

Μπορείτε να βαθμολογήσετε με 3, 2 και 1 ξεκινώντας από 3 για την καλύτερη και φθάνοντας στο 1 για την τρίτη  κατά σειρά στην προτίμησή σας.
Όπως και τις προηγούμενες φορές, για αποφυγή αδικιών,
είναι πλέον υποχρεωτικό να βαθμολογήσετε τρεις ιστορίες.
    Δεν μπορείτε να δώσετε σε 2 ιστορίες ίδιο βαθμό. 
    Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε ανώνυμα.
    Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε τη δική σας ιστορία.

Εγώ και αυτή τη φορά δεν θα βαθμολογήσω επειδή ξέρω ποια ιστορία γράφτηκε απ' τον καθένα.

Τις βαθμολογίες σας θα τις στείλετε με σχόλιό σας στο τέλος των  αναρτήσεων. 
Χαρά μου θα ήταν να ακούσω και τα σχόλιά σας, θετικά ή αρνητικά για τις ιστορίες  ή για κάτι που πήγε ή δεν πήγε καλά σ' αυτό το παιχνίδι ώστε στο επόμενο να έχει διορθωθεί. 
Εξ αιτίας του όγκου των ιστοριών  καλό θα ήταν διαβάζοντας να κρατάτε και σημειώσεις με τους αριθμούς των κειμένων που σας εντυπωσίασαν και στο τέλος να επιστρέψετε για μια 2η ανάγνωση  όσων ξεχωρίσατε, ώστε να πάρετε τη σωστή απόφαση για τη βαθμολογία που θα δώσετε.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΕ 
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/6/2013
Το Σάββατο  29/6/13 
θα αναρτηθούν τα αποτελέσματα της βαθμολογίας σας 
και θα ανακηρυχθούν οι 3 νικητές του 11ου παιχνιδιού.

Στο 11ο παιχνίδι μας
μαζεύτηκαν  18   ιστορίες
 βασισμένες στις λέξεις:
ανατροπή, ευκαιρία, κοινωνία, τράπουλα, μύθος
και μοιράστηκαν σε αυτήν και ακόμη 1 ανάρτηση, που θα βρείτε παρακάτω.

ΙΣΤΟΡΙΕΣ 1 ΕΩΣ 8


1.Στο μύθο κι εγώ πίστεψα….

Στο μύθο κι εγώ πίστεψα , πως σαν συνταξιούχος
θα κάνω όσα δε έκανα, θα είμαι …. προνομιούχος,
σαν λυτρωθώ απ΄ της δουλειάς το νοσηρό μαγγάνι,
θα ζω σε χαλαρούς ρυθμούς κι όπως κέφι μου κάνει.
Πίστευα θα είμαι  ανέμελη, θα κάνω ίσως ταξίδια,
οι μέρες μου ενδιαφέρουσες , κι όχι όλο τα ίδια,
πολλές βραδιές στο θέατρο, σ΄ εκθέσεις, συναντήσεις,
πολλές θα έχω επιλογές ,  χρόνο για περιηγήσεις !!!
Μικρά είχα κάνει όνειρα, για ψώνια και σεργιάνια,
για  γράψιμο ιστοριών, χουζούρι, ζεστά μπάνια,
για διάβασμα απολαυστικό, ένα σωρό βιβλίων,       
είχα και στα υπόψη μου, σειρές σεμιναρίων….
Σκόπευα νέα πράγματα ,να μάθω ,να σπουδάσω,
ταγμένη εθελόντρια,  πρόθεση είχα  να δράσω,
την κοινωνία  ήθελα   κι εγώ να  υπηρετήσω,
κι είχα χιλιάδες σχέδια κι όρεξη να τολμήσω.
Γρήγορα έμαθα λοιπόν πόσο ήμουν γελασμένη,
μια εικόνα μου ‘ρθε ξαφνικά, θολή, απομακρυσμένη,
και μ’ έκπληξη διέκρινα, μ’ έδειχνε γερασμένη…
δάκρυσα και ένας λυγμός, ξέφυγε από το στόμα,
το μέλλον είδα καθαρά, δεν το πιστεύω ακόμα….
Καθόμουνα και κράταγα  μια τράπουλα στο χέρι,
η θέα των άσπρων μου μαλλιών , σύγχυση μου ‘χει φέρει,
τα φύλλα άπλωνα σταυρωτά, επάνω στο τραπέζι,
κι ένα μικρόσωμο σκυλί στα πόδια μου να παίζει… 
Εγώ  άλλα λογάριαζα, μ’ αφέλεια, χωρίς  γνώση,
μα  η πραγματικότητα ήρθε να με προσγειώσει,
ήμουν ανυποψίαστη,  κι απλοϊκή συνάμα,
παθητικά  αποδέχτηκα, μνημόνια βήτα, γάμα !!!
Ωραία τα κατάφερε στ’ αλήθεια η γενιά μου,
η σύνταξη που πλήρωσα, χρόνια με τη δουλειά μου,
δεν θα στηρίξει στο εξής, τα έρμα γηρατειά μου,
μα από δαύτηνε θα « ζουν» και τα’ άνεργα παιδιά μου…
Πολλά ίσως θα διόρθωνα, αν είχα ευκαιρία,  
αν και το ξέρω , δύσκολα, αλλάζει πια η πορεία,           
σίγουρα θα επεδίωκα να δώσω άλλη τροπή,
και πάντα ελπίζω, μέσα μου, σε κάποια ανατροπή…

2. Μονοπώλιον ευκαιριών: Εγχειρίδιο προς την ανατροπήν των κοινωνικών θεσφάτων

Ο κοινωνός ποίει  την κοινωνίαν – μετέχει δηλαδή και φκιάνει/πράττει παντοιοτρόπως.  Μετέχει ανατρέποντας και ταύτες αι ανατροπαί γκρεμίζουν τους μύθους, αναδιανέμουν την τράπουλα της ζωής και παραλλήλως σκορπίζουν ιδέες κι αξίες αι οποίαι βρίχνουσι στέγη και φωλιάζουσι εις τας ψυχάς ημών.
Θα χρειασθούν:
-Απαγκίστρωσις από αριστερά, κεντρώα και δεξιά ιδανικά – μόνον Ελληνικά γίνουσι αποδεκτά.
-Ένα επιτραπέζιον παίγνιον «Μονοπώλιον ευκαιριών», εκ της σειράς ΞΥΠΝΑ.
Παίκται:
- Ένας άρχων της καθεστηκυίας τάξεως, κατά προτίμησιν ερχόμενος εκ των νεόπλουτων.    
- Ένας άρχων της πολιτικής τάξεως, δια να άρχει επί της κοινωνίας.
-Ένας κυβερνητικός υπάλληλος.
-Ένας τραπεζίτης, όστις άρχεται επί της τραπέζης.
- Ένας κάτοχος γνωστής εφημερίδας ευρείας χρήσις.
-Ένας ιδιωτικός υπάλληλος.
-Ένα ορφανό παιδί, κατά προτίμησιν κόρην.
- Μια χήρα, ο ανήρ ούτης εχάθη εις τον Β’ Παγκόσμιον Πόλεμον.
- Ένας παλαίμαχος κομμουνιστής από τας Σοβιετικάς Ενώσεις.
-Ένας βασιλικός ή φιλοχουντικός πολίτης.  
- Ένας πολιτσμάνος.
- Ένας Μικρασιάτης πρόσφυγας. 
- Ένας Δάσκαλος.
- Ένας Ιερέας.
- Ένας (ξένος) δάχτυλος δια να γράφη τους κανόνες και να ορίζη το παίγνιον.
Εκτέλεση:
Δια να διεξαχθεί «ομαλώς» το παίγνιον θα πρέπει ο καθείς να λάβει εξαρχής εκ της τραπέζης ίσο ποσόν ούτως ώστε όντας στην Αφετηρία να μην έχη αναλόγως την θέσιν του εις την κοινωνίαν μεγαλύτερον ή μικρότερον ποσόν κι ακίνητα από τον διπλανόν του.
Κάρτες του παιγνίου και η χρήσις των:
Κάρτες ακίνητης περιουσίας αι οποίες μπορούν να αγορασθούν από τους ιδιώτας.
Οδοί ιστορικής και εθνικής σημασίας αι οποίες φέρουσι τίτλους όπως:                                        Οδός Κολοκοτρώνη, Οδυσσέα Ελύτη, Πολυτεχνείου, Μάχη της Κρήτης, Κοινοβούλιον.
Μνημειώδεις Παγκόσμιες Ημέρες όπως: η Ημέρα της Ποίησης, η Ημέρα της Λογοτεχνίας, η Ημέρα του Περιβάλλοντος, αι οποίαι θα ξυπνούσιν το φιλοπατριωτικόν αίσθημαν των κατοίκων της χώρας/πόλις ταύτης.
Απόφασιν:
-         Αποφάσεις/Δωροδοκίες/Αγαθοεργίες ληφθείσες από άλλους αι οποίαι έχουσι αντίκτυπον εις τους παίκτες.
Εντολίν:
-         «Πέρασε αμέσως από τον πολιτσμάνο!», «Πήγαινε αμέσως 3 βήματα πίσω!» και άλλαι παρόμοιαι εντολαί υπό της κυβερνήσεως.
Στόχος του παιγνίου:
Να γίνη συζήτησις εις την τάξιν δια τα κάτωθε:
-         Η ληστείαν εγέννησεν την πολιτικήν ή αντιθέτως η πολιτικήν εγέννησεν την ληστείαν;
-         Ποίος ο ρόλος της ελληνικής οικογένειας στην αναπαραγωγήν τοιούτων στερεοτύπων;
-         Το παίγνιον θα είχε διαφορετικάν αποτελέσματαν εάν παίζονταν εις το εξωτερικόν από αλλόγλωσσους κι αλλόθρησκους ή όχι;
-         Τί γεννά την αδικίαν;
-         Ποίος ηνάγκασε συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες να λάβουσι τας προσήκουσας αποφάσεις τας οποίας έλαβαν (εθισμοί, μετανάστευσις, χηρείαν);
Να χρησιμοποιήσουν αι παίκται μέσα πειθούς, συλλόγους, πνευματικά κεφάλαια και ακτιβισμόν προς την επίρρωσην των θέσεών τους και δια να πείσουν άλλους παίκται.
Να τυπωθή και να μεταφρασθή το παίγνιον σε χώρες του εξωτερικού, αφού αποδωθή ως κεντρομόλος δύναμις η αξία των χρημάτων και ο προτεσταντισμός και να συζητηθή:
-         Η αλλαγή των κανόνων,
-         Το σημερινόν ίσον ποσόν εκ της τραπέζης και κατά πόσο είναι ίσον τελικά,
-         Η παγίωσις της σκέψεως πως πάντα θα υπάρχουν νικηταί και χαμένοι,
-         Αι συμμαχίαι αι οποίαι σχηματίζονται εις τας διαφόρους ομάδας,
-         Η ανάληψις ρόλων εις τας κοινωνίας κ.ά.
-         Πώς ανατρέπεται το παίγνιον εάν υπολογισθούν αι φυσικαί καταστροφαί;
(άνευ φιλολογικής επιμέλειας)

3.Για τη φορολογική δήλωση  ρε γαμώτο!

Ιούνιος.
Η καλύτερη εποχή για πλύσιμο χαλιών στο μπαλκόνι και ας  βρίζει η γειτόνισσα από κάτω.
Εκτός βέβαια από τα χαλιά είναι και ο μήνας που η εφορία  λέει….. αν δεν δώσεις, δεν αγιάζεις.
Επειδή εμείς επιθυμούμε διακαώς να αγιάσουμε, βγάζουμε το κουτί  από τα παπούτσια Nr 43 του Νάσου και αδειάζουμε το περιεχόμενο που δεν είναι παπούτσια, αλλά……4300 αποδείξεις  από  αγορές όλης της χρονιάς, για να κάνουμε την ριμάδα την  φορολογική δήλωση.   
Πριν την συμπληρώσουμε, ο Νάσος περνάει γενεές δεκατέσσερις όλη την κοινωνία για την απίστευτη αδράνεια της, και στο τέλος τα χώνει και στην λέσχη….. Μπίλντερμπεργκ, ισχυριζόμενος ότι αυτή ανακατεύει την τράπουλα  πίσω από κλειστές κουρτίνες ενός σκοτεινού πολιτικο-οικονομικού  κατεστημένου.
Όταν εγώ τον ρωτάω γιατί πίσω από κουρτίνες και όχι από πόρτες που μπορείς και να της κλείσεις όποτε γουστάρεις, ρε αδελφέ, ο καλός μου, μου ρίχνει δολοφονικές ματιές και μου λέει…. εσύ σώπα και φέρε τα…. βοηθήματα.
Δεν ξέρετε ποια είναι τα βοηθήματα του Νάσου;
Εδώ είμαι να σας ενημερώσω!
Ο Νάσος μου αγαπητοί φίλοι έχει το Σύνδρομο του… Ευερέθιστου Εντέρου (ΣΕΕ) που τον ταλαιπωρεί κάθε φορά  συμπληρώνει τη φορολογική δήλωση, δηλαδή το έντερο του δεν αντέχει τις ανατροπές στα…. φορολογικά δεδομένα.
Με τις φετινές ανατροπές στην φορολογία των ακινήτων και στην φορολογία εισοδημάτων, θα έχουμε πολύ μεγάλο πρόβλημα, καθότι δεν θα προλαβαίνουμε τις  εναλλαγές….. διάρροιας και δυσκοιλιότητας  στο έντερο του καλού μου που θα  τρέχουν με ταχύτητα φωτός(οι εναλλαγές) και δεν θα προλαβαίνουμε τις ακανόνιστες συσπάσεις  στο εντεράκι του, με αποτέλεσμα την διαταραχή στην προώθηση των κοπράνων (με το συμπάθιο) του καλού μου.
Δεν την γλυτώνουμε σας λέω! Ο Νάσος μου  και φέτος θα φρακάρει!
Καταραμένες φορολογικές ανατροπές που άλλους τους  ανεβάζουν  στα φορολογικά ουράνια και άλλους τους ρίχνουν στα τάρταρα της φορολογίας και ψάχνουν για το κουτί από τα παπούτσια  του γίγαντα Σιζονένκο που δυστυχώς…. έφυγε νωρίς, και δεν πήρε μόνο τα παπούτσια στον άλλο κόσμο αλλά και το…. κουτί.
Επειδή λοιπόν η σύζυγος εκτός από δούλα και κυρά γίνεται ενίοτε και γιατρός, φροντίζω να προμηθεύω τον καλό μου με τα απαραίτητα βοήθηματα όπως….. καθαρτικά και σπασμολυτικά.
Η φήμη που θέλει τα αίτια αυτής της ανωμαλίας  να είναι η διαταραχή μεταξύ του συνεκτικού κρίκου εγκεφάλου και σπλάχνων είναι μύθος  αγαπητοί μου.
Η πραγματικότητα είναι ότι την ανωμαλία αυτή την προκαλεί το άγχος  από την προετοιμασία της φορολογικής δήλωσης  και είναι η σοβαρότερη  αιτία που κάνει τον Νάσο μου….. ευερέθιστο!
Επειδή λοιπόν εγώ είμαι καλός άνθρωπος, σας δίνω μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να αξιοποιήσετε τις  τεράστιες γνώσεις μου σε αυτόν τον τομέα.
Αν λοιπόν ο καλός σας δείξει κατά την διάρκεια συμπλήρωσης της δήλωσης σημάδια λογοδιάρροιας (sorry διάρροιας) και καπάκι σημάδια δυσκοιλιότητας, τρέξτε στο διπλανό φαρμακείο και αδειάστε το ράφι από καθαρτικά και σπασμολυτικά.
Στην ερώτηση του φαρμακοποιού  τι τα κάνετε τόσα καθαρτικά μαντάμ, απαντάτε…… βούλωσε η τουαλέτα μας!
Αν ο φαρμακοποιός συνεχίζει να κοιτάζει παράξενα, του πετάτε στη μούρη την ωμή αλήθεια:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ  ΔΗΛΩΣΗ,ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!....και αφήστε τον να χτυπιέται!

4. Ο μονόλογος της Μάνας

Τι άλλο να σου πω, γιε μου
δεν ξέρω.
Σε βλέπω να κοιμάσαι και μέσα μου υποφέρω.
Πού θα βρεις δρόμο να πας…
Στο προσκεφάλι σου γαλήνια ακουμπάς.
Ξέρω πως πρέπει να σε δασκαλέψω
όμως, το μόνο που θέλω
είναι να κλέψω
για χάρη σου, μαζί σου να’ χεις
πιο πολλές στιγμές ευτυχίας και άδολης αγάπης.
Δεν ξέρω… μ’ ακούς;
Γιατί κοιμάσαι…
Δυο λόγια έχω να σου πω, να τα θυμάσαι.
Ν΄ανακατεύεις εσύ της ζωής σου την τράπουλα
Μείνε μακριά από όντα άβουλα.
Εσύ Δράσε.
Ξέρω πως σε νοιάζει τι σκέφτεται η κοινωνία
- μα είναι  σκληρή και η ζωή σου είναι μόνο μία.
Δε θα  ‘χεις άλλη ευκαιρία.
Νιώσε.
Όσα σου δίδαξα, δεν είναι μύθος
θυμήσου –
να προχωράς πάντα με ήθος.
Αγάπησε.
Είσαι από τους μόνους που απέμειναν
-κι ας είσαι ακόμη παιδί-
που ίσως μπορέσουν να φέρουν την ανατροπή.
Κάποτε.
Είσαι η ελπίδα.
Εσύ δεν έχεις φτερά κομμένα.
Άσε με εμένα…
Το μέλλον ανήκει σ’ εσένα.
Ο κόσμος ανήκει σ’ εσένα.
Ο δικός μου κόσμος τα έχει χαμένα.
Γιε μου, μ’ ακούς;
Γιατί κοιμάσαι…
Άσε με εμένα.
Εσύ Ζήσε – να το θυμάσαι.

5.Ο Τάσος, η Μάγδα, ο πεθερός και η πολεοδομία.

Χρόνια τώρα προσπαθώ να βρω την ευκαιρία, να πιάσω την  καλή, αλλά δεν μου κάθεται.
Και ωραίος είμαι, και μάγκας είμαι και μια χαρά παιδί είμαι. Τύχη δεν έχω… γαμώ την τύχη μου…
Τώρα θα με ρωτήσεις:
 -Ξάπλα με τη φραπεδιά στο χέρι  περιμένεις να πιάσεις την καλή; Με τι προσόντα; 
Και θα σου απαντήσω:
 -Ποιος είπε ότι χρειάζονται προσόντα;
Τι προσόντα είχε ο Τάσος; Όλη μέρα καφενείο με την τράπουλα στο χέρι πριν παντρευτεί και τώρα τον βλέπεις και τον χαίρεσαι!!! Με την κουστουμιά, τη γραβατιά του, την κουρσάρα,  τα σέα  και τα μέα του….
Θρύλος και μύθος έχει γίνει και τον κουβεντιάζουν τα ρεμάλια του καφενείου για την καπατσοσύνη του… παράδειγμα για μίμηση!!!
Βρήκε, που λες,  το φρόκαλο την Μάγδα, που είχε προίκα βαρβάτη, της πούλησε έρωτα κι αισθήματα ευγενή και την έριξε.
Η Μάγδα τον ερωτεύτηκε κι όταν αυτός είδε ότι αντιδρά η οικογένειά της, την γκάστρωσε κιόλας, μη του χαλάσουν τα σχέδια. Στο τέλος του την έδωσαν με δόξα και τιμή, με τη σπιταρόνα της, τα μετρητά της και το εξοχικό της.
Ούτε δουλειά δεν είχε ο Τάσος όταν παντρεύτηκε.
 Γρήγορα άρχισαν καβγάδες στο σπίτι με τη Μάγδα, που τεμπέλη τον ανέβαζε τεμπέλη τον κατέβαζε, και προκειμένου να μην μείνει ζωντοχήρα η Μάγδα μ’ ένα παιδί,  σκέφτηκε ο πεθερός να παρακαλέσει το βουλευτή   Μαυρορουσφέτη, να βολέψει κάπου τον Τάσο.
Κι ο Μαυρορουσφέτης,  αφού του ακούμπησαν το κατιτίς του…, τον βόλεψε τον Τάσο στην Πολεοδομία. Ήταν γνωστός  του πεθερού και ο Προϊστάμενος και του ζήτησε να βάλει τον Τάσο σε καμιά καλή θέση, να μην κουράζεται   πολύ, να βγάζει και τα τυχερά του.
Χωρίς προσόντα όμως ο Τάσος μόνο για Πρωτόκολλο έκανε.
Σαΐνι  όμως  ο Τάσος!!! Μπήκε  αμέσως στο νόημα κι έφερε την ανατροπή στη ζωή του!!!
Εκτός από το γρηγορόσημο, που τσέπωνε με κάθε αίτηση, γνωρίστηκε με αρχιτέκτονες,  μηχανικούς, πολιτευτές και άλλους εμπλεκόμενους …
΄Ηθελαν αυτοί μια εξυπηρέτηση; Ειδικός ο Τάσος να κάνει τον μεσάζοντα και να κουκουλώνει παρανομίες, με το αζημίωτο βέβαια!!!  Έτσι έγινε  ευυπόληπτος παράγοντας  της τοπικής κοινωνίας.
Αστεία - αστεία… φτιάχτηκε ο Τασούλης. Πήρε τη Μερσεντάρα του, και να ταξίδια στο εξωτερικό με τη Μάγδα κάθε τόσο, και  στα μπουζουξίδικα συχνός θαμώνας, και κάμποσα ακίνητα απέκτησε, και  δόξα να ‘χει ο Γιαραμπής!!!
Τώρα θα μου πεις πως αντέχει τη μάπα της Μάγδας;
Έχει φίνα γκομενίτσα ο Τάσος να ξεχνάει τη μάπα της Μάγδας.
Η Μάγδα χαμπάρι δεν παίρνει, γιατί  προφασιζόμενος δουλειές και συναλλαγές απογευματινές, έχει την άνεση ο Τάσος να ξενοπηδάει.  Πήρε διαμέρισμα στη γκομενίτσα,  της  τα χώνει  χοντρά για να μην έχει παράπονα, κι όλα μέλι - γάλα.
Εύφορο κτήμα η Πολεοδομία!!! χαλάλι το πακέτο που πήρε ο Μαυρορουσφέτης!!!
Αλλά και η Μάγδα μια χαρά περνάει. Το παιδί στέλνει στα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία, τα μαγαζιά της περιοχής  συντηρούνται  με τα λούσα που αγοράζει,  αυτοκίνητο δικό της σοφάρει, εσωτερική υπηρεσία διαθέτει, και ολημερίς  περιφέρει τους  κώλους της στα ινστιτούτα.
Και σε ρωτώ ήταν καλύτερος ο Τάσος από μένα;
Χάθηκε να βρω κι εγώ μια Μάγδα, να δω Θεού πρόσωπο βρε αδερφέ;

6.Η κρούση της λύρας

Ένατη μέρα κιόλας κι εσύ δεν απαντάς. Μιλάω φωναχτά σαν από πάντα. Είμαι τυχερή, σήμερα έχει βάρδια η Πωλίνα, η συμπαθητική νοσοκόμα. Τόσο διακριτική, τόσο κατανοητική. Πάντα με υποδέχεται με γλυκό χαμόγελο, πάντα βρίσκει ευκαιρία να πει ένα καλό λόγο και να μου χαϊδέψει την πλάτη προτού αποχωριστεί και μας αφήσει ήσυχους.
Γιατί να πάθεις ανατροπή με τη μηχανή στην καταραμένη κατηφόρα ; Εσύ που δεν ξεχνούσες το κράνος σου !
Εδώ και δυο μέρες έλεγαν να σε βγάλουνε από την αναστολή. Όμως ο γιατρός λέει ότι καλύτερο είναι να παραταθεί η διαμονή σου.
Μη στενοχωριέσαι για μένα. Πρωί-βράδυ, με συνοδεύει η φίλη μου η Έλενα. Περιμένει στο σαλόνι μαζί με τους επισκέπτες. Παρακολουθεί τους ασθενείς που συζητούν, κάποιοι μάλιστα έχουν βγάλει τράπουλα, μια μικρή κοινωνία σε παρένθεση. Η παρουσία της μου είναι πολύτιμη, βρίσκει τις σωστές λέξεις για να με εμψυχώσει. Όχι λοιπόν, η σιωπή των γιατρών δεν είναι ύποπτη, προτιμούν να είναι σίγουροι διακόσια τοις εκατό προτού προβούν σε οποιαδήποτε δήλωση.
Η μικρή μας Εύα σε γυρεύει συνέχεια. Πιστεύει ότι έφυγες για να μαζέψεις τις ελιές. Ευτυχώς οι γονείς μου τη φροντίζουν. Θα προτιμούσα, ξέρεις, να μην έρθουν.
Οι δικοί σου θα ήθελαν άλλο ιατρικό επιτελείο, αλλά δε θέλω να με επηρεάσουν. Εδώ έχω μια τέλεια εμπιστοσύνη.
Το πρόσωπό σου είναι πιο ήσυχο από τις πρώτες μέρες. Τα δάχτυλά σου μέσα στα χέρια μου είναι χλιαρά. Τα πιέζω ελαφρά, τα τρίβω, τα ανακρίνω, παραμένουν ακόμα χωρίς απάντηση. Το μέτωπό σου έχει ξεπρηστεί, είναι λιγότερο μελανό, τα μάτια σου δε θ' αργήσουν να σαλέψουν.
Θα κάνω υπομονή, θα ξετυλίξω τις λέξεις, αυτές που επουλώνουν τη ψυχή.
Στην αρχή ένιωσα αδέξια κοντά σου. Εκτός από δυο τρεμάμενα γλυκόλογα, η φωνή μου με φόβιζε. Την έβρισκα άχρωμη, μονότονη, άγευστη.
Όσο περνάει ο καιρός, ακούγεται πιο σίγουρη, ανθοφορεί. Χθες η Εύα μου 'κανε το πιο ωραίο κομπλιμέντο.
Ενώ της διηγιόμουν το μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης για άλλη μια φορά, με διέκοψε, έκθαμβη :
« Μαμά, τί ωραία η φωνή σου, λες κι είναι βγαλμένη από ουράνιο τόξο ! »
Αυτή η φωνή είναι η μοναδική μου δύναμη, η μοναδική μας γέφυρα. Θέλω οι χροιές της να παλέψουν να σε επαναφέρουν στη ζωή.
Θα ήθελα να σου στείλω τις χρωματιστές ακτίνες των ζωγραφιών της, τους κίτρινους ήχους της χαράς της όταν μιλάει για σένα, να τα αναμείξω με τις γαλάζιες αποχρώσεις των προσευχών μου, την κόκκινη λάμψη της ελπίδας.
Μα ήδη μου γνέφουν να μη σε κουράσω άλλο.
Αυτή τη φορά είμαι σίγουρη... είδα το βλέφαρό σου να μισανοίγει...
Θα ξανάρθω αύριο, αγάπη μου, θα σε κρατήσω ξάγρυπνο με την ακούραστη κρούση της λύρας.

7.Ευπειθώς αναφέρω…

«Ήλθαμε εις γάμου κοινωνίαν», που θα’λεγε κι ο θείος Ορέστης, o απόστρατος. Ένα κρύο βράδυ, πριν δυο χιλιάδες Μάρτηδες. Τόσους χειμώνες μου φάνηκε πως μέτρησα από τότε.  Όρκοι αιώνιας αγάπης τυλιχτήκανε σε τούλια, γίνανε μπομπονιέρες και ξεχαστήκανε στο πίσω παρμπρίζ ενός αυτοκινήτου. Την ιστορική φράση «Είσαι ο θησαυρός μου!», την εξέλαβα ως αβρότητα. Δεν αντιλήφθηκα ότι κυριολεκτούσες.
Έκτοτε, οι ιεροί όρκοι καταπατήθηκαν αυθωρεί,  που θα’λεγε κι ο θείος. Ο μύθος του «Καλού Παιδιού», αποδομήθηκε σε πενήντα δύο φύλλα. Τράπουλα και υπόσχεση. «Θα το κόψω…». Κοπήκαμε εμείς στο τέλος. Χρέη, απειλές και ψυχολογικός ξυλοδαρμός. Οι διαμαρτυρίες μου κατεστάλησαν βίαια. Κατάχρηση συζυγικής εξουσίας  και λίγο πριν παίξεις τα ρέστα σου, η μεγάλη μπλόφα. “Το παιδί δεν το σκέφτεσαι;”
Το σκέφτηκα. Μου την έπεσε κι ο θείος Ορέστης. Ξοπίσω, σύσσωμο το ιερό τάγμα συγγενών και φίλων.
Σύνθημα: «Τι θα κάνεις μόνη σου μ’ ένα μωρό
Παρασύνθημα: «Δώσε μια ευκαιρία… θα δεις, όλα θ’ αλλάξουν
Το μόνο που άλλαξε ήταν οι ώρες που δούλευα. Υπερωρία που πήγε σύννεφο! Να καλύπτονται όλα τα έξοδα. Ακολούθησε αιματοκύλισμα. Το παιδί μετατράπηκε σε πεδίο βολής. Ενίοτε, χρησιμοποιήθηκε ως ανάχωμα. Που θα’λεγε κι ο θείος…
Απόφαση  για ανατροπή του καθεστώτος τυραννίας,  ελήφθη υπό το κράτος πανικού. Δικηγόρος, χαρτιά, παπαδόσημα, έξοδα παράστασης, η παράσταση έλαβε τέλος, αυλαία. Και μια υπογραφή,  που την πλήρωσα με -μνημονιακής χροιάς- όρους και πανωτόκια. «Ο λογαριασμός στην κυρία! Εγώ δεν ήθελα χωρισμούς…»
«Διαζύγιον εξεδόθη!», όπως με λύπη του διαπίστωσε ο θείος. Αιματηρή συναινέσει. «Υπογράφω, αλλά δεν θα πάρεις μία! Θα το μεγαλώσεις μόνη σου!». Συνηθισμένα τα βουνά. Ουδέν νεώτερον απ’ το πατρικό μέτωπο!
Το μεγάλωσα μόνη μου. Μεγάλωσα κι εγώ μαζί του. Αντέξαμε. Παρά τους σφοδρούς βομβαρδισμούς με πυρά θανάτου. Χολή κι αδιαφορία. Κι απάνω που σηκώναμε λίγο κεφάλι, αρχίζανε οι σειρήνες του πολέμου. Έτσι τη βγάζω ετούτη την ισόβια θητεία. Ανάσα και  συναγερμός. Μικροχαρά και πανικός. Γέλιο και τρεχαλητό στο καταφύγιο. Σφιχταγκάλιασμα με το παιδί στα σκοτεινά.  Εμπύρετες νύχτες, ξενύχτια, ζόρια, κόντρες κι εφηβικές ανησυχίες. Κι εγώ σκοπιά, μ’ ένα ντεπόν κι ένα θερμόμετρο υπό μάλης. Και γιορτές σχολικές που δεν τις χειροκρότησε κανείς. Απ’ το γραφείο τον σκεφτόμουν να λέει το ποίημά του και βάραγα το πληκτρολόγιο, σα να ήμουν στη γιορτή και του βαρούσα παλαμάκια. Τι να σου λέω τώρα…
Ακολουθεί ανακοινωθέν απ’ το μέτωπο. Που θα’λεγε κι ο θείος.
«Ευπειθώς αναφέρω ότι:
Αν στεκόσουν στο ανάστημά σου, αυτή την εποχή θα έβαζες πλάι σου τον μικρό και θα στοιχίζατε το ύψος σας. ΄Ενα κι εβδομήντα έφτασε. Θα το χάραζες με μολύβι στην κάσα της πόρτας. Και θα καμάρωνες».
Χωρίς ίχνος υπόληψης,
Ο «θησαυρός» σου!
Ή, κατά τον θείο Ορέστη…
Mόνιμος Στρατιώτης Πεζικού, διατελών παραλλήλως καθήκοντα:
Υπαλλήλου Γραφείου
Νοικοκυράς  με μεταπτυχιακά
Οικονομολόγου, με μάστερ στην  αιματηρή – μικροοικονομία
Μητέρας  με  ανεγνωρισμένους τίτλους θυσιών
*****
(Είναι αφιερωμένο στη φίλη που γνώρισα σ’ ένα γειτονικό φυλάκιο. Εγώ με μαυρισμένη την ψυχή, αυτή με μαυρισμένο το κορμί. Παρέα γλύφαμε τις πληγές μας, πριν γυρίσουμε αγχωμένες στη σκοπιά μας. Μαζί στις «καλλιόπες», στα μαγειρεία και στα καψόνια. Κατά τύχη -ίσως-  τη λένε Μάχη.)

8.Οι τρεις Μοίρες

Εκείνη τη νύχτα που γεννήθηκε, οι τρεις Μοίρες στάθηκαν πάνω από την κούνια της.
- Θα γίνει πολύ όμορφη, είπε η Κλωθώ.
- Μα τι λες; είπε η Λάχεση. Αν γίνει όμορφη, όλοι θα τη βλέπουν εξωτερικά, αλλά κανένας δε θα βλέπει μέσα της. Γι' αυτό εγώ της δίνω εξυπνάδα.
- Αν γίνει έξυπνη, θα υποφέρει πολύ σε ετούτη την κοινωνία, ξαναείπε η Κλωθώ. Όσο αφελέστερος είναι κανείς, τόσο ευτυχέστερος.
- Ανοησίες! φώναξε η Άτροπος. Όσο κι αν πονέσει, θα έχει ευκαιρίες πολλές για να γίνει δυνατή μέχρι να αποφασίσω να κόψω το νήμα της ζωής της και να πεθάνει τελικά χαρούμενη. Αυτή είναι η δική μου προίκα.
Η μικρή μεγάλωνε και έφτασε να γίνει μια πολύ όμορφη και έξυπνη νέα, όπως είχαν πει οι δύο Μοίρες. Όλοι έμεναν έκπληκτοι από την πρόοδό της και τα χαρίσματά της. Οι γονείς της την καμάρωναν. Όμως εκείνη ένιωθε μοναξιά. Δεν είχε φίλους, γιατί όλοι ζήλευαν που δεν μπορούσαν να τη φτάσουν, και τα αγόρια την πλησίαζαν μόνο για αυτό που έβλεπαν εξωτερικά. Ήταν πολύ θλιμμένη που δεν μπορούσε να δείξει σε κάποιον όσα έκρυβε στην καρδιά της, εφ' όσον όλοι κοίταζαν το περιτύλιγμά της, το πρόσωπό της, το σώμα της, τις επιδόσεις της, αλλά όχι την ψυχή της.
- Δεν καταλαβαίνω γιατί λες πως είσαι άτυχη; Ομορφιά και εξυπνάδα, το κλειδί για την ευτυχία!, της έλεγε η ξαδέρφη της.
Μύθος. Ευχαρίστως θα τα έδινα για λίγη συντροφικότητα κι αγάπη.
Όμως κανένας δεν καταλάβαινε την ανάγκη της. Πληγώθηκε πολύ και τα πολλαπλά χτυπήματα την έκαναν να μισήσει την ομορφιά της, να τη θεωρεί πλέον κατάρα, το μυαλό της να πονάει.
Συνέχισε τις σπουδές της γιατί ήταν η μόνη της ευχαρίστηση και έγινε πολύ αξιόλογη στη δουλειά της. Δεν έπαψε ποτέ να αισθάνεται μόνη, αλλά ήταν αρκετά δυνατή για να μην έχει ανάγκη κανέναν πλέον.
Αλλά η ζωή είναι γεμάτη ανατροπές. Μια μέρα μπήκε στο γραφείο της "εκείνος"... Τη γοήτευσε από το πρώτο δευτερόλεπτο, αλλά ήξερε... Άλλος ένας που θα την "κοίταζε" και δε θα την "έβλεπε".
Τα επαγγελματικά τους ραντεβού ήταν συχνά, μέχρι που μια μέρα ο νεαρός κύριος της είπε:
- Φαίνεστε πολύ λυπημένη, της χαμογέλασε.
- Είμαι μια χαρά, είπε εκείνη και λύθηκε σε κλάματα. Συγγνώμη, θα με περνάτε για αδύναμη.
- Μα όχι, παραείστε δυνατή. Και φαίνεστε τόσο ενδιαφέρουσα γυναίκα. Θα ήθελα να σας γνωρίσω καλύτερα.
Οι Μοίρες παρακολουθούσαν προσεκτικά.
- Είναι ένα από τα τελευταία χαρτιά της τράπουλας, είπε η Άτροπος. Έχει γίνει αρκετά δυνατή για να τον εμπιστευτεί και να πεθάνει χαρούμενη στα βαθιά της γεράματα, με εκείνον στο πλευρό της.
Γέλασαν δυνατά και έκλεισαν την κουρτίνα του παράθυρου.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

63 σχόλια:

  1. να βαθμολογήσω και εγώ...όλες ηταν πολύ ωραίες ναναι καλά όσοι έγραψαν και μπράβο τους καλή επιτυχία...

    ν. 4 ...3 βαθμοι
    ν.16....2 βαθμοι
    ν. 12...1 βαθμος

    καλή τυχη σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε θηρίο, πως μπόρεσες και διάβασες και βαθμολόγησες μέσα σε 20 λεπτά 18 ιστορίες;;;;;

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία σε όλους.... ωραίες και ενδιαφέρουσες ιστορίες και πάλι..χαίρομαι που αγαπήθηκε τόσο το παιγνίδι μας, Φλώρα μου...Δεν με βοήθησαν οι λέξεις αυτή τη φορά να συμμετέχω με ιστοριούλα , πέρασα όμως να συμμετέχω με την ψήφο μου... Μου άρεσαν πολλές, κατάληξα όμως εδώ
    βαθμοί 3 - ιστορία 17, το χωριό των μύθων
    βαθμοί 2 - ιστορία 10, το μέτρημα
    βαθμός 1 - ιστορία 8, οι τρεις μοίρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου για ακόμη μια φορά σ' ευχαριστώ για τη στήριξη του παιχνιδιού μας.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα πασταφλωρίτσα μου και καλό τριήμερο χαρά μου!
    Πήρα μία πρώτη γεύση από τις ιστορίες και τα ποιήματα κι ομολογώ ότι και πάλι μαζεύτηκαν αξιόλογα κείμενα. Όπως πάντα θα περάσω για την μελέτη μέσα στο ΣΚ και με προσοχή θα δώσω τη βαθμολογία μου! Καλή επιτυχία και στο 11ο παιχνίδι μας!
    Σε φιλώ!


    ΥΓ: Δεν εξηγείται, πρέπει να είμαι χαζή που χρειάζομαι πολύ χρόνο για να διαβάσω και να αποφασίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι η απόφαση που αργεί είναι πιο συνηδειτοποιημένη και ώριμη. Επομένως όλος ο χρόνος μέχρι την Παρασκευή είναι δικός σου.
      Με την ησυχία σου.
      Φιλιά και καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!! Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες! Είναι πολύ δύσκολο να βαθμολογήσεις μόνο τρεις ιστορίες.. Ήταν όλα πραγματικά αξιόλογα και καλογραμμένα!

    3 βαθμοί: ν 12 Σημαδεμένη Τράπουλα
    2 βαθμοί: ν 17 Το χωριό των μύθων
    1 βαθμός: ν 8 Οι τρεις μοίρες

    Καλό τριήμερο φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ΄ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγησή σου.
    Σε φιλώ και να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλη την παρέα!
    Διάβασα τις ιστορίες , τρεις φορές την κάθε μια, για να είμαι σίγουρη,
    και κάθε φορά ακάλυπτα μια καινούργια πτυχή.
    Υπάρχουν οικογένειες ιστοριών. Οι συναισθηματικές, οι έξυπνες και αστείες, οι μεταφυσικές… Το επίπεδο της γλώσσας και της δύναμης της περιγραφής είναι σε απίστευτα υψηλό επίπεδο. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Με βάση λοιπόν την καλή χρήση της γλώσσας των δημιουργών και την έξαψη που μου δημιούργησαν οι πρωτότυπες ιστορίες τους,

    Δίνω 3 βαθμούς στην ιστορία 10
    Δίνω 2 βαθμούς στην ιστορία 17
    Δίνα 1 βαθμό στην ιστορία 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι που σου άρεσαν οι ιστορίες κι ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγηση.

      Διαγραφή
  7. Φλώρα έχω την εντύπωση ότι το 11ο παιχνίδι των λέξεων είναι αυτό που έχει μαζέψει τα καλύτερα κείμενα.
    Όσο προχωράει το παιχνίδι η ομάδα μοιάζει να απελευθερώνεται και να ενσωματώνει τις λέξεις με αριστοτεχνικό τρόπο.
    Εύγε σε όλους.
    Πραγματικά απόλαυσα όλα τα κείμενα.
    Δύσκολη η επιλογή αλλά πρέπει να γίνει.
    Πάμε λοιπόν:
    3 βαθμούς στο 10 (Το Μέτρημα…)
    2 βαθμούς στο 2 (Μονοπώλιον ευκαιριών: Εγχειρίδιο προς την ανατροπήν των κοινωνικών θεσφάτων)
    1 βαθμό στο 12 (Σημαδεμένη τράπουλα)

    Φιλάκια Φλώρα και καλή καταμέτρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μυαλό πιο ξεκούραστο από τον Κυκλαδίτικο αέρα
      τα είδες όλα πιο απελευθερωμένα...
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγηση.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Φλώρα. Πρώτη φορά παίρνω μέρος σε αυτό το παιχνίδι και μου αρέσει πάρα πολύ. Ξύπνησα πρωί - έφτιαξα καφεδάκι και με φρέσκο κεφαλάκι κάθησα να διαβάσω τις ιστοριες. Πέρασα πολύ όμορφα. Τις απόλαυσα γιατί όλες είναι εξαιρετικές. Αλλά πρέπει να ψηφίσω όμως μόνο 3 οπότε ψηφίζω:
    με 3 βαθμούς το Ν 8 Οι τρείς μόιρες.
    με 2 βαθμούς το Ν 14 Ένας μύθος ακόμα.
    με 1 βαθμό το Ν 10 Το μέτρημα
    Πολλά φιλιά!!!! και καλή δύναμη στην καταμέτρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πήρε άρωμα απ' τις ιστορίες μας ο καφές σου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Λοιπόν σαν τσιροτο γιατί είναι όλες καταπληκτικές και δεν μπορώ να διαλέξω αμάν πια πολύ ανέβηκε το επίπεδο, δεν θα με τρελάνετε εσείς.
    3 βαθμούς στην ιστόρία 10
    2 βαθμούς στην 16
    1 βαθμό στην 18.
    Θα ηθελα να δώσω 3 και στεις τρεις ιστορίες αλλά δεν γίνεται.
    Καλή επιτυχια σε όλους και όλες!
    Ηταν όλες τέλειες!
    Μπράβο και σε σένα Φλωρούκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενα για τη βαθμολόγησή σου κι αυτή τη φορά...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα, Φλώρα μου!
    Πέρασα να σου πω ένα γεια... ελπίζω να σε βρίσκω καλά!
    Θα διαβάσω με την ησυχία μου τις ιστορίες και θα επανέλθω για τη βαθμολόγηση.
    Να περνάς όμορφα, σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κι εσένα.
      Με την ησυχία σου διάβασε και ξαναπέρνα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα πασταφλωρίτσα μου!
    Αξιόλογο υλικό, εξαιρετικές οι συμμετοχές!
    Δυσκολεύομαι να αιτιολογήσω τη ψήφο μου αυτή τη φορά!
    Ψήφισα αυτές που με άγγιξαν ή θαύμασα το λόγο τους.

    3 βαθμούς στην ιστορία 6 Η κρούση της λύρας
    2 βαθμούς στην ιστορία 7 Ευπειθώς αναφέρω κι
    1 βαθμό στην ιστορία 10 Το μέτρημα ( αν και ψυχοπλακώθηκα, δεν το κρύβω, αλλά έτυχε να χάσω προχτές ένα πλάσμα που συμπαθούσα πολύ, από δυστύχημα )

    το 3 και το 1 μου είναι λογικό για μένα που αγαπώ τα παιδιά κι το θέμα τους με άγγιξε βαθύτατα
    Το 2 δεν μπορούσα να μην το δώσω στην ιστορία που έχει για μένα υπέροχη γραφή κι είναι σημαντικό κριτήριο!

    Συγχαρητήρια σε όλους! Υπήρξαν πολλές ιστορίες καλογραμμένες, μπράβο και στα ποιήματα , μπράβο σε όλους!

    Τα φιλιά μου!
    Σόρρυ αν σας κούρασα και σε αυτή μου τη βαθμολόγηση!

    ΥΓ: Νομίζω ότι αυτή τη φορά έχω βρει την Έλλη μας και ίσως το κανελλάκι μας! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να σου πω ποιος έγραψε τι... ακόμη κι αν με σταυρώσεις.
      Τα αποκαλυπτήρια την Παρασκευή το βράδυ στις 12...
      Φιλιά πολλά......

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα,Φλώρα μου!!Πολλές ιστορίες μου άρεσαν πολύ.Συγχαρητήρια σε όλους!!Εγώ δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να γράψω κάτι ανάλογο αλλά μου αρέσει πολύ να διαβάζω-είμαι γεννημένη αναγνώστρια!!
    Διαβασα τις ιστορίες 2 φορές και δυσκολεύτηκα να αποφασίσω.Η τελική μου επιλογή είναι η εξής:
    3 βαθμους στην ιστορία 3
    2 βαθμούς στην ιστορία 10
    1 βαθμό στην ιστορία 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις και θα δεις πως δεν θα το πιστεύεις...
      γράφοντας έρχεται η έμπνευση.
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ για τη βαθμολόγηση.

      Διαγραφή
  13. Φλώρα περνάω για να σου πω μία καλησπέρα. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!! Στο μπλοκάκι μου σε περιμένει ένα βραβείο!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το βραβείο... πέρασα και το πήρα....
      Αν θέλεις βάλε και βαθμούς στις ιστορίες. Θα χαρώ πολύ...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φλώρα μου συγχαρητήρια στο παιχνίδι σου και σε όλους τους συμμετέχοντες! Ακούγεται γνώριμο, αλλά το εννοώ. Είναι όλες οι συμμετοχές και πάλι, εξαιρετικές. Με διαφορετικά μηνύματα η καθεμιά,κι αυτό είναι η επιτυχία του παιχνιδιού, κατά την προσωπική μου άποψη.
    Η βαθμολογία μου δεν περιλαμβάνει -αναγκαστικά- τις συμμετοχές #2 (Μονοπώλιον Ευκαιριών) που είναι γραμμένη με πολύ ιδιαίτερο τρόπο, αλλά με βαθιά νοήματα. Όπως επίσης και το # 12 (Σημαδεμένη Τράπουλα), που ο/η δημιουργός του, αξίζουν διπλά συγχαρητήρια για το έμμετρο αριστούργημα.
    Ωστόσο, οι ιστορίες που με κέρδισαν με την πρώτη ανάγνωση είναι:
    # 14 (Ένας μύθος ακόμα), τους 3 βαθμούς μου
    # 16 (Ρε!), τους 2
    # 8 (Οι τρεις μοίρες), τον 1
    Τις θεωρώ ισάξιες και μακάρι να μπορούσα να βάλω τριάρια και στις τρεις. Πρακτικά αδύνατον, οπότε η κατάταξη είναι μοιραία.

    Σ' ευχαριστούμε που μας παραχωρείς το χώρο σου για να συμμετέχουμε ενεργά σ' αυτό το σπουδαίο παιχνίδι και να ανταλλάσσουμε τα προσωπικά μας ψυχικά "υπάρχοντα".
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου είναι μεγάλη τιμή για μένα να σας έχω εδώ παρέα μου και μάλιστα να φιλοξενώ τις υπέροχες ιστορίες σας.
      Ξέρεις ότι η ανταλλαγή των προσωπικών ψυχικών "υπαρχόντων" είναι άκρως θεραπευτική τουλάχιστον για μένα.
      Επομένως σας είμαι ευγνώμων...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος9:37 μ.μ.

    Καλησπέρα Φλώρα! Μπήκα στο blog σου μετά από την προτροπή του πετροκοριτσου και θέλω ειλικρινά να σε συγχαρώ για την ιδέα και την οργάνωση αυτού του τόσο δημιουργικού παιχνιδιού (πώς μπλέκουν, λέω, οι ιστορίες και των ανθρώπων οι ζωές, που λέει και το τραγούδι)!
    Σαν καινούργια στη γειτονιά που θέλει κι ένα διάστημα προσαρμογής, δεν έγραψα τίποτα (άσε που στο γράψιμο είμαι πιο αργή κι απ' τον καρβουνιαρη), θα μου επιτρέψεις όμως να συμμετέχω βαθμολογώντας. Τι όμορφες και καλογραμμένες ιστορίες που ήταν όλες!
    Δίνω 3 βαθμούς στην ιστορία 17, 2 βαθμούς στην ιστορία 2 και 1 βαθμό στην ιστορία 4.
    Καλή συνέχεια.

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες και ήρθες ως εδώ να βαθμολογήσεις.
      Την επόμενη φορά περιμένω και κείμενό σου.
      Θα δεις ότι μπορείς.

      Διαγραφή
  17. Φλωράκι πέρασα να πω ένα γεια!!!! είμαι δουλειά και δεν έχω πολύ χρόνο.. να είσαι καλά, φιλάκια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασες για ένα γεια...
      Είναι τόσο ωραίο να έχω ξαφνικές επισκέψεις ακόμη και του ενός λεπτού.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  18. Μια ανάσα δροσιάς η ανάγνωση των ιστοριών που με αναζωογονεί και με γεμίζει συναισθήματα, χαμόγελα, θλίψη,,,,όλα τα κείμενα και τα ποιήματα εξαιρετικά, πρωτότυπα, γεμάτα νοήματα και ιδιαίτερο ύψος.....ψηφίζω λοιπόν με 3 βαθμούς το 7. Ευπειθώς αναφέρω, με 2 το Μονοπώλειον Ευκαιριών και με 1 το 16. ΡΕ ενώ πολύ θα ήθελα να βαθμολογήσω και το 5 Τάσος, Μάγδα,πεθερός, πολεοδομία, για το εξαιρετικό χιούμορ του καθώς και το 3. Για τη Φορολογική Δήλωση τόσο επίκαιρο και τόσο απίστευτα χαριτωμένα γραμμένο !!! Είναι φανερή η προτίμησή μου στο ποιοτικό χιούμορ που πιστεύω ότι όλοι έχουμε ανάγκη... συγχαρητήρια στους/στις συγγραφείς, ο θαυμασμός μου είναι απεριόριστος γιατί ποτέ δεν κατάφερα να γράψω ένα πραγματικά ωραίο χιουμοριστικό κείμενο,,,,,έχω απωθημένα.....
    Σε φιλώ Φλώρα μου και εύχομαι να δροσίζεσαι ήδη στην θαλασσόβρεχτη ΄Ανδρο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν δροσίζομαι ακόμη στη θαλασσόβρεχτη Άνδρο σ' ευχαριστώ ακόμη μια φορά για την βαθμολόγησή σου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  19. Γεια σου Φλωρα. Πω πω πω ζαλιστηκα. Ανεβαινα, κατεβαινα, πισω μπρος, αλλα τις διάβασα όλες τις ιστορίες. Συμμετέχουν και φιλες μου αλλα οσο κι αν διαβαζα δεν μπορεσα να καταλαβω ποια ιστορια ανηκει στην καθεμια!!! Προσπαθησα να εκμαιευσω ενα τιπ αλλα ματαια! Ακεραιοι χαρακτηρες βρε παιδι μου.
    Λοιπον, με βαση το συναισθημα και αυτες που σαν ανθρωπο κ μανα με αγγιξαν, η βαθμολογια μου ειναι ως εξης:
    Οι 3 βαθμοι μου πανε στην ιστορια 10 Το μετρημα
    Οι 2 βαθμοι μου πανε στην ιστορια 14 Ενας μυθος ακομα
    Ο 1 βαθμος μου παει στην ιστορια 8 Οι τρεις μοιρες.

    Η αληθεια ειναι πως δυσκολευτηκα αρκετα αλλα αυτες τις τρεις τις ξεχωρισα. Γενικα μου αρεσουν οι απλες ιστοριες, οι αληθινες, με ξεκαθαρα μηνυματα.

    Καλη επιτυχια σε ολους τους συμμετοχοντες.
    (Συγνωμη για την ελλειψη τονων, ειμαι απο κινητο και δυσκολευομαι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ η ακεραιότητα των χαρακτήρων των παικτών είναι δεδομένη...
      Μάταια προσπάθησες να ψαρέψεις...
      Ευχαριστώ για τη βαθμολόγησή σου...

      Διαγραφή
  20. Και αυτή την φορα.. Φλώρα μου..οι ιστορίες ηταν πολύ ομορφες και ο καθενα εβαλε κατι απο την ψυχή του...δεν ξερω πια να πρωτοδιαλεξω και οι βαθμοί μου απλως ειναι γιατι πρέπει να δώσουμε σε τρείς ιστοριες μονο ..η καθε ιστορία μα αφήνει και μια διαφορετική( γευση)...
    οι βαθμοι μου ειναι
    3 βαθμους στην 14..( Εναςμύθος ακομα)
    2 βαθμούς στην 4..(Ο μονολογος της μανας)
    καιο 1 βαθμος στην 8 (οι τρεις μοίρες)
    καλή επιτυχία σε όλες τις ιστορίες...φιλακια Φλώρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγησή σου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Φλωράκι μου έχω μισή ώρα και προσπαθώ να αποφασίσω ... βλέπεις οι λέξεις από μόνες τους βγάζουν καθημερινές ιστορίες κι όλες είναι ένα κομμάτι της σκληρής μας πραγματικότητας.
    3 βαθμούς στο 5 ... μια τόσο συνηθισμένη Ελληνική ιστορία!!!
    2 βαθμούς στο 12 ... πόσες σημαδεμένες τράπουλες υπάρχουν άραγε;
    1 βαθμό στο Ευπειθώς αναφέρω -7-
    και θα έβαζα κι από ένα έπαινο σε κάθε ιστορία που διάβασα και δεν μπορώ να βαθμολογήσω.
    Καλή επιτυχία εύχομαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου σ' ευχαριστώ πολύ που δεν παρέλειψες κι αυτή τη φορά να βαθμολογήσεις.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  22. Φλωρα ,καλησπερα, ηλθε η ωρα η δυσκολη να δωσω τους βαθμους μου!!
    Λοιπον
    3 βαθμοι πανε στο 7
    2 βαθμοι πανε στο 8
    1 βαθμος παει στο 10
    αλλα ξεχωρισα και τα 3,9,11 και 18!
    Καλη δυναμη σε σενα και καλη επιτυχια στους συμμετεχοντες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ΑFRA μου που πέρασες να βαθμολογήσεις. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα, Φλώρα μου!
    Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες για τα εξαιρετικά δείγματα γραφής.

    3 βαθμοί: Νο17 (Το χωριό των μύθων)... εξαιρετική ιστορία, μυστηριακή
    2 βαθμοί: Νο10 (Το μέτρημα)... στο μικρό κοριτσάκι που με συγκίνησε και παρακαλούσα μόνη μου στο σπίτι να μη χάσει το μέτρημα
    1 βαθμός: Νο14 (Ένας μύθος ακόμα)... μια ιστορία γεμάτη πικρές αλήθειες

    Καλή επιτυχία και καλή δύναμη σε εσένα για τη βαθμολόγηση! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου που βαθμολόγησες.
      Κι από μένα πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  24. Όσο πάει κι ανεβαίνει ο πήχης. Δυνατές ιστορίες, με νόημα. Διάβασα προσεκτικά τις ιστορίες και δυσκολεύτηκα να βαθμολογήσω. Ήθελα να σε ευχαριστήσω που με άφησες να επιλέξω τις λεξούλες, έλαβα σήμερα το πρωί και την καρφιτσούλα μου, το δωράκι σου για την 2η θέση στον προηγούμενο διαγωνισμό! :) Πολύ όμορφη, ήθελε να την βουτήξει η γιαγιά μου. Δόθηκε μάχη σώμα με σώμα. Τελικά επικράτησα! Χα χα.

    Θα δώσω 3 βαθμούς στην ιστορία νούμερο 14. Δυο βαθμούς στην ιστορία 7, και τέλος ένα βαθμό στην ιστορία νούμερο 16.

    Καλά να σας μπει το καλοκαιράκι και να μας βγει ο χειμώνας :) Πολλά φιλιά από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες στη γιαγιά σου εκείνη που΄έχει σίγουρα πολλές ιστορίες να πει
      να μας γράψει μία και ίσως πάρει την καρφιτσούλα εκείνη την επόμενη φορά.

      Διαγραφή
  25. Μου άρεσαν όπως πάντα άλλωστε πολλές συμμετοχές..κρίμα που πρέπει να διαλέξω τρεις..
    Από την πρώτη στιγμή όμως η άψογη γραφή και το πικρό χιούμορ της 7 Ευπειθώς αναφέρω, κέρδισε το τριάρι μου...
    3 λοιπόν στην 7.
    Για τις άλλες δυο παιδεύτηκα πολύ και ασφαλώς αδικώ τελικά εκείνες που δε διάλεξα...
    2 θα δώσω στην 10...το μέτρημα που με συγκλόνισε...
    και 1 στην 16 Ρε...μια ιστορία με ηθικό δίδαγμα πιστεύω...

    Καλή επιτυχία σε όλους και καλή δύναμη σε σένα Φλώρα μου..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, δύσκολή πάντα η επιλογή των καλύτερων ...
      ευχαριστώ που έρχεσαι πάντα για να βαθμολογήσεις...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  26. Φλωρα μου καλησπερα! Στο τσακ προλαβα να διαβασω τις ιστοριες! Για αλλη μια φορα υπεροχα εργα, συγχαρητηρια σε ολους! Ξεχωρισα παρα πολλα, το 15 με ολη του την οργη θα μπορουσα πραγματικα να το εχω γραψει εγω και συμφωνω απολυτα, το 7 ειναι απιστευτα συγκινητικο, το 2 μου αρεσει που εχει γραφτει στην καθαρευουσα, επισης το 10,11, 14, 18 μου αρεσαν ιδιαιτερως!
    Τους βαθμους θα δωσω στις εξης ιστοριες:
    3 βαθμους στο νο 6
    2 βαθμους στο νο 4
    1 βαθμο στο νο 1
    επειδη οι συγκεκριμενες μου εκαναν κλικ απο την πρωτη αναγνωση και ταιριαζουν πολυ στην ψυχολογια μου αυτη την εποχη.
    Καλη επιτυχια σε ολες και ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Butterfly όποια ιστορία κι αν διάλεγες
      σίγουρα θα ήταν καλή...
      Αλήθεια δεν το έχω ψάξει ποτέ αυτό... δηλαδή αν βαθμολογούμε σύμφωνα με την ψυχολογία μας την συγκεκριμένη εποχή...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα! Αυτη την φορά δεν δυσκολεύτηκα περιέργως!
    3ψηφοι στο 4, μονόλογος της μάνας, γιατι κι εγω τα ίδια σκέφτομαι για τον γιο μου "εσυ δρασε, εσυ δεν έχεις φτερά κομμένα, ασε με εμένα, εσυ ζήσε, να το θυμάσαι!"....!!!!!
    2ψηφους δίνω στο 12, σημαδεμένη τράπουλα, για την επικαιρότητα του κειμένου και
    1 ψήφο στο συγκινητικό διήγημα μόνο και μόνο για τον ωραίο τροπο γραφής του (γιατι δεν προτιμώ πια τα δράματα γενικά) στο 10, το μέτρημα.
    Ευχαριστούμε Φλωρα για την σταθερή σου φιλοξενία!!!
    Καλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ ευχαριστώ Μαρία μου για τη βαθμολόγησή σου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  28. Φλώρα μου καλημέρα
    Και αυτή την φορά οι ιστορίες ήταν ενδιαφέρουσες, όμως θα δώσω τους βαθμούς σε τρεις(όπως πρέπει)
    Έτσι δίνω 3 βαθμούς στην 6
    2 βαθμούς στην 18
    1 βαθμό στην 4
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα Ελένη μου.

      Διαγραφή
  29. καλησπερα Φλωρα μου , καλησπερα φιλεναδες και φιλοι , εφτασα καταιδρωμενη και πανετοιμη να ψηφισω ... και αλλη μια φορα αριστοτεχνηματα και αλλη μια φορα δισταγμοι και αν πω οτι καπου κατεληξα δεν θαναι απολυτα ειλικρινες
    3 βαθμοι στο 7 τοσο αλλοκοτο και αληθινο !!!!
    2 βαθμοι στο 2 το αξιεραστο μοονοπωλιο
    1 βαθμο στο 14 στην πανεμορφη γκεισσα Δαναη

    σας φιλω πολυ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόλαβες πάντως την προθεσμία οπότε όλα ωραία όλα καλά...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα!Μακάρι να μπορούσα να ψηφίσω παραπάνω από 3 ιστορίες, καθώς όλες είχαν κάτι διαφορετικό..
    Μ'αρέσουν πολύ όλες, αλλά... πρέπει να δώσω βαθμούς μόνο σε 3..
    Λοιπόν .. δίνω 3 βαθμούς στη 12, 2 βαθμούς στην 1.. και 1 βαθμό στην 11..
    Καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι η μόνη που θα ήθελε να δώσει βαθμούς σε παραπάνω από 3 ιστορίες...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  31. Γλυκό Φλωρούκο, ήρθα να ψηφίσω στο νήμα, ως συνήθως, καθώς είμαι Βέγγος αυτές τις μέρες!
    3 βαθμοί στην ιστορία 7
    2 βαθμοί στην ιστορία 15
    1 βαθμοί στην ιστορία 18

    Και φυσικά υπήρχαν κι άλλες ιστορίες που άξιζαν βαθμολογία, αλλά υπάρχει το πλαφόν έως τις 3! Φιλάκια πολλά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέγγος ναι μεν αλλά εντός προθεσμίας... οπότε ευχαριστώ διπλά που μέσα σε όλα τα άλλα χώρεσε και η βαθμολόγηση των ιστοριών.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος6:08 μ.μ.

    Γειά σου Φλώρα! Εδώ και κάμποσο καιρό, κρυφή αναγνώστρια (πού χρόνος και μυαλό για σχόλιο της προκοπής), χαίρομαι την όμορφη δουλειά του blog σου. Έχω πάρει, σ'συτήν την λουλουδιασμένη αυλή σου, τόσες ανάσες, που παίρνω το θάρρος να καταθέσω κι εγώ την ψήφο μου, κοντά στους παλιούς σου φίλους.
    Κατ' αρχήν, η όλη ιδέα είναι εξαιρετική. Σπάνια προσφέρεται τέτοια τροφή για την σκέψη.
    Το αποτέλεσμα σε δικαιώνει απόλυτα, αφού κατάφερες να αναδείξεις αληθινά ταλέντα, σε σημείο που το να ξεχωρίσει κανείς μόνο τρία, γίνεται τρομερά δύσκολο.
    Άφησα, λοιπόν, το μυαλό κατά μέρος και με βάση μόνο το υποσυνείδητό μου, ξεχώρισα τις :

    Ιστορία 17 : 3 βαθμοί
    Ιστορία 4 : 2 βαθμοί
    Ιστορία 14 : 1 βαθμό

    Με απεριόριστη εκτίμηση σε σένα και σε όλους όσους συμμετείχαν.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε καλωσορίζω στο σπιτικό μου και χαίρομαι πολύ που σου αρέσει να το επισκέπτεσαι.
      Εδώ θα είμαι όποτε θέλεις να περνάς και να αφήνεις το σχόλιό σου.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος8:13 μ.μ.

    Καλησπέρα στην παρέα,

    Διάβασα τις ιστορίες και συναρπάστηκα.Τους βαθμούς δίνω ως εξής
    3 βαθμούς στην 7
    2 στη 12
    1 στη 10
    Σε όλες κι όλους ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
    christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christi μου, ευχαριστώ που πέρασες. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιστορίες.
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή