Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Δουλειές με χάντρες....



Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα ύφασμα που είχε μερικές χρυσές ανταύγειες από κάτι ανεπαίσθητες χρυσοκλωστές, που βρισκόταν μέσα στην ύφανσή του.
Ήταν που της γυάλισε στο μάτι; Ήταν που της ήρθε έμπνευση; 
Το πήρε στα χέρια της και με σκούρα χρυσοκλωστή  και χοντρή σταυροβελονιά
αρχικά το έκανε έτσι.
Στη συνέχεια κέντησε πάνω του περίπου 5000 χάντρες - πέτρες και το έκανε έτσι. 
Της βγήκαν τα μάτια στο κέντημα αλλά στο τέλος  ολοκλήρωσε το τραπεζοκαρέ.
Τώρα θέλει δυο ταίρια για παρέα του.
 Τα μικρά καρεδάκια που ήδη άρχισαν να δημιουργούνται.
Και μετά από τα μικρά καρεδάκια, 
πρέπει στη συντροφιά να μπει και ένα μακρόστενο της ίδιας οικογενείας 
γιατί τα θέλει να είναι σετ. 
Οπότε καταλαβαίνεται πως δουλεύει μανιωδώς .... 
μέχρι να τελειώσουν όλα και να τους φτιάξει και τα στριφώματά τους.
Να τα περιποιηθεί όπως τους αξίζουν, να τα καλοσιδερώσει, να τα κρύψει 
και να τα αφήσει να περιμένουν τη νύφη, που ίσως να τα εκτιμήσει,
διότι ο κανακάρης της ήταν ξεκάθαρος
"Εγώ δεν βάζω στο σπίτι μου τέτοια πράγματα, όσο είμαι εργένης." 
Γι αυτό μην την παρεξηγείτε 
που δεν πολυασχολείται με αναρτήσεις το τελευταίο διάστημα. 
Κεντάει ασταμάτητα. 
Για ποιάν μιλάω; 
Για την αφεντιά μου βέβαια. 
Αλλά εσείς, όσο εκείνη ασχολείται με τα κεντήματα,
μην παραλείπετε να βαθμολογείτε τις ιστορίες 
του 7ου παιχνιδιού μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
Η προθεσμία για τη βαθμολόγηση λήγει τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 1/3/13.
Τις ιστορίες μας για να διαβάσετε και να βαθμολογήσετε 
θα τις βρείτε εδώ και εδώ.

61 σχόλια:

  1. Απίστευτο!!! Χαρά στο κουράγιο σου ! και γειά στα χέρια σου!
    Εύχομαι με το καλό να τα εκτιμήσει η νύφη που περιμένεις !
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Αν το θέλει η νύφη έχει καλώς, αλλιώς κάποιος άλλος θα το εκτιμήσει.
      Δεν σκάω γι αυτά.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. καλά είναι υπέροχο!!! τι λεπτοδουλειά!!! είσαι φοβερή Φλώρα!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι από τις χοντροδουλειές μου.
      Στο μέλλον θα δεις λεπτοδουλειές...
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
    2. ωχ κατάλαβα!!!! αν αυτό είναι χοντροδουλειά, φαντάζομαι!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο είναι !!!
    Κι εγώ περιμένω νύφη αλλά δεν θα σκάσω κιόλας άμα δεν της αρέσουνε.
    Ζωή νάχουμε να τα χαρούμε μόνοι μας !!!
    Χάρηκα που σε βρήκα Φλώρα !!!
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου, εγώ είμαι της άποψης πως δεν πρέπει να ζοριζόμαστε για να αρέσει οπωσδήποτε στη νύφη. Μπορεί το κορίτσι να έχει άλλα γούστα ή καλύτερα πράγματα απ' τη μαμά της.
      Εγώ θα ανοίξω τα πολύτιμα συρτάρια μου, όταν με το καλό θα έρθει, και θα της πω "Κορίτσι μου ότι σου αρέσει πάρε το"
      Αν δεν της αρέσουν θα τα χαρίσω αργότερα αλλού.
      Μπορεί να εκτιμηθούν περισσότερο από εγγόνια, αν μας αξιώσει ο Θεός να αποκτήσουμε.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Κλαυδία7:45 π.μ.

    Tι θαύματα είναι αυτά Φλώρα μου !!! Αυτό το ύφασμα το έχω λατρέψει όμως εσύ με τη δουλειά που κάνεις και το εμπνευσμένο σχέδιο, το....απογειώνεις !!!Εύχομαι να περάσουν στην επόμενη γενιά που θα τα εκτιμήσει και θα τα χαρεί και μέχτι τότε έσύ να χαίρεσαι την υπέρτατη χαρά της δημιουργίας....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές σου Κλαυδία μου, να φτάσουν στα αυτιά του Ύψιστου....
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Είναι απίστευτα όμορφη δουλειά!!!! Χαράς την υπομονή σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γρήγορο κέντημα... Ξεπέτα που λέμε...
      Δουλειές της υπομονής θα σας δείξω άλλη φορά...

      Διαγραφή
  6. Αριστούργημα τι υπομονή μπράβο σου κοπελλα μου να δεις που όταν φτάσει στα χέρια της νύφης ο γιοκας σου θα είναι πολυ πολυ περήφανος θα λέει " η μανούλα μου τοκανε " μιλάει η πείρα !!! Χαχαχα νασαι γερή να φτιαχνεις θαύματα ψυχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω να λέει "η μανούλα μου το 'κανε"
      Δεν θέλω εξ αιτίας μου να νοιώσει ποτέ λίγη η γυναίκα του.
      Δεν θέλω επίσης να είναι προσκολλημένος σε μένα.
      Μπορεί να ακούγονται μεγάλες κουβέντες αυτά αλλά τα εννοώ.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. είμαι σίγουρη για οσα δεν θες είμαι ομως και βεβαιη για την περηφανια του γιου σου σε φιλώ Φλωρα μου

      Διαγραφή
  7. Φλώρα μου καλημέρα
    Τι αριστούργημα είναι αυτό που φτιάχνεις! Έμπνευση στο ζενίθ! Όμως αν δεν εκτιμηθεί δεόντως από τα παιδιά σου στρώστο εσύ να το χαρείς, τόσο κόπο κάνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς και να ήθελα να το στρώσω δεν ταιριάζει με τα χρώματα του δικού μου σπιτιού.
      Αυτό είναι φτιαγμένο σύμφωνα με την επίπλωση που έχει ο γυιός μου στο σπίτι του...
      Αν δεν αρέσει δεν πειράζει...
      Εγώ κεντώντας κάνω το δικό μου κέφι....
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Δεν μου ταιριάζει εμένα με τα χρώματα που έχουν τα έπιπλά μου...
      Αυτό είναι φτιαγμένο για τα έπιπλα του γυιού μου.
      Αν δεν εκτιμηθεί δεν πειράζει...
      Ας είναι καλά τα παιδιά και όλα καλά.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Koιτσάκι μου εύχομαι να βρεθεί ο άνθρωπος που θα το εκτιμήσει αυτό που βγάζεις τα ματάκια σου για να το φτιάξεις! Αυτό Φλώρα μου είναι μουσειακό κομμάτι με τόση δουλειά που του έχεις βάλει επάνω! Εγώ μόνο σε κορνίζα θα το έβαζα γιατί αν το έστρωνα έστω και σε μια γιορτή θα πάθαινα εγκεφαλικό αν μου το λέρωναν! χαχαχα
    Όπως σου λένε και τα αποπάνω κορίτσια , στρώστο να το χαρείς και μετά το δίνεις με την καρδιά σου στην νύφη που θα αποκτήσεις, αυτά τα αριστουργήματα δεν είναι μηχανής ώστε να πρέπει να τα πάρει κάποιος κολαρισμένα στο πακέτο.

    Τα φιλιά μου και με το καλό να το δούμε και ολοκληρωμένο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου, είμαι χορτάτη από κεντήματα.
      Οπότε ας πάνε καινούρια εκεί που πρέπει...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Θα είναι το λιγότερο χαζή να μην εκτιμήσει κάτι τέτοιο η μέλλουσα νύφη σου! Βρε άστραψε το μάτι μου όταν διάβασα το νουμεράκι από τις χάντρες!
    Νομίζω πως αν το χρησιμοποιήσεις θα έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου Χρυσοφλωρίτσα μου! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου πως άλλες τόσες και περισσότερες χρειάζονται για να τελειώσεις το σετ.
      Αλλά για μένα αυτά είναι ευχαρίστηση μόνο και ψυχοθεραπεία...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Μοναδικό!

    Σε καμία περίπτωση δεν θα είχα την υπομονή να το κεντήσω με τη χρυσοκλωστή (όπως μας έλεγαν κιόλας κάποτε στο μάθημα των Οικοκυρικών στο σχολείο, είναι δύσκολη κλωστή, θέλει βελονιές σταθερές και, όχι λάθη γιατί εύκολα ξεφτίζει), πόσο μάλλον να συμπληρώσω με τις χάντρες...
    (Εδώ, μπορείτε να με πείτε ακαμάτρα!)

    Πολλά πολλά συγχαρητήρια και μπράβο!
    Φιλάκια! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανέναν δεν θα έλεγα ποτέ ακαμάτη και καμία ακαμάτρα.
      Καθείς στο είδος του. Κάποιο είδος έχεις κι εσύ στο οποίο εγώ μάλλον θα είμαι ακαμάτρα.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Χρυσοχέρα Φλώρα μου..Ειναι πολύ όμορφα..Με το καλό να τα τελειώσεις και να έχουν το αποτελεσμα που εχεις στο μυαλο σου , να βγουν όπως τα φαντάζεσαι..5000!!!Α Παναγία μου.Μπράβο σου! Καλές δουλειές , θα περιμενω να τα δω όλα στο σύνολο , όλο το σετ..

    Ευχομαι να εκτιμηθεί από τη μέλλουσα νύφη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου για τα καλά σου όπως πάντα λόγια.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν λόγια για να σχολιάσω αυτό το έργο τέχνης που έχεις φτιάξει. Θα αρκεστώ σε ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ!!!! Όσο για τον εάν εκτιμηθεί, η δική μου άποψη γι΄αυτές τις περιπτώσεις (δηλ. για ένα τέλειο κέντημα- έργο τέχνης) είναι: KAΔΡΟ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ και πάλι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο δεν κάνει για κάδρο....
      Εμένα κάδρο μου αρέσουν τα ολοκέντητα με σταυροβελονιά με πολύ λεπτή κλωστή και καμβά...
      Ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  13. Bρε κορίτσι τι κουράγιο το έχεις θα ήθελα πάρα πολύ να είχα υπομονή να φτιάχνω τέτοια πράγματα.
    Μπράβο σου!
    Είναι πανέμορφο!
    Ασε το γιο να λέει θα το βάλει και θα καμαρώνει μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από υπομονή στα κεντήματα ξεπερνάω και του γαϊδάρου...
      Μου αρέσει και δεν με νοιάζει ο κόπος

      Διαγραφή
  14. Άμα με είχες νύφη σου εγώ πάντως θα το εκτιμούσα!!! Είναι πάρα πολύ ωραίο και πολύ διαφορετικό από τα συνηθισμένα!!! Μπράβο σου, έχεις μεγάλο ταλέντο και πολύ υπομονή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να σε είχα...αλλά αυτό για μένα δεν θα είναι κριτήριο για να είμαι ευχαριστημένη με τη νύφη μου...
      Όποια κι αν διαλέξει ο γυιός μου θα είναι ΟΚ για μένα κι ας μην αγαπάει τα κεντήματα.

      Διαγραφή
  15. Σήμερα έχουμε εδώ μια Ιστορία Τέχνης ανάλογη με τον τίτλο του μπλογκ σου.
    Φλώρα ένα έχω να πω. Χαρα στην υπομονή σου. Αυτό θα είναι και ασήκωτο με τόσες χάντρες επάνω του. Χρυσοχέρα είσαι.
    Εγω έχω κεντήσει πολύ λίγα πράγματα αλλά απο την πεθερά μου έχω πάρα πολλά. Τα στρώνω και εκείνη χαίρεται που τα βλέπει.
    καλό απογευμα και καλή δύναμη να τελειώσεις το εργόχειρό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είναι πράγματι βαρύ αλλά όχι Ιστορία τέχνης...
      Έχω άλλες ιστορίες που θα τις δείτε στο μέλλον.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  16. Δεν υπάρχουν λόγια.... Μοναδικό το κέντημα, αριστούργημα θα έλεγα!!! και άξια συγχαρητηρίων η κεντήστρα του!!!!! Ελπίζω να εκτιμηθεί!!!! Καλή συνέχεια... πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ποδηλάτισσά μου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφο!!
    Με έκανες και ζήλεψα..έχω χρόνια να κεντήσω και ξαφνικά μου ήρθε μια λαχτάρα άλλο πράγμα..
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και γελάω γιατί και όταν δούλευα, στη δουλειά μου παρακινούσα κορίτσια να φτιάξουν κεντήματα... απλώς δείχνοντάς τους...

      Διαγραφή
  18. Είναι πολύ όμορφο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κορίτσι μου, γεια στα χέρια σου και χαρά στην υπομονή σου! Αυτό είναι έργο τέχνης και ναι, είναι λεπτοδουλειά, ότι και να λες! Αν είναι δυνατόν, τόσες χάντρες!!!! Με άφησες με το στόμα ανοιχτό! Καλή συνέχεια να έχεις και μην ανησυχείς, θα εκτιμηθεί, γιατί είναι φτιαγμένο με αγάπη και αφοσίωση. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κάνεις άλλες λεπτοδουλειές με μεράκι οπότε πρέπει να είδες πως δεν είναι τόσο λεπτοδουλειά αυτό.
      Και είναι και πολύ απλοϊκό στο σχέδιό του...

      Διαγραφή
    2. Κι αυτό με μεράκι και αγάπη είναι φτιαγμένο. Το σχέδιο δεν ξέρω αν είναι απλοϊκό, όπως λες, εγώ κρίνω το αποτέλεσμα... μην υποτιμάς τον εαυτό σου! Εμμένω στον σεβαστό αριθμό των χαντρών και μιλώ για λεπτοδουλειά! Οι οποίες δεν μπήκαν από βιομηχανία, μπήκαν μία μία και ράφτηκαν με το χέρι... κι αυτό λέει πολλά!

      Κι όπως κατάλαβες, συνεχίζω να είμαι με το στόμα ανοιχτό... φιλάκια, καλή μου Φλώρα!!!

      Διαγραφή
  20. Καταπληκτικό!!!!!Μπορεί να μην είναι λεπτοδουλειά όπως λες, αλλά την υπομονή την χρειάζεται και με το παραπάνω!!!!Καλή συνέχεια και σ'αυτά που έχεις να τελειώσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ marileni μου...
      Φιλιάκια

      Διαγραφή
  21. Πολύ εντυπωσιακό και όταν θα είναι στρωμένο όλο το σετ.....θα κλέβει την παράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αργήσω να το δω στρωμένο απ' ότι φαίνεται.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Φλώρα,έχω μια πρακτική ερώτηση.
    Πώς θα το πλένει αυτό το κομψοτέχνημα η......νύφη;
    Θα βγάζει κάθε φορά τις 5000 χάντρες-πέτρες;χα,χα,χα
    Φιλάκια βρε!

    Y.γ
    Αυτά κάνεις και σε έχω χάσει φιλενάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό xristin μου πλένεται στο χέρι πολύ εύκολα.
      Επίσης και στο καθαριστήριο μπορεί να δοθεί.
      Αλλά μπορεί να μου το δώσει κι εμένα να της το πλύνω...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος5:00 μ.μ.

    Απλώς θαυμάζω το συνδυασμό,την υπομονή και την δεξιοτεχνία!
    Όταν αγαπάς δε μετράς!
    Μπράβο!
    christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναγκαστικά μετράς για να αγοράσεις τις χάντρες... οι οποίες κοστίζουν αρκετά. Θα μου πεις δεν πας κορίτσι μου να αγοράσεις κάτι για σένα πετρούλες για το κέντημα αγοράζεις;

      Διαγραφή
  24. 5000;;; 5000;;;; Έχω πάθει σοκ!!! Χαρά στο κουράγιο σου, την υπομονή σου, και πολλά πολλά μπράβο!!! Και το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!! Πολύ πολύ εντυπωσιακό!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν και χειρότερα.... Το 5000 αφορά μόνο το μεγάλο καρέ.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  25. Φλώρα μου είναι τόσο μα τόσο εντυπωσιακό!!! Εκανες φοβερή δουλειά, η νύφη θα το εκτιμήσει σίγουρα!!! :)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ε, κι' εγώ ένα σοκ το έπαθα για να είμαι ειλικρινής!!!! Μπράβο σου, υπέροχα έργα και εύχομαι η μελλοντική νύφη να τα εκτιμήσει όπως τους αξίζουν!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου περάσει το σοκ. Στο μέλλον θα πάθεις μεγαλύτερο σοκ....
      Επιφυλάσσω εκπλήξεις...

      Διαγραφή
  27. Τώρα που το κοιτάω θα ταίριαζε σε μένα!
    Όταν τελειώσεις, δεν τα κάνεις ένα πακετάκι να μου τα στείλεις;;
    Βέβαια δεν ξέρω πόσο θα κάνει γιατί μου φαίνεται..ανεκτίμητο!!
    Καλό μήνα, Φλώρα χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά καλέ μου φίλε δεν πουλιούνται.
      Είναι κομμάτι ζωής που χαρίζεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανθρώπων...

      Διαγραφή
  28. Τι όμορφο κέντημα είναι αυτό Φλώρα μου! Χαρά στην υπομονή σου και στο κουράγιο σου. Εύχομαι η νύφη να το εκτιμήσει. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος10:24 μ.μ.

    αυτή την χάντρα την έχετε να την αγοράσω και πόσο κοστίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι επαγγελματίας κεντήστρα. Κεντάω για τα παιδιά μου.

      Διαγραφή