Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

Έναρξη 8ου παιχνιδιού " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Σήμερα ξεκινάει 
το 8ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"  
    Μέχρι  και 22 Μαρτίου
μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες σας.

Για όσους δεν ξέρουν από το παρελθόν, μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

Οι  λέξεις  αυτές, διαλέχτηκαν από την  Christi, τη νικήτρια του 70υ παιχνιδιού μας , οπότε αν δεν σας αρέσουν, εγώ δεν ευθύνομαι. Όμως είμαι σίγουρη ότι μέσα απ΄αυτές και με τη βοήθεια της έμπνευσής σας, θα βγάλετε πάλι διαμάντια.... 

Απολαύστε τις και προβληματιστείτε....

ΗΝΙO 




                                                ΑMIΛΛΑ 


             ΑΚΤΙΝΑ 












                                                                                                                                     ΙΧΝΟΣ










                  ΔΙΑΚΟΠΗ






Oι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου και
έχουν μεταφερθεί από το Google
ως αντιπροσωπευτικές των λέξεων



Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


       ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ  
Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτηθούν  και  θα παραμείνουν αναρτημένες για χρονικό διάστημα 
 3 περίπου εβδομάδων  και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική

Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά δηλαδή
 "ο δρόμος" δεν μπορεί να γίνει "δρομάκι" 
 καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.

     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους, όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημα .
Ιδιαίτερη ευκολία για μένα θα ήταν αν γράφατε με γραμματοσειρά Georgia και μέγεθος γραμμάτων 16.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Δεν επιτρέπεται κάποιος να στείλει  πάνω από δύο (2) ιστορίες.

Σε περίπτωση  που και οι 2 ιστορίες έχουν υψηλές βαθμολογίες που  τις κατατάσσουν ανάμεσα στις 3 νικήτριες θα ανακηρύσσεται νικήτρια μόνο η μία από τις δύο, αυτή με την μεγαλύτερη βαθμολογία.

 Και αυτός ο όρος προέκυψε μετά από παράπονα και τον θεωρώ λογικό εξ αιτίας και πάλι του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .

  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

Είναι υποχρεωτική η ψήφιση τριών (3) ιστοριών με 3, 2 και 1  και όχι προαιρετική, γιατί έτσι υπάρχει κάποια σχετική προστασία από άδικη βαθμολόγηση.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση στα δεξιά του blog.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.


Σας εύχομαι ολόψυχα

Καλή σας επιτυχία





41 σχόλια:

  1. Δύσκολο μου φαίνεται αλλά θα το προσπαθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου φάνηκε λίγο δύσκολο...
      Θα δούμε...

      Διαγραφή
  2. Αρκετά δύσκολες λέξεις... καλή έμπνευση σε όλους!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερώτηση που είναι μάλλον χαζή αλλά καλύτερα να είμαι σίγουρη.. οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν και με την μεταφορική τους έννοια?

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Φλώρα. Καλή επιτυχία και σ'αυτόν τον κύκλο. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία μου...
      Να περιμένω συμμετοχή σου;

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσαν οι λέξεις..ανυπομονώ να δω σε τι μονοπάτια θα οδηγήσουν τις σκέψεις μας..καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ανυπομονώ...

      Διαγραφή
    2. Μετά την παρουσίαση της ιστορίας στη Μαρία σήμερα δεν γίνεται να μην παρακολουθώ αυτό το όμορφο παιχνίδι λέξεων!
      Καλώς σε βρήκα!!

      Διαγραφή
  5. Εμένα σε πρώτη φάση με παρεξένεψαν!
    Δεν είναι καθόλου άσχημες, ίσα ίσα, αλλά ο συνδυασμός; Για να δούμε; Θα βγει κάτι; Το θέλω πολύ πάντως!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα κάτι θα βγει με προσπάθεια....

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία σε όλους και όλες και εύχομαι να δούμε όμορφες ιστρίες,καλό υπόλοιπο Κυριακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νeli μου, περιμένω και δική σου ιστορία...
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής και για σένα.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είμαι σίγουρη πως τα κορίτσια θα βγάλουν μαγικές ιστορίες με τις 5 αυτές λέξεις.Καλή επιτυχία,καλή αρχή και καλό μήνα Φλώρα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christa μου, κι εγώ είμαι σίγουρη για τα άλλα κορίτσια.
      Εγώ δεν ξέρω τι θα βρω να γράψω.

      Διαγραφή
  9. Kαλησπέρα Φλωράκι μου...
    Αυτή η Αριστέα φταίει για όλα!! Ανέβασε τον πήχη με την Αλισάχνη κι από το ένα μέτρο τον πήγαμε στα δυο με τις καινούργιες λέξεις ...χι χι χι
    Απίστευτος συνδυασμός λέξεων!
    Καθαρή πρόκληση.

    Φιλιά Φλωράκι
    καλή εβδομάδα εύχομαι :))


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου, αυτή η συνεργασία Aριστέας και Funky Monkey πραγματικά μας ζεμάτισε την προηγούμενη φορά.
      Τώρα ευτυχώς που η Christi δεν ζήτησε συνεργασία με τη Fotini ή την Μαρία Κανελλάκη.
      Είναι δύσκολος ο συνδυασμός από μόνος του σκέψου να έβγαινε και μετά από συνεργασία...
      Καλό βράδυ και καλή έμπνευση.

      Διαγραφή
  10. Να 'μαι κι εγώ!! Φλωρίτσα μου, εγώ με την "αλισάχνη" μπορεί να σας ζεμάτισα, αλλά οι νέες λέξεις εμένα με κατακεραύνωσαν!!!! Christi μου, έκανες πολύ καλά - αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα...

    Καλή έμπνευση σε όλους, ανυπομονώ να δω τι θα βγει!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στρώσου κάτω και κανόνισε να γράψεις...
      Δεν θα δεχτώ αποχή...
      Γιατί είσαι ένοχη... και το αδίκημα "αλισάχνη" δεν παραγράφεται.
      Επομένως... ώρα να τιμωρηθείς, να βασανιστείς κι εσύ...
      και μη μου λες δεν υπόσχομαι τίποτα....
      Φιλιά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
    2. Καλά, καλά, μη με μαλώνεις!!!!! Θα το παλέψω... (ή μήπως όχι;) Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Δεν το πιστεύω ότι έφτασες στο 8-ο παιχνίδι!
    Μπράβο Φλώρα και καλή συνέχεια!
    Διάβασα τις λέξεις και......θα δούμε,αν και μου φαίνονται κάπως δύσκολες,αλλά δεν φταίνε οι λέξεις Φλώρα,η.... φαντασία μου τα φταίει η αλλιώς δεν φταίει..... το κατσαβίδι αλλά ο μάστορας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάστορα... είμαι σίγουρη πως θα κάνεις το κατσαβίδι να δουλέψει.
      Ξέρεις τι λένε ότι χρειάζεται για να γίνει κάτι;
      Τόπος, χρόνος και μάστορας...
      Τόπο να στρωθείς να γράψεις έχεις, χρόνο θα βρεις, μάστορας είσαι... γράψε κάτι αλλέγρο να γελάσουμε λίγο...
      Πάρε τα ηνία στα χέρια σου, βάλε λίγο χιούμορ στην άμιλλα, όλο και κάποια ακτίνα θα φωτίσει το μυαλό σου, και γράφε χωρίς διακοπή ακολουθώντας τα ίχνη της έμπνευσης.

      Διαγραφή
    2. Διαβάζοντας την τελευταία παράγραφό σου, μια χαρά σε βλέπω... φιλενάδα, τό'χεις!! Έτοιμη η ιστορία...

      Διαγραφή
  12. Πωπωπω τι ειναι τούτο πάλι αχαλίνωτη δίχως ηνία της φιλενάδα μας η φαντασία ..... Ναστε καλα κάτι θα γίνει πάλι και με τον πήχυ ψηλά θαμαστε περήφανοι για άλλη μια φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυσκολάκι είναι αλλά που θα πάει... θα το καταφέρουμε.

      Διαγραφή
  13. Α... θα κάνω προεκλογική δήλωση. Ψηφίστε με στις επερχόμενες εκλογές, και θα σας φέρω τις πιο απλές και εύχρηστες λέξεις.
    π.χ. "πατάτες... πεθερά... μπουζούκια... το φελέκι μου μέσα... παντόφλες, σώβρακο κ.λ.π.."
    Για να σταματήσουμε επιτέλους την άκρατη αντιλαϊκή λεξοκρατία, που ενισχύει την ολιγαρχία και την άρχουσα τάξη.

    (Καλή έμπνευση σε όλους & όλες... Είναι πραγματική μια πρόκληση αυτές οι λέξεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου δεν μας τα λες καλά...΄Στο δικό μου blog άκρατη αντιλαϊκή λεξοκρατία!!!! και μάλιστα που ενισχύει την ολιγαρχία και την άρχουσα τάξη!!!!
      Τέτοια πράγματα ούτε που τα φανταζόμουνα...
      Καλή έμπνευση

      Διαγραφή
  14. Δύσκολες λέξεις.
    Θέλει στρώσιμο.
    Καλή έμπνευση σε όλους σας.
    Φιλάκια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό στρώσιμο και καλή έμπνευση και σε σένα

      Διαγραφή
  15. Καλή έμπνευση εύχομαι και γω με τη σειρά μου...

    Ωραίο παιχνίδι , πρόκληση για τον νου....

    Χαίρομαι που σας βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακολούθησέ μας θα περάσεις κι εσύ καλά.
      Γράψε και θα δεις πως θα σου αρέσει.

      Διαγραφή
  16. Πραγματι για τα δικα μου δεδομενα δυσκολες λεξεις...Φλώρα μου..... μεχρι ποτε εχουμε προθεσμία;;; καλη εμπνευση σε όλους...φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mέχρι 22/3/13 κάτι θα σκεφθείς...
      Μην φοβάσαι.

      Διαγραφή
  17. Πω! πω! Λέξεις!!! Δύσκολες μου φαίνονται σχεδόν όλες!! Θα προσπαθήσω να μην το αφήσω τελευταία στιγμή και αρρωστήσω πάλι και πάρω απουσία όπως την προηγούμενη φορά!! χαχα!
    Καλή έμπνευση, λοιπόν!!!
    Καλό βράδυ Φλώρα!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄καλή έμπνευση και σε σένα Τίνα μου.

      Διαγραφή
  18. Α τι ωραία πράγματα γίνονται εδώ;
    Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πω πω τι λέξεις είναι αυτές???? :) δεν υπόσχομαι, αλλά αν έχω έμπνευση ξέρεις πως σίγουρα θα ακολουθήσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!
    Λεω να κάνω μια προσπάθεια εστω και αν το είδα αργά. Να ρωτήσω κάτι? Μπορω να τις χρησιμοποιήσω και στον πλυθηντικό?

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή