Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

Με τεμπέλικη διάθεση

Σήμερα από το πρωί έχει κατέβει η ομίχλη και έχει πνίξει το χωριό και τα γύρω βουνά...




















'Εχει μεγάλη υγρασία και κρύο.
Δεν έχω καμιά διάθεση να περπατήσω, να βγω έξω ή να κάνω δουλειές.
Μόνο πατάτες και κεφτεδάκια τηγάνισα για να τα φάμε με χόρτα που μάζεψα χθες, γιατί το κρύο τραβάει τηγανητά... και ανθυγιεινά...
Έχω ζέστη μέσα στο σπίτι και διάθεση τεμπέλικη. 
Αφήνω ανοιχτά τα παράθυρα για να μην χάνω ούτε στιγμή απ' αυτή τη βαριά μουντάδα που υπάρχει ολόγυρα. Κάποιες λίγες στιγμές που βγήκα είδα το πράσινο της γης να είναι καταπράσινο και  έντονο μετά τη βροχή που έριξε τα χαράματα και τα ξερά κλαδιά των δέντρων φαντάζουν σαν χέρια στοιχειωμένα καθώς το νερό τα πότισε μέχρι μέσα και τα έκανε να δείχνουν μαύρα. 
Η τηλεόραση παίζει χωρίς κανείς να της δίνει σημασία.
Ο καναπές έχει βουλιάξει με μένα ξαπλωμένη πάνω του, πότε να κεντάω και πότε να ασχολούμαι με το laptop.
Ωραία αίσθηση να ξέρεις ότι ο χρόνος κυλάει χωρίς υποχρεώσεις.
Αναγκαστικά στριμώχνει κανείς  τις έγνοιες κάπου σ' ένα σημείο του εγκεφάλου που να μην μπορούν να βγουν και τους απαγορεύει κάθε μετακίνηση...
Αυτή τη ζωή την έχω ζήσει ελάχιστα έως καθόλου....
Θα μου πεις τι σου αρέσει απ' αυτή την απραξία;
Και όμως μου αρέσει και την απολαμβάνω. 
Εδώ απαγορεύεται το άγχος... Έπαψα και να βαριαναστενάζω, πράγμα που τελευταία το κάνω συχνά.
Και δεν θέλω να θυμηθώ καθόλου τα 33 χρόνια που τον χειμώνα δεν τον ήξερα παρά πίσω απ' τη τζαμαρία ενός γραφείου από τις 7 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι, που γύριζα γρήγορα στο σπίτι για να βρω κι εκεί υποχρεώσεις και δουλειές να με περιμένουν. 
Αν ήθελα να είχα ζήσει αλλιώς τη ζωή μου... θα έλεγα, χωρίς επιφύλαξη, ότι θα ήθελα να ζούσα σ' ένα χωριό, και κυρίως να είχα μεγαλώσει τα παιδιά μου στην ύπαιθρο.
Αυτή τη στιγμή οι παραπάνω  φωτογραφίες είναι άκυρες γιατί η ομίχλη έχει κατέβει τόσο χαμηλά που δεν βλέπω ούτε τα σπίτια στα 50 μέτρα...
Βγήκα έξω και πήρα μια βαθιά ανάσα. Δεν φυσάει καθόλου κι έχει τόση ομορφιά ο ήχος αυτός της σιγαλιάς που σπάει από λίγα μακρινά τιτιβίσματα και ελαφρά θροίσματα φύλλων. 
Κι είναι τόσος ο ενθουσιασμός μου που δεν με αφήνει να τον κρατήσω μόνο για μένα...


Και μην ξεχνάτε
το 8ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει μέχρι και 22/3/13 τις συμμετοχές σας. 
Πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας 
θα βρείτε εδώ

44 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία αίσθηση να ξέρεις ότι δεν έχεις υποχρεώσεις. Όμορφο ήταν που διαβάσαμε τις σκέψεις σου και είδαμε την ίδια ομίχλη!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  2. Είναι όμορφα ν'αφήνεσαι στην ανεμελιά της φύσης!
    Και η ομίχλη σου δίνει μια αίσθηση χαλαρότητας θέλοντας και μη!
    Υπομονή αύριο προβλέπεται μια ηλιολουστη ζεστή μέρα
    που θα σε γεμίσει ζωντάνια !

    Καλά να περνάς
    με πολλά γειτονικά φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φύση να βλέπω κι όπως να 'ναι...
      Γειτονικά φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  3. έχουμε τις ιδιες εικόνες.Και εδώ έτσι είναι,και μου αρέσει η ομίχλη να απλώνει τα χέρια της και να αγκαλιάζει τα πάντα.Η απραξία έχει πολύ ενδιαφέρον,και ειδικά για αυτούς που είναι σε ένα μόνιμο τρέξιμο.Να μην βγάζεις καθόλου την πιτζάμα,να μην πλυθείς μιά μέρα,να μην κάνεις τίποτα!!!!Καλό-)))
    Απόλαυσέ το
    πολλά φιλιά Φλώρα,σίγουρα θα βαριέσαι και να διαβάζεις..χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ δεν έχω πολλά βιβλία, τα έχω διαβάσει όλα κι έτσι κάνω άλλα πράγματα που δεν θέλουν ούτε σκέψη...
      Πολλά φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  4. φοβερό τοπίο ετσι με αυτό το καιρό θα καθόμουνα και ένα χρόνο μεσα στο σπίτι .....πολύ ωραία...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να έχεις καλό Σαββατοκύριακο...

      Διαγραφή
  5. Είναι όμορφα πολύ....

    Είσαι τυχερή , να το απολαύσεις!
    Να το ρουφήξεις να γεμίσει μέχρι και η τελευταία σου ίνα...

    Να πάψεις να βαριαναστενάζεις και μαζί σου να πάψουμε και μεις..

    Σε φιλώ κοριτσάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μαζί να πάψουμε να βαριαναστενάζουμε...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Aπόλαυσε την κάθε στιγμή. Ταβανοθεραπεία το λέω εγώ.
    Το δικαιούσαι... φόρτισε τις μπαταρίες σου και με το καλό να μας γυρίσεις πίσω.
    Φιλιά πολλά Φλωρίτσα μας γλυκιά!

    (μμμ... κεφτεδάκια ε; με πατάτες τηγανιτές κιόλας;... α ρε Φλώρα τι μας κάνεις βραδιάτικα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έφαγα το μεσημέρι και συνεχίζω μπαίνω βγαίνω και παίρνω κεφτεδάκι...
      Δεν κινούμαι κιόλας θα γυρίσω στην Αθήνα με έξτρα κιλά.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Φλώρα!
    Και εμένα μου αρέσει η ομίχλη!Με ταξιδεύει και με γεμίζει με μια γλυκιά μελαγχολία!
    Να ξεκουραστείς,να ξοδέψεις χρόνο με τον εαυτό σου!
    Υπάρχει τίποτα πιο όμορφο;)
    καλό βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό βράδυ να έχουμε όλοι μας και καλό ξημέρωμα χωρίς ομίχλη...

      Διαγραφή
  8. Καλά έκανες και μοιράστηκες μαζί μας τον ενθουσιασμό σου!
    Πόσο σε καταλαβαίνω..και κοίτα να απολαμβάνεις μόνο..το χρωστάς στον εαυτό σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά του χρωστάω του εαυτού μου αλλά τι να κάνουμε... ας του δώσω τουλάχιστον χαλάρωση που δεν κοστίζει.

      Διαγραφή
  9. 1. ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΟ ΑΤΟΜΟ...
    2. ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ...ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ! ΕΙΣΑΙ "ΕΚΕΙ" ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΑΒΑΜΕ "ΕΔΩ"...
    3. ΕΛΕΟΣ! ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ!
    4. Ζ Η Σ Ε... "ΕΚΕΙ" ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΛΩΡΟΥΚΟ...
    5. ΚΑΚΟΥΡΓΑ-ΔΟΛΟΦΟΝΑ! ΤΑ..ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΝΕ!!!
    6. ΦΙΛΙΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ.
      ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΚΕΦΤΕΔΕΣ-ΠΑΤΑΤΕΣ-ΟΞΥΓΟΝΟ ΚΛΠ, ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΚΙ ΕΝΑ "ΠΑΚΕΤΟ-ΒΡΑΒΕΙΟ-ΔΩΡΟ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ!

      http://pistos-petra.blogspot.gr/

      ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΟΛΙΣ ΞΕΛΑΣΚΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ..ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ!!!

      ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!

      Διαγραφή
  10. Φλώρα μου, ευχαριστώ που μας θεωρείς δικούς σου / φίλους σου και μοιράζεσαι μαζί μας το κάθε γεγονός της ζωής σου και οτι σε ενθουσιάζει... Κρίμα που δεν είχες ευκαιρία να απολαύσεις αυτό το τεμπέλικο , το χωρίς έγνοιες..Ευτυχώς όμως έχεις το εξοχικό σου και αλλάζεις λίγο παραστάσεις..Αλλη η αίσθηση να εισαι στο εξοχικό σου, στο τόπο καταγωγής σου.. Εμένα δε μου αρέσει καθόλου αυτός ο καιρός , ο μουντός,συννεφιές,κρύα,υγρασίες,βροχές..εγώ θέλω καλοκαίρι,ήλιο..

    Πάντα να ενθουσιάζεσαι με κάτι σου εύχομαι..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου που θα πάει σε ένα μήνα θα έχουμε ήδη ξεχάσει το χειμώνα. Κουράγιο για όλους μας.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει η τεμπελιά !!!! Κι εγώ την απολαμβάνω μετά από 37 χρόνια εργασίας!!!! Και τριγυρνώ στο σπίτι χαλαρά !!!!
    Καλά να περνάς στο πανέμορφο νησί σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να απολαμβάνεις στιγμές χαλάρωσης και να τις ευχαριστιέσαι.
      Χαίρομαι που έχω παρεούλα στην τεμπελιά μου.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. πόσο τυχερή είσαι με αυτό που λες ''χωρίς υποχρεώσεις'' , μου ακούγεται υπέροχο γιατί δεν το έχω , όσο για να πάω στο χωριό μου , διαβουλεύσεις γίνονται.
    Να χαρείς τη φύση , να ξεκουράσεις το μυαλό σου .
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, για πάρα πολλά χρόνια δεν μπορούσα ούτε να σκεφτώ ξεκούραση τέτοιου είδους. Αλλά και τώρα που έχω το χρόνο... λείπουν τα χρήματα. Είναι βλέπεις δαπανηρές όλες οι αποδράσεις απ' την καθημερινότητα ακόμη κι αν πρόκειται για το δικό σου σπίτι στην εξοχή... και η σύνταξη κοντεύει να πιάσει πάτο.
      Καλή εβδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  13. Που μένεις καλή μου?
    Ομορφα είναι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκομαι στην Άνδρο. Είναι ο τόπος που γεννήθηκε ο πατέρας μου, αλλά φαίνεται η αγάπη προς τον τόπο των γονιών σου περνάει μέσα απ' το DNA.

      Διαγραφή
  14. Όμορφες φωτος
    Σ' ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας μαζί με τις σκέψεις σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ ευχαριστώ που ανέχεστε τις σκέψεις μου.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  15. Πόσο ευγνώμων είμαι για αυτή την αγχολυτική ανάρτηση Φλώρα μου...
    Καλή σου μέρα, καλή Κυριακή, με πολλά τιτιβίσματα και χαρούμενη καρδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα σου εύχομαι και χαίρομαι αν λειτούργησε αγχολυτικά για σένα η ανάρτησή μου.

      Διαγραφή
  16. Τι ωραία να ξαπλαρώνεσαι (νέο ρήμα) στον καναπέ...έτσι !!!!
    Πάντα οι μέρες σου να είναι χαλαρές και χαρούμενες
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου ευχαριστώ πολύ. Το ξαπλάρωμα όπως λες είναι καλό αρκεί να μην είναι μόνιμο. Όταν συμβαίνει για λίγο είναι ανακουφιστικό.

      Διαγραφή
  17. Αχ.. σε ζηλεύω. Ξεκουράσου και για εμένα, ε! Το καλό που σου θέλω.
    Χρειάζομαι επειγόντως δυο-τρεις μερούλες σε ένα απόμερο μέρος, να ηρεμήσω.

    Αχ, αυτή η επαρχία τι μας κάνει...

    Χαιρετισμούς από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήσουν εδώ και να ξεκουραζόσουν κι εσύ...
      θα κάναμε κόντρες στην ξάπλα.
      Φιλιά πολλά στη Μελβούρνη

      Διαγραφή
  18. Και πολύ καλά έκανες αγαπημένη και τα μοιράστηκες μαζί μας! Πόσο ζηλεύω την απραξία σου σήμερα! Τρέχω από το πρωί να προλάβω τα πάντα να τα στριμώξω σε μια Κυριακή!
    Αλλά σε νιώθω για τη φύση! Κι ευγνωμονώ το θεό που οι γονείς μου άφησαν τα μεγαλεία στην Αμερική και μας έφεραν στην πατρίδα σε μια επαρχιακή πόλη να μεγαλώσουμε!
    Μου θύμισες και πάλι την ευλογία μου!
    Σε ευχαριστώ χαρά μου!
    Καλά να περνάς και απόλαυσέ το όσο κρατάει!

    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι έτρεχα κι εγώ σαν τρελή όλη μέρα κάθε μέρα όσο δούλευα.
      Γι αυτό έχω τέτοιο ενθουσιασμό τώρα που δεν χρειάζεται να τρέχω και μπορώ να απολαμβάνω ξεκούραση στην εξοχή...
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα Αριστέα μου.

      Διαγραφή
  19. Σε χαίρομαι τόσο που το χαίρεσαι... Να γεμίσεις τις μπαταρίες σου και ναι, μερικές φορές το να μην κάνεις τίποτα σημαίνει τόσα πολλά... Είναι κι αυτό μια ανάγκη! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Funky Monkey μου, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και θα φροντίσω να γεμίσω τις μπαταρίες μου, να είσαι σίγουρη.
      Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  20. Κι εμένα μου αρέσει αυτός ο "ήχος" της ησυχίας! Όσο οξύμωρο και να φαίνεται!
    Μετά από τόσα χρόνια, τόσες υποχρεώσεις, τόσο άγχος, το δικαιούσαι και με το παραπάνω να ξεκουραστείς! Να περάσεις μέρες απραξίας!
    Καλή και ξεκούραστη εβδομάδα να έχεις!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα είναι ολόκληρη εβδομάδα, αλλά έστω και λίγες μέρες ακόμη είναι πολύ καλές.
      Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  21. Φλωράκι μου να πω για την ομίχλη... είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο εδώ από το μεσημέρι και μετά τους Χειμώνες ... όμως όλο αυτό το πράσινο που απλώνεται το μάτι σου και γαληνεύει την ψυχή! Να σου ευχηθώ να ζήσεις πολλές πολλές τέτοιες στιγμές με φαινομενική απραξία που μόνο απραξία δεν το λέω εγώ... το λέω ψυχοθεραπεία Φλώρα μου ... την καλύτερη ψυχοθεραπεία που μπορείς και κάνεις βουτιές μέσα σου και καταλαβαίνες ποιά είσαι, τι είσαι, τι έδωσες και τι μπορείς να δώσεις ακόμα.

    Σε φιλώ πολύ
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψυχοθεραπεία είναι Λεβίνα μου, καλά το κατάλαβες.
      Πάντα με καταλαβαίνεις. Είναι και αποστασιοποίηση από καταστάσεις, και αφορμή για σκέψη, όλα μαζί αυτά αντάμα με λίγη τεμπελιά. Και ο καιρός μαζί με το τοπίο... ανακουφιστικά δρουν στην ψυχή...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  22. Πως να έρθω στο χωριό Φλώρα,που βλέπω την ομίχλη και....ανταριάζομαι η γυνή;
    Αν το δικό σου σπίτι αχνοφαίνεται μέσα στην ομίχλη,το δικό μας εκεί που βρίσκεται,θα το ψάχνουμε με τα κιάλια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να ξεκουραστείς να χαλαρώσεις να γεμίσεις μπαταρίες να χαρείς τις όμορφες εικόνες που έχεις γύρω σου ,γενικά να περάσεις καλά εύχομαι καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή