Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

ΟΠΑΔ το μεγαλείο σου....



Αφού λοιπόν σας μίλησα για τη συνταξιοδότησή μου,
αφού έφτυσα αίμα 16 μήνες απλήρωτη....
αφού πληρώθηκα, όχι ολοκληρωμένη τη σύνταξή μου αλλά ένα μέρος αυτής (όταν ολοκληρωθεί σε δυο τρία χρόνια θα ακολουθήσει πανηγυρική ανάρτηση!!!) αποφάσισα, σαν νομοταγής και άκρως τυπική πολίτης, να τακτοποιήσω και το βιβλιάριο υγείας μου.
Δηλαδή να το μετατρέψω από "εν ενεργεία" σε "γήρατος".... με βαριά την καρδιά, γιατί δεν νοιώθω κανένα γήρας σας διαβεβαιώ...
Μαζεύω το βιβλιάριο υγείας, την απόφαση σύνταξης, παίρνω και πληροφορία, από άλλη  συνταξιούχο πρώην συνάδελφο, ότι η αρμόδια υπηρεσία έχει φύγει από Αχαρνών 96 και βρίσκεται Ηπείρου 38, και ξεκινώ σήμερα το πρωί να πάω να τελειώνω και με αυτή την εκκρεμότητα.
Όχι τίποτε άλλο, μη μου τύχει και κάτι και πάω σε κανένα γιατρό.
Βέβαια όταν πας σε γιατρό και δηλώσεις συνταξιούχος με βιβλιάριο υγείας, ο γιατρός αρχικά σε στραβοκοιτάει γιατί ξέρει ότι δεν έχει να ελπίζει από σένα τίποτα και στη συνέχεια σε ξεπετάει στα γρήγορα, μήπως μπει κανένας που θα ανοίξει το πορτοφόλι.
Τέλος πάντων, παίρνω το λεωφορείο μου, ξεκινάει σε 20 λεπτά από την αφετηρία, πέφτει σε κίνηση, φτάνω σε 45 λεπτά σε απόσταση 2 χιλιομέτρων, σαρδελοποιημένη και έτοιμη να πάθω ασφυξία από το στρίμωγμα, και όλα αυτά λόγω της απεργίας του Μετρό.
Και θα μου πεις, γιατί δεν πήρα τα ποδαράκια μου να φτάσω αξιοπρεπώς σε 20 λεπτά;
(τόση ώρα χρειάζομαι για 2 χιλιόμετρα όταν κάνω διάδρομο στο γυμναστήριο).
Βρίσκω εν τέλει το κτίριο Ηπείρου 38.
Στο ισόγειο επί της υποδοχής, δίπλα σε ένα μηχάνημα που εκδίδει νούμερα προτεραιότητας - απενεργοποιημένο όμως -  με περιμένει ένας κύριος μεγάλης ηλικίας, μεγαλύτερης από τη δική μου, λαχανιασμένος ο Χριστιανός, με το στόμα του να τρέχει ροδάνι, δίνοντας πληροφορίες που θα πάει να εξυπηρετηθεί ο καθένας, σύμφωνα με το πρόβλημά του.
Λέω όπα!!! η υπηρεσία λειτουργεί τέλεια.
Με πληροφορεί ότι εγώ πρέπει να πάω στο 2ο όροφο γκισέ 2 και ανεβαίνω τη σκάλα.
Πριν φτάσω στον 2ο βλέπω μια ουρά....... που μου κόπηκαν τα γόνατα.


Αυτή η ουρά είναι ενδεικτικά μια φωτογραφία που εμφανίζει ο google 
όταν γράψεις τη λέξη "ουρά".
Δεν είχα προνοήσει να πάρω φωτογραφική μηχανή μαζί μου, για του λόγου το αληθές.

Ρωτάω που πρέπει να σταθώ για τον γκισέ 2 και μου λένε εδώ  κυρία μου.
Τολμώ να ρωτήσω αν όλοι είναι για τον γκισέ 2 και παραλίγο να φάω ξύλο.
Για γκισέ 1 και 2 όλοι μαζί εδώ.
Η ουρά δεν ήταν μόνο μακριά ήταν και χοντρή....
Πιο χοντρή δεν έχω ματαδεί.
Περιμένω και ακούω κάτι για νούμερα.
-Βρε παιδιά εμένα δεν μου έδωσαν νούμερο.
-Πως να σου δώσουν κυρά μου νούμερο, σοβαρολογείς  απαντάει ένας αγενέστατος κύριος που μόνο στο ξύλο δεν μ' έπιασε. Ήρθες 8 η ώρα για να πάρεις νούμερο; Τα νούμερα τα δίνουν μέχρι τις 8.30.
-Και μετά τις 8.30 γιατί δεν δίνουν νούμερα;
-Τότε αποφάσισα μην ξαναμιλήσω γιατί είδα όλα τα βλέμματα να με κοιτάζουν ως εγκληματία.
Εκεί περιμένοντας, ακούω ότι ο κακός χαμός γινόταν γιατί αποφάσισαν να κλείσουν όλα τα περιφερειακά ΟΠΑΔ και να ταλαιπωρούνται όλοι οι ασφαλισμένοι του λεκανοπεδίου Αττικής παρέα στην Ηπείρου 38...
Βέβαια αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σύσφιξη σχέσεων, βορείων προαστίων με δυτικά, Πειραιά με Ανατολική Αττική κ.λ.π. 
Γιατί δεν γίνεται τόσες ώρες εκεί γίνονται και γνωριμίες...
Μέχρι και ζευγαρώματα χήρων με χήρες...
Αφού λοιπόν περίμενα, ενώ η υπομονή μου είχε εξαντληθεί και τα νεύρα μου είχαν γίνει κρόσσια, βγαίνει μια κυρία που προσπαθώντας να περάσει προς τα έξω, την ακούω να λέει ότι υπάρχει άλλη ουρά για τον γκισέ 2 ενώ αυτή στην οποία στεκόμουν εγώ ήταν του γκισέ 1.
Η μισή λοιπόν ουρά  της σκάλας μεταφέρεται σύσσωμη βιαίως για να βρει που βρίσκεται η ουρά του γκισέ 2, με φόβο να ποδοπατηθούν άνθρωποι.
Οι δύο ουρές σε άλλες συνθήκες, θα έπρεπε να είναι παράλληλες και με κάποιο διαχωριστικό, στην προκειμένη όμως περίπτωση είχαν αναμειχθεί και δεν έφταιγε κανένας άλλος παρά μόνο αυτός ο νους ο πανέξυπνος που είχε βάλει τους 2 υπαλλήλους που εξυπηρετούσαν τους 2 γκισέδες  να κάθονται πίσω από μία ορθή γωνία, ο ένας απ' τη μια κι ο άλλος απ' την άλλη, λες και δεν υπήρχαν αντικριστά γραφεία στο διάδρομο ώστε να ξέρει  κάθε ένας σε ποια ουρά να στηθεί.
Ο ίδιος πανέξυπνος νους είχε κρίνει ότι 2 υπάλληλοι ήταν αρκετοί για να εξυπηρετήσουν τέτοιο πλήθος κόσμου.
Για να μην μακρηγορώ, αφού ξαναστριμώχτηκα και  παραλίγο να με πιάσουν τα κλειστοφοβικά μου μια που δεν υπήρχε τρόπος δια φυγής από εκεί μέσα, αν συνέβαινε κάτι και αφού λιποθύμησε μία μεγάλη κυρία μπροστά μου,(δεν υπήρχε ούτε καρέκλα να την βάλουμε να καθήσει πόσο μάλλον ποτήρι νερό για να πιεί), έφτασα στην κοπέλα που εξυπηρετούσε.
Εκείνη  πήρε την απόφαση απονομής της σύνταξης και το βιβλιάριό μου στα χέρια της  και επιτέλους τελείωσα.
Τι έκανε η κοπέλα;
Πήρε το χαρτί της συνταξιοδότησης και το τοποθέτησε σε μια στίβα με άλλα πολλά χαρτιά. Με το στυλό της διέγραψε τη λέξη "ασφαλισμένου" από το βιβλιάριο και έγραψε "συνταξιούχου".
Έφαγα μια ολόκληρη ημέρα, για μια ακόμη φορά ένοιωσα σαν πρόβατο σε μαντρί χωρίς τσοπάνη, αγανάκτησα, νευρίασα, θύμωσα για να αλλάξει μια μόνο λέξη. 
Δεν  βρέθηκε  ένας Χριστιανός να μου το πει,  να το κάνω μόνη μου αυτό να μην ταλαιπωρούμαι!!!!

ΟΠΑΔ*  το μεγαλείο σου ......



Και πείτε μου αν έχω άδικο, δεν θα μπορούσε το Γ.Λ.Κ. όταν βγάζει τις αποφάσεις απονομής σύνταξης να στέλνει  ένα ρημαδοαντίγραφο  υπηρεσιακά στον ΟΠΑΔ και να σε ενημερώνει ότι πρέπει να αλλάξεις μια λέξη πάνω στο βιβλιάριό σου μόνος σου, αν χρειάζεται βέβαια να γίνει αυτό, αφού κανονικά μέσω ΑΜΚΑ θα μπορούσε ο γιατρός να βλέπει ηλεκτρονικά αν κάποιος είναι εν ενεργεία ή συνταξιούχος...

*ΟΠΑΔ=Οργανισμός Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου


Και μην ξεχνάτε 
τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 25/1/13 
λήγει η προθεσμία για τη συμμετοχή σας 
στο 60 παιχνίδι μας 

55 σχόλια:

  1. Ομήρου Οδύσσεια... (¨Ομηροι του κράτους είμαστε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν είναι κράτος φίλε Σπύρο,
      θα μπορούσε να ήταν.
      Το κακό είναι ότι θα μπορούσαμε ίσως κι εμείς να είχαμε ανθρώπινη αντιμετώπιση. Αυτό δεν κοστίζει (οικονομικά) αλλά αυτό είναι που μου κοστίζει πολύ.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελλάς το μεγαλείο σου!
    Ζαλίστηκα που τα διάβασα όχι να ήμουν κι εκεί!
    Α! Κι είμαι κλειστοφοβική!
    Φιλιά λατρεμένη μου Φλώρα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά κι από μένα @iris μου.
      Επεισοδιακό πρωϊνό.

      Διαγραφή
  4. Απολαυστική η περιγραφή σου! Αν εξαιρέσουμε την ουσία, το διασκέδασα το οδοιπορικό σου στη ζούγκλα των δημόσιων υπηρεσιών.
    Αχ Φλώρα μου! Σε μια αντίστοιχη ουρά (ούτε νυφικό να ήταν!), είμαστε όλοι στημένοι. Συνθήκες μπανανίας. Και να φανταστείς ότι αυτές τις ανύπαρκτες υπηρεσίες, τις ακριβοπληρώνουμε. Αν είχαμε ιδιωτική ασφάλεια, με τα ποσά που καταβάλουμε στο ΙΚΑ, θα μας είχαν στρωμένο κόκκινο χαλί στα καλύτερα νοσοκομεία...
    Καλή δύναμη σε όλους μας!

    Τουλάχιστον, ευτυχώς που δεν επιστρέψαμε στη δραχμή! Δόξα τω Θεώ! Δεν θα είχαμε φάρμακα, νοσηλευτικό υλικό, τα νοσοκομεία θα υπολειτουργούσαν, το πετρέλαιο θα ήταν απαγορευτικό να το αγοράσουμε, θα επικρατούσε χάος παντού...
    Ευτυχώς που γλυτώσαμε τα χειρότερα! Να'ναι καλά οι άνθρωποι! Μας σώσανε...

    (Σήμερα ενημερώθηκα ότι ο μισθός μου μειώνεται άλλα διακόσια ευρώ, λόγω νέου φορολογικού συντελεστή και αύξησης στις παροχές του ΙΚΑ.
    Από μήνα σε μήνα, φοβάμαι ότι θα έρθει η ώρα που θα τους πληρώνω κιόλας που μου επιτρέπουν να εργάζομαι. Ως πότε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ο ένας πρέπει να δίνει κουράγιο στον άλλον μήπως και επιζήσουμε. Θα τρελαθούμε στο τέλος εντελώς.
      Να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο πρέπει ώρες ώρες.
      Καληνύχτα και ψυχραιμία.

      Διαγραφή
  5. Πώς να μην ήτανε μες στα νεύρα οι άνθρωποι στην ουρά με τόσα που τραβάνε κι αυτοί??? (Οκ...δεν τους δικαιολογώ άλλο, ας δείχνουμε αλληλεγγύη προπαντός!)
    Καλή μου Φλώρα πόσο γνωστή η περιγραφή σου, δυστυχώς αυτά συμβαίνουν καθημερινά, αφού δεν υπάρχει κράτος... Σου εύχομαι ολόψυχα καλή ξεκούραση τώρα και καλή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου σου... (Για το τελευταίο είμαι σίγουρη!!!)
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους μόνους που δεν μπορώ να κατηγορήσω είναι όλοι οι στημένοι στην ουρά συνάνθρωποί μας. Βέβαια θα μπορούσαμε να είμαστε στην ουρά λίγο πιο ευγενικοί, αλλά μακάρι να ήταν αυτό μόνο που έλειπε απ' τη ζωή μας.
      Απλά η ευγένεια ομορφαίνει την ασχήμια της καθημερινότητας.
      Σε φιλώ κι εγώ.

      Διαγραφή
  6. Φλώρα μου εγώ νομίζω πως το κάνουν επίτηδες για να μας ταλαιπωρούν, γιατί δεν γίνεται αυτό που καταλαβαίνουμε όλοι ότι μπορεί να γίνει υπηρεσιακώς αυτοί να μην το καταλαβαίνουν.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα και τόσα που μας κάνανε δεν τους φτάνουν, πρέπει να μας έχουν και σε ατελείωτες ουρές να περιμένουμε;
      Καλή σου νύχτα και καλή ξεκούραση.

      Διαγραφή
  7. Μόλις περιέγραψες μια τυπική μέρα σε δημόσια υπηρεσία, εντός Ελληνικής Επικράτειας!!!
    Δυστυχώς...
    Όσο γι' αυτό που αναρωτιέσαι στο τέλος: "δεν θα μπορούσε...?"
    Πολλά θα μπορούσε κ' πολλά θα έπρεπε...
    Αλλά όπως προείπες... πρόβατο ένιωσες...
    Αυτό τελικά είμαστε όλοι...
    Και πάλι, δυστυχώς...
    Ένα γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι την ώρα που τα πρόβατα θα γίνουν λύκοι.
      Μήπως όμως έπρεπε να εύχομαι για την ώρα αυτή;
      Μπερδεμένη είμαι.
      Κι από μένα γλυκό φιλί.

      Διαγραφή
  8. Πω! Πω! Τι ταλαιπωρία και κακό ήταν αυτή;; Κι εγώ αν καθόμουν σε μια ουρά από τις 8 και 8:30 πιστεύω θα αντιδρούσα το ίδιο με τους υπόλοιπους εκεί μέσα! Βέβαια, τι έφταιγες κι εσύ θα μου πεις! Τώρα βέβαια, αν άντεχα να μείνω όρθια, γιατί θα κατέρρεα σαν την κυρία μπροστά σου!! Χαρά στο κουράγιο και την υπομονή σου, πάντως!!!
    Καλό σου βράδυ Φλώρα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά στο κουράγιο και την υπομονή ενός ολόκληρου λαού που υπομένει και περιμένει. Μπράβο και στην αντοχή μας....
      Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Φλώρα μου..Δεν ζω Ελλάδα για να ξέρω τα συστήματα του κράτους κι έτσι δε μπορώ να σχολιάσω κάτι... Αλλά γενικά φαντάζομαι ότι άμα μπλέξεις με γραφειοκρατικά και τέτοια δε ξεμπερδεύεις εύκολα
    ..Ταλαιπωρήθηκες μια ολόκληρη μέρα για μια λέξη ενώ μπορούσες να έκανες κάτι άλλο πιο χρήσιμο...Σου φάγανε μια μέρα για μια λέξη... Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα καλό μου Δελφινάκι να μας περιγράψεις κι εσύ πως λειτουργούν οι υπηρεσίες στην Κύπρο.
      Έτσι απλά για σύγκριση.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Δε πολυξέρω γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ...δεν έτυχε να παω...οι γονείς μου όμως ασχολούνται μ αυτά... πάνω κάτω κι εδώ άμα μπλέξεις..

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος9:11 μ.μ.

    `Φλωρα,κανονικα ο συνταξιουχος Δημοσιου αλλαζει τελειως βιβλιαριο,
    αλλα φαινεται οτι λογω φορτου δεν το εκαναν (ή για οικονομια στα βιβλιαρια!).Καποια στιγμη θα σου το αλλαξουν!! Το γιατρο δεν τον ενδιαφερει αν εισαι εν ενεργεια ή συνταξιουχος,την ιδια αμοιβη παιρνει μεσω του Εοπυυ(10 ευρω μικτα),ουτε αλλαζει τιποτε στην ηλεκτρονικη συνταγογραφηση!
    Καλη δυναμη!!
    Ευφροσυνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην το αλλάξουν ποτέ το βιβλιάριο. Αυτό που έχω εγώ είναι από το διορισμό μου, οπότε καταλαβαίνεις ούτε στη φωτογραφία δεν αναγνωρίζομαι.
      Το λογικό θα ήταν να μου ζητήσουν άλλη φωτογραφία και να το αλλάξουν που έχει γίνει σαν πατσαβούρι.
      Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
  11. Ταλαιπωριακός... Τι να πει κανείς, τα ζούμε κάθε μέρα. Για να γίνει μια απλή δουλειά πρέπει να περάσεις 40 κύματα, 200 σφραγίδες και καμιά 20αριά διαφορετικά γκισέ, τα οποία δεν είναι απαραίτητο να είναι όλα στο ίδιο κτίριο... Αν όμως πρόκειται να πληρώσεις (πχ στην εφορία) ως δια μαγείας περνάς όλες τις διαδικασίες σφαιράτος! Και χωρίς πολλά-πολλά...

    Κάπως έτσι έβγαλα τη γλωσσίτσα μου μέσα στις γιορτές (συγχωρήστε με, δεν σκέφτηκα εκείνη την ώρα το πνεύμα των Χριστουγέννων) στην ουρά μιας τράπεζας, παρόλο που συνόδευα άτομο που περίμενε στην ουρά και δεν περίμενα εγώ. Είχαν τον κόσμο (ηλικιωμένους, έγκυες κλπ) στοιβαγμένους πάνω σε ένα θεόστενο πατάρι-διάδρομο του 1ου ορόφου, όρθιους, χωρίς καν μια καρέκλα για τους ηλικιωμένους, με έναν ταμία, λόγω "έλλειψης" προσωπικού... Όταν πια απηύδησα, πήγα κοντά στον ταμία και του είπα δείχνοντας τους ηλικιωμένους "Κύριέ μου, γιατί δε βάζετε μια καρέκλα να κάθονται οι άνθρωποι;" Η απάντηση αγενέστατη, μέσα στη φωνή, λέγοντάς μου κιόλας "Εσείς κυρία μου είστε υπάλληλος στη δουλειά σας, ή εργοδότης; Αυτό δεν είναι δουλειά του υπαλλήλου, είναι δουλειά του προϊσταμένου, ο προϊστάμενος φέρνει τις καρέκλες" (!!!!!) Του είπα κι εγώ ευγενέστατα να μου φέρει μπροστά μου τον προϊστάμενο και τότε λούφαξε πίσω από το γκισέ. Βέβαια καρέκλα κανείς δεν έφερε, αλλά επειδή είχα ήδη φωτιστεί σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο (τα λαμπάκια μου, εννοώ) και χρειαζόμουν να πάρω το αίμα μου πίσω, δεν κρατήθηκα και τον αποτελείωσα λέγοντάς του ότι ως υπάλληλος που εξυπηρετεί το κοινό και πληρώνεται γι' αυτό ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ, θα έπρεπε να μιλάει καλύτερα σε κυρίες και να σέβεται το συνάνθρωπο. Τόνισα ότι δε φώναζα για μένα, γιατί δεν περίμενα εγώ στην ουρά, αλλά για τους άλλους, και το έληξα εκεί.

    Χαρά στην υπομονή σου για σήμερα. Όσο για μένα, δεν αγριεύω συχνά, είμαι κι εγώ υπομονετική και προσπαθώ να είμαι ευγενής. Όμως, την "προβατοποίηση", την αγένεια και την έλλειψη σεβασμού στο συνάνθρωπο δύσκολα την ανέχομαι.

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι ότι ο υπάλληλος στον οποίο φραστικά επιτέθηκες δεν κατάλαβε τίποτε. Το ίδιο και ο προϊστάμενος και ο διευθυντής τους.
      Φαντάσου ότι όλα αυτά γίνονται ακόμη και στις Τράπεζες που έχουν χλιδάτα γραφεία για τους εαυτούς τους. Τα δικά τους σπασμένα θα πληρώνουμε για όλη μας τη ζωή εμείς και τα παιδιά μας και ένας Θεός ξέρει μήπως και τα εγγόνια μας και τα δισέγγονά μας...
      Καλή σου νύχτα.

      Διαγραφή
  12. Πωπω ταλαιπωρία!!
    Λίγο πολύ όλοι έχουμε περάσει ανάλογες καταστάσεις και καταλαβαίνουμε τι πέρασες..καλύτερα το έχω να σκάβω όλη μέρα παρά να πάω σε δημόσια υπηρεσία...μεγάλη πίκρα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω κι εγώ θα προτιμούσα το σκάψιμο, τη λάντζα τις πιο βαριές δουλειές από την κατάντια που νοιώθω ότι με καταδιώκει όποτε χτυπάω τέτοιες πόρτες.

      Διαγραφή
  13. Εγώ Φλώρα μου εκτός από την γραφειοκρατία θα εστιάσω στην συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων την οποία θεωρώ καίρια για την ομαλή σχέση του πολίτη με το κράτος.
    Πιστεύω δηλαδή ότι όλα αυτά(γραφειοκρατία κλπ.) θα τα δεχόταν πολύ πιο εύκολα ο πολίτης αν είχε απέναντι του έναν πολιτισμένο και ευγενικό υπάλληλο όπως ακριβώς τον περιγράφει ο Οδηγός Καλής Συμπεριφοράς Δημοσίων Υπαλλήλων(χα,χα!).
    Και όμως υπάρχει!
    Θα ήθελα όμως Φλώρα να προσθέσω και κάτι που είναι χαρακτηριστικό της φυλής μας και πρέπει να το λέμε.
    Όλοι μας, η τουλάχιστον οι περισσότεροι από εμάς ,όταν μας δίνεται η δυνατότητα κάνουμε ακριβώς τα ίδια όταν βρισκόμαστε σε πόστο που έχει σχέση με την εξυπηρέτηση πολιτών.
    Δεν ξέρω, αλλά μοιάζει σαν να γεννηθήκαμε με το γονίδιο της…… αγένειας!
    Βλέπεις ο δημόσιος υπάλληλος ξεχνάει ότι εκτός από κρατικός λειτουργός είναι και πολίτης και θα όφειλε να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο που θα απαιτούσε να συμπεριφέρονται οι άλλοι στον ίδιο και την οικογένεια του.
    Και τώρα πάρε και ένα ψήγμα από τον Οδηγό Καλής Συμπεριφοράς Δημοσίων Υπαλλήλων
    Β.1.1. Ευπρέπεια και σεβασμός
    Ο δημόσιος υπάλληλος πρέπει να συμπεριφέρεται πάντοτε κατά τρόπο που να
    καθίσταται άξιος της εμπιστοσύνης του κοινού. Πρέπει να τηρεί, σε κάθε περίσταση,
    τους βασικούς κανόνες καλής συμπεριφοράς ανεξαρτήτως της ψυχικής του διάθεσης.
    [Σύνταγμα άρθρο 103 παρ. 1 και Ν. 3528/2007 άρθρο 27 παρ. 1 (YΚ, ΦΕΚ 26 A)]
    • Έχει επιμελημένη και ευπρεπή εμφάνιση.
    • Συμπεριφέρεται με ευγένεια και κοσμιότητα
    • Απευθύνεται στους πολίτες στον πληθυντικό.
    • Δεν καπνίζει.
    [Ν. 3868/2010 άρθρο 17 (ΦΕΚ 129 Α) και ΥΑ Γ.Π.οικ.104720/2010
    (ΦΕΚ 1315/Β/25-8-2010)]
    • Εξυπηρετεί τους πολίτες κατά το ωράριο που έχει ορίσει η υπηρεσία του,
    σύμφωνα με τις κείμενες γενικές και ειδικές διατάξεις, αφιερώνοντας
    εξολοκλήρου και αποκλειστικά το χρόνο εργασίας του στα καθήκοντά του, και
    παραμένοντας και πέρα του ισχύοντος χρόνου εργασίας, εφόσον έκτακτες και
    εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες επιβάλλουν τούτο.
    [Ν. 3528/2007 άρθρο 29 και περ. κζ, παρ.1, άρθρο 107 του Ν.3528/2007 όπως
    αντικαταστάθηκε από το άρθρο δεύτερο του Ν.4057/2012)
    ΥΑ ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25-7-2011 (ΦΕΚ Β 1659)]
    • Δεν κάνει εξωϋπηρεσιακή χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή του.
    • Δεν επιτρέπεται η ακρόαση μουσικής εκτός αν προέρχεται από κεντρικό
    ηχητικό σύστημα της υπηρεσίας.
    Πιστεύεις ότι διάβασε ποτέ δημόσιος υπάλληλος τον κώδικα;
    Αν ξέρεις κάποιον στείλτον σε μένα να του κάνω……ανάρτηση με μια φωτογραφία ναααα,με το συμπάθιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή υπήρξα 28 ολόκληρα χρόνια στο Δημόσιο, σε διαβεβαιώ ότι ουδέποτε παραλάβαμε ή πρωτοκολλήσαμε ή διαβάσαμε τον Οδηγό καλής Συμπεριφοράς,επειδή πολύ απλά δεν μας στάλθηκε ποτέ.
      Βέβαια θεωρώ ότι ο οδηγός καλής συμπεριφοράς σε μια πολιτισμένη κοινωνία πρέπει να υπάρχει στο DNA της και να μην χρειάζεται να τον διαβάσει κανείς για να τον εφαρμόσει.
      Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως εγώ δεν μπορώ να πω κουβέντα για τους 2 αυτούς υπαλλήλους που, χωρίς να ερωτηθούν αν τους αρέσει ή όχι, τάχθηκαν κάθε μέρα να σπάνε τα νεύρα τους εξυπηρετώντας 200 τουλάχιστον εξαγριωμένα άτομα,
      Κανένας δεν υπολόγισε ότι είναι κι αυτοί άνθρωποι κι έχουν δικαίωμα διαλείμματος, τουαλέτας, κολατσιού ή ενός καφέ που να μην έχουν φτύσει από πάνω του 200 άτομα.
      Λυπάμαι αλλά η Διοίκηση φταίει:
      α) γιατί δεν αμείβει περισσότερο τους υπαλλήλους του γκισέ
      β)γιατί δεν διαλέγει τους ευγενέστερους και τους καλύτερους για το γκισέ
      γ) γιατί δεν ενισχύει με προσωπικό τις υπηρεσίες που έχουν τόσο φόρτο και
      δ) δεν κάνει καλή κατανομή των υπαλλήλων στις θέσεις, ανάλογα με το φόρτο εργασίας κάθε αντικειμένου.

      Διαγραφή
    2. Εγώ μια πλάκα έκανα και έβγαλα λαβράκι;
      Πραγματικά δεν φρόντισε η διοίκηση να σας γνωστοποιήσει την ύπαρξη αυτού του κειμένου;
      O my God, που θα έλεγε και η θεία μου η Τσιουβί!

      Διαγραφή
    3. Βρε xristin όλα τα παρεξηγείς.... Αμάν πια!
      Οι άνθρωποι προέβλεψαν ότι οικονομικά θα πάμε από το κακό στο χειρότερο και είπαν να ξεκινήσουν την οικονομία από εκεί. Ξέρεις τι χαρτί καταναλώνεται για να στείλουν μία εγκύκλιο; Να λοιπόν από που ξεκίνησε η οικονομία του κράτους.
      Για να μη λέμε ότι δεν γίνεται προσπάθεια δηλαδή....

      Διαγραφή
  14. Φλώρα!
    Προτείνω να μετονομαστεί ο ΟΠΑΔ σε Οργανισμό Παγερά Αδιάφορων Δημοσιοϋπαλληλίσκων!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι προτείνω να μετονομαστεί σε Οργανισμό Παγερά Αδιάφορων Διοικούντων.

      Διαγραφή
    2. χα,χα,χα,χα!Καλόοοοοοοοο!

      Διαγραφή
  15. Καλόσωρισες Φλώρα μου στο κλαμπ..των ταλαιπωρημενων Ελληνων συνταξιούχων......όχι δεν παιρνω εγώ σύνταξη...βλεπεις ήμουν και ειμαι ..επέγγελμα οικιακά....και εμείς δεν χρειαζόμαστε να φαμε να ντυθούμε... πρέπει να μας ταίζουνε και να μας ντύνουνε οι σύζυγοι...επαφειόμαστε στην ευπλαχνια του άντρα... και καλα να ειναι καλός ..αν όχι;; τι κανουν αυτές οι γυναικες;;; σκεψου αυτό ..υπάρχουν και χειρότερα... αυτό που το πας;;;αστα...πιό ασυναρτητο κρατος δεν υπαρχει... δεν ξερω πια μυαλά βγαζουν τους νόμους αυτούς...υπομονή κανε κορίτσι μου.....και επειδή αργησα να περάσω..διαβασα και τις προηγούμενες σου..τι να πω.. δούλεψες αρκετα... κατσε να χαλαρώσεις τωρα και θα γεμίσουν οι ώρες σου με πραγματα που ήθελες να κάνεις και δεν μπορόυσε.ς.. υπομονή Φλώρα μου και φιλά,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρουλίτσα μου για τα καταπραϋντικά σου λόγια.
      Δεν μπορώ να σκεφτώ πως δεν θα δούλευα ποτέ μου.
      Από 18 χρονών δουλεύω και η αλήθεια είναι πως δεν ένοιωσα ποτέ να εξαρτώμαι από τον άντρα μου οικονομικά.
      Το διάστημα των 16 μηνών που έκανα να πληρωθώ ένοιωθα πολύ άσχημα όχι απέναντι στον άντρα μου αλλά απέναντι στον εαυτό μου.
      Όσο για το κράτος καλύτερα να μην το συζητάμε.

      Διαγραφή
  16. Ελλάς το μεγαλείο σου !!! Πάντοτε αναρωτιόμουν αν γίνεται ενδοϋπηρεσιακός διαγωνισμός για το ποιο τμήμα θα ταλαιπωρήσει περισσότερο και περισσότερους πολίτες. Πρόσφατα, έγραψα και την δική μου Οδύσσεια (σε 3 ραψωδίες) ως κάτοικος εξωτερικού όταν χρειάστηκε να βγάλω Ελληνικό διαβατήριο στο παιδί μου. Διάβασε αν θέλεις:

    ΜΕΡΟΣ 1ο: http://skepseis.co.uk/wp/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%83%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B4%CE%B5%CE%BD/

    ΜΕΡΟΣ 2ο: http://skepseis.co.uk/wp/passportpart2/

    ΜΕΡΟΣ 3ο: http://skepseis.co.uk/wp/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%83%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B4%CE%B5/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω να δω και τις δικές σου σχετικές με την ταλαιπωρία στο Δημόσιο αναρτήσεις μήπως και παρηγορηθώ.

      Διαγραφή
  17. Ο κύριος ΟΠΑΔ μου χρωστάει έξοδα ιατροφαρμακευτικής περιθαλψης απο το 2010(και όχι μικρο ποσό,μιλάμε για 1000 ευρω!),όσο τα ειδες εσυ,αλλό τόσο τα ειδα κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερέ, τουλάχιστον εσύ έχεις να λαβαίνεις.....
      Αν τα λάβεις γράψε μου....ή σφύρα μου κλέφτικα.
      Σε περίπτωση όμως πoυ τα πάρεις οφείλεις να το ανακοινώσεις με πανηγυρική ανάρτηση...

      Διαγραφή
  18. Αυτο πάλι Φλωρέτα μου με τα νούμερα που τελειώνουν στις 8.30 παντού Οπαδ εοππυ δεν τοχω καταλάβει ,ούτε εκείνους τους Δερβεναγες στις πόρτες που έχουν κατάπιει μπαστουνια παραφουσκωμενοι σαν Γάλλοι που κοκκινιζουν πρασινιζουν και κορδωνονται με ύφος Π´απα κάποια μέρα που θαχω ηρεμία θέλω να πάω να σταθώ μπροστά τους και απλά να τους κοιταω μέχρι να αντιδράσουν εεεε αν πέσει και καμμιά ψιλή δεν ξέρω . Χαμογελα αγάπη μου please

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσοι άνθρωποι που έκαναν σχόλια όλοι είχαν να πουν και μια προσωπική τους εμπειρία που τους σημάδεψε σχετικά με το μπάχαλο ΕΛΛΑΣ.
      Χαμογελάμε γιατί και να κλάψουμε δεν θα βγει τίποτα.

      Διαγραφή
  19. Φλωρέττα μου ταλαίπωρη,,,,,τι πληγές έξυσες, αγιάτρτευτες δυστυχώς!!! Επι σειρά ετών αξημέρωτα στις 6.30 πήγαινα στην οδό Πειραιώς 52 στον ΟΑΕΔ για νά εξασφαλίσω το μαγικό χαρτάκι με το Νο που θα μου επέτρεπε κατα τις 11.00 να φθάσω στα γκισέ του 4ου ορόφου με μία σακκούλα δικαιολογητικά, βιβλιάρια, βεβαιώσεις, προκειμένου να πάρω την επιταγή του επιδόματος τέκνων (ιδιωτική υπάλληλος γαρ) με το αστρονομικό ποσόν των 239 Δρχ ετησίως !!!
    Η επιταγή έπρεπε να εξαργυρωθεί σε συγκεκριμένη Τράπεζα στην άλλη άκρη της Αθήνας....!!!
    Το βιβλιάριο ασθενείας του ΙΚΑ δεν θα επιχειρήσω καν να το αλλάξω κι ας έχει τη φωτογραφία μιάς 19χρονης.....οι γιατροί δεν δίνουν καμία σημασία μόνο ο ΑΜΚΑ τους ενδιαφέρει ,εξ άλλου η ταρίφα είναι η ίδια και για τους εν ενεργεία και για τους συνταξιούχους......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καζάνι είναι μεγάλο καλή μου Claude και μας χωράει όλους μέσα φαίνεται. Όλοι από κάπου ταλαίπωροι...
      Καλή σου μέρα και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  20. Πικρές Αλήθειες !
    Χαρά στο κουράγιο σου να αποδίδεις τέτοια ταλαιπωρία με χιούμορ.

    Έχω την εντύπωση, και δεν είναι μόνο δική μου, ότι επίτηδες το κάνουν. Όσο πιο πολύ ταλαιπωρείσαι, τόσο λες "δεν βαριέσαι, που να τρέχω" με αποτέλεσμα να κάνεις ΕΣΥ αυτά που έπρεπε να κάνει το κράτος. Τα πληρώνεις χωρίς να παίρνεις κάποια έστω λεφτά (φάρμακα, γιατροί), δεν τους ενοχλείς, κάνεις λάθη και μετά σου ζητάνε και τα ρέστα...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Λες που να μπλέκω τώρα και πας σε ιδιώτες γιατρούς για να τελειώνεις μια ώρα αρχύτερα.
      Γεγονός είναι ότι δεν έχουμε περίθαλψη όπως δεν έχουμε και πολλές άλλες κοινωνικές παροχές.

      Διαγραφή
  21. Και εγω για την απεργεια του μετρο εγραψα κατι μικρο σημερα!!!!
    Οσο για το στρίμωγμα,ειμαι ο ανθρωπος εζησα απιστευτο στρίμωγμα, για να παω στην σχολη μου αυτη την εβδομαδα..οσο για την συνταξη σου,ευχομαι τα καλυτερα,μακαρι να μπει σε μια καλη ροη!!!!!Η αγενεια που εχουν ορισμενοι,ειναι το κατι αλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ andrik μου. Κουράγιο μέσα στα λεωφορεία, τα μετρό, την ταλαιπωρία...Πάω να δω τι έγραψες.

      Διαγραφή
  22. Διάβασα την ταλαιπωρία σου.... πόσες φορές δεν μ' έπιασε απελπισία σ' αυτές τις υπηρεσίες!!!! Μα τίποτα να μη λειτουργεί σωστά σ' αυτόν τον έρμο τόπο;
    Τώρα μόλις κατόρθωσα να διαβάσω την προηγούμενη ανάρτηση σου που πραγματικά ήταν ξεδίπλωμα ψυχής.... Με συγκίνησες Φλώρα μου!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι η ζωή. Όλα τα περιλαμβάνει. Όμορφα και άσχημα πράγματα. Και ανάλογα με το συναίσθημα και τις εμπειρίες βγαίνει η ανάρτηση και πότε βγάζει θυμό, πότε συγκίνηση, πότε αγανάκτηση.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  23. Φλώρα, αρχικά θα σου ευχηθώ να είσαι γερή και να χαρείς τη σύνταξή σου.Τώρα ξεκινάει μία νέα σελίδα στη ζωή σου, για να κάνεις αυτά που ήθελες αλλά δεν μπορούσες να κάνεις όσο εργαζόσουν. Διαβάζοντας την ανάρτησή σου και τα σχόλια που έχει ,αναρωτιέμαι μέχρι πότε ο Έλληνας ασφαλισμένος θα ταλαιπωρείται για απλά θέματα που ίσως θα μπορούσαν να λυθούν αν υπήρχε σωστή οργάνωση, μηχανογράφηση και θέληση. Η ταπεινή μου γνώμη.Φιλιά, να είσαι γερή και πάλι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τς θερμές ευχές σου. Όσο για την οργάνωση, ποιος την έχασε για να τη βρει το Δημόσιο; Απελπισία δυστυχώς.

      Διαγραφή
  24. Καλησπερα Φλωρα μου ....λεω να διαβασω την προηγουμενη αναρτηση σου στην αποψινη εκπομπή...εδω http//nanatsouma.blogspot.gr .....ειμαστε οκ;;;;;Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nανά μου, και βέβαια συμφωνώ αλλά δεν ξέρω αν έχει κάτι να πει σε κάποιον. Θα έρθω να ακούσω τη φωνούλα σου που τόσο υμνούν οι φίλοι του blog μήπως εσύ δώσεις κάποιο χρώμα ή κάποια αξία στις σκέψεις που ξεχύλισαν αυθόρμητα από μέσα μου.

      Διαγραφή
    2. Ολοι που αφηνουμε μια δουλεια τα ιδια αναπολούμε Φλωρα μου......γιαυτο μας εκφραζεις αυτη τη στιγμη :-)

      Διαγραφή
  25. Ωχ! Παναγία μου ζαλίστηκα! Τι ήταν κι αυτό...

    Ούτε ψύλλος στον κόρφο σου...Φλωρούκο μου καημένο, Φλωρούκο μου γλυκό!

    Α! Πολύ με συγκίνησε η ανάρτηση "αποχώρησης"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε διασκεδάζει τόσο πολύ το "Φλωρούκο μου".
      Έχει πλάκα και δείχνει τόσο πολύ το ζωηρό και αυθόρμητο χαρακτήρα σου...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  26. ταλαιπώρια!!! τρελαίνομαι με τις υπηρεσίες, δεν αντέχω στιγμή!!! :) καλή υπομονή! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή