Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2012

...οι ευχές μου ...


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
με αγκαλιές και φιλιά ή χωρίς αυτά
με παρέα όμορφη ή με μοναξιά
με χαρά ή λύπη 
με διάθεση ή χωρίς
με χαμόγελο ή δάκρυ
με φως ή σκοτεινιά 
με κρύο ή με ζέστη
με πλούσιο τραπέζι ή συσσίτιο
για όλους σας, εύχομαι ότι επιθυμεί η ψυχή σας να γίνει πραγματικότητα.

Δεν θέλω να πω τίποτε άλλο, σε όποια ψυχολογική κατάσταση κι αν βρίσκεστε, εύχομαι αν δεν μπορεί να είναι η ζωή σας γιορτινή, τα όνειρά σας να είναι τα πιο γιορτινά του κόσμου. 
Να περάσετε καλά αυτές τις γιορτές, πρώτα με τον εαυτό σας και μετά με τους γύρω σας. 
Η συνείδησή σας να είναι καθαρή. Αν νοιώθετε ότι δεν είναι, να πάρετε τη δύναμη να ζητήσετε συγνώμη για ότι πράξατε που σας βαραίνει. 
Εύχομαι επίσης, να βρουν τη δύναμη και οι άλλοι να σας ζητήσουν συγνώμη, για ότι νοιώθετε πως στεναχώρησε την ψυχούλα σας.
Εύχομαι τέλος να ξεχειλίσει η καρδιά σας συγχώρεση για όσους τη ζητήσουν.
Αυτά είναι τα  Χριστούγεννα και ο καθένας μας τα βιώνει διαφορετικά. 
Στο τέλος της γιορτής, ας κάνουμε απολογισμό κι ας σκεφτούμε τι ήταν αυτό που γιορτάσαμε φέτος.... 
Τι μας έδωσε χαρά;
Άξιζε τον κόπο;
Εύχομαι τα δικά σας Χριστούγεννα να αξίζουν τον κόπο και να είναι γεμάτα απ' ότι τα κάνει ιδανικά, και είμαι σίγουρη  ότι αυτά δεν θα είναι υλικά αγαθά. 

22 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα Φλώρα μου!!! Με αγάπη, υγεία και ευτυχία! Αυτές τις Αγιες Μέρες, εύχομαι να αφήσουμε όλοι μας πίσω τα προβλήματα και να περάσουμε υπέροχα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας είναι η αγάπη πάντα οδηγός μας...καλά, ευτυχισμένα Χριστούγεννα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά γεμάτα υγεία!!!!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφές κουβέντες έγραψες...
    Δεν χρειάζονται σχόλια και ευχές. Περικλείονται όλα στο κείμενό σου. Ό,τι πιο ανθρώπινο και ατόφιο έχω διαβάσει αυτές τις μέρες!

    Να'σαι καλά Φλώρα! Από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ , ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις θερμότερες ευχές μου κι από δω! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα,Φλώρα μου!!!!
    Ας έχουμε για οδηγό,μόνο την αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η ψυχή μου επιθυμεί να είναι όλος ο κόσμος καλά,
    να υπάρχει μια γλυκιά αίσθηση στην καρδιά και χαμόγελα πολλά σε κάθε σπιτικό ... έστω και για λίγο, φτάνει να αφήσουν όμορφες αναμνήσεις αυτές οι γιορτές!
    Καλά Χριστούγεννα Φλωράκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι καλά Χριστούγεννα Xαρά, (me)Maria, Ποδηλάτισσα,Μαρία Κανελλάκη,Ρένα μου,πιο πιστέ φίλε του σκύλου,wild rose,Λεβίνα.

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Φλώρα μου! Ανταποδίδω την επίσκεψη και τις ευχές!!! Χρόνια πολλά με υγεία, δύναμη και πολλή αγάπη... Γιορτινά φιλιά κι από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φλωρίτσα μου ευαίσθητη και τρυφερή!

    Καλά Χριστούγεννα, ευλογημένα, με πολλή αγάπη!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φλώρα μου πέρασα και από εδώ για να σου ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και χαρά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά, καλή μου φίλη Φλώρα! Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι, με Υγεία, Χαρά, Ελπίδα και Αγάπη! Πολλά φιλιά, να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φλώρα μου, εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και οτι το καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου. Αγάπη, Υγεία και Ευτυχία για την Καινούργια Χρονιά
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι περάσατε από το blog μου και καταθέσατε την αγάπη σας, μέσα από τις ευχές σας, να είστε χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι αυτά τα Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ FLORA MOY!!!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ !!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ!ΥΓΕΙΑ ,ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. merry xmas girl!! Wld love to c u drop by my blog and follow maybe :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Xρονια Πολλά Φλώρα μου ,υγεια οικογενειακη ευτυχια εύχομαι..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σας τους τελευταίους, και πάλι χρόνια πολλά και ευτυχισμένα...

      Διαγραφή
  18. Καλή μου Φλώρα πολυ γλυκές και συγκινητικές οι ευχές σου.Με συγκίνησε πολύ το κείμενο και οι ευχές σου. Σου εύχομαι Η γέννηση του Χριστού να φέρει σε όλους αγάπη,χαρά,ευτυχία και υγεία. Και ότι επιθυμείς να στο φέρει ο νέος χρόνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Φλώρα!!! Καλές γιορτές με Υγεία, Ευτυχία, Αγάπη και όπως είπες κι εσύ, Συγχώρεση!!
    Να περνάς πολύ όμορφα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή