Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Δωράκια ... και φιλίες στα ΕΛΤΑ

Σήμερα πρωί χτυπάει το κουδούνι. 
Ρωτάω ποιός είναι και μου απαντάει μια φωνή....
-Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ...
-Έχετε γράμμα που δεν χωράει κάτω απ' την πόρτα.
Ανοίγω αμέσως κι ένα κίτρινο φακελάκι από τα Χανιά
αποφάσισε να ταξιδέψει στην Αθήνα 
να με βρει. 
Σκίζω το φάκελο και ιδού....
Δωράκι και μάλιστα του απολύτου γούστου μου,
κομψό φίνο, σε μαύρο που το αγαπάω
με κόκκινες λεπτομέρειες για να μη μοιάζω σαν βαρυπενθούσα,
αφού προτιμώ στην ένδυσή μου το μαύρο, 
και κοντεύω να έχω μια ντουλάπα μαύρα ρούχα και αξεσουάρ.

Η καλή μου φίλη Τa-Lia από τα Χανιά 
υποσχέθηκε 3 δωράκια στους 3 πρώτους 
που θα επισκεπτόταν την ανάρτησή της 
κι εγώ ήμουν η 2η. 
Έτσι λοιπόν έφτασε στα χέρια μου αυτό το υπέροχο κομμάτι 
και την ευχαριστώ θερμά.
\
Η επόμενη κίνησή μου ήταν να πάω εγώ στα ΕΛΤΑ,
γιατί το 5ο παιχνίδι μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" 
ανέδειξε 3 νικητές
την Μαρία Κανελλάκη στην πρώτη θέση 
την Funky Monkey και την Κλαυδία από τις Χρυσομέλισσες στη δεύτερη θέση 
και στην τρίτη θέση την Καλαϊτζάκη Μαρία και την "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου",
στις οποίες είχα υποσχεθεί δωράκι,
το οποίο καθυστέρησα να στείλω, 
γιατί Δευτέρα και Τρίτη τεμπέλιασα λόγω κρύου. 

Το πήγαινε - έλα στα ΕΛΤΑ έχει γίνει συνηθισμένη ιστορία,
αφού για 5 συνεχόμενους μήνες πάω και στέλνω τα δωράκια 
των νικητών του παιχνιδιού. 
Εκεί είναι μια πολύ καλή, εξυπηρετική και ευχάριστη κοπέλα 
που με ρωτάει κάθε φορά  τι στέλνω. 
Της λέω ...κοσμήματα... κυρίως καρφίτσες 
και κάθε φορά ζητάει να τα δει και δείχνει πως της αρέσουν πολύ. 
Σήμερα πάλι επαναλήφθηκε ο ίδιος διάλογος 
κι εγώ αποφάσισα ότι πρέπει την επόμενη φορά 
να πάρει και η κοπέλα την καρφιτσούλα της
αφού τα μάτια της έδειχναν σήμερα ότι πολύ θα ήθελε μία. 
Της το υποσχέθηκα λοιπόν και αύριο πρωί, πριν το γυμναστήριο,
θα πάω να της χαρίσω μία καρφίτσα. 
Βλέπετε καμιά φορά δημιουργούνται γνωριμίες 
μέσα σε δημόσιες υπηρεσίες που χωρίς να σε υποχρεώνουν 
νοιώθεις μόνος σου την ανάγκη να προσφέρεις κάτι.
Εγώ είμαι πάντα της άποψης ότι για να χαρίσεις κάτι 
δεν πρέπει να περιμένεις κάποια ανταπόδοση. 
Αυτό το βρήκα  μέσα στα blogs σας 
και έδεσε με την δική μου άποψη.
Ας περάσει λοιπόν και στο Ταχυδρομείο...
Και κατά πως φαίνεται,
μάλλον θα κερνάμε και καφέ τον ταχυδρόμο, 
αφού πια δεν μας ρίχνει μόνο λογαριασμούς..... 
κάτω απ' την πόρτα, 
αφού αυτό που έλαβα σήμερα,
ήταν το 2ο δώρο από την blogo-παρέα μας
και μάλιστα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα.

Και μην ξεχνάτε την
Έναρξη 6ου παιχνιδιού
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που περιμένει τη συμμετοχή σας....

38 σχόλια:

  1. Τυχερούλα, είδες δεν χαρίζεις μόνο εσύ δωράκια, αλλά σου χαρίζουν κιόλας.
    Καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Δεν έχω παράπονο...

      Διαγραφή
  2. Kαλή μου Φλώρα τι γλυκός και ζεστός άνθρωπος...Με συγκίνησαν τα λόγια σας και η προθυμία για τα όμορφα δωρακια σας στις νικήτριες και στην κοπέλα του ταχυδρομείου...Να χαρείτε το κολιεδάκι. Φιλούθκια..
    υγ-σχετικά με το ερώτημα σας στην σημερινή μου ανάρτηση για την πηγή των θεμάτων του νόστος, του έστειλα την ερώτηση με το εμαιλ και μόλις μου απαντήσει θα σας ενημερώσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ καλό μου Δελφινάκι.
      Πιστεύω να μην σου δημιουργώ πρόβλημα.

      Διαγραφή
    2. Κανένα πρόβλημα φίλη μου. Ηδη μου απάντησε ο Νόστος και έστειλα την απάντηση στο εμαιλ σας.

      Διαγραφή
  3. Να σαι καλα και πάντα κεφατη και με φαντασία για να δημιουργεις ωραία κομψοτεχνήματα!
    Εγω δεν είμαι σπίτι μου- είμαι ακόμα διακοπές στης μαμάς μου!- αλλα θα πω στον άντρα μου να χει το νου του αύριο-μεθαύριο για το δωράκι σου!!!
    Ευχαριστώ πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να γυρίσεις πίσω στον αντρούλη σου και θα το βρεις το δωράκι να σε περιμένει.

      Διαγραφή
  4. Ελπίζω τουλάχιστον ο ταχυδρόμος να... χτύπησε 2 φορές!!!
    ;-)
    Πανέμορφο το κολιεδάκι σου!!!
    Καλοφόρετο!!!
    Υπέροχη η κίνησή σου να προσφέρεις δωράκι στην υπάλληλο του ταχυδρομείου...
    (Γιατί, μεταξύ μας, είναι κ' κάτι υπάλληλοι που χρειάζονται μπουγέλωμα με παγωμένο νερό...!!!)
    ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έναν τέτοιο θα πάω αύριο κατά τις 12 στο ΙΚΑ.
      Κι επειδή δεν ξέρω που θα βρω νερό να του πετάξω
      θα κάνω ανάρτηση αν μου σπάσει τα νεύρα
      και θα μάθεις πως αντέδρασα...

      Διαγραφή
  5. Με γεια το δωράκι σου, πολύ ωραίο!
    Είμαι σίγουρη ότι η τόσο ευγενική κι εξυπηρετική κοπέλα θα ενθουσιαστεί με το δικό σου!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω κι εγώ να της αρέσει.

      Διαγραφή
  6. Με γεια το δωράκι σου, να το χαρείς! Καταλαβαίνω την κοπέλα από το ταχυδρομείο που θα ήθελε μία από τις καρφίτσες σου - αφού είναι θεϊκές! Οι δικές μου έχουν τραβήξει πολλά βλέμματα και πολλά καλά σχόλια (βρήκα ευκαιρία να στο πω!) Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοφόρετες να είναι με υγεία να τις ευχαριστηθείς μέχρι να τις βαρεθείς.
      Αλλά καθώς βλέπω θα λάβεις κι άλλες.
      Βλέπεις η πένα σου είναι πολύ δυνατή και τις αξίζει...

      Διαγραφή
  7. Είσαι πολύ δοτικός άνθρωπος κι αυτό πάντα έχει ανταποδοτικότητα Φλώρα μου. Νομοτελειακά! Χωρίς να το επιδιώκεις. Μπράβο σου! Υποκλίνομαι στο χαρακτήρα σου!
    Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον κόπο και το χρόνο που αφιέρωσες να τα δημιουργήσεις και να μας τα στείλεις κιόλας...
    Εννοείται ότι θα είναι ο πρώτο φάκελλος που θα παραλάβω και θα περιέχει χειροποίητο δώρο! Δεν έχω λόγια... νομίζω καταλαβαίνεις πώς αισθάνομαι!
    Να'σαι καλά Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου με υγεία και χαρά να ντύνεσαι να στολίζεσαι και να τη φοράς.
      Κι εγώ μόλις έφτασε το πρώτο μου δωράκι από το "Κατερινάκι" χάρηκα σαν μικρό παιδάκι.

      Διαγραφή
  8. Είσαι πολύ δοτικός άνθρωπος κι αυτό πάντα έχει ανταποδοτικότητα Φλώρα μου. Νομοτελειακά! Χωρίς να το επιδιώκεις. Μπράβο σου! Υποκλίνομαι στο χαρακτήρα σου!
    Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον κόπο και το χρόνο που αφιέρωσες να τα δημιουργήσεις και να μας τα στείλεις κιόλας...
    Εννοείται ότι θα είναι ο πρώτο φάκελλος που θα παραλάβω και θα περιέχει χειροποίητο δώρο! Δεν έχω λόγια... νομίζω καταλαβαίνεις πώς αισθάνομαι!
    Να'σαι καλά Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγνώμη για το διπλό σχόλιο.
    Ο δαίμων του ... άτιμου του υπολογιστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σου απάντησα ξαναείδα σχόλιο και λέω καλά τι γίνεται τώρα χάθηκε το σχόλιό μου και πρέπει να απαντήσω πάλι;
      Αλλά κατάλαβα αμέσως μετά.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  10. Φλώρα μου όντως πανέμορφο το κολιεδάκι σου καλοφόρετο!!!Καλή χρονιά να έχεις γεμάτη υγεία αγάπη και δημιουργικότητα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Sophie μου, για τις υπέροχες ευχές σου.

      Διαγραφή
  11. Φλώρα καλοφόρετο το κολιεδάκι σου και καλορίζικα και τα δωράκια που κέρδισαν τα κορίτσια.Πάντα τέτοια ευχάριστα.Έτσι, να περιμένουν στο ταχυδρομείο και πολίτες με χαμόγελο στα χείλη γιατί όλοι είναι με μία ξινίλα στην μούρη (λόγω λογαριασμών κ.α.).Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό θα τον κεράσω καφέ τον ταχυδρόμο.
      Που ακούστηκε να φέρνει δώρα αντί για λογαριασμούς.
      Τέλος πάντων καλοδεχούμενοι κι αυτοί....

      Διαγραφή
  12. μπράβο Φλώρα μου, πάντα τυχερή να είσαι!! όσο για την κίνησή σου πιστεύω το άξιζε η κοπελίτσα!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα εύχομαι τύχη σε κάθε τομέα της ζωής σου evonita μου.

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Φλώρα μου!!!! Είναι πανέμορφο το δωράκι που δέχτηκες, σου εύχομαι να το χαρείς!!! λένε πως ό,τι δώσεις θα πάρεις!!! Πολύ γλυκιά και ευγενική η κίνησή σου να φτιάξεις κάτι και για την υπάλληλο του ταχυδρομείου!!! Οντως, δεν χρειάζεται να περιμένεις ανταπόδωση όταν χαρίζεις κάτι!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου σίγουρα δεν περιμένουμε ανταπόδοση.
      Το φωτεινό χαμόγελο και η καλή διάθεση είναι αυτά που δημιουργούν διάθεση να χαρίσεις κάτι.

      Διαγραφή
  14. Αυτα ειναι τα ωραια!!!
    Να χαρεις το δωρακι σου και να εισαι καλα να συνεχισεις αδιακοπα το παιχνιδι με τις λεξεις και τα ομορφα δωρακια που ετοιμαζεις!!!
    Καλη συνεχεια Φλωρα μου!!!
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, οι ευχές σου ευπρόσδεκτες και συ να είσαι πάντα δημιουργική.

      Διαγραφή
  15. Μπράβο Φλωράκι μου,
    πολύ καλή η κίνηση να δώσεις και στην κοπέλα ένα μικρό δωράκι από τα χεράκια σου ... αυτό πρέπει να κάνουμε και κάθε χειροποίητο κλείνει μέσα του όλη την φροντίδα και την αγάπη εκείνου που το έφτιαξε κι αυτό είναι η μεγάλη του αξία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν σώθηκα με μία καρφίτσα περισσότερη δική μου,
      η κοπέλα όμως σήμερα το πρωί που πέρασα και της την έδωσα, χάρηκε τόσο πολύ, που αυτό για μένα ήταν το καλύτερο συναίσθημα που ένοιωσα σήμερα.

      Διαγραφή
  16. Σε αγαπάνε και πολύ καλά κάνουν !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ GIP μου, κι εγώ σας αγαπώ όλους στην παρέα μας.

      Διαγραφή
  17. Η μεγαλήτερη χαρα Φλώρα μου πίστεψέ με ειναι να παιρνεις δωρακια και προπαντώς όταν δεν τα περιμενεις...αλλα και πιο μεγαλη χαρα..ειναι να δίνεις..και να βλέπεις την χαρά του άλλου....νιώθεις και εσύ την χαρα του...χαρηκα και εγώ με την χαρα σου και τα δωρακια σου..πω...πω.. χαρα εδώ μεσα!!!!!!!! χι..χι.. χαμογελα...φιλια...πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο είχαμε αρκετά χρήματα στα χέρια μας, το καλύτερό μου ήταν να διαλέγω πράγματα για να τα κάνω δώρο στους άλλους.
      Τώρα αναγκαστικά βάζω περισσότερο τα χέρια μου να δουλεύουν, γιατί δεν θέλω να στερήσω ούτε τον εαυτό μου από τη χαρά να προσφέρω, ούτε τους άλλους απ' τη χαρά να παίρνουν από μένα δωράκια...

      Διαγραφή
  18. Δωράκι,σήμερα,Φλώρα μου!Και μάλιστα υπέροχο.Έτσι είναι.Όποιος δίνει,παίρνει κιόλας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι πράγματι έτσι είναι.
      Βρίσκεις μπροστά σου αυτό που έκανες εσύ πριν.
      Υπάρχει και μια υπέροχη ταινία σχετικά με το να κάνεις κάτι καλό,
      νομίζω τη λένε find it forward.
      Aν κάποια στιγμή σου παρουσιαστεί μην την χάσεις.

      Διαγραφή
  19. ;) Φιλιά Φλώρα μου. Χάρηκα πάρα πολύ που σου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενθουσιάστηκα, είναι το λιγότερο που μπορώ να πω.
      Και πάλι σ' ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή