Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013

Βράβευση και αποτελέσματα 7ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Αγαπημένοι μου φίλοι φτάσαμε αισίως 
στην 7η πανηγυρική ανάρτηση.



Όλοι είμαστε νικητές αυτής της πρόκλησης
και ως νικητές αξίζουμε όλοι ένα βραβείο συμμετοχής.

(Όσοι συμμετείχατε  μπορείτε να αντιγράψετε το βραβείο σας και να το αναρτήσετε στο blog σας).

Αυτή τη φορά  διαπίστωσα  ότι:
α)το παιχνίδι μας είχε πολλές και κυρίως ποιοτικές συμμετοχές παλιών και νέων φίλων, παρόλο που η λέξη "αλισάχνη" ήταν πολύ ζόρικη στη διαχείρισή της....
β)πολλοί παλιοί και νέοι φίλοι μπήκαν στον κόπο να βαθμολογήσουν τις ιστορίες - παραμύθια μας. 
γ)κάποιες ιστορίες υπερείχαν κατά πολύ άλλων εξ αιτίας της ποιότητας γραφής  τους, και του θέματός τους.

Θέλω να πιστεύω πως δεν έχω υπολογίσει λάθος τα αποτελέσματα της βαθμολόγησης.
Αυτή τη φορά ήταν ιδιαίτερα δύσκολος ο σωστός υπολογισμός των αποτελεσμάτων, 
επειδή υπήρξαν πολλοί βαθμολογητές.
Τρεις φορές τα τσεκάρισα προσεκτικά κι ακόμη φοβάμαι μη μου διέφυγε τίποτε... 

Στο διάστημα από 23/2/13 έως και 1/3/13,
σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια. 

Έτσι προέκυψαν οι  3 νικητές μας. 

Το 1ο χρυσό βραβείο δίνεται στην Christi 
για την ιστορία της 
 " Η Μαρίνα"





Το 2ο αργυρό βραβείο δίνεται στην  Fotini (Little Treasures)
για την ιστορία της
"Από το ημερολόγιο ενός μοναχικού ταξιδιώτη"



Το 3ο χάλκινο βραβείο δίνεται στην Μαρία Κανελλάκη 
για την ιστορία της 
"Πετάγομαι πάνω"



Οι νικητές μας θα πάρουν "τιμής ένεκεν" τα παρακάτω δωράκια, 
με καθυστέρηση όμως περίπου 10 ημερών, 
επειδή λόγω υποχρεώσεων 
δεν θα μπορέσω να τα στείλω άμεσα.

1ος νικητής 
χειροποίητη καρφίτσα με πέτρα και πέρλες


2ος νικητής
χειροποίητη καρφίτσα με φιλντισάκια και χάντρες 


3ος νικητής
χειροποίητη καρφίτσα με χάντρες
  

Oι φωτογραφίες των δώρων είναι απαράδεκτες.... 
αλλά λόγω πίεσης χρόνου δεν έβγαλα καλύτερες...
 οι καρφιτσούλες στην πραγματικότητα είναι πολύ όμορφες.
Στη συνέχεια ακολουθεί η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας


1.Μια βόλτα στη θάλασσα Δελφινάκι
2.«Ήμουν εδώ» Funky Monkey   14
3.Το σπιτάκι στην παραλία Φλώρα 7
4.Ταξίδι δίχως τέλος Meli Kanella  15
5. Τ΄ απομεινάρια μιας ζωής…Kλαυδία   5
6.Νυχτερινός Ερωτικός Levina  5
7. Η απόφαση Ανταίος  7
8.Το ταξιδιάρικο αερόστατο Καλαϊτζάκη Μαρία
9.Το αερόστατο Linaaaap   10
10.Η Μαρίνα Christi(ane  Demetriadis)  28
11.Οι  Δρόμοι της Σκέψης Χρήστος Λαλόπουλος  7
12.Ήταν μια άλλη εποχή evonita beloved-ideas 
13. Η θεια μας η Βάγγιω Κλαυδία  6
14.Το όνειρο του Μηνά Airis Kouta  1
15.Πετάγομαι πάνω Κανελλάκη Mαρία   16
16.Το καλυβάκι Maria multipsonblog   15
17.Από το ημερολόγιο ενός μοναχικού ταξιδιώτη
Fotini Little Treasures   23
18.Χωρίς τίτλο Kατερινάκι   8
19.Άλφα και  Δέλτα Κatia Markouizou  7
20.Της  αγάπης Katia Markouizou    1
21.Μέσα στην αλισάχνη Χριστίνα Λέλη 5
22.Όνειρα Mίνως Αθανάσιος Καρυωτάκης   1
23. Θέλω να ζήσω Μaria  11


Ο 1ος νικητής, που αυτή τη φορά είναι  η Christi
θα ψάξει να βρει 5 ουσιαστικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα, 
που θα αποτελέσουν τη βάση για τη διεξαγωγή του 8ου παιχνιδιού μας
το οποίο θα ξεκινήσει μέσα σε λίγες ημέρες.

Οι φίλοι μου νικητές παρακαλούνται
 να μου στείλουν με mail κάποια διεύθυνση
στην οποία θα τους στείλω τα δωράκια τους, 
ακόμη κι αν μου την έχουν ξαναστείλει.

Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ
για τη συμμετοχή σας και για τον κόπο σας να βαθμολογήσετε. 
Θέλω έτοιμες τις πένες σας για το 8ο παιχνίδι μας
που ξεκινάει  σε λίγες ημέρες.

58 σχόλια:

  1. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους παιδιά!
    "Κανελλάκη" μου! Έσκισες πάλι βρεεεεεεεε!
    Αμ, γι' αυτό λες πως δεν προλαβαίνεις το "11", ε;!

    Φιλάκια στο Φλωρούκο μου και σε όλους, καλό βράδυ και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Kανελλάκη είναι σταθερή αξία ως φαίνεται...
      Βάλτε τα δυνατά σας την άλλη φορά να την ξεπεράσετε...

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στους νικητές..μπράβο Φλώρα μου για το βραβείο συμμετοχής , τα εικονάκια και βραβεία των νικητών
    ειναι πολυ ομορφες οι καρφιτσούλες σου
    παίρνω το βραβείο συμμετοχής και παω να το κοσμήσω στο μπλογκ σου
    με το καλό να ξεκινήσει και το 8ο παιγνίδι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου , κοίταξα που είχα δώσει τους βαθμούς μου και είδα ότι 3 βαθμούς έδωσα στην ιστορία 3, στην δική σου δηλαδή, Σπιτάκι στην παραλία
      μου άρεσε πολυ αυτή η ιστορία και στο τέλος γράφεις ότι ειναι αληθινή ιστορία.

      Φιλούθκια

      Διαγραφή
    2. Δελφινάκι μου η ιστορία είναι αληθινή, το σπιτάκι ακριβώς πάνω απ' την αμμουδιά, το παιδί που πέθανε από καρδιά φίλος του άντρα μου, το ίδιο και το κορίτσι.
      Και η μάνα στοίχειωσε εκεί όπως ακριβώς τα γράφω....
      Δεν έβαλα τίποτε δικό μου, μόνο το αερόστατο και την αλισάχνη...
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
    3. Οταν λέω μου άρεσε εννοώ με συγκίνησε όλη η ιστορία..κρίμα για την οικογένεια αυτή.. και μπράβο σου Φλώρα μου που την μοιράστηκες μαζί μας αυτή την ιστορία..
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
  3. Θερμά συγχαρητήρια κι από μένα σε όλους!

    Φλώρα μου, σου εύχομαι καλό μήνα, γεμάτο χαμόγελα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Funky Monkey μου, ευχαριστώ που είσαι συνεχώς παρέα μου... σε κάθε ανάρτηση... ευχαριστώ και για τις ευχές σου...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. πολλα συνχαρητήρια στους τρεις πρώτους...και σε όλους που πήρανε μερος στο παινχιδι των λέξεων.... Φλωρα μου ήταν όλα αξιόλογα.. ενα μεγαλο μπραβο.. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρούλα μου που είσαι πάντα εδώ κοντά μας...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Τα συγχαρητήριά μου στους νικητές αλλά και σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν. Ευχαριστώ τα παιδιά που ψήφισαν την ιστορία μου!

    Ανυπομονώ για τις επόμενες λέξεις!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι που πλησίασες στην πηγή αλλά δεν μπόρεσες να πιείς νερό...
      Ελπίζω την άλλη φορά να είσαι πιο τυχερή.

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για την προσπάθειά τους και ιδιαίτερα στους τρεις πρώτους με τις υπέροχες ιστορίες τους!

    Καλό μήνα Φλώρα και καλό βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Να είσαι έτοιμη για την επόμενη φορά.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια σε όλους!!! Ολες οι συμμετοχές ήταν πραγματικά αξιόλογες!!!
    Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους στήριξαν την ιστορία μου, μα και σε σένα Φλώρα μου, που την φιλοξένησες στο σπιτάκι σου!!! Χάρηκα τόσο πολύ!!! Είναι πολύ διασκεδαστικό αυτό το παιχνίδι των λέξεων!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου σε παρακαλώ στείλε μου με mail τη διεύθυνσή σου γιατί δεν την βρήκα.

      Διαγραφή
    2. Α ναι!!! Το είχα ξεχάσει!!! Σου στέλνω αμέσως!!!
      Είναι τόσο όμορφες και οι τρεις καρφίτσες!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)

      Διαγραφή
  8. καλό μήνα Φλώρα μου!!! τι κι αν δεν πήρα κανέναν βαθμό, το χάρηκα πάρα πολύ!!! συγχαρητήρια σε όλους!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εvonita μου, κάπως έτσι λειτουργούν αυτά.
      Κι εγώ την προηγούμενη φορά είχα ξεπεράσει τους 30 βαθμούς και τώρα πάτωσα...
      Την άλλη φορά μπορεί να είσαι πρώτη.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος8:49 π.μ.

    Συγχαρητήρια στην διοργανώτρια και μπράβο για τις πρωτοβουλίες της!
    Σας ευχαριστώ που αγαπήσατε την ιστορία μου και Θα χαρώ να λάβω την ωραία καρφίτσα.
    Πολλές λέξεις χορεύουν στο μυαλό μου για το επομένο παιχνίδι...
    Σε όλες και σε όλους ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christi μου, και πάλι συγχαρητήρια...
      Η καρφιτσούλα σου θα αργήσει λίγες μέρες αλλά θα έρθει σίγουρα...

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. (Έκανα το λάθος μου (χεχε) κι αναγκάστηκα να σβήσω το προηγούμενο και να γράψω σωστά!)

    Καλημέρα! Συγχαρητήρια σε όλους όσοι συμμετείχαν αλλά κυρίως στις νικήτριες !

    Χαίρομαι πολύ για την κυρα-Κανελλάκη μας ( όπως τη λέει η πιστή φίλη) που πάλι διακρίθηκε, που και το Μαράκι μας (mytripsonblog) που αγαπώ πολύ πήγε πολύ καλά (μπράβο της) μπράβο και στη Meli Kanella γιατί μου άρεσε πολύ η ιστορία της, μπράβο και στην Funkey Monkey που με τη λέξη που επέλεξε μας έδωσε την ευκαιρία να δουλέψουμε πιο σκληρά , μπράβο σε όλους! Δεν είναι καθόλου εύκολο να δίνεις στον αέρα τις σκέψεις σου, χωρίς να ντρέπεσαι! Όλοι κουραστήκαμε αλλά το χαρήκαμε κιόλας θέλω να πιστεύω!

    Τέλος να ευχαριστήσω την πιστή φίλη του σκύλου που μου έδωσε βαθμό στην ιστορία μου! αχαχα

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, μην παραιτείσαι την άλλη φορά μπορεί η νίκη να είναι δική σου...
      Άσχετα με το αν πήρε βαθμό ή όχι η ιστορία σου ήταν αξιόλογη όπως και όλες όσες συμμετείχαν.

      Διαγραφή
    2. χεχε! Μην μου στεναχωριέσαι καθόλου! Σιγά μην πτοηθώ!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά σε όλους. Ελπίζω οι επόμενες λέξεις να είναι σχετικά εύκολες για να είναι μεγαλύτερη ακόμα η συμμετοχή. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου αν αυξηθούν πολύ οι συμμετοχές δεν ξέρω πως θα τα βγάλω πέρα... Πολύ δουλειά... ειδικά το μάζεμα των βαθμολογιών...
      Φοβάμαι πάντα μη γίνει λάθος...

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Φλωράκι μου
    Είναι τελικά πολύ όμορφο αυτό που γίνεται εδώ στο μπλοκ σου και θέλω να πω κι ένα μεγάλο μπράβο για τις τρεις πρώτες ιστορίες που βγήκαν πρώτες , μπράβο όμως και σε όλες τις συμμετοχές γιατί η κάθε μια έχει την γλύκα της , έχει κάτι από την ψυχή εκείνου που την έγραψε ...
    η 'Μαρίνα' για εμένα ήταν μια πραγματικά συγκινητική ιστορία!
    Εύχομαι Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους
    και καλή συνέχεια στο παιχνίδι των λέξεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινάκι μου, είναι πραγματικά ενδιαφέρον το παιχνίδι μας.
      Πλέον δεν παίζει ρόλο νομίζω ποια ιστορία είναι καλογραμμένη αλλά ποια θα έχει κάτι το ξεχωριστό στη σύλληψή της...
      Αυτό είχε και "Η Μαρίνα"...
      Κατά τ' άλλα όλες είχαν τη δική τους αξία η κάθε μία...
      και όλες ήταν μοναδικές...

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Φλώρα μου, συγχαρητήρια στις νικήτριες του διαγωνισμού. Εγω θέλω όμως να δωσω συγχαρητήρια σε σένα, που είχες αυτή την πολύ ωραία ιδέα. Εδω σ΄αυτό το μπλογκ γίνονται πόλύ σπουδαία πράγματα, χωρίς κανένα κέρδος ούτε για σένα αλλά ούτε για τους συμμετέχοντες.
    Μου θυμίζει τους αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα, για την δόξα και για το κλαδί της ελιάς.
    καλή συνέχεια σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν όλοι μας δουλεύαμε για το κλαδί της ελιάς θα βρισκόμασταν τώρα όχι στην Ελλάδα που ψυχορραγεί αλλά στην παραδεισένια Ελλάδα.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα σε όλες και όλους τους φίλους και ιδιαίτερα στην οικοδέσποινα!
    Ευχαριστώ σας για τα όμορφα κείμενα που απόλαυσα, ευχαριστώ κι εσάς όμως που επιλέξατε να δώσετε ψήφο και στο δικό μου.
    Οπωσδήποτε για άλλη μια φορά, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω εσένα
    αγαπητή Φλώρα, για την φιλοξενία, μα και τον χρόνο και τον κόπο
    που αφιέρωσες για να βγει όλο αυτό!!
    Την αγάπη μου και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε, ευχαριστώ που συμμετείχες, συγχαρητήρια για τους βαθμούς που μάζεψες και ελπίζω πως θα είσαι μαζί μας και την άλλη φορά.
      Δεν θέλω να μας εγκαταλείψεις γιατί παρακολουθώντας το δικό σου blog ανακαλύπτω διαμαντάκια...
      Ένα τέτοιο ελπίζω να βραβευτεί κι εδώ...

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στις νικήτριες αλλά και σε όσους συμμετείχαν.
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου εκ μέρους όλων...
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  17. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη ζεστή φιλοξενία σου, τα δώρα σου που είναι φτιαγμένα με μεγάλο μεράκι και αγάπη και την καταπληκτική σου ιδέα και πρωτοβουλία να οργανώνεις και να συντονίζεις ένα σπουδαίο παιχνίδι. Που μας δίνει το κίνητρο να σκεφτόμαστε, να μοιραζόμαστε, να συναγωνιζόμαστε και να γινόμαστε μια ζεστή παρέα. Έστω και διαδικτυακή.
    Συγχαρητήρια σε όλους και όλες για τα μοναδικά κομμάτια ψυχής που κατέθεσαν. Ευχαριστώ όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους.

    Περιμένω με αγωνία τις νέες λέξεις...
    Τα φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά εσείς που τιμάτε το παιχνίδι μας...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στις νικήτριες, αλλά και σε όλους όσους συμμετείχαν..
    Φυσικά δε θα παραλείψω να δώσω τα συγχαρητήριά μου σε σένα Φλώρα, για όλα όσα κάνεις..
    Ευχαριστώ πολύ όσους με ψήφισαν, αλλά και όλους όσους ψήφισαν...είναι και αυτό σημαντικό μέρος του παιχνιδιού μας..
    Τώρα περιμένω ανυπόμονα από τη νικήτριά μας τις λέξεις..
    Καλό Σαββατοκύριακο..φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Maria μου, παραλίγο να βραβευόταν και η δική σου ιστορία...
    Αυτό δεν σημαίνει πως είχε μικρότερη αξία από τις 3 πρώτες...
    Ίσως την άλλη φορά.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια στους νικητές και ευχαριστώ όσους ψήφισαν τη δική μου ιστορία! Άντε να ετοιμαζόμαστε για την επόμενη τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχονται οι λέξεις οσονούπω....
      Ξύσε τα μολύβια σου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Ένα μπράβο σε όλες τις εμπνευσμένες ιστορίες και ποιήματα! Ελπίζω στο επόμενο παιχνίδι να γράψω κάτι με περισσότερη έμπνευση κι εγω...!
    Καλο βράδυ!
    Μ.Καλαιτζακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου συνήθως δεν σου λείπει η έμπνευση.
      Το παιχνίδι που πέρασε ήταν λίγο πιο δύσκολο απ' τα άλλα.
      Αυτή η αλισάχνη.... βάσανο...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητήρια στους νικητές ,σε όσους παίρνουν μέρος και σε σένα που οργανώνεις το παιχνίδι!!!Τα δωράκια σου πανέμορφα όπως πάντα(μπορεί οι φωτο να μην είναι καλές ,ξέρουμε όμως την δουλειά σου)!!!Καλό μήνα,πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα marileni μου. Τα φιλιά μου...

      Διαγραφή
  23. Φλώρα μου αυτή τη φορά η επιλογή ήταν δύσκολη γιατί υπήρχαν πολύ ωραίες ιστορίες. Χαίρομαι που η πρώτη ήταν ανάμεσα σε αυτές που ψήφισα. Περιμένω τον επόμενο γύρο.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να ψηφίσεις την πρώτη σημαίνει πως έχεις καλό κριτήριο ή ένστικτο.
      Ότι κι αν είναι έπεσες διάνα...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό!
    Βρε θηρία πως καταφέρατε και ενσωματώσατε στο κείμενο την……αλισάχνη;χα!χα!
    Εγώ όσο και να παιδεύτηκα δεν τα κατάφερα.
    Και μόνο γιαυτό σας βγάζω το καπέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δούμε στο επόμενο που δεν θα έχει αλισάχνη τι θα κάνεις;
      Για ξύσε μολύβια σε παρακαλώ γιατί πολύ μας έλειψε ένα κείμενο χιουμοριστικό κι εσύ σ' αυτά είσαι άπαιχτη...

      Διαγραφή
  25. Συγχαρητήρια στους νικητές αλλά και σε όλους τους διαγωνιζόμενους! Θερμά συγχαρητήρια σε σένα Φλώρα.

    Ευχαριστώ για τις όμορφες ιστορίες που μου δώσατε την ευκαιρία να απολαύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τασούλα μου,
      περιμένω συμμετοχή σου στο επόμενο.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  26. Φλωριτα μου αγαπημένη συγχαρητήρια για όλη την διοργάνωση κορίτσια και αγόρια σας ευχαριστω όλους και όλες για τα μοναδικά αναγνωσματα , φίλοι και φίλες που ψηφίσατε σας ευχαριστω πολυ για την υπεροχη εμπειρία που μου χαρισατε φιλια και καλη μας συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σε ευχαριστούμε που είσαι κομμάτι της συντροφιάς μας.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια στους νικητές!!! Αυτή τη φορά ήταν πολύ δύσκολος ο ανταγωνισμός :). Επίσης, συγχαρητήρια για τη διοργάνωση και μιας και από χθες έχει ξεκινήσει η Εβδομάδα "Διάβασε ένα ebook", 3-9 Μαρτίου 2013, σας προσκαλώ στην εκδήλωση στο facebook:http://www.facebook.com/events/157638167725148/

    Καλή και δημιουργική συνέχεια σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπερα και καλο μηνα σε ολους!
    Συγχαρητηρια στους νικητες, ολες οι ιστοριες ειναι καταπληκτικες, ευχαριστω πολυ οσους ψηφισαν το δικο μου ποιημα!
    Φλωρα η ιδεα για αυτους τους διαγωνισμους ειναι πραγματικα μοναδικη, εγω ενθουσιαστηκα, για τη συμμετοχη, για το μοιρασμα, για τη διαδικασια να σκεφτεις και να δημιουργησεις, για την "αγωνια" του αποτελεσματος! Και τα επαθλα υπεροχα, ειδικα αφου ειναι χειροποιητα και τα προσφερεις ανιδιοτελως...
    Θα συμμετεχω σιγουρα σε οσο περισσοτερα παιχνιδια μπορω, απεκτησες μια νεα φανατικη οπαδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τα τόσο αξιόλογα κείμενά τους!!!! Περισσότερα συγχαρητήρια, όμως, στους νικητές!!! χιχι!
    Καλή εβδομάδα Φλώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δικαίως δυσκολευτήκαμε στην ψηφοφορία! Όλες οι συμμετοχές ήταν μοναδικές!

    Συγχαρητήρια στις Christi, Fotini και Μαρία Κανελλάκη!
    Τα σέβη μου -και καλή επιτυχία στις επόμενες προσπάθειές σας! Είμαι σίγουρη ότι θα μας καταπλήξετε και πάλι! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή