Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

Χορτόσουπα....Βόμβα βιταμινών και καρτούλα.....

Αν νοιώθετε ότι θέλετε να κάνετε λίγη αποτοξίνωση από τις τούρτες που σας τάϊσα με το ζόρι το τελευταίο διάστημα.
Αν θέλετε λίγη αποχή από τα βαριά φαγητά.
Αν θέλετε να ελαφρύνετε λίγο το στομάχι σας
αλλά
χωρίς καμία έκπτωση στη γεύση...
Η παρακάτω συνταγή είναι για σας.
Δεν είναι καινούρια, όλοι σας λίγο ως πολύ την γνωρίζετε. 
Η διαφοροποίησή της είναι  ότι τα λαχανικά ψιλοκόβονται - τρίβονται πριν το μαγείρεμα και τα βρίσκεις λίγο στο στόμα.
Έτσι δεν θυμίζει παιδική τροφή ή βελουτέ υφή. 
Είναι πιο παραδοσιακή.

Υλικά
300 γραμ. μπρόκολο
300 γραμ. κουνουπίδι
300 γραμ. λάχανο
1 μεγάλη πατάτα
2 μεγάλα καρότα
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 πράσο
4 κολοκυθάκια
1 φοινόκιο
1/2 ματσάκι σέλινο
1 ντομάτα
1 κύβο λαχανικών
λίγο αλάτι

και για το τέλος λίγο λάδι και χυμό 1 ή 2 λεμονιών, σύμφωνα με το γούστο σας

Εκτέλεση
Όλα τα παραπάνω υλικά (χωρίς το λάδι) τα περνάμε σταδιακά από το multi  ωμά.
Αν χρειαστεί ρίχνουμε λίγο νεράκι μέσα στο multi  για να κοπούν πιο εύκολα και πιο μικρά κομματάκια.
Όλα μαζί τα βάζουμε στην κατσαρόλα μαζί με  τόσο νερό που να τα καλύπτει και βράζουμε μέχρι να μαλακώσουν όλα τα υλικά.
Στο τέλος ρίχνουμε λίγο ωμό λάδι και το χυμό των 2 λεμονιών.
Η σούπα αυτή είναι τουλάχιστον 4 βαθιά πιάτα.
Αν κάθε βράδυ, αντί για κάτι άλλο, τρώτε αυτή τη σούπα θα έχετε ύπνο ελαφρύ και την επόμενη μέρα θα νοιώθετε ιδιαίτερη ευεξία.
Αν στο μεσημεριανό σας φάτε ψητό ή βραστό κοτόπουλο, ή ψάρι ή μοσχάρι σε μικρή ποσότητα μαζί με ωμή σαλάτα, και 2 φρούτα το απόγευμα θα δείτε παράλληλα και τη ζυγαριά να πέφτει 1 έως 2 κιλά για τις 4 ημέρες που διαρκεί η σούπα.

Η εμφάνισή της δεν είναι η καλύτερη, αλλά όχι και άσχημη.
Όσο για τη γεύση σίγουρα δεν υπάρχει καλύτερη.
Εγώ προσπαθώ να την φτιάχνω συχνά για να νοιώθω ευεξία. 

Και για να σας αφυπνίσω λίγο....
Προσοχή ο χρόνος περνάει γρήγορα 
και κινδυνεύετε να μείνετε εκτός νυμφώνος διότι 
την άλλη Παρασκευή 25/1/13 
 λήγει η προθεσμία 
για την συμμετοχή σας στο  6ο παιχνίδι μας 
και σήμερα πρωί πηγαίνοντας στη λαϊκή
ο ταχυδρόμος είχε αφήσει πάλι ένα φάκελο για μένα.

Ο πιο πιστός φίλος του σκύλου....
μου έστειλε αυτή την υπέροχη κάρτα.
Η φωτογραφία είναι λίγο θαμπή.
Τα λόγια τα μεταφέρω εδώ γιατί μπορεί να μην διαβάζονται

Καλή μου Φλώρα!
Έρχεται η Ζωή και 
μας φέρνει "Περιστέρια"
κρατώντας χαμόγελα 
αισιοδοξίας και ελπίδας!
Είμαι πολύ χαρούμενη που 
ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ!! ΦΙΛΙΑ! 

Κι εγώ είμαι πολύ πολύ χαρούμενη που έχω εσένα και τόσους άλλους νέους φίλους συντροφιά μου
"πιο πιστέ φίλε του σκύλου"
και αυτό δεν κρύβεται...


22 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Μου αρέσουν πολύ οι σούπες και ιδιαίτερα οι χορτόσουπες που περικλείουν γεύση και μπόλικες βιταμίνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερούδια! Αυτή είναι αφιέρωση για μένα Φλώρα μου ε;;
    Την ξέρω σαν τη δίαιτα της λαχανόσπουπας! Μου αρέσει πολύ πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δίαιτα λαχανόσουπας.
      Εκείνη είναι δίαιτα κρεμμυδόσουπας και δεν έχει καμία σχέση με αυτήν τη σούπα γευστικά.
      ΄Επειτα αυτή δεν έχει υποχρεωτικές ποσότητες που πρέπει να τρως σε κάθε γεύμα.
      Απλά πάρε την σαν αποτοξινοτική.
      Καλή σου μέρα.


      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω Φλώρα μου αν λέμε την ίδια! Αν εξαιρέσουμε πράσο, κολοκυθάκια και φοινόκιο όλα τα υπόλοιπα υλικά είναι ίδια με τη συνταγή που γνωρίζω! Δεν την έχω κάνει ποτέ σαν δίαιτα γιατί δεν κάνω δίαιτες! Κάνω μόνο διατροφή γιατί με ενδιαφέρει η σωστή πρόληψη ουσιών και βιταμινών κυρίως!
      Είναι όντως αποτοξινωτική μια τέτοια σούπα!
      Γενικά με τόσα λαχανικά φαντάζει όνειρο! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Μάλλον δεν λέμε την ίδια.
      Αυτή η κρεμμυδόσουπα που σου λέω εγώ έχει πολλά κρεμμύδια και πολύ πολύ λάχανο.
      Πάντως όλα τα λαχανικά έχουν γεύση τέλεια ωμά ή βρασμένα.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλή μας Φλώρα..Τι γλυκός άνθρωπος..Προσπαθείς να καλύψεις όλα τα διατροφικά γούστα των φίλων αναγνωστών σου...Αυτή η ανάρτηση ειναι η αφίερωση στην Αριστέα μας (όπως διάβασα στα σχόλια της προηγούμενης σου ανάρτησης) Μπράβο Φλώρα μου. Σούπες τρώω, η χορτόσουπα δεν είναι μέσα στις αγαπημένες μου. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου μια φορά δοκίμασέ την θα αλλάξεις γνώμη.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Κλαυδία12:02 μ.μ.

    Η σουπίτσα μου θα είναι έτοιμη σε μισή ώρα και εγώ εν τω μεταξύ κάνει επισκέψεις στα αγαπημένα μποκοσπιτάκια, Φλωρέττα σ΄ευχαριστώ για την ιδέα, σήμερα μιά βροχερή και υγρή ημέρα μία σουπίτσα βιταμινούχα, ζεστή και μυρωδάτη είναι ότι πρέπει, έψησα και κοτοπουλάκι βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το συνοδευτικό κοτοπουλάκι όνειρο ακούγεται.
      Να έχεις μια υγιεινή Παρασκευή.

      Διαγραφή
  5. Ωραίο πράγμα μία ζεστή σούπα το χειμώνα !
    Ίσως παίξω πάλι στο παιχνίδι σου !
    Θα δω και τις λέξεις, αν με εμπνέουν.

    Να είσαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. GIP μου, μας λείπεις απ' το παιχνίδι.
      Προσπάθησε να γράψεις. Θα χαρώ πολύ.

      Διαγραφή
  6. Γεια σου, Φλώρα μου! Κάνω κι εγώ συχνά χορτόσουπες στο σπίτι, ειδικά για το άλλο μου μισό που με τα λαχανικά δεν το'χει και τον κυνηγάω να τρώει για να παίρνει καμιά βιταμίνη (μιας και όντως είναι βόμβες βιταμινών)... Εγώ τις κάνω βελουτέ με ρύζι, γιατί αλλιώς δεν τις τρώει!! Βρήκα ενδιαφέρουσα τη συνταγή σου και θα τη δοκιμάσουμε οπωσδήποτε. Ευχαριστώ! Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Funky Monkey.
      Οι άντρες γενικά προτιμούν κρεατικά και μεζεδάκια είναι γεγονός αλλά όπως εσύ έτσι πιστεύω πως όλες οι γυναίκες προσπαθούν να ταϊσουν την οικογένεια κάτι υγιεινό.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  7. Καλά! Επειδή όλοι γράφουνε για την σούπα(κοιλιόδουλοι τύποι!), ας γράψω εγώ για την κάρτα! Ήρθε κιόλας βρε θηρίο;! Από ότι βλέπεις το δικό μου το "περιστέρι" πάει βολίδα! Το έχω εκπαιδεύσει! Φιλάκια πολλά καλό μου Φλωρούκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε το περιστέρι σου αναπάντεχα.
      Και πάλι θέλω να σ' ευχαριστήσω και δεν φτάνει.
      Είναι ωραίο κάποιος να αναγνωρίζει την καλή σου πρόθεση
      κι εγώ έχω καλή πρόθεση για όλους τους διαδικτυακούς μου φίλους και τους θέλω χαρούμενους κι ευτυχισμένους, τουλάχιστον όσο περνάει απ' το χέρι μου.
      Πόσο μου αρέσει το Φλωρούκο μου δεν φαντάζεσαι.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ θα παρακάμψω τη σούπα (αλλά θα τη δοκιμάσω κάποια στιγμή) και θα πω για το πόσο όμορφο είναι να παίρνεις και να δίνεις αγάπη..πόση δύναμη έχει μια καρτούλα, και τα λόγια που τη συνοδεύουν..να είστε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μαρία μου πως μια καρτούλα μπορεί να μεταφέρει αγάπη...
      και δυστυχώς έχει απαξιωθεί τελευταία η καρτούλα...
      Να είσαι και συ καλά να βρίσκεσαι στην παρέα μας.

      Διαγραφή
  9. καλή και η χορτόσουπα!! :) πολύ όμορφη έκπληξη σου έκανε ο πρωινός ταχυδρόμος!! μπράβο Φλώρα μου! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια κι από μένα evonita μου.

      Διαγραφή
  10. Λατρεμένες οι σούπες τώρα το Χειμώνα, και πόσο μάλλον οι χορτόσουπες!! Πολύ ωραία η συνταγή σου!!
    Ωραία έκπληξη σου έκανε ο ταχυδρόμος! Τα λόγια καρδιάς είναι πάντα τα σημαντικότερα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα λόγια τελικά μένουν και αν είναι όμορφα σου γεμίζουν ομορφιά τη ζωή σου.

      Διαγραφή