Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

Αύριο είναι ημέρα επιστροφής στο κλεινόν άστυ.
Αυτό το απόγευμα είναι το τελευταίο απόγευμα χαλάρωσης πάνω στον καναπέ και απόλαυσης των τελευταίων ωρών χειμερινών διακοπών... 
Μέσα σ' αυτή τη χαλάρωση αφιερώνω λίγο χρόνο να κάνω αυτή την ανάρτηση γιατί σας είχα τάξει φωτογραφίες από την Άνδρο. 
Σήμερα λοιπόν Σάββατο πρωί, για να είμαι συνεπής στην υπόσχεσή μου απέναντί σας, συνδύασα μια βολτούλα στη Χώρα για καφεδάκι με φίλους μαζί με φωτογράφηση κάποιων σημείων για εσάς.
Ο καιρός, παρόλο που είχε και στιγμές ήλιου, δεν μας επέτρεψε να καθίσουμε έξω γιατί το κρύο ήταν τσουχτερό. Όμως απολαύσαμε το καφεδάκι μας μέσα σε μια καφετέρια  και πήρα μερικές φωτογραφίες κατεβαίνοντας τον πεζόδρομο της Άνδρου, όπου το καλοκαίρι δεν πέφτει καρφίτσα απ' τον κόσμο.
Η μέρα σήμερα ήταν σχετικά γιορτινή για την Άνδρο, επειδή στα πλαίσια των αποκριάτικων εκδηλώσεων, είχε κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού, οπότε κόσμος κυκλοφορούσε στο δρόμο και υπήρχε η σχετική κίνηση. Που και που έβλεπες και παιδιά μασκαρεμένα. 
Υπήρχαν και επισκέπτες που ήρθαν για το τριήμερο και γενικά το τοπίο δεν ήταν νεκρό... όπως τις άλλες μέρες του χειμώνα. 


Απολαύστε τις φωτογραφίες της Χώρας ξεκινώντας από το Εμπειρίκειο Γηροκομείο.










Συνεχίζοντας με προσόψεις
ανακαινισμένων νεοκλασικών σπιτιών.











Εδώ είναι ο πεζόδρομος του σουλάτσου...












Προχωρώντας στον πεζόδρομο δεξιά μας βλέπουμε να δεσπόζει  η κεντρική εκκλησία της Χώρας  "Κοίμηση της Θεοτόκου" που χτίστηκε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.








Κάτω απ' τον κήπο της εκκλησίας τα τραπεζάκια της καφετέριας,  που το καλοκαίρι είναι κατάμεστα κάτω απ' τις φυλλωσιές των δέντρων, τώρα περιμένουν υπομονετικά κάποια μεγάλη λιακάδα για να καθίσουν κάποιοι κάτω τα γυμνά χειμωνιάτικα κλαδιά...






Κι εδώ ένα ακόμη κομμάτι του πεζόδρομου.












Χαμηλά στον πεζόδρομο, εκεί που το καλοκαίρι δεν πέφτει ούτε καρφίτσα, στέκεται μόνο της η προτομή του Θεόφιλου Καΐρης ενώ πίσω της διακρίνεται η παραλία "Παραπόρτι".








Δεξιά στην ίδια πλατεία φαίνεται η θάλασσα και στο βάθος η άλλη παραλία "Νημποριό".









Εδώ είναι η καμάρα, όπου ο δρόμος σκεπάζεται από τα κτίρια που βρίσκονται δεξιά και αριστερά και ενώνονται για να δημιουργήσουν στέγαστρο πάνω απ' το δρόμο. 
Το κομμάτι της Χώρας μετά το στέγαστρο αυτό οδηγεί στο ακρωτήρι της Χώρας και είναι το πιο ενδιαφέρον, κατά την άποψή μου,σωστό κόσμημα της Χώρας. Υπόσχομαι να σας το παρουσιάσω την επόμενη φορά που θα έρθω στο νησί, γιατί την ώρα που έφτασα εκεί, άρχισε να βρέχει και με ανάγκασε να γυρίσω πίσω .

Αυτός είναι ο περίφημος πλάτανος της Χώρας, γυμνός από φύλλα, κάτω από τον οποίο δροσίζονται το καλοκαίρι  οι θαμώνες δύο καφετεριών, χαζεύοντας τους περαστικούς.








Και τέλος εδώ είναι ο εξωτερικός χώρος του Αρχαιολογικού Μουσείου Άνδρου, όπου επίσης το καλοκαίρι είναι γεμάτος κόσμος που απολαμβάνει τα υπέροχα γλυκά και αναψυκτικά καθώς και τους καφέδες του ζαχαροπλαστείου "Ερμής".






Ραντεβού για περισσότερες φωτογραφίες... στο επόμενο ταξίδι μου. 
Ως τότε, αν κάτι απ΄ αυτά που σας έδειξα σας άρεσε, αν βρείτε ευκαιρία για απόδραση ενός 2ημέρου ή 3ημέρου και θέλετε κάποιο κοντινό στην Αθήνα προορισμό με ενδιαφέρον, μην διστάσετε να κάνετε το ταξιδάκι σας στην Άνδρο. Έχετε να δείτε πολλές ομορφιές...


Και μην ξεχνάτε
το 8ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει μέχρι και 22/3/13 τις συμμετοχές σας. 
Πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας 
θα βρείτε εδώ

62 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, Φλώρα μου!

    Πολύ όμορφες εικόνες... ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες! Δεν έχω πάει στην Άνδρο, αλλά μάλλον θα πρέπει να το κυνηγήσω, γιατί φαίνεται πανέμορφη. Να έχετε καλή επιστροφή αύριο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα σας σκέφτομαι... αλίμονο αν σας ξέχναγα!!!
      Είστε πια κομμάτι της ζωής μου. Δεν το έχετε καταλάβει;

      Διαγραφή
  2. Α! Ώστε για ρεπορτάζ είχες πάει! Κι εγώ που νόμιζα πως είχες πάει μόνο για..κεφτεδάκια και πατάτες τηγανιτές! Έχω έρθει Άνδρο με το σκάφος, ένα καλοκαίρι(παλιές δόξες..)κι είχε τέτοιον παλαβό αέρα, που εγώ στην επιστροφή, γύρισα πίσω με το καράβι! Σε φιλώ και σε περιμένω! Ξεσάλωσε απόψε, γιατί από αύριο, τα κεφάλια μέσα γμτ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΛΩΡΟΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Joan, εγώ πήγα για ρεπορτάζ, μήπως παρακινήσω κανέναν άνθρωπο να επισκεφθεί την Άνδρο για να τονώσω τον τουρισμό της, κι εσύ μου έρχεσαι εδώ και μου γράφεις το μεγαλύτερο μειονέκτημά της... τον αέρα... Κι εσύ πουλάκι μου, τι το ήθελες το σκάφος στην Άνδρο; Δεν ήξερες, δεν ρώταγες;
      Κι επειδή δεν θα αμολάς μια κουβέντα έτσι και μετά θα αποσύρεσαι σαν σουπιά, καλείσαι να δώσεις σε δική σου ανάρτηση κάθε λεπτομέρεια απ' το ταξίδι εκείνο που έγινε στις παλιές δόξες....
      Ξεσάλωμα πάντως δεν το λες το άραγμα!!!
      Από αύριο θα πέσει φασίνα!!! Καταλαβαίνεις ένα αγόρι 22 χρονών 15 μέρες μόνο του... και δήλωσε επιπλέον "μαμά μην περιμένεις να έχω κάνει καθαριότητα"...
      Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ/Δεύτερο.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα!
    Όμορφη η βόλτα στην Άνδρο!Δεν έχω πάει ποτέ αλλά πιστεύω αξίζει!
    Καλό τριήμερο!!
    φιλάκια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις μπορέσεις να την επισκεφθείς.
      Καλό 3ήμερο και σε σένα.
      Φιλάκια επίσης.

      Διαγραφή
  4. Καλή επιστροφή να έχεις Φλώρα μου!
    Είθε οι αναμνήσεις να σου γλυκαίνουν τη ψυχούλα για καιρό μετά!

    αχαχα! Γελάω με την Τζόαν! Είναι απίστευτη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Αριστέα μου.
      Δεν θα είναι αναμνήσεις αυτές οι μέρες στην Άνδρο,
      γιατί δεν έχω να μεταφέρω στη μελλοντική μου μνήμη
      κάτι διαφορετικό άξιο να γίνει ανάμνηση, απλά
      ήταν ένα διάλειμμα κατά το οποίο ξεκουράστηκα.
      Κι όταν ξεκουράζεσαι έχεις όμορφες στιγμές αλλά και στιγμές δύσκολες περισυλλογής που δεν είναι πάντα οι καλύτερες...
      Όσο για τη Joan... της ζητώ εξηγήσεις...
      Θα μας τα κάνει όλα λιανά...
      Φιλάκια κορίτσι μου καλό Σ/Κ/Δεύτερο.

      Διαγραφή
  5. Με ταξίδεψες πολύ όμορφα με τις φωτογραφίες σου και θα'θελα κάποιο καλοκαίρι να επισκεφτώ την Ανδρο. Με το καλό να επιστρέψεις και καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι μέσα απ' την ψυχή σου να μπορέσεις να έρθεις στην Άνδρο και μακάρι να είμαι εδώ να σε ξεναγήσω.

      Διαγραφή
  6. Φλώρα μου,πήγες στο νησί μας!Πολύ όμορφο το φωτογραφικό ταξίδι σου!'Ελα και το καλοκαιράκι να απολαύσεις υπέροχες ομορφιές και να τα πούμε από κοντά!!Περνάω τα τελευταία δέκα χρόνια τα καλοκαίρια μου, και όχι μόνο εκεί.Καλή επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν την κρίση έκανα πολλά χειμερινά ταξίδια στην Άνδρο. Τώρα με την κρίση ήρθα για πρώτη φορά μετά το Σεπτέμβρη. Το καλοκαίρι θα έρθω οπωσδήποτε πάλι οπότε θα ήθελα να βρεθούμε. Αν είναι και η xristin εδώ θα κανονίσουμε αν βέβαια θέλεις κι εσύ να βρεθούμε φέτος...

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφιές είναι αυτές Φλώρα μου??

    Δεν έχω πάει στην Άνδρο, αλλά είναι ονειρεμένη και τώρα...φαντάζομαι πιο μετά..

    Μακάρι να τα καταφέρω να την επισκεφτώ....

    Φιλιά και καλή επιστροφή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε το καλό σου εύχομαι να μπορέσεις να έρθεις κάποια στιγμή και να περάσεις καλά.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Καλή επιστροφή και καλό τριήμερο σου εύχομαι . Μια φορά έχω πάει στην Ανδρο την εποχή των παχιών αγελάδων , όμορφες αναμνήσεις μακάρι να μπορώ να ξαναπάω .
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι οι παχιές αγελάδες να έρθουν πάλι στη ζωή σου και το ταξιδάκι στην Άνδρο να επαναληφθεί και να περάσεις ακόμη καλύτερα Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  9. Μου θύμησες την ωραία Ανδρο, που επισκέφτηκα πριν πολλά χρόνια.Ηταν καλοκαίρι, είχε πολύ κοσμό και περάσαμε υπέροχα. Δυστυχώς απο εδώ ενω κάποτε υπήρχαν γραμμές για τα νησιά μας, τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχει καμιά γραμμή για πουθενά.
    Η πρόσβαση και για εμάς είναι απο Ραφήνα και πέφτει λίγο μακριά για τριήμερες αποδράσεις.
    σε φιλώ και καλή επάνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι λοιπόν στο νησί μας!!!
    Κι όμως υπάρχουν ελάφια κι εδώ...
    Κάποια στιγμή θα συναντηθούμε.
    Σε φιλώ

    Όλυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To καλοκαίρι που μας έρχεται οπωσδήποτε θα βρεθούμε. Μαζί και η 55FM, η marilise και η xristin...
      Bλέπεις μαζευτήκαμε αρκετές...

      Διαγραφή
  11. με το καλό να επιστρέψεις...πολύ όμορφο νησί η άνδρος....ακόμη θυμάμαι ενα απαγορευτικό τρίων ημερών στο καταχείμωνο πέρυσι...πέρασα σούπερ μιας και οι ντόπιοι μας έκαναν να νοιώθουμε και μεις ντόπιοι....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απαγορευτικό είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα όταν κάποιος επισκέπτεται την Άνδρο. Χαίρομαι όμως που το διασκεδάσατε...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφες φωτογραφίες. Κάποτε... εικοσιδύο θα ήμουνα προγραμματίζαμε ένα ταξιδάκι στην Άνδρο με παρέα, αλλά δεν πήγαμε τελικά και δεν έχω πάει μέχρι σήμερα...στο μέλλον ίσως...
    Καλή επάνοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι σύντομα να πραγματοποιήσεις όποιο ταξίδι έχει μείνει μόνο στα όνειρά σου, μεταξύ αυτών και αυτό της Άνδρου.
      Μόλις επέστρεψα...

      Διαγραφή
  13. Αχ βρε κορίτσι τι ωραίες φωτογραφίες!
    Να ήμουν σε εκείνα τα τραπεζάκια στην εκκλησία να έπεινα καφεδάκι και ας έχει και κρύο!
    Σε ευχαριστούμε για την ωραία βολτίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ξαναπάω σε διαβεβαιώ πως θα σας δείξω πολύ καλύτερες...
      Και που ξέρεις μπορεί να βρεθείς κάποια στιγμή να πίνεις καφέ στα τραπεζάκια και να έχει και ωραίο καιρό..

      Διαγραφή
  14. Τι ομορφιά είναι αυτή...πόσο ζηλεύωωω¨)
    Καταπληκτικές φωτογραφίες!!!
    Πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην ζηλεύεις... Να προγραμματίσεις ταξιδάκι...
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Φλώρα μου! Καταπληκτικές φωτογραφίες!Εγώ δεν θα ήθελα να φύγω απο εκεί και κάτι μου λεει πως ουτε εσύ το θέλεις..

    Σε ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι στην Άνδρο! Το είχα ανάγκη σήμερα!

    Πολλά φιλάκια και καλή επιστροφή να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ το ήθελα κατά βάθος αλλά μόλις επέστρεψα.
      Μόλις ήρθα και βρήκα τα παιδιά μου, νομίζω πως δεν έλειψα ποτέ και αμέσως εγκλιματίστηκα.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  16. Το "άγαλμα του αφανούς ναύτη" μάλλον δεν θα ήταν προσιτό απ' το δυνατό αέρα ε; Το θεωρώ απ' τα πιο επιβλητικά στη Χώρα και το σήμα κατατεθέν του νησιού. Αλλά αν φυσάει, είναι καλύτερα να βρεθείς στο Κάβο Ντόρο, παρά σ' αυτό το σημείο.
    Φλώρα μου καλή επιστροφή να έχεις, με γεμάτες τις αποσκευές σου από συναισθήματα, διαφορετικές εικόνες, ξεκούραση και αυτοσυγκέντρωση.
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ο αφανής ναύτης θα πάρει τη θέση του σε επόμενη φωτογράφηση. Μόλις έφτασα στην καμάρα έπιασε βροχή και έτσι άφησα τον αφανή ναύτη να με περιμένει στο ξεροβόρι ως το καλοκαίρι...
      Τους άντρες πρέπει να τους αφήνεις να σε περιμένουν (χα χα χα)
      Φιλιά πολλά και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  17. τι όμορφες εικόνες Φλώρα μου.. δεν έχω πάει ποτέ Άνδρο, έχω ακούσει όμορφα λόγια όμως.. Πρέπει να είναι και ήσυχα και όμορφα όπως φαίνεται.. φιλάκια, καλή Καθαρά Δευτέρα εύχομαι να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα το χειμώνα πιο ήσυχα δεν γίνεται...
      Το καλοκαίρι έχει κόσμο αλλά καμία σχέση με τη Μύκονο.
      Είναι γενικά οικογενειακό νησί για οικογενειακές διακοπές.
      Καλή Καθαρή Δευτέρα εύχομαι και σε σένα.

      Διαγραφή
  18. Φλωρα δεν εχω ερθει ποτε στο νησι αλλα βλεποντας τα νεοκλασσικα και τις εκκλησιες με επεισες και εχει μπει στους μελλοντικους προορισμους μου!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι σύντομα να πας. Έρχομαι κι εγώ να εξερευνήσω το blog σου.

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Φλώρα μου,
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια κι από μένα Κατερίνα μου...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες.

      Διαγραφή
  20. ΄Ολες οι παιδικές μου αναμνήσεις συνδέονται με την ΄Ανδρο,
    κατάγομαι από εκεί, ευχαριστώ για αυτό το οδοιπορικό,
    σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει λοιπόν να μάθω περισσότερα για σένα...
      Πάω να εξερευνήσω τι γίνεται στο δικό σου blog.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Ούτε εγώ έχω πάει ποτέ Άνδρο..οι όμορφες φωτογραφίες σου είναι η γνωριμία μου μαζί της..
    Τώρα πια θα έχεις επιστρέψει...καλή καθαρή Δευτέρα αύριο!...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να σου δοθεί η ευκαιρία να πας...
      Θα σου αρέσει είμαι σίγουρη.
      Φιλιά και καλή σαρακοστή.

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφες φωτος
    Καλή Σαρακοστή να έχεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα ευχές για καλή σαρακοστή...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφες Φλώρα μου..ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εμείς φύγαμε και οι Ανδριώτες το ρίξανε στο γλέντι.
    Λες να χαίρονται που φύγαμε;
    χα,χα,χα!

    Πάρε και το link από την παρέλαση στην Άνδρο.
    http://www.youtube.com/watch?v=bv-GkbsN7Sw&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον έτσι έγινε...
      Αλλά σε πείσμα τους εμείς του χρόνου θα ξαναπάμε...

      Διαγραφή
  25. καλημέρα Φλώρα
    πολύ όμορφη η Άνδρος,δεν έχω πάει και σε ευχαριστώ για την υπέροχη ξενάγηση!!!
    Σου εύχομαι ολόψυχα...
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΗ ♥ ~ ♥ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφη στολισμένη ευχή είναι αυτή...
      Καλή Σαρακοστή και σε σένα...

      Διαγραφή
  26. Φλωρίτσα μου πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και η ξενάγηση!
    Δεν έχω πάει στο νησί αλλά πιστεύω ότι αξίζει!
    Να περνάς καλά γλυκιά μου!

    Φιλάκια πολλά, καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου κι εσύ να περάσεις καλή Σαρακοστή κι αν μπορέσεις να πας κάποια στιγμή και στην Άνδρο...

      Διαγραφή
  27. Φλώρα μου οι φωτογραφίες σου δείχνουν καθαρά πόσο όμορφη είναι η Άνδρος. Δυστυχώς για μας ο προορισμός αυτός είναι αρκετά μακρινός και είναι δύσκολο να τον επισκεφτούμε σε Σαββατοκύριακο.Σ' ευχαριστούμε που το μοιράστηκες όλο αυτό μαζί μας ευχόμαστε το καλοκαίρι να είναι γεμάτο κόσμο. Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι και περιμένουμε και άλλες εικόνες της ιδιαίτερης πατρίδας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου σας το υποσχέθηκα και θα το τηρήσω.
      Το καλοκαίρι θα σας έχω κι άλλες πιο ωραίες φωτογραφίες...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  28. όμορφο ταξίδι Φλώρα μου όμορφη η Ανδρος μας , έστω και αν φόβισε με τα μελτέμια της την Joan όσο για το παλλικάρι που καρτερικά περίμνε εδω πίσω μπράβο του που τα κατάφερε δίχως την μανούλα και ας παει πιο πίσω η καθαριότητα καλη σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παλληκάρι τα καταφέρνει μια χαρά...
      Απλά αυτή τη φορά δεν έκανε καθαριότητα... άλλες φορές τα βρίσκω όλα στην εντέλεια.

      Διαγραφή
  29. Αχ τι μας έκανες τώρα...αντε ας ειναι και ετσι μας ταξίδεψες!!
    Είναι πανεμορφο νησι, δεν εχω πάει αλλά θα παω.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά...
      μικρό το ταξιδάκι που σας πρόσφερα...
      στο χέρι σας να το κάνετε αληθινό.

      Διαγραφή
  30. Φλώρα μου σ' ευχαριστώ κι από δω για την πανέμορφη καρφίτσα - δωράκι που μου έκανες!!! Ειλικρινά μου έφτιαξες τη διάθεση!!
    Με το ποστ σου όμως με ταξίδεψες στο πανέμορφο νησί που έχω να πάω πάνω από 15 χρόνια!!
    Να είσαι καλά κι ευχαριστώ πολύ... -:))
    Όμως σε περιμένω να παραλάβεις και ένα βραβείο... -:))
    http://tantekiki.blogspot.gr/2013/03/blog-post_20.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καρφίτσα βρήκε μέσα στο blog σου το τρίμμα εσπεριδοειδών και έδεσε τόσο με τα χρώματά του που έγινε ένα...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  31. Και γω δεν έχω έρθει στη Άνδρο.
    Ωραία φαίνεται.

    υγ. Σου ξανασχολίασα αλλά το σχόλιο χάθηκε. Και σε αυτή την ανάρτηση και σε μια άλλη. Και μου συμβαίνει συχνά. Συμβαίνει και σε σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έχει τύχει κι εμένα... να σχολιάζω και την επόμενη να πηγαίνω να βρω απάντηση και να μην βρίσκω ούτε το δικό μου σχολιασμό...

      Διαγραφή
  32. Φλωρα μου γλυκεια σκεφτηκα το βραβειο του ροζ αρκουδου να το μοιρασω σε όλους και όλες που γιορτάζουν το Μαρτη θαταν μεγάλη μου χαρά να το παραλαβεις σε φιλώ
    http://katitimou.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή