Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

11+1 αποκαλύψεις για μένα

Με την γνωστοποίηση σε σας 11 πραγμάτων για μένα, παραλαμβάνω τη σκυτάλη από τη φίλη μου blogger Funky Monkey μαζί με το βραβείο που ακολουθεί. 
Πρέπει κι εγώ να το δώσω σε άλλους 11, όμως προτιμώ να το δώσω σε όλες και όλους σας και όποιος ενδιαφέρεται  ας το παραλάβει...





Να οι 11 αποκαλύψεις για μένα



1. Είμαι 53 ετών.......................................................... αλλά ενθουσιώδης σαν έφηβη...
















2. Δεν ξέρει  κανένας τα κιλά μου.... ούτε καν ο άντρας μου.



3. Αγαπώ πολύ τη ζωγραφική, την αγιογραφία, την κατασκευή κοσμήματος, και όταν είμαι χάλια ψυχολογικά προτιμώ να κεντάω ασταμάτητα.


4. Λατρεύω τα ελληνικά λαϊκά παραμύθια και έχω μια πολύ ωραία συλλογή βιβλίων τους.



5. Λατρεύω τις συναυλίες και κυρίως αυτές με ελληνική ροκ μουσική.


6. Μέσα στο νερό ανακουφίζεται κάθε μου στεναχώρια, κι αν υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο δεν θέλω να πεθάνω είναι γιατί δεν ξέρω αν εκεί που θα πάω υπάρχει το υγρό στοιχείο... 


7. Είμαι πολύ προσαρμοστικό ον, και το πετσί μου  έχει αποδείξει ότι αντέχει την ψυχολογική πίεση ως εκεί που ούτε εγώ το φανταζόμουν. 



8. Στη δουλειά μου έμαθα να σέβομαι τους συναδέλφους μου, να συνεργάζομαι μαζί τους  και να ελίσσομαι, λέγοντας πάντα την αλήθεια, χωρίς όμως να προσβάλω ή να ενοχλώ τους άλλους.


9. Είμαι εξαρτημένη από την αγάπη. Δεν μπορώ να ζήσω ούτε ένα λεπτό χωρίς αγάπη.



10. Θα ήθελα να κάνω μια δεύτερη εικαστική καριέρα... αλλά έπεσα στην περίπτωση.
Στης ακρίβειας τον καιρό... μεγάλες απαιτήσεις έχω.



11. Δεν αγαπάω καθόλου τη γυμναστική... Ψάχνω αφορμές για να μην πάω... όπως τα παιδάκια που βρίσκουν δικαιολογία για να μην πάνε στο σχολείο...




 και ένα 12ο εκτός βραβείου... δεν μπορώ χωρίς γλυκά....


ΟΥΦ!!! τα είπα και ξαλάφρωσα.....


Όλες οι φωτογραφίες 
εκτός από το κέντημα και τα παραμύθια
είναι από το Google...

50 σχόλια:

  1. Ωραία τα παιχνίδια γνωριμίας!
    Με λίγα λόγια μαθαίνουμε ο ένας τον αλλο καλύτερα!
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή σου μέρα myStickland, γιατί πρωί πήρα το μήνυμά σου.

      Διαγραφή
  2. Εγώ θα πάρω την σκυτάλη ανορθόδοξα!!!! Αν θέλετε να μάθετε πάνω από 11 + 1 πράγματα για μένα, πηγαίνετε στο φαρμακείο της εμπιστοσύνης σας, ζητάτε από τον φαρμακοποιό σας το τελευταίο τεύχος του ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΎ ΚΌΣΜΟΥ (Νο 137) και προς το τέλος θα βρείτε συνέντευξή μου εκεί! Εκ βαθέων εξομολόγηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή θέλουμε να μάθουμε για σένα 11+1 πράγματα και επειδή ντρέπομαι να ζητήσω από το φαρμακείο της γειτονιάς τον Φαρμακευτικό Κόσμο Νο 137 δεν γίνεται να κάνεις μια ανάρτηση με φωτογραφίες της συνέντευξης (αν διακρίνονται και μπορούν να διαβαστούν) ή με αντιγραφή αυτής στο blog σου;

      Διαγραφή
    2. Να μην ντρέπεστε καθόλου!!!! Οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν βγάζουν καν το σελοφάν από το περιοδικό... Κρίμα... Έπειτα έτσι κι αλλιώς του λες να διαβάσεις κάτι και το επιστρέφεις... Δωρεάν το παίρνει... Στα σκουπίδια συνήθως καταλήγει... Αλλά θα μπορούσα να το κάνω ίσως κι εγώ στο blog....

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι αποκαλύψεις σου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα.

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη μας Φλωρίτσα..πολύ χαίρομαι που έμαθα κάποια πραγματάκια για σένα..Οπως είπε και η mystickland μου αρέσουν αυτά τα παιγνίδια γιατί μαθαίνουμε κάποια πράγματα για τους μπλογκοφίλους μας.. Ωραίες οι απαντήσεις σου , μου άρεσαν.. έχουμε κοινά την αγάπη στη ζωγραφική, το ότι ήθελα και γω να γίνω ζωγραφος, το 11 και φυσικά το 12ο :))) Γέλασα (με την καλή έννοια) με το τελευταίο το ουφ τα είπα και ξαλάφρωσα :)) Να χαρείς το βραβείο σου και σου εύχομαι να πάρεις κι άλλα γιατί το αξίζεις κι εσύ και το ωραίο μπλογκ σου
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα ενθουσιώδης σαν έφηβη...
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βραβεία δεν τα κυνηγάω Δελφινάκι μου και κάποια που είχα πάρει στο παρελθόν δεν τα έχω βάλει στο blog μου.Απλώς έπαιξα το παιχνίδι γιατί μου άρεσε και νομίζω πως όταν αναγκάζεσαι να ψάξεις ποια από τα δικά σου πράγματα μπορείς να δημοσιοποιήσεις μπαίνεις σε προβληματισμό.
      Κι εμένα μου αρέσουν οι προβληματισμοί αρκεί να μην περιέχουν μαθηματικά...
      Και να φανταστείς κάποτε τρελαινόμουν για μαθηματικά....
      Είδες για χατήρι σου έκανα ακόμη 1 αποκάλυψη.

      Διαγραφή
    2. Το ξέρω καλή μου φίλη ότι είσαι ταπεινός άνθρωπος και γω ενώ στην αρχή δεχόμουν τα βραβεία και τα αναρτούσα (όχι για να περηφανευτώ ,αλλά για να ευχαριστήσω αυτούς που τα έδωσαν στο ταπεινό σπιτάκι μου) τελικά αποφάσισα να μην ξαναδεχτώ (δείτε εδώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/the-versatile-blogger.html)
      πράγματι είναι δυσκολο να επιλεξουμε τι θα πούμε για τον εαυτο μας , για να μη φανούμε και φαντασμένοι ή περήφανοι ή ότι μας αρέσει να δειχνόμαστε , να περιαυτολογούμε..
      το κατάλαβα ότι αντιπαθείτε τα μαθηματικά, εγώ ποτέ δε τα συμπάθισα, στο σχολείο ήταν ένα από τα μαθηματα που αντιπαθούσα

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΩΡΑΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ!!!!!
    ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρένα μου και πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  6. ΚΛΑΥΔΙΑ8:54 π.μ.

    Ολα τα αποκάλυψες και τόσο μα τόσο χαριτωμένα !!!Οσοι δεν σε έχουν γνωρίσει προσωπικά, σχηματίζουν μιά καλή εικόνα σου όσοι όμως έχουν την τύχη να σε γνωρίζουν και να σε συναναστρέφονται ,ξέρουν πως είσαι ένα πλάσμα μοναδικό που ξεχειλίζει απο ευγένεια ,τρυφερότητα και γλύκα που ταυτόχρονα διαθέτει μιά ήρεμη δύναμη, αξιοπιστία, υπομονή και εγκαρτέρηση... με δυό λόγια : μία αξιαγάπητη, υπέροχη γυναίκα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου, πολλά πολλά φιλιά....
      Πάλι κοκκινίζω ....

      Διαγραφή
  7. Kοίτα να δεις τώρα !
    Που θα πω το κοινότυπο με τις άλλες μπλοκοφίλες εδώ πως σε πολλά ταιριάζουμε ... μα το θεωρώ φυσικό !
    Για να είμαστε "φανατικοί" αναγνώστες σε ένα Προσωπικό blog, για εμένα σημαίνει πως αναγνωρίζουμε κομμάτια του εαυτού μας σε αυτό :)

    Καλό Σαββατοκύριακο Φλωράκι μου
    σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου, έτσι είναι τα πράγματα.
      Όταν κάτι δεν σου ταιριάζει, εδώ έχεις το περιθώριο να μην το επισκεφθείς ξανά, να το αγνοήσεις να κόψεις επαφή... και μάλιστα χωρίς συνέπειες.
      Για να είμαστε παρεούλα εδώ.... κάτι μας συνδέει όλους τους σταθερούς blogόφιλους...

      Διαγραφή
  8. Χάρηκα πολύ που μας άφησες να μάθουμε για σένα, βρήκα μερικά πράγματα σε σένα που χαρακτηρίζουν και μένα όπως πχ η¨"αγάπη " για τη γυμναστική χαχα και η αγάπη για το νερό. Οσο για τις καλλιτεχνικές μου επιδόσεις άστα καλύτερα καμιά σχέση με σένα.
    φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να ξέρεις πως ζει κανείς και χωρίς καλλιτεχνικές επιδόσεις. Δεν είναι απαραίτητες για μια καλή ζωή...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Πω πω αποκαλύψεις!!!!!!!!!!
    Συμφωνούμε σε πάρα πολλά και προπάντων στο ότι κι' εγώ μισώ τη γυμναστική! Και όμως την έκανα 35 χρόνια ανελλιπώς!!!!!!!! Χα χα........
    Φιλάκια φιλενάδα και να έχεις ένα φανταστικό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί 35 χρόνια ανελλιπώς; Κάπως μου ακούγεται αυτό σαν να σε βάζανε να την κάνεις με το ζόρι.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα! Σ' ευχαριστώ που αποδέχτηκες το βραβείο και ό,τι αυτό συνεπαγόταν... Το χάρηκα που μπόρεσα να μάθω λίγα περισσότερα πράγματα για σένα και έτσι, να σε γνωρίσω ακόμη καλύτερα. Συμφωνούμε σε πολλά, αλλά ειδικά στο... 12ο!! Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλος εθισμός αυτός άστα!!!!
      Φιλιά και επίσης να περάσεις καλό και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  11. Ταιριάζουμε σε αρκετά αλλά όχι στη γυμναστική..
    Δεν μπορώ χωρίς αυτήν,είναι τρόπος ζωής πλεον!
    Αλλά τα γλυκά...μιαμμ,μόνο στη σκέψη μου τρέχουν τα σαλάκια!
    φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και αθλείσαι. Και σε μένα δεν αρέσει αλλά έστω και με το ζόρι πάω...
      Να καεί κανένα γλυκό, όχι τίποτε άλλο.

      Διαγραφή
  12. Χάρηκα που μπόρεσα να μάθω λίγα πράγματα για σένα... και με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι είσαι τρυφερή και ευαίσθητη έφηβη!!!! Πολλά φιλιά Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει η εφηβεία ανεπιστρεπτί, αλλά άφησε μερικά χαρακτηριστικά της, χωρίς να τα πάρει μαζί της.

      Διαγραφή
  13. Ότι είσαι γλυκιά, ευγενική, συναισθηματική και τρυφερή ψυχούλα το ήξερα.
    Χαίρομαι για τις παραπάνω αποκαλύψεις που δικαιώνουν τη θέση που έχεις στην καρδιά μου!

    Και τώρα θα σε μαλώσω Φλωρίτσα μου! Γιατί έβαλες τα μαραμένα τριαντάφυλλα στα 53 σου χρόνια; Σε παρακαλώ πολύ να αλλάξεις τη φωτογραφία, η εφηβεία είναι τα μπουμπουκάκια και η τωρινή σου ηλικία όταν αρχίζουν ν΄ανοίγουν!
    Ουφφφφφφφ! Με σύγχισες!

    Φιλιά και πολλή αγάπη σου στέλνω, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο να 'ναι μαράθηκαν λίγο τα τριαντάφυλλα κι εγώ λέω την αλήθεια.
      Φιλιά και μη μου θυμώνεις.

      Διαγραφή
  14. Χαίρω πολύ λοιπόν και καλώς σε βρήκα!
    Φαίνεσαι αξιόλογος και πολυδιάστατος άνθρωπος,
    οπότε πιστεύω πως μόνο να κερδίσει έχει κάποιος,
    ερχόμενος σε επαφή μαζί σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είμαι αντάξια της περιγραφής σου.
      Θα χαρώ πολύ αν έστω κι ένας άνθρωπος κερδίσει κάτι από μένα μέσα απ' αυτό το blog.
      Kαλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  15. Όμορφα όσα έγραψες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  16. Ξαναχάρηκα πολύ για τη γνωριμία μας!
    Θαυμάζω την αμεσότητα, την αφοπλιστική σου ειλικρίνεια και το μεγαλείο της ψυχής σου!
    Υποκλίνομαι ωραία μου έφηβη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στρουμπουλή μεγαλοκοπέλα θα έλεγα εγώ επιεικώς.
      Φιλιά Μαρία μου....

      Διαγραφή
  17. Εγω πιανομαι απο την αγάπη σου για τα λαϊκά παραμύθια και θα ήθελα πολυ να αναρτήσεις κάποια απο τα παραμύθια της Κρήτης. Όντας κρητικια!!!! Γίνεται; Είδα στη φωτογραφία ότι έχεις το βιβλίο και σκέφτηκα ότι ο μόνος τρόπος να το διαβάσω είναι αν δημοσιεύσεις έστω και με φωτό κάποιο παραμυθακι εσυ!
    Ευχαριστώ!!!
    Καλαιτζάκη Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου υπόσχομαι ότι σε περίοδο μη έμπνευσης για γραφή θα δημοσιεύσω οπωσδήποτε λαϊκά παραμύθια.
      Ειδικά για σένα θα ξεκινήσω από Κρητικά παραμύθια...σύντομα.
      Φιλιά Μαρία μου.

      Διαγραφή
  18. Όμορφες οι αποκαλύψεις σου!!!
    Ένα πολύ ροκ φιλί για καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι για το ροκ φιλί.
      Κι από μένα επιστρέφεται το φιλί μαζί με όποιο ροκ τραγούδι σου αρέσει.

      Διαγραφή
  19. Θέλετε ένα φρέσκο μυστικό;;;;;
    Ορίστε ένα χθεσινοβραδυνό!!!!

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zMwReoQ4elk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια πολύ όμορφη εκδήλωση, όπου παντρεύτηκαν 2 τέχνες μαζί και σαν ζευγάρι έδεσαν απόλυτα.
      Ήταν εκδήλωση πολιτισμού, και σαν τέτοια μου άρεσε πάρα πολύ....
      Καλή επιτυχία να έχει και στη συνέχειά της η έκθεση.

      Διαγραφή
  20. μου ταιριάζεις απόλυτα!!!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι να βρίσκω ανθρώπους με τα δικά μου ενδιαφέροντα.
      Δεν νοιώθω μόνη...

      Διαγραφή
  21. Μικρά αποκαλυπτικά μυστικά....το 12ο εκτός βραβείου εγώ θα το έβαζα πρώτο πρώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντρέπομαι να το ομολογήσω, δεν καταλαβαίνεις...
      Μεγάλη γυναίκα να μην μπορώ να τιθασεύσω τη λαιμαργία μου!!!

      Διαγραφή
  22. Yπέροχες πραγματικά αυτές οι συναντήσεις ... άνθρωποι που μοιράζονται τις ίδιες αγάπες να μπορούν να συνομιλούν, να ανταλάσσουν ιδέες, να προχωρούν ένα βήμα πιο πέρα!

    Καλή Κυριακή να έχετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή να έχετε κι εσείς Levina μου...
      Ελπίζω να σου πέρασε πια η ίωση...

      Διαγραφή
  23. Πασταφλωρίτσα μου! Τελευταία και καταδρωμένη πέρασα!¨
    Κοίτα να δεις που έτσι σε έχω μέσα στο μυαλό μου ήδη!
    Δεν γνώριζα φυσικά τη λατρεία σου με το υγρό στοιχείο ούτε για τη συλλογή σου με τα παιδικά παραμύθια αλλά γνώριζα την αγάπη που τρέφεις για αυτά!
    Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν αυτα τα παιχνιδάκια και μαθαίνουμε λίγο παραπάνω τους άλλους!

    Σε φιλώ γλυκά! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πόσο θα ήθελα να έριχνα μια ματιά σε κείνα τα παραμύθια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραία τα πράγματα που μας αποκάλυψες!! Μέσα από τα παιχνίδια γνωρίζουμε πολύ καλύτερα τους άλλους!!
    Τα παραμύθια μου τραβήξανε πολύ το ενδιαφέρον!! Ειδικά τα "παλιακά" όπως τα λέμε στο χωριό!! Κάθομαι με τέτοια λαχτάρα και ακούω τον παππού μου να αφηγείται,... ούτε το ανιψάκι μου έτσι!! χιχι!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή