Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

Με υπόλοιπα από εταμίν, χάντρες και χρυσοκλωστή

Επειδή τίποτα δεν πετάμε, αντιθέτως αξιοποιούμε ότι μας έχει μείνει...
ένα υπόλοιπο κομμάτι εταμίν συναντήθηκε με υπόλοιπο σκούρας χρυσοκλωστής, και αφού κεντήθηκε, έψαξαν να βρουν μέσα στα υπόλοιπα χαντρών αυτές που ταίριαζαν μαζί τους, ώστε σε συνδυασμό μεταξύ τους να φτιάξουν ένα καρεδάκι, που τίποτα από υπόλοιπα δεν θυμίζει.



















Στρώθηκε, στολίστηκε και φωτογραφήθηκε για να το δείτε στο σύνολό του αλλά και στις λεπτομέρειές του (για όσες φίλες θέλουν να τις δουν και πιθανόν να ξεσηκώσουν το σχέδιο, το οποίο είναι υπερβολικά απλό).
Αρχικά κεντιέται η χρυσοκλωστή σε σταυροβελονιά 1x4 (κλωστές) για 4 φορές  στο ύψος και  διαγώνια, στο κομμάτι που θέλουμε να καλύψουμε με κέντημα.

ΧΧΧΧ          ΧΧΧΧ
          ΧΧΧΧ                  
ΧΧΧΧ          ΧΧΧΧ
          ΧΧΧΧ 

 κάθε Χ = 1 x 4 (κλωστές)

Στη συνέχεια μπαίνουν οι χάντρες σε σχήμα ψαροκόκκαλου το κάθε χρώμα.
Οι χρυσές και ασημένιες χάντρες είναι σε σχήμα μακαρονάκι και ανά τριάδες γεμίζουν τα κενά τετραγωνάκια ανάμεσα στα τετράγωνα του κεντήματος με χρυσοκλωστή. 
Οι χάντρες στο χρώμα του μελιού είναι πετρούλες και κάθε μία γεμίζει μόνη της ένα τετραγωνάκι.

Μην ξεχνάτε
Το 10ο Παιχνίδι μας

"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

που περιμένει για ακόμη 2 εβδομάδες
τις συμμετοχές σας.
Πληροφορίες εδώ

54 σχόλια:

  1. Το σχέδιο απλό,αλλά ή δουλειά του και φαίνεται και είναι καταπληκτική!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, η δουλειά είναι απλή και όχι ιδιαίτερα λεπτή. Ξεκούραστη θα την χαρακτήριζα.

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο! Μου αρέσουν οι χάντρες στα κεντήματα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα φιλάκια. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ . ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφο ειναι!!μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. Η γνώμη σου για μένα μετράει.

      Διαγραφή
  5. Φλωρα μου.. το σχεδιο σου ειναι καταπληκτικο.. και εναι μια εξυπνη λυση στα υπόλυπα οπως λές...εχω κανει τις κορης μου καποια και ειναι μικρα θα μπορουσα... να τα ενσωματώσω σαν μπολντούρες γυρω γυρω...θα δω τι θα κανω με την ιδέα σου..χι.χιχ.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς, όταν λες να τα ενσωματώσεις σαν μπορντούρες, όμως πολλές φορές υπάρχουν λύσεις για να αξιοποιήσουμε κάτι που δεν μας ταιριάζει.

      Διαγραφή
  6. Εύγε χρυσοχέρα μου!Ποιός σήμερα κάθεται να κεντήσει??
    Πάνε αυτά τα χρόνια που ξημεροβαραδιάζαμε με μια βελόνα στο χέρι!

    Φιλιά Πασχαλινά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως αν πας έως το Εργόχειρο... θα πάθεις πλάκα.
      Κάνουν πολλά εργόχειρα οι γυναίκες και το Εργόχειρο σαν επιχείρηση έχει θησαυρίσει να πουλάει τα υλικά που χρειάζονται...
      και όλα αυτά συμβαίνουν στην κρίση και την ύφεση...
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  7. Αχ Φλώρα μου, μέχρι τώρα νόμιζα ότι τα εταμίν είναι φάρμακα και το μακαρονάκι είναι ζυμαρικό. Τόσο άσχετη!
    Τι να πω γι αυτό που έφτιαξες! Χρυσοδάχτυλη!!!
    Να το ξεσηκώσω δεν το επιχειρώ γιατί δεν θέλω να σκεφτώ το αποτέλεσμα. Ένα κουμπί κι ένα στρίφωμα τα κουλαντρίζω. Ως εκεί όμως!

    Να'σαι καλά ρε Φλώρα! Ο ορισμός της Μάνας ανήκει σε κάτι γυναίκες σαν και σένα. Πολυτάλαντες, ευφάνταστες, δημιουργικές και ανοιχτόκαρδες. Να'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό που σου θέλω να μην με κάνεις παρέα γιατί το μικρόβιο μεταδίδεται...
      Στη δουλειά μου κοπέλα που δεν είχε πιάσει βελόνα στο χέρι της την έκανα και κένταγε μανιωδώς...
      Ευχαριστώ για τον τιμητικό τίτλο της Μάνας με Μ κεφαλαίο, εγώ ακόμη έχω τις αμφιβολίες μου αν τα κατάφερα σ' αυτόν τον τομέα ή όχι.

      Διαγραφή
  8. Εσυ το λές απλό, Φλώρα μου, εμένα μου φαίνεται "βουνό"! Είναι γιατί με το κέντημα δεν τα πάω καθόλου καλά!
    Τόση λεπτοδουλειά, πόση υπομονή! Γεια στα χεράκια σου!
    Φιλάκια! και καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γιατί δειλιάζεις να ξεκινήσεις...
      Κάνε την αρχή και θα δεις ότι η συνέχεια είναι απλούστατη...
      Αν αποφασίσεις μπορώ να σε καθοδηγήσω...

      Διαγραφή
  9. Έτσι!!!Αξιοποιούμε ό,τι έχουμε με απίθανα αποτελέσματα!!!!Πανέμορφο!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από μένα. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο βρε Φλωρούκο.
    Τι μπορείς να φτιάξεις με απλά υλικά και μεράκι.
    Μπράβο σου και χρόνια πολλά για σήμερα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενα.
      Από μεράκι άλλο τίποτα...
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  11. Aχ και να ξερες Φλωράκι μου πόσες εργατοώρες έχω ξοδέψει με τα κεντήματα...
    και τώρα τα έχω βάλει τακτοποιημένα σε κούτες να παραμένουν κρυμμένα μέχρι
    να τα δώσω στην επόμενη γενιά! Δεν έχω πια αντοχές για να ξαναπιάσω βελόνι...
    άντε βελόνες πιάνω για κανένα κασκολάκι... κανένα σκουφάκι :-)

    Είναι υπέροχα όλα χρυσοχέρα μου
    θαυμάζω πραγματικά την δουλειά και την υπομονή σου!!!

    Σε φιλώ κοριτσάκι μου
    Χρόνια Πολλά λόγω της ημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου,
      κι εγώ για την επόμενη γενιά δουλεύω...
      Τελικά φοβάμαι μήπως καταλήξουν κάποια στιγμή στο γιουσουρούμ να πουλιούνται 5 ευρώ το ένα....
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Τι ωραία προσθήκη οι χάντρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι περιπέτεια, μαγεία και ταξίδι οι χάντρες...

      Διαγραφή
  13. Τι απλό Φλώρα μου αυτό είναι ένα αριστούργημα!!!
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλό, απλούστατο... δίνει απλά την εντύπωση του αριστουργήματος.

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο
    Το λάτρεψα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο αλλά πρέπει να διαβάσω πολλές φορές τις οδηγίες σου σχετικά με τις χάντρες γιατί ομολογώ δεν το κατάλαβα καλά.
    Το σχέδιο μου άρεσε πολύ και μπορεί αντί για χάντρες να βάλω κλωστές. Τι λες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανεύκολο το πως ράβονται οι χάντρες στα κενά...
      Αν θέλεις λεπτομέρειες στείλε μου mail.

      Διαγραφή
  16. Ωχ! Δεν τα καταφέρνω καθόλου όλα αυτά,
    πέρασα όμως να σου δώσω γλυκό φιλάκι Μάνα μου
    και να σου πω Χρόνια Πολλά και να μας χαίρονται!
    Σε φιλώ καλό μου Φλωρούκο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλύτερο από το φιλί μιας φίλης...
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  17. Είναι υπέροχο!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφο!!
    Μου αρέσει που αξιοποιείς ό, τι μένει...έτσι γεννιούνται μικρά θαύματα...
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου.
      Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  19. Εγώ Φλώρα μου όλα τα κατάλαβα.
    Και το μακαρονάκι μια χαρά σουπίτσα έγινε, αν και δεν κατάφερα να το βάλω ανά τριάδες.
    Εκεί που κόλλησα ήταν τα πολλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,διότι πόσα ΧΧΧΧΧΧΧ πια να βάλω στον αγώνα ΠΑΣ Γιάννενα-Αστέρας Τρίπολης;
    Έβαλα ένα.
    Τα υπόλοιπα τι να τα κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού αξιοποίησες το ένα Χ σου εύχομαι καλή επιτυχία.
      Το δικό σου Χ μπορεί να αποδώσει πολύ περισσότερα λεφτά από τα δικά μου πολλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
  20. Πολύ ιδιαίτερη και εξίσου πολύ όμορφή η δημιουργία σου Φλώρα μου! Πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένει ένα βραβείο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα και το βρήκα το βραβείο.
      Στο μέλλον θα το δουλέψω.
      Προς το παρόν το αφήνω στην άκρη με το πρόσχημα ότι έχω πάνω από 200 αναγνώστες κι αυτό απευθύνεται σε blogs με κάτω από 200 αναγνώστες.

      Διαγραφή
  21. Εξαιρετικό!!!!!!!!!! Από το τίποτα γεννήθηκε ένα μικρό αριστούργημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ κι εγώ από το τίποτα....
      Φιλιά

      Διαγραφή
  22. Ποίημα φιλενάδα ποίημα να σαι καλα , φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αυτό είναι ποίημα να το ρίξω τότε στην ποίηση.
      Από κέντημα καλά πάμε, από ποίηση μη ρωτάς.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  23. Η Φλώρα μου η ευαισθητη..Μπράβο που δεν πετάς τίποτα..Τι όμορφο πετσετάκι , μου άρεσε και η εμφάνιση και τα χρώματα.. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΤΕΣΙΝΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου φιλιά πολλά κι εσύ να χαίρεσαι τη μανούλα σου.

      Διαγραφή
    2. Σ ευχαριστώ αγαπημένη μου Φλωρίτσα.
      ένα βραβείο σε περιμένει εδώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/05/blog-post_15.html

      Διαγραφή
  24. Φλώρα , το σχέδιο είναι απλό όπως το χαρακτηρίζεις αλλά το αποτέλεσμα υπέροχο !Αξιοποίησες τα πάντα με τον πιο όμορφο τρόπο !Γεια στα χρυσά σου χέρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ... Ευελπιστώ, μετά από πολλά πολλά χρόνια στο μακρινό μέλλον, να είναι ένα παλιό κομμάτι αγαπημένο για κάποιον όταν εγώ θα έχω φύγει...

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα, Φλώρα μου! Μου έβαλες απουσία; Με το δίκιο σου...

    Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό! Χαρά στην υπομονή σου και γεια στα χέρια σου. Ίσως επειδή δεν το έχω με το κέντημα, μου φαίνεται πολύ-πολύ δύσκολο και χρονοβόρο - κι ας λες εσύ το αντίθετο. Είναι όμως πανέμορφο! Μου αρέσουν περισσότερο αυτού του είδους τα κεντήματα στο σπίτι... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφο,ανεκτίμητο κομμάτι,έχει πάρα πολύ δουλειά!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φλώρα μου πολύ το θαύμασα το δημιούργημά σου και το ζήλεψα επίσης για την απλότητα και την ομορφιά του και γιατί έχω μεγάλη λατρεία στα κεντήματα και δυστυχώς δεν έχω πιά τη δυνατότητα, λόγω ματιών, να κεντήσω.....
    Πάντως σκέψου το ,να κάνουμε στο μελίσσι κάποιες συναντήσεις για να βοηθήσουμε να ξεκινήσουνε όσες θέλουνε να ασχοληθούνε....και εσύ και εγώ μπορούμε να τους δείξουμε τόσα πράγματα σχετικά με το υπέροχο αυτό χόμπυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος11:43 μ.μ.

    Ωραία δουλειά πως θα μπορούσα να ανεβάσω τα δικά μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή