Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Το μωβ καλωσόρισμα

Δεν έχω λόγια για να περιγράψω την ομορφιά της υπαίθρου, εγώ το στερημένο από φύση παιδί της πόλης....
Μια μαγεία. 
Φθάνοντας στην Άνδρο τη Δευτέρα το πρωί ο ήλιος ήταν ολόλαμπρος, το νησί καταπράσινο, τα αγριολούλουδα παντού στόλιζαν με χρώματα τον πράσινο καμβά...
Το χώμα υγρό όχι επιφανειακά αλλά σε βάθος, τα κλαδιά όλα έχουν αρχίσει να βγάζουν φυλλαράκια φρέσκα μικρά, και τα χαμομηλάκια αφήνονται στα χάδια του ήλιου... ξεπροβάλοντας ακόμη και κάτω απ' τις πέτρες.


Θα δείτε τι καλωσόρισμα με περίμενε μόλις έφτασα στο σπίτι μου...
Οι μαργαριτούλες μου στο παρτέρι είχαν βάλει τα μωβ τα γιορτινά τους, και είχαν στολίσει το παρτέρι που το άφησα το Σεπτέμβρη σε άθλια κατάσταση (είχαν μπει οι κατσίκες του γείτονα και δεν είχαν αφήσει τίποτα).




Κι απ' τη βεράντα μου άπλα και θέα  ατέλειωτη το μικρό χωριό μας στην πλαγιά να κατεβαίνει ως    κάτω και να αφήνεται στον ήλιο να το ζεσταίνει και να το φωτίζει.


Ακόμη  ενώ είναι σήμερα η τρίτη μέρα, δεν έχω πάει πουθενά, αφού η τόση εγκατάλειψη στο σπιτάκι μας από το Σεπτέμβρη, είχε σαν συνέπεια.... υγρασία 80% μέσα στο σπίτι, κοκκινόχωμα ποτισμένο πάνω στα πλακάκια στη βεράντα και πάνω στα μπλε πατζούρια... 
Κρύο μέσα στο σπίτι..... της αρκούδας. 
Τα σεντόνια, οι πετσέτες... μούσκεμα... 
Τις αράχνες τις βρήκα να κάνουν πάρτυ. 
Και η σχετική σκόνη βέβαια.
Οπότε ανασκουμπώθηκα εγώ και ξεκίνησα τις δουλειές να το συνεφέρω και να το κάνω πάλι κατοικήσιμο το δόλιο το σπιτάκι μας. 
Αλλά βγήκα και για χόρτα.... Μάζεψα με την ψυχή μου... Γαλασίδες, ραδίκια, τρυποκάρυδα, ζωχούς... σε μεγέθη ΧL. 
Και η επόμενη μέρα ήταν μέρα περιποίησης του χωραφιού,  το οποίο ήταν  σκεπασμένο με αγριόχορτα 80 εκατοστών ύψους.
Οι τριανταφυλλιές χωμένες μέσα στα αγριόχορτα δεν φαινόταν καθόλου. Το ίδιο και τα αμπέλια...
Κλαδεύτηκαν όλα καθαρίστηκαν και οργώθηκε το χώμα για να ανακατευτεί με τα κομμένα αγριόχορτα και να έχει το δικό του φυσικό λίπασμα.
Αφού μας βγήκε η ψυχή.... κάναμε και την προσευχή μας μην τα επισκεφθούν πάλι απρόσκλητες οι κατσίκες του γείτονα όπως πέρσι.
Όχι τίποτε άλλο, αλλά φέτος δεν είχαμε ούτε σταγόνα κρασί... να το πιούμε μαζί με τους αγαπημένους μας φίλους,  εξαιτίας τους.
Και δε λέει να αγοράζεις κρασί όταν έχεις μάθει πάνω από 10 χρόνια να πίνεις το δικό σου...
Για του λόγου το αληθές μόλις τελείωσε η μηχανή το όργωμα την φωτογράφησα κι αυτή σε στιγμή ξεκούρασης.


Τις επόμενες μέρες λέει το μετεωρολογικό δελτίο ότι θα έχουμε βροχές.
Μακάρι να δούμε και βροχές.
Η φύση με κάθε καιρό είναι όμορφη κι εγώ είμαι άλλος άνθρωπος όταν βλέπω γύρω μου το τοπίο.
Θα επανέλθω με άλλες φωτογραφίες όταν βγω βόλτα.
Τις μωβ μαργαριτούλες μου καταθέτω στις ανοιξιάτικες δημιουργίες ... από το Δελφινάκι 
καθώς και στις μωβ από το Κατερινάκι.

Και μην ξεχνάτε
το 8ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει μέχρι και 22/3/13 τις συμμετοχές σας. 
Πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας 
θα βρείτε εδώ

53 σχόλια:

  1. Τι όμορφες εικόνες!Πανέμορφα τα λουλούδια!Καλά να περνάς εκεί στις εξοχές!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ marileni...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα!
    Τι όμορφα αλήθεια που έρχεται η Άνοιξη. Να περνάς τέλεια γειτόνισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειτονιά εννοείς αυτή του blog αλλά και των δύο νησιών που το ένα είναι απέναντι στο άλλο φαντάζομαι.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  3. Πασταφλωρίτσα μου, ένιωσα τη γλυκιά σου κούραση μα και την χαρά σου να ξαναβλέπεις την αγαπημένη σου φύση! Ναι, είναι γλυκιά αυτή η κούραση όταν παιδεύεσαι να ομορφύνεις ξανά έναν τόπο! Μα σε αποζημιώνει μετά τόσο πολύ! Πανέμορφα τα λουλούδια σου...αλλά φαντάζομαι και τα μπλε παντζούρια σου !
    Φιλάκια αγαπημένη!
    Καλά να περνάς! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου είναι όλα όπως τα λες.
      Περνάω καλά εδώ ακόμη και με τίποτα...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Tι όμορφες μαργαριτες ,τις έχω ξαναδεί αλλα μου αρέσουν τόσο καθε φορά που τις βλεπω ,γενικα μου αρέσει το μωβ χρώμα,τί όμορφη που είναι η φύση τελικά ειδικά την Ανοιξη,πολλά φιλιά καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα και σε σένα Neli μου και φιλιά Ανδριώτικα.

      Διαγραφή
  5. Το μωβ είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα.Υπέροχα τα λουλουδάκια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ζωντάνια και δύναμη το μωβ.
      Και τα λουλουδάκια ντύθηκαν μ' αυτό και εντυπωσιάζουν.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Καλή μου Φλώρα πώς φαίνεται η αγάπη σου για το τόπο σου,την Ανδρο.. Πολύ γλυκιά η ανάρτηση σου και η περιγραφή σου. Πολύ όμορφα τα λουλουδάκια σου και το χωριό στην πλαγιά . Κρίμα που βρήκατε τόσες ζημιές...μακάρι να μην ξαναγίνουν ...και οι κατσίκες μακριά !
    Και να κάνεις βόλτες και να τις χαρείς.Η Ανοιξη ειναι μια ομορφη εποχή,η πιο όμορφη, γεννιέται η φύση!! Ειναι φυσικό να αλλάζει και μας η ψυχολογία μας, ξαναγεννιούμαστε και μεις
    Καλή επιτυχία στον μωβ διαγωνισμό της Κατερίνας. Ευχαριστώ για την συμμετοχή στις ανοιξιάτικες δημιουργίες μου χαίρομαι που θα στολιστεί το σπιτάκι μου με τα όμορφα λιλά λουλουδάκια σου. Πάω να τα αναρτήσω.Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι μου. Είδες τελικά βρέθηκε και το δικό μου μωβ απρόσμενα...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Ναι πράγματι..εκεί που δεν το περίμενες

      Διαγραφή
  7. Μύρισε χώμα και άνοιξη..
    Σε χαιρετώ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι το βάθος της ψυχής μου έφτασε η μυρωδιά της άνοιξης...
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά, κι εμένα μου μύρισε χώμα!
      Είναι εδώ η μυρωδία, ολόγυρα!
      Καλή μου Φλώρα καλή ξεκούραση και εύχομαι να απολαύσεις τη διαμονή σου στο χωριό και τη φύση όσο το δυνατόν περισσότερο!

      Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Πολύ μου αρέσουν αυτες οι μαργαριτούλες οι μωβ.. μύρισε άνοιξη με την ανάρτησή σου! Και λατρεύω ύπαιθρο.. μακάρι να καταφέρω να φύγω για πάντα απο την τσιμεντούπολη!

    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι με όλη μου τη ψυχή...
      Τώρα να το κάνεις όσο είναι καιρός...
      Όσο ο χρόνος περνάει τόσο βγάζουμε ρίζες στην πόλη και θα καταντήσεις σαν εμένα να θεωρείς πολυτέλεια μεγάλη το αυτονόητο.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα, Φλώρα μου!

    Καλά κάνατε και το αποφασίσατε να πάτε, να αλλάξετε και λίγο παραστάσεις (και τι παραστάσεις!! Οργίασε η φύση εκεί!)

    Μην αγχώνεσαι με το σπίτι, σιγά-σιγά όλα θα γίνουν. Εσύ κοίτα να το ευχαριστηθείς! Να περάσετε υπέροχα, πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Φλώρα!!
    Βλέπω και ξαναβλέπω τις ιστοριούλες των άλλων κοριτσιών από την συμμετοχή τους στο παιχνιδάκι σου και λέω δεν γίνεται θα περάσω να την γνωρίσω την Φλώρα!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου από την Άνδρο!
    Η αδερφή μου έχει ιδιαίτερη αγάπη και σχέση με το νησί σου!
    Καλώς σε βρήκα!
    Φιλιά!
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γελάω με μένα! Έτρεξα να σε καλωσορίσω πριν τη Φλώρα μας! :))
      Καλώς μας ήλθες Κατερίνα μου!
      Να συμμετάσχεις και με όποιον τρόπο μπορείς και στο παιχνίδι !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα μου καλωσόρισες κοντά μας και θα ήθελα όχι μόνο να βλέπεις τις ιστορίες των κοριτσιών αλλά να γράψεις κι εσύ κάτι για εμάς.
      Και βέβαια αμέσως έσπευσα να σε επισκεφθώ...
      Ιδιαίτερα χάρηκα που βρήκες εδώ την @iris...
      H ποιότητά της εγγυάται και τη δική σου.
      Φιλιά κι από μένα...

      Διαγραφή
    3. Γειά σας κορίτσια μου!
      Σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο για το καλωσόρισμα και την προτροπή να γράψω!
      Θα μάθω τους κανόνες του παιχνιδιού και θα γράψω κάτι το συντομότερο!
      Ευχαριστώ!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Ξουτ παλιοκατσίκες.......υπέροχη που είναι η φύση την Άνοιξη!!!!!! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και για το ξουτ στις παλιοκατσίκες...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Άσε μας ρε Φλώρα με το νησί, τις μαργαρίτες, το κρασί και τα χόρτα που μάζεψες! Σιγά τα ωά! Νομίζεις ότι θα μας κάνεις να ζηλέψουμε τώρα; Όοοοχι καθόλου δεν σε ζηλεύουμε. Μια χαρά κι εμείς εδώ. Μια χαρά σου λέω...
    (από Ραφήνα δεν πάει Άνδρο;... δυο ωρίτσες ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς 2 ωρίτσες και είσαι Άνδρο...
      Δεν λέω τίποτε άλλο. Όποιος κατάλαβες κατάλαβε...

      Διαγραφή
    2. Το κατάλαβες... δεν είναι λάθος. Είναι επίτηδες γραμμένο έτσι για σένα.

      Διαγραφή
    3. Με βοηθάς λίγο... τι εννοείς; Εγώ πάντως δεν κατάλαβα...

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο καλωσόρισμα σου έκαναν οι μαργαρίτες, αλλά και η θέα είναι απίστευτη...
    Μπορεί να κουράστηκες, αλλά νιώθω τη χαρά σου σε κάθε λέξη...να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι χαρούμενη καλά τα λες χωρίς λόγο...
      Φτάνει η φύση...
      Φιλιά Μαρία μου

      Διαγραφή
  14. Τα νησια ειναι πανεμορφα καθε εποχη! Καλωσορισατε στο σπιτακι σας, καλη ανοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ομορφιά και ηρεμία ...
    Πόσο πολύ μας λείπουν αυτόν το καιρό...
    Πανέμορφα είναι , να το απολαύσεις και να γεμίσεις γεμάτη και ήρεμη...

    Τα φιλιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
    2. Μόλις χάθηκε το σχόλιό μου και θα το ξαναγράψω.
      Ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου...
      Να είσαι καλά...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Θυμήθηκα τον εαυτό μου όταν ερχόμουν στο νησί ως επισκέπτης. Τις πρώτες μέρες δουλειά ατελείωτη και η φύση το αντίδοτο στην κούραση.
    Όμορφα να περάσετε που είναι σίγουρο δηλαδή :-)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποθέτω πως τώρα είσαι μόνιμη κάτοικος...
      άρα περνάς κάθε μέρα όμορφα...
      Θα ήθελα κι εγώ να είμαι μόνιμη κάτοικος αλλά υπάρχει ένα μεγάλο μειονέκτημα... δεν έχω καθόλου γνωριμίες...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Τι παρτέρι υπέροχο είναι αυτό;!
    Τι ωραία χρώματα!!!...

    Να περνάς όμορφα και χαρούμενα -έχεις κάθε λόγο, με τέτοιες τιμές από τη φύση, μπροστά στα μάτια σου!

    Φιλιά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρτέρι αυτό ήταν δική μου σκέψη να γίνει στο κάτω μέρος της σκάλας και μου το έχτισε ένας καλός γείτονας. Αυτός μου φύτεψε και τα κυπαρισσάκια και τις μαργαρίτες. Το κακό είναι ότι ο άνθρωπος αυτός δεν πρόλαβε να τα δει να ανθίζουν. Πέθανε.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  18. Όμορφες εικόνες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά κι από μένα Μαρία Έλενα.

      Διαγραφή
  19. Μωρέ θα σε ζήλευα, αλλά έχε χάρη, που εγώ τα βλέπω αυτά κάθε μέρα από το σπίτι! Ωχ! Τώρα θα ζηλέψουν κι άλλοι!
    Κάθε μέρα κοιτάζω τα δέντρα και λέω "Θεέ μου σ' ευχαριστώ γι' αυτό σου το δώρο, αρκεί να μην το ζηλέψουν οι άνθρωποι"...
    Γιατί παραμονεύουν πάρα πολλοί εμπρηστές... Τι λαός Παναγία μου!
    Άμα είσαι εκεί ακόμα και μπορείς, μείνε για πάντα!
    Φιλάκια γλυκούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πάντα δεν μπορώ να μείνω αλλά λίγες μέρες ακόμη σίγουρα.
      Δυστυχώς τα έξοδα είναι πλέον απαγορευτικά. Παλιότερα παρόλο που δούλευα ερχόμουν πολύ πολύ συχνά έστω και για ένα Σαββατοκύριακο.
      Τώρα μάλλον το επόμενο ταξίδι, Θεού θέλοντος, θα είναι το καλοκαίρι.Γράψε μου αν θέλεις στο mail που μένεις.
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  20. Οι μαργαρίτες σου, σου έκαναν πάρτυ καλωσόρίσματος. Εχω επισκεφθεί πολλά μερη της Ελάδας την άνδρο όμως αν και τόσο κοντά όχι. Η περιγραφή σου μου έδωσε εικόνες από Εύβοια, βλέπεις έχουν κοινη γεωλογική ιστορία τα νησιά μας. Καλά να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταπληκτική η θέα από το μπαλκόνι σου και οι μαργαριτούλες πανέμορφες.Στην Άνδρο δεν έχω πάει,αλλά έχω ακούσει ότι είναι όμορφο νησί.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα Φλώρα μου, πόσο πολύ ζηλεύω που είστε τόσο κοντά με τα νησιά μας. Οταν μέναμε στην Αθήνα πολύ τακτικά πηγαίναμε και στην Ανδρο αλλά και στα άλλα κοντινά νησιά απο την Ραφήνα. Τώρα εδώ δεν έχω αυτή την πολυτέλεια είμαστε πολύ μακριά.
    Οι μαργαρίτες σου πανέμορφες.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω πω τι ωραία που μυρίζει το βργμένο χώμα και τ αλουλούδια σου flora .
    Ξετρελάθηκα θέλω εξοχή τώρα!
    Να περάσεις ωράια και να χαρείς την φύση και το σπιτάκι σου το κουκλίστικο.
    Μου θύμισε το σπιτάκι της Χάιντι και μην τολμήσει να ρωτήσει καμία πια είναι η Χάιντι και καταλάβω ότι υπάρχει χάσμα γενεών, θα τις φάω τις κοτσίδες μου.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφα που είναι.... παρότι σε περίμεναν ένα σωρό δουλειές φαίνεται ότι το καταχάρηκες... Η εξοχή σου αλλάζει τελείως την διάθεση!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι στον μωβ διαγωνισμό!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος2:16 μ.μ.

    Μας άνοιξες την καρδιά και τη μύτη! Είμασταν πέρυσι στην Άνδρο. Καλά να περάσεις!
    christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτή είναι ομορφιά, Φλώρα!!! Ένας ζωγραφικός πίνακας της Φύσης που σου ανοίγει την καρδιά και την ψυχή!!
    Καλή ξεκούραση μετά τις τόσες δουλειές που έπρεπε να γίνουν!! χιχι!
    Φιλιά!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τυχερούλα το νησί σου έχει απίθανες ομορφιές καθώς είναι καταπράσινο!
    Και αυτή η εποχή είναι πιστεύω η καλύτερη του χρόνου ν'απολαμβάνει κανείς τις ομορφιές της φύσης!

    Καλή διαμονή και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή