Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Δίαιτα γιατί χανόμαστε...

Oι πολύ στενοί φίλοι που με παρακολουθείτε, θα ξέρετε ήδη ότι τελευταία είχα προβλήματα με τα λουμπάγκα μου...
Αφού τήρησα την φαρμακευτική αγωγή του γιατρού και είδα αμέσως βελτίωση, αποφάσισα να πάω και στο επόμενο ραντεβού, που ήταν 10 μέρες μετά στο ΚΑΤ, για να δω αναλυτικά το πρόβλημά μου.
Για να μην σας κουράζω, την Παρασκευή το πρωί, μετά από ουρά και ορθοστασία στο ταμείο για να κόψω εισιτήριο επίσκεψης, μπήκα στο γιατρό και του εξήγησα ότι εκτός από το ισχύο μου, έχω κι άλλο πρόβλημα στη μέση και το γόνατο.
Mε εξέτασε και σε ένα ζούληγμα  στο γόνατο κόντεψα να μείνω απ' τον πόνο.
Μου έγραψε 2 ακτινογραφίες στο γόνατο και κατευθύνθηκα πάλι στο ταμείο για να πληρώσω άλλα 9 ευρώ για τις ακτινογραφίες...
Δεύτερο στήσιμο στην ουρά και εννοείται και ορθοστασία για το ταμείο, ευτυχώς όμως στο ακτινολογικό ξεμπέρδεψα γρήγορα και μπήκα πάλι στο γιατρό για διάγνωση.
Βλέπει τις ακτινογραφίες, και μου λέει ότι πρόκειται για οστεοαρθρίτιδα που χτύπησε αρχικά το γόνατο
και αρχίζει ο εξής διάλογος.

-Πόσων ετών είσαι;
-53 γιατρέ.
-Είσαι και αρκετά μικρή!!!.
-Μισός αιώνας γιατρέ δεν το λες "μικρή" αλλά δεν θα διαφωνήσω γιατί κι εγώ αυτό νομίζω. Το γόνατο όμως μάλλον έχει αντίθετη γνώμη.
Δεν είμαι ακριβώς έτσι!!!
-Πόσα κιλά είσαι;
-Γιατρέ όλα  κι όλα, με ρώτησες να σου πω την ηλικία μου και είδες ότι δεν σου χάλασα το χατήρι. Τώρα με ρωτάς για τα κιλά μου; Ρωτάνε τέτοια πράγματα γιατρέ μου μια τροφαντούλα κυρία; Είναι τουλάχιστον αγένεια γιατρέ μου! Τα κιλά μου δεν τα λέω πουθενά, ούτε στον άντρα μου, ούτε καν στον εξομολόγο μου γιατρέ μου! Άσε που και να ήθελα να στα πω, θα τα έλεγα τόσο χαμηλόφωνα που ούτε εσύ δεν θα τα άκουγες. Και έξω απ' την πόρτα στέκεται και ο άντρας μου γιατρέ...  Τι θέλεις; Να ακούσει τα κιλά μου και να μου φύγει ο άνθρωπος μετά από 37 χρόνια; 
Αυτό που μου ζητάς γιατρέ δεν γίνεται... κατάλαβέ το!
Τα κιλά είναι δική μου υπόθεση, εγώ τα κουβαλάω, δεν τα χρωστάω σε κανέναν.
Ειδικά σε σένα που πρώτη φορά σε βλέπω και με βλέπεις και μπορεί στο μέλλον να μην σε ξαναδώ και να μην με ξαναδείς.
Ζήτα μου ότι άλλο θέλεις... του λέω εκ του ασφαλούς, γιατί από τις τροφαντές κυρίες δεν ζητάει κανείς τίποτα πονηρό, πόσο μάλλον ένας γιατρός που έχει δει κορμάρες και κορμάρες, επομένως τι θα είχε να λιμπιστεί από μια τροφαντή;

Γελάει ο γιατρός, και παίρνει  αμέσως μετά το σοβαρό του ύφος.
Και τότε πέφτει η βόμβα.

-Για όλα φταίνε τα βάρη. Τα παντός είδους βάρη. Να μην σηκώνεις βάρη, να μην ανεβαίνεις σκάλες και κυρίως να χάσεις κιλά!!!!
Τόση έμφαση στο τελευταίο σκέλος της πρότασης δεν είχαν ματακούσει τα αυτάκια μου...
Αντιδρώ εγώ, προσπαθώντας να φέρω τη συζήτηση στα βάρη γενικά και όχι στο βάρος μου, γιατί ο γιατρός άρχισε, ευγενικά μεν - τσεκουράτα δε, να μου τα χώνει χοντρά...


-Μα γιατρέ, έχω στο σπίτι μου 3 σκάλες που τις ανεβοκατεβαίνω κάθε φορά που πρέπει να μπω και να βγω από το σπίτι μου και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Και βάρη προσπαθώ να μην σηκώνω...
-Επομένως τι μας μένει; ρωτάει ο γιατρός και απαντάει μόνος του.
-Επείγει να χάσεις βάρος.Αν συνεχίσεις να έχεις αυτά τα κιλά σε 3 χρόνια σε βλέπω να χρειάζεσαι επέμβαση στο γόνατο.
Αν όμως χάσεις κιλά, θα τη γλιτώσεις την εγχείρηση.
Διαλέγεις και παίρνεις. Δική σου είναι η απόφαση. 
-Παίρνω βαθιά ανάσα και βαριά απόφαση και υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα χάσω βάρος.
Χαιρετώ το γιατρό και φεύγω με την καρδιά μου κομμάτια...

Παίρνω και τη συνταγή του με κάτι σκονάκια που πρέπει να τα πίνω για 6 μήνες κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή... και κατευθύνομαι αρχικά στο φαρμακείο για να προμηθευτώ τα σκονάκια μου.

Αμέσως μετά μπαίνει σε εφαρμογή η διατροφή που είχα κάνει προ 12 ετίας και είχα γίνει σιλφίς...
Απλή αλλά άκρως αποτελεσματική.
Πρωί: γάλα άπαχο, 4 κουταλιές δημητριακά.... τέλος.
Μεσημέρι: 100 γραμ. κρέας ή ψάρι ή κοτόπουλο, σαλάτα άφθονη βραστή ή ωμή με 1 κουταλιά λάδι, 50 γραμ. λευκό τυρί και ένα φρούτο....τέλος.
Βράδυ: Όπως το μεσημέρι... τέλος.
Ενδιάμεσα καφέδες και τσάγια κατά βούλησιν χωρίς ζάχαρη ή γάλα.

Αμέσως μετά κατευθείαν στο χασάπη...

-Κόψε μου, αγαπητέ μου κρεοπώλη, μπουτάκια κοτόπουλου στα δύο, αφαίρεσε και την πέτσα, λέω αναστενάζοντας. (Μα πείτε μου θεωρείται μερίδα το μισό μπούτι κοτόπουλου;). 
Κόψε και 1 κιλό άπαχο μοσχάρι σε 10 κομμάτια... (τι κομμάτια δηλαδή, ούτε κομματάκια δεν τα λες... μπουκίτσες ίσως.) Πέφτει δεύτερος αναστεναγμός.
Κόψε μου και 1 κιλό κιμά άπαχο...
Κόψε μου και φιλέτα γαλοπούλας λεπτές φέτες...

Επιστρέφω στο σπίτι και χωρίζω σε μεριδούλες (O Θεός να τις κάνει μερίδες!!!) των 100 γραμμαρίων τα μπουτάκια,  το μοσχάρι και τη γαλοπούλα. Με τον κιμά έπλασα 10 μπιφτέκια χωρίς ψωμί, με λίγο κολοκύθι και ντομάτα μέσα για να μην είναι θεόστεγνα σαν στουπιά. Δεν τα λες μπιφτέκια, για κεφτεδάκια μοιάζουν στο μέγεθος.
Άρχισα τη δίαιτα, αγνόησα τη σπανακόπιτα που είχα φτιάξει για τους υπόλοιπους και η Παρασκευή πέρασε σχετικά ανώδυνα.
Το Σάββατο πήγαμε σε μια φίλη που είχε τραπέζι...
Του κόσμου τα καλούδια πάνω στο τραπέζι της...
Κι εγώ βόσκησα κανονικά... σαλάτα και πάλι σαλάτα, και λίγο κρέας (όσο πατάει η γάτα), και λίγο τυράκι (το μισό απ' όσο πατάει η γάτα) και ειλικρινά δεν με πείραξε καθόλου αυτό. 
Και μετά βγαίνουν τα γλυκά.... και είναι γνωστό τοις πάσι τι γλυκατζού είμαι...
Και να τούρτα!!! και να σοκολατάκια μεγέθους XXL από ΜΑΧ PERRY!!! και να άλλα σοκολατάκια διαφόρων γεύσεων με γέμιση πραλίνα!!! και να κάστανα marron glasse που τα λατρεύω!!! και φρουτοσαλάτα  στο καπάκι με σιρόπι, λικέρ και σαντιγί!!!
Κι εγώ βράχος!!! Η αλήθεια είναι ότι τα κοίταζα και ήμουν έτοιμη να ενδώσω αλλά κρατήθηκα... (αν εξαιρέσει κανείς μισό κουταλάκι τούρτα που έβαλα στο στόμα μου για να τιμήσω τα  γενέθλια της φίλης και δεν πρόλαβε να πάρει γεύση ούτε ο ουρανίσκος μου).

Γύρισα στο σπίτι κι ένοιωθα νικήτρια...

Κυριακή πρωί  όλα καλά. 
Κυριακή μεσημέρι μου τηλεφωνούν πως το απόγευμα έρχονται επισκέψεις για καφέ.
Ωραία, σκέφτομαι. Κουλουράκια υπάρχουν. Θα φτιάξω κι ένα cheese-cake με γέμιση φράουλας, που δεν είναι και το πιο αγαπημένο μου γλυκό, και όλα καλά... Θα το αντέξω...
Κυριακή απόγευμα φθάνουν οι επισκέψεις ή μάλλον ο πειρασμός...
Στα χέρια τους κρατούσαν 2 μεγάλα κουτιά από ζαχαροπλαστείο...
Το ένα περιείχε σιροπιασμένο τσουρέκι με γέμιση πραλίνας και επικάλυψη σοκολάτας και αμυγδαλάκι τριμμένο πάνω απ' τη σοκολάτα... άλλο να σας λέω κι άλλο να βλέπετε!!!
τσουρέκι γεμιστό με πραλίνα και επικάλυψη σοκολάτας
Το δεύτερο κουτί είχε lemon-pie, λαχταριστή και στολισμένη με γκρατιναρισμένη μαρέγκα!!! 
lemon pie
Βγαίνει στο τραπέζι και το δικό μου γλυκό και τα κουλουράκια...
cheese cake με γέμιση φράουλας
κουλούρια με σοκολάτα









Μην μου ζητάτε συνταγές για κουλουράκια και cheese cake γιατί δεν το αντέχω να μπαίνω σε λεπτομέρειες...

Όλοι ήπιαν καφέ και δοκίμασαν απ' όλα τα γλυκά, εγώ ήπια καφέ χωρίς ζάχαρη και κέρναγα τα γλυκά, με αυτοπεποίθηση ότι ο ισχυρός μου χαρακτήρας θα αντισταθεί μέχρι τέλους στον πειρασμό...
Ήπιαμε τον καφέ, μας χαιρέτησαν κι έφυγαν...
Και περίσσεψε 1/2 τσουρέκι με τα όλα του, 3/4 της lemon-pie,  3/4 της ταρτιέρας με το cheese-cake και ένα σωρό κουλουράκια...

Πως θα ξημερωθώ απόψε, ούτε εγώ δεν ξέρω... 
Με τόσα γλυκά στο ψυγείο, πρέπει να πάρω μια χούφτα υπνωτικά, να πέσω να ξεραθώ ως αύριο το πρωί, μήπως και αποφύγω τη νυχτερινή έφοδο στο ψυγείο...



Προς το παρόν, για να μην με φέρνουν τα βήματά μου στην κουζίνα και το ψυγείο, αποφάσισα να κάτσω να γράψω τον πόνο μου, να περάσει η ώρα να πάω να ρημαδοκοιμηθώ.
Γιατί κακά τα ψέματα... οι πειρασμοί βρίσκουν τον άνθρωπο ευάλωτο, κυρίως τα βράδια!!!

Από εσάς ζητάω ενθάρρυνση και τη θετική σας ενέργεια για να μπορέσω να ανταπεξέλθω την πρώτη δύσκολη εβδομάδα της δίαιτας.

Κι αν ακούσετε στις ειδήσεις για κανένα άγριο έγκλημα αυτή την εβδομάδα, μπορεί να είμαι  εγώ αυτή που εγκλημάτισε.
Γιατί όταν κάνεις δίαιτα, η πρώτη εβδομάδα είναι ζόρικη, φέρνει νεύρα και αλίμονο σε όποιον βρεθεί μπροστά μου στην κακιά την ώρα!!!

Καληνύχτα σας και καλή μου δύναμη... 

Και μην ξεχνάτε ότι μέχρι την Παρασκευή το βράδυ 
μπορείτε να διαβάσετε και να βαθμολογήσετε 
τις ιστορίες του 9ου παιχνιδιού μας
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
σε 4 αναρτήσεις
στο blog mytripsonblog
όπου φιλοξενήθηκε αυτή τη φορά
με μεγάλη αγάπη από τη Μαρία.

76 σχόλια:

  1. Τα νέα του γιατρού τα μάθαμε αναλυτικά ,χάπια ,οδηγίες κ.λ.π .Τις δικές σου σκέψεις τις εκμυστηρεύτηκες ,τις αδυναμίες σου δημόσια τις αναγνώρισες ΄,άρα είσαι τόσο δυνατός άνθρωπος που χάριν του καημένου σου γονάτου ,θα τα καταφέρεις και μάλιστα πολύ καλά . Τώρα που έχω " λυσάξει" της πείνας τρώω σιγά-σιγά ένα τέταρτο από ένα μηλαράκι ..Καλή επιτυχία και εγώ μαζί σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπό τα βάθη της καρδιάς μου σου εύχομαι καλή επιτυχία και είναι καλό για μένα να ξέρω ότι μοιράζομαι τις δύσκολες ώρες μου με κάποια που περνάει τα ίδια...

      Διαγραφή
  2. Ευτυχώς δε χρειάζστηκε να μου προτεινει διαιτα,ποτέ δεν τα ειχα τα κιλά μου,μου εκοψε βεβαια τις σκάλες(αυτό πραγματικά με λύτρωσε) και ειχε απολυτο δικιο,κομμένα τα βαρη,τακτικό περπάτημα,συγκεκριμμένες ασκήσεις γυμναστικής,χωρις λύγισμα των γονατων,και η γυμναστική του μπαξέ,έτσι το παλευουμε,μια συνηθεια ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς μπαξέ δεν έχουμε... το διάδρομο μου τον έκοψε μαχαίρι, οπότε μένει μόνο το απλό περπάτημα στο δρόμο...
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
    2. Λύσε το προβλημα με τις σκάλες,αλλιώς δε θα πετυχεις τίποτα...

      Καλημέρα,,,

      Διαγραφή
  3. Φλώρα μπορείς νικήτρια να βγείς! Φλώρα μπορείς νικήτρια να βγεις! σου κάνω κερκίδα....
    πέρα απο την πλάκα ΜΠΟΡΕΙΣ. Είναι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο, οπώτε δείξε χαρακτήρα.
    Πριν απο 3 χρόνια είχα πάει σε ενδοκρινολόγο για να δείξω κάποιες ορμονικές εξετάσεις γιατί με τα ορμονικά μου έχω θέμα και έφυγα με μια δίαιτα στα χέρια που έλεγε οτι πρέπει να χάσω τουλάχιστον 25 κιλά αν θέλω να δω φως στο τούνελ των ορμονών. Ανήκω και εγω στην πολύπαθη ομάδα των τροφαντών...
    και ναι στερήθηκα αλλά τα κατάφερα. Και η ευεξία και η αυτοπεποίθηση που είχα έβαζε στην άκρη τους κόπους και τις θυσίες. άσε που ως δια μαγείας τα ορμονικά μου μπήκαν σε μια τάξη.
    Τι τα θες! Για 1,5 χρόνο πρόσεχα και διατηρούμουν. Μια ''δύσκολη'' περίοδος με αρκετές στεναχώριες και άγχος και τσουπ ξέφυγα απο τον ''καλό'' δρόμο !! και να τα και τα 25 επέστρεψαν και μπαστακώθηκαν.
    Η ανάρτηση σου με βάζει σε σκέψεις; Να σου έρθω να γίνουμε πολλές; (μετράω για δυο). Να ξέρεις πως υπάρχει και κάποια άλλη που ''πεινάει'' και να παίρνεις κουράγιο;
    Φιλιά! και συγνώμη για το ΧL σχόλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να έρθεις στο Μαραθώνιό μου κι εσύ.
      Θα είναι διπλό το όφελος, εσύ θα αδυνατίσεις κι εγώ θα έχω συμπαράσταση και συνοδοιπόρο.
      Φιλιά και το ΧL σχόλιο με ενθουσίασε...

      Διαγραφή
    2. Σου έρχομαι λοιπόν. Απο αυριο. όμωε άσε με σήμερα να το γιορτάσω όπως ξέρω... χιχιχιχι
      Απο αύριο θα ξέρεις οτι και άλλη μια ''πεινάει''. Ελπίζω να σου δίνει κουράγιο αυτό.
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Κλαυδία8:37 π.μ.

    Αχ Φλώρα μου κι εγώ το ίδιο δράμα ζώ !!!! Δεν είναι που δεν έχασα τα κιλά απο τις εγκυμοσύνες, δεν είναι που κάθε χρόνο παιρνω αποφάσεις που τις αθετώ, ήρθε και η συνταξιοδότηση που πυροδοτησε τη λαιμαργία και τη βουλιμία μου και τα κιλά πήρανε τα πάνω τους, πολύ πάνω τους δυστυχώς !!! ΄Ηρθανε καπάκι και τα προβλήματα με τα γόνατα, τι να κάνουνε κι αυτά "γονατίσανε" απο το υπερβάλον βάρος......μοιράστηκα τον πόνο μου και πάω στο χασάπη να ψωνίσω απο τα ίδια τα δικά σου, θα πάω κα Λαϊκή να φορτώσω το ψυγείο χορταρικά, μαρούλια, πιπεριές, κολοκυθάκια και ο Θεός βοηθός....... θα το παλαίψουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Κλαυδία μου να είσαι και σ' αυτό το δύσκολο πράγμα που λέγεται "ΔΙΑΙΤΑ" μαζί μου γιατί έχεις ένα δικό σου τρόπο να ενθαρρύνεις τους ανθρώπους και για να βοηθήσεις και τα δικά σου γόνατα.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Χαχαχα, σαν να περιγράφεις εμένα και τις συνήθειες στο σπίτι μας κυρίως στα γλυκα. Όμως είπα ΤΕΛΟΣ. Δεν έχω βέβαια τόσα παραπανίσια, αλλά και τα 4-5 πολλά είναι αν δεν μπορείς να τα χάσεις. Κράτα γερα και δυνατά με στόχο, εδώ συμπαραστάτισσα:)
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου... Κι εγώ ξεκίνησα με τα 4-5 περιττά και δυστυχώς τα πολλαπλασίασα επι 2; επί 3; επί 4 ... δεν θα το αποκαλύψω...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Υπαγε οπίσω μου σατανά πρωϊνιάτικα!
    ΗΜΑΡΤΟΝ Φλώρα μου!
    Κάνουμε κι εμείς δίαιτα!! (4-5 έχω και δεν μπορώ να τα χάσω με τίποτα!)
    Απο μια ηλικία και μετά και η ανάσα μου θερμίδες έχει γμτ!
    Φιλιά και περαστικά ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ υποψιάζομαι ακόμη και το νερό....
      αν και είμαι σίγουρη ότι η ζημιά γίνεται από αλλού.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Θα είμαι εδώ δίπλα σου και το ξέρεις! Εγώ έχω τεράστια χαρά και μόνο για τις πρώτες αντιστάσεις σου! Κι έτσι θα συνεχίσεις!
    Δυο χρόνια έχω να βάλω γλυκό στο στόμα και δεν μπορείς να φανταστείς την περηφάνια και τη χαρά μου! Α και δεν μου λείπουν! Μου είναι πλέον αδιάφορα ! Και να σκεφτείς δεν ζούσα χωρίς σοκολάτα κάποτε!

    Όλα είναι θέμα εσωτερικής θέλησης! Εγώ από σήμερα σφίγγω τα δόντια και πάω σε καθημερινή προπόνηση (γιατί με τη διατροφή όλα καλά) για να μπω ξανά σε όλα μου τα στενά τζινάκια !
    Άρα θα αλληλοστηριζόμαστε , ναι;
    Εγώ κρατάω συνήθως σημειώσεις σε ημερολόγιο. Βοηθάει πολύ να ξέρες!
    Όλα είναι στο μυαλό και στην υποστήριξη των άλλων
    Φιλάκια!
    Καλή δύναμη, καλή εβδομάδα αγαπημένη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα από πριν ότι θα χαρείς να το ακούσεις...
      Ξέρω ότι θα με σκέφτεσαι όσο προσπαθώ...
      Ελπίζω όταν κάποτε συναντηθούμε να σου παρουσιάσω όχι εμένα αλλά αυτό που θα ήθελα να γίνω...
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Όταν με το καλό συναντηθούμε εγώ θέλω να γνωρίσω και να σφίξω στην αγκαλιά μου την μεγάλη καρδιά Φλώρα! Τα κιλά καθόλου δεν παίζουν ρόλο! :))
      Φιλούθκια! ♥

      Διαγραφή
  8. den eisai h monh ston agwna me th diaita,to 90 tois ekato twn gynaikwn eite me liga,eite me polla,eite me katholou kila gia xasimo, afth thn epoxh to rixnoume sta kotopoulopsara kai sta....xortaria.kalh mas epityxia loipon.polh kalhmera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koτόπουλο μέχρι να βγάλουμε φτερούγες...
      Καλή σου μέρα και καλή επιτυχία σε όλες τις πάσχουσες... από κιλά.

      Διαγραφή
  9. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις..αφού είναι και θέμα υγείας πρέπει να κάνεις σίγουρα την προσπάθεια...
    Δεν τα έχω καλά με τις δίαιτες, αλλά τα έχω χειρότερα με τις εγχειρήσεις...οπότε δίαιτα, δεν το συζητώ...
    Καλή εβδομάδα..φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ακριβώς το ίδιο σκέπτομαι...
      Καλύτερα δίαιτα παρά μαχαίρι...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Καλή εβδομάδα Φλώρα μου...έχεις την αγάπη μου,την σκέψη μου και το ξέρεις...ότι μπορεί και αν μπορεί να βοηθήσει κάπου το δελφινάκι είναι πρόθυμο για την φίλη του...
    μη παρεξηγηθώ,αλλά στα σημεία,ξεραθώ,ρημαδοκοιμηθώ και για τις ειδήσεις γέλασα
    πάλε καλά που το χιουμορ σου δε το έχασες και ούτε να το χάσεις
    να προσέχεις την υγεία και τον εαυτό σου για σένα και για όλες εμάς που σε αγαπούμε
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή δυνάμη στην προσπάθεια στην διαιτα
      με τα γλυκα και μενα μου αρεσουν πολυ ειδικα τα σοκολατενια

      Διαγραφή
    2. Το χιούμορ μπορεί να συνυπάρχει με τον πόνο.
      Μου αρέσει επίσης να αυτοσαρκάζομαι και να γελοιοποιώ τις δυσκολίες μου...
      Αν είναι να γελάσει κανείς εναντίον κάποιου καλό είναι αυτό να είναι εναντίον του εαυτού του...
      Φιλιά δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
  11. Πρώτη φορά που σου γράφω σχόλιο.
    Καλώς σε βρήκα!
    Δύσκολο το θέμα.
    Φλώρα μου, δεν ξέρω πολλά αλλά μου φαίνεται πως ξεκίνησες με ζόρικη δίαιτα.
    Μήπως να πήγαινες σε ένα διαιτολόγο να σε βοηθήσει; μια ιδέα λέω.
    Πάντως όλοι θα είμαστε δίπλα σου ό,τι αποφασίσεις!!!!
    Δύναμη!!!!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή βδομάδα με πολύ κουράγιο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δίαιτα αυτή είναι από διαιτολόγο, κάποια άλλη φορά που είχα πάει...
      Δοκιμασμένη χάνεις σίγουρα κιλά και καλή για την υγεία...
      Άριστες εξετάσεις μετά το πέρας της...
      Γι αυτό δεν ψάχνω για άλλη.
      Φιλιά πολλά και ευχαριστώ που έφτασες ως εδώ.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Φλώρα μου, καλό κουράγιο με το θέμα της υγεία σου, να είσαι προσεκτική ! Τώρα όσο αφορά την δίαιτα δεν πρέπει να την κάνεις τόσο αυστηρή γιατί στο τέλος θα υπάρχει σωστό αποτέλεσμα. Καλό θα είναι να πας σε διαιτολόγο όπως πολύ σωστά προτείνει και η φίλη "serenata" και να ασκείσαι παράλληλα (περπάτημα). Είμαι σίγουρη ότι θα καταφέρεις , εμείς εδώ είμαστε δίπλα σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δίαιτα είναι από διαιτολόγο και την είχα κάνει παλιότερα.
      Όσο για την άσκηση ο γιατρός μου απαγόρευσε οτιδήποτε μπορεί να επιβαρύνει το γόνατο. Πιθανόν να του προκάλεσα μεγάλο πρόβλημα τους τελευταίους μήνες που έκανα εντατικά διάδρομο.
      Μου είπε όμως ότι περπάτημα υπό τύπου βόλτας πρέπει να κάνω...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Καλη επιτυχια Φλωρα!!αφου καταφερες και αντισταθηκες σε τοσα γλυκα απο την αρχη της διαιτας εχεις μεγαλη δυναμη!!!Καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να μη μου τυχαίνουν πειρασμοί συχνοί γιατί άνθρωπος είμαι.Δεν είμαι από ατσάλι...

      Διαγραφή
  14. είμαι σε δίαιτα από 24/1/2013 και μέχρι σήμερα 22/4 έχω χάσει 10 κιλά και συνεχίζω! Υπομονή! Η πρώτη βδομάδα είναι δύσκολη... θα περάσει όμως και μετά θα νιώθεις πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο... τέτοια να μου λες να παίρνω δύναμη.
      Πάντα η 1η εβδομάδα είναι ζόρικη...
      Πιστεύω να περάσει με επιτυχία...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Aχ κορίτσι πόσο σε καταλαβαίνω εγώ να δεις τι τραβάω που έχω και τον μεταβολισμό με τον θυροειδή να αρνείται να δουλέψει ο ριμαδης.
    Αστα έκοψα το τσιγάρο έκοψα τα μεζεδάκια κάνω ποδήλατο και δεν λένε να φύγουν, αλλά δεν θα σκάσω κιόλας καλά να είμαστε.
    Μια ζωή την έχουμε!
    Φιλιά και κουράγιο!
    Ολες μαζί θα το πατάξουμε το τέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ κιλά ξεκίνησα να παίρνω σε κάποια φάση που έπαθα θυρεοειδιτιδα αλλά δεν φταίει μόνο αυτό...
      Τα γλυκά με κατέστρεψαν...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Αχ αυτή η θυρεοδειτιδα που δεν μπορώ να μάθω και να την λέω την έγραψα από εσένα τώρα.
      Μας έχει ριμάξει.
      Εγω δεν τρώω γλυκά δεν μου αρέσουν αλλά αν βρω ένα ζεστό ψωμάκι ή μια ωραία μακαρονάδα την τσακίζω.
      Αστα αστα!
      Υπομονή!!!

      Διαγραφή
    3. Και οι μακαρονάδες είναι λατρεμένες μου και στο ψωμάκι όταν είναι σπιτικό δεν λέω όχι... ειδικά αν είναι με βούτυρο και μέλι...

      Διαγραφή
  16. περιμενω πως και πως να δω τις υπολοιπες ιστοριες
    και αυτο με τη διαιτα αστο δε το χω ουτε γω , πρεπει να χασω κανα 3-4 κιλα και λεω πρεπει γιατι εχω κι ενα θεμα, και τι μου λεει η κολητη -αλλο ζαβο κι απο κει-α μην αρχισεις τωρα διαιτα εχεις κρονο δε ξερω που , και οτι και να τρως θα παιχαινεις
    το ακουσα κι αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να της πεις της κολλητής "Δεν θέλω αηδείες" γιατί αν περιμένουμε ο Κρόνος να αγκαλιαστεί με την Αφροδίτη και να μπει στη μέση ο Ερμής και στην ώρα να πλακώσει ο Πλούτωνας.... κλάψε με μάνα κλάψε με μια νύχτα με φεγγάρι...
      Εγώ δεν τα πιστεύω τα άστρα, οπότε άσε τους πλανήτες να χορεύουν...

      Διαγραφή
  17. Διαβασα το μαρτυριο που περνας φιλη μου...τι πραγμα κι αυτο με τη διαιτα! τη συχενομαι..ολοψυχα σου ευχομαι να εχεις δυναμη και καλη συνεχεια...!!!θα χρεισατει να σκεφτεσαι θετικα!!!! σε φιλωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ηλικία σου Σοφία μου κι εγώ τα ίδια έλεγα....
      49 κιλά ήμουν μόνο... τώρα δεν σου λέω...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. Aν δεν σε ήξερα και διάβαζα την ανάρτησή σου, θα νόμιζα πως είσαι ο θηλυκός Βενιζέλος. Μήπως να το κάνεις μια σμίκρυνση μέσα σου το πρόβλημα; Δεν πας για να χάσεις είκοσι κιλά γιατί κινδυνεύει η υγεία σου. Νομίζω πως αν περιορίσεις τα αυτονόητα παχυντικά, δηλαδή ψωμί, αναψυκτικά, γλυκά και λιπαρά, το αποτέλεσμα δεν θα σε προδώσει.
    Ο ντόκτορας θα πρέπει να σου έδωσε και κάποιες ασκήσεις για να δυναμώσουν οι τετρακέφαλοι και να "οχυρώσεις" τα γόνατά σου. Απλές, μη φανταστείς... Ένα δεκαλεπτάκι το πολύ και είσαι καινούργια.

    Φλωρίτσα μου όλα θα πάνε καλά και ο στόχος είναι εφικτός.
    Κι όταν πέφτεις, γράφε μας τις εμπειρίες σου, να κάνουμε όλοι μαζί "γυμναστική" μαζί σου.
    Φιλιά πολλά & καλή δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο για να γίνω άνθρωπος πρέπει να χάσω 20 κιλά.
      Όσο για την άσκηση μου είπε να μην κάνω ασκήσεις που επιβαρύνουν τα γόνατα. Περπάτημα μου είπε να κάνω αλλά ποτέ στο διάδρομο γιατί έχει ένταση και κουράζει τα γόνατα...
      Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι και πολύ της άθλησης.
      Προτιμώ τον καναπέ...
      Φιλιά πολλά Μαρία μου κι ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  19. Καλό ξεκίνημα και κουράγιο στη δίαιτα σου! Πρέπει να προσπαθήσεις,αφού είναι για το καλό της υγείας σου. Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου καλό μου κορδονέτο.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  20. Και σκέφτηκα να θίξω το θέμα τις προάλλες που λέγαμε για τη μέση σου... (ως ομοιοπαθής, τα ίδια άκουσα) και λέω "άσε, να μην την στενοχωρήσω..." Είχα και μια ελπίδα ότι δε θα ισχύει στην περίπτωσή σου.

    Εγώ, με 1.78 ύψος, όταν πήγα στο γιατρό για τη μέση μου ήμουν 70 κιλά και μου ζήτησε να χάσω 10 (!!). Εκτός του ότι δεν είχα τότε το κουράγιο σου (και μπράβο) για δίαιτες, είχα κι όλο το σόι να τρέχει από πίσω μου, λέγοντας ότι θα γίνω σαν στέκα από μπιλιάρδο. Κι έτσι, επαναπαύτηκα και συνεχίζω να είμαι τα ίδια κιλά...

    Πέρα από την ανάλαφρη διάθεση της ανάρτησής σου, αγαπημένη μου Φλώρα, ξέρω ότι είναι δύσκολο για σένα - όμως, καλά κάνεις και το παλεύεις. Είναι για το καλό της υγείας σου! Έκανες καλή (και σταθερή) αρχή... μην το χαλάσεις στην πορεία! Και το κίνητρο του να αποφύγεις την επέμβαση, είναι αρκετά ισχυρό πιστεύω. Καλή δύναμη σου εύχομαι. Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια...
      Υπόσχομαι πως θα προσπαθήσω... μακάρι και να τα καταφέρω...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  21. Δεν ξέρω για τη δίαιτα, αλλά το κείμενο είναι μούρλια!
    Γέλασα με την ψυχή μου!
    Α! Και με ένα..τοστ στο χέρι!..
    Ναι ρε! Που πέσατε όλοι να(μου το)φάτε!
    Ζήλιααα!
    Άστα Φλωρούκο! 3 κιλά μείον..πως πάνε μου το λες σε παρακαλώ;;;
    Σε φιλώ (γλυκά..! αχαχαχα!), σε ξαναφιλώ σκέτο!
    Α! Συμπαρίσταμαι βεβαίως-βεβαίως! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά γελάς με τα χάλια μου;
      Γελάς με τον πόνο μου;
      Γελάς με την πείνα μου;
      Και χωρίς ντροπή μου λες ότι τρως παράλληλα τόστ...
      Και μιλάς για 3 μόνο κιλά...
      3 κιλά = 12 πακετάκια βιτάμ
      20 κιλά = 80 πακετάκια βιτάμ...
      Τι να πω η έρημη που πρέπει να χάσω 80 πακετάκια βιτάμ από πάνω μου...
      Μακάρι να έπρεπε να χάσω μόνο 12 πακετάκια βιτάμ...
      Αλλά εγώ είμαι ολόκληρη μια μαργαρίνη....
      πως θα λιώσει τόση μαργαρίνη;
      Σε φιλώ και μη μου μιλάς για φαγητό, ούτε καν για τόστ...

      Διαγραφή
    2. Επανέρχομαι γιατί εγώ μια Κυριακή είχα πάει για καφέ και συνάντησε ένα πλάσμα σκέτη..γλύκα(βρίζε τώρα πάλι μαντάμ!)
      Και τι κουραφέξαλα μου λέει ο γιατρός της εγώ δεν τα ξέρω...
      Αυτοί οι γιατροί είναι να μην σε πετύχουν! Πάντα κάτι να σου βρουν; Αμάν το χάλι τους! Συμπαρίσταμαι ανυπερθέτως! Φιλώ σε! :)))
      (έχω να χάσω 12 πακετάκια βιτάμ;;;; Ο Χριστός κι η Μάνα του..!)

      Διαγραφή
    3. Ψιλό ξανθό τύπικο λυγερόκορμο κορίτσι... τα παραλές...
      θα γελάει ο κόσμος μαζί μου...
      Όμως τι είναι 12 πακετάκια βιτάμ μπροστά στα 80 τα δικά μου!!!

      Διαγραφή
  22. Δηλαδή τώρα αν σου γράψω και εγώ τα δικά μου, θα είναι σαν ιατρικό συνέδριο. Ενα σου λέω ότι έχω αρχίσει την δική μου προσπάθεια απο τις 8/4/13, προσπαθώ πόλύ, κάνω που και που παρασπονδίες έχω χάσει σε 10 μέρες 2 κιλά και συνεχίζω. Πρέπει να χάσω περίπου 15 κιλά. Τι λες θα τα καταφέρουμε??
    φιλιά πολλά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορέσω να χάσω σε 10 μέρες 2 κιλά θα αναπτερωθεί λίγο το ηθικό μου...
      Τώρα βλέπω κάθε μέρα στη ζυγαριά 100 γραμμάρια να φεύγουν, όταν και αν έχω επισκεφθεί την τουαλέτα...
      Ως τα 2 κιλά έχω μέλλον νομίζω...
      Ως τα 20... Μαραθώνιο...
      Φιλιά και καλή συνέχεια και για τις δυο μας.

      Διαγραφή
  23. με το καλό όλα.....εύχομαι...
    ουφφφφ τωρα για μένα..που το πάω ανάποδα.....απο το ψυγείο προς τα πίσω.....οφουυυυυ.....κάηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου ένα ψυγείο που να είχε μια τεράστια καραμούζα και όταν το πλησιάζει κανείς να αιφνιδιάζει και να κόβεται η όρεξη!!!

      Διαγραφή
  24. Φλώρα μου γέλασα με τον αυτοσαρκασμό σου και με τις αναλυτικές σου σκέψεις , όμως δεν παύει να είναι ένα θέμα υγείας και χρειάζεται μεγάλη αυτοσυγκράτηση . Σου εύχομαι καλή δύναμη και καλές προσπάθειες.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αυτοσαρκασμός είναι ένας τρόπος να χρυσώνεις το χάπι που είναι πανάθεμά το πικρό δηλητήριο...

      Διαγραφή
  25. Πόσα είπες ότι πρέπει να χάσεις;
    20 κιλά;
    Αν χάσεις 20 κιλά θα σε ψάχνουμε στα ρούχα σου καλέ!
    Μήπως είσαι υπερβολική;
    Θα νομίζουν όλοι ότι έχουμε να κάνουμε με μια πολύ,μα πάρα πολύ στρουμπουλή Φλώρα ενώ δεν είναι έτσι!
    Φιλούρες και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα συντρόφισσα!!!!!!
      Χαχαχαχαχαχα!!!
      Σε φιλώ γλυκά! :)))

      Καμμιά ανάρτηση παίζει ή...;

      Διαγραφή
    2. Η Φλώρα έχει 20 κιλά περισσότερα όσο κι αν δεν το παραδέχεστε...
      Εδώ έχουν αλλοιωθεί και τα χαρακτηριστικά μου...

      Διαγραφή
    3. Συντρόφισσα εξήγησε μου τι σημαίνει.....ανάρτηση!
      Μήπως είναι αυτό που για να έχεις αποτέλεσμα πρέπει να στρώσεις ποπό ενώ τα πουλάκια κάνουν τσίου,τσίου έξω;

      Διαγραφή
    4. Τι είναι αυτά που λες Φλώρα μου!
      Αφού εγώ σε αναγνωρίζω.....με την πρώτη ματιά!
      χα,χα,χα!
      Καλά δεν τα λέω Joan;

      Διαγραφή
  26. Φλώρα μου, αφού η απόφαση προέρχεται από θέμα υγείας, σου στέλνω όλη την θετική μου ενέργεια και πολλές ευχές για καλή επιτυχία.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Δεκτή η θετική σου ενέργεια αλλά και οι ευχές σου.
      Ευχαριστώ πολύ πολύ.

      Διαγραφή
  27. Φλωρα μου κουραγιο και δυναμη! Ευτυχως, Μ. Εβδομαδα ερχεται και με τη νηστεια ολο και θα ειναι ευκολοτερο. Τωρα, εγω πιστευω οτι δεν χρειαζονται υπερβολες. Ενα κομματακι γλυκο δεν χαλαει τη διαιτα αν ολα τα υπολοιπα ειναι σωστα και μετρημενα. Θα τα καταφερεις ειμαι σιγουρη, σε λιγους μηνες θα εισαι μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η νηστεία είναι δυστυχώς αντίθετη από τη δίαιτα...
      Όμως ο διαιτολόγος λέει ότι όταν κάνεις δίαιτα δεν πρέπει να την σταματάς λόγω νηστείας, γιατί ήδη από μόνη της η δίαιτα είναι στέρηση, επομένως πληροί αυτό που επιδιώκει η νηστεία... τη στέρηση.

      Διαγραφή
  28. Αχ αχ Φλωρίτσα τι ωραία που μας τα είπες, μ'έκανες να γελάσω παρ'όλο που ξέρω πόσο δύσκολο είναι να προσπαθείς να έχεις το έλεγχο πάνω στο φαγητό ειδικά όταν είναι γεμάτο το ψυγείο.. Πάντως όπως το είπες η πρώτη εβδομάδα είναι δύσκολη κοινώς κρατήσου λίγο και ακόμη και μετά θα είσαι μια χαρά.. Καλή συνέχεια σου εύχομαι και σου στέλνω πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μεσημέρι ξεκίνησα τη δίαιτα.
      Σήμερα βράδυ Τρίτης όλα πάνε καλά...
      Θα βάλει και ο Θεούλης λίγο το χέρι του και θα πάνε όλα καλά φαντάζομαι...

      Διαγραφή
  29. Φλώρα μου διάβαζα την ανάρτησή σου και με πήραν τα γέλια. Την ίδια σχεδόν ιστορία είχα και εγώ την περασμένη εβδομάδα. Είμαι όμως πολύ λαίμαργη και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να κάνω δίαιτα.Ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρουμε και οι δύο. Φιλάκια πολλά και ....κουράγιο. Η πρώτη εβδομάδα είναι δύσκολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mέσα απ' την καρδιά μου σου εύχομαι να χάσεις τα περιττά κιλά σου και η υγεία σου να είναι τέλεια.
      Κουράγιο και θα περάσει η πρώτη εβδομάδα...

      Διαγραφή
  30. Αααααααα, πάρα πολύ ωραία!
    Εσύ μέση, εγώ και μέση και στραβό γόνατο από το βάρος!
    Και η ίδια ακριβώς ηλικία!
    Μόνο στα κιλά σε περνάω! Πρέπει, σου λέει, να χάσω 30!
    Ξεκινώ δίαιτες, τις κάνω λίγο διάστημα, χάνω το κάτι τις μου, περνάν οι πόνοι, μετά ξεχνιέμαι και φτου κι απ' την αρχή.
    Και ως μαθούσα και παθούσα, έρχομαι να σου πω να μην κάνεις το ίδιο λάθος με εμένα. Να την τηρήσεις την δίαιτα μέχρι να απωλέσεις όλο σου το περιττό βάρος. Είναι δύσκολο, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις, διότι, μπορεί να μην σε γνωρίζω, αλλά έχω την αίσθηση ότι είσαι δυνατός χαρακτήρας και θα μπορέσεις να αντισταθείς στους γευστικούς πειρασμούς. Ήδη αγνόησες τσουρέκι, λέμον πάι και άλλα πολλά! Εύγε!!!
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια στην δίαιτά σου και γρήγορη απώλεια των παραπανίσιων κιλών!

    ΥΓ. Εν τω μεταξύ θα κλέψω την δίαιτα, διότι δεν ξέρεις καμιά φορά, μπορεί και να συμμορφωθώ και να την κάνω, παίρνοντας το καλό παράδειγμα από εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δίαιτα, αν δεν την παραβιάζεις είναι garantie...
      Κάνε την και δεν θα το μετανιώσεις.
      Είναι και εύκολη γιατί όπου κι αν βρεθείς θα υπάρχει ένα κομματάκι κρέας ή ψάρι ή κοτόπουλο και σαλάτα και τυράκι και ένα φρούτο εύκολο να το βρεις.
      Οπότε δεν θα στερηθείς καμία έξοδο με σκοπό το φαγητό...

      Διαγραφή
  31. Μα πραγματικά εσυ πέρασες τα πανδεινα και μας ρωτας αν θα τα καταφέρεις? Εδω έκανες crash τεστ κανονικο με τοσα γλυκα και φαγητα που περασαν μπροστα σου.
    Καλη συνεχεια λοιπον και μείνε δυνατη.
    Να ξερεις οτι ολες λιγο πολυ σε μια μονιμη διαιτα ειμαστε...
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι στιγμής αντιστέκομαι... ελπίζω να το αντέξω γιατί τα κιλά είναι πολλά...

      Διαγραφή
  32. χα!χα!Περιγράφεις τέλεια μια εμπειρία που έχουμε ζήσει οι περισσότερες.
    Ευτυχώς είσαι δυνατή,το χειρότερο είναι όταν είσαι σε παρέα που σε κοιτούν όλοι με οίκτο και αν παρασυρθείς και πάρεις μεζέ σου την λένε κιόλας!

    Κουράγιο Φλώρα και'γω για συμπαράσταση
    δεν θα βάλω συνταγές να μη σε "κολάζω"

    Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αχ, Φλώρα μου, πόσο σε καταλαβαίνω! Και με ξεσήκωσες ν΄αρχίσω κι εγώ δίαιτα μαζί σου! Δεν χρειάζεται να μου το πεί κανένας ότι πρέπει να χάσω τουλάχιστον 20 κιλά, το καταλαβαίνω από μόνη μου. Αλλά οστεοαρθρίτιδα διαγνώστηκε και για το γόνατο του άντρα μου (αύριο έχουμε ραντεβού στον γιατρό για να δεί τα αποτελέσματα των νέων εξετάσεων - αφού έκανε μαγνητική, του ζήτησε να κάνει και ακτινογραφίες ισχύων αλλά και σπινθηρογράφημα!! Και του είπε να κόψει τις σκάλες και τώρα ετοιμαζόμαστε να 'μετακομίσουμε' σ'άλλο υπνοδωμάτιο, στο ισόγειο. Καλή δύναμη σου εύχομαι! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαχαχα. Εγώ κόλλησα στον επίλογο...
    "Κι αν ακούσετε στις ειδήσεις για κανένα άγριο έγκλημα αυτή την εβδομάδα, μπορεί να είμαι εγώ αυτή που εγκλημάτησε"

    Καλή αρχή, να ξέρεις ότι θα σε βοηθήσει πολύ και το περπάτημα και η ψυχολογική υποστήριξη. Γενικά φρόντισε να βάλεις και τους υπόλοιπους στο σπίτι σε διατροφή, ώστε να υπάρχει κατανόηση αλλά και κέρδος για όλους. Σημαντική η απόφασή σου και έγινε την κατάλληλη στιγμή. :)

    Φιλιά από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή