Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

Ρεπό απ' όλα...

Αυτή η ανάρτηση θα μπορούσε να είναι ένα τεράστιο κείμενο, θα μπορούσε να έχει μέσα σκέψεις, απόψεις, αναλύσεις, παραδείγματα ζωής...
Όμως αποφάσισα αυτό να το αναθέσω σε σας. 
Αποφάσισα να σας ρωτήσω απλά:
Σας πέρασε ποτέ απ' το νου να πάρετε ρεπό;



Ρεπό απ' όλα... Μεγάλο ρεπό... 
Μεγάλη απουσία...




Να αναλάβουν οι υπόλοιποι όλα όσα εσείς χειρίζεστε. 
Όχι για να ξεκουραστείτε, αλλά για να δείτε ποιος θα είναι ο τυχερός που θα πάρει στην πλάτη του όλα όσα μέχρι τώρα κάνατε εσείς. 
Για να δείτε πως θα ήταν η ζωή των γύρω σας χωρίς εσάς...
έχοντας όμως ένα καλό θεωρείο απ' όπου θα μπορείτε να παρακολουθείτε τους άλλους.
Σκεφθείτε ποιος θα είναι  αυτός που θα επιφορτιστεί με ότι βάραινε εσάς.
Σκεφθείτε ποιοι θα είναι οι έξυπνοι που θα του φορτώσουν το φορτίο στην πλάτη του.
Σκεφθείτε ποιος θα συνέχιζε τη ζωή του χωρίς να καταλάβει ότι εσείς λείπετε. 
Σκεφθείτε ποιος εύκολα θα σας έκανε delete.
Σκεφθείτε ποιος θα σας αναζητούσε. 
Σκεφθείτε για ποιον θα είναι αβάσταχτη η απουσία σας.
Σκεφθείτε για ποιον θα είσαστε γλυκειά ανάμνηση, απλά ανάμνηση, αχνή ανάμνηση. 
Σκεφθείτε ποιος εύκολα θα σας αντικαθιστούσε, λέγοντας  "Ουδείς αναντικατάστατος".
Σκεφθείτε μια ζωή όσων είναι γύρω σας,  χωρίς εσάς...
Και αφού φτιάξετε μια νέα εικόνα της ζωής τους χωρίς εσάς, δείτε τη ζωή με άλλο μάτι, γιατί γρήγορα οι άνθρωποι ξεχνάνε... και εύκολα αντικαθιστούν.
Και τότε αποφασίστε για ποιους  τελικά αξίζει να είστε παρών - ούσα.
Αν θέλετε αφήστε μου το σχόλιό σας, με ενδιαφέρει. 

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ 
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/2/13 
ΛΗΓΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ
ΣΤΟ 7ο ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ εδώ.

40 σχόλια:

  1. Αμέ ! Θα αφήσω! Γιατί όχι;
    Τα τελευταία 5 χρόνια δουλεύω στην επιχείρηση του γαμπρού μου και της αδερφής μου, που έχει δύο μαγαζιά κι εγώ κρατώ τα λογιστικά και στα δύο ...Τα χρόνια αυτά έλειψα 2 μέρες το '09 που πήγα ταξίδι αναψυχής και μία φορά μισή μέρα που αρρώστησα! Επικράτησε το μπάχαλο! Τελείωσε η ταινία της ταμειακής και έδινα οδηγίες από το τηλέφωνο πώς θα την αλλάξουν! ( Όταν γύρισα βρήκα πως η ταινία τύλιγε ανάποδα!) Με έπαιρναν τηλέφωνο κάθε δύο λεπτά που έχω το τάδε στην αποθήκη μου!
    Αυτές τις μέρες που γράφω ασταμάτητα απογραφή και σπάνια σηκώνομαι να κάνω κάτι άλλο έχουμε βρομίσει, γεμίσει σκουπίδια κι επικρατεί χάος σε όλες τις αρμοδιότητες που άφησα στην άκρη!

    Μάλλον Φλώρα μου οι υπόλοιποι πρέπει να αναρωτηθούν τι θα απογίνουν χωρίς εμένα, χωρίς να θέλω να πω ότι είμαι το νούμερο ένα στη δουλειά! Ένας απλός κρίκος είμαι !

    Πάντως επειδή είναι η οικογένεια μου δεν θα με έκανε delete εύκολα! Ήξεραν όταν με πήραν ότι μπορούν να βασίζονται ...στο μαζοχισμό μου! αχαχχαα!
    Δεν έχω παράπονο! Κι αναγνωρίζουν το μερίδιο προσφοράς μου και με λατρεύουν όλοι τους!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πονηρούλα μου, ξεγλύστρισες εύκολα μιλώντας για τη δουλειά σου.
    Εγώ μιλάω για απουσία απ' την υπόλοιπη ζωή...
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα μου , ποιος σε πλήγωσε; ποιος σε στεναχώρησε; Εγώ κατάλαβα ότι όλες οι αξίες χάθηκαν στις μέρες μας, κανείς δεν συμπονεί, δε νοίαζεται, δεν ενδιαφέρετε, δεν καταλαβαίνει τον άλλο...Και φυσικά καμία εκτίμηση δεν υπάρχει..όλα για το συμφέρον! Αν νοιώθεις πληγωμένη Φλώρα μου από κάποιες καταστάσεις, είναι ευκαιρία να απομακρυνθείς από αυτές κι έτσι θα δεις ποιοι πραγματικά ενδιαφέρονται και νοιάζονται, σε ποιους θα λείψει η Φλώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σκέψεις είναι... κάποιες φορές έχουν νόημα... κάποιες όχι...
      Φιλιά Δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
  4. Γιατί δεν εξετάζουμε και την άλλη άποψη, πόσοι από μας είμαστε "παρόντες" κάπου χωρίς να προσφέρουμε απολύτως τίποτα!
    "Αυτοί" την βγάζουν πιο καθαρά από όλους! Στο είχα ξαναπεί μια φορά Φλωράνς μου!
    Θα αρχίσω να περιαυτολογώ κι εγώ τώρα και δεν το θέλω καθόλου!
    Εγώ λοιπόν στη δουλειά δεν έχω αντικαταστάτη.
    Λείπω και...παγώνει ο χρόνος!
    Εννοείται πως παθαίνω ότι και η Αριστέα, με παίρνουν τηλ όταν λείπω γιατί δεν ξέρουν τι τους γίνεται!
    Τόσο, που πολύ θα το χαιρόμουν, να τους άφηνα μια μέρα στα κρύα του λουτρού, να έψαχναν ακόμα και τις πρίζες!
    Το θέμα είναι πως η δουλειά μου έχει τέτοιο γραφειοκρατικό φόρτο, που ούτε που το διανοούνται μερικοί-μερικοί!
    Άντε τώρα, γιατί τα θυμάμαι και φουντώνω!
    Α! Είμαι κι εγώ άλλη μια..."πονηρούλα" που μίλησα μόνο για τη δουλειά μου!...
    Φιλάκια πολλά στο Φλωρούκο, αλλά και στην Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω νοιώσει στο παρελθόν εγκλωβισμένη στη δουλειά μου.
      Μέχρι και στο νοσοκομείο με κυνηγούσαν...
      Όταν όμως τους ήρθε εντολή από άνωθεν να με αφήσουν να φύγω για άλλη υπηρεσία... δεν είχαν ούτε το κουράγιο να πουν πως με χρειάζονται έστω για δύο ακόμη μέρες.
      Έτσι κι εγώ πήρα το θάρρος και ζήτησα να μείνω για να μην αφήσω εκτεθειμένους ανθρώπους που βασιζόταν στη δουλειά μου και βέβαια δεν μου το αρνήθηκαν.
      Απλώς όλοι αυτοί που με καταπίεζαν περιμένοντας ακόμη και αυτά που δεν ήταν αρμοδιότητά μου, έκαναν τις κότες μπροστά στις διαταγές των ανωτέρων τους και όταν κατάλαβαν ότι εκεί που θα πάω ίσως να έχουν συμφέρον από εμένα, άρχισαν να με γλύφουν.
      Ντρέπομαι για λογαριασμό τους και μόνο που τα σκέφτομαι.
      Αλλά αυτά είναι τίποτε μπροστά στην υπόλοιπη εκτός εργασίας ζωή....

      Διαγραφή
  5. Μάλιστα!... Ζόρια μυρίζομαι.
    Λοιπόν, τα σκεφτόμουν πολύ έντονα όλα αυτά. Σε εποχές σκληρές και μαύρες. Κι άλλα πολλά... Ένιωθα έντονα ότι δεν ήμουν παρά ένας κυματοθραύστης που πάνω του σκάνε όλες οι ευθύνες, τα προβλήματα, οι προσδοκίες, οι ανάγκες και οι απαιτήσεις. Παρίστανα τον Τιτάνα για αρκετά χρόνια και έπαιξα επάξια όλους τους διαθέσιμους ρόλους (ούτε η Καρυοφιλιά να ήμουν τρομάρα μου!...)
    Όταν κουράστηκα, απομονώθηκα. Ιεράρχησα. Γνωρίστηκα με τον εαυτό μου. Τον αγάπησα σιγά-σιγά κι άρχισα να τον προστατεύω, σα μικρό παιδάκι που μ' έχει ανάγκη. Του μιλάω, το καλοπιάνω, το μαλώνω, το ενθαρρύνω και το επιβραβεύω.
    Κι από τότε, δεν του βάζω πια τέτοια ερωτήματα. Το αγαπώ εγώ, κι αυτό του φτάνει.
    Όσοι μ' αγαπάνε πραγματικά, ξέρουν πως η σχέση μας δεν βασίζεται στην επιβεβαίωση. Τους έχω εκπαιδεύσει έτσι, ώστε και εν τη απουσία μου (ότι κι αν σημαίνει αυτό), θα συνεχίσουν τη διαδρομή τους.
    Φλώρα μου φλυάρησα ασυστόλως απόψε... Συγνώμη!

    (Υ.Γ. Κάνα δυο φορές που σ' έχασα απ' το διαδίκτυο, έπαθα ένα ελαφρύ εγκεφαλικό... Σημαίνει κάτι αυτό "γιατρέ" μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου, επειδή ο χαρακτήρας μου είναι να μην αφήνω αναπάντητες ερωτήσεις, ειλικρινά θεωρώ πως πρέπει να ξέρω τι μου γίνεται.
      Τώρα τελευταία το παθαίνω όλο και συχνότερα.
      Αυτή τη δική σου άποψη, να προσπαθώ να μη βάζω δύσκολα στον εαυτό μου για να τον προστατεύω, ομολογώ πως δεν την έχω σκεφτεί.
      Τώρα γιατί με έχασες στο διαδίκτυο δεν ξέρω, όμως μάλλον είσαι απ' αυτούς που με αναζητούν και δεν θα συνέχιζες τη ζωή σου χωρίς να σου λείπω.
      Γι αυτό και για την υπέροχη παρέα σου στο διαδίκτυο σου είμαι ευγνώμων.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ!!!!!!
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ!!!!
    ΘΑ ΠΟΝΕΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ!!!
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΔΙΩΧΝΩ!!!!!
    ΔΕΝ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ, ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΝΟΙΩΘΩ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Ρένα μου είσαι μάλλον της άποψης "ξορκίζουμε το κακό"
      Σεβαστή κι αυτή η άποψη...
      Πάντως πιστεύω πως η δραστηριότητές σου σε έχουν κάνει απαραίτητη σε πολύ κόσμο.
      Πολλά πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν...είμαι σίγουρη πως από τους ανθρώπους που έχω τώρα γύρω μου (τα ξεκαθαρίσματα τα έκανα πριν χρόνια) θα έλειπα πολύ και μου έλειπαν άλλο τόσο..είμαι σίγουρη πως κανείς τους δε θα έλεγε "ουδείς αναντικατάστατος"..όπως δε θα το έλεγα κι εγώ για αυτούς...
    ποιος θα αναλάμβανε αυτά που κάνω εγώ?...μια χαρά θα την έβρισκαν την άκρη πιστεύω..είναι εκπαιδευμένοι που λέει και η Μαρία από πάνω..
    Φιλιά πολλά...καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο να έχεις τέτοια αυτοπεποίθηση για τους δικούς σου ανθρώπους. Επίσης όπως λες τα ξεκαθαρίσματα τα έκανες πριν χρόνια, οπότε ζεις τη σιγουριά και την ηρεμία μετά απ' αυτά.
      Καλό είναι βέβαια που τους έχεις εκπαιδεύσει επίσης.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Σίγουρα θα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα πελαγώσουν και θα τα χασουν σε μία πιθανή απουσία, αλλά θα το αντιμετωπίσουν θέλουν δεν θέλουν, όπως θα το ανιτμετωπίζαμε και εμείς σε αντίστοιχη περίπτωση.
    Δεν νομίζω ότι μπορούμε να ξέρουμε πως θα το αντιμετώπιζε κάποιος όσο και να σκεφτούμε.
    Οι άνθρωποι είναι απρόβλεπτοι γιατί είναι άνθρωποι και πολλές φορές μας εκπλήσουν.
    Θα ήθελα να το έβλεπα τρώγωντας ποπ κορν και διασκεδάζοντας σαν να βλέπω ταινία.
    Και όπως συμβαίνει πάντα στο τέλος μιας καλής αληθινής ταινίας θα βγάλεις τα συμπεράσματά σου που ταιριάζουν με την προσωπικότητά σου.
    Και βλέπουμε!
    Οπως έλεγε η γιαγιά μου γιατί αυτό έτσι είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πόσο διασκεδαστικό θα ήταν...
      Εγώ σαν θρίλερ το βλέπω ή σαν εικόνα βιβλικής καταστροφής...
      Πάντως έτσι είναι... καλά τα έλεγε η γιαγιά σου

      Διαγραφή
  9. Κλαυδία9:13 π.μ.

    Φλώρα μου γλυκειά, τις έχω κάνει εδώ και χρόνια αυτές τις σκέψεις και φρόντισα απο αρκετά πράγματα να πάρω....ρεπό, έβαλα βέβαια προτεραιότητες, δεν αμέλησα πράγματα ούτε στη δουλειά, ούτε στην οικογένεια, παρ΄όλο που ποτέ δεν ήτανε αρκετά αυτά που έκανα για το σπίτι......πάντως φρόντισα να παίρνω που και που κανένα ρεπό, για να κάνω τα δικά μου....και να κρατάω τις ισορροπίες μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επομένως εσύ ξέρεις ήδη ποιος κρατάει το βάρος της απουσίας σου.
      Και για να παίρνεις ρεπό... σημαίνει ότι όλα βαίνουν καλά όταν λείπεις.
      Αυτό είναι πολύ ευχάριστο και ανακουφιστικό...
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Το ρεπό είναι μια καλή ιδέα αλλά δε μπορώ να κάτσω ήσυχη ούτε ένα δευτερόλεπτο. Όλο κάτι θέλω να κάνω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν λέμε ρεπό δεν εννοούμε απραξία.
      Εγώ προσωπικά νοιάζομαι για το ποιος μπορεί να επωμισθεί το βάρος των όσων κάνει ο καθένας μας, όταν παραστεί ανάγκη να απέχεις...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. καλημέρα Φλώρα, απο την αρχή θα σου πω οτι ουδείς αναντικατάστατος. Και για να επιβεβαιώσω τουλάχιστον με την προσωπικη μου εμπειρία θα σου πω όσον αφορά στη δουλειά μου. Οταν αποφάσισα να φύγω σκέφτηκα να πηγαίνω μερικούς μήνες μιά δυο φορές την εβδομάδα για τυχόν απορίες και διόρθωση λαθών που πιθανόν να είχαν προκύψει. Σε βεβαιώ ότι η βοήθειά μου ήταν μηδαμινή και τελικά πήγαινα για να πιώ τον καφέ μου με τους συναδέλφους. Τώρα με την οικογένειά μου πριν μερικούς μήνες που θα εφευγα να πάω στην νύφη μου που ήταν ετοιμόγενη και θα καθόμουνα λίγους μήνες, σκεφτόμουνα πως θα αφήσω το σπίτι και πως θα ζούσε ο άντρας μου μόνος του που δεν ήξερε ούτε που είναι το πλυντήριο. Σε βεβαιώνω ότι τα κατάφερε περίφημα ανεξάρτητα που όταν ΄γύρισα μου δήλωσε ότι του είναι αδύνατον να ζήσει χωρίς εμένα (γέλια)
    Φλώρα μόνο η μάνα για το παιδί είναι αναντικατάστατη, στο λέω εγώ που έχασα την μητέρα μου όταν ήμουν 5 χρονών και ποτέ μα ποτέ δεν μπόρεσε να αντικατασταθεί στη καρδιά μου και στην καθημερινότητά μου.Αν ΄χρειάζεσαι λοιπόν ρεπό πάρτο χωρίς τύψεις και χωρίς αγωνία για το τι θα βρείς όταν επιστρέψεις. Σε βεβαιώ δεν θα έχει αλλάξει τίποτα.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήσουν η πιο κατατοπιστική με την απάντησή σου.
      Υπέροχο που ο άντρας σου έκανε τέτοια δήλωση και μη γελάς καθόλου.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Αυτό το ρεπό το έχω σκεφτεί πολλές φορές...αλλά φοβάμαι πως μετά που θα γυρίσω από το ρεπό θα έχω διπλάσια δουλειά να κάνω, οπότε...το αφήνω!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι τώρα κι εγώ έτσι το έβλεπα...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Θα μιλήσω για την παρούσα φάση της ζωής μου.. δεν θέλω να πάρω ρεπό γιατί τώρα νιώθω πως στην ουσία πρέπει να δουλέψω για να ζήσω, όλα όσα στην ουσία πίστευα οτι ζούσα τόσα χρόνια. Δεν θέλω να λείψω απο κανέναν, ούτε να αναθέσω τίποτα σε κανέναν. Θέλω να έχω τα ηνία για πρώτη φορά και να προχωρήσω.

    Πολύ όμορφη ανάρτηση! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό σείχνει πως είσαι πολύ δυνατή και είναι πολύ ωραίο.
      Δείχνει πως είσαι γεμάτη ενέργεια έτοιμη να την διοχετεύσεις εκεί που χρειάζεται.
      Πάντα να νιώθεις έτσι και να κινείς τα νήματα της ζωής σου.
      Προσοχή μην πάρεις όμως στα χέρια σου και τα νήματα της ζωής των άλλων, αυτό δεν είναι καθόλου καλό.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Τρεις φορές το έσβησα το σχόλιο.
    Όχι, δεν θα γράψω για τη δουλειά. Ούτε πολλά θα γράψω αυτή τη φορά.
    Μόνο πως, στα μεγάλα ρεπό της ζωής μου (δύο, μην φανταστείς...) δεν με "αναζήτησαν" όλοι όσοι θα ήθελα... Εκείνοι, όμως, που το έκαναν, περιλαμβάνονταν σε αυτούς -και δύο τρία ακόμη άτομα που, "έκαναν την έκπληξη"...

    Φιλιά πολλά Flora! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως αυτή η έκπληξη είναι που ισοφαρίζει την αδιαφορία των υπολοίπων; Ήσουν αφοπλιστικά ειλικρινής και είπες μεγάλες αλήθειες.
      Σου εύχομαι η ζωή να σου παρουσιάζει ανθρώπους που "κάνουν την έκπληξη"
      Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  15. Ενα ρεπό απο όλα σίγουρα χρειάζεται για όλους εκείνους τους λόγους που ανέφερες!
    Θα μπορέσουμε έτσι να κάνουμε ενα restart και να ξεχωρίσουμε εκείνους που χρειάζεται να είναι δίπλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει όμως πολύ δύναμη το ρεπό....
      Δύναμη για να δεις τι θα σου επιφυλάσσει η επιστροφή.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  16. Χμμμ... ρεπό; Λοιπόν, το έχω σκεφτεί, σε καταστάσεις θυμού όμως και χωρίς καθαρή σκέψη. Όταν ηρέμησα, συνειδητοποίησα ότι αυτό που με σκοτώνει... με "θρέφει" κιόλας. Το παραδέχομαι.

    Κάποια στιγμή που έφτασα στο αμήν, και είχα την αίσθηση ότι αν έκλεινα τη μύτη μου θα έκανα "μπαμ" (και όποιον έπαιρνε ο Χάρος...) κατέφυγα στην προσφιλή μου (και σαφώς πιο "αναίμακτη") λύση: έγραψα ένα κείμενο για να ξεσπάσω. Ταλαιπώρησα πολύ την ηρωίδα, αλλά μέσα από τα μάτια της είδα κι εγώ τον κόσμο αλλιώς...

    Το restart το φοβάμαι. Μερικές φορές μπορεί να είναι αναγκαίο, αλλά δεν ξέρεις πώς θα είναι τα πράγματα μετά και αν μπορείς να "σηκώσεις" τη νέα κατάσταση πιο εύκολα από όσο "σήκωνες" την προηγούμενη.

    Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα πολύ με το σχόλιό μου. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ είμαι κάπου στη μέση... ούτε ρεπό, αλλά ούτε και υποδούλωση... δεν μπορεί, κάπου πρέπει να υπάρχει μια χρυσή τομή.

    Φιλάκια, καλή μου φίλη και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με κούρασες καθόλου. Αντιθέτως με μεγάλη προσοχή διάβασα την άποψή σου που ήταν πολύ ουσιαστική.
      Επίσης καλά έκανες να ταλαιπωρήσεις την ηρωίδα... αντί να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου...
      Τέτοιου είδους σκέψεις πράγματι είναι βασανιστικές.
      Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ που κατάλαβες τι ακριβώς ζητούσα να μάθω ....

      Διαγραφή
  17. Φλώρα, έχω κάνει και εγώ τέτοιες σκέψεις αλλά τις διώχνω, ακριβώς όπως και η Ρένα πιο πάνω. Είμαι αρκετά απαισιόδοξη οπότε δεν αφήνω να με παίρνουν από κάτω κι άλλο, τέτοιες σκέψεις. Θα δείξει ο χρόνος ποιος θα είναι δίπλα. Εξάλλου κάποια στιγμή, αναπόφευκτα θα φύγω, δεν θέλω να το πιέζω σκεπτόμενη πως θα είναι η απουσία μου... δεν μου κάνει καλό! :)
    Τώρα, όσο αφορά πιο...πεζά πράγματα, όπως το σπίτι, να σου αναφέρω πως φέτος, μετά από 28 χρόνια γάμου, φύγαν οι γονείς μου για διακοπές οι δυο τους, αφήνοντάς μας (εμένα και τα αδέρφια μου) μόνα! Πέρα από ένα τηλέφωνο για το πλυντήριο, δεν είχαμε κανένα θέμα! Και το σπίτι καθαρό, τα λουλούδια ποτισμένα, φαγητό στην κατσαρόλα και γενικά οι δουλειές των γονιών φροντισμένες! Βέβαια μια βδομάδα πιο πριν μας "εκπαίδευσαν"! χαχαχα! Άρα αν το σκέφτεσαι κι εσύ για διακοπές (που ελπίζω να αναρωτιέσαι για αυτό το θέμα), να τις κάνεις άφοβα!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή η ιδέα σου να το σκεφτώ για διακοπές.
      Η αλήθεια είναι ότι από τότε που μεγάλωσαν τα παιδιά μου,
      κάνω διακοπές και γυρνάω και είναι όλα σχεδόν τέλεια.
      Το πρόσεξες το σχεδόν; Φταίει η τελειομανία της μαμάς γι αυτό το σχεδόν.
      Το θέμα είναι στην μακροχρόνια καθημερινότητα τι γίνεται...
      Η όλη διαχείριση της ζωής μιας οικογένειας γενικά.
      Απ' ότι καταλαβαίνω Τina μου πρέπει να είσαι μικρότερη απ' τον μεγάλο μου γυιό. Οπότε σίγουρα νιώθεις πως όταν ανταπεξέρχεσαι σε θέματα καθημερινότητας όταν λείπουν οι γονείς τα πράγματα είναι ΟΚ. Η ζωή όμως έχει πολύ περισσότερα....
      Φιλιά πολλά... θα τα θυμάσαι αυτά που σου γράφω σε 30 χρόνια σίγουρα...
      Φιλιά μικρή κι αγαπημένη μου Τina.

      Διαγραφή
  18. Κι εγώ έχω σκεφτεί ουκ ολίγες φορές να πάρω ρεπό. Να εξαφανιστώ από τηλέφωνα και καφέδες για να δω αν και ποιοι θα με αναζητήσουν. Να δω αν με χρειάζονται.
    Παλιότερα,φοιτήτρια,το είχα κάνει. Όχι επίτηδες αλλά επειδή πράγματι μου είχε συμβεί κάτι σοβαρό και ήθελα το χρόνο μου.
    Λίγοι με αναζήτησαν και ακόμη πιο λίγοι ενδιαφέρθηκαν πραγματικά.
    Τώρα πλέον δεν το φοβάμαι. Ξέρω ποιους έχω δίπλα μου και πόσο είναι διατεθειμένοι και να με στηρίξουν και να αναπληρώσουν το κενό μου όταν θα λείπω.
    Φιλιά πολλά Φλώρα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερή γιατί το ξεκαθάρισμα ή καλύτερα το ξεσκαρτάρισμα το έκανες μικρή και έχεις αποκτήσει την εμπειρία...
      Φιλιά πολλά κούκλα μου και ποτέ να μην σου συμβεί τίποτε σοβαρό στο μέλλον.

      Διαγραφή
  19. Φλωράκι μου τι σημαίνει ρεπό όταν δεν μιλάμε για δουλειά?
    Δεν το έχω σκεφτεί πραγματικά ποτέ ! Μόνο σαν θάνατο μπορώ να σκεφτώ το ρεπό μου, ολοκληρωτικό κι αμετάκλητο μια και απόφαση ζωής είναι να μην λείψω ποτέ από αυτούς που αγαπώ και ξέρω απόλυτα πως θα είμαι αναντικατάστατη για κάποιους ... κάποιοι άλλοι απλά θα σκεφτούν πως υπήρξα στην ζωή τους θα κουνήσουν λυπημένα το κεφάλι και θα συνεχίσουν την πορεία τους ... άλλοι πάλι απλά θα δουν το κηδειόχαρτο και θα ψάχνουν να βρουν ' ποιά είναι ετούτη άραγε;'
    Να λοιπόν πως μπορώ να σκεφτώ την λέξη 'ρεπό' Φλώρα μου, αυτό το πόστο εγώ το δημιούργησα και δεν έχει δοκιμές, δεν έχει συνταξιοδότηση, δεν έχει ημίμετρα, είναι μέχρι τέλους .

    Φιλιά κοριτσάκι μου
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου, το ρεπό θα το εξηγούσα σαν μια πρόβα θανάτου...
      Σαν ένα θάνατο που δεν υπήρξε... όμως με τα επακόλουθά του.
      Αυτό το "μέχρι τέλους" είναι καθοριστικό για τη ζωή μας.
      Κάποιες φορές όμως νιώθει κάποιος σαν να είναι σε φυλακή...
      Βέβαια αυτό ισχύει μόνο για όσους το εννοούν το "μέχρι τέλους".
      Φιλιά Levina μου.

      Διαγραφή
  20. Πολυ ενδιαφέρον το ρεπό Λιγα χρονια πριν σε μια περίεργη στιγμή της ζωής μου το έκανα Έτσι ξαφνικά σε δουλεια και στ ευρύτερο κοινωνικο περιβάλλον Τότε ειλικρινά πονεσα πολυ για κάποιοι με ξαφνιασαν με την αδιαφορία τους δυο άλλοι μου κουνησαν το δάχτυλο κατηγορώντας με για ανευθυνότητα τους χαλασα τη σούπα του φαίνεστε ούτε καν του γίγνεσθαι Έμαθα δεν λέω Καθώς οι απώλειες μου χάρισαν παράπλευρα κέρδη ήρθαν κοντά μου κάποιοι άνθρωποι που δεν είχα προβλέψει την ειλικρίνεια τους
    Στην οικογένεια μου δεν έχει χρειαστεί να το εφαρμοσω και εύχομαι να μην νοιωσω να πνιγομαι σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές τις συνέπειες ζητάω να δω ποιές είναι για τον καθένα....
      Και ποιο ρόλο θα διαλέξει ο κάθε ένας γύρω μας.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  21. Αχ και να ήξερες πόσες φορές έχω σκεφτεί την "επόμενη μέρα".
    Το θέμα της ανάρτησής σου με έχει απασχολήσει πάρα πολλές φορές ιδίως τα τελευταία χρόνια που ένα θέμα υγείας προέκυψε στην οικογένειά μου και με θεωρώ εξαιρετικά αναντικατάστατη. Ό,τι και να μου συνέβαινε, για τους συγγενείς και φίλους ποσώς μ'ενδιαφέρει. Γι'αυτούς σίγουρα θα ήμουν μια καλή ανάμνηση για τη φιλία μου και τις εξυπηρετήσεις που τους είχα προσφέρει....Τώρα πια ξέρουν ότι δεν μπορώ να συμμετέχω σχεδόν πουθενά κι έτσι δεν έχω βάρη και τραβολογήματα απ'αυτούς. Συνεπώς ούτε κρύο ούτε ζέστη για τα πρακτικά θέματα. Για τα συναισθηματικά δικό τους πρόβλημα....
    Όσον αφορά την οικογένεια.... Είναι γεγονός ότι τραβιέμαι σαν το λάστιχο που λένε. ΟΜΩΣ το δυσάρεστο γεγονός που προανέφερα, μπορεί μεν να ανέτρεψε τη ζωή μου ολόκληρη αλλά με έκανε πιο δυνατή γιατί ανέπτυξα τις ικανότητές μου σε πολύ μεγάλο βαθμό, γνώρισα τον εαυτό μου καλύτερα, εισπράττω μεγάλη ικανοποίηση και δεν θα ήθελα να "δραπετεύσω" απ'αυτό ούτε για μια μέρα. Φροντίζω όμως να ξεκλέβω χρόνο για πράγματα δημιουργικά που λατρεύω να κάνω, που έτσι κι αλλιώς πηγάζουν από τη φύση μου, δικαιολογώ και κανακεύω τον εαυτό μου όταν φτάνω στα όριά μου και είμαι σίγουρη ότι και απούσα να καταστώ μια μέρα, όλα σε λίγο καιρό θα βρουν πάλι το δρόμο τους ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ......Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ το δικό σου σχόλιο το πιο συνειδητοποιημένο που έχω πάρει σ' αυτήν την ανάρτηση. Σίγουρα για την οικογένεια μια γυναίκα που προσφέρει είναι αναντικατάσταστη.... μέχρι να φύγει πραγματικά.
      Τότε όπως λες κάπως θα βολευτούν και οι υπόλοιποι. Άλλοι περισσότερο κι άλλοι λιγότερο καλά...

      Διαγραφή