Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

Φέτος ... τα δικά μου Χριστούγεννα...

Φέτος, όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο, 
εξ αιτίας της δικής σας αγάπης, έδωσα και πήρα τις περισσότερες Χριστουγεννιάτικες ευχές από ποτέ. 
Φέτος, που για μένα αυτά τα Χριστούγεννα ήταν πολύ πιο δύσκολα ψυχολογικά απ' όλα τα προηγούμενα, βρεθήκατε εσείς καλοί μου φίλοι, που τα γεμίσατε με την παρουσία σας και τη ζεστασιά σας.
Φέτος, οι δικές σας εορταστικές αναρτήσεις, περιείχαν τόση ανθρωπιά, χαρά και ζεστασιά, που με βοήθησαν να αποκτήσουν  και τα δικά μου Χριστούγεννα ιδιαίτερη ευαισθησία.
Φέτος, όποτε ένοιωθα μόνη, όλο και κάποιο σχόλιό σας ή ανάρτησή σας μου γέμιζε τις άδειες ώρες.
Φέτος, που για μένα αυτά τα Χριστούγεννα ήταν πολύ πιο δύσκολα οικονομικά, εξαιτίας της δικής σας αισιοδοξίας, εξαιτίας της δικής σας αισιόδοξης ματιάς στα πράγματα,  πήρα κι εγώ θάρρος και κατάφερα να ισορροπήσω, χωρίς να το βάλω μαράζι. 
Για όλα αυτά, που σίγουρα δεν καταλάβατε ότι συνέβησαν εξ αιτίας σας, είμαι ευγνώμων που σας έχω κοντά μου, που σας έκανα φίλους μου.
Σας ευχαριστώ πολύ,
γιατί σταθήκατε για μένα π ο λ ύ τ ι μ ο ι.

Και τώρα αφού φάγατε καλά,
(είμαι σίγουρη γι' αυτό)
ήπιατε καλά,
(και γι' αυτό είμαι σίγουρη)
διασκεδάσατε και ξεκουραστήκατε,
(δεν είμαι τόσο σίγουρη γι' αυτό, αλλά δεν πειράζει)
πρέπει να σας θυμίσω ότι εκπνέει η προθεσμία
 για τη συμμετοχή σας στο παιχνίδι μας
την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/12/12.
Κάποιοι από σας χαλαρώσατε αρκετά, 
ή δεν ασχοληθήκατε με το παιχνίδι μας,
γιατί έπρεπε να κάνετε ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα,
και  μου λείπει η συμμετοχή σας,
με αποτέλεσμα να μην έχουν ακόμη μαζευτεί τόσες ιστορίες όσες  στόλιζαν τα  προηγούμενα παιχνίδια μας.
Γι αυτό μη χασομεράτε  άλλο, ανασκουμπωθείτε,
 πάρτε χαρτί και μολύβι 
και δημιουργείστε τη δική σας ιστορία για το παιχνίδι μας. 

36 σχόλια:

  1. Ευσυχισμένα, με αγάπη και υγεία, ευτυχισμένα και χαρούμενα, γεμάτα ανθρώπους αγαπημένους!!!

    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλέ μου tremens. Eυχαριστώ και πάλι για τις ευχές σου. Αν θα είναι γεμάτα τα Χριστούγεννα με αγαπημένους ανθρώπους, λίγο χλωμό το βλέπω, αλλά ας υπάρχουν λίγοι και καλοί.Αυτοί φτάνουν.

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα εύχομαι στην οικογένειά σας και των αγγέλων οι ψαλμοί τραγούδια στην καρδιά σας. Ο νέος χρόνος που έρχεται υγεία να σας χαρίσει με γέλιο, αγάπη και χαρά, το σπίτι να γεμίσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ποιητικές ευχές σου πολύ γλυκές κι ευαίσθητες.
      Ευχαριστώ να είσαι κι εσύ καλά...

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!!! Με υγεία και αγάπη...!!!Το πρώτο κομμάτι της ανάρτησης νομίζω πως εκφράζει πολλούς της γειτονιάς....όσον αφορά το δεύτερο κομμάτι το παλεύω ακόμη αλλά ελπίζω να δώσω το παρόν. Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Άσπα μου, βασάνισέ το λίγο θα βγει....
      Σε περιμένω οπωσδήποτε...

      Διαγραφή
  4. Φλωρίτσα μου χρόνια πολλά, να είσαι καλά κορίτσι μου.
    Δυσκολίες έχουμε όλοι, όμως δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω!
    Να έχεις δύναμη και υπομονή και θα έρθουν καλύτερες μέρες, πιο αισιόδοξες!

    Φιλάκια και ζεστή αγκαλίτσα σου στέλνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μary μου, ευχαριστώ για τις πολύ παρήγορες κουβέντες σου, προσπαθώ να κρατήσω το ηθικό μου ακμαίο. Τουλάχιστον το παλεύω...

      Διαγραφή
  5. Κοινά τα συναισθήματα και παράλληλες οι αγωνίες και τα προβλήματα Φλώρα μου. Προσωπικά σ' ευχαριστώ για την καταγραφή των συναισθημάτων σου, γιατί ξέρω πως δεν είναι εύκολο να "γδύνεσαι" συναισθηματικά και να μοιράζεσαι αυτά που νιώθεις.
    Ομοιοκατάληκτα τα πάθη μας και μια φλόγα αισιοδοξίας να σιγοκαίει στις ψυχές όλων μας.
    Ας την κρατήσουμε αναμμένη...
    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου, πάντα έχεις ένα μοναδικό τρόπο να ησυχάζεις τα στενάχωρα συναισθήματα.
      Ευχαριστώ για τον κόπο σου να ασχολείσαι με τις δικές μου...στιγμές...

      Διαγραφή
  6. Να'σαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη εύχομαι όλη την Νέα Χρονιά που μας έρχεται.
    Τελικά να που είναι ευλογία η δικτυακή επαφή και όχι καταστροφική όπως πολλοί πιστεύουν!

    Τα θαλασσινά μου φιλιά
    με τις πιο

    ζεστές μου ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως λειτουργεί ανάλογα με την παρέα μέσα στην οποία θα βρεθείς στο διαδίκτυο. Θεωρώ πως φαίνεται καθαρά μέσα από τα γραπτά του ο κάθε άνθρωπος τι είναι και τι ψάχνει.
      Έτσι λοιπόν μπαίνουν οι φραγμοί σε όσους θέλουν να λειτουργήσουν καταστροφικά, γιατί κι αυτοί διακρίνουν που τους παίρνει...και που όχι...
      Εγώ είμαι τυχερή πάντως που σας έχω...

      Διαγραφή
  7. Τι γλυκιά, συγκινητική κατάθεση ψυχής ήταν αυτή!
    Και εμείς σε ευχαριστούμε Φλώρα για όλα όσα μοιραζόμαστε!
    Χρόνια πολλά και κυρίως καλά, με αγάπη καλή μου!
    Φιλάκια!
    ΥΓ: Έχω έτοιμη την ιστορία μου από τις δύο πρώτες μέρες και δεν έχω καταφέρω να την τελειώσω στον υπολογιστή να την στείλω! :)
    Θα στρωθώ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω καλή μου airis. Μόνο πρόσεξε μην σου ξεφύγουν οι προθεσμίες.
      Φιλιά πολλά......

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Φλώρα μου!
      Έλαβες το mail μου αυτή τη φορά;

      Διαγραφή
  8. Εδώ είμαι και εγώ με τις ευχές μου και την αγάπη μου.
    Φιλάκια σε όλη την οικογένεια.
    Αν δεν σκάσω απο το πολύ φαγητό υπάρχει ελπίς να τα πούμε.
    χα,χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω καλή μου xristin και μην φας όλα τα Τρίκαλα....
      Πρόσεξε γιατί κι εμείς εδώ σε περιμένουμε με σκοπό το φαγητό...
      Αστειεύομαι και με ένα καφεδάκι μια χαρά περνάμε.
      Άλλωστε σε βλέπω μόλις έρθεις να πέσεις στις χορτόσουπες και να χάσεις και το τελευταίο χριστουγεννιάτικο γραμμάριο, οπότε ευχαριστήσου το...

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Φλώρα μου, Χρόνια γεμάτα Υγεία, Ευημερία και Αγάπη εύχομαι σε σένα και όσους αγαπάς και σ' αγαπούν!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα ακόμη μια φορά Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα....

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά. Η γέννηση του Χριστού να φέρει σε όλους αγάπη,χαρά,ευτυχία και υγεία. Καλή μου Φλώρα με συγκίνησε πολύ το κείμενο σου , τα λόγια που έγραψες και ο τρόπος που τα έγραψες.. Χαίρομαι που γνώρισα εσένα και το μπλογκοσπίτι σου και υπάρχετε και οι δύο στην όμορφη γειτονιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ δελφινάκι μου, για μας είσαι η γλυκειά πεταλουδίτσα που σεργιανάει απ΄ τον ένα στον άλλο κι αφήνει μια γλυκειά πνοή.


      Διαγραφή
  11. χρόνια πολλά και απο εδώ Flora μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα καλέ μου Τhalassokrator-α θερμότατες ευχές.

      Διαγραφή
  12. Τις καλύτερες ευχές μου στέλνω για τις γιορτινές μέρες. Έχεις δίκιο....εγώ τουλάχιστον χαλάρωσα για τα καλά....ελπίζω αύριο να έχεις την ιστορία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά και καλά Φλώρα μου! Υγεία, χαρά και αγάπη να σου φέρει ο νέος χρόνος και ό,τι άλλο επιθυμεί η καρδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης σου εύχομαι ότι καλύτερο ποθεί η ψυχή σου να έρθει μαζί με τον νέο χρόνο.

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Φλώρα μου..κι εύχομαι όλα να πάνε καλά για όλους μας...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχεις και ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί το 2013.

      Διαγραφή
  15. Φλώρα, σου έχω στείλει ένα μέηλ (από χθες) για ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ που λήγει!
    Σε παρακαλώ απάντησε μου αν το έλαβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω να δω αμέσως και θα σου στείλω απάντηση με mail.

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς δεν βρήκα τίποτε. Σε παρακαλώ πολύ προσπάθησε να μου το στείλεις πάλι ως απόψε το βράδυ.

      Διαγραφή
    3. Σου ξανά έστειλα το mail οπότε αν θες αναζήτησε το.
      Μην το αναζητήσεις ως "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου",
      έχει άλλο όνομα. Ενημέρωσε με! Στο έστειλα πριν 2-3 λεπτά περίπου.

      Διαγραφή
  16. Φλωρίτσα, νομίζω πως όλοι μας έχουμε ανάγκη από αγάπη, τρυφερότητα και ανεμελιά. Γιατί συχνά η καθημερινότητά είναι σκληρή, μας απογοητεύει και - το χειρότερο - μας απομυζά την ελπίδα για κάτι καλύτερο. Οι βόλτες στη γειτονιά μας είναι για μένα ένα ισχυρό αντίβαρο στα παραπάνω αρνητικά και τίποτα δεν θέλω να το αποδυναμώσει. Οπότε, είμαστε όλες εδώ, να δώσουμε και να πάρουμε αισιοδοξία, γέλιο, ζεστασιά, πού και πού προβληματισμό αλλά πάντα με μια χαραμάδα φωτός να φέγγει στο βάθος.
    Μην με θεωρήσεις γραφική ή επιτηδευμένη, άν σου επαναλάβω πόσο πολύ σε εκτιμώ και μακάρι να δώσει η ζωή να βρεθούμε και από κοντά ! Και πάλι Καλή Πρωτοχρονιάαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή