Δευτέρα, 6 Μαΐου 2013

Έναρξη 10ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Σήμερα ξεκινάει 
το 10ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"  
    Μέχρι  και 26 Μαίου
μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες σας.

Για όσους δεν ξέρουν από το παρελθόν, μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

Οι  λέξεις  αυτές, στάλθηκαν από τη Μαρία Κανελλάκη, τη νικήτρια του 9ου παιχνιδιού μας,  η οποία μοίραστηκε το δικαίωμά της και την ευθύνη της για το διάλεγμα των νέων λέξεων με άλλες φίλες του παιχνιδιού. Είμαι σίγουρη ότι μέσα απ΄αυτές και με τη βοήθεια της έμπνευσής σας, θα ξεπεταχτούν νέες ιστορίες άξιες συγχαρητηρίων.... 

Απολαύστε τις και προβληματιστείτε....


Φυσιογνωμία
Oρίζοντας

Κερί


Σταθμός 


Πειρασμός

Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


       ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ  
Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτηθούν  
και  θα παραμείνουν αναρτημένες 
για χρονικό διάστημα  3 περίπου εβδομάδων 
 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική

Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά δηλαδή
  καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.

     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους, όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημα .
Ιδιαίτερη ευκολία για μένα θα ήταν αν γράφατε με γραμματοσειρά Georgia και μέγεθος γραμμάτων 16.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Αυτή τη φορά θα μπορείτε να στείλετε μόνο μία συμμετοχή.
 Και αυτός ο όρος προέκυψε  εξ αιτίας του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται
και καθιστά δύσκολη την ανάγνωση και αξιολόγηση πολλών ιστοριών.
Ωστόσο, αν έχετε έμπνευση για περισσότερες από μία ιστορίες, 
μπορείτε να στείλετε μία σαν συμμετοχή σας εδώ 
και να δημοσιεύσετε τη δεύτερη ή τρίτη στο δικό σας blog.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .

  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

Είναι υποχρεωτική η ψήφιση τριών (3) ιστοριών με 3, 2 και 1  και όχι προαιρετική, γιατί έτσι υπάρχει κάποια σχετική προστασία από άδικη βαθμολόγηση.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα, για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση στα δεξιά του blog.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.


Σας εύχομαι ολόψυχα


Καλή σας επιτυχία

55 σχόλια:

  1. ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ...!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!

    Φιλάκια Πολλά Φλωρούκο μου γλυκό! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Joan άσε τις χαιρετούρες και τα χρόνια πολλά...
      και πιάσε χαρτί και μολύβι...
      γράφε να δούμε τι θα βγει...

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχα! Έλιωσα στα γέλια!
      Κοπελιά καλά η Φλώρα ! Άσε τις χαιρετούρες λες και πας για πολιτικός!
      Περιμένουν εντυπωσιακά πράγματα από σένα!

      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή
  2. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. Η Ανάσταση του Χριστού Μας να φέρει ανάσταση και στις δύο μου πατρίδες. Το Άγιο Φως Του να φέρει φως στις καρδιές μας.
    Πόσο χαίρομαι που το αγαπημενο μας παιγνίδι έφτασε στο 10!! Ενδιαφέρουσες οι νέες λέξεις, έχουμε και το κερί που είναι των ημερών!
    Θα επανέλθω με την ταπεινή ιστοριούλα μου όταν την ετοιμάσω..
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου ευχαριστώ για τις ευχές, ανταποδίδω και περιμένω την ιστορία σου με αγωνία.

      Διαγραφή
  3. Πασταφλωρίτσα μου, καλημέρα!
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές που μου έστειλες. Αντεύχομαι γλυκά καρδούλα μου!
    Υγεία και δύναμη!
    Λάτρεψα τις λέξεις, δυναμικές και με βαρύτητα τις βρήκα!
    Μπράβο σε όσες από εμάς βοηθήσαμε στην επιλογή τους!
    Καλή επιτυχία στο Παιχνίδι μας!
    Οι δυο μέρες των αργιών που έχω στη διάθεσή μου είναι μια καλή ευκαιρία να στρωθώ να γράψω το κατιτίς μου!
    Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή έμπνευση να έχεις κι αν δεν σου έρθει μέσα στο 2ήμερο δεν χάθηκε ο κόσμος... Θα έχεις ακόμη 20 μέρες... που θα πάει θα έρθει...
      Φιλάκια πολλά κι από μένα

      Διαγραφή
    2. Έχεις απόλυτο δίκιο για τη μία ιστορία ανά συμμετοχή! Βασικά ντρεπόμουν να στείλω τη δεύτερη στο προηγούμενο παιχνίδι! Με προέτρεψε η Μαρία και την έστειλα !
      Πάντως συμφωνώ απόλυτα με το νέο όρο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά, Φλώρα μου! Υγεία, χαρά, αγάπη και ευτυχία!
    Πολύ όμορφες οι λέξεις του νέου παιχνιδιού! Αν προλάβω, θα δω τι καταφέρνω κι εγώ! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως τα καταφέρνεις...
      Περιμένω συμμετοχή σου.
      Χρόνια Πολλά και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  5. χρονια πολλά χριστός ανέστη θα παρακολουθήσω το παιχνίδι για να δούμε τι ιστορίες θα γραφτούν....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη...
      Δεν μου τα λες πολύ καλά... περιμένω να γράψεις...
      Θα τα καταφέρεις σίγουρα.
      Περιμένω συμμετοχή σου.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Πες τα βρε Έλενα...
      Μου φαίνεται πως η μία εβδομάδα που κάναμε διάλειμμα συνετέλεσε να τεμπελιάσουν οι φίλοι του παιχνιδιού...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά με υγεία και χαρά !
    Αυτή τη φορά δεν θα συμμετέχουμε γιατί πατώσαμε την προηγούμενη χαχαχα
    Μάλλον κανένας δεν κατάλαβε τα αλαμπουρνέζικα της γιαγιάς Κασσιανής!!!
    Πέρα απ' την πλάκα το παιχνίδι είναι πολύ ωραίο και μπράβο σας.
    Εμείς θα σας παρακολουθούμε !!!
    Φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γιαγιά Κασσιανή, πολύ ωραία μας τα έγραψε στο προηγούμενο παιχνίδι, μέσα από το στόμα ενός κακο ή καλο-μαθημένου παιδιού, που κανείς δεν του χαλάει χατήρι κι αυτό έμαθε καλά να εκμεταλλεύεται τους γονείς του και την αδυναμία που του έχουν.
      Το ότι δεν πήρε βαθμολογία εκείνη η ιστορία σου δεν λέει τίποτα.
      Η επόμενη μπορεί να πάρει πρωτιά...
      Δεν είδες εμένα...ούτε 1 βαθμό!!! όμως θα σφιχτώ και θα έρθει η έμπνευση...
      Περιμένω οπωσδήποτε συμμετοχή σου.

      Διαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη! Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ανέστη κορδονέτο μου...
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου και περιμένω συμμετοχή στο παιχνίδι.

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Φλώρα μου .Οι λέξεις υπέροχες στην αναζήτηση των εσωτερικών μου ανησυχιών!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξωτερίκευσε τις εσωτερικές σου ανησυχίες...
      να τις απολαύσουμε κι εμείς.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά Φλώρα μου!
    Καλό ξεκίνημα στο παιχνίδι και καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες.
    Καλή δύναμη να έχεις κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου ακόμη μια φορά Μαρία μου...
      Ξύσε τα μολύβια σου και γράφε να δούμε τώρα που ξεκίνησε απ' το σταθμό το παιχνίδι, ποιους ορίζοντες θα διασχίσει, τι φυσιογνωμίες θα συναντήσει κι όταν σβήσει το κερί ποιος πειρασμός θα το απειλήσει.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Xριστός Ανέστη Φλωράκι μου
    Eλπίζω να περάσατε καλά αυτές τις μέρες....
    με το καλό και του χρόνου με υγεία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάσαμε σχεδόν καλά, με κάμποσες ιώσεις και σχετική μοναξιά.
      Εύχομαι και σε σένα με το καλό του χρόνου το Πάσχα.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά με την αγάπη στις καρδιες μας
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου...
      Άλλες τόσες και από μένα για σένα.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΑΚΟΜΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ!!!!
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ!!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ, Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Rena μου και χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου.
      Περιμένω τη συμμετοχή σου...
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  14. Ηηηηηη.. Χριστέ, Παναγιά και δώδεκα Αποστόλοι! Ποια το'κανε το ατόπημα τούτο και έβαλε την λέξη "φυσιογνωμία" μέσα; Ποια κακούργα το'κανε αυτό; Πάει, θα μου το κλείσετε το σπίτι! :Ρ Χαχαχα.

    Είπα να γκρινιάξω λιγάκι, αλλά δεν μου βγαίνει. Τα γράφω και γελάω...
    Καλή εβδομάδα να έχουμε κι ανυπομονώ να διαβάσω τις ιστορίες σας!
    Φιλιά από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ την έβαλα τη φυσιογνωμία, έτσι για να δω που θα φτάσετε...
      Πάντως εξακολουθώ να επιμένω πως θέλω ιστορία σου...
      Φιλιά στη Μελβούρνη.

      Διαγραφή
  15. Χρονια πολλα , καλη δυναμη και καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη κορίτσι μου...
      εύχομαι και καλό γράψιμο και καλή επιτυχία στο παιχνίδι..
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!!! Φλωρα μου χρονια πολλα...αχ... να την πιασω την Κανελλάκη.. στα χέροια μου θα της πώ...χι.χιχ.. τι νομιζει οτι εχουμε ολοι το μυαλό της.;;; περα πο τ αστεια μας.. πολύ ωραιες οι λέξεις .. εμενα να με συνχωρεσεις που δεν πηρα την προηγουμενη φορα μερος .. και ουτε χω διαβασει τις ιστορίες θα το κανω οταν θα βρω τον χρόνο.... θα προσπαθήσω αυτήν την φορα.. ειναι αλήθεια οτι την εμπνευση δεν την εχουμε παντα... σε φιλώ και σε συχαιρω για αυτην την ομορφη προσπαθεια... Φλώρα μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη...
      Γράφοντας έρχονται οι ιδέες...
      Εγώ ήμουν σίγουρη πως δεν θα γράψω τίποτα αυτή τη φορά
      αλλά εχθές έκανα ένα νυχτέρι και να δεις πως ήρθαν οι σκέψεις
      και μπήκαν μόνες τους στη σειρά και μετά στρογγυλοκάθησαν πάνω στο χαρτί...
      Φιλιά και περιμένω συμμετοχή σου.

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά φίλη μου.
    Θέλω μια μικρή χάρη. Σε αυτό το παιχνίδι δεν ξέρω αν θα στείλω ιστορία, αναλόγως την έμπνευση. Αλλά θα ήθελα να ψηφίσω. Στο προηγούμενο δεν πρόλαβα και ήταν λίγο άκομψο να έχω στείλει ιστορία και να μην προλάβω να ψηφίσω. Για αυτό αν γίνεται να μεγαλώσει ο χρόνος της ψηφοφορίας. Είναι πολλές οι ιστορίες και θα είναι πάλι πολλές φαντάζονται και χρόνο να έχει κάποιος δεν μπορεί να διαβάσει με προσοχή και να διαλέξει.
    Φυσικά εσύ αποφασίζεις, δικό σου παιχνίδι είναι.
    Αυτά από μένα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σύνολο του χρόνου που δίνω στο κάθε παιχνίδι είναι 4 εβδομάδες ή σχεδόν ένας μήνας.
      Αυτό γίνεται ώστε σε ένα χρόνο να έχουμε μαζέψει ένα κύκλο 12 παιχνιδιών, μήπως πάνε καλά τα πράγματα και εκδώσουμε τις νικήτριες ιστορίες για φιλανθρωπικό σκοπό...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  18. Χριστός Ανέστη! Φλωρα μου, έτοιμη την έχεις την μίνι ιστοριουλα σου!!!! Πολυ εμπνευσμένη μέσα σε πέντε προτασουλες!!!!
    Πιστεύω ότι όντως θα μειωθεί ο όγκος των ιστοριών αν ο καθένας δίνει μια συμμετοχή μόνο!
    Καλές δημιουργίες!
    Καλαιτζάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρίως προσπαθούμε να μην γίνεται κουραστικό το παιχνίδι για τους αναγνώστες βαθμολογητές κι αφού είναι πολλοί οι συμμετέχοντες αναγκαστικά μειώνεται ο αριθμός των συμμετοχών που μπορεί να στείλει κάποιος.

      Διαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη Φλώρα μου!!
    Χρόνια πολλά και πάντα με υγεία!!
    Οι λέξεις νομίζω πως θα μας οδηγήσουν όλους σε όμορφα μονοπάτια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε το μονοπάτι Μαρία μου κι όπου σε βγάλει...
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

      Διαγραφή
  20. Φλώρα σου εύχομαι Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!! Καλή έμπνευση στους συμμετέχοντες!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη... Περιμένω και δική σου συμμετοχή...

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά, αγαπημένη μου Φλώρα, Χριστός Ανέστη! Τώρα κατάφερα να σε επισκεφθώ... είσαι καλά;

    Ενδιαφέρουσα η επιλογή των λέξεων αυτή τη φορά, άντε να δούμε... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη.
      Πιστεύω να σου έμειναν αξέχαστες αυτές οι Πασχαλινές διακοπές σου...
      Στρώσου τώρα και η έμπνευση δεν θα αργήσει να έρθει...

      Διαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη και σου εύχομαι πάντα να προσελκύεις τα βλέμματα στο blog σου με τις υπέροχες κατασκευές σου.

      Διαγραφή
  23. Απο ενα λαθος χειρισμου εχασα για λιγο το μπλογκ σου κι εκανα καιρο να περασω, οποτε τα διαβασα ολα μονοκοπανια!
    Ομορφα τα εθιμα στην Ανδρο, ασε που ο Λαμπριατης εκανε τα σαλια μου να τρεχουν!
    Οσο για τη νηστεια, το θεμα ειναι οπως λες η εγκρατεια αλλα και η ψυχικη συμμετοχη στο θειο δραμα, δεν ειναι λοιπον στο φαγητο η ουσια...
    Χρονια Πολλα, Χριστος Ανεστη, με υγεια και χαρα σε σενα και οσους αγαπας!
    Οι λεξεις και παλι εξαιρετικες, για να δουμε τι θα γινει και αυτη τη φορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περιμένω συμμετοχή σου;
      Νομίζω πως αξίζει τον κόπο να προσπαθήσεις...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  24. Σας χαίρομαι τόσο πολύ όλους και όλες που συμμετέχετε σ' αυτό το όμορφο παιχνίδι...... και σας θαυμάζω!!!! Τι κρίμα να μην έχω τα "φόντα" να λάβω κι' εγώ μέρος...... Είμαι πολύ "τηλεγραφική" δυστυχώς!!!!!!
    Φιλάκια Φλώρα μου και Χρόνια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να στείλεις και τηλεγράφημα με τις λέξεις αυτές...
      Για σκέψου το...

      Διαγραφή
  25. Φλώρα μου, χρόνια πολλά! Πολύ ωραίες οι λέξεις αυτή τη φορά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν. Ελπίζω λοιπόν στη συμμετοχή σου με μια πανέμορφη ιστορία.

      Διαγραφή
  26. Σήμερα είδα ότι ξεκίνησε το 10ο παιχνίδι. Οι λέξεις πολύ καλές!
    Ελπίζω να μου έρθει κάτι καλό στο νου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολυ όμορφες οι λέξεις Φλωρα μου το Έστειλα αλλα δεν μπορω να καταλάβω αν πήρες το mail φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολυ ασυναρτητες μεταξυ τους και αυτο το κανει πολυ ενδιαφέρον
    αντε να δούμε
    εχω μεγαλη χαρα να διαβάσω τις ιστορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή