Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2013

O ταχυδρόμος ξαναχτύπησε....

Ο δικός μας ταχυδρόμος είναι τύπος πρωινός.
8.30' το πρωί ο άνθρωπος είχε βαλθεί να κατακτήσει τις ανηφόρες της Νέας Κυψέλης.
Κάτι σαν το EVEREST ένα πράμα.
Ασθμαίνοντας λοιπόν, έφτασε και στο κατώφλι μας.
Χτυπάει το κουδούνι μου, κι εγώ χουζούρευα ακόμη, όχι γιατί δεν είχα ξυπνήσει, αλλά κάθομαι λίγο παραπάνω στη ζεστασιά του κρεβατιού μου. 
Βλέπετε  μόλις σηκωθώ το σπίτι μου από το κρύο μοιάζει σαν καταφύγιο στο ΕVEREST που δεν ανάβει τζάκι.
Ρωτάω ποιος είναι και ο ταχυδρόμος μου απαντά "ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ".
Κατεβαίνω τα σκαλιά, βάζω υπογραφή και τρέχοντας ανοίγω τον κίτρινο φάκελο.
Άλλη μια φορά νοιώθω τεράστια συγκίνηση. 
Η Funky Monkey μου έστειλε ένα υπέροχο δωράκι σετάκι λεπτοκοπιάρικο φίνο κολιεδάκι συνοδευόμενο με υπέροχα κρεμαστά σκουλαρικάκια.
Ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ στη γλυκιά μου Funky Monkey
Αισθάνομαι τη σκέψη της και  τη σκέψη σας, την αγάπη της και την αγάπη σας να με περιβάλουν και νοιώθω τόσο προστατευμένη, αφού έχετε δημιουργήσει μια αόρατη ασπίδα θετικής ενέργειας γύρω μου, που δεν αφήνει τίποτε κακό να με πλησιάσει. 
Καλή μου Funky Monkey, καλές μου φίλες, 
δεν θέλω να νοιώθετε καμία υποχρέωση για τα δικά μου ταπεινά δωράκια. 
Τα αξίζατε και τα πήρατε. 
Κουραστήκατε, γράψατε, διακριθήκατε...
Για μένα η συμμετοχή σας στο παιχνίδι μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" είναι ήδη ένα μεγάλο δώρο. 
Είναι πολύ μεγάλο πράγμα να βρίσκεις ανθρώπους που αγκαλιάζουν με αγάπη τις ιδέες σου.

Έξω βρέχει ραγδαία καθώς γράφω, κοιτάζω απ' το παράθυρο και τα νερά τρέχουν γάργαρα στα πλάγια του δρόμου, αφού έπλυναν καλά δρόμους και πεζοδρόμια. 
Ακούγονται δυνατές αστραπές και δεν υπάρχει ορίζοντας παρά μόνο ένα ενιαίο θολό γκρίζο χρώμα μπόρας γύρω μου. Απ' το παράθυρο δεν φαίνεται τίποτε άλλο παρά μόνο τα απέναντι κοντινά σπίτια. 
Η μπόρα δεν είναι τοπική. 
Όλο το λεκανοπέδιο γύρω μου βάλθηκε να γίνει πεντακάθαρο. 
Δεν θέλω σε μια χαρούμενη ανάρτηση σαν κι αυτή να βάλω γκρίζα χρώματα. 
Ελπίζω αργότερα ο ουρανός να βρει τα χρώματά του....
Ο δικός μου ουρανός πάντως σήμερα λάμπει με τα φιλντισένια χρώματα που του χάρισε  η Funky Monkey με το δωράκι της.


Και μην ξεχνάτε την
Έναρξη του 6ου παιχνιδιού μας
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που περιμένει τη συμμετοχή σας....



37 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Πάντα τέτοια ευχάριστα να σου συμβαίνουν κάθε μέρα. Όσο για την βροχή...μπόρα είναι θα περάσει.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mπόρα ήταν και πέρασε.
      Αλλά φαίνεται πως θα ξαναρχίσει.
      Δεν πειράζει.
      Λυπάμαι μόνο όσους δουλεύουν έξω με τέτοια υγρασία να τρυπάει τα κόκαλά τους.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα καλή μου Φλώρα. Με συγκίνησαν πολύ τα λόγια σου (όλης της ανάρτησης) και ο τρόπος παρουσίασης..Εισαι ενας πολυ γλυκος ανθρωπος και αυτο φαινεται γι αυτο και σ αγαπαμε ολοι..Εισπραττουμε και νοιωθουμε την αγαπη και την γλυκυτητα σου (κι αυτο δεν ειναι υπερβολη) Μπραβο για την ομορφη σκεψη και το ομορφο δωρο της Funkey Monkey. Σου εύχομαι να το απολαμβάνεις και να το χαρείς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο και για το όμορφο και ζεστό γράμμα της Funkey MOnkey

      Διαγραφή
    2. Το γράμμα της και η χειρονομία της πραγματικά με συγκίνησαν πολύ περισσότερο απ' το δωράκι.

      Διαγραφή
  3. Και τι υπέροχος ο γραφικός χαρακτήρας της Funky Monkey!!!! Μπράβο πάντως για την σκέψη της αλλά και για το δέσιμο που αναπτύξατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνο ο υπέροχος γραφικός χαρακτήρας της με εντυπωσίασε, αλλά και η ωραία παρουσίαση του δώρου της.
      Τα σκουλαρίκια τα είχε περασμένα μέσα σε 2 τρύπες σε ένα υπέροχο χαρτάκι που δίπλα του είχε μια προεξοχή τυλιγμένη ρολάκι με δέσιμο κορδελίτσας, όπου ήταν τυπωμένες οι διαδικτυακές διευθύνσεις της.
      Αυτό δείχνει άνθρωπο ιδιαίτερα τακτικό και με συγκροτημένο χαρακτήρα.

      Διαγραφή
    2. Φαίνεται στην φωτογραφία!!!! Εξαιρετική αυτοσύσταση!!!!

      Διαγραφή
  4. το ΄χω νιώσει 2 φορές από τα μπλογκ μας,τη χαρά να ανοίγεις τον φάκελο και να σου γράφουν τόσο όμορφα λόγια-))Μπράβο στην Funky,και εσύ να είσαι όλο το 13 τόσο τυχερή-)))
    εδώ έβρεξε χτες τη νύχτα μικρά τουβλάκια με χιόνι(δεν ήταν χαλάζι,και πάρα πολύς αέρας)!!!
    πολλά φιλιά Φλώρα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο το χιόνι... να ντύνεσαι καλά και να το απολαμβάνεις.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  5. καλημέρα Φλώρα μου!!! πολύ πρωινός τύπος ο ταχυδρόμος σας.. :) πανέμορφο το δωράκι σου, καλοφόρετο! πάντα να ξυπνάς με τόσο ευχάριστες εκπλήξεις! εδώ η μέρα είναι καλύτερη, έχει τα συννεφάκια της αλλά δε λείπει και ο ήλιος! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά κι από μένα κι ευχαριστώ για την ευχή σου. Τελικά το ξύπνημα του ταχυδρόμου έχει αποδειχτεί ιδιαιτέρως ευχάριστο. Επειδή φέρνει δωράκια, μην νομίσεις τίποτε άλλο και παρεξηγηθώ κιόλας!!!

      Διαγραφή
  6. Χαρηκα που έμαθα ότι είσαι Κυψελιώτισσα!!!! εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Κυψέλη. Τώρα περνάω καμιά φορά όταν κατεβαίνω στην Αθήνα και η περιοχή είναι αγνώριστη.
    Ειδες οι ταχυδρόμοι?? είναι όλο εκπλήξεις.
    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η Κυψέλη που γνώρισα εγώ τουλάχιστον όταν ήμουν παιδί με αυτήν που είναι τώρα δεν έχει καμία σχέση.
      Όμως εξακολουθώ να την αγαπώ πολύ.

      Διαγραφή
  7. Αυτό που έχω εκτιμήσει στο χώρο του blogging, από όσα άτομα έχω γνωρίσει (με ή χωρίς εισαγωγικά το γνωρίσει), είναι η ανθρωπιά κ' το αληθινό ενδιαφέρον για τον άλλο...
    Πάντα να είσαι τυχερή κ' μπορείς να δίνεις κ' να παίρνεις αγάπη!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Κι εγώ μόλις πάτησα σ' αυτή τη γειτονιά θεωρούσα πως είναι πιο ανώνυμη αλλά διαψεύστηκα. Τελικά δημιουργούνται αξιόλογες σχέσεις.

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα τα δωράκια σου καλοφόρετα και πάντα τέτοια!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Sophie μου, εύχομαι να έρθει και σε σένα ο ταχυδρόμος.

      Διαγραφή
  9. Έτσι ακριβώς ένιωσα κι εγώ προχτές με το δικό σου φάκελλο. Και δεν είναι πως νιώθω υποχρέωση για το "μικρό-ταπεινό σου δωράκι"... Είναι που συγκινούμαι όταν γίνομαι κι εγώ ο κρίκος μιας αόρατης αλυσίδας, ανθρώπων που μοιράζονται, προσφέρουν και ξορκίζουν τη μιζέρια και το μίσος, με θετική στάση ζωής.

    Συγχαρητήρια στη Funky Monkey για την εξαιρετική κατασκευή της, αλλά πιο πολύ για το τρυφερό της σημείωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Μαρία μου δεν γράφω λόγια μαζί με τα δωράκια μου.
      Δεν τα καταφέρνω τόσο, όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο και κάτι ακόμη ο γραφικός μου χαρακτήρας έχει αλλάξει τόσο και είναι χάλια....

      Διαγραφή
    2. Φλώρα μου ο καθένας εκφράζεται με το δικό του μοναδικό τρόπο. Εγώ φύλαξα το χειρόγραφο φάκελλό σου και -πίστεψέ με- είναι το ίδιο πολύτιμο για μένα. Ας μην το αναλύουμε άλλο... σε καταλαβαίνω γιατί εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος.
      Κι αν είναι χάλια (όπως λες) ο γραφικός σου χαρακτήρας, ο υπόλοιπος χαρακτήρας σου μετράει! Ε, δεν μπορεί να είσαι και τέλεια παντού!!!
      Μην είμαστε και πλεονέκτες (που έλεγε κι ο Χατζηχρήστος...)
      Σε φιλώ και σου στέλνω τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφη χειρονομία!
    Μπράβο σου,το αξίζεις!Μακάρι να έχεις πάντα τέτοιες ευχάριστες εκπλήξεις!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι τέτοιες εκπλήξεις και σε σένα...

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα, Φλώρα μου!

    Αν και δεν είχα πρόθεση να σε ξυπνήσουμε (εγώ και ο ταχυδρόμος) μια ώρα αρχύτερα, χαίρομαι που έφτασε το δώρο μου σώο και αβλαβές κοντά σου. Καλοφόρετα! Όπως λέει και η Μαρία Κανελλάκη, δεν τίθεται θέμα υποχρέωσης, ήθελα απλώς να έχεις τη σκέψη μου μαζί σου, με ένα δικό μου αντικείμενο - και να σου κάνω μια έκπληξη, να ομορφύνει η μέρα σου. Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...............................................

      Διαγραφή
  12. Τι συγκινητική δημοσίευση !
    Έχω νιώσει τη χαρά να λαβαίνω δώρα από μακριά ( ανάμεσα στα οποία και δικό σου- περιττό να σου πω ότι έχει κλέψει τις εντυπώσεις η καρφίτσα όποτε την φόρεσα) αλλά έχω νιώσει και τη χαρά να ετοιμάζω κάτι και να το στέλνω μακριά! Ούτε κι εγώ το έκανα για να έχω ανταπόδοση! Ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό!
    Η χαρά δεν είναι στο δώρο......είναι η σκέψη ...είναι όλη η διαδικασία της υλοποίησης!

    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκεπτικό σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνη.
      Εύχομαι να τη φοράς την καρφίτσα και να με θυμάσαι.

      Διαγραφή
  13. Φλωρα μου πολύ ομορφες αυτές η εκλήξεις και οταν δεν τις περιμενεις ακομα πιο χαρα σου δίνουνε...αλλα η χαρα του να δίνεις ...πίστεψέμε ..ειναι ακομα μεγαλήτερη ... και εδώ σ αυτήν την ομορφη γειτονια.. το κανουμε γιατι το νιωθουμε...και μας χαροποιεί..ιδιαίτερα...καλοφόρετα τα δωρακια σου πολύ ομορφα ..είναι...φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρούλα μου.
      Γράψε κι εσύ ιστορίες θα έρθει έτσι και η δική σου σειρά να πάρεις δωράκι μου.

      Διαγραφή
  14. Με γεια σου Φλώρα μου..να τα χαρείς!!
    Πάρα πολύ όμορφα είναι και η σκέψη της Funky Monkey υπέροχη όπως αποτυπώθηκε στο γράμμα..
    φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γράμμα της ήταν ιδιαίτερα συγκινητικό.
      Φιλιά και σε σένα.

      Διαγραφή
  15. ΦΛΩΡΟΥΚΟ ΜΟΥ ΦΛΩΡΟΥΚΟ ΜΟΥ ΦΛΩΡΟΥΚΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ (συγκεκριμένα μόλις το άνοιξα)!!!!!!!
    ΠΟΣΟ Σ' ΑΓΑΠΩ!!!

    ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΕ ΜΟΥ;
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ -ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ- ΛΑΘΟΣ: ΑΠΟ ΤΑ...ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΑ!!!...ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!
    (Κι ας μη σε ξέρει ποτέ κι ας μη σ' έχει συναντήσει....)

    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!


    ΦΙΛΑΚΙΑ ΦΛΩΡΟΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟ!

    Υ.Γ Να δεις που θα σωθούμε τελικά, όσο υπάρχουν στη ζωή μας..."ΦΛΩΡΕΣ"........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Φλώρα δεν υπήρξε ποτέ ιδιαίτερα μαχητική, ώστε να σώσει κόσμο. Σε διαβεβαιώνω ότι απ' τις μεγάλες μπόρες δεν κατάφερε να σώσει ούτε τον εαυτό της.
      Παρόλα αυτά, να ξέρεις ότι ένας άνθρωπος που έχει δοκιμαστεί στη ζωή του, ξέρει να δίνει μέσα απ' την καρδιά του χαρά στους άλλους κι ας μην του περισσεύει.
      Όσο για την καρφιτσούλα μου, μικρό, ταπεινό και άνευ σημασίας δωράκι...
      Μην το κάνεις θέμα...
      Φιλιά και χάρηκα που σου άρεσε.

      Διαγραφή
    2. Φλώρα μου μου άρεσαν τα λόγια σου στη φίλη μας!
      "άνθρωπος που έχει δοκιμαστεί στη ζωή του, ξέρει να δίνει μέσα απ' την καρδιά του χαρά στους άλλους κι ας μην του περισσεύει" Το ασπάζομαι εκατό τοις εκατό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Φλώρα, σύνελθε... Ό,τι κάνει ο ένας για τον άλλον, γίνεται δύναμη... Σε παρακαλώ, παρ' το αλλιώς... Στο λέω εγώ που έχω φάει ουκ ολίγες φάπες... Χαμογέλασε μου. Έστω και με το ζόρι... Αυτό μας έλειπε τώρα βρε, ύστερα από τις χαρές μας, να μας πάρουν τα...ζουμιά... Φιλάκια και να ξέρεις, κάποια σε σκέφτεται κι ας μην σε έχει συναντήσει... Είσαι πολύ καλό παιδί Φλωρούκο μου κι η Ζωή θα το δει, όσο καιρό κι αν της πάρει... (ελπίζω κάπου εκεί ανάμεσα να δει κι εμένα!! Χαχα!)

      Διαγραφή
  16. Υπέροχο δωράκι Φλώρα και το αξίζεις!!! Καλοφόρετο το καινούριο σου σετάκι λοιπόν!! Με γεια σου και να το χαρείς!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή