Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Έναρξη 6ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Σήμερα ξεκινάει 
το 6ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
      Μέχρι  και 25 Ιανουαρίου                    
 μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες - παραμύθια σας.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
  Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

 Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

 Οι  λέξεις  αυτές, διαλέχτηκαν από την Μαρία Κανελλάκη, την 1η νικήτρια του 5ου παιχνιδιού μας  και είναι οι εξής:

                                                                θάλασσα
ιππότης 
 γεράνι
  όνειρο
                                    φυλακή                                                              
                                                               
Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


        ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ 

Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτηθούν  και  θα παραμείνουν αναρτημένες για χρονικό διάστημα 
 3 περίπου εβδομάδων  και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική

Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά δηλαδή
 η "θάλασσα" δεν μπορεί να γίνει "θαλασσίτσα ή θαλασσάκι" καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.
Επίσης  τα ουσιαστικά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα.

     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους, όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημ .
Ιδιαίτερη ευκολία για μένα θα ήταν αν γράφατε με γραμματοσειρά Georgia και μέγεθος γραμμάτων 16.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 


            Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Δεν επιτρέπεται κάποιος να στείλει  πάνω από δύο (2) ιστορίες.

Σε περίπτωση  που και οι 2 ιστορίες έχουν υψηλές βαθμολογίες που  τις κατατάσσουν ανάμεσα στις 3 νικήτριες θα ανακηρύσσεται νικήτρια μόνο η μία από τις δύο, αυτή με την μεγαλύτερη βαθμολογία.

 Και αυτός ο όρος προέκυψε μετά από παράπονα και τον θεωρώ λογικό εξ αιτίας και πάλι του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .

  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.


Σας εύχομαι ολόψυχα

Καλή σας επιτυχία
 

Εμένα πάντως η έμπνευση μου ήρθε ευθύς αμέσως μόλις διάβασα τις λέξεις και τρέχω να γράψω....

32 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Φλώρα μου. Καλή επιτυχία και στο 6ο παιγνίδι..Ωραίες λέξεις, δεν ξέρω πως μπορούν να συνδυαστούν, αλλά ίσως σκεφτώ κάτι.. Με τράβηξε πολύ η πρώτη λέξη, αγαπώ την θάλασσα πολύ..και ως άνθρωπος και ως δελφινάκι χεχε Καλό βράδυ Φλώρα μου
    υγ-σου έστειλα εμαιλ σχετικά με την Θεοσκέπαστη (ελπίζω να το λαβες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Δελφινάκι μου στο στοιχείο σου βρίσκεσαι.
      Πάω να δω το mail.

      Διαγραφή
  2. Γεια σου, Φλώρα μου! Καλή επιτυχία στο 6ο Παιχνίδι (θα πάρουν φωτιά τα πληκτρολόγια πάλι) και καλή επιτυχία με τη δική σου ιστορία! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή επιτυχία και σε σένα αν και δεν έχεις ανάγκη για ευχές.
      Εσένα η πένα σου δεν γράφει τραγουδάει...

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ οι λέξεις..καλή επιτυχία στο παιχνίδι...σημειώνω τις λέξεις και ξεκινάω με την πρώτη ευκαιρία..καλή έμπνευση σε όλους!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία Μαρία μου.
      Καλή αρχή και καλό τέλος.

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία και στο 6ο λοιπόν παιχνίδι μας! ( Είδες; Το νιώθω ήδη "μας"!)
    Βρήκα υπέροχες τις λέξεις! Τις παίρνω και φεύγω με ενθουσιασμό!
    Μπράβο στην Μαρία ... έκανε πολύ όμορφη επιλογή !
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έλειπε να μην το νοιώθεις εσύ δικό σου το παιχνίδι...
      Αφού είσαι πάντα κοντά μας και με αγάπη....
      Καλή επιτυχία και καλή έμπνευση...

      Διαγραφή
  5. Ήρθα,Φλώρα μου!Να σου ευχηθώ άλλη μια φορά καλή επιτυχία στο νέο σου διαγωνισμό κι ελπίζω κάποτε να έχω έμπνευση,ώστε να συμμετέχω κι εγώ.
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πάρεις το χαρτί και το μολύβι θα σου έρθει η όρεξη.
      Είναι να μην κάνει κάποιος την αρχή....
      Έτσι έγινε και με άλλους άσπονδους φίλους του παιχνιδιού.

      Διαγραφή
  6. ωραίες λέξεις έχει!!! πιστεύω να τα καταφέρω αυτή τη φορά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις.
      Περιμένω συμμετοχή.

      Διαγραφή
  7. Τι έγινε καλέ;
    Όλοι είναι χαρούμενοι μετά την ανάρτηση των λέξεων και εγώ τις κοιτάζω και δεν ξέρω τι να τις κάνω.
    Δεν φταίνε οι λέξεις βεβαίως,βεβαίως,αλλά το πτωχό μου μυαλό που δεν λέει να κατεβάσει κάτι που να διαβάζεται και να...... βραβεύεται(θέλω και βραβείο η θρασύτατη γυνή).
    Το μόνο που ξέρω είναι ότι .....θα βάλω τον ιππότη στην φυλακή.
    Πάει και τελείωσε.
    Ο ιππότης θα πάει φυλακή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικός σου είναι ο ιππότης. Μια που σου έλαχε φυλακή θα τον βάλεις τον άνθρωπο. Μήπως θα σου ξανατύχει;
      Τις ευκαιρίες τις πιάνουμε απ' τα μαλλιά xristin μου μη μας φύγουν, δεν τις βάζουμε φυλακή.

      Διαγραφή
    2. Xριστίνα μου γέλασα πολύ με το συνειρμό σου... Λοιπόν... να διευκρινίσω λίγο το λόγο που διάλεξα αυτές τις λέξεις. Θεωρώ ότι όλες (σχεδόν) διαθέτουν ανοιχτές & εύπλαστες έννοιες και γι αυτόν ακριβώς το λόγο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε μεταφορικά, είτε κυριολεκτικά...
      Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
      Καλή επιτυχία απ' την καρδιά μου!!!

      Διαγραφή
  8. Καλό ξεκίνημα στο 6ο παιχνίδι!
    Ελπίζω να προλάβω και να γράψω κάτι και εγώ.
    Καλό γράψιμο και έμπνευση σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα σε 3 εβδομάδες σίγουρα προλαβαίνεις να γράψεις και βιβλίο αν θέλεις.
      Καλή έμπνευση και σε σένα.

      Διαγραφή
  9. Επιτέλους ήρθαν...δεν συμμετείχα στον προηγούμενο διαγωνισμό κι ήμουν να σκάσω.Ομορφες λέξεις και αυτή τη φορά δε θα τη γλιτώσουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σε θέλω Κατερινάκι μου, δυναμική και αποφασιστική.

      Διαγραφή
  10. καλη επυτυχια σε ολους στις εμπνέυσεις...Φλωρα μου και μπραβο στην μαρία για την επιλογή της... φιλια..πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, κάνε κι εσύ μια απόπειρα να μας στείλεις κάτι...

      Διαγραφή
  11. Θα στειλω κείμενο...χαρηκα τωρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ που τιμάς το παιχνίδι μας.
      Πήρα το 1ο σου κείμενο.
      Αν θέλεις στείλε και 2ο. Μπορείς.

      Διαγραφή
    2. H Coύλα χτυπάει μόνο μια φορα! :))

      Διαγραφή
  12. Πολύ ενδιαφέρουσες οι λέξεις!! Καλή έμπνευση και επιτυχία σε όλους!!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία και σε σένα Τίνα μου. Ελπίζω να έχω ιστορία σου... αυτή τη φορά.

      Διαγραφή
  13. Ξέρεις πως έστειλα ήδη εδώ και μέρες... Το δύσκολο είναι τώρα να περιμένω την δημοσίευση και μετά την ψηφοφορία.... Δεν περνούν οι μέρες. Δεν περνούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω 2 ολωσδιόλου διαφορετικές συμμετοχές αυτή τη φορά και είμαι τόσο ενθουσιασμένη με τη μία από τις δύο, που ομοίως δεν περνούν οι μέρες ούτε για μένα για να τις δημοσιεύσω και να αρχίσουν να έρχονται οι βαθμολογίες.
      Και η πλάκα θα είναι, ενώ εγώ έχω επενδύσει τόσο πολύ στη μία εκ των δύο, να μην πάρει ούτε ένα βαθμό.
      Συμβαίνουν ξέρεις αυτά...
      και τότε σου έρχεται να γελάς από την λάθος αξιολόγηση της δουλειάς σου...

      Διαγραφή
  14. Καλώς σε βρίσκω!!!!!Μ΄έφερε εδώ το παιχνίδι λέξεων και το Κατερινάκι "Δημιουργώ άρα υπάρχω"blog της!!!Μου αρέσουν πολύ οι λέξεις και ήδη φτιάχνω κάτι στο μυαλό μου!!!!Καλή και πολλή έμπνευση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να τελειώσεις την ιστορία σου.
      Την περιμένω με αγωνία.
      Έρχομαι να σε επισκεφθώ αμέσως.

      Διαγραφή
  15. Συμμετέχω στο παιχνίδι και στέλνω αμέσως την ιστορία των 400 λέξεων που μου βγήκε μονορούφι... Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο χαίρομαι που πρόλαβα ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή