Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Λουκουμάδες τσακ μπαμ (χωρίς μαγιά)

Επειδή οι λουκουμάδες θέλουν ... χειμωνιάτικο απόγευμα... οικογένεια  ή παρέα... 
επειδή θέλουμε να κάνουμε έκπληξη στην οικογένεια... 
επειδή η παρέα μπορεί να έρθει απρόσκλητη... 


Μετά βίας πρόλαβα τους τελευταίους για φωτογράφηση....
επειδή μαγιά μπορεί  να μην έχουμε στο σπίτι,
αλλά ούτε και κάποιο κέρασμα (ειδικά αν στο σπίτι υπάρχουν μικρά και μεγάλα παιδιά, που δεν αφήνουν τίποτα)
με πολύ λίγα υλικά, που υπάρχουν σίγουρα στο σπίτι μας,  σε ελάχιστο χρόνο και με ελάχιστη προετοιμασία, μπορούμε να φτιάξουμε υπέροχους λουκουμάδες,
που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από αυτούς με τη μαγιά.
Επιπλέον σε αυτούς τους λουκουμάδες δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε να ενεργήσει η μαγιά για να φουσκώσει ο χυλός, γιατί τον τηγανίζουμε αμέσως μόλις ανακατέψουμε τα υλικά.
Λουκουμάδες τσακ μπαμ λοιπόν.  

ΥΛΙΚΑ
1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό ή και απλό...
2 κεσεδάκια νερό 
300 γραμ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
καλαμποκέλαιο για το τηγάνισμα
(μπορεί να χρησιμοποιήσετε και ελαιόλαδο, αν αυτό είναι ελαφρύ στη γεύση)
κανέλα
μέλι
προαιρετικά  καρύδια ψιλοκομμένα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Βάζουμε μπόλικο καλαμποκέλαιο σε βαθιά κατσαρόλα, ώστε να βυθίζονται ολόκληρα τα λουκουμαδάκια μέσα, και το αφήνουμε να κάψει. 
Στο μεταξύ μέχρι να κάψει το καλαμποκέλαιο,  σε ένα μεγάλο μπολ  ανακατεύουμε το γιαούρτι, το νερό και το αλεύρι πολύ καλά να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα. 
Θα προσέξετε ο χυλός που θα δημιουργηθεί να στέκεται ελαφρώς πάνω σε κουτάλι. 
Αν είναι αραιός προσθέτετε λίγο ακόμη αλεύρι. 
Με το κουτάλι (ή με το ειδικό εργαλείο για λουκουμάδες) ρίχνουμε στο καυτό καλαμποκέλαιο κουταλιές χυλό, όχι όμως πάρα πολλές ταυτόχρονα, ώστε να μπορούμε εύκολα με μια τρυπητή κουτάλα να τους γυρίσουμε απ' την άλλη πλευρά. 
Θα δείτε ότι μόλις τους ρίξετε στο καλαμποκέλαιο αυτοί φουσκώνουν αμέσως και ροδίζουν πολύ γρήγορα. Τους γυρνάμε και απ' την άλλη πλευρά και μόλις γίνει το χρώμα τους χρυσαφί τους αφαιρούμε με μια τρυπητή κουτάλα και τους βάζουμε σε μια πιατέλα στρωμένη με χαρτί κουζίνας.
Στα μικροκύματα ή σε ένα κατσαρολάκι σε χαμηλή θερμοκρασία ζεσταίνουμε μέλι μέχρι να γίνει ρευστό. 
Σερβίρουμε σε πιατάκι, αφού πασπαλίσουμε με κανέλα. Περιχύνουμε με μέλι και  πασπαλίζουμε με ψιλοκομμένα καρύδια αν θέλουμε, και απολαμβάνουμε...

ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ: 

Αντί για μέλι και καρύδια μπορούμε να βουτάμε τους λουκουμάδες σε μπολ με ζεστή σοκολάτα σαν φοντύ ή να τους περιχύσουμε με αυτήν.
Αυτό το προτείνω ανεπιφύλακτα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που έρχεται. 
Σκεφθείτε να ταΐζετε τον δικό σας Βαλεντίνο λουκουμάδες με σοκολάτα!!!
Για τη ζεστή σοκολάτα:
Ρίχνουμε 100 γραμ. σοκολάτα κουβερτούρα κομμένη σε μικρά κομμάτια
μέσα σε 200 γραμ. καυτή κρέμα γάλακτος
και ανακατεύουμε με γρήγορες κινήσεις, 
μέχρι να λιώσει η σοκολάτα και να γίνει ομοιόμορφο το μείγμα.

ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΗΣ:

Όταν έδωσα τη συνταγή στη συνάδελφό  και φίλη μου την Καιτούλα, για να δείξει στην πεθερά της τις μαγειρικές της ικανότητες, σκάρωσε στα γρήγορα ένα απόγευμα τους λουκουμάδες και κέρασε την πεθερά της. 
Εκείνη, (μακαρίτισσα τώρα), που αγαπούσε γλυκά και φαγητά και ήταν παραπάνω τροφαντή απ' ότι έπρεπε, τους κατα-ευχαριστήθηκε και πήρε τη συνταγή από την Καιτούλα.
Ένα βράδυ τη ρώτησε στο τηλέφωνο η Καιτούλα:
_Τι φάγατε για βράδυ μητέρα; 
και η πεθερά της απάντησε:
_Ήθελα να φάω γιαουρτάκι, για να πέσω ελαφριά στο κρεββάτι, αλλά έφτιαξα τους λουκουμάδες. 
Η Καιτούλα της λέει:
_Μητέρα οι λουκουμάδες δεν είναι ελαφροί για βράδυ!!!
και η πεθερά της :
_Τι λες Καιτούλα μου, με γιαουρτάκι τους έφτιαξα, όπως μου έδειξες εσύ...

Μην ξεχνάτε 
το 7ο παιχνίδι μας ''ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
 ξεκίνησε και σας περιμένει. 
Οι λέξεις για το νέο παιχνίδι μας 
καθώς και η προθεσμία 
μέσα στην οποία θα στείλετε τις συμμετοχές σας
βρίσκονται αναρτημένες ψηλά στο δεξί μέρος της σελίδας. Πληροφορίες για τους όρους του παιχνιδιού θα βρείτε εδώ.

36 σχόλια:

  1. αχαχαχα!!!!!!! Μα είχε δίκιο η γυναίκα: αφού είχαν γιαουρτάκι!
    Έλιωσα!
    Επίσης έλιωσα και για τους λουκουμάδες! Γλυκατζού δεν είμαι αλλά μέλι-κανέλα .... πωπω εδώ μου ήρθε η μυρωδιά!
    Πάω για ύπνο!
    Σε γλυκοφιλώ γλυκιά μου πασταΦλωρίστα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που βρήκα ένα γλυκάκι να σε δελεάσω!!!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. πω πω νοστιμιές!!! μαζί με παγωτό, μούρλια!!! αγαπώ!!! και η κανελλίτσα πάνω.. αχ τι μου κάνεις βραδυάτικα!!! :) φιλάκια! καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, ζεστοί λουκουμάδες, παγωμένο το παγωτάκι....
      special γαστρονομικές καταστάσεις.

      Διαγραφή
  3. Καλή ιδέα για την ημέρα των ερωτευμένων!
    Τρέχω να ενημερώσω την ....κολόνα του σπιτιού για την συνταγή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τον ενημερώσεις καθόλου.
      Ελάτε εδώ να τους φάμε μαζί...

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Φλώρα μου..εμείς ή έτοιμους θα πάρουμε ή απο το σουπερμαρκετ και θα τους κάνουμε...δεν είχα ξανακουσει αυτή τη δικη σου συνταγή με καλαμπόκελαιο,γιαούρτι,σοκολάτα.Μιαμ,μιαμ...ευτυχώς πρόλαβες κάποιους για φωτογράφηση..δίκαιο έιχε η γυναίκα αφού περιέχουν γιαουρτάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου πιο απλοί δεν υπάρχουν.
      Δεν έχει νόημα να τρέχεις στο super market ή στο ζαχαροπλαστείο για να αγοράσεις. 'Ετοιμοι σε λίγα λεπτά...

      Διαγραφή
  5. Αυτό είναι κοριτσάκι μου!
    Αν η δίαιτα περιλαμβάνει γιαουρτάκι τι σημασία έχει με τι το συνοδεύεις?? χαχαχαχα
    Θα δοκιμάσω την συνταγή σου, μια ροπή προς τους λουκουμάδες την έχουμε αν κι εγώ τους φτιάχνω σπανίως για ευνόητους λόγους :)

    Να είσαι καλά Φλωράκι μου
    Καλημέρα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ευνόητους λόγους τους φτάχνω κι εγώ που και που αλλά τους λιγουρεύομαι πολύ συχνά...
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Αχ λατρεύω τους λουκουμάδες αλλά είμαι σε δίαιτα και έχω να φάω πολύ καιρό.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε μια μικρή παρασπονδία δεν πειράζει...

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα ! Οι λουκουμάδες είναι η αδυναμία μου, ανυπομονώ να τους φτιάξω!!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν σε πιάσουν υπογλυκαιμίες να τους θυμηθείς.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ????ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ....ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ....ΧΙ ΧΙ !!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω απ' όλα η δίαιτα, όπως η πεθερά της Καιτούλας.

      Διαγραφή
  9. Φλώρα μου μας βάζεις πειρασμούς. Ένα διαβολάκι μέσα μου με παροτρύνει να πάω να τους φτιάξω αυτή τη στιγμή και... αντίο δίαιτα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τελικά τους φτιάξεις θέλω να μου πεις εντυπώσεις...

      Διαγραφή
  10. Είμαι γλυκατζού και μου αρέσουν και οι λουκουμάδες. Θα την δοκιμάσω την παραλλαγή με το γιαούρτι . Πάντως κι εγώ την ίδια απάντηση θα έδινα για το γιαουρτάκι και τους λουκουμάδες. Να είσαι καλά.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή επιτυχία όταν τους φτιάξεις.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Γιαμ... γιαμ!!! Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή, δεν έχω συναντήσει ξανά με γιαούρτι. Ευχαριστώ!!! Φιλάκια!

    Υ.Γ. Η πεθερά της Καιτούλας είχε απόλυτο δίκιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχα! Πολύ μου άρεσε αυτό που είπε η πεθερά της Καιτούλας!!!!
    Μήπως να τους έφτιαχνα κι εγώ;;; Γιαουρτάκι έχουν, άρα είναι διαιτητικοί!!!! χαχα!
    Τέλεια συνταγή!!!! Σ' ευχαριστούμε Φλώρα!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ξέρεις ότι όπου στις δίαιτες υπάρχει "γιαουρτάκι" εννοεί "λουκουμάδες";
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Με έβαλες στην πρίζα τώρα...μου φάνηκαν πιο εύκολοι από αυτούς που φτιάχνω με μαγιά..
    Πάντως η πεθερά της Καιτούλας έδωσε ρέστα!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πεθερά της Καιτούλας έγραψε ανέκδοτο χωρίς να το ξέρει...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Α μάλιστα! Τώρα βρήκες φλέβα! Λατρεύω λουκουμάδες!
    Κι η συνταγή βατή. Θα εκτελεστεί σύντομα.
    Μπράβο βρε χρυσοχέρα Φλώρα!
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Μαρία μου να γλυκαθείς λιγάκι...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος6:01 π.μ.

    Εύκολο και αποτελεσματικό. Όπου να'ναι θα δοκιμάσω!
    Μπράβο Φλώρα!
    Φιλικά,
    christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους απολαύσεις christi μου, θα σου αρέσουν σίγουρα.

      Διαγραφή
  16. Eπιτέλους σε ξαναβρήκα μετά από πολλά στοιχεία που ζήταγε το διαβολικό μηχάνημα!
    Φλώρα μου, θα κάνω τη συνταγή σου που φαίνεται να είναι σούπερ και θα την αντιμετωπίσω και ως διαιτητική!Με βολεύει η ματιά της πεθεράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω γιατί δυσκολεύτηκες.
      Λυπάμαι αν είχες πρόβλημα.
      Φάε όμως λουκουμαδάκια να ευχαριστηθείς...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ,,,ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα!!
    Πολύ εύκολη και πρωτότυπη συνταγή!!
    Και εγω θα τους δοκιμάσω!!
    Με μπόλικο μέλι και κανέλα!
    Καλή συνέχεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νοστιμότατο φαίνεται... και εύκολο... Ευχαριστώ Φλώρα μου για τη συνταγή... Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή