Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

κέρασμα και δωράκι

Φέτος λοιπόν, λίγο η πεσμένη δική μου διάθεση, λίγο η γενικότερη διάθεση, με έκαναν να μην θέλω να δημοσιοποιήσω τα γενέθλιά μου.
Κάποια στιγμή το μεσημέρι ανοίγω το laptop και τι να δω...
Το Google είχε φωτογραφία με τούρτες και κεράκια...
Πατάω πάνω να δω τι είναι αυτό και μου βγαίνει ταμπελίτσα που έγραφε
Χρόνια πολλά Φλώρα...
Βάζω τα γέλια...
Μπαίνοντας λοιπόν στο mail μου, βλέπω το αγαπημένο μου  Δελφινάκι να με καλεί για έκπληξη στο blog του.
Εκεί αντικρύζω ένα ολόκληρο κομμάτι της ανάρτησής του αφιερωμένο στα δικά μου γενέθλια με τις καλύτερες ευχές του...
Βουρκώνω από συγκίνηση και προσπαθώ μάταια να την συγκρατήσω...
Αργά το βράδυ μπαίνω στο δικό μου blog  και βλέπω να το έχουν κατακλείσει  τόσα πολλά σχόλια με ευχές για τα γενέθλιά μου, που έμεινα άφωνη...
Δεν το πίστευα...
Επιπλέον η φίλη μου marilise με κάλεσε για ακόμη μια έκπληξη....
Το κορίτσι είχε αφιερώσει στην αφεντιά μου ολόκληρη ανάρτηση...
Παιδιά προσοχή... μην παίζεται μαζί μου τόσο άγρια... δεν τις αντέχω τόσες συγκινήσεις...
Θα πάθω τίποτα στην ηλικία που είμαι και αυτό θα είναι από συγκίνηση...
Και μετά ήρθαν οι τύψεις. 




Εγώ η γαϊδούρα δεν σας κέρασα ούτε ένα γλυκάκι....
Ντροπή μου...






Επειδή όμως δεν είναι ποτέ αργά
κερασμένη σε σας μια τούρτα μερέντα...
(φτιαγμένη απ' τα χεράκια μου παλιότερα
αφού σήμερα  αγόρασα  μια απ' το ζαχαροπλαστείο
η οποία έχει ήδη τελειώσει)


και όποιος δηλώσει με σχόλιό του, ότι πήρε κομμάτι απ' την τούρτα,
ως την Κυριακή το βράδυ,
θα μπει στην κλήρωση για ένα δωράκι....


Ένα περιδέραιο για να το φορέσει όποια φίλη κληρωθεί 
κι αν κληρωθεί φίλος, ας το χαρίσει στο κορίτσι του...

Τι να κάνω μαζί σας που έμπλεξα...
Δεν με αφήσατε να κρύψω τα γενέθλια των 53 χρόνων μου και να μελαγχολήσω όπως αξίζει σ' αυτές τις ηλικίες...
Γι αυτό θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά...
όλους όσους βρίσκεστε κοντά μου αυτούς τους μήνες, γιατί γεμίσατε τη ζωή μου με την παρουσία σας και οι ευχές σας είναι για μένα πολύτιμο όπλο για να με συντροφεύουν στην ανηφόρα  καθώς θα αφήνω τα 53 και θα ανεβαίνω προς τα 54...

Και μην ξεχνάτε
μπορείτε να διαβάσετε, να αξιολογήσετε και να βαθμολογήσετε 
μέχρι και 29/3/2103
τις ιστορίες του 8ου παιχνιδιού μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


97 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΦΛΩΡΟΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟ!!!

    Σ' ΑΓΑΠΩ! ΣΕ ΦΙΛΩ! ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΚΟΜΜΑΤΙ!
    ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΣ..ΑΡΙΣΤΕΑΣ;;;
    ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΓΛΥΚΑ Η ΤΡΕΛΟΚΑΜΠΕΡΩ ΜΟΥ!!!

    ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Έλιωσα στα γέλια!
      Ξανθή αγαπημένη κοπελιά! ;-)

      Διαγραφή
    2. Πάρε το δικό σου γενναίο και μεγάλο κομμάτι Joan Petra μου και άσε ένα μικρούλι γα την Αριστέα...
      Αμαρτία να της το πάρουμε όλο...
      Που ξέρεις μπορεί να το φάει και να πάρει 1 ολόκληρο γραμμάριο...

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα!
      Πασταφλωρίτσα μου, έχω χάσει 750 γραμμάρια ήδη και κάνω πάρτι! :)))

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά,Φλώρα μου!!!!Πάντα γερή κι ευτυχισμένη!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Ξαναρθα αμ. Πως Όπου γάμος και χαρα η Κατιγκω πρώτη και καλη σιγά καλε που θα με κερναγαν γλυκο και θαλεγα οχι χιλιοχρονη φιλενάδα υπέροχο το δωράκι που κληρωνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ερχόσουν εσύ ποιος θα ερχόταν....
      Καλά έκανες και ξαναπέρασες εδώ έχει και δωράκι...
      στην προηγούμενη δεν είχε τίποτα.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Φλώρα μου, γερή και δυνατή πάντα και γεμάτη ωραίες ιδέες που κάνουν την μπλογκογειτονιά ενδιαφέρουσα και όμορφη.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τις ευχές σου...
      Να είστε κι εσείς καλά να δίνετε χαρά στην blogoγειτονιά.

      Διαγραφή
  5. Φλωρίτσα μου πολύχρονη!
    Γερή, δυνατή, με πολλά χαμόγελα και πολλή αγάπη γύρω σου!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου...
      Εσείς με κάνετε να νιώθω την αγάπη γύρω μου και μάλιστα σε ποσότητα.

      Διαγραφή
  6. Φλώρα μου πολύχρονη!!!!! Πάντα γερή... ευτυχισμένη και δημιουργική!!!! Το κέρασμά σου υπέροχο και φυσικά θα πάρω ένα κομματάκι για να σου ευχηθώ!!!!!! Χρόνια Πολλά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου...
      Καλά έκανες και πήρες κομματάκι...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Ντρέπομαι να πάρω κομμάτι γιατί σε παραμέλησα τελευταία!!! Όμως δέξου τις πιο ζεστές κι εγκάρδιες ευχές για χρόνια καλά και πολλά... Η δημιουργικότητα να σε κρατάει πάντα νέα και δροσερή στην ψυχή όσο κι αν βαρύνουν τα χρόνια! Να είσαι γερή να προσφέρεις με τον τρόπο σου τόσα όσα τώρα, για πολλά πολλά χρόνια ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατανοώ τα προβλήματά σου και δεν χρειάζεται να απολογείσαι που χάθηκες τελευταία.
      Δεκτές οι ευχές σου και να κεραστείς ένα μεγάλο κομμάτι τούρτας.
      Δεν ξέρω αν η δημιουργικότητα είναι αυτή που κρατάει νέα και δροσερή την ψυχή ή η όμορφη και ζωντανή παρέα.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά!! Πολύχρονη και ότι επιθυμείς!! Υγεία πάνω απ' όλα, τύχη και πολλά χαμόγελα!! Φυσικά θα κεραστώ και εγώ με τη σειρά μου!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου και χαίρομαι ιδιαίτερα που κεράστηκες.

      Διαγραφή
  9. Μην ξανακούσω για μελαγχολίες! Θα σε μαλώσω!
    Σου ευχήθηκα μέσω και των δύο δημοσιεύσεων, δεν πειράζει άλλη μία: Πολύχρονη και χαμογελαστή πασταφλωρίτσα μου κι ας μεγαλώνεις!
    Είναι όμορφο να μεγαλώνεις αν μεγαλώνεις μέσα σε ανθρώπους που σε αγαπούν!
    Γλυκό ξέρεις ότι δεν τρώω! Αλλά διαδικτυακά κι ολόκληρο βόδι τρώω! αχαχαχα! Δώστω καλύτερα στην τρελοκαμπέρω την Πέτρα! Αυτή όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει!
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε ένα μικρό κομματάκι αυτή τη φορά και μη με προσβάλλεις.
      Στην Πέτρα έδωσα διπλό κομμάτι.
      Ευχαριστώ πάλι για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα και από μένα, που ναι μεν σου ευχήθηκα χθες μέσω του blogoσπιτου που έχει το Δελφινάκι, αλλά δεν άφησα τις ευχές μου και στο δικό σου σπιτάκι.
    Χρόνια Πολλά λοιπόν, να είσαι χιλιόχρονη και γλυκαμένη σαν τον όμορφο γλυκάκι που μας κέρασες.
    Και οι άσχημες σκέψεις σου να φεύγουν γρήγορα γρήγορα όσο ξαφνικά και γρήγορα ήρθαν!
    Χρονιά σου πολλά καιπάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευδοκία μου για τις διπλές ευχές σου και να είστε κι εσείς με μια γλυκιά γεύση στην ψυχή σας.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Φλώρα μου Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!!
    Εγώ είμαι από τις τυχερές, γιατί σήμερα που ήρθα να σου ευχηθώ βρήκα και κέρασμα. Πήρα λοιπόν το γλυκάκι μου και εύχομαι να είσαι μαζί μας χωρίς μελαγχολίες για την ηλικία σου, γιατί τα καλύτερα τώρα έρχονται.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έυχαριστώ πολύ Ελένη μου για τις ευχές σου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Α!!!Μα όλο το διαδίκτυο στα πόδια σου; Το αξίζεις όμως Φλώρα μου!!!Χρόνια πολλά κι από εμένα!Ευχαριστώ για το κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εγώ έχω μείνει άναυδη απ΄ την τόση αγάπη...
      Φιλια

      Διαγραφή
  13. Φλωρέττα μου γλυκειά θα σου ευχηθώ κι εγώ τα καλλίτερα να είναι μπροστά σου και μπροστά μας και βεβαίως θα κεραστώ γιατί η τούρτα Μερέντα είναι πολύ δελεαστική !!! Σε φιλώ και σου έχω πολλές άλλες ευχές φυλαγμένες αλλά θέλω να σου τις δώσω από κοντά, αγαπημένη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου κι εγώ θέλω να σε δω οπωσδήποτε...
      Είμαι όμως πολύ μπλεγμένη. Να δω πότε θα τα καταφέρω...
      Βλέπεις πολλά τα προβλήματα...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι μια γλυκιά και καλή παρέα και άνθρωπος γι αυτό σε αγαπούμε τόσο Φλώρα μας..Χρόνια Πολλά κι από δω γεμάτα υγεία , ευτυχία και ότι επιθυμείς..Παίρνω ένα κομματάκι τούρτα και σε ευχαριστώ για το κεραστικό :) Τι γλυκιά είσαι, πολύ γλυκιά η σκέψη σου για το κολιέ.ειναι πολύ όμορφο Φιλούθκια

      Διαγραφή
  15. ε,μα είπα και εγώ.Τόσο χαζή είμαι?-)
    3 φορές διάβασα την ανάρτηση και γενέθλια δεν είδα.Να'ναι καλά το Δελφινάκι που μας ενημέρωσε. Οχι πως θα την γλίτωνες!!!-)))))
    Πολλά φιλιά,παίρνω και μια κομματάρα από τη λαχταριστή τούρτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου..
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Xρόνια πολλά Φλωρούκο να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη!
    Εννοείται ότι παίρνω κομμάτι γιατί τρελαίνομαι και για την συγκεκριμένη τούρτα και ειδικά που είναι χειροποίητη.
    Φιλιά πολλά.
    Αιντε θα τα παντρευτώ αυτά τα κιλά με εσάς που έμπλεξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγκινήθηκα Φλώρα μου...
    Αχ καλούλα μου, μη μελαγχολείς...! Έχεις τόσα να θυμάσαι από τη ζωή σου, μα και τόσα να ζήσεις ακόμα...! Η ζωή είναι όμορφη σε και για κάθε ηλικία! Η γιαγιά μου είναι είκοσι ολόκληρα χρόνια μεγαλύτερη από εσένα και ξέρεις πόσα πράγματα κάνει καθημερινά; Ξέρεις πόσο πολύ κεντάει, πόσες βόλτες πηγαίνει, πόσο μαγειρεύει, πόσο μας ψυχαναλύει, πόσους καφέδες φτιάχνει τα απογεύματα για να ευχαριστήσει τις φίλες της που συναντιούνται στο σπίτι της;

    Είναι γεμάτη ζωή! Πιο γεμάτη καμιά φορά κι από εμένα την ίδια, που είμαι 20 χρονών κι όμως είναι τόσες πολλές οι μέρες που εγκαταλείπω την καθημερινότητά μου και κάθομαι και σκάω για χίλια πράγματα!

    Ζήσε, λοιπόν Φλώρα μου! Είσαι νεότατη!

    Εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και ευτυχισμένη πλάι στους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν...
    Φιλιά πολλά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φλώρα μου Χρόνια πολλά και από μένα. Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς και να χαμογελάς. Να χαμογελάς συνέχεια και σε πληροφορώ ότι καμιά ηλικία δεν είναι για μελαγχολίες.Η ζωή είναι ακόμη μπροστά μας και αξίζει να τη ζούμε με χαρά. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασα και την τούρτα σου. Είναι γλυκιά και νόστιμη θα τολμούσα να πω σαν και σένα.και πάλι φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά για τα γενέθλια σου!!! Να είσαι πολύχρονη και δημιουργική. Να πάρω και εγω ένα κομματάκι απο την τούρτα σου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...
      Χάρηκα που πήρες τούρτα...

      Διαγραφή
  20. Και να που έπρεπε να γράψεις αυτή την ανάρτηση για να μάθω και εγώ για τα γενέθλιά σου!

    Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές, το δήλωσα και στα δικά μου γενέθλια!

    Πολύχρονη Φλώρα μου,να είσαι πάντα καλα και να σε πλυμμηρίζει πάντα η αγάπη του κόσμου για να είσαι πάντα ευτυχισμένη!

    Σου στέλνω πολλά γλυκά φιλιά αν και είμαι σίγουρη πως η τούρτα μερέντας υπερέχει μπροστά τους!!! (λατρεύω μερέντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα πάλι είναι καλύτερα τα γλυκά φιλιά από την τούρτα μερέντα... Δεν τα αλλάζω...
      Καλό μου κορίτσι σ' ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα Φλώρα μου και εγώ από το Δελφινάκι πληροφορήθηκα για τα γενέθλιά σου και σου ξαναστέλνω τις θερμές μου ευχές .
    Παρόλο που δεν είμαι πολύ καιρό ενεργό μέλος , αυτή η σελίδα είναι μια δική μου όαση .
    Μην λυπάσαι για τα χρόνια που φεύγουν , γιατί η ψυχή μετρά τα χρόνια και η δική σου μέσα από ότι βλέπω είναι τρυφερή , γεμάτη αγάπη.
    Οι καιροί είναι δύσκολοι Φλώρα μου και καλούμαστε να κολυμπήσουμε η να πνιγούμε και εμείς από το δικό του μετερίζι ο καθένας θα κολυμπήσει!!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nikol μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και χαίρομαι που πέρασες από δω για γλυκάκι.

      Διαγραφή
  22. Χρονια πολλά Φλώρα και οτι επιθυμεις!! Πάντα τετοιες ομορφες εκπλήξεις να εχεις στην ζωη σου!!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιες εκπλήξεις είναι που ανατρέπουν την άσχημη ρουτίνα.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...

      Διαγραφή
  23. Να τα εκατοστήσεις με υγεία και ευτυχία και να μη μελαγχολείς για τα χρόνια σου,αφού είσαι γερή και έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπούν. Θα πάρω ένα κομμάτι από την τούρτα με μερέντα,γιατί δεν μπορώ να αντισταθώ. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου και χαίρομαι που πήρες τούρτα...

      Διαγραφή
  24. Χρονια πολλα και καλα να εχεις!Ευτυχισμενα και γεματα υγεια ευχομαι πανω απ'ολα!Να περνεις και να δινεις πολυ αγαπη στη ζωη σου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...
      πράγματι έχω ανάγκη να παίρνω και να δίνω πολύ αγάπη...

      Διαγραφή
  25. Να τα εκατοστήσεις Φλώρα
    Θα πάρω ένα κομματάκι τούρτα για την κόρη μου που λατρεύει την Μερέντα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες που πήρες τούρτα για την κόρη σου...
      Είναι πολύ εύκολη και ωραία να της την φτιάχνεις κιόλας.
      Εγώ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...

      Διαγραφή
  26. Αν δεν το έγραφες Φλώρα μου πως θα το μαθαιναμε;;;..τωρα πως το μαθανε οι άλλες φιλες.. δεν ξερω..χιχ.χιχ. πηγες να την γλυτωσεις μάλλον ΄΄ε; χι.χιχ. δεν τα καταφερες και ετσι τα χενεθλια σου ήρθαν στην επιφανεια.. και αρχίσανε ήδη το ταξίδι της ζωή σου.. και σιγα τα χρονια......!!!! μια σταλια ειναι ...μπροστα σε όλα τα υπόλυπα που θα σε περιμενουν.... ειδες τι γραφει η Μαρία .Π;
    Ζησε και απολαυσε αυτό το εξαίσιο δώρο που έχεις.. την ΖΩΗ......χρονια σου πολλα και καλά Φλωρα μου......φιλακια.. πολλλα... αααααα τουρτα πήρα ... το κομματακι που λείπει .. το είδες;;χι..χιχ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου για τις ευχές σου...
      Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα κι εγώ καλά καλά πως πήραν τόση διάσταση τα γενέθλιά μου...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  27. Πέρασα για να σου δώσω τις ευχές μου για ευτυχία, αγάπη και όμορφα όνειρα που θα βγουν αληθινά. Και σου εύχομαι επίσης να έχεις πάντα γύρω σου ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν. Να περνάς όμορφα Φλώρα μου. Φιλάκια πολλά και καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου...
      Φιλιά κι από μένα...

      Διαγραφή
  28. Στο είπα και χθες, στο λέω και σήμερα.. χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!!!!!
    Εννοείται πως θα κεραστώ! Όχι σε γλυκό, και μάλιστα με μερέντα, δεν λέω! χιχι!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έλειπε να περάσεις από δω μέρα γενεθλίων και να μην κεραστείς... Θα με είχες προσβάλει...
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά και καλά,υγεία και όμορφες στιγμές στη ζωή σου ,όλες οι ηλικίες είναι μια χαρά αρκεί να έχουμε υγεία και τους δικούς μας δίπλα μας,παίρνω τουρτίτσα και πάω να τη φάω με το απογευματινό μου καφεδακι,φιλάκια και του χρόνου γερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νeli μου, η τουρτίτσα πάει πολύ με το καφεδάκι...
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  30. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ...ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νena μου, θέλω να πιστεύω πως πήρες και τουρτίτσα...
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  31. Ευτυχώς προλαβαίνω κι εγώ να σου ευχηθώ .ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ!!!! Η ζωή σου να είναι πάντα γεμάτη ομορφιές και να δέχεσαι από παντού αγάπη. Πολλά φιλάκια. (Οι μπλοκοφίλες βλέπω είναι απίθανες, γεμάτες εκπλήξεις!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου για τις ευχές.
      Οι εκπλήξεις που παίρνω εδώ είναι ασύγκριτες...

      Διαγραφή
  32. Φλώρα μου ευχαριστούμε πολύ!!! και μην ξαναπείς πως είσαι μεγάλη!! :) η τουρτίτσα σου φαίνεται πολύ λαχταριστή!!! φιλάκια!!! πάω να διαβάσω τις ιστορίες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθώς θα διαβάζεις να τρως και μια κουταλίτσα τούρτα.
      Φιλιά κι ευχαριστώ για την παρουσία σου.

      Διαγραφή
  33. Χιλιόχρονη και πάντα δημιουργική,Φλώρα!!!!Γλυκάκι θα πάρουμε ,γιατί το έχουμε βάλει και στο μάτι!!!Φιλιά πολλάαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μarileni σας ευχαριστώ που περάσατε και καλά κάνατε που πήρατε γλυκάκι...
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  34. Ήρθα για γλυκάκι!!

    Εγώ δεν το αλλάζω με τίποτα που έμπλεξες μαζί μας...

    Άσε που δεν γλιτώνεις με τίποτα από εμάς...

    Θα σου ευχηθώ πάλι να είσαι πολύχρονη, γερή και χαρούμενη! Να είναι η ζωή σου γεμάτη ομορφιές, ζεστασιά και ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν. Και μην τα βάζεις με τα χρόνια σου, είναι μια χαρά ηλικία, όπως κάθε ηλικία! Κάθε ηλικία έχει τη γλύκα της...

    Και μιας και είπα για γλύκα, παίρνω το μερεντένιο κομμάτι μου και φεύγω! Ευχαριστώ πολύ για το κέρασμα και στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ το αλλάζω που βρίσκομαι κοντά σας, που είστε ολόγυρα...
      Εμποδίζεται τη θέα προς τη στεναχώρια και δεν το ξέρετε...
      Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  35. Χρόνια σου πολλά και καλά Φλώρα μου!!!!
    Πάντα με υγεία, χαρά και δημιουργικότητα!!!!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται!
    Το κέρασμά σου υπέροχο!!! Και του χρόνου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μarie-Anne, ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  36. Θα πάρω ευχαρίστως δυο τρία κομμάτια!!
    Πλάκα κάνω..ένα θα πάρω και θα σου αφήσω τις ευχές μου..χρόνια πολλά Φλώρα μου με υγεία!!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να έχεις γύρω σου όσους αγαπάς και σε αγαπούν..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να σου δώσω μια ολόκληρη τούρτα να τη φας μόνη σου...
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου ....
      Φιλιά

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά με υγεία και ότι επιθυμείς.
    Παίρνω το κομματάκι μου και ελπίζω να βρω τον χρόνο αυτη την φορά να διαβάσω όλες τις ιστορίες και να ψηφίσω.
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...
      Διάβαζε και τρώγε και την τούρτα σου...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  38. Εγώ το έχω πει Φλωράκι μου πως η αφηρημάδα μου είναι ξακουστή και φημισμένη...
    πως μου ξέφυγαν τα γενέθλιά σου?
    Να ζήσεις κοριτσάκι μου, πολύχρονη να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και να τους χαίρεσαι κι εσύ για πολλά πολλά πολλά χρόνια με υγεία και ευτυχία :))

    Mόλις έφαγα παγωτό αλλά σε ένα ακόμα γλυκάκι έστω και από την οθόνη μου δεν λέω ποτέ όχι!
    Σου στέλνω κι ένα γλυκό φιλί με τις ευχές μου κι εύχομαι ακόμα
    να είμαστε πάλι εδώ του χρόνου να σου λέμε τα χρόνια μας πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου, ευχαριστώ για τις ευχές σου...
      Δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να κυνηγάει τα γενέθλιά μου...
      Απλά εδώ χωρίς να το καταλάβω γίναν θέμα....
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  39. Αγαπητή μου Φλώρα, χρόνια σου πολλά-πολλά και δημιουργικά! Καθυστέρησα λιγάκι να σου ευχηθώ, αλλά ευτυχώς πρόλαβα ένα κομμάτι από την τούρτα σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου... Εγκαίρως έφτασες... άλλωστε οι γιορτές κρατάνε 40 μέρες... Έτσι δεν λένε;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φλώρα, είναι όμορφο να ξέρεις ότι κάπου εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι που ενώ δεν τους γνωρίζεις σε αγαπάνε για αυτό που αισθάνονται ότι είσαι, και είναι σίγουροι ότι δεν κάνουν λάθος και ότι έχουν να κάνουν με μια γλυκιά και ευαίσθητη γυναίκα.
    Αν σε ήξεραν όσο εγώ,θα σε αγαπούσαν και θα σε θαύμαζαν ακόμη περισσότερο.
    Καλό σου βράδυ Φλώρα!
    Έρχομαι αύριο για διπλό ελληνικό μέτριο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω με ανυπομονησία...

      Διαγραφή
  42. Ανώνυμος7:23 π.μ.

    Χρόνια σου πολλά,Φλώρα,και να συνεχίσεις να μας εκπλήξεις με τη δημιουργική σου διάθεση.
    Αν έμεινε το κερασάκι πάνω στην τούρτα, μου κάνει.
    Φιλάκια,
    Christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To κερασάκι δικό σου σίγουρα.
      Ευχαριστώ για τις ευχές.ψ

      Διαγραφή
  43. Χρόνια σου πολλά Φλώρα, αμαρτωλό γλυκό αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ, φαίνεται πολύ νόστιμη!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην αντιστέκεσαι σε τέτοια αμαρτωλά...
      Ευχαριστώ που πέρασες από εδώ.

      Διαγραφή
  44. τουρτα εννοειται οτι θα δοκιμασω και να μας δωσεις και την συνταγη!!!αλλα εσυ γιορταζεις και θα μας κανεις και δωρο;;εισαι υπεροχη και ασε τις ηλικιες...Χρονια σου πολλα και παλι!!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια θα σας κάνω δώρο....
      Τέτοια γιορτή μου στήσατε!!!

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος11:53 π.μ.

    Mμμμμμμ!Πολύ νόστιμη η τούρτα Φλώρα,αλλά δε μου φτάνει ένα κομμάτι!Αν δε κερδίσω το δώρακι μήπως γίνεται να μου στείλεις πακέτο όλη τη τούρτα?Χρόνια πολλά και πάλι!φιλάκια!!!!
    yiannouli y.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική σου όλη η τούρτα... Να την φας και μην αφήσεις σε κανέναν άλλο. Και για να είμαι ειλικρινής κι εγώ την τούρτα θα προτιμούσα...

      Διαγραφή
  46. Δεν θα πω οχι σε ενα κομματακι απ την τουρτα. Πολυχρονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου... πάρε κομματάκι και απόλαυσέ το.

      Διαγραφή
  47. Ουφ λαχάνιασα να φτάσω ν' αφήσω ευχές για τα γενέθλιά σου γλυκειά μου.
    Να είσαι πολύχρονη και πάντα καλά, όπως εσύ επιθυμείς !!!
    Πολλά φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου, γιατί λαχάνιασες...
      Σε έβαλα σε τόσο κόπο;
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ για τις ευχές.

      Διαγραφή
  48. ΙΣΑ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑ!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕΣΑ ΕΔΩ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΕΣ ΦΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΟΜΑΤΙ, ΛΙΓΗ ΑΚΡΙΤΣΑ ΕΜΕΙΝΕ, ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ!!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που ήρθες και αν σου φτάνει η λίγη τούρτα ανακουφίζομαι κι εγώ...
      Φαντάσου να έφευγες πεινασμένη...
      Ευχαριστώ για την ευχή σου.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  49. Πες της Ρένας να μη φάει όλη την κομμάτα που περίσσεψε..... είμαι κι' εγώ εδώ!!!!!!
    Καθυστερημένη, αλλά σου εύχομαι ολόψυχα
    Χρόνια Πολλά..... Χρόνια Καλά.... Χρόνια γεμάτα ευτυχία και αγάπη!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή