Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Έναρξη 7ου παιχνιδιού παίζοντας με τις λέξεις



Σήμερα ξεκινάει 
το 7ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
      Μέχρι  και  22 Φεβρουαρίου                  
 μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες - παραμύθια σας.

Για όσους δεν ξέρουν από το παρελθόν, μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
  Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

 Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

Οι  λέξεις  αυτές, διαλέχτηκαν από την  @iris (Αριστέα),  η οποία είχε στείλει πρώτη την ιστορία της στο 6ο παιχνίδι μας. Η Αριστέα ζήτησε στην απόφασή της αυτή να την βοηθήσουν στέλνοντας από μία λέξη η κάθε μία οι: Funky Monkey και η (me) Maria από το multipsonblog.

Απολαύστε τις και προβληματιστείτε....


δρόμος
εποχή
νοσταλγία
αερόστατο
αλισάχνη=ένα σύντομο νέφος από υδρατμούς, που προκύπτει για λίγο στον αέρα από τον δυνατό χτύπο ενός κύματος σε κάποιον βράχο, η ποσότητα των υδρατμών (εξαερωμένου αφρού) που προκύπτει στον αέρα για το χρονικό διάστημα ενός, δύο ή τριών δευτερολέπτων, για να εξανεμιστεί αμέσως μετά, ο ψεκασμός από τα μικρά σταγονίδια που προκύπτουν από το ταραγμένο νερό της θάλασσας, όταν ένα δυνατό κύμα χτυπήσει σε κάποιον βράχο, το αλάτι που μαζεύεται στα κοιλώματα των βράχων που βρίσκονται κοντά στη θάλασσα

Οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου και
έχουν μεταφερθεί από το Google
ως αντιπροσωπευτικές των λέξεων



Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


        ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ  
Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτηθούν  και  θα παραμείνουν αναρτημένες για χρονικό διάστημα 
 3 περίπου εβδομάδων  και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική

Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά δηλαδή
 "ο δρόμος" δεν μπορεί να γίνει "δρομάκι" 
 καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.

     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους, όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημα .
Ιδιαίτερη ευκολία για μένα θα ήταν αν γράφατε με γραμματοσειρά Georgia και μέγεθος γραμμάτων 16.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 


            Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Δεν επιτρέπεται κάποιος να στείλει  πάνω από δύο (2) ιστορίες.

Σε περίπτωση  που και οι 2 ιστορίες έχουν υψηλές βαθμολογίες που  τις κατατάσσουν ανάμεσα στις 3 νικήτριες θα ανακηρύσσεται νικήτρια μόνο η μία από τις δύο, αυτή με την μεγαλύτερη βαθμολογία.

 Και αυτός ο όρος προέκυψε μετά από παράπονα και τον θεωρώ λογικό εξ αιτίας και πάλι του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .

  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

Από εδώ και στο εξής είναι υποχρεωτική η ψήφιση τριών (3) ιστοριών με 3, 2 και 1  και όχι προαιρετική, γιατί έτσι υπάρχει κάποια σχετική προστασία από άδικη βαθμολόγηση.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση στα δεξιά του blog.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.


Σας εύχομαι ολόψυχα

Καλή σας επιτυχία




Εγώ αυτή τη φορά δυσκολεύομαι αρκετά αλλά θα το παλέψω.....

39 σχόλια:

  1. Τι υπέροχο παιχνίδι! Νομίζω ότι αυτή τη φορά θα συμμετάσχω κι εγώ! Καλές εμπνεύσεις εύχομαι σε όποιον το πάρει απόφαση, και καλή επιτυχία! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πάντως να το πάρεις απόφαση και να μας έρθεις...
      Σε περιμένουμε.

      Διαγραφή
  2. Καλη βδομάδα Φλωρα μου υπέροχες οι λέξεις ευχαριστούμε πολυ τα κορίτσια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και καλή έμπνευση...

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Φλώρα και καλή εβδομάδα
    Όμορφες οι λέξεις
    Θα προσπαθήσω να πάρω μέρος.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένουμε με αγωνία.
      Εσύ έχεις καλή πένα....Βασάνισέ το κι έλα.

      Διαγραφή
  4. καλή αρχή σε όλες...μόλις διάβασα της Φωτεινής,και συνεχίζω-)))
    φιλιά-α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα. όταν λες μόλις διάβασες της Φωτεινής, τι εννοείς;
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλή εβδομάδα..ωραίες λέξεις..θα προσπαθήσω και γω αυτή τη φορά,ελπίζω να έχω έμπνευση.Ημουν έτοιμη να ρωτήσω τι σημαίνει αλισάχνη,γιατί πρώτη φορά ακούω αυτή τη λέξη, αλλά είδα την εξήγηση της.ΠΟλύ καλά έκανες που έβαλες εξήγηση..Καλή έμπνευση και σε σένα Φλώρα μου..δυσκολέυεσαι με τις λέξεις ή σε κούρασε κάτι μήπως; Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, νομίζω πως οι προκλήσεις αξίζουν στη ζωή...
      Δεν με κούρασε κάτι.
      Με exitάρουν οι δυσκολίες.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Φλώρα μου και καλή εβδομάδα!
    Ελπίζω να αρέσουν οι λέξεις στους φίλους μας κι επίσης να μην υπάρξουν καθόλου παρατράγουδα!
    Καλή επιτυχία σε όλους και στο παιχνίδι μας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tις λέξεις τις παλεύουμε.
      Τα παρατράγουδα δεν παλεύονται...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Δυσκολάκι μου φαίνεται αλλά .... όπου γάμος και χαρά το Κατερινάκι μέσα.Καλές εμπνεύσεις σε όλους και καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου μέσα κι αυτή τη φορά.
      Πιστεύω να σου βγει κάτι όμορφο.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Ξεκινάμε λοιπόν το παιχνίδι μας...καλές εμπνεύσεις σε όλους!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή έμπνευση και σε σένα Μαρία μου.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα & καλή αρχή στην εβδομάδα και στο παιχνίδι!
    Τι ωραίες λέξεις!!!
    Ανεβαίνει ο πήχης ή μου φαίνεται;
    Συγχαρητήρια στα κορίτσια για την επιλογή τους.
    Φλώρα μου, καλή δύναμη να έχεις.
    Ελπίζω να μη σε κάνουν κάποιοι κι αυτή τη φορά "αερόστατο" και να πάρουν όλα το "δρόμο" τους ομαλά. Νέα "εποχή" για το παιχνίδι σου! Αν κι εγώ θα θυμάμαι πάντα με "νοσταλγία" την πρώτη μου συμμετοχή.

    Μη δίνεις σημασία, προπόνηση έκανα... Η αλισάχνη είναι απ' τις λέξεις που λατρεύω. Ως τώρα την απέφευγα και με απέφευγε κι αυτή. Συστηματικά. Ε, καιρός να βρεθούμε...

    Φιλιά πολλά & καλή έμπνευση σε όλη την ομήγυρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά Μαρία μου η αλισάχνη θολώνει το τοπίο.
      Πιστεύω αυτή τη φορά το τοπίο να έχει ηλιοφάνεια.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Kαλημέρα Φλωράκι μου
    Για μια ακόμα φορά πανέμορφες λέξεις, σοφά διαλεγμένες να 'σκουντήσουν' την φαντασία, μπράβο airis σήκωσες τον πήχη ακόμα ψηλότερα ή μου φαίνεται ? :))

    Εύχομαι καλές εμπνεύσεις σε όλους κι όλες όσοι πάρουν μέρος στο καινούργιο παιχνίδι !

    Καλή Εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου και σε σένα εύχομαι καλή έμπνευση.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα κι από εμένα! Καλή εβδομάδα και καλή αρχή στο νέο παιχνίδι μας! Χάρηκα τη συνεργατικότητα με την οποία προέκυψαν οι νέες λέξεις... και την πρόκληση που αυτές επιφέρουν! Ευχαριστώ πολύ την Αριστέα που με επέλεξε για να δώσω μία από τις λέξεις.

    Καλές εμπνεύσεις και καλή επιτυχία σε όλους!

    Πληκτρολόγια, μολύβια, πένες, οθόνες και χαρτιά... πάρτε φωτιά!!

    Πολλά φιλιά, Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λέξεις σας ζόρικες, αλλά κάτι γίνεται....
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα! Καλώς σας βρήκα! Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον το παιχνίδι σας! Συγχαρητήρια! Μου δίνετε αφορμή να γράψω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τασούλα μου, σε περιμένουμε σύντομα μαζί μας.

      Διαγραφή
  13. Ενδιαφέρουσες λέξεις..δεν θα υποσχεθώ κατι αλλα θα προσπαθήσω! Ελπίζω να καταφέρω να γράψω μια ιστοριούλα και εγώ!! Καλή έμπνευση σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια χαρά ήμουνα η γυναίκα(διαβάζοντας τις...4 λέξεις)μέχρι που έπεσα επάνω στην πέμπτη... Αλισάχνη!
    Ωχ! Παναγία μου! Τι τραβάω το άτομο!

    Φλωρούκο, πολύ αέρα τους δίνεις βρε! Χαχαχα!
    Σε λίγο θα χρειαστώ Μπαμπινιώτη για τη συμμετοχή!!!

    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνωμοσίες παιδί μου... Καταλαβαίνεις τώρα...
      Αποφασίσανε 3 μαζί να βγάλουν τα σαδιστικά τους ένστικτα στον αέρα.

      Διαγραφή
  15. Γιατί χαίρονται οι συμμετέχοντες και χαμογελούν Φλώρα,ενώ εγώ το έχω ρίξει στο κλάμα;
    Σαν την Joan Petra ένα πράμα,που ενώ ξεκίνησε την ανάγνωση των λέξεων,έφτασε μοιραίως στην πέμπτη και φαρμακερή και της κόπηκε η μαγκιά.
    Αχ βρε κορίτσια,τι με κάμετε,τι με κάμετε!
    Πάλι θα το χάσω το πρώτο βραβείο!
    Φιλιά σε όλους και καλό γράψιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου το δίκιο σου βουνό....
      Κι εγώ η έρημη ένα ταράκουλο το πήρα μόλις την είδα την αλισάχνη αλλά έκανα την καρδιά μου πέτρα...

      Διαγραφή
  16. Εδω θα ειμαι ειτε γραφοντας ειτε διαβαζοντας....Φλωρα μου.... καλη επιτυχια...καλες εμπ΄νευσεις σε ολους... παιχνιδι ειναι παιξτε...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, μην εγκαταλείπεις στα δύσκολα...
      Εδώ έλα να δούμε τι θα γίνουμε με την αλισάχνη...

      Διαγραφή
  17. Ναι... Κι εγω τα βρίσκω λίγο σκούρα με την αλισαχνη!!! Δεν εγγυώμαι ότι θα καταφέρω να γράψω ιστοριουλα!!! Φιλιά και καλη συνέχεια στο γράψιμο!
    Καλ. Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρε την σαν εικόνα στο νου σου την αλισάχνη και θα δεις ότι κάπου θα την χωρέσεις μέσα στην ιστορία που θα σου δημιουργήσουν οι υπόλοιπες 4 λέξεις.

      Διαγραφή
  18. μμμ, πολύ ενδιαφέρουσες λέξεις Φλώρα!!! ειδικά η λέξη αλισάχνη που πρώτη φορά ακούω!! έκανε καλή δουλειά η Αριστέα και οι υπόλοιπες κοπέλες! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αριστέα καλή δουλειά έκανε.
      Εγώ δεν ξέρω αν θα κάνω.
      Βασανάκι η αλισάνθη...

      Διαγραφή
  19. Ωχ! Πολύ φοβάμαι αυτές τις λέξεις!! Πρώτη φορά ακούω τη λέξη "αλισάχνη" και χαίρομαι που μας έβαλες ποια είναι η σημασία της! Δυσκολάκι! Ελπίζω κάτι να γίνει κι αυτή τη φορά! χιχι!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι υπεροχο παιχνιδι και τι υπεροχη ιδεα! Ειδα το μπλογκ σου στης Νανας και αν και πρωτη φορα στα μερη σου λεω να συμμετασχω! Προλαβαινω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή