Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Θαλασσόξυλα και άλλα

Σήμερα κατά την καθιερωμένη μου βολτίτσα στα φιλικά blog μου, 
και μετά από μια  blogoσύγχυση που είχα πάρει... (θα σας εξηγήσω γιατί εντός των ημερών)
πέφτω πάνω στην ανάρτηση του blog "Θαλασσόξυλα και άλλα".
Αρχίζω να διαβάζω την ανάρτηση με θέμα "Κλήρωση giveaway".
"Ας δούμε τι λέει" μονολογώ, θεωρώντας απίθανο να κληρώθηκα εγώ για ένα υπέροχο καραβάκι με θαλασσόξυλα που θα δινόταν στην κλήρωσή του με την ευκαιρία συμπλήρωσης  ενός χρόνου λειτουργίας του, την 28/1/13. 
Αυτό το καραβάκι μόλις το είδα στην αρχική ανάρτηση "Giveaway γενεθλίων", το λάτρεψα....
Ήταν ο ρομαντισμός που απέπνεε με τα υπέροχα κοχύλια του, ήταν τα λευκά πανάκια του, ήταν τα υπέροχα θαλασσόξυλά του, δεν ξέρω τι. Όμως σίγουρα το ήθελα...
Πήρα μέρος στο διαγωνισμό, σχολίασα και ήδη ήμουν φίλη από παλιά, όπως όριζαν οι προϋποθέσεις για να λάβεις μέρος στην κλήρωση, γράφοντας για τη συμμετοχή μου, το εξής σχόλιο: 


"Μη με ξεχάσεις κακομοίρα μου και δεν με συμπεριλάβεις στην κλήρωση χάθηκες.
Ένα τέτοιο θα ήταν τέλειο για το σπίτι μου στην Άνδρο.
Επίσης πολύ ωραίες και οι προηγούμενες κατασκευές σου, ειδικά το στεφάνι.
Πάω τώρα να διαφημίσω το διαγωνισμό σου...
Φιλιά"

Κράτησα στο δεξί μέρος του blog μου μέχρι της 28/1/13 την διαφήμιση του συγκεκριμένου διαγωνισμού, με βαριά καρδιά γιατί δεν ήθελα να το κερδίσει κάποιος άλλος αντί για μένα...

Ωστόσο μη έχοντας εμπιστοσύνη στην τύχη μου, αφού τα πρώτα δωράκια που μου κληρώθηκαν ποτέ ήταν εδώ μέσα στη blogοπαρέα..., προσπάθησα να μην το σκέφτομαι...
Κάθε φορά που έβαζε ανάρτηση η  Gina, με αριστουργήματα φτιαγμένα απ' τα χεράκια της, έλεγα στον εαυτό μου αστειευόμενη "Αυτή μου χρωστάει ένα καραβάκι.."
Σε επόμενη ανάρτησή της με θέμα "Giveaway στο τέλος..."  της γράφω σε σχόλιο

"Αχ αυτό το καραβάκι. Μέσα στην καρδιά μου έχει μείνει...
Αυτά τα κοχύλια σαν μπουκέτο μες στη μέση είναι όλα τα λεφτά...
Και πάλι χρόνια σου πολλά..."

Σήμερα λοιπόν αρχίζω να διαβάζω την ανάρτηση, η οποία μου φάνηκε λίγο μεγάλη, και βλέπω ότι το καραβάκι ταξίδεψε με προορισμό την Άνδρο...
Λέω μέσα μου.... Κρίμα έφτασε σε κάποιον ή κάποια στην Άνδρο.... και όχι σε μένα (έχοντας σίγουρη τη μη κλήρωσή μου).
Στην Άνδρο έχω το εξοχικό μου, είναι η ιδιαίτερη πατρίδα μου.
Προχωρώντας παρακάτω βλέπω και την εικονίτσα του Navbar μου...
Και τότε αντιλαμβάνομαι ότι το καραβάκι είχε ταξιδέψει στο σωστό προορισμό.....
Ερχόταν κατευθείαν σε μένα.... 
Τρελάθηκα από τη χαρά μου. Δάκρυσα από συγκίνηση. Δεν το πίστευα και δεν το πιστεύω ακόμη....
Δεν βλέπω την ώρα να φτάσει στα χέρια μου και να το τοποθετήσω εκεί που πρέπει να βρίσκεται.... Στην Άνδρο το πιο ναυτικό νησί της Ελλάδας...


Σ΄ ευχαριστώ πολύ φίλη μου Gina.
Eύχομαι στο blog σου πολλά χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας
με υπέροχες αναρτήσεις κατασκευών και πολλούς φίλους.  

Παρακάτω ακολουθεί αναδημοσίευση της  ανάρτησης του blog "Θαλασσόξυλα και άλλα"

Κλήρωση giveaway


Ήτανε μια φορά και έναν καιρό ένα καράβι μικρό και όμορφο. Παλιό σκαρί, με λευκά θαλασσοδαρμένα πανιά  μα γερό, αξιόπιστο και καλοτάξιδο.  Συχνά έκανε ταξίδια  σε  γαλαζοπράσινες θάλασσες που κολυμπούσανε μικροί  και μεγάλοι  παρέα με σταγόνες ηλιαχτίδων.  
 Μέχρι και ο άνεμος  κατέβαινε χαμηλά να δροσιστεί κι αυτός από τους  αφρούς της θάλασσας
Αγάπησαν πολύ οι άνθρωποι ετούτο το σκαρί, και τους αγάπησε κι αυτό. Φτιάχνανε τις λαβωματιές του και το φρόντιζαν μετά από κάθε κακοτοπιά, κι εκείνο τους αγκάλιαζε και τους προστάτευε και τους ταξίδευε στα δύσκολα  και πάντα μα πάντα γύριζε στο λιμάνι του. Στο λιμάνι που πρωτοταξίδεψε!
Νερά του Αιγαίου, βορειοανατολικά της Εύβοιας.
Είχε αγαπήσει πολύ αυτά τα νερά.   Τα ήξερε καλά, του ήταν γνώριμα και αγαπημένα
Και οι άνθρωποι δούλευαν για το καράβι τους και αυτό δούλευε για τους ανθρώπους του έτσι  όπως για χρόνια ήξεραν.

Αλλά μια μέρα του   ‘παν πως ήρθε η ώρα να αλλάξει λιμάνι γιατί κάποιοι το αγάπησαν πολύ,  όταν το είδαν…. και τους χαρίστηκε!
Μα ήταν πολλοί αυτοί που το  θαύμασαν  και αυτό είναι  μικρό σκαρί και δεν σηκώνει τόσους ανθρώπους  και να τους ταξιδεύει.
Έτσι  αποφασίστηκε να μπει στη κλήρωση!
Καημός μεγάλος το  ‘πιασε!
Και αν έπρεπε ν΄ αλλάξει τα νερά του;  
Ν΄ αλλάξει την ρότα του;
Να χάσει  τα  φιλιά   από τις γνώριμες του ηλιαχτίδες και τα χάδια του ανέμου;

Μια φορά κι έναν καιρό, όπως λεν’ τα παραμύθια  κυνηγούσε τ’ όνειρο  για να μάθει  την αλήθεια!

Και ποια είναι η αλήθεια;

Μα ναι η κλήρωση έγινε και το καράβι μας δεν άλλαξε νερά. Πάλι στα νερά του Αιγαίου θα ταξιδεύει, κοντά  στο νησί που πρωτοταξίδεψε και αγάπησε!  Λίγο πιο νότια μόνο!
Σε νησί   που το όνομά  του ανάγεται στη μυθολογία. Η επικρατέστερη εκδοχή είναι αυτή που θέλει ως πρώτο οικιστή του νησιού τον Άνδρο. Ο Ανδρεύς είχε θεϊκή καταγωγή και πατέρας του ήταν ο Άνιος, γιος του θεού Απόλλωνα, μητέρα του δε ή Κρέουσα, κόρη του Σταφύλου, γιου του θεού Διόνυσου.

«Θαλασόξυλα και άλλα» ήταν το όνομά του,    “Flora gia”  θα γίνει τώρα!


Η Flora Gia   με το  blog  Texnies Stories  αγαπημένες μου φίλες όπως καταλάβατε ήταν η τυχερή της κλήρωσης που έγινε με παραδοσιακό, παραδοσιακότατο τρόπο!
Χαρτάκια , γυάλα και κλήρωση!

Συμμετείχαν οι εξής::
44 σχόλια:
35.  Ανώνυμος    18 Ιανουαρίου 2013 - 9:00 μ.μ.

Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή κορίτσι μου και να ταξιδεύεις σε ήρεμα και γαλήνια νερά, με υγεία,  αισιοδοξία και αγάπη!


ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 
ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ 
ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 1/2/13
ΑΥΤΗ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΑΣ
 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ 

41 σχόλια:

  1. Kαλη μου Φλώρα όπως έγραψα και στο σχόλιο στην ανάρτηση του Θαλασσόξυλα και άλλα (δε ξέρω αν το είδες) και στο εμαιλ που σου έστειλα χάρηκα πολύ που το κέρδισες γιατί είχα διαβάσει πόσο το λάτρεψες (αν και δεν ήξερα το λόγο) τώρα διαβάζω το λόγο -Ανδρος,πατρίδα σου,ναυτικό νησί
    Να το χαρείς και να σε ταξιδεύει πάντα σε χαρούμενες καταστάσεις
    με συγκίνησε όλη η ανάρτηση σου και ο τρόπος παρουσίασης και που αμέσως έτρεξες να κάνεις αυτή την ανάρτηση..
    μην ανησυχείς πάντως γιατί και γω άτυχη είμαι, δυο δωράκια που κέρδισα στη ζωή μου ειναι απο δω μέσα απο κληρώσεις σε διαγωνισμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα δωράκι σου χρωστάω κι εγώ. θα έρθει σύντομα η ώρα του...

      Διαγραφή
    2. το καλύτερο δωράκι για μένα είναι η αγάπη σου και η στήριξη σου στο μπλογκ μου και σε μένα...ειμαι ευτυχισμένη να τα έχω αυτά και που γνωριστήκαμε

      Διαγραφή
  2. Φλώρα μου, καλό μεσημέρι!
    Έκανα ένα 5λεπτο διάλειμμα και καλά έκανα δηλαδή γιατί μπαίνοντας μέσα στην πρώτη δημοσίευση που πέτυχα μπροστά μου (εσύ δηλαδή) άστραψαν τα μάτια μου....Τι ομορφιά! Τι καταπληκτικό δημιούργημα!
    Συγχαρητήρια γλυκιά μου! Αισθάνομαι τη χαρά σου! Αισθάνομαι τη λάμψη στα μάτια σου κι ας μην ξέρω το χρώμα τους!
    ΥΓ: Α! Θέλω κι εγώ να φτιάξω κάτι και να κάνω μια κλήρωση! Ενθουσιάστηκα! Έχω από τα Χριστούγεννα να φτιάξω κάτι...
    Αχ άλλο ένα γεμάτο 20ημερο με την απογραφή ...πού θα πάει ; Δεν θα περάσει;

    Φιλιά καλή μου...επιστρέφω στη δουλειά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εικοσαήμερό σου θα περάσει σαν νεράκι και μετά θα είσαι εσύ ελεύθερη σαν πουλάκι.
      Φιλιά πολλά Αριστέα μου.

      Διαγραφή
  3. καλοριζικο και καλοταξιδο λοιπόν σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φιλώ κι εγώ καλή μου συμπατριώτισσα.

      Διαγραφή
  4. ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ , ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ!!!!
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου.
      Δεν βλέπω την ώρα να φτάσει στην Άνδρο και να το στολίσω.
      Και τότε θα το φωτογραφίσω και θα το δείτε στο φυσικό του περιβάλλον.

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Φλώρα, όταν η κλήρωση εβγαλε εσένα νικήτρια, μπήκα να δω τα σχόλια σου και όταν συνηδειτοποίησα ότι είσαι εσύ που με ¨διέταζες¨να νικήσεις αποφάσησα να γράψω μια ιστοριούλα, με πεδεψε αρκετά γιατί δεν το έχω με αποτέλεσμα να πεδέψω και σένα μεχρι να φθάσεις στο αποτέλεσμα! Φιλιά!
    Περιμενω mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gina μου, δεν φαντάζεσαι τη μεγάλη μου χαρά.
      Έβλεπα κι εγώ διάφορα give away αλλά δώρο σαν το δικό σου δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα κερδίσω.
      Όταν κάτι το θέλεις πολύ η φύση συνωμοτεί για να το αποκτήσεις....
      Όσο για την ιστορία σου.... άλλη πολύ μεγάλη μου χαρά που έλαβες μέρος στο παιχνίδι.

      Διαγραφή
  6. Καλοτάξιδο το καραβάκι σου! Λοιπόν, το θυμόμουν το σχόλιό σου σε εκείνη την πρώτη ανάρτηση στο "Θαλασσόξυλα"!! Τελικά, ήσασταν άρρηκτα συνδεδεμένοι εκείνο κι εσύ, από την αρχή... πολύ χάρηκα που το πήρες εσύ, παρόλο που κι εγώ ήμουν ερωτευμένη μαζί του! Πρόσεξα και την ημερομηνία που έβαλες το σχόλιο (13-1-13) - και μετά σου λένε ότι το 13 είναι γρουσούζικος αριθμός...!!!! Καλοτάξιδο και πάλι και με το καλό να πάει στη θέση του, στην Άνδρο. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δεν έχουν σημασία οι αριθμοί...
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...
      Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  7. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
    Χαίρομαι με τον ενθουσιασμό και τη χαρά σου!
    Πάντα τυχερή να είσαι!

    (Το καράβι είναι αριστούργημα. Συγχαρητήρια στον κατασκευαστή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Φλωράκι μου εσύ παίζεις με τα θαλασσόξυλα εγώ παίζω με τα βουνόξυλα! χαχαχα... Λάτρεψα τις ιδέες σου και εδώ θέλω να πω για μια ακόμα φορά πως μέσα στον κόσμο των μπλοκ έμαθα πάρα πολλά από τις φίλες που πιάνουν τα χέρια τους και ασχολούνται με κατασκευές.
    Τα δικά μου βουνόξυλα δεν απέχουν πολύ από αυτά που βρίσκεις σε παραλίες ... είναι κομμάτια από πεύκα ή πλατάνια και βελανιδιές που βρίσκω στο ρέμα κοντά στο χωριό, τα έχει πλανέψει ο χρόνος, τα έχουν ασπρίσει οι βροχές και ο ήλιος . Τώρα λοιπόν θα αντιγράψω το όμορφο καράβι σου που πολύ μου άρεσε.

    Σε φιλώ πολύ κι εύχομαι
    καλό σου βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινάκι μου δεν παίζω εγώ με θαλασσόξυλα. Μακάρι να ήμουν κοντά σε παραλία να μάζευα. Μια πολύ καλή φίλη το κλήρωσε και μου έτυχε...

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Φλωράκι μου
      Διάβασα πως πήρες μέρος στην κλήρωση και μπερδεύτηκα, νόμισα πως κάτι ανάλογο είχες κάνει... άστο ... για όλα φταίει το θολωμένο μου μυαλό μόνιμα σε κατάσταση ονειροφαντασίας!!!

      :))

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το πανέμορφο δωράκι σου Φλώρα! Είδες, όταν κάτι το θέλουμε πολύ στο τέλος γίνεται δικό μας! Να το στολίσεις και να το καμαρώνεις στο πανέμορφο νησί σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τις υπέροχες ευχές σου.

      Διαγραφή
  10. Χαίρομαι με την χαρά σου μια και πιστεύω το άξιζες για όσα κάνεις εσύ για τους άλλους... Καλοτάξιδο! Πανέμορφο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Σπύρο, η αλήθεια είναι ότι αυτό το καραβάκι το αγάπησα απ' την πρώτη στιγμή που το είδα.

      Διαγραφή
  11. Xαίρομαι για σένα, γιατί πολύ το ήθελες το καραβάκι. Είναι όντως πανέμορφο. Πάντα τυχερή. Τελικά όταν θέλουμε κάτι πολύ το κάνουμε και έρχεται κοντά μας.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον άκουσε το κάλεσμά μου το γλυκούτσικο καραβάκι...
      Κι αυτό καθώς ήταν υπάκουο έσπευσε να με βρει.

      Διαγραφή
  12. Παντα τυχερή να εισαι και το καραβι σου να σε ταξιδεψει στα πιό ομορφα ονειρα σου....τελικα αν κατι θελουμε πολύ.... η μοιρα; η τυχη; εχουνε ανοιχτά αυτιά και ακουνε... φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για την πανέμορφη ευχή σου Σμαραγδένια Ρούλα μου.

      Διαγραφή
  13. Πάντα τυχερή να είσαι Φλωρίτσα ! Σου αξίζει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να είσαι πάντα τυχερή..είναι πάρα πολύ όμορφο...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά κι ευχαριστώ για την ευχή σου.

      Διαγραφή
  15. Όταν κάτι το θέλουμε πολύ όλα συνομωτούν για να το αποκτήσουμε όπως είδα κάπου παραπάνω!
    Φιλιά Φλώρα και συγχαρητήρια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ καλή μου φίλη...

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το δωράκι που κέρδισες Φλώρα μου! καλό σου βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ evonita μου. Καλό απόγευμα και σε σένα.

      Διαγραφή
  17. πολύ όμορφο το καραβάκι...ειναι πλέον δικό σας...και εις άλλα εύχομαι ...
    χάρηκα και ναστε καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. 'Ερχομαι για επίσκεψη κι εγώ στο blog σου.

      Διαγραφή
  18. Πάντα τυχερή και καλότυχη να είσαι! Να χαίρεσαι το δωράκι σου! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Έρχομαι κι εγώ να σε βρω.

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια Φλώρα!!!! Να το χαρείς το καραβάκι σου και καλοτάξιδο να είναι!!! Πάντα τυχερή σου εύχομαι!!! Ότι επιθυμείς να σου έρχεται!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Tina μου. Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  20. Τυχερούλα!!! Αυτό το καραβάκι το ζαχάρωνα κι εγώ.Είναι όντως πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή