Τρίτη, 16 Απριλίου 2013

Σπέτσες

Κι αφού σήμερα δεν έχω τι να πω, δείτε κάτι απ' το παρελθόν.
ΣΠΕΤΣΕΣ

Αυτά είναι κομμάτια από δύο  ελαιογραφίες που ίσως να ήταν  οι πρώτες μου.
Είναι φτιαγμένες μετά από ένα ταξίδι μου στις Σπέτσες, όπου εντόπισα αυτά τα σημεία.
Μου άρεσε πολύ η απλότητά τους και η ανεπιτήδευτη ομορφιά τους.
Eκεί που τελείωνε η φασαρία και η βαβούρα...
Φοβάμαι όμως, χρόνια μετά, ότι αυτά τα ήσυχα δρομάκια  δεν θα είναι πια ήσυχα...
Οι φωτογραφίες έχουν μια γυαλάδα φωτισμού 
που δυστυχώς δεν μπόρεσα να την αποφύγω.

48 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα έργα σου, Φλώρα μου. Μακάρι να μείνουν ανέπαφες στο χρόνο τέτοιες γωνιές της Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O κακώς νοούμενος τουρισμός συνήθως δεν αφήνει τίποτα ανέπαφο.
      Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  2. Ρε παιδί, τι κρυφή ταλεντάρα είσαι εσύ ρε μάνα μου;!
    Εκείνο που με εξέπληξε επίσης, ήταν μια..καρφίτσα άρον-άρον για να ταιριάξει με το συνολάκι! Όλα τα λεφτά το Φλωρούκο μου! ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΛΥΚΑ! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε και για πολύ ταλέντο Joan μου!
      Γιατί νομίζεις είμαι κορδωμένη σαν το σκεπάρνι;
      Είναι που η ταλαντούχα αυτή γυνή με τιμάει με την φιλία της!
      Φιλούρες Φλώρα μου!
      Joan πάρε και εσύ τις φιλούρες σου!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια η μία κόβει η άλλη ράβει...
      Τεμπέλα είμαι στην ουσία γιατί θα μπορούσα να φτιάχνω χίλια πράγματα αλλά αγαπάω πολύ να περνάω απ' το ένα είδος στο άλλο και δεν αφοσιώνομαι...
      Φιλιά και μην υπερβάλλετε.

      Διαγραφή
    3. Κλαυδία4:12 μ.μ.

      Είναι χαρισματική Joan !!! Χαμηλών τόνων αλλά υψηλής ποιότητας και αισθητικής !!! Φιλιά κι από εμένα !!!

      Διαγραφή
    4. ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΟΠΕΛΙΕΣ! :)))

      Διαγραφή
  3. Φλώρα μου μία λέξη μου έρχεται: αριστουργηματικά!
    Δεν μπορώ να καταλάβω πώς έχασες την Καλών τεχνών! :(
    Μπροστά σου είμαι ακόμα μαθητριούλα!
    Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν.
      Αυτά είναι φτιαγμένα όταν πρωτοέπιασα λάδια στα χέρια μου...
      χωρίς ούτε καν πληροφορίες...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Φλωρούκο μου καλημέρα! Κι εγώ όταν ξεκίνησα (κι ακόμα δηλαδή) ότι ξέρω από μερικά βιβλία και μόνο !
      Και τώρα πρέπει να τα ξεσκονίσω λιγάκι ξανά!
      Φιλούθκια πολλά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα έργα !!
    Συγχαρητήρια πολλά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες και οι δύο ελαιογραφίες, Φλώρα μου! Μου αρέσουν πολύ!!!
    Οι Σπέτσες είναι από τα νησιά που δεν είχα ποτέ την τύχη να επισκεφθώ!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφο νησί οι Σπέτσες και το κομματάκι αυτό που απεικονίζεται στα δύο πινακάκια είναι ένα κρυφό κομματάκι τους.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Υπέροχες και οι δύο ελαιογραφίες σου!!!!! Σε ότι μας έχεις παρουσιάσει μέχρι σήμερα συναντάμε την τελειότητα!!!! Πολλά πολλά συγχαρητήρια και πολλά φιλιά καλημέρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρίσκεις ενδιαφέρον στα έργα μου και σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Καλημέρα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Είναι πάρα πολύ όμορφα!!!!!μπράβο σου!!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα despina κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφοι πίνακες... καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σένα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Ταλαντούχα Φλωρίτσα μου συγχαρητήρια, είναι πολύ ωραία!!!

    Καλημέρα, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Mary μου. Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ,με γυαλάδα ή μη, είναι πανέμορφα αποτυπωμένα τοπία!
    Καλή σου κι όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρά μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  11. Eίσαι πολυτάλαντη Φλωράκι μου κι ίσως κάποια στιγμή θα πρέπει να κάνεις
    εκείνο που αποφεύγεις... να αφοσιωθείς σε κάτι γιατί είναι κρίμα αυτά τα
    χέρια και αυτή η φαντασία να σκορπίζεται ...
    Σου βγάζω το καπέλο για μια ακόμα φορά !

    Τα φιλιά μου
    και μια Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου, όταν οι αγάπες είναι πολλές μοιράζεσαι...
      Εγώ τα κρατάω όλα στη σφαίρα του hobby γιατί αν κολλήσω σε κάτι συγκεκριμένο θα αποκτήσει επαγγελματισμό κι εγώ έχω ανάγκη απ' την ψυχοθεραπεία των hobbies.
      Φιλιά πολλά πολλά...

      Διαγραφή
  12. Πολυτάλαντη και χρυσοχέρα η αγαπημένη μου Φλώρα..όπου αγγίξουν τα χεράκια της χρυσές δουλειές θα βγουν (όχι όπως τον Μίδα που ότι άγγιζε γινόταν χρυσός , από την απληστία του)
    πολύ όμορφα..φιλούθκια...καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Δελφινάκι μου... πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Αχ τι όμορφα που είναι καλή μου Φλωρίτσα...
    Μπορεί βέβαια να έχουν αλλάξει αυτά το τοπία με το καιρό..
    αλλά αυτό είναι ένας λόγος παραπάνω να χαίρεσε που κράτησες έναν ανοιχτό παράθυρο στο χρόνο να απολαύσεις το γλυκό αυτό νησί, όπως το γνώρισες εσύ.. Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκειά μου φίλη με τα ωραία λόγια σου...
      Τίποτα δεν μένει το ίδιο.
      Ίσως κάποτε τα πινακάκια αυτά να είναι ντοκουμέντα μιας άλλης εποχής...
      Βacci...

      Διαγραφή
  14. Χρυσομέλισσες4:10 μ.μ.

    Πανέμορφες οι ελαιογραφίες σου Φλώρα, αποπνέουν γαλήνη, συναίσθημα, ανεπιτήδευτη ομορφιά!
    Ολα όσα αγγίζουν τα χέρια σου, γίνονται υπέροχα έργα τέχνης, δίνεις ένα κομάτι του εαυτού σου και αυτό καταγράφεται....συνέχισε να κάνεις το κέφι σου με ότι σε ευχαριστεί ...εμείς θα το θαυμάσουμε σίγουρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς στο κέφι εστιάζεται η δημιουργία κι αυτό το ξέρετε καλά όλες οι Χρυσομέλισσες.... Μη σου πω ότι αυτό είναι φιλοσοφία που εσείς την διδάσκετε περισσότερο απ' ότι την τέχνη σας...
      Φιλιά σε όλες σας.

      Διαγραφή
  15. υπεροχα τα εργα σου!!αν αυτα ειναι τα πρωτα σου φανταζομαι αν ασχοληθεις και παραπανω!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μέλλον θα σας δείξω και άλλα...
      Τα πολύ καλά μου όμως τα έχω χαρίσει...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Αγαπημένη μου Φλώρα, χαίρομαι ειλικρινά που αντίκρισα αυτά τα έργα σου. Είναι πραγματικά πολύ όμορφα, δουλεμένα με λεπτομέρεια και αγάπη για τον τόπο που απεικονίζουν... Σε θαυμάζω που δάμασες τόσο όμορφα τα λάδια. Ακόμη και μέχρι αυτή τη στιγμή που σου γράφω, δεν έχω καταφέρει να τα συμπαθήσω σαν υλικό... Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησέ το αξίζει τον κόπο και κυρίως έχει την ιδιότητα να διορθώνεται εύκολα...

      Διαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ωραιες ειναι κ Μπραβο ειλικρινα,
    αγαπημενες σπετσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ αρχοντικό νησί και αν και μικρό ιδιαίτερα επιβλητικό.

      Διαγραφή
  19. Α...πανεύκολο είναι! Κι εγώ όταν πάω βόλτα σ' ένα μέρος, μετά κάθομαι και το κάνω ελαιογραφία! Κι άμα βαριέμαι και δεν έχω τι να σας δείξω, θα τα μοιραστώ μαζί σας... Εντάξει μωρέ, απλές-καθημερινές δεξιότητες, που κάθε μέσος άνθρωπος διαθέτει.
    Σσσσ... μη το κάνουμε θέμα!

    (Φλώρα να σου πω... σκύψε να μη μας ακούσουν... είσαι μια πολυτάλαντη γυναίκα, που γοητεύεις τους πάντες με την ταπεινότητά σου... Αλλά μην το κάνουμε θέμα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, έχω γίνει ρόμπα...
      Θα ήθελα να σας δείξω κι άλλα πράγματα αλλά το σκέφτομαι... θα με κοροϊδεύετε και θα λέτε "το ψώνιο!!!"
      Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Φλωράκι μου
      Είσαι πάρα πολύ λάθος !!!
      Μα πάρα πάρα πολύ να σκέφτεσαι έτσι!

      Ένας άνθρωπος που τα χέρια του ''πιάνουν'' και έχει την ικανότητα να
      πραγματοποιεί τα πλείστα από όσα έρχονται στο μυαλό του.... γιατί
      θα πρέπει να θεωρηθεί ψώνιο αν δείξει την δουλειά του?

      Καλό ή κακό, όμορφο ή άσχημο, πετυχημένο ή όχι ... αυτό είναι το
      αποτέλεσμα των κόπων του. Αφιέρωσε χρόνο επάνω σε αυτό, ώρες, μέρες...
      Μη σε ξαναδιαβάσω να γράφεις κάτι τέτοιο γιατί θα θυμώσω αληθινά!

      Ακόμα και να βρεθεί κάποιος να σε πει ψώνιο που τα δείχνεις , θα βρεθούν άλλοι
      δέκα να πουν πως είναι πανέμορφα αυτά που έφτιαξες και θα βρεθούν κι άλλοι
      πέντε να προσπαθήσουν να αντιγράψουν ένα όμορφο σχέδιο, μια χρήσιμη κατασκευή !

      Δική σου η απόφαση και αυτές οι ηττοπαθείς σκέψεις να μένουν μακριά σου :)

      Tα φιλιά μου
      και πολλλλές Καλλλλημέρες

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Λεβίνα!
      Μπήκα μόλις είδα το σχόλιο σου στο mail για να σε ευχαριστήσω! Γιατί κι εγώ τον ίδιο φόβο έχω διαρκώς με τη Φλώρα!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!

      Διαγραφή
    4. Λεβίνα μου πάντα με τον καλό και παρηγορητικό λόγο σου ξέρεις να καθησυχάζεις και να ηρεμείς...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  20. Φλώρα μου καλημέρα είναι καταπληκτικά και τα δύο είσαι φοβερό ταλέντο να μας δείξεις κι'αλλα και να αφήσεις τις βλακείες για "ψωνια " και τέτοια άιντε πια τρώμε στα μουτρα κάθε βλακεία και κακογουστιά που υπάρχει και θα πούμε ψώνιο εσένα.
    Περιμένουμε εεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δειλά δειλά θα συνεχίσω...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  21. παρα πολύ όμορφα το αποτύπωσες μπράβο σου......να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωωωωωω...και σε θαυμάζω όλο και περισσότερο!!
    Οι πρώτες σου ελαιογραφίες και είναι υπέροχες...έχεις μεγάλο ταλέντο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή