Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

Τα λόγια ξεφαντώσανε....

Τα λόγια απόψε έστησαν του φεγγαριού καρτέρι
κι αυτό ήρθε κι ακούμπησε σ' ολάνθιστο παρτέρι.


Τα λόγια ξελογιάστηκαν κοιτάζοντας τα άστρα
και το κρυφτούλι έπαιζαν σε μαρμαρένια κάστρα.



Κι ένα βαλσάκι χόρεψαν λόγια μαζί και γλάροι
κι όλο στροβιλιζότανε με μπρίο και με χάρη.



Και όταν πια κουράστηκαν ξαπλώσανε στην άμμο
κι εκεί ονειρευτήκανε πως βρέθηκαν σε γάμο.



Πρωί - πρωί ξεχύθηκαν σε πέτρινα σοκάκια
τριγύρισαν, αλήτεψαν κι έκαναν τσαλιμάκια.

Τα λόγια την αράξανε σε καφενέ κι οι γέροι
τέτοια παρέα δεν βρήκανε σ' όλης της γης τα μέρη.



Νωχελικά χαϊδεύτηκαν στου ήλιου τις αχτίδες
και χίλιες δυο μοιράσανε στον κόσμο τις ελπίδες.



Κάτω απ' τον ήλιο κίνησαν για άγνωστα ταξίδια
κι απ' όπου και να πέρναγαν χαρίζανε στολίδια.



Και ως ο ήλιος έγειρε κι απλώθηκε το δείλι
τα χρώματα υμνήσανε σ' όλης της γης τα χείλη.



Κι εκεί που ρομαντζάρανε και το φιλοσοφούσαν
τρελά ερωτευτήκανε, στα σύννεφα πετούσαν.


Και μην ξεχνάτε την
Έναρξη 6ου παιχνιδιού
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που περιμένει τη συμμετοχή σας....


29 σχόλια:

  1. Κλαυδία8:57 π.μ.

    Καλημέρα Φλωρέττα !!! Οι όμορφοι στίχοι με καλημέρισαν σήμερα και μου έφτιαξαν την ημέρα...!!!Γιατί τα λόγια μπορούν να σε κάνουν να νοιώσεις όμορφα, να σε χαιδέψουν, να σε παρηγορήσουν, να σε αγκαλιάσουν, να σε ζεστάνουν, να σε χαροποιήσουν,να σε ενδυναμώσουν,να σε ενθουσιάσουν, να σε εξυψώσουν, να σε γαληνέψουν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To ποιηματάκι αυτό γράφτηκε σε εποχές ιδιαίτερα καλές.
      Φαίνεται βέβαια γιατί μιλάει μόνο για τα καλά λόγια.
      Που θα πάει θα ξαναέρθουν καλές μέρες.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Φλώρα μου. Η γλυκιά , ρομαντική και ευαίσθητη μου Φλώρα μόνο κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να γράψει...Μου άρεσε πολύ και τα λόγια και οι φωτος...Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά κι από μένα Δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
  3. Φλωράκι μου η πιο όμορφη Καλημέρα !!
    Σαν να μύρισε Άνοιξη μου φάνηκε σήμερα μέσα στην παγωνιά :))

    Πολύ έξυπνο να δέσεις τα δίστιχα με τις εικόνες, αυτό θα πει φαντασία !

    φιλιά αγαπημένο μου
    πολύχρωμα και μυρωδάτα σαν τις εικόνες που έφτιαξες με τους στίχους σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή η παγωνιά είναι μεγάλη, έξω και μέσα μου, κι επειδή τελευταία κυρίως λόγια πικρά πολλά μαζεύτηκαν τριγύρω μου, είπα να τα ξορκίσω μ' αυτό το ποιηματάκι άλλων εποχών.
      Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα γλυκιά μου ποιήτρια!
    Φιλάκια!
    (έκανα ένα αστραπιαίο πέρασμα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι προσφώνηση ήταν αυτή Αριστέα μου.
      Αν οι ποιητές ήταν σαν εμένα θα είχε ξεφτιλιστεί η ποίηση.
      Μόνο κάτι στιχάκια σκαρώνω που και που΄όταν θέλω κάτι να πω.

      Διαγραφή
    2. Μην ακούω βλακειούλες! Η ποίηση χαρά μου είναι στο αίμα σου! Είναι στο γεγονός ότι εκτιμάς το ωραίο και το δημιουργείς! Χωρίς κόπο αλλά από μεράκι!Ω! Ναι ! Είσαι ποιήτρια! Γιατί εκτιμάς την ομορφιά της ζωής!
      (Τώρα τουλάχιστον συμφωνήσαμε;)

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη:))
    Τι όμορφο..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα περισσότερα φιλιά.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.

      Διαγραφή
  6. Φλώρα μου είχες μεγάλη έμπνευση και όχι μόνο έγραψες υπέροχα "λόγια", αλλά τα συνδύασες και με ωραίες εικόνες.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oι εικόνες είναι από το διαδίκτυο.
      Δεν είναι δικές μου φωτογραφίες.
      Όσο για τα στιχάκια βγήκαν μόνα τους
      θέλοντας να εξυμνήσουν τα ωραία λόγια.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα, Φλώρα μου! Μου άρεσε πολύ το ποίημα σου, το βρήκα ευφάνταστο, έξυπνο και με μπρίο (χρησιμοποιώ μια λέξη που έχεις μέσα στο ποίημα, μιας και πιστεύω πως του ταιριάζει γάντι)! Επίσης, έχεις βάλει τόσες πολλές εικόνες μέσα στα δίστιχα, ώστε ταξίδεψα παντού διαβάζοντάς το. Ευχαριστώ!!

    Α, μην το ξεχάσω, διαφωνώ με αυτό που λες παραπάνω και συμφωνώ με την @iris: είσαι ποιήτρια!!! Το'χεις και λεκτικά και τεχνικά, σκέψου το. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ότι κάνω στη ζωή μου θεωρώ πως είμαι ερασιτέχνης.
      Αν πάψω να είμαι δεν ξέρω αν θα μπορώ να κάνω τίποτε.
      Η μαγεία είναι να μην ξέρεις πάντα πως να χειριστείς κάτι και να σε βασανίζει και λίγο.
      Ο ειδικός έχει μια άνεση που σε μένα δεν ταιριάζει.

      Διαγραφή
    2. Πες τα καλή μου Funky Monkey! Πες της τα μπας και ξεφύγει από την ταπεινοφροσύνη που δε λέω καλή είναι αλλά αυτή ξεπερνάει και μένα!!!!!!!! Φλώρα δεν είσαι ειδικός! Είσαι βαθιά ανθρώπινη!
      Φιλιάααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  9. Πολύ μ'αρεσε το σημερινό σου
    χαρούμενο και αισιόδοξο,
    έτσι να σε βλέπω πάντα!!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα που αυτό είναι από το παρελθόν!!!
      Απλά το ξετρύπωσα και το έβαλα...

      Διαγραφή
  10. Πές τα καλή μου Funky Monkey,πες τα και εσύ καλή μου iris!
    Αυτό το κορίτσι διαθέτει πολλά ταλέντα και πολύ ταπεινοφροσύνη!
    Ήρθε η ώρα να την.....ξεσκεπάσουμε!
    Φιλάκια Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xristin,τι είναι αυτά που λες.
      Μη με κάνεις να σταματήσω να γράφω...
      Πολλά φιλιά
      Υ.Γ. Μυρίζω ολόκληρη φαγητά.... καταλαβαίνεις...

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο το ξεφάντωμα των λόγων σου Φλωρίτσα μου!

    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eπίσης καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα.
      Να περνάς καλά...

      Διαγραφή
  12. Όταν πρωτοήρθα στην ανάρτηση αυτή έφυγα αποσβολωμένος... Δεν ήμουν σε θέση να γράψω σχόλιο... Έλεγα και ξανάλεγα "Δεν είναι δυνατόν...". Απίστευτη ταύτιση, ειδικά στο
    "Νωχελικά χαϊδεύτηκαν στου ήλιου τις αχτίδες
    και χίλιες δυο μοιράσανε στον κόσμο τις ελπίδες."
    με γλυκόπικρα όσα μου συνέβαιναν χθες και με έσπρωξαν να γράψω ότι έγραψα... Δεν μπορούσα να το πιστέψω... Και κυρίως το ότι στην εικόνα έβλεπα αυτό που η ψυχή μου έβλεπε στην οθόνη του μυαλού μου... Ένα θα σου πω... Ευχαριστώ που πολλαπλασίασες τις αχτίδες και μαζί με αυτές τις ελπίδες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βρίσκω λόγια να σου απαντήσω...
      Δεν έχω τόσο ωραία λόγια εγώ για να πω.
      Μάλλον χρειαζόμαστε μπόλικη δόση ελπίδας στη ζωή μας και μπόλικες αχτίδες που είναι τόσο σπάνιες....

      Διαγραφή
    2. Να ήξερες πόσο χαίρομαι που σε συνάντησα εδώ....

      Διαγραφή
    3. Το στίγμα που δίνουμε, μέσα από το blog μας, δείχνει τις ανησυχίες μας, τα ενδιαφέροντά μας, τις ευαισθησίες μας, και έλκει φίλους με παρόμοιες ανάγκες και αναζητήσεις.
      Κι εγώ πρέπει να ομολογήσω, πως εδώ μέσα έχω βρει πάρα πολλά άτομα, με τα οποία έδεσα, γιατί υπάρχουν κοινά σημεία.
      Που να αρχίσω και που να τελειώσω.
      Ζωγραφική, αγιογραφία, εικαστικά, χειροτεχνία, μαγείρεμα, γλυκά, ανταλλαγή απόψεων, χιούμορ και γράψιμο (αυτό προσφάτως μου προέκυψε ως ανάγκη.)
      Ένας ακόμη ανάμεσα σε όλους τους "ανήσυχους" κι εσύ.

      Διαγραφή
  13. Φλώρα μου είναι απίστευτα υπέροχο!!
    Μπράβο!!!
    Τα λόγια σου με ταξίδεψαν όμορφα..κι έβαλες και τόσο όμορφες φωτογραφίες..αριστούργημα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μαρία μου που σου άρεσε.

      Διαγραφή