Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

Βράβευση και αποτελέσματα 8ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Αγαπημένοι μου φίλοι φτάσαμε αισίως 
στην  8η πανηγυρική ανάρτηση.



Όλοι είμαστε νικητές αυτής της πρόκλησης
και ως νικητές αξίζουμε όλοι ένα βραβείο συμμετοχής.

(Όσοι συμμετείχατε  μπορείτε να αντιγράψετε το βραβείο σας και να το αναρτήσετε στο blog σας).

Αυτή τη φορά  διαπίστωσα  ότι:
α)το παιχνίδι μας είχε πολύ περισσότερες από κάθε προηγούμενη φορά συμμετοχές παλιών και νέων φίλων και κυρίως ποιοτικές...
β)πολλοί παλιοί και νέοι φίλοι μπήκαν στον κόπο να βαθμολογήσουν τις ιστορίες - παραμύθια μας. 
γ)ήταν αρκετές οι ιστορίες που υπερείχαν βαθμολογικά από τις υπόλοιπες, επίσης πολλοί ήταν και οι βαθμολογητές που θεωρούν ότι αδίκησαν κάποιες ιστορίες γιατί δεν είχαν το δικαίωμα να βαθμολογήσουν περισσότερες των τριών.

Θέλω να πιστεύω πως δεν έχω υπολογίσει λάθος τα αποτελέσματα της βαθμολόγησης.
Αυτή τη φορά ήταν ιδιαίτερα δύσκολος ο σωστός υπολογισμός των αποτελεσμάτων, 
επειδή υπήρξαν πολλοί βαθμολογητές.
Τρεις φορές τα τσεκάρισα προσεκτικά κι ακόμη φοβάμαι μη μου διέφυγε τίποτε... 

Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια. 

Έτσι προέκυψαν οι  3 νικητές μας. 

Το 1ο χρυσό βραβείο δίνεται
 στην Μαρία Κανελλάκη
για την ιστορία της "'Εκθεση ιδεών"



Το 2ο αργυρό βραβείο δίνεται 
 στην Μika Antonaki
για την ιστορία της "Το φρέσκο χώμα της ψυχής μου"



Το 3ο χάλκινο βραβείο δίνεται 
στην  Μeli Kanella
για την ιστορία της "Aπό το άλμπουμ της ζωής"




Οι νικητές μας θα πάρουν "τιμής ένεκεν" τα παρακάτω δωράκια 

1η νικήτρια 
χειροποίητη καρφίτσα με χρωματιστές χάντρες, πέτρες και πέρλες


2η νικήτρια
χειροποίητη καρφίτσα με χάντρες, πέτρες και πέρλες 



3η νικήτρια
χειροποίητη καρφίτσα με χάντρες, πέτρες και πέρλες.
  

Oι φωτογραφίες των δώρων είναι και αυτή τη φορά απαράδεκτες.... αλλά λόγω πίεσης χρόνου δεν έβγαλα καλύτερες...

Στη συνέχεια ακολουθεί η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας

1. Aπό το άλμπουμ της ζωής  Μeli Kanella 19
2.O Tαυρώνιος και η Αλήθεια Ανταίος
3.Μην εμπιστεύεσαι κανέναν Δελφινάκι
4.Η ζωή δεν έρχεται με τηλεκοντρόλ @iris 2
5.Φαέθων Paspartoy  3
6.Oνειρεμένες διακοπές Christi 1
7.Όταν ήμουν παιδί Gatos Se Oistro 6
8.Eπιτέλους διακοπές Φλώρα 4
9.Στη γειτονιά Βαγγέλης Κόκκαλης  5
10. Με λένε Φαέθωνα Χριστίνα Λέλλη  5
11. Το κάτασπρο άτι Meli Kanella  4
12. Στο μικρό πάρκο Paralika Jo  3
13. H ζωή αλλιώς τα φέρνει Σοφία Σκούτα  5
14.Έτσι δίχως λόγο Μαρία Νι   4
15. Έκθεση ιδεών Κανελλάκη Μαρία  26
16.Ο μονόλογος του διαλόγου marilise 14
17. To Γελαστό Φτερό Levina Vil  5
18.Λεξοτανίλ Levina Vil  1
19.Mαρκέλλα Funky Monkey  9
20. Mια αγκαλιά λουλούδια Εlena Flogera  12
21. ΠΟΛΥ και ΑΝΝΑ Κλαυδία   1
22. ΑΣΤΡΑΠΗ....!!!!! Roula Mak  1
23. Σκέψεις  me (maria)  7
24. H Aκτίνα του Θανάτου Λίνα Π.   7
25. Οι δεσποινίδες ΝΑΡΣΑΝ Κλαυδία   2
26. Εξόριστος Ολυμπία Μ.  5
27. Φυλαχτό  Μ. Καλαϊτζάκη  13
28. Το φρέσκο χώμα της ψυχής μου Μika Antonaki  22

Ο 1ος νικητής, που αυτή τη φορά είναι  η Μαρία Κανελλάκη
θα ψάξει να βρει 5 ουσιαστικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα, 
που θα αποτελέσουν τη βάση για τη διεξαγωγή του 9ου παιχνιδιού μας
το οποίο θα ξεκινήσει μέσα σε λίγες ημέρες.

Οι φίλοι μου νικητές παρακαλούνται
 να μου στείλουν με mail κάποια διεύθυνση
στην οποία θα τους στείλω τα δωράκια τους, 
ακόμη κι αν μου την έχουν ξαναστείλει.

Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ
για τη συμμετοχή σας και για τον κόπο σας να βαθμολογήσετε. 
Θέλω έτοιμες τις πένες σας για το 9ο παιχνίδι μας
που ξεκινάει  σε λίγες ημέρες.

60 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και γενικά σέ όλους τους συμμετέχοντες , εξαιρετικές ιστορίες ΄
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραίες οι καρφιτσες Φλωρα! Αν τα βραβεία ήταν για 5 ιστορίες θα κέρδιζα κι εγω! Κλάψ!!! (μην απαντήσεις, απλα είπα να γράψω τον καημό μου!!!). Ο πήχης έχει ανεβεί πολυυυυυ ψηλά! Ο.τι προάγει την σκέψη μας, τη δημιουργικότητα μας και την άμιλλα μεταξύ μας είναι όχι μόνο ευπρόσδεκτο αλλα πλέον απαραίτητη συνήθεια. Κάτι σαν υγιής εθισμος!
    Καλαιτζάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ βρε Μαρία μου στο τσακ το έχασες το δωράκι...
      Να επιμείνεις όμως... που θα πάει...
      Για όλα φταίει η Κανελλάκη.... σαρώνει τα βραβεία το κορίτσι...
      αλλά θα έρθει κι η σειρά σου...
      Εγώ αυτή τη φορά πάτωσα τελείως...

      Διαγραφή
    2. Τι να πω για την κ.Κανελακη;! Δεν γνωριζόμαστε αλλα ψηφίζω τις ιστορίες της! Όπως κι άλλοι!!! Το ταλέντο δεν κρύβεται!!!!
      Να προτείνω στις 3 απανωτές νίκες να αποκλείεται η συμμετοχή με βράβευση;!!!!!! Αλλιώς Φλωρα, δεν βλέπω να βραβεύομαι σύντομα!!! Τέτοιο ταλέντο δύσκολα το συναγωνίζεται ένας κοινός θνητός!!!!! (χιουμορακι!)

      Διαγραφή
    3. Ναι είναι μεγάλο ταλεντάκι το κορίτσι...
      Αλλά δεν τη διώχνω με τίποτα.
      Ανεβάζει την ποιότητα...
      Και συ μη μου απογοητεύεσαι... θα έρθει και η σειρά σου.

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στην Φλώρα μας για την διεξαγωγή κι αυτού του 8ου παιγνιδού ΜΑΣ. Συγχαρητήρια στις νικήτριες .Να χαρούν τις όμορφες καρφίτσες σου. Συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες.

    Φλώρα μου ,με όλο το θάρρος , στο 10ο παιγνίδι με τη συμπλήρωση 10 παιγνιδιών να κάνεις πανηγυρική ανάρτηση..

    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο χρόνο θα γίνει η πανηγυρική ανάρτηση Δελφινάκι μου...
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια...

      Διαγραφή
  4. ΕΛΕΟΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

    Α! ΡΕ ΦΛΩΡΑ! ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ!
    ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ.
    ΕΤΣΙ;;;;;;
    ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΗΞΕΡΑ ΚΑΝ ΤΗΝ "ΙΣΤΟΡΙΑ" ΤΗΣ "ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ"
    ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ......ΞΕΧΑΣΑ Η ΤΡΕΛΟΚΑΜΠΕΡΩ!

    "ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ", ΑΣΕ ΠΙΑ ΤΙΣ..ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙ ΑΓΟΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ......ΜΠΙΖΟΥΤΙΕΡΑ-ΤΖΙΜΙΝΙΕΡΑ-ΜΠΕΡΖΕΡΑ-ΚΛΠ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Κανελλάκη σαρώνει...
      Θα τη μισήσουν οι υπόλοιποι συμμετέχοντες....
      Αλλά το αξίζει η άτιμη..
      Φιλιά πολλά κι άλλη φορά να μην ξεχνάς να βαθμολογήσεις...

      Διαγραφή
    2. Καθόλου δεν τη μισούμε! Αυτό μας έλειπε! Που μας δίνει διαμάντια!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις νικήτριες...αλλά και σε όλους όσους συμμετείχαν!
    Φυσικά πολλά συγχαρητήρια σε σένα Φλώρα!
    Κι αυτό το παιχνίδι ήταν όμορφο και δύσκολη η ψηφοφορία!...τώρα με πιάνει όπως κάθε φορά η ανυπομονησία του καινούριου..
    Καλό ξημέρωμα..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δούμε τι μας επιφυλάσσει η Κανελλάκη!!!
      Άσε με όμως κι εμένα να ξεκουραστώ λιγάκι...
      Έχει πολλή δουλειά και μεγάλο κόπο το παιχνίδι...
      και δεν βρίσκεται και κανένας να το φιλοξενήσει για λίγο
      μήπως ξεκουραστώ κι εγώ...
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Αχ βρε Φλώρα μου έτσι που το λες μου έρχεται να πω να το φιλοξενήσω εγώ για μια φορά..αλλά δεν είμαι καν νικήτρια..ίσως οι νικήτριες αυτή τη φορά να θέλουν..αν όχι...και συμφωνούν και οι άλλοι..το συζητάμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Μαράκι εγώ έχω απαντήσει ήδη στη Φλώρα και απ' την πλευρά μου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να το αναλάβεις. Ίσα-ίσα που εκτιμώ πολύ την πρόθεση και την πρότασή σου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα.

      Διαγραφή
    4. Μαρία μου αφού η Κανελλάκη θέλει να σου παραχωρήσει το δικαίωμα θα ήθελα να συνεννοηθούμε για να δούμε πως θα το κανονίσουμε να φιλοξενήσεις το παιχνίδι... Θα έρθω στο mail να σου δώσω τηλέφωνο να μιλήσουμε Κυριακή πρωί αν μπορείς...

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητηρια στα κορίτσια για τις νίκες τους,πανέμορφα και τα δωράκια τους,να ειναι καλα και να τα χαρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου ευχαριστώ για τη βόλτα σου από εδώ...

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και σε όλους τους συμμετέχοντες !!!
    Φλωράκι μου να είσαι καλά να διοργανώνεις πάντα ωραίους διαγωνισμούς.
    Αντε και στον επόμενο θα συμμετέχω κι εγώ με το γνωστό στυλ !!!
    Φιλάκια πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω οπωσδήποτε στο επόμενο...
      Το παίρνω σαν ραντεβού που κλείστηκε...
      Μην τυχόν και το ακυρώσεις...

      Διαγραφή
  8. Κλαυδία7:27 π.μ.

    Φλώρα μου άλλο ένα επιτυχημένο παιχνίδι ολοκληρώθηκε πλουτίζοντάς μας με συναισθήματα ικανοποίησης, χαράς και ευδαιμονίας !!! Οι ιστορίες ήτανε όλες πραγματικά αξιόλογες και η ανάγνωσή τους, άσχετα άν βραβεύτηκαν ή όχι, πλούτισε την ψυχή μας, συγχαρητήρια σε σένα για τον κόπο και την άψογη διοργάνωση, συγχαρητήρια σες όλους τους συμμετέχοντες και βαθειά υπόκλιση για τους νικητές !!! Την κ. Κανελλάκη την έχω λατρέψει απο το πρώτο της γραπτό.....όσο για τη δική μου ιστορία *Οι δεσποινίδες ΝΑΡΣΑΝ" είναι απόλυτα αληθινή, βιογραφική, ακόμη και τα ονόματα δεν τα άλλαξα μιας και δεν βρίσκονται στη ζωή εδώ και χρόνια....
    Η τανε εβραίες, οι γονείς τους χαθήκανε στο ολοκαύτωμα, σωθήκανε γιατί τις κρύψανε έλληνες σε ένα ορεινό χωριό της Πελοπονήσου και οι παπούδες μου κρύψανε όλα τα υπάρχοντά τους(οικοσκευή, πιάνο,ασημικά, έπιπλα, πίνακες, πορσελάνες) κατά την περίοδο της κατοχής και τους τα επέστρεψαν όλα μετά την απελευθέρωση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως η ιστορία σου ήταν αληθινή...
      Το μαρτύραγε από μόνη της.
      Εδώ χωρίς ποτέ να το φανταστώ δημιουργούνται μικρά λογοτεχνικά κοσμήματα και σ' ευχαριστώ που καταθέτεις κι εσύ τα διαμάντια σου
      για να τα στολίσεις.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο σε όλους για την προσπάθεια, και στις νικήτριες το μεγαλύτερο!
    Καλημέρα με αγάπη και εκτίμηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σένα με την ίδια αγάπη και εκτίμηση...

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια σε όλους κα όλες πιο πολυ όμως θα πρέπει να συγχαρώ εσένα Φλωρα μου γνωρίζω πόσο απαιτητικη ειναι η διοργάνωση του παιχνιδιού απο την εμπειρία μου δυο χρονια με το χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του stars and icicles σου υποσχομαι λιγο αργοτερα να το αναλαβω για λιγο να ξεκουραστεισ καλο μου

    Όσο για την Καννελακη ευτυχώς που μας ξεσηκώνει να προσπαθούμε όλο και πιο πολυ τελικά δεν κατάλαβα ήταν ο Μπαμπινος κακομοιρος ή πανουργος για ρωτά την ;
    Σας ευχαριστω όλους και όλες για τους ψήφους σας Όντως τούτη η μάνα ήταν ο συγκερασμος όλων των ανεραστων εγωκεντρικων πλασματων που έχω συναντήσει σαν κόρη και εγγονη εκπαιδευτικών σαν μαθήτρια και σαν μάνα που δεν έχουν μάθει να αγαπούν ούτε τον ίδιο τους τον εαυτό ,που ευνουχιζουν τα παιδια τους και τους συντρόφους τους Δεν πίστευα πως θα ειχε τόσο απήχηση τούτο το θέμα ωστε να φτάσω στην 4η θέση Καλο Σαββατοκύριακο παιδια σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marilise μου, ευχαριστώ πολύ που προτίθεσαι να βοηθήσεις στο παιχνίδι μας...΄Μόλις μου απαντήσει η Κανελλάκη θα σου πω...
      Παρά λίγο δεν πήρες βραβείο... όμως στο μέλλον είναι πολύ πιθανό... η πένα σου είναι γερή...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα σε όλους σας. Είμαι πολύ συγκινημένη και είναι απ' τις φορές που δυσκολεύομαι να εκφράσω συναισθήματα.
      Ήθελα μόνο να σας πω ότι οι τέσσερις "καρφίτσες" της Φλώρας, τα έπαθλα που εσείς μου χαρίσατε μέσα απ' το φιλόξενο και ζεστό χώρο της οικοδέσποινας, είναι για μένα μετάλλια ζωής. Δεν γνωρίζω προσωπικά κανέναν σας, αλλά νιώθω ότι είμαστε μια μεγάλη παρέα φίλων, με κοινά χαρακτηριστικά τις αξίες και τις αρχές μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς για όλα όσα μου χαρίζετε. Και είναι πολλά και ανεκτίμητα...

      Σχετικά με την ερώτηση της marilise, αλλά και το σχόλιο της αγαπημένης μου Μeli Kanella σχετικά με τη χρήση της λέξης "άμιλλα", ήθελα να διευκρινίσω το εξής. Το κείμενό μου αναφέρεται στις μικρές "συμμαχίες" που σχηματίζονται σε μια οικογένεια που τη χαρακτηρίζει η διαρκής αντιπαλότητα. Ο Μπάμπης και ο κάθε μικρός Μπάμπης, δεν είναι παρά το παιδί που καλείται να διαλέγει καθημερινά εν μέσω μιας εμπόλεμης ζώνης, το "οχυρό" του. Ή ένα καταφύγιο για να γλυτώνει τα "πυρά" των γονιών του.
      Λυπάμαι αν δεν έγινε αρκετά διακριτό στο κείμενο. Όσοι είναι γονείς, ίσως μπορούν να αντιληφθούν καλύτερα...

      Τα συγχαρητήρια μου σε όλους τους συναγωνιστές μου.
      Και τη βαθιά μου εκτίμηση.

      Διαγραφή
    3. Μαρια μου ο Μπάμπης ήταν υπέροχος ειναι το παιδι όλων μας που κλείνει τα αυτιά του και κλείνει με δύναμη και τη πόρτα όταν δεν βρίσκει πως να ισοροπησει μέσα στην οικογένεια εμένα μου έκανε εντύπωση η εύστοχη χρήση του επιθέτου Δολιος γιαυτο και σε ρώτησα Περιμενουμε όλοι τις καινούριες λέξεις σε φιλω ομορφια μου και συνέχισε να μας κεντριζεις με λέξεις και ιστορίες

      Διαγραφή
  11. Φλώρα μου , καλημέρα!
    Χίλια μπράβο σε όλους όσοι εμπλούτισαν τόσο όμορφα το παιχνίδι μας και συγχαρητήρια στις νικήτριες!
    Η βαθμολόγηση ήταν πολύ δύσκολη διαδικασία αυτή τη φορά! Ήταν τόσες πολλές αυτές που ξεχώρισαν! Και νομίζω ότι αυτό και μόνο είναι βράβευση! :)))
    Μπράβο στο Κανελλάκη μας! Μετά τη βαθμολόγησή της ήμουν σίγουρη ότι αυτή είχε γράψει την έκθεση ιδεών! Λέω δεν μπορεί η Μαρία να αγνόησε τέτοιο χιούμορ ( που τη φωτογράφιζε κιόλας!) άσε αυτή τη Φατμαγκιούλ!
    Και τώρα θέλω να τρίξεις τα δόντια στην πιστή φίλη μας που όχι μόνο δεν έγραψε ιστορία ( άντε αυτό της το συγχωρούμε γιατί έγραφε καταπληκτικά κείμενα στο μπλογκ της) αλλά ΞΕΧΑΣΕ λέει να περάσει για βαθμολόγηση;;;;; Πόσο ξανθιά είναι επιτέλους αυτή η Τζόαν Πέτρα;;;

    Σας φιλώ όλες!
    Και σας αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Joan πρέπει να τιμωρηθεί...
      Θα της επιβάλλουμε να γράφει κάθε μέρα ανάρτηση πάνω σε 5 λέξεις που εμείς θα ορίζουμε...
      Και η αλισάχνη μπροστά σ'αυτές τις λέξεις θα είναι τίποτα...
      Νομίζω πως ένας μήνας τέτοιο καψόνι θα της κάνει καλό...
      Τότε μπορεί να βάψει το μαλλί έως κορακί...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ!
      ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΩΣ!
      ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ!!!
      "ΑΛΙΣΑΧΝΗ";;;...
      ΑΑΑΑ!
      ΜΑ ΘΑ...Α-ΛΥΣΣΑΞΩ ΜΕΤΑ ΚΙ ΑΝΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΜΕ!
      ΚΑΙ ΝΑΙ, ΠΑΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..."Κορακί" ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ!

      Διαγραφή
    3. Α!!!! Ωχ! Θεέ! Είμαι -ΚΑΙ- αγενής!
      Συγχρητήρια καλέ!!!!!
      ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!
      (Δεν υπάρχω λέμε! Απορώ με μένα, απορώ...!)

      Διαγραφή
  12. Ένα μπράβο σε όλους/ες για την προσπάθεια και συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε όλοι για τα συγχαρητήριά σου.

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στις νικήτριες, και ένα μπράβο σε σένα για τον πολύ πετυχημένο λογοτεχνικό διαγωνισμό. Αντε και σ΄ανώτερα.
    καλημέρα Φλώρα μου και καλό Σ/Κ
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι διαγωνισμός...
      Είναι το παιχνίδι μας...
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστώ πάρα πολύ όσους ψήφισαν την ιστορία μου! Όταν διάβασα όλες τις ιστορίες πίστευα οτι δεν θα πάρει καμια από τις δύο ιστορίες ψήφους οπότε όλο αυτό ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για εμένα!

    Συγχαρητήρια στις νικήτριες και τους συμμετέχοντες για τις υπέροχες ιστορίες!

    Ανυπομονώ για το επόμενο παιχνίδι με τις λέξεις!!

    Πολλά φιλάκια! Καλημέρα

    ** Φλώρα μου θα απαντήσω στο εμαιλ σου εντός της ημέρας γιατί τρέχω λίγο τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είναι εθιστικό το παιχνίδι μας...
      Οι νέες λέξεις θα έρθουν σύντομα...
      Περίμενε...
      Συγχαρητήρια και σε σένα...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Πω πω ....ασυγχώρητη είμαι .....ναι μεν δε πρόλαβα να γράψω μια ιστορία να συμμετέχω κι εγώ, ξέχασα και να ψηφίσω. Συγχαρητήρια πάντως στις νηκήτριες. Περιμένω τις καινούριες λέξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου,
      σ' έφαγε το πλέξιμο κορίτσι μου...
      Χαλάρωσε και γράψε την επόμενη φορά...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Πολλά συγχαρητήρια στις νικήτριες!!! Συγχαρητήρια, όμως και σε όλους τους συμμετέχοντες αλλά και σε εσένα, Φλώρα για το κουράγιο και την υπομονή σου να οργανώνεις τόσο όμορφα το παιχνίδι!!!
    Καλό σ/κο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τina μου για τα καλά σου λόγια.
      Καλό Σ/Κ και σε σένα.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Τι θα γίνει, Κανελλάκη; Έχεις σαρώσει τα πάντα στο πέρασμά σου!!!!! Κανένα ψιχουλάκι και για μας τους υπόλοιπους; Χαχαχα!

    Σοβαρά τώρα: χαίρομαι να διαβάζω τις ιστορίες όλων σας! Θερμά συγχαρητήρια σε όλους και ειδικότερα στις νικήτριες.

    Φλώρα μου, σ' ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία και την άψογη διοργάνωση. Να γραφεί στα πρακτικά, το ότι σε άκουσα κι έγραψα πάλι ιστορία!! (Πατσίσαμε τώρα για την "αλισάχνη";) Οι λέξεις με δυσκόλεψαν πολύ αυτή τη φορά (Κανελλάκη, τ' ακούς; Το νου σου!!!!)

    Πολλά φιλιά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πιστεύω να μας εγκαταλείψεις στο επόμενο;
      Θα δούμε τι θα μας δώσει η Κανελλάκη... Μπορεί η αλισάχνη να είναι εύκολη μπροστά στις λέξεις της Κανελλάκη...
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Βρε τι έχω πάθει μ' αυτή την "αλισάχνη"... !!!! Μα δε θα εξιλεωθώ ποτέ;!

      Όσο για την πιθανή εγκατάλειψη, κάτι μου λέει ότι δε θα γλιτώσω τόσο εύκολα από εσένα...

      Διαγραφή
  18. Καταρχην συγχαρητηρια στις νικητριες αλλα και σε σενα γιαυτο τον ομορφο "διαγωνισμο" που δημιουργησες και δινεις την ευκαιρια να αναδειχθουν σπουδαιες πενες!
    Ευχαριστω οσους με ψηφισαν και εσενα που μου εδωσες την ευκαιρια να αφηγηθω μια αληθινη ιστορια του παρελθοντος μου.
    Να σαι καλα και παλι συγχαρητηρια σε ολους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ήρθες μαζί μας και κατέθεσες αληθινή ιστορία του παρελθόντος σου...
      Σε περιμένουμε και στο επόμενο...

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και σε όλους όσους συμμετείχαν, και βέβαια και σε σένα Φλώρα μου για την όλη διοργάνωση!
    Φιλιά και καλή Κυριακή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Marie-Anne μου.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  20. Μπράβο παιδιά σε όλους. Μπράβο και στην Φλώρα για τον κόπο και για την καταπληκτική ιδέα.
    Σας φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο σε σας που στηρίζεται με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας το παιχνίδι αυτό...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Ενα μεγαλο μπραβο στην Κανελακη που σαρώνει τα βραβεία με το σπαθί της...θαυμαζω τον τροπο της γραφής της .. οπως και ολων των φιλων που συμετεχουνε.και βραβέυνται . στο ομορφο παιχνίδι σου Φλωρα μου.. ειναι ενα εναυσμα και ενα σπρώξιμο να προσπαθουνε να κανουμε το καλήτερο που μπορούμε... και στο επόμενο με το καλο...φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια Ρούλα μου...
      Με το καλό και στο επόμενο...

      Διαγραφή
  22. μπράβο σου για την διοργάνωση την πολύ ωραία...και μπράβο σε όσες κερδισαν......ναστε όλοι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στις νικήτριες, αλλά και σε όλους όσοι συμμετείχαν!!! Πολλά μπράβο και σε σένα Φλώρα μου για τη διοργάνωση!!! Τα δωράκια είναι κι αυτή τη φορά πολύ-πολύ όμορφα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δυστυχώς το εχασα και δε ξερω πως ηθελα πολυ λάβω μερος\
    συγχαρητήρια πάντως
    μπραβο
    πολλα μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σας ευχαριστω παρα πολύ για την βραβευση!!!!Πραγματικα μου δώσατε πολυ μεγάλη χαρά!! Μεγαλη μου τιμη που μπηκατε στο κοπο να διαβάσετε ολες τις ιστοριες και να ξεχωρίσετε τη δικη μου. Ειναι η πρωτη μου φορα και πήρα και βραβειο. Και απο οτι διαβασα ειχα σκληρο ανταγωνισμο γιατι η κ.Κανελλακη ειναι σταρ εδω σε αυτο το διαγωνισμο και εχει και μεγαλο φαν κλαμπ!
    Φλωρα μπραβο για την πρωτοβουλια και την οργανωση και ευχαριστ΄β πολυ ξανα ολους για την ψηφο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαίρομαι που μία από τις ιστορίες που ψήφισα ήταν και η δική σου.
    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μπράβο σε όλους Φλωρίτσα και πρώτα πρώτα σε σένα!!! πολύ όμορφες ιστορίες, προσωπικά δυσκολεύτηκα!! φιλάκια, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητηρια σε νικητες και συμμετεχοντες! Ευχαριστω πολυ οσους ξεχωρισαν την ιστορια μου!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή