Τρίτη, 1 Ιανουαρίου 2013

Σας καλώ να πάρουμε απόφαση να κάνουμε το παιχνίδι μας ... και χρήσιμο...


Καλή χρονιά σε όλους,
με υγεία, χαρά, ενθουσιασμό 
και πολλή δημιουργία.

Ελπίζω όλοι να περάσατε καλά τις ημέρες που πέρασαν.
Από αύριο να σκύψουμε πάλι τα κεφάλια 
και να ριχτούμε σε πολλή δουλειά,
για να ανεβάσουμε τη διάθεσή μας και αυτόν τον έρημο τόπο,
που τόσο πολύ ταλαιπωρήθηκε την προηγούμενη χρονιά.

Και τώρα που ξεκίνησε η νέα χρονιά 
και λαμβάνονται  σημαντικές αποφάσεις από τον καθένα μας,

σας καλώ 
να πάρουμε μια σημαντική απόφαση
για να κάνουμε το παιχνίδι μας
 "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" 
...και χρήσιμο...

Όταν ξεκίνησε, αναρωτιόμουν αν θα υπήρχε άνθρωπος που να τον ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, υπολόγιζα δε στη συμμετοχή 2-3 φίλων  bloggers, ώστε να μαζέψω 3-4 ιστορίες μαζί με τη δική μου, για να μην ξεφτιλιστώ τελείως.
Ανάμεσα απ’ αυτές υπολόγιζα να βγει και μια νικήτρια.
Έλα όμως που οι συμμετοχές σας άρχισαν απ’ την πρώτη φορά να με βομβαρδίζουν, επομένως άμεσα προέκυψε ανάγκη να γίνουν οι νικήτριες ιστορίες τρεις.
Μαζευόταν λοιπόν, απ’ τις πρώτες κιόλας ημέρες, ένας σωρός από ιστορίες ή παραμύθια, οι περισσότερες των οποίων είχαν και λογοτεχνική αξία.
Το παιχνίδι μας θέριεψε,
αλλά παρόλο τον όγκο που απέκτησε,
όχι μόνο διατήρησε,
αλλά αύξησε την ποιότητά του.
Πολλοί από εσάς παθιάστηκαν και ήθελαν να γράφουν κάθε φορά παραπάνω από 2 ιστορίες, όμως εκεί μπήκε φραγμός, γιατί  όποιος είχε την διάθεση να βαθμολογήσει  έμπλεκε σε ένα κυκεώνα  ιστοριών, που του χάλαγε τη διάθεση να τις διαβάσει όλες και επιπλέον μπλεκόταν.
Ζητώ συγνώμη από τους φίλους που τους έκοψα τη φόρα, αλλά δεν γινόταν αλλιώς.

Φτάνοντας αισίως στο 5ο παιχνίδι, το οποίο τερματίζεται σε λίγες ημέρες,  άρχισαν να με βομβαρδίζουν προτάσεις κάποιων από σας, για αξιοποίηση αυτής της δουλειάς μας.
Τι  θα μπορούσε να γίνει λοιπόν με αυτό το παιχνίδι, ώστε να αξιοποιηθεί;
Οι πρώτες προτάσεις που έφθασαν ήταν να εκδοθούν οι καλύτερες ιστορίες κάθε παιχνιδιού ως βιβλίο ή ως ημερολόγιο. Μάλιστα προτάθηκε να γίνει και μια καλή εικονογράφηση κάθε ιστορίας, από εμάς τους bloggers  ή πιθανόν να εμπλουτιστεί με φωτογραφίες σχετικών με το θέμα κάθε ιστορίας δικών σας έργων, αντί της εικονογράφησης.
Όσο για το ημερολόγιο, θα μπορούσε  να περιλαμβάνει εκτός από τις ιστορίες  και άλλους τομείς των blogs, όπως τμήμα διακεκριμένων συνταγών σας, κομμάτια ενδιαφέροντα από τις αναρτήσεις σας καθώς και άλλου είδους ενδιαφέρον υλικό, παρμένο μέσα από τις ασχολίες σας.
Προκύπτουν όμως πολλά θέματα.
Αρχικά να κατασταλάξουμε στη μορφή που θέλουμε να έχει η έκδοση των ιστοριών μας, ως έντυπο καθώς και τι να περιλαμβάνει.
Ένα ακόμη θέμα είναι να έχουμε την άδεια από τους νικητές συγγραφείς των ιστοριών, πρόβλημα που κατά την γνώμη μου είναι το πιο εύκολο να λυθεί.
Το δεύτερο και πολύ σημαντικό θέμα είναι να βρεθεί κάποιος έμπειρος, που να ξέρει από την οργάνωση κάποιας τέτοιου είδους εργασίας, και να έχει τη διάθεση και το χρόνο να βοηθήσει. (Εγώ δηλώνω πλήρη άγνοια των διαδικασιών αυτών).
Τρίτο θέμα και κυριότερο, να βρεθεί το ποσόν που χρειάζεται ή ο χορηγός  που θα χρηματοδοτήσει  την προσπάθειά μας αυτή.
Βέβαια εγώ δεν θα ενέκρινα ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο για να κερδίσουμε οικονομικά εμείς οι συμμετέχοντες, θα μπορούσε όμως να γίνει για ενίσχυση κάποιου ιδρύματος  ή για άλλο φιλανθρωπικό σκοπό, τον οποίον καλείστε εσείς να βρείτε και να προτείνετε.
Ως έπαθλο  όμως, θα μπορούσε να δοθεί  κάποιο συμβολικό δώρο ή τιμητική διάκριση,  σε όσους  η ιστορία τους διακρίθηκε και θα μπει στο έντυπο που θα δημιουργηθεί, περισσότερο για να λειτουργήσει σαν κίνητρο για κατάθεση αξιόλογων ιστοριών από ανθρώπους που έχουν ταλέντο.
Αυτές είναι κάποιες πρώτες σκέψεις.
Θα ήταν πολύτιμη η δική σας άποψη, αλλά πιο πολύτιμη η δική σας στήριξη για την υλοποίηση του καλύτερου σχεδίου, που θα προκύψει.
Εννοώ πως, ότι κι αν κάνουμε, όπου κι αν καταλήξουμε, θα χρειαστεί εσείς οι φίλοι που αγαπήσατε το παιχνίδι μας, και που θέλετε να προχωρήσει ένα βήμα πάρα πέρα, για να δώσει χαρά σε συνανθρώπους μας ή παιδιά της κοινωνίας μας  που τη χρειάζονται, να το  γνωστοποιήσετε σε ανθρώπους που έχουν τον τρόπο να το στηρίξουν και να προωθήσουν την διάθεσή του.
Εγώ θα σας παρακαλέσω να ανοίξετε την καρδιά σας, να αποφασίσετε μέσα σας, πως έχετε τη δύναμη και κυρίως την διάθεση που χρειάζεται για να το βοηθήσετε.
Για αρχή, χρειάζεται  να κατατεθούν οι σκέψεις σας, οι ιδέες σας, οι απόψεις σας, ώστε όλοι μαζί να αποφασίσουμε για  τη στήριξη και υλοποίηση της καλύτερης.
Βέβαια η απόσταση που υπάρχει μεταξύ μας, όντας σκορπισμένοι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, αφού δεν μας επιτρέπει να κάνουμε εύκολα μια συγκέντρωση, για να ληφθούν από κοινού οι αποφάσεις…
Απ’ την άλλη πλευρά όμως, μπορεί να λειτουργήσει και θετικά όσον αφορά τις γνωριμίες που έχει ο καθένας στον δικό του τόπο,  οι οποίες  θα μπορούσαν να βοηθήσουν ποικιλοτρόπως (ως χορηγοί, ως μέσα γνωστοποίησης και προώθησης της δραστηριότητάς μας, ως σημεία διάθεσης των εντύπων).
Όλοι μαζί θα βρούμε τον τρόπο να κάνουμε κάτι χρήσιμο, αρκεί να το θέλουμε.
Εσείς δεν έχετε παρά να στύψετε το κεφάλι σας να κατεβάσει τις καλύτερες ιδέες και να τις καταθέσετε εδώ με σχόλιό σας.

Πρέπει να σας υπενθυμίσω
ότι την Παρασκευή 4/1/13
λήγει η προθεσμία βαθμολόγησης των ιστοριών μας  
που θα τις βρείτε στα:

49 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΕΛΗΞΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ!!!
    ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΣ, ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, αν υπάρχει ένας οργανωτικός νους αυτός είναι ο δικός σου. Βασίζομαι πολύ σε σένα που έχεις δοκιμαστεί επιτυχώς σε πολλές δραστηριότητες με φιλανθρωπικούς σκοπούς.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Φλώρα μου με δημιουργικές παντα ιδέες...μακαρι να γινουν ολα οσο εχεις σκεφτεί πραγματικότητα...φιλια πολλα.....με υγεια και αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω πως είναι λίγο ουτοπικό αυτό και σίγουρα μόνη μου δεν μπορώ να το παλέψω. Αν βοηθήσουμε όλοι μαζί κάτι μπορεί να γίνει.

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά Φλώρα με υγεία και χαρά ο καινούργιος χρόνος!
    ¨Ολα όσα έγραψες τα έχω σκεφθεί και τα σκέπτομαι συνεχώς μπας και κατέβει καμμιά ιδέα.
    Πάντως αν χρειασθεί βοήθεια και είναι μέσα στις δυνατότητες μου,
    εδώ είμαι.
    Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, προσπάθησε να βρεις την αρχή του νήματος.
      Εδώ είμαστε και χρόνο διαθέτουμε άφθονο.

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά κι από δω καλή μου Φλώρα! Μου άρεσε η ιδέα σου κυρίως εάν όλο αυτό βγει προς όφελος ιδρυμάτων (κυρίως με παιδιά). Ξέρω από πρώτο χέρι πόσο ανάγκη έχουν την ιδιωτική πρωτοβουλία όλα τα μη κερδοσκοπικά ιδρύματα. Αλλά όπως κι εσύ δεν έχω ιδέα πως περπατάει η έκδοση εντύπων ( έχω ένα παιδικό βιβλίο στο συρτάρι χρόνια τώρα!)
    Με χαρά όμως να βοηθήσω στην πορεία αν χρειαστεί, όπου μπορώ !
    Με έχεις στα υπόψη σου εννοείται!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια σε έχω στα υπόψιν μου και βασίζομαι σε σένα.
      Τέτοιες πρωτοβουλίες θέλουν πολλούς για να στηριχθούν.

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά στην πιο δυναμική μπλογκοπαρουσία του 2012! Φλώρα μου μακάρι να βγω στη σύνταξη με το κέφι και το μεράκι σου! Δύσκολο το έργο που σκέφτεσαι αλλά δε σε φοβαμαι! Θα το διεκπεραιώσεις! Ευχομαι καλή ευκολία! Δεν μπορω να βοηθήσω δυστυχώς. Μου έφυγε και το κέφι να γράφω για τέτοια ομαδικά έργα κι ούτε σε αυτό δεν μπορώ να συνεισφέρω. Που α πάει θα μου περάσει γιατι είναι όμορφο το πνευμα της ομαδικής δουλειάς. Να είσαι γερή και δραστήρια καλή μου! Σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Georgina μου, δεν πειράζει αν δεν μπορείς να βοηθήσεις.
      Εμένα μου αρκούν οι υπέροχες αναρτήσεις σου, που πάντα κάτι έχουν να μου πουν, και πιστεύω πως αν τελικά χρειαστούμε κάποιες αναρτήσεις για κάποιο έντυπο που μπορεί να προκύψεο δεν θα μας αρνηθείς.

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία και ότι καλύτερο στον καθένα προσωπικά και τις χώρες μας καλύτρες στιγμές να ρθούνε. Χαίρομαι που αγάπηθηκε καλή μου Φλώρα τόσο το παιγνίδι σου. Διάβασα όλο την ανάρτηση. Εγώ θα το προτιμούσα να μείνει με την αρχική του μορφή , φοβάμαι μήπως χαθεί όλη αυτή η ομορφιά και η χαρά και η αξία με την οποία το γνωρίσαμε και μας δίνει κάθε φορά.. (δε το λέω με άσχημη έννοια να μην βοηθηθούν κάποιοι που έχουν ανάγκη οικονομική) αυτή είναι η άποψη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν μαζεύουμε απόψεις Δέλφινάκι μου και είναι και η δική σου σεβαστή.
      Εσύ να είσαι μαζί μας πάντως όπως και να έχει.

      Διαγραφή
    2. Eυχαριστώ Φλώρα μου. Οπως και να έχει , σίγουρα θα μείνω μαζί σας .

      Διαγραφή
  7. Φλώρα τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για το νιοφερμένο μας! Να σου φέρει υγεία, δύναμη, έμπνευση και πολλές όμορφες στιγμές.
    Εξαιρετική η πρωτοβουλία και η σκέψη σου. Θα το ψάξω κι εγώ μέσω γνωστών και στο μεταξύ, εννοείται πως είμαι στη διάθεσή σου για κάθε βοήθεια που μπορώ να προσφέρω.
    Μακάρι όλοι μας να έχουμε τη δημιουργικότητα και τη φαντασία σου για τέτοιες πρωτοβουλίες. Όπως είδες, έχουν απίστευτη απήχηση και μεταδοτικότητα.
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, υπολόγιζα στην προθυμία σου και να που δεν έπεσα έξω. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλιά Φλώρα.

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά με υγεία, πολύ αγάπη και ευτυχία!! πολύ όμορφη σκέψη, δεν έχω ιδέα δυστυχώς για το πώς μπορεί να γίνει κάποια έκδοση. αν όμως κάπου αλλού μπορώ να βοηθήσω, πολύ ευχαρίστως! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβονίτα μου, να είσαι stand by γιατί αν προκύψει κάτι πρέπει να είναι συλλογικό, γιατί ένας άνθρωπος μόνος του δεν τα καταφέρνει όπως μια ομάδα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  9. πολύ ενδιαφέρων πορεία πάιρνει η δραστηριότητά σου.Και εγώ δεν έχω ιδέα πως γίνεται..όσο για το οικονομικό,ίσως αν πηγαίνετε σε διάφορους και ζητούσατε την χορηγία τους(για να μην βγαίνουν πολλά σε έναν)και για ανταπόδωση,να κάνετε μία μικρή σελίδα διαφημιστική με τους χορηγούς?Λέω εγώ τώρα....
    η και λαχειοφόρα αγορά....
    και αν πετύχει αυτό,θα δείτε μετά με τις φιλανθρωπίες κτλ....
    ????
    πολλά φιλιά και καλή επιτυχία(περιμένω με αγωνία την εξέλιξη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστές οι σκέψεις σου.
      Το πρόβλημα είναι η υλοποίησή τους όμως.
      Περιμένω να δω τι μπορεί να προκύψει τελικά και όλα μπορούν να συζητηθούν μετά.

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά Φλώρα μου! Το νέο έτος να σου φέρει όλα τα καλά!
    Ωραία η ιδέα σου, μακάρι να βρεθεί τρόπος να υλοποιηθεί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά, φίλη μου, Καλή Χρονιά! Με Υγεία, Χαρά, Αγάπη, Αισιοδοξία, γεμάτη Οικογενειακή Ευτυχία και Όμορφες Στιγμές!

    Πολύ μου άρεσε αυτή η ιδέα που προτείνεις κι εσύ και οι άλλες φίλες... Μακάρι να γίνει αυτό που σκέφτεστε! Και γιατί όχι;

    Έχω εμπλακεί με την έκδοση βιβλίου (όχι όμως λογοτεχνικού περιεχομένου), συμμετέχοντας σε συλλογικό τόμο με πολλούς συγγραφείς, αλλά η εμπειρία μου σταματάει εκεί... Υπήρχε ένα άτομο το οποίο συντόνισε και επιμελήθηκε την όλη προσπάθεια, συνέλεξε και τα κείμενα, αλλά δεν γνωρίζω τι είδους επαφές είχε και τι διαδικασίες ακολουθήθηκαν. Εγώ απλώς υπέγραψα μια άδεια χρήσης του κειμένου μου, η οποία απεστάλη από τον εκδοτικό οίκο και διασφαλίζει και τα πνευματικά μου δικαιώματα.

    Σίγουρα πάντως η όλη προσπάθεια δεν μπορεί να γίνει χωρίς χορηγούς, στην προκειμένη περίπτωση. Η άλλη εναλλακτική είναι η αυτοέκδοση και διάθεση από εμάς τις ίδιες του βιβλίου ή ημερολογίου στα βιβλιοπωλεία ή όπου αλλού, αλλά αυτό γίνεται μόνο με δικά μας έξοδα και απαιτούνται πάρα πολλά αντίτυπα για να δεχτεί κάποιος εκδοτικός οίκος να τα τυπώσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η προώθηση-διαφήμιση. Θα το σκεφτώ μήπως μπορώ να μάθω κάτι περισσότερο ή να προτείνω και θα επανέλθω. Ίσως ο κύριος Καρυωτάκης μπορεί να μας διαφωτίσει περισσότερο με όλα αυτά. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πήγαινε αν θέλεις στο σχόλιο του Μίνωα Καρυωτάκη και διάβασε και την απάντησή μου.
      Γράψε μου με σχόλιο ή με mail πως βλέπεις τις προτάσεις μου.
      Βέβαια η βοήθειά σου, είναι πολύτιμη όπου κι αν μπορέσεις να την παρέχεις.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα, Φλώρα μου! Πολλά ζητήματα... ας τα πάρω ένα-ένα.

      1. Καταρχήν, νομίζω ότι το παιχνίδι καλό θα ήταν να εξελιχθεί και να προχωρήσει κι άλλο (όπως φαντάζομαι σκοπεύεις κι εσύ κι εμείς). Έτσι θα μαζευτεί περισσότερο υλικό για οποιαδήποτε χρήση, ενώ ταυτόχρονα ίσως γίνει και περισσότερο γνωστό, ώστε να προκαλεί το ενδιαφέρον περισσότερων ανθρώπων, πέρα από εμάς. Θεωρώ ότι ακόμη είναι κάπως νωρίς και, παρόλο που η ιδέα να προωθηθεί έτσι με εξιτάρει αρκετά, δυστυχώς δεν αρκεί μόνο αυτό. Κάτι που γίνεται γνωστό, τραβάει το ενδιαφέρον του αναγνωστικού και μετέπειτα αγοραστικού κοινού.

      2. Συμφωνώ ότι τα έσοδα που προκύπτουν από τα αντίτυπα είναι ελάχιστα, ή μηδενικά για τους συγγραφείς (κατ' επέκταση το ίδρυμα στην προκειμένη περίπτωση). Κι αυτό φυσικά από τη στιγμή που σημειώνονται αγορές! Χρειάζεται απίστευτη προώθηση. Η έκδοση όπου συμμετείχα εγώ είναι πανεπιστημιακή με διεθνείς συγγραφείς (εκδ. Πατάκης) και στο έγγραφο που μου δόθηκε να υπογράψω ως σύμβαση με τον εκδοτικό οίκο αναφερόταν ρητά ότι δεν θα αποκομίσω ούτε ένα λεπτό του ευρώ. Μην αναρωτηθείς γιατί συμφώνησα!! Ας πούμε, λόγω του ασύμβατου της δουλειάς μου και για την τιμή των όπλων.

      3. Θεωρώ ότι απαιτούνται πολλές επαφές και διασυνδέσεις για το όλο εγχείρημα, αλλά επειδή τα πάντα είναι θέμα marketing, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, αρκεί να το "πουλήσεις" σωστά (μη σε ξενίσει ο όρος, μιλώ με την ορολογία της αγοράς). Όσο εξελίσσεται το παιχνίδι, πιστεύω ότι μπορούμε να το συζητάμε και να οργανωθούμε καλύτερα (γενικότερα δεν τα πάω καλά με τις βιαστικές αποφάσεις).

      Περιμένω τη γνώμη σου, ελπίζω να μην σε απέλπισα. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά! Πάντα με όμορφες ιδέες!
    Πολύ ωραία η σκέψη σου. Δεν έχω κάποια πρόταση για την υλοποίηση αλλά θα έχω το νου μου να σκεφτώ κάτι και θα σε παρακολουθώ. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ για τη στήριξή σου.

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα! Διάβασα την ιδέα που προέκυψε και μου άρεσε! Προτείνω αφού αυτο το παιχνίδι γεννήθηκε μέσω υπολογιστή να γίνει ebook και να κυκλοφορήσουν οι ιστορίες ελεύθερα στο διαδίκτυο!
    Υπάρχουν οι εκδοσεις Σαιτα που αναλαμβάνουν την εκδοση διηγημάτων. Δεν μπορώ να παραθέσω το λίνκ αλλα αν γκουγκλαρετε εκδοσεις Σαιτα, και μετα απο τις επιλογές πάνω πατήστε το "είστε συγγραφέας" θα βγάλει λεπτομέρειες για την εκδοση βιβλίου.
    Έτσι, δεν χρειάζεται ούτε για χορηγούς να ψάξετε ούτε και για εκδότες ή για αυτοεκδοση ούτε για χρήματα! Απλα αναλαμβάνουν οι εκδοσεις Σαιτα όλο το δύσκολο έργο! (βέβαια έτσι δεν θα υπάρχουν κέρδη οικονομικά για τους συγγραφείς πόσο μάλλον για φιλανθρωπικούς σκοπούς).
    Σκέφτηκα και τον τίτλο του βιβλίου: Πέντε λεξεις- πολλές ιστορίες. Η κάτι παρεμφερές...
    Καλη τύχη να έχει αυτο το εγχείρημα!
    Μαρία Καλαιτζακη



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, αυτός ο τρόπος έκδοσης το μόνο που θα κάνει είναι να μας δώσει απλά ευχαρίστηση να το δούμε να διαβάζεται κι από άλλους.
      Οι φίλες που έκαναν προτάσεις για αξιοποίηση του παιχνιδιού, αλλά και εγώ προσωπικά, θα ήθελα να γίνει κάτι που θα αποφέρει έσοδα, όχι σε μας, αλλά σε κάποιο ίδρυμα, με παιδιά, με γέροντες... ή ότι άλλο καλύτερο μπορεί να βρεθεί.
      Αν θέλεις διάβασε την απάντηση που έδωσα στον Μίνωα παρακάτω.
      Αν θέλεις γράψε μου τις σκέψεις σου με mail.

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά και από μένα και να έχετε ότι επιθυμείται. Δεν ήθελα να μιλήσω εδώ και καιρό για την ιδέα σχετικά με τη δημιουργία του βιβλίου γιατί φοβόμουνα πως αν εξέφραζα την γνώμη μου ίσως με θεωρούσατε κακοήθη άνθρωπο. Είναι αδύνατον να εκδώσουμε βιβλίο σε έντυπη μορφή για πάρα πολλούς λόγους που νομίζω πως δεν χρειάζεται να αναφέρω. Το θέμα είναι ότι αν ακόμα καταφέρουμε και εκδώσουμε βιβλίο(πράγμα απίθανο) η αμοιβή του συγγραφέα είναι από πενήντα λεπτά μέχρι δύο ευρώ το πολύ. Ακόμα δηλαδή και σε εκδοτικούς οίκους όπως ο Ψυχογιός οι «μικροί» συγγραφείς για ένα βιβλίο που κοστίζει 15 ευρώ παίρνουν 50 λεπτά, τραγικό το ξέρω αλλά έτσι είναι. Για να διεκδικήσουμε 2 ευρώ ανά αντίτυπο πρέπει να είμαστε η Δημουλίδου. Η αυτοέκδοση τώρα δεν συμφέρει γιατί θα πρέπει να πληρώσουμε ένα ιλιγγιώδης ποσό και ακόμα και αν κυκλοφορήσει το βιβλίο δεν θα έχει πρόσβαση σε μεγάλα βιβλιοπωλεία. Τώρα, αναφέρθηκε ο εκδοτικός οργανισμός των εκδόσεων Σαΐτα……Εδώ υπάρχει ένα τεράστιο θέμα. Αυτές οι εκδόσεις έχουν βγάλει και το βιβλίο μου. Δεν πληρώνεις απολύτως τίποτα, κάνουν εξαιρετική δουλειά και σου εκδίδουν το έργο σου αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή. Το θέμα είναι όμως ότι εξαιτίας διάφορων φαινομένων αναγκάστηκαν να βάλουν περιορισμούς. Οπότε για να εκδοθεί το έργο μας θα πρέπει να περάσει τον «ποιοτικό» έλεγχο. Γνωρίζω βέβαια και άλλους εκδοτικούς οίκους που κάνουν τσάμπα έκδοση έργων αλλά δεν ξέρω πόσο καλοί είναι. Οι εκδόσεις Σαΐτα κάνουν φανταστική δουλειά αλλά δεν νομίζω να τα καταφέρουμε…. Παραθέτω το σάιτ των εκδόσεων http://www.saitapublications.gr/ και για να δείτε και τους άλλους εκδοτικούς οίκους πηγαίνετε εδώ http://pacific.jour.auth.gr/emmeis/?p=6434 (τους αναφέρω στην τελευταία παράγραφος).Ξέχασα να αναφέρω πως δεν υπάρχει κανένα κέρδος από το βιβλίο, δεν λαμβάνουμε τίποτα, απλά τη χαρά ότι βρίσκεται ανάμεσά μας. Ελπίζω να βοήθησα.
    Υ.Γ. Θεωρώ πως δεν πρέπει να εκδοθεί βιβλίο γιατί έτσι χαλάει το παιχνίδι και νομίζω πως θα δημιουργηθούν και άλλα πολλά προβλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και αν θέλετε να κατεβάσετε Δωρεάν εννοείται το βιβλίο μου μπείτε εδώ : http://www.saitapublications.gr/2012/12/ebook.13.html

      Διαγραφή
    2. και συγγνώμη για κάποια απαράδεκτα ορθογραφικά λάθη που μου ξέφυγαν....τώρα τα είδα και δεν μπορώ να τα διορθώσω...

      Διαγραφή
    3. Και για ποιο λόγο θεωρείς ότι είναι δύσκολο να περάσει τον ποιοτικό έλεγχο;

      Διαγραφή
    4. Διότι δεν εκδίδουν ποιητικές συλλογές http://www.saitapublications.gr/p/blog-page_3515.html

      Διαγραφή
    5. Θεωρώ πως ένα επιτραπέζιο ημερολόγιο, τύπου βιβλίου, θα μπορούσε να έχει καλύτερη τύχη.
      Πάντα μιλάμε για να διατεθούν τα έσοδα σε κάποιο ίδρυμα.
      Σαν σκέψη μου περνάει απ' το μυαλό ένα ίδρυμα το οποίο έχει ιδρύσει κάποιος πολύ ευκατάστατος, Γουλανδρής, Βαρδινογιάννη ή κάτι τέτοιο,
      ώστε να το χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου, και ως έτοιμο πλέον έργο να δοθεί στο ίδρυμα κι αυτό να διατεθεί στην αγορά από το ίδιο το ίδρυμα.
      Επίσης νομίζω ότι μ' αυτόν τον τρόπο, εξασφαλίζεται το να μην φαγωθούν χρήματα από διάφορους επιτήδειους που προσπαθούν να βγάλουν χρήματα από κάτι τέτοια και βρίσκονται μέσα σε ΔΣ ιδρυμάτων.
      Άλλο ένα πλεονέκτημα της λύσης αυτής είναι ότι αυτός που θα το χρηματοδοτήσει, θα έχει τον τρόπο να το διαφημίσει σε έντυπα ή ΜΜΕ και να προωθηθεί έτσι.
      Μας ενδιαφέρει να πάρει διαστάσεις η φήμη του για να γίνουν πολλές πωλήσεις.
      Αφού θα κάνουμε τον κόπο γιατί αυτός να μην αποδώσει τα μέγιστα.
      Γράψε μου πως σου ακούγονται όλα αυτά

      Θα ακολουθήσει κάποια στιγμή ανάρτησή μου, αν βέβαια μου το επιτρέπεις, για να ενημερωθούν οι φίλοι μας που μπορούν να διαβάσουν το βιβλίο σου.
      Ευχαριστώ πολύ που με στέλνεις να το διαβάσω.

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    7. Νομίζω πως αυτή η ιδέα είναι αρκετά ρεαλιστική. Το πρόβλημα είναι ότι εγώ δεν έχω τέτοιες άκρες, οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω...Αν και εγώ εξακολουθώ να ταυτίζομαι απόλυτα με την άποψη του χρήστη δελφινάκι: "Εγώ θα το προτιμούσα να μείνει με την αρχική του μορφή , φοβάμαι μήπως χαθεί όλη αυτή η ομορφιά και η χαρά και η αξία με την οποία το γνωρίσαμε και μας δίνει κάθε φορά.. (δε το λέω με άσχημη έννοια να μην βοηθηθούν κάποιοι που έχουν ανάγκη οικονομική) αυτή είναι η άποψη μου."

      Διαγραφή

  15. Πολύ χαίρομαι που από παιχνίδι βλέπω να παίρνει εποικοδομητική μορφή φιλανθρωπικού χαρακτήρα να'σαι καλά και πάντα δημιουργικές ιδέες να'χεις!
    Καλή και δημιουργική Χρονιά εύχομαι γεμάτη Υγεία,δύναμη,και αισιοδοξία

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου τόσο για μένα όσο και για το παιχνίδι μας.
      Με τη βοήθειά σας μπορούν αν θέλουμε να γίνουν πολλά πράγματα.

      Διαγραφή
  16. Μου αρέσει η ιδέα σου, αλλά δεν ξέρω πως θα μπορούσε να γίνει...
    Χρόνια πολλά, καλή δημιουργική χρονιά με υγεία, αγάπη και έμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό το λόγο θα ρίξουμε όλοι τις ιδέες μας στο τραπέζι και θα προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπους.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. χρονια πολλα! καλη χρονια σε ολους! και ευχομαι το 2013 να φερει σε ολους αυτα που ποθουν!Υγεια,εμνευση, δημιουργικοτητα, επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις θερμές ευχές σου.

      Διαγραφή
  18. Κλαυδία3:21 μ.μ.

    Η ιδέα του ημερολογίου (επιτραπέζιου) με επιλεγμένα κείμενα, εικονογράφηση, σκέψεις, σχετικές κατασκευές ίσως, συνταγές,κλπ μου φαίνεται εξαίρετη ιδέα....!!!Κέθε χρόνο αναζητώ κάτι παρόμοιο, ξεχωριστό και αξιόλογο για να προσφέρω σε συγκεκριμένες φίλες και έχω φυλλομετήσει άπειρα τέτοια προκειμένου να επιλέξω (ώρες στον ΙΑΝΟ, τον ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗ κλπ) Ανακάλυψα υπέροχα ημερολόγια ελάχιστα, τα περισσότερα θα τα χαρακτήριζα κάτω του μετρίου, και με την όποια εμπειρία έχω αποκομίσει απο το παιχνίδι μας μπορώ με σιγουριά να πώ ότι τα περισσότερα κείμενα που έχουν γραφτεί είναι υψηλών προδιαγραφών και άνετα θα μπορούσαν ποιοτικά να συγκριθούν με αυτά που ήδη περιλαμβάνονται σε παρόμοια έντυπα.
    Η ιδιαιτερότητα επίσης της έκδοσης που θα έχει το χαρακτήρα της προσφοράς και της αφιλοκέρδειας πιστεύω ότι μπορεί να προσελκύσει κατάλληλους ανθρώπους για την υλοποίησή της. Ας πιστέψουμε πρώτα εμείς ότι αξίζει τον κόπο, ας το γνωστοποιήσουμε σε γνωστούς και φίλους και ας έχουμε πίστη και στη θεία πρόνοια...τα καλά έργα ευλογούνται...!!!
    Τώρα δεν καταλαβαίνω γιατί αν συμβεί και υλοποιηθεί αυτή η ιδέα, θα χαλάσει το παιχνίδι μας.....τι θα μας εμποδίσει να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε κάνοντας το κέφι μας και απολαμβάνοντάς το....η φιλοξενία της Φλώρας είναι τόσο υπέροχη και το παιχνίδι αγαπήθηκε ακόμη και απο όσους δεν έχουν γράψει ακόμη ιστορία...(το λέω μετά λόγου γνώσεως) μας έγινε αγαπημένη συνήθεια γιατί θα πρέπει αυτό να αλλάξει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή μου Κλαυδία, θα ήθελα να διαβάσεις την απάντησή μου στον Μίνωα Καρυωτάκη, και να μου πεις πως σου ακούγεται.
      Επίσης έχω μια ιδέα ακόμη, επειδή όλα τα ιδρύματα με παιδιά ευνοούνται επειδή η ευαισθησία γι αυτά αγγίζει περισσότερο τους ανθρώπους, τι θα έλεγες αν εμείς προσπαθούσαμε να ενισχύσουμε ένα ίδρυμα με γέροντες, που μέσα στην τόση μοναξιά τους θα κάνουμε και κάποιες εκδηλώσεις γι αυτούς για να δώσουμε χαρά.
      Σκέψου και γράψε μου.

      Διαγραφή
    2. Οι σκέψεις μας ταυτίζονται απολύτως....ας πάρουμε κι άλλες γνώμες ακόμη πριν κατασταλάξουμε, είμαι αισιόδοξη !!!

      Διαγραφή
  19. Φλώρα σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και το 2013 να είναι δημιουργικό και να ξεχειλίζει από ηρεμία και αγάπη.Εύχομαι να καταφέρετε να υλοποιήσετε την ιδέα σου γιατί φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα.Αν και δεν συμμετέχω στα παιχνίδια με τις ιστορίες,βλέπω ότι από μία όμορφη ιδέα (αυτή του παιχνιδιού) μπορεί να ξεπηδήσει μία πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά (αυτή της έκδοσης όλων των ιστοριών).Πιστεύω πως αν το θέλετε πάρα πολύ θα το καταφέρετε.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς θέλουμε να πιστεύουμε πως κάτι θα καταφέρουμε.
      Αν το καταφέρουμε μια φορά έπειτα ίσως να γίνει και θεσμός για να ενισχύουμε κάθε χρόνο άλλο ίδρυμα.

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά!!!
    Υγεία, χαμόγελο κ' ψηλά το κεφάλι!!!
    Μακάρι, να πάρει το δρόμο της υλοποίησης αυτή η ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιδέες ψάχνουμε που μας λείπουν.
      Μπορείς αν έχεις σκεφτεί κάτι να μας το γράψεις.

      Διαγραφή