Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Αφρισμένη θάλασσα #2#

Η ανάρτηση αυτή γίνεται αρχικά με αφορμή
την υπενθύμιση της λήξης του παιχνιδιού μας 
την Παρασκευή 24/5/2013
Περιμένω μέχρι και την τελευταία μέρα 
τις ιστορίες σας 
που αυτή τη φορά άργησαν να φθάσουν.
                                                 

Και για να μην είναι αυτή η ανάρτηση μια απλή υπενθύμιση, σκέφτηκα να έχει ένα δεύτερο σκέλος.
Έτσι λοιπόν,  σε συνέχεια της τριλογίας μου "αφρισμένη θάλασσα", της οποίας πρώτη γεύση πήρατε από λεπτομέρεια που σας είχα δείξει εδώ, θα σας δείξω το μεγαλύτερο από τα τρία κομμάτια που έχει γίνει πολλά χρόνια πριν (όπως βλέπετε δίπλα στην υπογραφή).
Το τρίτο και τελευταίο κομμάτι θα το δείτε όταν με το καλό πάω στην Άνδρο, γιατί κάποιες αλλαγές που έκανα κάποια στιγμή στο σπίτι, απαίτησαν να χωριστούν τα τρία έργα. Έτσι έμεινε στην Αθήνα το μεγάλο κομμάτι και τα δύο μικρά ταίρια του ταξίδεψαν και βρήκαν τοίχο να  ακουμπήσουν στην Άνδρο.

Η φωτογραφία δεν είναι η καλύτερη που θα μπορούσε
αλλά αν και θολή νομίζω πως αποτυπώνει το θέμα.

27 σχόλια:

  1. Κοριτσάρα μου εσύ!
    Είναι πολύ ωραίο και αυτό το έργο.
    Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να ζωγράφιζα, αλλά είμαι πολύ ατάλαντη η γυνή!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό ξημέρωμα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το έργο σου Φλώρα μου όπως το βλέπω μου αρέσει πολύ και ξέρεις γιατί?
    Θυμίζει την ανταριασμένη μας ψυχή που φουσκώνει, ξεσπά στα βράχια , συμπαρασύρει οτι βρει μπροστά της ...Ομως πάντα έρχεται η κάλμα, τότε η γαλήνη είναι γλυκιά με οσες απώλειες.
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο.... Απλά υπέροχο.... Δεν βρίσκω λέξεις... Πόσα τα ταλέντα σου Φλώρα μου!!! Πόσο περήφανοι πρέπει να είναι οι δικοί σου άνθρωποι για σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή η "θολή" φωτογραφία δείχνει ένα αριστούργημα !!! Εχεις αποδώσει καταπληκτικά την ορμή των κυμάτων στα βράχια , τους αφρούς που ξεχύνονται ....Φλώρα μου η ζωγραφική σου είναι πραγματικά υπέροχη όπως κι εσύ. Χαίρομαι να βλέπω έργα σου, είτε είναι ζωγραφικής, είτε αγιογραφίας, ακόμη και κεντήματος, τα λατρεύτω όλα !!! ( Όλα είναι κομμάτια της ψυχής σου και αποπνέουν ευγένεια, ευαισθησία, αμεσότητα,ομορφιά, αρμονία.....ακριβώς ότι αποζητά κανείς σε ένα έργο τέχνης, να απολαμβάνουν τα μάτια του, να χαίρεται η ψυχή του και να εξυψώνεται νούς του...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη, Φλώρα μας!
    Πολύ όμορφος ο πίνακας!!
    Ανυπομονώ να δω και τα άλλα δύο μέρη του που βρίσκονται στην Άνδρο.

    Μια ερώτηση. Γιατί άλλαξε η τελική ημερομηνία του παιχνιδιού από τις 26 στις 24 του μηνός;

    Σε φιλώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΛΩΡΙΤΣΑ..ΘΑΥΜΑΣΑ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΨΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΟ..ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ,ΠΟΛΛΑ ΤΑΛΕΝΤΑ..ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ (ΤΟ ΠΑΔΙΚΟ ΟΥ ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΩ ΖΩΓΡΑΦΟΣ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΔΕΝ...)ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ, Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ.. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΡΓΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ...
    ΑΛΛΑΞΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΑΚΙ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ; ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο μου αρέσει η θέα της ανταριασμένης θάλασσας!
    Εξαιρετικό ¨κομμάτι¨, Φλώρα μου! Φτιαγμένο με ψυχή και καρδιά !
    Φιλιά καλημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φλώρα μου καλημέρα
    Ο πίνακας σου είναι εξαιρετικός. Όσο για το παιχνίδι ετοιμάζω κάτι, αλλά μάλλον την τελευταία μέρα θα το στείλω. Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου το ξέρω πια πως από τα χεράκια σου μόνο όμορφα βγαίνουν...
    είσαι ένα ταλαντούχο πλάσμα και το δείχνεις με ότι καταπιάνεσαι !!
    Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να ζωνανέψεις την θάλασσα και στο λίγο
    που φαίνεται τα έχεις καταφέρει θαυμάσια!
    Μπράβο Φλωράκι μου
    να είσαι καλά , γερή δυνατή και να δημιουργείς :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφος πίνακας Φλώρα μου... ζωντανός! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θαυμασια Φλωρα μου ποσο μου αρεσει η θαλασσα και ο αφρός της μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αμάν κοπέλα μου και ζωγράφος!
    Πολυτάλαντη,ότι πιάσεις ανεκτίμητο έργο γίνεται στα χέρια σου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικό έργο, Φλώρα μου! Μπράβο... το'χεις! Θα ήθελα να δω κι άλλα πολλά από σένα...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το πόσο μου αρέσει η "αφρισμένη θάλασσα" δε λέγεται!!
    Μπράβο Φλώρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Στα βάθη της ψυχής μας", αν τολμούσα να βάλω τίτλο.
    Αχ βρε Φλώρα...
    Όταν σκέφτομαι πόσοι άνθρωποι πνίγουν το ταλέντο τους για να υπηρετήσουν ένα επάγγελμα, θλίβομαι.
    Και δεν μιλάω για τη δεξιότητά σου να πιάνεις το πινέλο και να ζωγραφίζεις πάνω στον καμβά.
    Για τα άλλα λέω... αυτά που μόνο εσύ ξέρεις να αποτυπώνεις. Με την ευκρίνεια του ζωγράφου και με την πνευματική δύναμη του γνήσιου καλλιτέχνη.
    Τα φιλιά μου και τον θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσαι θεά πασταφλωρίτσα μου!
    Δεν σε φτάνω ούτε στο μικρό σου δαχτυλάκι! Εγώ μπροστά σου παίζω με τα πινέλα μου!
    Λάτρεψα τα αφρισμένα σου κύματα μα πιο πολύ την αφρισμένη ψυχή που αποτύπωσες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ θα τα "ξαναδώ" στην Άνδρο!
    Ανήκω στους λίγους και τυχερούς που τα απολαμβάνουν όποτε γουστάρει η περδικούλα τους!
    χα,χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ όμορφο Φλώρα μου, αφρισμένο και δυνατο, σε ταρακουνα!! Θα ήθελα να δω την τριλογια μαζι!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!
    Γιατί δεν ασχολήθηκες με αυτό είπαμε;
    Είναι πολύ ωραίο να έχεις τέτοια ταλέντα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβερό το έργο σου!!!!!!!! Άνδρος, το νησί της καταγωγής μου αν και δηλώνω Συριανή!!!!
    Κι' αυτό γιατί η Σύρος - εννοώ η Ερμούπολη - δημιουργήθηκε καθ' ολοκληρίαν από άλλους νησιώτες, λόγω απαράμιλλου και σπάνιου λιμανιού!!!!!! Έτσι και οι "δικοί" μου, πήγαν στη Σύρο για εμπόριο! Καλή τύχη είχαν δόξα τω Θεώ, τις διακοπές μου είχα την τύχη να τις κάνω και στα δύο νησιά σαν παιδί, πολλές οι μνήμες κι' απ' τα δύο..... αλλά η θάλασσα σου είναι πανέμορφη και καθαρά Ανδριώτικη!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φλώρα ,όμορφος πίνακας γεμάτος δυναμισμό και ένταση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Την ψυχή μας αφρισμένη σκέφτηκα με την πρώτη ματιά...
    Φλωρίτσα μου, είναι υπέροχο!

    Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα τόσο καλά λόγια όλων σας με συγκίνησαν.
    Ίσως από Σεπτέμβρη να βγουν πάλι τα πινέλα έξω...

    Για όσους ρωτούν η ημερομηνία λήξης των συμμετοχών του παιχνιδιού ήταν λάθος αρχικά ως 26/5 γιατί πάντα ως τώρα αυτό έληγε Παρασκευή. Την Παρασκευή λοιπόν έχουμε 24/5 και όχι 26/5... Το αλτσχάϊμερ μου φταίει για την αναστάτωση που προκάλεσα.

    Φιλιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχος πίνακας,τέλεια αποτύπωση των αφρισμένων κυμάτων!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχος πίνακας. Δεν είμαι ειδική, αλλα μίλησε στη ψυχή μου.
    Πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με συγκίνησες Φλώρα μου!!πως δεν σε ηξερα δυό μήνες τώρα που κινούμαστε στονίδιο κύκλο!!εξαιρετικός ο πίνακας μιλάει στην ψυχή και σου μένει για πάντα,,τα κείμενα με λογοτεχνική τελειότητα!!Ευαίσθητο μπλόγκ που με άγγιξε βαθιά!Σου γράφτηκα μέλος,σε περιμένω και απο μένα να με διαβάσεις και να γνωριστούμε!καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εξαιρετικός πίνακας.....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή