Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013

Τα σιέλ, τα μοβ, τα πορτοκαλί, τα πορφυρά.

Είναι στιγμές το ηλιοβασίλεμα.


 Είναι η ώρα που πέφτει απ' τα χέρια του καλλιτέχνη η παλέτα 
κι αδειάζουν γύρω ανάκατα τα σιέλ, τα μοβ, τα πορτοκαλί,  τα πορφυρά.


Μπορεί η πόλη να εξαπλώθηκε σαν τέρας,
που μάχεται την ομορφιά του φυσικού περιβάλλοντος
 αλλά δεν έχει τη δύναμη να εμποδίσει το ηλιοβασίλεμα 
να παίζει με τα χρώματα, με τις διαθέσεις, με τους ρομαντικούς. 


Λίγο πριν ανάψουν τα πρώτα φώτα της πόλης,
 τα σύννεφα παίζουν ρόλο ενιαίου σκηνικού σε θέατρο,
 που φιλοξενεί μύριες παραστάσεις.


Πότε έργα τραγικά, πότε δραματικά, πότε κωμικά, πότε αδιάφορα.


Πάντα όμως  παίζονται παραστάσεις
 όπου ζευγάρια  δίνουν αιώνιους όρκους.
Ποιος ξέρει όμως για πόσο καιρό διαρκούν οι όρκοι 
που δίνονται το ηλιοβασίλεμα.

Για μένα είναι η ώρα κατά την οποία
 απ' τον καναπέ του σαλονιού μου 
πλάθω μέσα στο μυαλό μου ιστορίες  ανθρώπων, 
 που ζουν κάτω απ΄ τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος στην πόλη.




34 σχόλια:

  1. Εύχομαι οι ορκοι να διατηρούνται για πάντα!
    Τι όμορφα είναι τα χρώματα του ουρανού!
    Και οι δικιές σου σκέψεις τα ντύνουν πιο όμορφα!
    Φιλιά και καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό βράδυ και σε σένα myStickland.

      Διαγραφή
  2. Η ώρα του ηλιοβασιλέματος είναι μια αγαπημένη ώρα και καταλαβαίνω γιατί σε εμπνέει... Ο ουρανός βάζει τα δυνατά του, χρησιμοποιώντας τα πιο όμορφα χρώματα και τα πιο γλυκά όλης της παλέτας των χρωμάτων, για να εντυπωσιάσει τη νύχτα που πλησιάζει. Μου αρέσει κι εμένα να παρατηρώ τον ήλιο που δύει και συχνά, να φωτογραφίζω τα χρώματα του ουρανού. Ποτέ δεν είναι ίδια!

    Εύχομαι οι ιστορίες που θα πλάσεις απόψε να είναι όμορφες, γαλήνιες και ονειρικές. Καλό βράδυ, φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Funky Monkey, σίγουρα τα δικά σου ηλιοβασιλέματα είναι πιο όμορφα από τα Αθηναϊκά.
      Απόψε δεν έχω το κουράγιο να φτιάξω ιστορίες κάτω απ' το ηλιοβασίλεμα.
      Μέσα μου νοιώθω σκοτάδι.

      Διαγραφή
  3. Η γλυκιά και ρομαντική μας Φλώρα..Τι όμορφο κείμενο...Τι όμορφες εικόνες...Τι ωραία χρώματα...
    Βρήκα πολυ ρομαντικό αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο με τα μικρά γράμματα

    Φλώρα μου, χάρηκα που σήμερα κατάφερες να αφήσεις το σχόλιο σου.

    Μόλις ανάρτησα την λύση του αινίγματος. Η λύση στο αίνιγμα «Τι είναι αυτό που μπορείς να κρατήσεις χωρίς να το αγγίξεις;» είναι η ανάσα! Ευχαριστώ για την συμμετοχή και χάρηκα πολύ που σου αρέσουν τα αινίγματα και συμμετείχες. Δυστυχώς δεν βρήκες την σωστή απάντηση.
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/01/blog-post_19.html

    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ το ηλιοβασίλεμα , για αυτό άλλωστε ονόμασα και το μπλογκ μου delfinaki-sunset!

      Διαγραφή
    2. Δελφινάκι μου εσύ που ακόμη είσαι μικρή να τα προσέχεις τα ηλιοβασιλέματα.
      Να τα χαρίζεις σε όποιον τα αξίζει.
      Η μεγάλη σου φίλη θα αγωνιά για σένα...

      Διαγραφή
    3. Σ ευχαριστώ φίλη μου για το ενδιαφέρον σου για μένα, με συγκίνησες πολύ με αυτό που είπες ότι αγωνιάς για μένα

      Διαγραφή
  4. Υπέροχος ο ουρανός με αυτά τα χρώματα.
    Τα λόγια σου έντυσαν καταπληκτικά την ανάρτηση!
    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ για τα καλά σου λόγια γλυκό μου κορίτσι...
      Πάντα όμορφα και γλυκά λόγια φτάνουν σε μένα από σένα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Φλώρα μου (μπορώ να σε λέω Πάστα-Φλώρα; λόγω της γλυκύτητας του χαρακτήρα σου...)
    Θαυμάζω όσους σηκώνουν το βλέμμα ψηλά κι απολαμβάνουν τα πηγαινέλα του ήλιου. Όσους αφήνονται στις χρωματικές εναλλαγές του ουρανού, όσους στήνουν κουβέντα με το δικό τους Θεό, όσους αφουγκράζονται και ονειρεύονται. Όσο για τους όρκους των ερωτευμένων, έχει κι αυτό τη γοητεία του. Κι ας το ξέρουν κι οι δυο, όταν ορκίζονται να τους χωρίσει μόνο ο θάνατος, συνήθως τους χωρίζει η ίδια η ζωή...
    Ταξίδεψα λίγο πάνω στις λέξεις και στις φωτογραφίες σου...
    Όμορφα ήταν.
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ταξίδεψα μέσα απ' το σχόλιό σου.
      Πόσο σωστά έπιασες τη σκέψη μου.
      Η ζωή κατατρώει τα αισθήματα και η πόλη τη φύση.

      Διαγραφή
  6. Τι τρυφερή δημοσίευση! Πόσο με ταξίδεψες γλυκά πάνω στα σύννεφα αλλά και στις πλάτες των ερωτευμένων ζευγαριών! Τα είδα αγκαλιασμένα, τα άκουσα να σιγοψιθυρίζουν κι ένιωσα ένα τσιμπιματάκι στην καρδιά για όλους τους όρκους που θα πατηθούν , για όλες τις καρδιές που θα απογοητευτούν! Αλλά εκεί είναι και ομορφιά της ζωής....
    Σε ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι! ( Άκουγα παράλληλα ένα όμορφο, απαλό τραγούδι ...δεν μπορείς να φανταστείς τι υπέροχος συνδυασμός ήταν!
    Το είχα ανάγκη απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω ανάγκη από τα δικά σας σχόλια.
      Μερικά πράγματα μπορείς να τα λες σε πολλούς
      λίγοι όμως να είναι οι αποδέκτες.
      Κι εγώ εδώ έχω βρει πολλούς αποδέκτες.
      Σε ευχαριστώ κι εσένα και όλους όσους μπορούν να νοιώσουν τις σκέψεις μου.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!
    Πολύ όμορφα!! Και μένα μου αρέσει να φωτογραφίζω τον ουρανό!!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Sofia μου, καλή Κυριακή και σε σένα εύχομαι.

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος..με ταξιδεύουν πάντα όπως με ταξίδεψες κι εσύ πάνω από την πόλη..στον ουρανό..και στις αγαπημένες μου αποχρώσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα να αφήνεσαι στα χρώματα. Μπορεί να σε πάνε όπου κανένα ταξίδι δεν μπορεί να σε οδηγήσει.
      Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  9. Μακάρι να σε εμπνέει έτσι κάθε ηλιοβασίλεμα ώστε να αρχίζεις το παιχνίδι με τις λέξεις που όπως αποδείχθηκε και με αυτή την ανάρτηση ξέρεις πολύ καλά... Πάρε και ένα ποίημα δωράκι από μένα που γεννήθηκε από ένα πίνακα μιας φίλης ζωγράφου (της Αγγελικής Κούρκουλου) ο οποίος γεννήθηκε με την σειρά του από ένα ποίημα του Καζαντζάκη και γέννησε κι αυτό μετά μια μελωδία στην ψυχή του συντρόφου της (Παναγιώτη Μπερλή. Το όλο παιχνίδι στα πλαίσια της παγκόσμιας εκδήλωσης 100.000 ποιητές για την αλλαγή τον περασμένο Σεπτέμβρη.

    Ηλιοβασίλεμα

    Την δύση αυτή που ζούμε μην φοβάσαι
    άσε την νύχτα να σκεπάσει και τον Άδη
    πως ξημερώνει πάντα να θυμάσαι
    ενώ η ζωή θεριεύει στο σκοτάδι...

    Έβαλα θάλασσα από στίχους να δροσίζει
    γόνιμο κάπου ξεχασμένο ακρογιάλι...
    Θά 'ρθει πρωί και θα το δεις θ' ανθίζει
    μέσ' απ' το κύμα η ελπίδα μας και πάλι...

    Όταν η νύχτα πλησιάζει μην τρομάζεις
    σκέψου στο φως που φεύγει κάτι νέο
    κακό στο νου σου τέτοιες ώρες πια μην βάζεις
    δώσε στον κόσμο την αυγή κάτι ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tόσο όμορφο, τόσο καταπραϋντικό για αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα που προβάλουν όταν φεύγει η μέρα κι έρχεται το σκοτάδι σαν άβυσσος σαν θάνατος.
      Ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου με τόσο εμπνευσμένη ποίηση.

      Διαγραφή
  10. χαίρομαι που θα κλείσω τον υπολογιστή μου σήμερα,βλέποντας αυτές τις όμορφες ρομαντικές εικόνες!!!!!
    καλό βράδυ Φλώρα μου-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απολαυστική η αναρτησή σου!!!!!
    Χτες ο ουρανός κάποια στιγμή έμοιαζε με θάλασσα!!!!!!
    Φιλιά!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χθεσινό δειλινό με μάγεψε...
      Καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ.

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένη μου ...
    ταξίδι ψυχής τα ουράνια χρώματα, τα παιχνιδίσματα του ήλιου λίγο πριν στο σκοτάδι δώσει θέση και όσες φορές να τα γράψει ο φακός της μηχανής τόσες διαφορετικά θα είναι κι οι όρκοι? σε δένει άραγε ο ουρανός τους όρκους σου να μη πατήσεις? Οχι , η ψυχή σε δένει με ότι αγαπάς Φλωράκι μου.

    Σε φιλώ και με αυτά τα χρώματα πάω για ύπνο τώρα πια μετά από μια κουραστική ημέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με λόγο ευαίσθητο και λεπτό, εμφανίζεσαι αφήνεις λίγο από το άρωμα της ψυχής σου και γεμίζεις τις δικές μας.
      Φιλιά Λεβίνα μου.

      Διαγραφή
  13. ο ουρανός είναι υπέροχο να τον κοιτάς όποια ώρα της μέρας καινα είναι! πάντα ε΄χει να σου πει κάτι διαφορετικό! πανέμορφες φωτογραφίες! καλή εβδομάδα Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα evonita μου

      Διαγραφή
  14. Οι φωτοσκιάσεις και τα χρώματα ζωγραφίζουν ιστορίες εκεί πάνω που ελάχιστα φθάνουν ως εδώ εκτός αν στείλεις άρμα της φαντασίας να σχηματίσει εκεί εκείνο ακριβώς που θέλεις. Εκείνο που αντανακλά τον μέσα κόσμο.
    Καλημέρα.
    Μπες εδώ: http://anemondixtia.blogspot.gr/2013/01/blog-post_21.html
    και δες αν σ ενδιαφέρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι αμέσως να σ' επισκεφθώ. Μου άρεσε η προσέγγισή σου, μοιάζεις άνθρωπος με ευαισθησίες. Έλα αν θέλεις και στο παιχνίδι μας.... Θα σου αρέσει.

      Διαγραφή
  15. Φλώρα μου ταξίδεψες τις σκέψεις μου με τις όμορφες φωτογραφίες σου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι όταν παρασέρνω σε όμορφα ταξίδια κι άλλους...
      καλή σου εβδομάδα...

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου Φλώρα! Και τα λόγια σου τόσο υπέροχα!!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα χρώματα που έκαναν τις φωτογραφίες όμορφες.
      Εγώ δεν κατέχω πολλά πράγματα από φωτογράφηση.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή