Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Φάρσα....

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που θεωρούν τους εαυτούς τους εξυπνότερους από τους άλλους κάνοντας φάρσες και γελώντας σε βάρος τους.
Η Δ. λοιπόν,  δεν είχε αφήσει άνθρωπο χωρίς γελάει σε βάρος  του, αφού κανένας δεν είχε ξεφύγει  να  μην πέσει θύμα  φάρσας της.
Τη Δ. μου δόθηκε η ευκαιρία να περιποιηθώ αναλόγως.
Για να καταλάβετε όμως την πλάκα θα πρέπει να σας πω την ιστορία απ' την αρχή.
Η Δ. κάποια φορά είχε κάνει παράπονα σε μια μεγάλη εταιρεία τροφίμων για τρόφιμα που αγόρασε συσκευασμένα και είχαν πρόβλημα.
Η εταιρεία αμέσως προθυμοποιήθηκε να της στείλει νέα προϊόντα σε αντικατάσταση και παράλληλα έλαβε από ζαχαροπλαστείο της περιοχής μια μεγάλη τούρτα που είχε σταλεί  και αυτή από την εταιρεία τροφίμων. Το περιστατικό αυτό το γνώριζα εγώ γιατί μου το είχε διηγηθεί.
Μετά από περίπου  2 χρόνια η Δ. αγόρασε  υγρό απορρυπαντικό, που ήταν σε προσφορά και μάλιστα σε μεγάλη ποσότητα. Το χρησιμοποίησε και τα ρούχα της βγήκαν απ' το πλυντήριο χωρίς να έχουν καθαρίσει καθόλου. Αμέσως τηλεφώνησε στην εταιρεία και έκανε τα παράπονά της. 
Εκείνοι την παρακάλεσαν να τους στείλει ταχυδρομικά τα ρούχα που επάνω τους είχαν μείνει λεκέδες για να κάνουν σχετικές αναλύσεις στα εργαστήριά τους. 
Η Δ. ταχυδρόμησε στην εταιρεία 3 ρούχα και περίμενε απάντησή τους. 
Όταν τους ξανατηλεφώνησε σχεδόν την ειρωνεύτηκαν, γιατί δεν ήξερε πως το υγρό  απορρυπαντικό είναι για πιο ήπιους λεκέδες. Εκείνη ζήτησε εμφανώς εκνευρισμένη να της ταχυδρομήσουν τα ρούχα της γιατί είχε περάσει αρκετός χρόνος που τα είχαν κρατήσει στην εταιρεία χωρίς να την έχουν ενημερώσει τι έγινε.
Σε λίγες μέρες έξω από την πολυκατοικία κάποιος βρήκε ένα φάκελο κίτρινο πεταμένο μέσα στη  βροχή. Ο φάκελος απευθυνόταν στη Δ.  και της τον παρέδωσε. 
Μόλις η Δ. βρήκε τα ρούχα της βρεγμένα μέσα στον παραπεταμένο κίτρινο φάκελο, έγινε έξω φρενών και τηλεφώνησε πάλι στην εταιρεία,  αποφασισμένη να φτάσει για τα παράπονά της μέχρι τον Δ/ντή. 

Πράγματι άφησε το τηλέφωνό της και κάποια στιγμή της τηλεφώνησε ο Δ/ντής, ο οποίος με μεγάλη ευγένεια άκουσε τα παράπονά της,  της ζήτησε χίλια συγνώμη και της ζήτησε τη Δ/νσή της για να της στείλει ο ίδιος προσωπικά προϊόντα της εταιρείας δωρεάν. 
Ακούγοντας τη Δ/νσή της είπε ότι γνωρίζει την περιοχή γιατί παλιά έμενε εκεί κοντά και μάλιστα  ακόμη μένουν οι γονείς του δίπλα στο ζαχαροπλαστείο Crem... 
To τηλεφώνημα τελείωσε και η Δ.  ήταν πλέον ικανοποιημένη απ' τη  συμπεριφορά του Διευθυντή. 
Εγώ, μόλις το άκουσα, συνέδεσα  τη συζήτησή τους με την τούρτα που  είχε λάβει απ' την προηγούμενη εταιρεία τροφίμων και μπήκα σε δράση. 
Για να μην με αναγνωρίσει η Δ. έβαλα το επόμενο πρωί μια φίλη μου απ' τη δουλειά να της τηλεφωνήσει.
Η φίλη μου της είπε ότι είναι υπάλληλος στο ζαχαροπλαστείο Crem... και τηλεφώνησε για να την ρωτήσει αν θα βρίσκεται  στο σπίτι για να της στείλει μια πολύ μεγάλη παραγγελία που έγινε για εκείνη. 
Η Δ. ήταν σίγουρη ότι η μεγάλη παραγγελία ήταν από τον Διευθυντή της εταιρείας απορρυπαντικών, ο οποίος γνώριζε και το ζαχαροπλαστείο αυτό και ρώτησε να μάθει τι περιείχε η παραγγελία. 
Η φίλη μου υπερβάλοντας  της απάντησε ότι υπήρχαν στην παραγγελία 3 μεγάλες τούρτες, 3 πεντόκιλα παγωτό χύμα, 3 κιλά κοκάκια, 3 κιλά εκλεράκια, 3 κιλά σουδάκια, 3 ταψιά καταϊφι,  3 ταψιά μπακλαβαδάκια, 3 κιλά καριόκες και διάφορα άλλα  γλυκά πάντα σε ποσότητα 3 κιλών. 
Η Δ. έκλεισε το τηλέφωνο ανυποψίαστη και έτρεξε κατευθείαν στη μητέρα της, στο δίπλα διαμέρισμα, να τη ρωτήσει τι χώρο έχει το ψυγείο της και ο καταψύκτης της για να μπορέσουν να βολέψουν τα τόσα πολλά γλυκά που σε λίγη ώρα θα έφθαναν στο σπίτι της. 
Πάνω στην ώρα που οι δύο γυναίκες προσπαθούσαν να βρουν που θα τακτοποιήσουν τα γλυκά, τηλεφωνώ εγώ και μου λέει επί τροχάδην τι έγινε. 
Εγώ της λέω επίτηδες:  Δεν σε πιστεύω πλάκα μου κάνεις!!! 
Εκείνη άρχισε να μου ορκίζεται πως λέει αλήθεια και πως πρέπει να με κλείσει γρήγορα γιατί έχει μεγάλο πρόβλημα να βρει χώρους για τα γλυκά που θα ξεφόρτωνε το αυτοκίνητο του ζαχαροπλαστείου σε λίγο.
Έκλεισα το τηλέφωνο και πέθανα στα γέλια γιατί το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάστηκε. 
Της άφησα λίγο χρόνο να ψάχνει χώρο για να τοποθετήσει τα γλυκά και μετά της ξανατηλεφώνησα ρωτώντας την αν παρέλαβε τα γλυκά.
Μου είπε ότι τα γλυκά δεν είχαν έρθει ακόμη και ότι ήταν έτοιμη να τηλεφωνήσει στο ζαχαροπλαστείο να δει τι έγιναν. 
Δεν ήθελα να την αφήσω να εκτεθεί στο ζαχαροπλαστείο και να γελάνε σε βάρος της κι έτσι της αποκάλυψα τη φάρσα.
Ακόμη το φυσάει και δεν κρυώνει. 
Ορκίστηκε να μου ανταποδώσει  τη φάρσα κάποια στιγμή αλλά παρόλο που προσπάθησε 2  φορές ως τώρα δεν πέτυχε να με κοροϊδέψει και έχουν περάσει κάμποσα χρόνια από τότε. 

Και μην ξεχνάτε ότι
ως αύριο βράδυ τα μεσάνυχτα
μπορείτε να βαθμολογήσετε 
τις ιστορίες του 10ου παιχνιδιού
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
Τις ιστορίες θα βρείτε εδώ και εδώ

48 σχόλια:

  1. ΤΌΣΑ ΤΑΨΙΆ ΠΟΎ ΘΑ ΧΩΡΈΣΟΥΝ!
    ΤΗΣ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ Η ΦΑΡΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΈΝΗ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ!
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή σου μέρα γιαγιά Αντιγόνη.
      Χάρηκα που πέρασες.

      Διαγραφή
  2. ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ!ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΦΑΡΣΑ ΣΟΥ..Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ..ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΑ 5ΚΙΛΑ ΧΤΥΠΗΘΗΚΑ!!ΑΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΙΛΕΩΘΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ-ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-ΕΠΡΕΠΕ ΝΑΤΗΣ ΠΕΙΣ.."ΔΕΝ ΧΑΡΗΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ??ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΟ ΖΑΧΑΡΟ ΣΟΥ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ,ΘΑ ΣΕ ΤΡΕΧΑΜΕ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΙΝΣΟΥΛΙΝΕΣ!!-ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά κι από μένα Kate μου.

      Διαγραφή
  3. Εμένα πάντως αν μου έκαναν τέτοια φάρσα πολύ θα στεναχωριόμουν όταν μου την αποκάλυπταν, διότι είμαι και γλυκατζού! Καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδύνατον να τα κατανάλωνες όλα αυτά....
      Κάτι θα πάθαινες....

      Διαγραφή
  4. Και δεν σου το΄χα! αχαχαχαχαχαχα!
    Σε μένα ξέρεις...δεν θα έπιανε με τίποτα η συγκεκριμένη!
    Φιλιά πολλά πολλά!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν μου το 'χες;
      Είμαι σοβαρή γενικώς αλλά κάποιες φορές
      οι άνθρωποι αξίζει να γίνονται πειραχτήρια.

      Διαγραφή
  5. Ωραία η φάρσα σου και πετυχημένη! Τα γλυκά της βγήκαν ξινά στο τέλος, χαχαχα!!
    Αναρωτιέμαι... έτσι συμβαίνει με αυτούς που παραπονιούνται στις εταιρείες; Δεν το ήξερα. Μου έχει συμβεί να βρω ελαττωματικά προϊόντα, αλλά ποτέ δε σκέφτηκα να το φτάσω μέχρι εκεί το θέμα - τα πέταξα και αυτό ήταν.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής κι εγώ ποτέ δεν το έχω κάνει αυτό
      να περιμένω δηλαδή ανταπόδωση όταν ένα προϊόν δεν είναι καλό.
      Μια φορά μόνο σε γιαούρτια μουχλιασμένα
      πήρα το super market τηλέφωνο και τους έβρισα.
      Και στο τέλος θυμωμένη τους έκλεισα και το τηλέφωνο.
      (χα, χα, χα)

      Διαγραφή
  6. Α τη Κουτρουλα πως την πάτησε ..... Γη και ουρανό κίνησε να βρει χώρους και ΕΣΥ της την εφερες δεν το πιστεύω ούτε εγω στο είχα πειραχτηρι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι δυνατόν να βρει τόσους χώρους....
      Έπρεπε να το είχε φανταστεί...
      Τόσα γλυκά!!!!

      Διαγραφή
  7. Ακόμα γελάω,Φλώρα μου!!!!Τελικά το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη το φυσάει και δεν κρυώνει εκείνη...
      Έπαθε σοκ όταν έμαθε πως είναι φάρσα...

      Διαγραφή
  8. ΩΠΑ ΦΛΩΡΙΤΣΑ ΜΟΥ! ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΑΡΣΟΥΛΕΣ; ΚΑΙ ΔΕ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!! :))
    ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕΣ, ΜΙΑ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ, ΔΥΟ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗΣ ΕΝΑ ΠΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ !!
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ, ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΠΟΥΛΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΠΙΑΝΕΤΑΙ
    ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είχε ρημάξει τον κόσμο με φάρσες
      έπρεπε κι αυτή να βρει το δάσκαλό της.

      Διαγραφή
  9. Εισαι πολύ πειραχτήρι τελικά Φλωρίτσα!!!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ δεν είμαι γιατί δεν έχω κάνει ποτέ άλλοτε φάρσα.
      Αλλά της άξιζε της συγκεκριμένης...

      Διαγραφή
  10. Eπιβεβαίωσες τη ρήση πως "η εκδίκηση είναι ένα κρύο πιάτο".
    Χαχαχα... δεν θα ήθελα να ήμουν μπροστά όταν της αποκάλυψες την αλήθεια!
    Μπράβο σου πάντως, δεν του τό'χα βρε Φλώρα!
    Να σ' έχω στα υπόψη λοιπόν ;-)

    (Πάντως το έχω ακούσει κι εγώ ότι οι εταιρείες -ακόμα και φαρμακευτικές- ανταποκρίνονται σε παράπονα πελατών και αντικαθιστούν προϊόντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις να λες πως δεν μου το 'χες
      γιατί δεν έχω ξανακάνει φάρσα σε κανέναν
      αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση
      το ζήταγε ο οργανισμός της.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. να σαι καλα, μ εκανες και γέλασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ γέλασες, εκείνη μόνο που δεν έκλαιγε απ' την τσαντίλα της.

      Διαγραφή
  12. Πραγματικά, αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά, δεν σε είχα για ..φαρσού!!!(χαχα-καινούρια λέξη!)
    Οπως και να'χει, έξυπνο το εγχείρημα!!!!
    Καλό απόγευμα, Φλώρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι γενικά φαρσού!!!
      Απλά έδεσε το γλυκό από μόνο του
      και δεν μπορούσα να μην της το προσφέρω.
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  13. Μια χαρα σε βρισκω! Ετσι ειναι αυτα, οταν κανεις φαρσες τις δεχεσαι κιολας!
    Κι εγω ειχα κανει πολυυυυυυ παλια πλακα στον σημερινο αντρα της ξαδερφης μου, τοτε αγορι της, σε συνεννοηση μαζι της οτι δηθεν ημουν ερωτευμενη μαζι του! Πρασινισε, κοκκινισε, αλλαξε χιλια χρωματα και τον λυπηθηκα του ειπα μετα απο λιγα λεπτα οτι κανω πλακα και ακομα μου το φυλαει! Μιλαμε για 20 χρονια πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη αλλά η δική σου φάρσα ήταν αρκετά χοντρή!!!!
      Μην σου πω πως ήταν τεστ και όχι φάρσα...
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  14. Ανώδυνη και αθώα φάρσα, η καλύτερη του είδους δηλαδή, εκτός αν είσαι γλυκατζού όπως η Αθηνά...τότε την παίρνεις λίγο βαρύτερα..χαχα!
    Πολύ γέλασα..μα τόσα γλυκά και τα δέχτηκε?...πόσα θα έτρωγε πια?
    Και μόνο που τα διάβασα απέκτησα ζάχαρο!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ήλπιζε ότι με τόσα γλυκά θα ξεχειμώνιαζε....
      Χριστούγεννα, Πάσχα, γιορτές, γενέθλια...
      Της άξιζε όμως.

      Διαγραφή
  15. Ωραία η φάρσα,φαντάζομαι πόσο θα γέλασες όσο εκείνη περίμενε τα γλυκά.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν μπορούσα να δω αντιδράσεις γιατί ήμουν στη δουλειά.
      Όμως τη φαντάζομαι πανικόβλητη να ψάχνει.
      Στο τηλέφωνο φαινόταν πως ήταν έτοιμη να απευθυνθεί και στις γειτόνισσες για χώρο στα ψυγεία τους...
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  16. Ax βρε Φλωράκι μου...
    αγχώθηκα και μόνο που το διάβασα....
    ξέρω πως πολλοί είναι αυτοί που κάνουν φάρσες προς όφελός τους
    σε διάφορες εταιρείες για τα προιόντα τους...
    αλλά μια χαρά της την έφερες!
    Της χρειαζόταν κι ίσως καταλάβει πως πάντα όταν κάνεις
    ατιμίες θα βρεθεί και κάποιος να σε πληρώσει με το ίδιο νόμισμα!!!

    Τα φιλιά μου
    καλό βράδυ να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν το έκανε επίτηδες για να έχει όφελος, αλλά συνήθως έτσι σκέπτεται.
      Μου κάνει εντύπωση που έπιασες το βαθύτερο σκεπτικό της.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Φλώρα μου!! Νομίζω πως της άξιζε ένα τέτοιο "πάθημα"! Αν και υπερβολική η ποσότητα των γλυκών, ήταν τόσο σίγουρη πως κέρδιζε για άλλη μια φορά, που δεν κατάλαβε τίποτα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νιώθω τύψεις γιατί το ψέμα έβγαζε μάτι, ήταν τόσο εμφανές που δεν δικαιολογείται να το χάψει.
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα μαζί με φιλιά.

      Διαγραφή
  18. ΧΕΧΕ! Καλά της την έφερες! Με χιούμορ και ανώδυνα! Γιατί κάποιες φόρες οι φάρσες μπορεί να είναι από κρύες έως και επικίνδυνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι επικίνδυνες και χοντροκομμένες φάρσες δεν μου αρέσουν.
      Όλα πρέπει να έχουν τα όριά τους.

      Διαγραφή
  19. Δεν υπάρχεις κοπελιά!!
    Και δεν σου το' χα, αγγελάκι μου, αλλά της Δ. το τραβούσε ο οργανισμός της!!! Σε φιλώ σκανταλιάρικο πλασματάκι!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους έπρεπε να πάρει το μάθημά της...
      γιατί εκείνη έχει τρελάνει κόσμο με τις δικές της φάρσες
      που δεν είναι και πολύ αθώες.
      Φιλιά Joan μου.

      Διαγραφή
  20. χαχαχαχαχαχα πολύ γέλασα!!!! να'σαι καλά!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά κι ευχαριστώ που πέρασες...

      Διαγραφή
  21. AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
    ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ BLOG S ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΙΚΟ BLOG.ΓΡΑΨΤΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OK πήγα και ψήφισα εσένα σαν καλύτερη στήλη, αλλά πρέπει να σου κάνω ένα παράπονο. Δεν μπορώ να μπω εύκολα στο blog σας, συνήθως θέλει τουλάχιστον 5 λεπτά και αυτό γίνεται αποτρεπτικό για να σας διαβάζω.

      Διαγραφή
  22. Καλά πολύ γέλασα της χρειαζόταν!
    Μπράβο βρε Φλωρίκο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά κι από μένα Ελενά μου.

      Διαγραφή
  23. ΟΥάου!!!! Τόσα γλυκά έπρεπε να παραγγείλει??
    Απίστευτος πλεονασμός.....Έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να τα χαρίσει..θα χαλούσαν..όσα ψυγεία και αν έβρισκε..Μπορεί να γινόταν και καλή πράξη!!
    hahahhahahaah
    Φιλιααααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με 3 μεγάλες τούρτες,3 πεντόκιλα παγωτό χύμα,3 κιλά κοκάκια,3 κιλά εκλεράκια,3 κιλά σουδάκια,3 ταψιά κανταΐφι, 3 ταψιά μπακλαβαδάκια,3 κιλά καριόκες και εγώ θα έψαχνα για χώρο στο ψυγείο του γείτονα!
    Και όλα αυτά φαντάζομαι προ κρίσης!
    Φαντάσου χαρούλες που θα έκανε εν μέσω κρίσης!
    Φιλούρες Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εμμμμμ... το τράβαγε ο οργανισμός της το δούλεμα! Χα χα χα!
    Όλα 3κιλα όπως τα ρούχα, ο...άτυχος αριθμός της!

    Ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας, μου έφτιαξες τη διάθεση!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΦΑΡΣΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ, ΑΚΙΝΔΥΝΕΣ!!
    ΕΧΩ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΥΘΕΙ ΓΙΑ ΑΠΟΨΥΓΜΕΝΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΗΜΑΣΙΑ!
    ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή