Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

To χαρτάκι με το νούμερο 43

Έφτασε η ώρα να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της κλήρωσης για το δωράκι που έταξα στην  τυχερή, που θα κληρωθεί ανάμεσα απ' όσες πέρασαν και πήραν κομμάτι της τούρτας που κέρασα για τα γενέθλιά μου.
H τούρτα λειτούργησε σαν βασιλόπιτα...
Εσείς, που περάσατε να πάρετε κομμάτι της, φτάσατε αισίως τους 48.
και δεν μπορεί να πει κανείς σας ότι δεν την φάγατε μαζί...
Μπορώ άλλωστε να το αποδείξω με ντοκουμέντα... τα σχόλιά σας.
Η περίφημη λίστα .....
στην οποία όλοι σας είστε καταγεγραμμένοι 
σύμφωνα με τη σειρά που σπεύσατε να πάρετε κομμάτι είναι αυτή:

1.   Joan Petra
2.   @iris
3.   Wild rose
4.   Marilise
5.   Maria
6.   Mary
7.   Ποδηλάτισσα
8.   DrMakspy
9.   Κωνσταντίνα
10. Ευδοκία
11.  Ελένη Φλογερά
12. Μaria Villioti
13.Kλαυδία
14.  Δελφινάκι
15.  Christa Mavropoulou
16.  Eλενα Λ.
17.  Μαρία Π.
18.  Γιούλα Δημιουργίες Χαράς
19.  Χris Kat
20. Meli Kanella
21.  Nikol
22.  Handmade by Mika
23.  Kορδονέτο
24.  Gatos Se Oistro
25.  Mαρία Έλενα
26.  Σμαραγδένια Ρούλα
27.  Μarina D.Queen
28.  Tina Pippo
29.  Neli
30.  Nena
31.   Daphnofilla
32.  Evonita
33.  Marileni
34.  Funky monkey
35.  Marie - Anne
36.  Me (maria)
37.  Confusedmind
38.  Levina Vil
39.  Linaaaap
40.  Xristin
41.   Christi
42.   Σόφη
43.   Craftland gr
44.   Yiannouli Y.
45.   Beauty  follower
46.   Γιαγιά Κασσιανή
47.   Rena Christodoulou
48.   Filia
    

Κόπηκαν λοιπόν μικρά χαρτάκια,
αριθμήθηκαν,
μπήκαν όλα μαζί σε ένα τασάκι, 
ανακατεύτηκαν καλά
και η κλήρωση έγινε με τον παραδοσιακό τρόπο.
Μπήκε το δικό μου χέρι και τράβηξε
το χαρτάκι με το νούμερο 43,
το οποίο φαίνεται θολά ...
Εκ μέρους της φωτογραφικής μηχανής μου ζητώ συγνώμη...
( κάποιες φορές η φωτογραφική μηχανή μου κάνει "νούμερα")
Παρόλη τη θολότητα.... σας διαβεβαιώ ότι υπήρξε πλήρης διαφάνεια στην κλήρωση.
Το δωράκι, που είναι ένα περιδέραιο φτιαγμένο από μένα,
το δίνω μέσα απ' την καρδιά μου στο νούμερο 43 που είναι η "Craftland.gr"
της εύχομαι καλοφόρετο
 και την παρακαλώ να μου στείλει τη Δ/νσή της με mail
 για να ταχυδρομήσω το δωράκι της.

Για ακόμη μία φορά νιώθω την υποχρέωση 
να σας ευχαριστήσω 
που μετατρέψατε τα 53α γενέθλιά μου
σε μια ολόλαμπρη γιορτή 
με τις θερμές ευχές σας 
που ζέσταναν την ψυχή μου.

32 σχόλια:

  1. Φλωράνς είναι μια!
    Και ο μπακλαβάς γωνία!

    Φιλάκια Φλωρούκο μου και πάλι Πολύχρονη και Χαρούμενη Καλό μου!

    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!

    (Από..μέηλ πως πας;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου μιλάς για μπακλαβάδες....
      και πάνω που προσπαθώ να κάνω την απόφαση για δίαιτα πράξη!

      Διαγραφή
  2. Kαι του χρόνου κορίτσι με υγεία! Πολύχρονη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. που ημουν εγω? γιατι εχασα αυτη την κληρωση Φλωριτσα? αχ...τι να πρωτοπρολαβω!!!
    την επομενη φορα..
    συφχαρητηρια στη νικητρια!!!
    Εστω και αργα πολυχρονη καλη μου, να εχεις ο,τι ποθεις!
    Σε φιλΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρόνου Σοφία μου...
      Ευχαριστώ για τις ευχές..

      Διαγραφή
  4. Πασταφλωρίτσα μου δεν χρειαζόταν να τονίσεις τη διαφάνεια! Είμαι σίγουρη για σένα! :)))
    Συγχαρητήρια στην τυχερή! Καλότυχη να είναι πάντα!
    (Το ότι γίνομαι σε λίγο 43 δεν πιάνει ε; ;-) αχαχα!)
    Καλό ξημέρωμα αγαπημένη μου!
    Και του χρόνου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που φτάσαμε...
      έχει φοβηθεί το μάτι μου...
      μήπως κατηγορηθώ για αδιαφάνεια...
      Μόλις γίνεις 43 θα σου στείλω κι εσένα τι να κάνω...
      χαλάω εγώ χατήρια;

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στην τυχερή και συ Φλώρα μου να έχεις πολλές γλυκές ευχές , πολλές δημιουργίες .
    Καλό μήν και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χάθηκε καλέ να βάλεις το χαρτάκι με το ονοματάκι μου στην.....κατάλληλη θέση,δηλαδή πιο κοντά στα δακτυλάκια σου;
    Ωραία φιλενάδα είσαι Φλώρα μου!
    Δεν φτάνει που η μάνα μου με έβαλε και έσκαψα το μισό κήπο στο χωριό και μάλιστα με το ίδιο φτυάρι ξεπάστρεψα έναν ποντικό και ακόμη κάνω.....εξαγωγές(όχι συναλλάγματος καλέ!),έχω και εσένα να τηρείς με θρησκευτική ευλάβεια τους κανόνες της κλήρωσης.
    Τι την θες παιδί μου τόση διαφάνεια;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χristin μου, κάνεις την αγρότισσα με μεγάλη επιτυχία βλέπω...
      Όσο για τη διαφάνεια...
      τουλάχιστον ας υπάρχει σ' αυτό το blog...
      αφού πουθενά αλλού δεν την συναντάμε...

      Διαγραφή
  7. Αγαπημένη μου Φλώρα..ειναι πολύ όμορφο το κολιεδάκι σου..τυχερή η craftland.φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στην τυχερούλα! Πολύ όμορφο το κολιεδάκι!!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο το κολλιέ, συγχαρητήρια στην τυχερούλα !
    Και του χρόνου με υγεία κοριτσάκι μου
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παρα πολύ όμορφο...έγω δεν πέρασα....μου ξέφυγε..έτσι λοιπόν σου εύχομαι έστω και καθηστερημένα να τα χιλιάσεις.....και να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Φλώρα!!!! Συγχαρητήρια στην τυχερούλα!! Και πάλι πολύχρονη, ότι επιθυμείς! Σε ευχαριστούμε για όλα!! :) καλό μήνα και καλή εβδομάδα!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλώρα μου,

    Απούσα αρκετές ημέρες, δεν είδα καν πότε ήταν τα γενέθλιά σου...
    Πολλές πολλές ευχές, λοιπόν, να είσαι πάντα γερή, δημιουργική, χαρούμενη και να 'ναι γεμάτη αγάπη η ζωή σου!
    Χρόνια Καλά και Πολλά!

    Φιλιά!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα σου εύχομαι...τα γενέθλια με τόσες μέρες απουσία δεν τα πρόσεξα αλλά σου εύχομαι από καρδιάς να είσαι πάντα γερή, δημιουργική και ευτυχισμένη!!Συγχαρητήρια στην τυχερή νικήτρια!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στην τυχερή..είμαι σίγουρη πως θα το ευχαριστηθεί το δώρο της!!
    Καλό μήνα!!..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πλήρης διαφάνεια; Αφού το νούμερο είναι θολό...είναι και Πρωταπριλιά σήμερα...δεν σε πιστεύουμε(πλάκα κάνω).
    Φλώρα μου σου εύχομαι καλό μήνα και του χρόνου να γιορτάσεις μαζί μας τα γενέθλιά σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να είσαι καλά και του χρόνου!
    συγχαρητήρια στην τυχερούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα και καλό μήνα!!
    Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!
    Μπράβο στη νικήτρια!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στην τυχερή, αλλά και σε εσένα για την όμορφη δημιουργία! Και του χρόνου με υγεία, να σε γιορτάσουμε πάλι όλοι μαζί!

    Φιλάκια, αγαπημένη μου Φλώρα, καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσει που μας τόνισες για την διαφάνεια καλά που μας το είπες γιατί αλλιώς θα αμφέβαλα!
    Ανιντε βρε κορίτσι πολύχρονη και πάλι με υγεία πάνω από όλα και ευτυχία.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαρηκα πολυ που το χαρηκες και χαρηκα διπλα που κερδισε μια φιλη μου καλη! Και του χρονου με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ποσο χαιρομαι που το κερδισε η Αλεξανδρα μας ναναι καλοφορετο και καλοπαραδοτο απο σενα Φλωρα μου και καλο μας μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και πάλι χρόνια πολλά και καλοφόρετο στην τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα και συγχαρητήρια στην τυχερή! Να'σαι καλά και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κ αλοφόρετο απο την τυχερή .. και παντα να εισαι καλά Φλωρα μου να χαρίζεις μαζί με την αγαπη σου και ομορφα δωρακια.. φιλακια πολλα... παντα με υγεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστώ θερμά όλους εσάς που αφήσατε το σχολιάκι σας και τα καλά τα λόγια σας και εδώ...
    Εύχομαι σε όλους προσωπική και οικογενειακή ευτυχία, υγεία και όρεξη για δημιουργία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ευχαριστω πολυ Φλωρα μου!!!!!ειμαι μια εβδομαδα χωρις ιντερνετ γκρρρ και γι αυτο αργησα να σου απαντησω!!!θα σου στειλω μειλ!!φιλια και παλι σε ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή