Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013

Χάθηκα και φταίνε τα λουμπάγκα μου....

Θα θυμάστε βέβαια τη Σαπφώ Νοταρά στην ταινία "Αχ αυτή η γυναίκα μου"
Κάθε καλοκαίρι η Σαπφώ Νοταρά έκανε μπάνια στην Αιδηψό γιατί είχε τα λουμπάγκα της. 
Μάλλον ήρθε η ώρα να αρχίσω κι εγώ τα μπάνια στην Αιδηψό γιατί εδώ και κάμποσο καιρό με ενοχλούσε λίγο το γόνατο, λίγο η μέση, λίγο το ισχύο.... ανάθεμά με κι αν μπορούσα να καταλάβω τι συμβαίνει...
(Μην φανταστείτε ότι αυτή η λυγερόκορμη μέση είναι η δική μου... συνήθως οι λυγερόκορμες δεν παθαίνουν λουμπάγκο)
΄Ωσπου προχθές παρόλα τα mesulid  που αυθαιρέτως κατέβαζα από μέρες, παρόλα τα Νorgesic που αυθαιρέτως πρόσθεσα στην πορεία για να γίνει σωστή η θεραπεία μου..... ( τα κάνω εγώ αυτά... συνταγογραφώ και εκτελώ τις συνταγογραφήσεις μου και βέβαια  με την ιατρική δεν έχω καμία σχέση, ομοίως αποφεύγω και τα πολλά - πολλά με τους ιατρούς ), έμεινα ακίνητη από πόνους στη μέση αλλά κυρίως στο ισχύο....
Κρεβατώθηκα και είχα ένα φριχτό βράδυ.
Ξύπνησα το πρωί χάλια, οι πόνοι όλο και χειροτέρευαν και αφού είδα κι αποείδα, έπεσα στην ανάγκη των γιατρών.
Με κουβάλησε (στην κυριολεξία) ο άντρας μου στα επείγοντα περιστατικά  στο ΚΑΤ...
Εκεί με πλακώσαν στις ακτινογραφίες, και κόντρα ακτινογραφίες .... και απεφάνθησαν ότι .....
μάλλον έχω φλεγμονή στο ισχύο... 
Βέβαια, αν δεν τους πίεζα να μου πουν τι έχω, δεν είχαν κανένα σκοπό να με ενημερώσουν.
Μου έδωσαν συνταγή με δύο  διαφορετικά φάρμακα απ' αυτά που έπαιρνα, μου είπαν να μην τα μπλέξω με αυτά που ήδη έπαιρνα και σε 10 μέρες να πάω για επανεξέταση.
Γύρισα στο σπίτι στην ίδια άθλια κατάσταση και πέρασα άλλη μια νύχτα μαρτυρίου...
Σήμερα το πρωί κατά τις 8 πήρα για 2η φορά τα καινούρια μου φάρμακα και σε λίγο άγρυπνη όπως ήμουν όλη νύχτα, με ξαναπαίρνει ο ύπνος...
Στις 10 η ώρα το πρωί, ως  εκ θαύματος!!!, ξυπνάει περδίκι η Φλώρα.
Από εκείνη την ώρα είμαι σε πλήρη απραξία από το φόβο μου μην με ξαναπιάσει ο πόνος...
Γι αυτό το λόγο χάθηκα κι απ' το διαδίκτυο, γιατί η καρέκλα και ο υπολογιστής είναι ότι το χειρότερο για το λουμπάγκο.
Αλλά η αρρώστια του blogging είναι χειρότερη απ' το λουμπάγκο, οπότε για λίγη ώρα είπα να κάνω μια αναρτησούλα για να μην ξεχνιόμαστε.
Και επειδή αρκετά σας κούρασα με τα λουμπάγκα μου... για να μην είμαι σαν τις γκρινιάρες τις γριές που όλο αχ και βαχ είναι... 
αποφάσισα να σας δείξω ένα κέντημα απ' τα παλιά με συνδυασμό ροδίτικης βελονιάς και βελονιάς πλακέ.

















Το κέντημα αποτελείται από τέσσερα κομμάτια (έχω λόξα εγώ να τα κάνω όλα σετ - καρέ μεγάλο - σεμέν - 2 μικρά καρεδάκια) σε πολύ λεπτό βαμβακερό ύφασμα με κλωστή κουβαράκι coton perle Νο 8 σε ένα χρώμα.Οι φωτογραφίες που τράβηξα νομίζω πως είναι αρκετά ευκρινείς για να μπορέσετε, αν θέλετε, να πάρετε χονδρικά μια ιδέα από το σχέδιο, που είναι από τα πιο απλά του είδους και το δημιούργησα αυτοσχεδιάζοντας  και πειραματιζόμενη για να μάθω τη βελονιά. 
Η ροδίτικη βελονιά κεντιέται σαν πολύ σφιχτό γαζί (για να δημιουργούνται μικρές τρυπούλες) πιάνοντας 3 κλωστές κάθε φορά μια οριζοντίως και μια καθέτως ώστε να δημιουργείται μια σκάλα από πάνω προς τα κάτω. Μόλις φτάσουμε στο κάτω μέρος της σκάλας ανεβαίνουμε κατά τον ίδιο τρόπο προς τα επάνω και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο μέχρι να κάνουμε όσο παχύ θέλουμε το λοξό κομμάτι με τη ροδίτικη βελονιά.
Η πλακέ βελονιά είναι γνωστή και εύκολη οπότε μπορείτε εύκολα να βρείτε οδηγίες γι' αυτήν.

Όμως τώρα θα σας χαιρετίσω γιατί φοβάμαι μήπως η θέση αυτή ξυπνήσει πάλι το λουμπάγκο μου...
                                        
                                       Και μην ξεχνάτε ότι το παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που φιλοξενείται από το mytripsonblog
έχει ξεκινήσει και περιμένει τις συμμετοχές σας 
μέχρι και 19/4/2013
Πληροφορίες σχετικές με το παιχνίδι 
μπορείτε να πάρετε στα:
                                          

63 σχόλια:

  1. Στο είπα, ο πόνος είναι δημιουργία!
    Όχι σαν κι εμένα την ανεπρόκοπη, που βγήκα και μυξοκλαιγόμουν μετά "ποιήματος" τρομάρα μου κι ούτε ένα πλεκτό!
    Άλλο πράγμα βέβαια η ημικρανία
    κι άλλο τα λουμπάγκα ε;)
    ΣΑΠΦΩ ΜΟΥ ΕΣΥ!!!

    Δεν είπαμε να κάνεις κούρα;
    ΑΡΡΩΣΤΗ!!! ΠΟΛΥ "ΚΑΨΟΥΡΑ" ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΙΝΓΚ ΜΑΝΑ ΜΟΥ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι το έχω ρίξει στο κέντημα όλη μέρα σήμερα, αλλά αυτό που σας δείχνω εδώ είναι του παρελθόντος...
      Όταν δεν έχω κάτι συνταρακτικό να πω πετάω ένα κέντημα...
      Το κακό είναι ότι τις ωραιότερες μέρες τις κάνει τώρα που δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου να χαρώ λίγο ήλιο...
      Όσο για το blogging, κάτι να γράψω εδώ, κάτι να σχολιάσω σε φίλους είμαι εδώ δυόμιση ώρες και βλέπω να σηκώνομαι απ' την καρέκλα σαν στραβοσουγιάς πάλι.

      Διαγραφή
    2. Εντάξει, δεν είπαμε πως έφτιαξες το πλεκτό εν μέσω..λουμπάγκο, αλλά μπήκες στη διαδικασία τουλάχιστον να το φωτογραφίσεις βρε αδερφέ και να παρουσιάσεις και κάτι άλλο. Ενώ εγώ πολύ..εγωίστρια! Εγώ και η ημικρανία μου!
      Φιλάκια και..ξεκόλλα! Θα πιαστείς πάλι κι όχι τίποτα άλλο δλδ, αλλά αύριο είναι Παρασκευή ;)

      Διαγραφή
  2. Περαστικά Φλώρα μου, τους τελευταίους μήνες περνάω ίδιες περίπου καταστάσεις αλλά όχι με την μέση αλλά με το πόδι μου. Φάρμακα δεν παίρνω, με βοηθάει λίγο πολύ λίγο η φυσιοθεραπεία και προς το παρόν κάνω υπομονή.
    ΄καλό βράδυ να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά και σε σένα...
      Αν όμως τα φάρμακα σου κάνουν καλό μην τα αποφεύγεις...
      Είναι άσχημο πράγμα να πονάς.

      Διαγραφή
  3. σιδερενια Φλωρα μου , ακου υπαρχει ειδικο εργαλειο για τον υπολογιστή στο κρεββατι απο το Ικεα αν βρω θα σου στείλω ένα εμενα με βολευει πολυ !!
    Ονειρο το εργόχειρο , αν τοβλεΠε η γιαγιακα μου που λατρευε την ροδιτικη βελονια θα σε θαυμαζε χρυσοχέρα μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ειδικό εργαλείο που από κάτω είναι μαξιλαράκι κι από πάνω μια επιφάνεια πλαστική μου το έχουν φέρει δώρο αλλά η μέση δεν ξέρει από τέτοια... Κανονικά έπρεπε να έχω πλήρη αποχή από τον υπολογιστή... μην κοιτάς που δεν μπορώ χωρίς την παρεούλα σας και το κουτσομπολιό μας...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. περαστικά σου να προσέχεις με την μέση κυρίως......και πολύ ωραίο το κεντημα σου να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Γρήγορα να απαλλαγείς απ'τις ενοχλήσεις εύχομαι!
    Κάνε μια βόλτα στην μπλογκογειτονιά να ξεχαστείς...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη βόλτα την κάνω αλλά το κακό είναι ότι η στάση αυτή είναι η χειρότερη μπροστά στον υπολογιστή και στην καρέκλα του γραφείου.
      Φιλιά πολλά κι από μένα

      Διαγραφή
  6. Φλώρα μου πολυτάλαντη περαστικά σου. Να προσέχεις τον εαυτόν σου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν φτάνω στο αμήν ... αρχίζω να τον προσέχω τον εαυτό μου...
      Ως την ώρα αυτή όμως του αμήν... τον έχω στην τελευταία θέση.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Με ρέγουλα τα μεσουλίντ ε;
    Δεν είναι καραμέλες!
    Σε θαυμάζω που βρήκες τα κουράγια να τα μοιραστείς μαζί μας και να κλείσεις πανηγυρικά με ροδίτικη βελονιά!...
    Μπράβο ρε Φλώρα, να'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούσα να μην σας ενημερώσω... ήταν καθήκον μου...
      Όμως κάθισα αρκετή ώρα στην καρέκλα μπροστά απ' τον υπολογιστή και φοβάμαι ότι θα σηκωθώ στην πρότερη φριχτή κατάστασή μου...
      Αλλά φταίτε ξεμυαλίστρες... που δεν αφήνετε άνθρωπο να αναρρώσει...
      Μπορώ να μην σας απαντώ; Με γαργαλάει η συντροφιά σας...
      Φιλιά πολλά ακόμη και πονεμένα...

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά να είναι όλα Φλώρα μου! Κι ας οδηγούν οι πόνοι σε δημιουργίες καθώς είπεν και η φίλη Πέτρα!
    Με το κέντημα έχω χρόνιαααα πολλά να ασχοληθώ μα απόλαυσα τα δικά σου! :)
    (Νομίζω όμως ότι δεν έχω ξεχάσει όσα είχα μάθει κάποτε ...και τοις μετρητοίς παρακαλώ! )
    Φιλιά αγαπημένη μου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά σου και να γίνεις γρήγορα καλά! Πολύ όμορφο το κέντημα με τη ροδίτικη βελονιά!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ... καλό βράδυ και σε σένα.

      Διαγραφή
  11. Περαστικά σου Φλώρα μου αλλά την επόμενη φορά όχι του κεφαλιού σου! Σαν φαρμακοποιός οφείλω να σε προειδοποιήσω! Πάντως καλού κακού ενημέρωνέ με τι σου συνταγογραφούν γιατί και οι γιατροί έχουν συμφέροντα! Πάντως προσπαθώ να μαντέψω (η άτιμη επαγγελματική διαστροφή) τι σου έγραψαν!!! Arcoxia; Celebrex; και τι δόση άραγε;;; Εγώ προσωπικά καταφεύγω στα Celebrex 200mg για τις τενοντίτιδες ώμου και λοιπών διαταραχών... Ένεκα και ο υπολογιστής παθαίνω συχνά τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έδωσαν Naprosyn των 500 και ένα φάρμακο για το στομάχι που ο φαρμακοποιός δεν το είχε και το αντικατέστησε με ΖΑΝΤΑC. Eπίσης μου είπαν να παίρνω και DEPON.
      Kαλό σου βράδυ και ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.

      Διαγραφή
    2. Συμπληρώνω τη δοσολογία :Νaprosyn και Zantac μου είπαν να παίρνω 2 την ημέρα και Depon 3.

      Διαγραφή
    3. Έχει καλώς... Ευτυχώς δεν σου πάσαραν μαϊμούδες!!!

      Διαγραφή
  12. Κλαυδία11:17 μ.μ.

    Φλωρέττα μου ταλαιπωρημένη και πονεμένη εύχομαι σύντομα να περάσουν όλα, πάντως είμαστε σε ευαίσθητεςηλικίες και πρέπι να παίρνουμε στα σοβαρά τα μηνύματα που μας στέλνει ο οργανισμός μας, λουμπάγκα, τενοντίτιδες, κυστίτιδες, βηχαλάκια......έγκαιρη επίσκεψη στο γιατρό !!! Το κέντημα ονειρεμένο όπως όλα όσα φτιάχνουν τα χεράκια σου,....Περαστικά , κρίμα τώρα που έχω το χρόν, δεν βοηθούν τα μάτια για το κέντημα, που το λατρεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κλαυδία μου για τις συμβουλές σου αλλά δεν τα πάω καλά με τους γιατρούς - τελεία και παύλα -
      Όσο κι αν με συμβουλεύεις πρέπει να φτάσω στο αμήν για να πάω...
      Κεντήματα μπορεί να μην κάνεις πλέον όμως τα χεράκια σου είναι χρυσά σε χίλια άλλα πράγματα.....
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Περαστικά σου και μάλιστα γρήγορα ,Φλώρα,σου ευχόμαστε!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ marileni....
      Φιλιά και στις 2 σας.

      Διαγραφή
  14. Φλώρα μου καλή μου Φλώρα περαστικούλια σου.. Πόσο σε καταλαβαίνω.. Εγώ έχω πρόβλημα με την σπονδυλική μου στήλη.. με την εγκυμωσυνη το ριμάδι χαμηλά στράβωσε και το αποτέλεσμα.. μια ωραία κήλη δίσκου... τελευταία φορά που με έπιασε για τα καλά ήμουν 4 μήνες καθιστοξαπλωμένη.. ξέρεις ξαπλωμένη σε στάση καθιστή με την υποβοήθεια ενός χαμηλού σκαμπού χαχα.. από τους οποίους οι 3 μήνες έκανα φυσιοθεραπίες στο σπίτι μια που δεν μπορούσα να παω πουθενα... από τότε βέβαια έμαθα και πλέον τα πιασιματάκια μου διαρχούν το πολύ 2 με 3 μέρες... Θα δείς πως με λίγη προσοχή θα είσαι μια χάρα... πόνο ξεπόνο, το κέντημα είναι μια σκετη ομορφιά..
    Καλή σου νύχτα και πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη φορά που με ενόχλησε η μέση ήταν όταν ο μικρός μου γυιός ήταν 6 μηνών δηλαδή πριν 22 χρόνια περίπου...
      Η εγκυμοσύνη φέρνει πολλά στον οργανισμό αλλά και τέτοια ευτυχία που χαλάλι....
      Πολλά φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  15. Περαστικά σου και να προσέχεις!!!!
    Το blogging ειναι εμμονή πως να το κάνουμε!!!χαχαχα
    Να ακολουθείς τις συστάσεις των γιατρών για να γίνεις γρήγορα καλά!!! Οι βολτουλες στην εξοχή σε περιμένουν!!!!
    Ωραίο το κέντημα που μας έδειξες!!! Σικατο και διαχρονικό!!!
    Σου στέλνω μια καληνύχτα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα περαστικά... και για τα καλά σου λόγια γενικότερα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Φιλενάδα,δεν ξέρω τι θα κάνεις,πάντως την Κυριακή πρωί θα πίνουμε καφέ στην Αθήνα.
    Για να μην χάσω τον καφέ,είμαι διατιθεμένη να σε κουβαλάω στην πλάτη μου.
    Για τέτοια κάψα μιλάμε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΖΩ ΕΓΩ ΒΡΕ!!!!!!
      ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κοίτα αν δεν ήταν ο καφές της Κυριακής, σιγά να μην πήγαινα εγώ στο ΚΑΤ....
      Μόνο και μόνο για να είμαι καλά μέχρι την Κυριακή ήμουν αποφασισμένη να κάνω μέχρι και κορτιζόνες πάνω στη σπονδυλική στήλη αν μου έλεγαν...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Περαστικά σου Φλώρα μου..και να προσέχεις ε?
    Το κέντημα πραγματικά είναι πανέμορφο..!!
    Ροδίτικη βελονιά δεν ξέρω, αλλά κάθε φορά μου δημιουργείς την ανάγκη για δημιουργία...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Σκέψου αν με το χάλι που έχω έπρεπε να προσέχω και το παιχνίδι...
      Να είσαι καλά που με ξεκούρασες.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  18. ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νένα μου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Νένα μου
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  19. Περαστικά γλυκειά μου !!!'
    Εγώ έχω λανσάρει το στυλ "λάπτοπ αγκαλιά στο κρεββάτι" και επίσης το "σιγά μην κάτσω τόσες ώρες σε καρέκλα"...οπότε δεν με πιάνουν τα λουμπάγκα μου ...
    Φιλάκια πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λουμπάγκο ... λουμπάγκο και το laptop ... laptop.
      Έτερον εκάτερον...
      Δεν αντέχω μακριά σας...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  20. Αντε σιγά σιγά λιγο ελαφρό περπάτημα,αντε μπραβο (όχι με το λάπτοπ αγκαλιά στο περπάτημα,ετσι; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια τρέχω... μέχρι και λαϊκή πήγα σήμερα... με μικρό βάρος βέβαια, περισσότερο για τη βόλτα και τη λιακάδα...
      Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  21. Περαστικούλια Φλώρα. Το κέντημα πανέμορφο!!! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χris Kat.
      Kαλή σου μέρα και σένα...

      Διαγραφή
  22. Φλωρίτσα < συνάδελφε > το ίδιο έπαθα μόλις τώρα, πήγα να συμμαζέψω λίγο το διαμέρισμα του γυιού μου και....έμεινα !
    Ευελπιστώ ότι δεν θα είναι τόσο σοβαρό όσο το δικό σου και προς το παρόν κάθομαι στο κρεββάτι με το λάπτοπ αγκαλιά βεβαίως,με μπλαστρώσανε με κάτι αλοιφές και ....περιμένω!
    Τι περιμένω? Να μου περάσει, δεν θέλω να παίρνω φάρμακα με τον πρώτο πόνο,αν βέβαια δω τα δύσκολα θα αναγκαστώ κι εγώ να καταφύγω εκεί!
    Πολλά φιλιά και περαστικά μας!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά κορίτσι μου και λυπάμαι πολύ...
      Σου εύχομαι ώρα με την ώρα να νιώθεις και καλύτερα και ως αύριο να είσαι απολύτως καλά...
      Φιλιά πολλά και να ξέρεις πως θα έχω την έγνοια σου.

      Διαγραφή
  23. Ωχ, κρεβατώθηκα και μόνο που σε διάβασα κοπέλα μου. Τι πράγματα είναι αυτά; Εγώ αν και μικρή την έχω πατήσει πολλές φορές, με σοβαρούς τραυματισμούς στην μέση κ.λ.π. εδώ και χρόνια κι ακόμη τρέχω. Περαστικό ελπίζω να είναι και να περπατάς όσο μπορείς, δεν υπάρχει καλύτερο φάρμακο. Φιλιά από την βροχερή Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου...
      Φοβάμαι ότι τα προβληματάκια μου ξεκίνησαν απ' το γυμναστήριο.
      Ξαφνικά όταν έκανα πολύ διάδρομο άρχισε να με πονάει η μέση μου και να μην μπορώ να την ισιώσω όταν σηκωνόμουν απ' την καρέκλα...
      Ελπίζω να πάνε όλα καλά...
      Να περνάς καλά εκεί μακριά που είσαι .
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα, αγαπημένη μου Φλώρα και περαστικά!

    Μην το λες, μην το λες πως οι λυγερόκορμες δεν παθαίνουν λουμπάγκο... Μου θύμισες την αφεντιά μου πριν δυο χρόνια που έμεινα εκεί που βρισκόμουν, με κλίση στραβή (σωματικά) και πόνο απίστευτο, μόνο και μόνο γιατί έσκυψα λίγο να κλειδώσω το αυτοκίνητο...(!!!!) Ενέσεις στο νοσοκομείο, εγώ να αλυχτώ σαν το αγρίμι από τον πόνο (όλοι με άκουσαν τότε και στο νοσοκομείο και στη γειτονιά) και τα φάρμακα που μου έδωσαν δεν έκαναν τίποτε. Μόνο με τα Voltaren βρίσκω την υγειά μου. Έκανα μαγνητική για να βρούμε πως έχω 2 κήλες (να τις χαίρομαι...) κι από τότε κι εγώ φοβάμαι μην ξαναπάθω τα ίδια.

    Να προσέχεις τον εαυτό σου και τις κινήσεις σου, γενικότερα. Όχι απότομα τεντώματα και τέτοια, ούτε να σηκώνεις πολύ βάρος... Εύχομαι να νιώσεις σύντομα καλύτερα και αν είναι να πας στην Αιδηψό να πας για βόλτα κι όχι για λουτρά... (αν πάλι πας για λουτρά, πάμε παρεούλα!!) Φιλάκια πολλά, καλό και ήρεμο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά μας λοιπόν και στις δύο.
      Κι εγώ μάλλον για μαγνητική θα πάω τελικά για να δω τι ακριβώς συμβαίνει.
      Αν πάμε από τώρα στην Αιδηψό... που πρέπει να πάμε στα γεράματα;
      Φιλιά πολλά και να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  25. Περαστικα Φλωριτσα μου! ατιμο πραγμα η μεση, αμα σε πιασει...Καλη ξεκουραση και καλο φαγητο για δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς το φαγητό ευθύνεται για τη μέση... Τα λιγότερα κιλά δεν την επιβαρύνουν τη μέση... Να μου λες σαν ευχή να χάσω κιλά...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  26. Περαστικά αλλά να ξέρεις ότι δεν πονάς μόνη σου!!! Όλες μας λίγο πολύ...άστα...τα'χουμε τα πονάκια μας!!! Κάνω την ίδια ιατρική με σένα με τη διαφορά ότι δεν πίνω ισχυρά παυσίπονα λόγω στομαχιού αλλά και το κολάρο μου φοράω και τη βολταρέν μου τρίβω και ειδικό μαξιλάρι αγόρασα γιατί εμένα οι πόνοι μου αρχίζουν από τον αυχένα και καταλήγουν...στα δάχτυλα του ποδιού!!! Επισκευή και πέταμα δηλαδή!!! Αυτα τ'άτιμα τα κιλά τα φταίνε όλα!!! "Χάσε κιλά και θα λυτρωθείς..." μου λένε οι ομοιοπαθούσες που πήγαν σε γιατρούς! Αμ το ξέρω...δεν το ξέρω...;;;; Αλλά πως ξεκολάνε τα αναθεματισμένα;;; Και όσο θυμάμαι τη μαμά μου που με κυνηγούσε να φάω μέχρι τις παραμονές του γάμου μου, τόσο εκνευρίζομαι!!!!
    Υπομονή και δίαιτα λοιπόν!!! Για σένα και για μένα!!!(τα λέω περισσότερο για να τ'ακούω εγώ....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο βουνό έχεις αλλά δύσκολη η δίαιτα...
      Σήμερα πήγα πάλι στο Νοσοκομείο και η μόνη θεραπεία που μου έδωσαν είναι η δίαιτα...

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα Φλώρα μου, περαστικά σου εύχομαι ! Να προσέχεις να μην κουράζεσαι γιατί οι φλεγμονές και όλα τα συναφή θέλουν ξεκούραση! Πολύ όμορφο το κέντημα σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  28. Φλωρίτσα πότε πάμε Αιδηψό? Χάλια και σήμερα,δεν τα γλυτώνω τα Βολταρέν..............Αχ τι έπαθα, εμ ήθελα και επικύψεις μεγάλη γυναίκα,πιάσε αυτό πιάσε εκείνο, πιάστηκα εγώ η καψερή!
    Το τι έχει ακούσει ο γυιόκας μου δεν λέγεται, αν ξαναμπώ εγώ του είπα μέσα σ αυτό το αχούρι, γράψε μου,κάτσε και καθάριζε μόνος σου, η βάλτην την < άλλη > να σου καθαρίσει!
    Η κακιά πεθερά!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πονεμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φταίει ο γυιόκας σου...
      Όταν μας πιάνει η μανία του καθαρίσματος...
      τέτοια κάνουμε και τέτοια παθαίνουμε...
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  29. περαστικα Φλωρα μου!!να προσεχεις τον εαυτο σου και να ξεκουραζεσαι,ακους;!!πολυ ωραιο το κεντημα σου!!αραξε και κανε τις δημιουργιες σου!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τις ευχές σου...
      Φιλιά πολλά κι από μένα

      Διαγραφή
  30. Καλή μου και αγαπημένη μου Φλωρίτσα..να μας προσέχεις..σε αγαπούμε πολύ ...περαστικά σου να σου ευχηθώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή